عرضه‌ی بنزین ۹۰ هزار تومانی؟! | وقایع روز
کد خبر: ۳۰۰۳۷
تاریخ انتشار: يکشنبه ۲۲ خرداد ۱۴۰۱ - 12 June 2022
داده‌ها نشان می‌دهد که هزینه بنزین در برخی کشور‌های جهان که یارانه به سوخت نمی‌دهند مانند کشور هلند به بیش از ۲.۵۵ یورو در هر لیتر و ۹۰ هزار تومان رسیده است.

عرضه‌ی بنزین ۹۰ هزار تومانی؟!

وقایع روز ـ سرویس اقتصادی؛

بر اساس اطلاعات موسسه UnitedConsumers، قیمت بنزین در در پمپ بنزین های هلند به دلیل افزایش قیمت نفت خام به بالاترین حد خود در تاریخ این کشور رسیده است.

آمار نشان می دهد که قیمت یک لیتر بنزین در خرده فروشی اکنون ۲.۵۰ یورو شده و در برخی پمپ ها حتی اندکی بالاتر هم رفته است. (حدود ۹۰ هزار تومان)

قیمت گازوئیل نیز در هلند افزایش یافته و به طور میانگین ​​به ۲.۲۲ یورو در هر لیتر رسیده است. (نزدیک ۸۰ هزار تومان در هر لیتر)

این افزایش بهای سوخت به افزایش قیمت نفت نسبت داده می شود زیرا بیان می گردد که قیمت نفت برنت در روز جمعه به ۱۲۲ دلار در هر بشکه رسید.

کارشناسان می گویند تصمیم اتحادیه اروپا برای توقف واردات نفت روسیه تا پایان سال ۲۰۲۲ تأثیر قابل توجهی بر میزان هزینه پرداخت شده از سوی رانندگان هلندی در پمپ بنزین خواهد داشت. تحلیلگران پیش‌بینی می‌کنند که قیمت بنزین در ماه‌های آینده بیشتر افزایش خواهد یافت.

افزایش قیمت نفت، گاز و برق، شهروندان اروپا و شرکت های این قاره را تحت تاثیر قرار داده است. بر اساس آمار هلند (CBS) تورم سالانه در هلند در ماه می ۱۰.۲ درصد بود. اگرچه در ماه قبل نرخ تورم ۱۱.۲ درصد بود اما به اعتقاد کارشناسان تورم همچنان به دلیل افزایش قیمت انرژی و مواد غذایی بالا است.

نظرات کاربران
مامور
Iran (Islamic Republic of)
۲۲ خرداد ۱۴۰۱ - ۰۹:۰۸
بازی با بنزین بازی با آتش
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۲ خرداد ۱۴۰۱ - ۰۹:۱۲
متوسط در آمد هلندی هادر ماه چند یورو است؟
mstf
Iran (Islamic Republic of)
۲۲ خرداد ۱۴۰۱ - ۰۹:۵۶
جالبه که هیچ وقت داده هاتون نمیگه حداقل دستمزد تو ارپا 1500 یورو هست یعنی چیزی حدود 50 میلیون تو ماه . اگر قیمت بنزینو مقایسه میکنید . دستمزد 200 دلاری ایرانیها رو هم با دستمزد 2000 دلاری اونا مقایسه کنید. کی از دست شما وطن فروشای خائن راحت میشیم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
۲۴ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۰:۵۰
واقعا
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۲ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۵
حداقل حقوق کارگران صفر نیز در انجا برابر۳۰۰۰ یورو معادل ۱۰۵ ملیون تومان در ماه است
بازنشسته
Iran (Islamic Republic of)
۲۲ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۲:۳۶
...بنزین هلند ۹۰ هزار تومنه ببین دستمزدش چقدر ...
گمنام
Iran (Islamic Republic of)
۲۲ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۳
لطفاً چرت و پرت ننویس. که بستر سازی برای ذهن مردم می کنی .هیچ کجای دنیا درآمد رو با هزینه مثل شماها اینجوری مقایسه نمی کنند که درآمد های ما ریالی رو با هزینه های در حد یورو داشته باشه.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۲ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۴
نرخ دستمزد کارگرشرکتها دراروپا وامریکا ،ماهی 50 میلیون حداقل به پول ایران هست وبنزین گران هم میخرند
محمد
France
۲۲ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۱
الان بنزین از اب ارزون تره و باید ۸۰هزار تومان بشه مثل اروپا
Davod
Iran (Islamic Republic of)
۲۲ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۵:۱۳
خوب شماها هم بکنید نود هزارتومان پولش را هم نکبت زادها ببرند مازاراتی بخرند وبادلارهای نفتی تو خارج به ریش ملت بخندند،،
علی
Iran (Islamic Republic of)
۲۲ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۵:۲۳
حقوق به یورو بدهند قیمت سوخت را به یورو بگیرند تناسب یعنی این البته حقوق طبق نرخ جهانی باشد یعنی ساعتی 7 دلار یا بعبارتی 5 یورو
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۲ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۵:۳۹
ما سوادمان کم است می شود دستمزد آنها را هم به طور و تومان اعلام بفرمایید
شهرام
Iran (Islamic Republic of)
۲۲ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۵:۴۰
تو رو خدا بنزین رو‌. هم گرونتر کنین اصلا یک داروغه تو هر محلی بزارین که در روز هر کسی هر چقدر کار کرده شب به شب هر چقدر شب به شب تحویل برادر داروغه بده!!اصلا یک کنتور به هر کس ببندید تا در ماه استعلاک راه رفتن و نفس
کشیدن در این خراب خانه را پرداخت کنند!!!تا شاید بی لیاقتی و نا کارامدی و خیانت شماها در عرصه بین المللی اینجوری تا حدودی جبران بشود!!! و شاید شایداین ملت بی غیرت شکم باره حرکتی بخودش بدهد!!!!
ناشناس
Australia
۲۳ خرداد ۱۴۰۱ - ۰۶:۵۰
اینجا در ملبورن استرالیا گازوییل لیتری 2.25$ همه چیز گرون شده ولی حقوق ها به همون صورت باقی مونده. متوسط حقوق کارمند ماهی 4000 دلاره ولی وقتی مالیاتو ازش کم میکنی میشه 3000 دلار بعد اجاره و هزینه های دیگرم کم کنید هیچیش نمیمونه کمم میارن. با کردیت کارد همه رو بردن زیر قرض که بازپرداختش با سوده ۲۰٪
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۳ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۹:۵۹
آنها بطور متوسط ۴۰۰۰ یورو حقوق میگیرن شما با ۴‌میلیون تومان حقوق میخواهید چه غلطی بکنی؟؟؟؟!!!! د.......
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر: