ترکیه شمشیر خود را مقابل ایران از رو بست! | وقایع روز
کد خبر: ۳۰۴۰۰
تاریخ انتشار: شنبه ۲۸ خرداد ۱۴۰۱ - 18 June 2022
پرواز ۴۸۰۸ هواپیمایی معراج، به علت عدم همکاری کشور ترکیه، مجبور به فرود اضطراری در فرودگاه تبریز برای سوختگیری شد.

ترکیه شمشیر خود را مقابل ایران از رو بست!

وقایع روز ـ سرویس اقتصادی؛

پرواز شرکت هواپیمایی معراج در مسیر استانبول-تهران، بعد از ۸ ساعت تاخیر، برای سوختگیری در تبریز فرود اضطراری داشته است.

به گفته مسافران این پرواز، هواپیمای شرکت معراج قرار بود در ساعت ۹ صبح به تهران پرواز داشته باشد، اما به علت نقص فنی و عدم سوختگیری در استانبول، بعد از ۸ ساعت اجازه پرواز گرفت و بعد از گذشت یک ساعت، مجبور شد در فرودگاه شهید مدنی تبریز فرود اضطراری برای سوختگیری داشته باشد.

به گفته مسافران این پرواز، ترکیه اجازه سوختگیری به این شرکت هواپیمایی را نمی‌داد.

دیروز هم پرواز یکی از شرکت‌های هواپیمایی در مسیر مشهد-استانبول، بعد از گذشت ۹ ساعت تاخیر، اجازه پرواز به استانبول را دریافت کرده بود.

نظرات کاربران
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۸ خرداد ۱۴۰۱ - ۰۸:۳۸
این ایرانی های احمق که هرچی میشه میدونند برم ترکیه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
۲۸ خرداد ۱۴۰۱ - ۰۹:۰۳
احمق جدوآباد........... بعضی افراد مجبورند به دلایل مختلف سفر کنند .
داریوش
| Iran (Islamic Republic of)
۲۸ خرداد ۱۴۰۱ - ۰۹:۵۴
البته امثال شماها اینطورین
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
۲۸ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۰:۰۱
چرا بهت بر میخوره؟! تابلو ست که منظور کسانی هستند که برا عشق و حال میرن ترکیه و نه از سر ناچاری.
ابراهیم امیری
| Iran (Islamic Republic of)
۲۸ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۲:۰۹
البته روی حیچ نمیشودحساب کرد... امروزه کشورابدون پیش بینی مثل سگ و گربه به هم می پرن...؟!!!
هادی
| Iran (Islamic Republic of)
۲۸ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۲:۴۷
خفه شو اسکول احمق خودتی و هفت جد و آبادت بیشرف هیچوقت به ایرانی ها تو هین نکن معلومه بی بته یی نفهم
سینا
| Iran (Islamic Republic of)
۲۸ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۴:۲۲
احمق خودتی
مردم به هزار و یک دلیل میرند ترکیه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
۲۸ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۹:۱۹
احمق کسانی هستند که عزت و اعتبار این مملکتو به این درجه رسوندن، وگرنه چرا باید مردم چوب سیاست های جنگ طلبانه رو بخورن؟
داخل کشور همه جا خشک و نابود شده، الباقي هم یا اختصاصی آقایون ازمابهترونه یا در اختیار گردشگران ... عراقی، حالا یک نفر که بخواد چند روز بره ترکیه تفریح باید سرکوفت بشنوه؟
محمودلو ا
| Iran (Islamic Republic of)
۲۸ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۹:۵۸
اگریک‌عده‌ای‌بخاطر‌بی‌بند‌باریوحوس‌بازی‌سرمایه‌مملکتشو‌به‌ترکیه‌سرازیر‌می‌کنند‌‌‌آنها‌هم‌برای‌ما‌شاخ‌می‌شن.
آرمین
| Iran (Islamic Republic of)
۲۸ خرداد ۱۴۰۱ - ۲۰:۴۵
حق با شماست ؟ اکثر ایرانیها برای خوشگذرونی میرن ترکیه ؟
اگر ایران این رفتهر رو با ترکیه میکرد ؟ آیا ترکیه سکوت میکرد
*
متاسفانه خیلی از فرزندان مسئولیین در این کشور زندگی میکنند
کشوری که بارها چشم طمع به سرزمینهای ایران داشته
ایرانی است دیگر ؟ هر جا بد از کشورش بگن ؟ اونجا میبینیش
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
۲۹ خرداد ۱۴۰۱ - ۰۱:۱۴
احمق خودت هیکلته ایرانیا با غریتن
علیرضا
| Iran (Islamic Republic of)
۲۹ خرداد ۱۴۰۱ - ۰۱:۲۶
ازبی عرضگی مسولین، هست والاغیر
ناشناس
| United States of America
۲۹ خرداد ۱۴۰۱ - ۰۴:۴۰
بهتره از شرکت هواپیمایی ترکیه برای مسافرت خارج یا از خارج به ایران ایرانی ها بلیط نخرند
احمد
| Iran (Islamic Republic of)
۲۹ خرداد ۱۴۰۱ - ۰۸:۲۸
احمق شماها و تفکر امثال شماهاست ک کشوررو به این روز انداخته... از رو هم نمیرید و همش سرود برا اقتدار میخونید...
رضایوسفی
| Iran (Islamic Republic of)
۲۹ خرداد ۱۴۰۱ - ۰۸:۵۰
مگرترکیه رفتن برای تفریح عیب است مقصردولت مردان هستندکه مقابله مثل نمی‌کنند بایدهرکسی رام‌الله خودش رفتارکنی تا درس عبرت بگیرند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
۲۹ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۷:۳۸
بعضی ها خیلی خرند ک میرند ترکیه واسه گردش
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۸ خرداد ۱۴۰۱ - ۰۸:۳۸
بهترین کار این که ایران تمام سفرهای توریستی به ترکیه را ممنوع کند.
ناشناس
| United States of America
۲۸ خرداد ۱۴۰۱ - ۰۹:۰۵
کی بره کنسرت امیر تتلو
ناشناس
| Turkey
۲۸ خرداد ۱۴۰۱ - ۰۹:۴۲
مردک اومدم دیدار فرزندم . فکر می‌کنی همه رفتن گشت
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
۲۸ خرداد ۱۴۰۱ - ۰۹:۵۴
یارو تو دیدار فرزندت نری نمیمیری بگو تحفه ات بیاد دیدارت
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
۲۸ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۰:۱۷
اردوغان الهی به خاک سیاه بشینییییی...
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
۲۸ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۰:۱۹
گدا به گدا رحمت به خدا... والا... رائفی پور رو میخوای که تو رو در راس کمپین گرین کارتت رو زمین بگذار قرار بده اجنبی
ابراهیم امیری
| Iran (Islamic Republic of)
۲۸ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۲:۰۶
ناشناس
United States of America
۲۸ خرداد ۱۴۰۱ - ۰۹:۰۵
لیاقت ایرانی جماعت همینه . بعد اینجا تا یه چیزی میشه میریزن سر دولت . یکی نیست بگه احمق تر از شما نیست که پولتون رو میبرید اونجا خرج می کنید حقتتونه
ابراهیم.امیری
| Iran (Islamic Republic of)
۲۸ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۲:۱۱
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
۲۸ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۲:۳۱
دوست داری پولتو بذار صندوق امانت بانک یا بذار تو بورس بذار مسیولین بزنن تو جیب بجای تو برن ترکیه عشق و حال کنم...تو لیاقت نداری بری ترکیه یا کشور اروپایی...تو باید ایران بمانی کارکنی
محمد
| Iran (Islamic Republic of)
۲۸ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۲:۴۲
*** نخور
حشمت
| Iran (Islamic Republic of)
۲۸ خرداد ۱۴۰۱ - ۲۰:۳۰
هر وقت دولت ما تونست یه امکانات ساده مناسب تفریحی برای مردمش فراهم کنه هیچکس نمیره اونجا درضمن چرا مردم ترکیه نمیان ایران پول خرج کنن.دوما هم حق نداری به کسی توهین کنی
احمد
| Iran (Islamic Republic of)
۲۹ خرداد ۱۴۰۱ - ۰۸:۳۰
انگار کیک ساندیس میزنی...
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۸ خرداد ۱۴۰۱ - ۰۹:۱۲
باسلام
دمتون گرم که این خبرها رو میزارین قربونش برم صدا و سیما که هرچی به نفعش باشه میگه بازم دمتون گرم
مجید
Iran (Islamic Republic of)
۲۸ خرداد ۱۴۰۱ - ۰۹:۲۹
وخونه هم نخرن و هر کس هم خریده بره پس بده .اگه بد رفتاری با ایرانیان میکنن
ناشناس،
| Finland
۲۹ خرداد ۱۴۰۱ - ۰۰:۲۲
از این به بعد برین افغانستان.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۸ خرداد ۱۴۰۱ - ۰۹:۴۴
تقصیر حاکمیت ایرانه،،من خودم ترک اڋربایجانیم،نه ترکان عثمانی،،من به ...لیها اعتمادمیکنم ولی به ترکان ترکیه نه،،،پول همه چیز اونهاست از اردوغان بگیر بیا تااخرش ،،،الان اردوغان بخاطرپول امارات،عربستان،اسراییل،همه چیزترکیه رازیرپاگڋاشت،،،
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
۲۸ خرداد ۱۴۰۱ - ۲۰:۵۸
هیچی نمیدونی نظر نده خودتم ترک نیستی آبروی ترک ها رو نبر
ناشی
| Finland
۲۹ خرداد ۱۴۰۱ - ۰۰:۲۳
تو ترک نیستی فاذری هستی
سالار
Iran (Islamic Republic of)
۲۸ خرداد ۱۴۰۱ - ۰۹:۵۲
۳۰سال پیش پدرم گفت از ترکیه عراق دوری کنید چون بزرکترین دشمن ایران هستند .تمام دمکرات های کردستان از عراق ترکیه وارد سرزمین ایران میشوند.وجان تک تک نیروهای انتظامی سپاه وارتش را میکینده.الان بیاد ۳۰سال پیش حرف بابام افتادم .
رام
| Netherlands
۲۸ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۵:۵۰
پدرت هم پاسدار همین حکومت بوده
کاوه
| Iran (Islamic Republic of)
۲۹ خرداد ۱۴۰۱ - ۰۷:۰۵
پیشمرگهای دموکرات که اجنبی نبودند اونام ایرانی بودند مثل نیروهای سپاه و ارتش ولی علی الظاهر در نظر پدر شما خون بعضی از ایرانی ها از خون بقیه ایرانی ها رنگین تره
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
۲۹ خرداد ۱۴۰۱ - ۰۹:۴۴
چراالکی چرت وپرت میگی ترک عراق عددی نیستن که توبزرگشون کردی.
سالار
Iran (Islamic Republic of)
۲۸ خرداد ۱۴۰۱ - ۰۹:۵۲
۳۰سال پیش پدرم گفت از ترکیه عراق دوری کنید چون بزرکترین دشمن ایران هستند .تمام دمکرات های کردستان از عراق ترکیه وارد سرزمین ایران میشوند.وجان تک تک نیروهای انتظامی سپاه وارتش را میکینده.الان بیاد ۳۰سال پیش حرف بابام افتادم .
ناشناس
| United States of America
۲۸ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۰:۱۲
بسه . خودتو کشتی پاچه خوار سپاه
مسعود
| Iran (Islamic Republic of)
۲۸ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۳:۲۶
ای قربان دهنت این دو کشور در ظاهرباایران خوبند .هار شدند.
امیر
| Iran (Islamic Republic of)
۲۸ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۷:۵۵
تو چرا زور به ...ت میاد
A
Iran (Islamic Republic of)
۲۸ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۰:۱۵
عده ای مواجب بگیر انگلیسی به حکم « اختلاف بینداز و حکومت کن » هر از چند گاه اخبار اینچنین به خوردتون میدن که حکومت کنن در حالیکه ترکیه همیشه برای ایران و ایرانی منفعت فراوانی داشته به ویژه هنگام تحریمها . فرارگاه ، قرارگاه ، محل خرید ، محل استراحت ، محل دور زدن تحریمها و...

عدم سوخت‌رسانی به هواپیما که چیز مهمی نیست و شما هم که دلایل اونو نمیدونید . پس خون پاک پارسیتونو کثیف نکنید
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۸ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۰:۱۹
از بس که با هواپیماهای مسافر بری اسلحه اینور و اونور قاچاق کردین دیگه هیچ کس بهمون رحم نمی کنه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
۲۸ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۰۶
باشه غربگدا
امیر
| Iran (Islamic Republic of)
۲۸ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۷:۵۶
بمیر بابا احمق
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
۲۹ خرداد ۱۴۰۱ - ۰۱:۱۹
دقیقا همونطور که با چمدونهای بازیکنان تیم ملی برا سوریه دلار بردن
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۸ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۰:۲۶
تاریخ ایران در از خیانت ها و جنایات ترکیه عثمانی روسیه و انگلیس و کشورهای مرتجع عربی است اردغان را ایران از کودتا نجات داد اما نمک نشناسی و بی چشم و ر و است رحم بر دولت مردان کشورهای منطقه ساده اندیشی است اگر جناح مخالف ایران در کشورهای اطراف ما قدرت بگیرند مثل طالبان و اشرف غنی آمریکایی و اردوغان منافق و کشورهای عربی قدرت بگیرند دشمنی خود را علنی میکنند
محمد
Iran (Islamic Republic of)
۲۸ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۰:۳۳
هواپیمای کشور ... را نباید جایی راه بدن سوخت ندادن که چیزی نیست
فری
Iran (Islamic Republic of)
۲۸ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۰:۳۸
چون ملت میرن یکهفته طعم آزادی رو بچشن حالا شما بسوز و بگو نرید ولی. ما میریم چون اینجا جهنمه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
۲۸ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۲:۳۱
جهنم در راه است خود این سایت تیتر زده
سعید
| Iran (Islamic Republic of)
۲۸ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۲:۵۶
برو، اونجا هم تو فرودگاه برات فرش قرمز پهن کردن با دستگل وایسادن که مثل مدال آورای المپیک ازت استقبال کنن
یک غربگدا کمتر؛ ایران آبادتر
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
۲۸ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۷:۱۱
....،من شرط میبندم توتا حالا از دهاتتون بیرون نرفتی، چه برسه ترکیه
امیر
| Germany
۲۸ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۷:۲۲
خاک بر سرت بیوطن بی‌غیرت، آره برو حال کن ترکیه چون بزودی سقط میشی و باید تا ابد در جهنم و عذاب الهی حسابی ازت پذیرایی بشه با این منطقی که داری، حیوانات و چارپایان بر تو شرف دارن
محمد
France
۲۸ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۰:۴۷
این بی عرضگی مسولین ترکیه آنقدر پررو شود آبهای منطقه جمع کرده مسولین درکوتاه ترکیه کمکش کردن باید حسابی تنبیه بشه اگر عرضه مسولین سیب زمینی ازبین نرفته باشه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۸ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۰:۵۲
خوب شد ایرانیها یکم عاقل بشن دوشت دشمن خودشون بدونن کیه تمام پولها سرمایه ی ايرانيهای که احمق بودنند رو کشید یکم به خودتون بیاد بدونید کجا سرمایهگذاری میکنید
کامیوندار
Iran (Islamic Republic of)
۲۸ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۰:۵۳
بنده در سالهای دور راننده خط اروپا بودم و به ناچار مجبور بودیم از خاک ترکیه عبور کنیم رانندگان شعاری داشتند که میگفتند که اگر این مردم و حکومت شان بشناسی از آسمان کشورشان هم رعد نمیشوی خدا نکنه پرشان بهت بخوره آن زمان است که واقعا مردمشان و حکومتشان را خواهی شناخت به سه چیز ترکیه اعتماد نکن به پولش به آب و اهو و زنهای ترکیه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
۲۸ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۲:۳۳
هیچ کجا زن های ایرانی رو ندارند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
۲۸ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۳:۱۳
نه زنهای ایران خوبن ؟؟؟برو ترکیه ببین زن و دخترای ایران چکاره هستند نابغه,!!!!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۸ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۰:۵۴
یجور ایران میگی انگار همه فارسن تبریز آنکارا نفرقی
ناشناس
| Germany
۲۸ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۲:۵۶
ساق بول دایی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
۲۹ خرداد ۱۴۰۱ - ۰۹:۲۲
یعنی بیلمسن نه فرقی ؟چوخ ...
حسین
Iran (Islamic Republic of)
۲۸ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۰۰
هر کشوری با ترکیه به خوبی رفتار کرد بالعکس جواب بد دید تنها راه از هر طریق ممکن بایستی به ترکیه ضربه وارد کرد
ایرانی
Iran (Islamic Republic of)
۲۸ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۱۸
فقط قدر ایران و بدونید،همه ی حرف ها و وعده های کشورهای خارجی ،ماهواره،فضای مجازی راست نیستند
اگه این طور بود چرا رئیس جمهور روسیه که ابر قدرته هم رهبر رو تحسین میکنه هم ایران رو با مردمش
ابراهیم امیری
| Iran (Islamic Republic of)
۲۸ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۲:۱۳
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۸ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۲۴
یادتان رفته لبنان به هواپیمای وزیر امور خارجه سوخت نداد؟ شان و عزت ایرانی را به فنا دادند انشا... که ...
احمد
Iran (Islamic Republic of)
۲۸ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۵
دم تورکیه گرم شاید با این کارهای تورکیه دیگه زائران تتلو و امثال او نتونن برن و پول هاشون رو تو کشور برای کمک به فقرا خرج کنن. زیارت تورکیه و تتلو و ابی و غیره که واجب نیست
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
۲۸ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۲:۳۴
غلط املایی زیاد داری یه کم املا کار کن
زهرا
Iran (Islamic Republic of)
۲۸ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۴۷
میخوای توریستها را درانجا بکشی انوقت سوخت هم بهت بدن؟اروم سرجات بشین.کسی کاری بهت نداره.شیرگنجشک هم بهت میدن.
امیر
| Iran (Islamic Republic of)
۲۸ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۸:۰۳
امثال احمق هایی مثل تو حتما بودن
Masihe
Iran (Islamic Republic of)
۲۸ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۲:۳۶
فاصله حریت تا خریت یه نقطه ست این اردوغان ...مث صدام حرام زاده عقلش داده دست اسرائیل و امریکا اینم ....برای گوش مالی عربستان عراق افغانستان ترکیه اینا از همان اعراب جاهل زمان حضرت علی جا موندن بی شرف ها با خریتشون خاورمیانه را در اختیار اسرائیل و امریکا حرومی گذاشتن و به فلسطین قبله گاه نخستین مسلمانان از پشت و رودرو خنجر زدن بی شرف ها سپاه جانم بزن مادرعربستان و اسرائیل و عراق و ترکیه را ... نابودشون کن ما حتی اگه این نان خشک هم نباشه تحمل میکنیم شما فقط نزارید این حرومی ها نزدیک مرز ما شن
جواد
Iran (Islamic Republic of)
۲۸ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۲:۵۱
نماز بی ولای او عبادتیس بی وضو به منکر علی بگو نماز خود قضا کند ولایی باشیم حوریان منتظر مردم فهیم ایران
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۸ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۲:۵۹
این کشور بوقلمون صفت بالاخره زهر خودش رو میزنه ولی کِی و به چه صورتی دیگه خدا می‌دونه
پرسپولیس
Iran (Islamic Republic of)
۲۸ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۳:۱۰
ترکیه...نه تورکیه...اینقدر مشکل برون مرزی داریم .که این توش هیچه ...
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۸ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۳:۲۳
این ترکیه و عراق دم در آوردن برای ایران .تا موقعی که پدرشون آمریکا و اسراییل هست انتظار بیشتر از ترکیه و حاکمیت عراق نیست
حسن قنبری
Iran (Islamic Republic of)
۲۸ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۴
میرن ترکیه جیگر سیخ بزنن
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۸ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۴:۰۵
این یه ننگ بزرگه یه بی احترامی به ایرانی و ایران هست اگه غیرت داشته باشین نباید برید ترکیه و پولی اونجا خرج کنید چون ترکیه دشمن پنهان و زیر پرده ایران هست مطمعن باشید یکم قدرت بیشتری بگیره هروز ایران رو تهدید می‌کنه به جنگ و گرفتم خاک پس بیاید به خاک کشورمون خیانت نکنیم و پولی نبرید ترکیه دارین دشمن خودتون قوی میکنید چند وقت دیگه ایرانی هارو هم اخراج میکنن و پولشون صاحب میشن
بیکار
| Iran (Islamic Republic of)
۲۹ خرداد ۱۴۰۱ - ۰۲:۱۶
گیریم که ملت نرن ترکیه مسئولین بی... کجا برن
کریم
Iran (Islamic Republic of)
۲۸ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۴:۱۲
ترکیه هیچ غلطی نمی‌تواند کند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
۲۸ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۷:۳۰
دم از نداری مردم میزنند مردم سالهاست بعنوان سفر دلارخرج ترکیه میکنند.ایران به این زیبایی چرا ترکیه میرند؟عرق ملی ومیهنی کجارفته؟
بیکار
| Iran (Islamic Republic of)
۲۹ خرداد ۱۴۰۱ - ۰۲:۱۹
از مسئولین کاسه لیس که خوب پذیرایی میکنه چرا نمکدان میشکنید
کیهان کرمی
Iran (Islamic Republic of)
۲۸ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۵
انشالله. تعالی همگی دسته جمعی رفته بودیم زیارت
ماکه ترکیه نرفیتم چی الهی اونای ک ترکیه رفتن کوفتسون بشه
حسین
Iran (Islamic Republic of)
۲۸ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۶
اروغان با ندانم کاری ترکیه پر کرده اسراییلی برای کسانی که ترکیه خانه خریدن دیگه نا امن یا میشن جاسوس اسراییل یا ترول میشن
نامÂ
Iran (Islamic Republic of)
۲۸ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۴:۵۰
چه می‌کنه این تورکیه
عربها ، چه کشورای آبادی برا خودشون ساختن
آذربایجان ، وای آذربایجانو دیگه نگو که به تاخت در حال پیشرفته و اخیراً هم در مقابل ارمنستان و حامیانش ایستاد و پیروز شد .
امید
Iran (Islamic Republic of)
۲۸ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۵:۴۲
اگه این کارو عراق کرده بود که جرش می دادین شما هم احمقید هم وطن فروش عراق و ترکیه نداره اونیکه پول رو تو هر کشوری به هر دلیلی خرج کنه خائن هست .هر توهینی هم که به ایران نشینان بکنید برای هفت جد و آبادتون هست.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
۲۸ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۹:۲۰
عراق از این بدتر کرده، منتها جرات نمیکنن واکنش نشون بدن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
۲۹ خرداد ۱۴۰۱ - ۰۱:۴۹
ترکیه همین الانم میدونه بدون ایران نمیتونه آب بخوره
بیکار
| Iran (Islamic Republic of)
۲۹ خرداد ۱۴۰۱ - ۰۲:۲۳
شماها چرا خودتون رو جر میدین وقتی یه کلاغ با نود سال سن میره اروپا پروستات شو تعمیر یا بروزرسانی میکنه با دلار باد آورده
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۸ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۶:۲۱
دوستان عزیز به همدیگه بد و بیراه نگید...همه کشورها به حز ایران بر اساس منافع ملی عمل میکنند...الانم نفع ترکیه تو اینکار بوده
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۸ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۶:۴۴
نرو ترکیه احمق
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
۲۹ خرداد ۱۴۰۱ - ۰۱:۴۷
هه خداترکه،ترکیه خداهه،هه خداترکیه
مهران
Iran (Islamic Republic of)
۲۸ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۷:۰۷
خوب وقتی میرید توریست‌های کشورهای دیگه رو تو ترکیه می کشید معلومه باهاتون لج می افته ، فکر کردید از درآمد توریسم می‌گذره بخاطر عقاید شماهاااااا؟؟؟؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
۲۹ خرداد ۱۴۰۱ - ۰۱:۵۰
بخدااونایی که رای منفی میدن دوس دارن برن ...رغربی هاخیلی دوس دارن ترکی که عددی نیست
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۸ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۷:۳۹
سلام،چرا مردم بعنوان سفرترکیه میرن ودلارخرج ترکیه میکنند؟ایران به این زیبایی چرا ترکیه میرن؟عرق ملی ومیهنی کجارفته؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۸ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۹:۲۷
عده ای در ایران هر روز هزاران توهین و افترا در باره کشور آذربایجان و ترکیه مینویسند .این از روی رقابت و حسادت نیست .پروژه ایران شهری ها بر علیه ترکهاست .اینا نمیدانند اگر تلویزیونهای ترکیه و آذربایجان ترکهای ساکن در ایران را بر علیه ایران ترغیب کنند ، جه مصیبتی مزشود .ما که دهه تا به فکر صدور انقلاب بودیم کشور سی ساله آذربایجان و ترکیه در این دهه ها کجا رسیدن و ما کجا هستیم .
از قدیم گفتن .
...
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
۲۹ خرداد ۱۴۰۱ - ۰۱:۴۶
ازاین میسوزندکه یه زمان ترکی مال ایران بوده
ساسان
Iran (Islamic Republic of)
۲۸ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۹:۴۵
گربه دستش به گوشت نمیرسید،میگفت اخ ِِِِِِِِاینجا میشن دلاور و قهرمان و میهن پرست ،سرورتهشون رو بزنن ارزوشون رفتن اونور هست حالا ترکیه نه بگو ازبکستان ادا و اطوار در نیارید همه اهلشن شما هم اهلشی خسته نباشی دلاور
Vatan dost
United States of America
۲۸ خرداد ۱۴۰۱ - ۲۱:۰۹
دوست عزیز این اردغان نه دم درآورده نه خایینه ...اردغان یه وطن پرست واقعی هست نه شعاری ....اردغان هر چیزی که میبینه منافع کشورش هست اون کار رو انجام میده به نفع مردم و ملتش هست... یه کمی فکر کنید کی کشور ما رو به این روز انداخته همین مسئولان شکم کنده که گونی گونی دلار برمیدارند و راهی کانادا میشن ...‌.همینا هستن که اعتبار ایران و ایرانی رو به باد دادن که تو هر کشوری این جوری به عزت و آبروی مردم و کشور بازی میشه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۸ خرداد ۱۴۰۱ - ۲۱:۴۰
کشورهای دیگر اینقدر به ایران توهین نمیکنند که این جوانان ایرانی پر غرور بهم میکنندیک رئیس جمهور وزراشم که در هر پستی میذاره باید حرفه ای در ان مقامشان باشند اینکه یه وزیرو که وزیر راهست بیکباره وزیر اموزشو پر ورش کنند دال بر این دارد که در سیاست مملکت داری چیزی نمیدانند یا میدانند ونمیخواهند چطور میشه باور کرد زیر زمین ایرانیان اقیانوسی از نفت وگازست از معادن هر انچه بخواهیم داریم پس فقر ایرانیان بهچه دلایلست دوست را باسیاست غلط دشمن میکنیم وشمنمان را دوست کاری ندارد بیایید در سیما حقایقو بگید کشوری که ارزشی برای ایرانی قائل نیست مردم وطن پرست دوست دارید بروید یا اندکی خلق خوی ایرانی در رگت هنوز در جریانست نرید باسیاست غلط دارند برای همیشه تعطیل میکنند برجامو. میکنند و ایرانی را فقیر تر وکشورشان را منزوی روزی رسد چینن وروسیه انگار ایران اموالشان باشد به هراج خخواهند گذاشت با این روش ان روز دیر نیست.
ایرانی
Iran (Islamic Republic of)
۲۸ خرداد ۱۴۰۱ - ۲۱:۴۱
هر ایرانی که مهر ورودبه ترکیه توی پاسپورت اش باشه!
بایدمجازات بشه...
جرم محسوب شود.
مثل عربستان، رژیم صهیونیستی و هرکشوری که قلدری بکنه...
و...
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
۲۹ خرداد ۱۴۰۱ - ۰۱:۴۳
ترکیه ازاین میسوزه که مثل ایران نمیتونه تومنطقه خیمه بزنه
مظفری تفتی
Iran (Islamic Republic of)
۲۸ خرداد ۱۴۰۱ - ۲۲:۱۸
متأسفم برای ایرانیان خارج از کشور که پاچه لیسی کشورهای دیگر را می‌کنند و وقتی بما تحریم میزنند برای آنها کف میزنند(تف سربالا)
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۸ خرداد ۱۴۰۱ - ۲۲:۳۳
اونایی که زود چمدان هاشون می بندند بریم ترکیه خوش بگذرنیم ولی نمی گن ایران جاهایی داره که از ترکیه هم قشنگ تر هست
ناشناس
| Finland
۲۹ خرداد ۱۴۰۱ - ۰۰:۲۷
به نظر من مردم باید برن افغانستان . پیش برادران طالب جوجه بزنن
ناشناس
| Finland
۲۹ خرداد ۱۴۰۱ - ۰۰:۲۷
به نظر من مردم باید برن افغانستان . پیش برادران طالب جوجه بزنن
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۸ خرداد ۱۴۰۱ - ۲۲:۵۶
ترکیه حامی غرب و عضو ناتو هست . فرمان از غرب میگیره. مردم هم ازادند به عرکیه بروند‌ انا یک کم تعصب ایرانی داشته باشند کمتر باید بروند . بحز دانشگاه و بازدید بعضی بستگان ، بهتره که در این اوضاع کمتر ارز خارج بشه بخاطر ایران .سپاسگزارم
شهرام
Iran (Islamic Republic of)
۲۸ خرداد ۱۴۰۱ - ۲۳:۱۳
وقتی کامنتا رو میخونی متوجه نکته جالبی میشی. بعضی همسایه ها و دشمنان مشغول شیطنت علیه ما هستند. اونوقت ملت عزیز و همیشه درصحنه هم دو گروه شدند به جون هم بیوفتند و فحاشی. نیاز به دشمن نداریم که خودمون مشغولیم به هم. عزیزان، حالا طرف نظرشو گفته چرا باید توهین و ناسزا نثار هم کنیم.خوبه چشم در چشم نیستیم وگرنه چی میشد؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۸ خرداد ۱۴۰۱ - ۲۳:۳۰
اصلا همه چی بد،شماها که میرید ترکیه چرا میسوزید
هر بلایی سرتون بیاد حقشونه
همین جور که از مملکتمون بد میگید
سرتون هم بد میاد
محمد
Iran (Islamic Republic of)
۲۹ خرداد ۱۴۰۱ - ۰۰:۱۰
از اول هم‌گفتن ترکیه کشور نامردی است هیچ وقت نباید به اون کشور اعتماد کردفقط حیف که ایران به این کشور باج خیلی میده.
As
Finland
۲۹ خرداد ۱۴۰۱ - ۰۰:۳۰
به نظر من ایرانیها از جمله فارسها باید برای جهانگردی و تفریح برن افغانستان .پیش برادران طالب
محمد
Iran (Islamic Republic of)
۲۹ خرداد ۱۴۰۱ - ۰۰:۳۵
ترکیه هم برا ابران دم تکو میده،تقصیر ایران هست که باج بهش میده.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۹ خرداد ۱۴۰۱ - ۰۱:۴۱
همین ترکیه بیشرف کم عقل باسدبستنش ایرانوبیابان کرده ترکیه چه خریه ایران ازش تعریف کنه هرکی خوبیشوبگه بیشرفه
بیکار
Iran (Islamic Republic of)
۲۹ خرداد ۱۴۰۱ - ۰۲:۳۲
باید باهم بریم یه دوره کلاس نهضت سواد اموزی یا همون اکابر زمان شاه .شاید بعدا ۴تا کتاب خوندیم و چیزی از جوامع بشری یاد گرفتیم ولو در چین فعلا جرزنی راه بجایی نمیبره ما نمیریم ارز هزینه کنیم مسعولین زحمتشو میکشن حتی در امریکاه
مسعود
Iran (Islamic Republic of)
۲۹ خرداد ۱۴۰۱ - ۰۵:۰۴
سلام،ترکیه همیشه یک رغیب یا دشمن دیرینه و سنتی برای ایران بوده و هست،اگه کتاب شاهنامه فردوسی رو توجه کنیم حتی در افسانه ها هم آثار این دشمنی وجود داره و منشا اصلی این دشمنی ریشه در مکان جغرافیائی،تعارض همیشگی منافع تاثیر داره اما باور کنید که ملت ما بخاطر برخورداری از فرهنگ محبت و دوستی همیشه به همسایه های کشور خودمون دیدی مثبت داشته ایم اما در رفتار سیاستمداران و حتی ملت ترکیه نسبت به مردم کشورمون نوعی از حس نفرت و حسادت وجود داره
جواد
Iran (Islamic Republic of)
۲۹ خرداد ۱۴۰۱ - ۰۵:۳۴
درود بر ایران و مرز بوم ایران.
کاظم
Iran (Islamic Republic of)
۲۹ خرداد ۱۴۰۱ - ۰۷:۵۶
ما ملت امام حسینیم
رفوزه
Japan
۲۹ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۰:۰۹
سلام
هموطنان عزیز چرا به جان هم افتادند..

اگر دولت فقط ارز مسافرتی که الان ۳۰۰ یورو به هر مسافر میدهد را برای بلیط شرکتهای هواپیمایی ترکیه ای قطع کن ، به این ترتیب هم شرکتهای هواپیمایی ایرانی تقویت می‌شوند و هم شرکتهای هواپیمایی ترکیه متضرر خواهند شد. اینگونه ترکیه را باید تنبیه کرد.
مردم
Iran (Islamic Republic of)
۲۹ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۲:۲۳
کدوم کشور با ما شمشیر از رو نبسته؟ لبنان، فلسطین، عراق، افغانستان،فقط یمن نزده که اون طفلیا دستشون نمیرسه. وگرنه همونا هم با ما مخالفن. این از سیاست های خارجی ماست. خارجی نداریم.
سیاوش
United States of America
۲۹ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۲:۲۶
اقا ما هر چی داد می زنیم کسی حرف ما رو نمی شنوه .دشمن ایران همین همسایگان هستند نه امریکا واسراییل . یه سری به تاریخ بزنید محمود افغان ، عثمانیها ، صدام ، حمله اعراب در 1400سال پیش ، حمله روسها که تمام سرزمینهای اباد رو از ایران جدا کردند. باز خدا رحم کرد اون زمان ایران نفت نداشت و گر نه الان چیزی به نام ایران نبود
حمید دوتا
Iran (Islamic Republic of)
۲۹ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۴:۰۴
نباید بخاطر چندتا سیاستمدار احمق دیکتاتور مردم یه کشور رو دشمن فرض کرد هم ترکیه خوبه و هم ایران مردمانش چه تقصیری دارند که بخاطر تصمیم غاصبان سرزمینش به جون هم بیوفتند این اشتباهات مقصرانش حکومت گردان هستند فقط نه مردم عادی
محمد
Iran (Islamic Republic of)
۲۹ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۵:۵۶
متأسفم که بچه‌های این آقایان بهترین کشور های اروپایی و آمریکایی دارند میلیون میلیون دلار می‌برند وزندگی لاتاری دارند ولی یکسری بزرگوار سر رفتن یا نرفتن کشوری مثل ترکیه به هم می‌پرند!!!!!!!؟
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر: