افزایش بیش از 2 میلیون تومانی حقوق بازنشستگان | وقایع روز
کد خبر: ۲۹۸۰۵
تاریخ انتشار: سه‌شنبه ۱۷ خرداد ۱۴۰۱ - 07 June 2022
بازنشستگان تامین اجتماعی که در سال گذشته سه تا چهار میلیون دریافت می‌کردند، امسال ۲ میلیون و ۲۶۹ میلیون تومان به حقوق آنان اضافه شد.

افزایش بیش از 2 میلیون تومانی حقوق بازنشستگان

وقایع روز ـ سرویس اقتصادی؛

جزئیات افزایش حداقل حقوق بازنشستگان تأمین اجتماعی نشان می‌دهد که حداقل دریافتی بازنشستگان تأمین اجتماعی کمتر از پنج میلیون و ۵۸۰ هزار تومان نیست.

بر اساس مصوبه شورای‌عالی کار در ۱۹ اسفند ۱۴۰۰ حداقل دریافتی کارگران برای سال ۱۴۰۱ به مبلغ پنج میلیون و ۵۸۰ هزار تومان در ماه رسید. بر این‌ اساس، با رعایت قوانین مربوط و لحاظ مصوبه شورای‌عالی کار، میزان دریافتی بازنشستگان تأمین اجتماعی، معادل حداقل حقوق و دستمزد کارگران شاغل تعیین و با افزایش ۵۷.۴ درصدی همراه شد.

در همین مورد نباید بازنشستگان کمتر از پنج میلیون و ۵۸۰ هزار تومان بگیرند ضمن اینکه مستمری از کارافتادگان جزئی و سایر افرادی که مستمری آنان به نسبت سنوات پرداخت حق بیمه برقرار شده است به همان نسبت و مبتنی بر مصوبه فوق افزایش خواهد یافت.

براین‌اساس بازنشستگان تأمین اجتماعی که در سال گذشته سه تا چهار میلیون دریافت می‌کردند، امسال ۲ میلیون و ۲۶۹ میلیون تومان به حقوق آنان اضافه شد.

همچنین بازنشستگانی که حقوقی بین ۶ تا هفت میلیون تومان داشتند، امسال شاهد افزایش یک میلیون و ۵۲۶ هزارتومانی بر روی حقوق‌های خود خواهند بود.

بازنشستگان تأمین اجتماعی که حقوق آنها بین ۹ تا ۱۰ میلیون تومان بود افزایش حقوق یک میلیون و ۴۴۴ هزارتومانی خواهند بود.

براین‌اساس بازنشستگانی که ۱۰ تا ۱۲ میلیون تومان حقوق می‌گرفتند، با یک میلیون و ۵۹۹ هزار تومان حقوق آنها افزایش خواهد یافت.

بر اساس آخرین آمارها، میانگین دریافتی ۳۰ درصد از بازنشستگان تأمین اجتماعی از سه میلیون و ۷۰۰ هزار تومان به حدود ۶ میلیون تومان افزایش یافت.

سازمان تأمین اجتماعی حدود ۳.۵ میلیون نفر مستمری‌بگیر دارد که بالغ بر ۷۰ درصد از آنها حداقل مستمری را دریافت می‌کنند و حقوق آنها در سال ۱۴۰۱ به میزان ۵۷.۴ درصد افزایش یافت.

طبق حکم قانون بودجه سال ۱۴۰۱ (مصوب مجلس شورای اسلامی) در خصوص صندوق‌های مختلف بازنشستگی (مبنی بر رشد ۱۰ درصدی حقوق بازنشستگان) و در راستای هماهنگ‌سازی پرداخت حقوق در کلیه صندوق‌های بازنشستگی، برای این دسته از مشمولان که دارای دریافتی بیش از حداقل باشند، افزایش ۱۰ درصدی اعمال می‌شود.

همچنین به‌منظور کمک به معیشت مستمری‌بگیران بالاتر از حداقل، علاوه بر ۱۰ درصد مذکور، مبلغ ۶۵۰ هزار تومان (تا سقف دریافتی ماهانه ۱۰ میلیون تومان) به‌صورت ماهانه پرداخت خواهد شد.

نظرات کاربران
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷ خرداد ۱۴۰۱ - ۲۲:۳۰
ده درصد بدرد خودتون میخوره که حقوقمون نجومی ده درصد یه حلب روغنه بیشرفای ناانسان
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷ خرداد ۱۴۰۱ - ۲۲:۴۶
بنا به گفته های وزیر کار مابقی 10درصد اضافه میشود که اگر 1000000باشد از قرار روزی 33000تومان درمان میشو د که میتوان برای 4فرزنده البته شاید 4پفک بخرم آقای رییسی ووزیرو کار جدا خسته نباشید هیچکس به اندازه شما به ما توهین کرده بود
مستمر بگیر
Iran (Islamic Republic of)
۱۷ خرداد ۱۴۰۱ - ۲۳:۴۱
خدا یا خودمیدانی حق مارا نمیدهندخودت جزای اونارو بده تاوانش رازن وبچه هاشون بدهن یه مشت ادم بی کفایت گذاشتن برای مردم سفره داری کنن خدالعنتتون کنه مگه ازجیب باباتون دارین میدین ایشالا سرخانوادتون بیاد لعنتت خدابرای همه مادران دنیا حقمونو میگیرم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۸ خرداد ۱۴۰۱ - ۰۰:۴۶
ده درصد باید باطل شود غیر قانونی است ظلم هیچوقت پابرجا نیست خدا خودش جواب این کاراتون را میده
حسن
| Iran (Islamic Republic of)
۱۹ خرداد ۱۴۰۱ - ۲۲:۴۵
آقای. وزیر کار مسئول تامین اجتماعی حق بازنشسته ها است بدانند چقدر سواددار و رشته تحصیلاتشان چیست بااین کاری که برای بازنشسته ها کردید تنها تصمیم گرفتید







آقای رئیسی وعده وعید قبل از انتخابات همین بود که به بازنشسته ها کردید
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۸ خرداد ۱۴۰۱ - ۰۰:۴۸
این دو سه ملیون هم بزارید جیبتون یکوقت کم نیارید
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
۱۸ خرداد ۱۴۰۱ - ۲۱:۰۴
کشوری هستم حقوقم شدهد۴۷۰۰
حبیب
Iran (Islamic Republic of)
۱۸ خرداد ۱۴۰۱ - ۰۱:۰۱
افزایش حداقل بگیرها ۵۶% سایر سطوح حقوق بگیر برخلاف مصوبه سازمان ۱۰% تورم اعلانی ۴۵% یعنی کاهش ۳۵% حقوق
نمیدونم مگه صندوق بازنشستگان تامین اجتماعی ارث باباشونه یا از دولت بوجه میگیره که مصوبات هیت مدیره وسازمان را گذاشتن کنار و دلبخواهی افزایش میدهند اونیکه در دوران خدمت حداکثر بیمه پرداخت کرده چرا باید الان دریافتی کمتر داشته باشه عدالت یعنی هر چیزی به مقدار و در جای خودش نه مساوات کمونیستی این روش مساوات گستره نه عدالت وبزودی همگی حداقل بگیر میشوند اینکار نه شرعا نه قانونا و نه عرفا درسته
س
Iran (Islamic Republic of)
۱۸ خرداد ۱۴۰۱ - ۰۱:۱۶
بنظرم دولت سیزدهم عدالتش عالیه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
۱۹ خرداد ۱۴۰۱ - ۰۶:۰۷
معلومه‌خوب‌شده‌برات‌صدات‌ازجای‌گرم‌درمیاد
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۸ خرداد ۱۴۰۱ - ۰۷:۵۰
با حقوق بازنشسته مملکت را نمیشه گرداند رییس تامین اجتماعی به چه دردی میخوری شدی مثل عروسک خیمه شب بازی وقتی حرفت ارزش ندارد حرف نزن
نادر
Iran (Islamic Republic of)
۱۸ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۰:۱۶
تف به شرف و ناموس هرچی آدم بی شرف وپست دزد که حق بازنشسته را پایمال می کنه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۸ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۰:۳۷
... براین‌دولت‌بی کفایت ورزد را‌بدهد ننگبر این دولت
روز بهروز‌دیدار خراب تر‌از‌قبل
بازنشسته تأمین‌اجتماعی
Iran (Islamic Republic of)
۱۸ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۰۹
ببینید بازهم سر بازنشسته هوایی که تقریبا کم حقوق میگیرند کلاه میگذارند و منت میگذارند خودتان توجه کنید کسانی که حقوق ۱۰ میلیون تا ۱۲ میلیون اضافات شده 1 میلیون و ۶۰۰ هزارتومان که البته از فامیلهای خود هستند ولی کسی که حقوقش ۶ تا ۷ میلیون میگیره با این همه تورم و گرانی ۱ میلیون و ۵۰۰ اضافه میشه
بازهم اجحاف بازهم فرق
احمد
| Iran (Islamic Republic of)
۱۸ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۶:۱۰
سلام استاد گرامی هر که حق بیمه بیشتری پرداخت کرده باشد به همین نسبت حقوق بالاتری دریافت میکند،بر اساس قانون میانگین دو سال آخر خدمت
ناصر
Iran (Islamic Republic of)
۱۸ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۲۳
فقط میتونم بگم لعنت به شما بیسواد ها بابا جمع کنید این مسخره بازی رو معلوم نیست که چکار میخوان بکنند پول بازنشستگان تامین اجتماعی را گرفته و اینطور رفتار میکنید ؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۸ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۲:۰۸
کدام ۲میلیون که شما اینقدر تو بوق و کرنا کرده آید بابا بااین تورم ۳برابری ۱۰درصدانکه حداقل بگیره ۵۷درصدگناه ما چیست که در طول کار۳برابرحداقل بگیربیمه کسر شده
مجتبی
Iran (Islamic Republic of)
۱۸ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۲:۴۴
دولت محترم حقوق بازنشسته را به ابدارچی اطاق محل کارتان بدهید بعد از یک ماه بپرسید ببینید با این حقوق توانسته کرایه خانه وخرجهای دیگر را بگذراند یک سوزن به خودتان و یک جوال دوز به مردم با ارزش و لیاقت مردم بازی نکنید مر دم ایران یک دفعه قاطی می کنند
بازنشسته
Iran (Islamic Republic of)
۱۸ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۲:۴۹
خاک برسرت با این تیتری که زدی .....احمق
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۸ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۳:۱۹
با سلام کمترین افزایشر ا بین 6تا8میلیونیها می گیرن چرا کارگری که 30 سال حق بیمه پرداخت کرده از افرادی که برای خودشان کار می کردن باید کمتر بگیره
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۸ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۴:۰۵
دو میلیون تومان قدرت خرید تنها ۱۵ کیلو برنج ایرانی است .
گیلاس کیلویی ۱۳۰ هزار تومان است . وزن کردیم هر عدد گیلاس ۶۵۰ تومان می افتد !!! ... دو میلیون تومان در برابر قیمت گوشت و میوه و اجاره خانه و روغن و ماکارونی که خود این دولت زحمت گران کردنش را کشیده ، سر تعظیم فرود می آورد .
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۸ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۵:۲۴
تمامی کارگران حداقل بگیر بودن واونایی که 6میلیون بیشار میگیرن همه یا صاحب کسب وکار هستند یا پست مسئولیتی داشتند که برای خودشون به اندازه کافی سرمایه دارند واین که حداقل بگیر باید بیشتر افزایش داشته باشه کاملا درسته
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۸ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۵:۳۸
این قشر ضعف بودند ازشما حمایت می کردند آن هم ازدست دادی
بازنشسته
Iran (Islamic Republic of)
۱۸ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۵:۴۳
لعنت خدا بر پدر ومادر بانی طرحی که حق ما بازنشستگان را پایمال کردند لعنت بر دولت مردان مفت خور وفاسد
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۸ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۵:۵۵
حقوق کسی که 6500میلیون بوده چقدر اضافه شده
سعید
Iran (Islamic Republic of)
۱۸ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۶:۲۵
چرا وقتی که بالاترین حق بیمه را پرداخت میکردیم اونم سی و چهار سال نگفتید حداقلی را پرداخت کنید حق و حقوق ما را به خودمان بدهید نه به حداقلی بگیر خدا لعنت کنه هر چی دزد و مال مردم خور و این کار شما دقیقا حق‌الناس است و من راضی نیستم باید حقوق ما ۵۷درصد اضافه بشه لطفاً اعتراض کنیم تا به نتیجه برسد بیایید یک بار هم که شده پشت هم باشیم برای گرفتن حق مسلم خودمان
علی
Iran (Islamic Republic of)
۱۸ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۶:۴۱
با این تیتر خبری هر کسی که بخواند می‌گوید کدام ۲ میلیون بیسوادی در تمام ارکان دولت موج می زند و منت سر بازنشسته می گذارند شما مخارج را به ۵ سال قبل برگردانید خیالی نیست که افزایش ندهید و بعد منت سر بازنشسته بگذارید اون هم با این تیترهای خبری دروغ . لعنت خدا بر کسانی که طرف نا حق را می گیرند .
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۸ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۶:۵۴
وزیر بی سواد من طبق قانون سی درصد از حقوقم را در طول سی وپنج سال به بیمه تامین اجتماعی پرداخت کردم که بعد از بازنشستگی طبق قانون وزارت کار دریافت کنم نه قانون من درآوردی شما مگر بازنشسته تامین اجتماعی درآمد و مزایای دیگری دارد وقتی دولت قانون را دور میزند ودر روز روشن دست در جیب کارگر میکند فاتحه این دولت رابخوانید
علی
Iran (Islamic Republic of)
۱۸ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۷:۱۹
بابا خجالت بکشید. 3میلیونو کردی 5 میلیون از ابروشرف انداختینمون. چند صد در صد اجناس گرون شده. با شرفا؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۸ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۸:۴۳
فقط گدا پروری رابلدین.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
۲۰ خرداد ۱۴۰۱ - ۰۰:۱۲
و دزد پروری
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۸ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۹:۱۷
باسلام
بنده اال نفرین نیستم چون خداوند به من هم عقل داده هم شعور پس بجای نفرین خودم میایم بیرون حق خود را میگیرم با نفرین بجایی نمیرسی حق گرفتنی است نه دادنی
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۸ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۹:۳۱
من نمی دانم واقعا آقای رییس جمهور این ها را می بیندو هیچ دستوری نمی دهدآخر حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی را دولت نمی دهد خدایااین ها ظلم نیست تورم بالا 40 و 50 درصد افزایش حقوق ابن فشر بیچاره ده درصد آخر کجای این عدالت است ؟!! ظلم پایدار نمی ماند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
۱۹ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۷:۲۰
ی سر قضیه خود رییس جمهور هستش دنبال چی و کی میکردی
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۸ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۹:۳۷
کمترین افزایش حقوق بازنشسته ها بین 6 تا 8 میلیون بگیرها هس، اینا خیلی درحقشون ظلم ‌شده، خدا لعنتتون کنه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
۲۰ خرداد ۱۴۰۱ - ۰۰:۱۴
بشمار
حسین
Iran (Islamic Republic of)
۱۸ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۹:۳۹
اگه حق کسی که در ۳۰ سال مبلغ بیستری نسبت به حداقل بگیر به صندوق واریز کرده به حداقل بگیران بیشتر پرداخت کنند هم دریافتی اونا حرامه وهم ظلم به کسایی هست که پرداختی بیشتری به صندوق داشتند؛!!!!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۸ خرداد ۱۴۰۱ - ۲۰:۱۷
.خودمون کردیم که لعنت بر خودمون باد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
۱۹ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۷:۲۲
دقیقا کسی ک دنبال آب و برق مجانی هستش همین میشه
احمد
Iran (Islamic Republic of)
۱۸ خرداد ۱۴۰۱ - ۲۱:۵۷
این بی شرفها حق ما بدبخت هاراهمیشه خوردند خداوند انشالا زن وبچه هاشونه سرگردان بکنه
نا اشنا
Iran (Islamic Republic of)
۱۸ خرداد ۱۴۰۱ - ۲۲:۱۳
خدا لعنت کند دولت بی کفایت قسم خدا میدهم ازسفره. نان توی گلوی خودتان بچه هیتان گیر بکند
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۸ خرداد ۱۴۰۱ - ۲۲:۱۷
متأسفم رأی به ریسی دادم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
۱۸ خرداد ۱۴۰۱ - ۲۳:۴۴
مگه رای من و شما براشون مهمه یه نفر از خودشان دزد و اختلاسگر جایگزین میکنند
محمد بازنشسته تأمین اجتماعی
Iran (Islamic Republic of)
۱۸ خرداد ۱۴۰۱ - ۲۲:۳۳
دولت هم امثال شما ها را میخواد که با این افزایش درگیرتون کنند خودشون اون عقب بمونند آخه دوست من این دیگه چه حرکتی هست که بين خودتون بپرید به هم از شما بیشتر بیمه پردازی شده البته حقوق بالايي داشتی واز اون آقا کمتر کسر شده چون گروه پایه پایین‌تر بوده خاک بر سر هردو که حسود مال همدیگر نباشید هرچی دادند بگویید خداروشکر فقط
کارمنددولت بازنشسته غیر همکار تامین اجتماعی
Iran (Islamic Republic of)
۱۸ خرداد ۱۴۰۱ - ۲۳:۳۹
سلام لطفااطلاع رسانی وپیگیری شود صندوق بازنشستگی تأمین اجتماعی ویا سازمان تامین اجتماعی طبق قانون غیردولتی است هرچند دولت جهت کسری بودجه کشور به آن دستبردومنابع آن را به تاراج میبردحهت افزایش حقوق بازنشستگان غیرهمکارتامین اجتماعی با۳۰سال خدمت وکارگران زحمتکش حق دخالت وتصویب افزایش حقوق نداردوحقوق بازنشستگان غیرهمکارتامین اجتماعی با۳۰سال خدمت وکارگران باید مطابق حقوق نجومی بگیران وبازنشستگان همکار تامین اجتماعی پرداخت کندو متاسفانه در افزایش حقوق بازنشستگان غیرهمکارتامین اجتماعی با۳۰سال خدمت وکارگران زحمتکش هیچگونه عدالتی وعدلی و همسان سازی حقوق رعایت نشده است وبا نرخ تورم دولت رئیسی که دم از عدالت میزندهمخوانی نداردمگرخودریاست جمهوری وزرا ومجلسی های ازخدا بی خبرچقدرحقوق دریافت میکنند که بقول معروف کهکشان هم نمیکزدکه بفکرافزایش حقوق وثروت خودهستندو....!!!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۸ خرداد ۱۴۰۱ - ۲۳:۳۹
با کدوم دوملیون بازمانده کشوریم با سی و پنج سال سابقه پونصد تومن به حقوقم اضاف شد دو ملیون و هشتصد شد خدا ذلیلشون کنه
علمی
-
۱۹ خرداد ۱۴۰۱ - ۰۰:۰۳
مگه سازمان تامین اجتماعی ارث پدرتونه؟مگه یک ریال ازبودجه دولتی استفاده میکنه؟آخه ما چقدراحمق هستیم که یک عده بیسوادروکه حتی سواد تفسر قانون راندارن روبرای خودمان آقابالاسرکردیم تاتیشه به ریشه مون بزنند.اقایان نفهم برید قانون رادرست مطالعه کنید....یه روز یه ویرگول رابهانه میکنیدوروزی دیگرکارگران تامین اجتماعی لشگری راباتامین اجتماعی اشتباه می‌گیرید آقا یان منظورازاون۱۰درصدکارگران تامین اجتماعی لشگری. اخه نفهم های مقننه ومجریه میدونید چه غلطی داریدمیکنید!؟بابا بسه دیگه ...ازاین به بعد لطف کنید در تفسیر قانون از کارشناسان کمک بگیرید...آقای رئیس تراخداول کن برو..مااز طلا گشتن پشیمان گشته ایم مرحمت فرموده مارامس کنید....
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۹ خرداد ۱۴۰۱ - ۰۰:۵۷
لعنت خدا به مسئول بی کفایت اونی که ۵۸۰۰ میگیره ده درصد +۶۵۰ یعنی حدود یک میلیون و صدوپنجاه اضافه میشه آخه این کجاش عدالته من با سه تا بچه مدرسه ایی چجوری زندگی رو اداره کنم خداوند خارو ذلیلتون کنه سر بچهاتون بیاد خودتونم زمینگیر و ذلیل بشین تا حال و روز مارو بفمین ، جامعه اسلامی و این همه بی عدالتی حق خودمون هم روزتون میاد بدی
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۹ خرداد ۱۴۰۱ - ۰۱:۰۴
چرا‌۱۴۰۰‌که‌‌حقوقهای‌حدود‌شش‌میلیون‌‌تومان‌یک‌تعدادی‌کهیک‌مرتبه‌شدیازده‌میلیون‌خرده‌ای‌که‌خودشون هم‌تعجب‌کرده‌بودن‌کسی‌صداش‌در‌نیامد‌واعتراضی‌نبود‌حاحلا‌که‌حقوق‌پایین‌تر‌از خودتان‌۵۷‌درصد‌اضافه‌شده‌صداتون‌درآمده
بازنشته
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
۱۹ خرداد ۱۴۰۱ - ۰۱:۱۹
سلام من کارمند جهاد ساندگی زمان جنگ سنگر ساز بی سنگر بودم وابفاضلاب روستای باوزارت نیرو اتخام شدیم همه همکاران بیش از۸میلیون میگیرن بازنشته کشوری ولی بنده ۴۶۵۰ میلیون میگیرماایا شان منظت ما این اس چرا این همه تفاوت من از رهبر بزرگ ودیگر مسولان میخواهم به داد مابرسن چون بنده بعد ۳۱سال سابقه میرم شبها هم نگهبانی ی کارخانه این برای شما مسولان واقعاوجدان داشته باشی عیب بزرگی اس خدا به همه تان انصاف بدهد وگر ن لنعت ظلیل نابود کنه
بازنشسته تامین اجتماعی کارگری
Sweden
۱۹ خرداد ۱۴۰۱ - ۰۱:۵۸
بایدبه نسبت سنوات وسابقه بیمه پردازی اضافه بشه کسیکه۱۰ ۱۵سال بیمه داره بهمان نسبت بایداضافه بشه ازسرمایه ماحاتم بخشی نکنید بایدبفکراینروزا میبود
علی
Iran (Islamic Republic of)
۱۹ خرداد ۱۴۰۱ - ۰۳:۰۰
خدا می داند ۳۵سال حق بیمه دادم پایه یک داشتم خدا ازتون نگذره حقوق رفتگر شهرداری با ۱۰سال سابقه از منی که ۳۵ سال حق بیمه دادم ازمن بیشتر شده ‌کجاست عدالت علی یا سید مظلومان تو سید ظالمان نه سید مظلومان یه روزی حقمان را از شما میگیریم بخورید تا گردنتون کلفتی شود که بتونید مملکت داری کنید
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۹ خرداد ۱۴۰۱ - ۰۸:۳۱
خدا میگه از تو حرکت از من برکت اگه نشستین خدا کاری بکن اشتباه
میکنید حق گرفتنی است نه دادنی یک عمر بدو بعد یکی بیاد خیلی راحت بزن زیر همه چیز وبگه اونی که من میگم درست وبراحتی پا روی قانون و انصاف و .....بگذاره ،همیشه همینطور بوده سواره از پیاده ،وسیر ازگرسنه خبر نداشته نمایندگان محترم مردم بدون هیچ فشاری در عرض چند دقیقه ۵۰٪ برحقوق ناچیز خود میگذارند وآب از آب تکون نمیخوره فشاری هم به اقتصاد مملکت نمی آید ولی چندرغاز حقوق کارگر که یک عمر زحمت کشیده وچرخ اقتصاد مملکت را چرخونه باعث ورشکستگی اقتصادی میشود
محمد
Iran (Islamic Republic of)
۱۹ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۶:۰۷
دولت به لصلاح مردمی دست همه ی دولت قبل از پشت بسته اینها ...
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۹ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۶:۲۲
دارن حق مردم میخورن وسلام
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۹ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۶:۳۵
با این کارتیشه به ریشتون میزنین ...
محمد
Iran (Islamic Republic of)
۱۹ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۷:۴۲
ریال یعنی روزنامه باطله دستمزد بیچارگان دلار برای نجومی بگیران از ما بهترون خدا ازت نگذره خیلی نامرد هستید
علی شمس
United States of America
۱۹ خرداد ۱۴۰۱ - ۲۱:۳۲
باید براساس عدالت هرکه حق بیمه بیشتری داده باید افزایش حقوق بیشتری داشته باشد ببخشید آقایان این را نمی دانستند خواستم یادآوری کنم متاسفانه آقای رئیس جمهور و وزیر برای دولتها و وزرای قبل منتقدخوبی بودند خدا به قیامتشان رحم نکند
خجالت‌اززن‌بچه
Iran (Islamic Republic of)
۱۹ خرداد ۱۴۰۱ - ۲۳:۰۴
اخه‌خدایاظلم‌تاکی‌آقای‌ریسی‌وعدههای‌که‌داده‌بودکو‌منظورت‌سوارشدن‌بودخدایاصبرش‌بیشتره‌ولی‌مابدبختهاچقدرعمرداریم‌صبرکنیم‌ظلم‌تااینحدمگه‌رحم‌نداریدباباانصاف‌داشته‌باشید‌اگه‌حرفی‌هم‌بزنیم‌ازتح‌میبرید‌وقتی‌که‌مبتونیدیه‌دعفه‌زنده‌بقوربکنید
شاه عباس
Iran (Islamic Republic of)
۱۹ خرداد ۱۴۰۱ - ۲۳:۱۷
سلام با این که شما میگوید 10درصد این مسخره بازی چه من شما خودتان نمی دانید جنسها دویست درصد کران شده این در ده درصد بخره تو سرتان خرید اب من ماهیانه یک میلیون می‌باشد
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر: