چراغ سبز ۱۰ میلیارد دلاری کشور دوست به ایران | وقایع روز
کد خبر: ۳۰۳۹۹
تاریخ انتشار: شنبه ۲۸ خرداد ۱۴۰۱ - 18 June 2022
چراغ سبز 10 میلیارد دلاری روسیه به ایران در رسانه های داخلی مورد توجه قرار نگرفته است.

چراغ سبز ۱۰ میلیارد دلاری کشور دوست به ایران

وقایع روز ـ سرویس اقتصادی؛

چراغ سبز 10 میلیارد دلاری روسیه به ایران برای جبران کسری واردات، در رسانه های داخلی مورد توجه قرار نگرفته است.


بیشتر بخوانید: ترکیه شمشیر خود را مقابل ایران از رو بست!


روسیه با تخفیف 10 درصدی تعرفه بر کالاهای ایرانی در مقایسه با کالاهای ترکیه ای و چینی عملا راهی را باز کرده است که در کوتاه مدت می تواند به صادرات 10 میلیارد دلاری ایران به این کشور بیانجامد که با رفتن شرکت های غربی ظرفیت های جدیدی را در اختیار کشورهای همسو قرار می دهد.

نظرات کاربران
ملت ایران
Iran (Islamic Republic of)
۲۸ خرداد ۱۴۰۱ - ۰۸:۵۷
فقط همین کم بود تا کشور را روسیه تصاحب کند ...شما همان توده آیی های ... هستید که در لباس مارکسیست های اسلامی در کشور خیانت میکنید ...و برای ماندن همه کار می کنید جز خدمت به کشور ....ننگتان باد ..چشم های بیدار شما را می نگرد ملعونین
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۸ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۲۶
چرا قبل تحریم شدنش از این کارها نمی کرد؟ چرا اینقدر خوشحال شدین؟ الان مجبوره چون می داند سران مملکت هر طور شده به روسیه کمک می کنند.
رضا
| United States of America
۲۸ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۲:۴۶
اولا این معامله بشود ایران هم هست.
دوماً. شما چرا سفارت رفته بالا
نکنه ناراحتی
علی
Iran (Islamic Republic of)
۲۸ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۶:۳۸
سایبری ها ماشاالله تو این شرایط بد اقتصادی ملت فعالیتشان زیاد شده ، روسیه حتی اگه قصدش تبدیل شدن ایران به بهشت باشه ، باید بدانیم خیانتی پشت این نیتش هست ، نشان به این نشان که تو این ۲۰۰ سال اخیر بقدری به ایران خیانت کرده که گفتنش هم ناراحت کننده است ، از به توپ بستن امام رضا تا مجلس شورای ملی تا کاپیتولاسیون و گرفتن ۲۰ شهر ایران و.....‌.‌
Seno
Iran (Islamic Republic of)
۲۸ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۶:۵۳
اره خیلی دوسته. روتون نمیشه بگین دارین باج میدین
عدالت
Iran (Islamic Republic of)
۲۸ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۶:۵۴
خاطرتون جمع باشه چیزی به مردم ایران تاکیدمیکنم مردم ایران نمیرسه
حمید
Iran (Islamic Republic of)
۲۸ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۶:۵۸
تازمانی که باروی درارتباطیم هیچ وقت روی خوشی نمی بینیم سران مملکت هم همین می خواهند الان ازطرف غرب تحریم است وموادغذاییش از ایران می گیرد
۲۳۴
Germany
۲۸ خرداد ۱۴۰۱ - ۲۰:۰۰
دووووووووووست
مهدی
Iran (Islamic Republic of)
۲۸ خرداد ۱۴۰۱ - ۲۰:۲۰
چرا روسیه را دوست میدانید ؟ لطفا دلیل دوستی تان با روسیه را بیان کنید
ستار احمدیان
| Iran (Islamic Republic of)
۲۹ خرداد ۱۴۰۱ - ۰۹:۵۱
چون کسی جز روسیه برامون نمونده بین 195کسور دنیا چه کشورهایی برامون تره خورد میکنند .خداوکیلی بگید .
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر: