واکنش سخنگوی دولت به رکوردزنی افزایش حقوق بازنشستگان + سند | وقایع روز
کد خبر: ۲۹۶۳۳
تاریخ انتشار: دوشنبه ۱۶ خرداد ۱۴۰۱ - 06 June 2022
سخنگوی دولت در توییتر نوشت: ‏حداقل حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی ۵۷درصد افزایش یافت؛ یکی از بیشترین افزایش‌ها در ۲۰سال گذشته و نزدیک ۲۰درصد بالاتر از نرخ رسمی تورم.

واکنش سخنگوی دولت به رکوردزنی افزایش حقوق بازنشستگان

وقایع روز ـ سرویس اقتصادی؛

علی بهادری جهرمی سخنگوی دولت درباره افزایش حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی در توییتر نوشت: ‏حداقل حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی ۵۷درصد افزایش یافت؛ یکی از بیشترین افزایش‌ها در ۲۰سال گذشته و نزدیک ۲۰درصد بالاتر از نرخ رسمی تورم.

در راستای عدالت و با حفظ تناسب پرداخت با سایر صندوق‌ها در بودجه۱۴۰۱، افزایش حقوق سایرسطوح به صورت پلکانی و به‌نفع دریافتی‌های کمتر تنظیم شده است.

واکنش سخنگوی دولت به رکوردزنی افزایش حقوق بازنشستگان

نظرات کاربران
ناشناس
Germany
۱۶ خرداد ۱۴۰۱ - ۰۶:۴۸
این بنده خدا بدون طی مراحل پیشرفت،به شغلی رسیده وفراموش کرده بی قانونی در هرکاری بی‌سابقه است،مثل افزایش وحشتناک تورم در تاریخ این کشور،وله کردن مردم
رضا
Iran (Islamic Republic of)
۱۶ خرداد ۱۴۰۱ - ۰۷:۲۶
افزایشی که از جیب بقیه بازنشسته هاست چه ارزشی داره. مردیت از جیب دولت این افزایش رو اعمال کنید.
مهدی
Iran (Islamic Republic of)
۱۶ خرداد ۱۴۰۱ - ۰۸:۰۴
سلام جناب اقای سخنگو شما که داری حقوقی بالای 50 تا 100میلیونی وبغیرازماموریت واضافه کاری وغیره میگیرین واگر 10درصد به شما اضافه کنن حدود10میلیون میشه ومن بازنشسته که باحقوق 8میلیونی دارم زندگی میکنم بااین تورم افسارگسخته که 10درصد حدود800هزارویه منت برسرگذاشتن 650اضافه کردین نهایت بشه 1400ایاواقعا میتوان باداشتن فرزندان بعضی هاشدن دم بخت وبعضی هاشون ازدواج کردباداماد وعروس ونوه بیان چگونه میتوان بااین وضع ازشرمندگی بیرون امد ایا واقعا خودتون را جای ماقراربدین ویک لحظه فکر کنین بعد چیزکه اعلام میکنید اعلام کنید البته فقط اضافه کردن ومثال زدم حالا بماند داشتن قسط وخرید وچیزهای دیگر بااحترام بازنشسته
سعید
Iran (Islamic Republic of)
۱۶ خرداد ۱۴۰۱ - ۰۸:۱۱
چه عدالتی ؟
صندوق تأمین اجتماعی باید افزایش آن بر اساس بیمه پردازی باشه آقایان یا سواد ندارند ویا خودشان را به احمقی زده اند
ناشناس
Germany
۱۶ خرداد ۱۴۰۱ - ۰۸:۳۱
باید به ایشان مدال وقاحت وبیسوادی را داد.قانون را زیر پا می‌گذارند وبعدبا قلدری وهوچی گری از ظلم خود با افتخار تعریف میکنند،نمیفهمد دولت نقشی در تامین اجتماعی ندارد
اشکان
Iran (Islamic Republic of)
۱۶ خرداد ۱۴۰۱ - ۰۹:۰۰
جای بسی تاسف است که نمایندگان مجلس و هیات دولت براحتی برای بهره مندی از حقوق مزایای بیشتر نسبت به تایید 57درصد افزایش حقوق حد اقل بگیران (هفت برابر حداقل حقوق )اقدام و در حق سایر مستمری بگیران تامین اجتماعی با نرخ تورم حدود 40درصد افزایش 10درصدی را تصویب نمودند.قانون گذارانی که خود هیچ اراده ای برای اعمال آن ندارند و فقط به دنبال منافع شخصی خود هستند؟؟؟!!!!!...
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶ خرداد ۱۴۰۱ - ۰۹:۱۵
اون جهرمی که نشسته پای گود می گه لنگش کن . خودش بیا ببینم میتونه با این حقوق زندگی کنه . خدا لعنتشون کنه که به فکر خودشونن . یعنی همه همین هستند.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶ خرداد ۱۴۰۱ - ۰۹:۱۷
خدا کمرت را بزنه دروغگو من با یه میلیون افزایش ماهانه نمیتونم در یک سال یه لباسشویی بخرم خدا شما رو نیست و نابود کنه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۰:۵۹
کدوم افزایش. از امروز تا فردا همه چی دوبرابر میشه اینا ما رو خر فرض کردند یا خودشونو زدند به خریت. گرونی 100 درصد افزایش 10 درصد. خدا ازشون نگذره. کاش این دنیا سرشون میومد همه با چشم خودشون می دیدند خوار و ذلیل شدن این حرو.....
بازنشسته تامین اجتمایی
Iran (Islamic Republic of)
۱۷ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۰:۴۵
متاسفم واقعا از حق بیمه ای که کسانی که سالیان سال از زندگیشون زدن و ب صندوق ریختن بعد شما از مال ما میبخشی میفهمی با این کارت حق النای میکنی کسی که حقوقش 3700 بوده درسال1400 حقوقشو5850 میکنی و کسی که حقوقش 4500یا6000 بوده با ده ددصد و 650 هزار تومان دوباره5850 حقوق میدی کارشناسیتان در این حده سه رده حقوقو که که هر کدام سه حق بیمه مختلف داده اندو در ی رنج حقوقی قرار میدی و اسمشو عدالت میذاری واقعا متاسفم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷ خرداد ۱۴۰۱ - ۲۲:۴۱
خدا لعنتون کند
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷ خرداد ۱۴۰۱ - ۲۳:۲۸
زمانی ماه بازنشستها تامین اجتمائی سرکار یا در جبهه خدمت میکردیم آقای جهرمی شیرخوار بود حالا برای بازنشستها درصد تعین میکند
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر: