از فردا این ۵ خودرو را بدون قرعه کشی بخرید! | وقایع روز
کد خبر: ۳۰۷۸۹
تاریخ انتشار: چهارشنبه ۰۱ تير ۱۴۰۱ - 22 June 2022
دومین فروش از مسیر سامانه یکپارچه خودرو استارت خورد.

از فردا این ۵ خودرو را بدون قرعه کشی بخرید!

وقایع روز ـ سرویس اقتصادی؛

سخنگوی وزارت صمت دو هفته پیش از عرضه خودرو بدون قرعه کشی از مسیر سامانه یکپارچه تخصیص خودرو خبر داده  بوده حال خودروسازی سایپا تعدادی از محصولات خود در قابل پیش فروش و مشارکت در تولید بدون قرعه کشی عرضه می کند. این طرح های فروش از فردا (دوم تیرماه ۱۴۰۱) ساعت ۹ صبح در دسترس متقاضیان قرار دارد اما زمان پایانی برای آن اعلام نشده است.

خودروساز ساکن کیلومتر ۱۵ جاده مخصوص در طرح پیش فروش بدون قرعه کشی خود پنج محصول کوییک S، کوییک R با گیربکس دستی، کوییک با گیربکس دستی،ساینا S و شاهین را برای فروش در اختیار متقاضیان قرار می دهد. بازه تحویل محصولات بسته به نوع خودرو از آذر ماه تا اردیبهشت ماه سال آینده انجام می شود.

سایپایی ها همزمان با این طرح فروش، عرضه چهار محصول کوییک S، کوییک R با گیربکس دستی، کوییک با گیربکس دستی، ساینا S را به صورت مشارکت در تولید در دستور کار دارند. بازه زمانی تحویل خودروهای عرضه شده در طرح مشارکت در تولید از تیرماه الی مرداد ماه سال آینده در نظر گرفته شده است. شرکت کنندگان در این طرح فروش می توانند از سود مشارکت ۶ درصدی و همچنین در صورت انصراف از سود مشارکت ۳ درصدی بهره مند شوند.


بیشتر بخوانید: قیام اقتصادی در راه است؟


آن طور که در سایپایی ها تعهد داده اند قرار است در طرح پیش فروش خود کوییک S را در بازه زمانی آذر تا بهمن ماه ۱۴۰۱، کوییک R با گیربکس دستی و شاهین را طی مهر تا آذرماه امسال، کوییک با گیربکس دستی را در فاصله آذر تا اسفندماه سال جاری و سایناS را در بازه زمانی بهمن ۱۴۰۱ الی اردیبشهت ماه ۱۴۰۲ به متقاضیان تحویل می دهند.

خودروساز ساکن کیلومتر ۱۵ جاده مخصوص در اولین مرحله از فروش خود در سامانه یکپارچه تخصیص خودرو محصولات یاد شده به جز شاهین را در قابل پیش فروش و مشارکت در تولید عرضه کرده بود اما با استقبال چندانی از سوی متقاضیان روبرو نشد. این خودروساز در دومین فروش خود در سامانه یکپارچه با حذف قرعه کشی برای طرح های فروش یاد شده امیدوار است تا بتواند ظرفیت خالی خود را پر کند.  در اولین مرحله فروش سایپا از مسیر سامانه یکپارچه برای پیش فروش حدود هشت هزار و ۶۰۰ نفر و برای مشارکت در تولید نیز حدود ۱۳ هزار و ۸۰۰ نفرخالی ماند که این خودروساز امیداور است در مرحله دوم عرضه خود این ظرفیت ها را پر کند.

نظرات کاربران
لولوک
Iran (Islamic Republic of)
۰۱ تير ۱۴۰۱ - ۲۲:۴۷
کسی که ثبت نام می‌کنه واقعا دیگ بویی از انسانیت نبرده بدون قیمت کل یک سال منتظر یه اشغال باشی
عباس افشار
| Iran (Islamic Republic of)
۰۲ تير ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۶
خلایق ‌هر‌چه‌لایق
محمد
| Iran (Islamic Republic of)
۰۲ تير ۱۴۰۱ - ۲۲:۳۹
درست حرفی زدی اشغال های ایرانی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
۰۳ تير ۱۴۰۱ - ۲۲:۴۳
کسایکه پار سال امسال چندین بار ثبت نام کردن تو قرعه برنده نشدن یا نخاستن حالا چه شده بیدون قرعه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۱ تير ۱۴۰۱ - ۲۳:۴۴
هیچ کس ثبت نام نمیکنه مگه احمقه؟
سعید
| Iran (Islamic Republic of)
۰۳ تير ۱۴۰۱ - ۰۲:۰۸
از فردا همه میرند زنبیل میزارند که بخرند چی میگی تو
محمد ن
| Iran (Islamic Republic of)
۰۴ تير ۱۴۰۱ - ۰۱:۵۳
۰۳تیر۱۴۰۱-
محمدانصاری
Iran (Islamic Republic of)
۰۲ تير ۱۴۰۱ - ۰۰:۰۷
گور... چ ایرانخودرو چه سایپا.....بااین گاری سازی تون مسخره کردید ملت بدبختو.....این طرح های فروشم تو سرتون بخوره...بدبخت کسیه که ثبت نام کنه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۲ تير ۱۴۰۱ - ۰۰:۳۸
من تعجبم تا زمانی که قرعه کشی میکردین سر مردم رو بااین اراجیف پر کردین وجیب ملت رو خالی الان هم محصولاتی که خودتون اقرار میکنید مردم تمایلی برای خرید نشون ندادن دارید از این درب وارد می شید برای فروش محصولات بی کیفیت وبدون استاندارد جهانی واقعا از اینها بگذریم مگر ساخت یک خودرو چقدر زمان میبرد که ملت باید یکسال به بالا منتظر باشند چرا
عباس
Iran (Islamic Republic of)
۰۲ تير ۱۴۰۱ - ۱۰:۰۱
اگر خودرو سایپا زیر 100و ایرانخودرو زیر 200شد و به شرط تحویل فوری میشود گفت مردم بخرند بد نیست ولی شما نه قیمت قطعی ونه کیفیت فکر کردید مردم احمق هستند
علی
Iraq
۰۲ تير ۱۴۰۱ - ۱۱:۴۷
...سردر ایران خودرو و سایپا ،ملت رو کردین مسخره خودتون
ق
Iran (Islamic Republic of)
۰۲ تير ۱۴۰۱ - ۱۲:۰۷
خودتونو مسخره کنید دل دزدا
کیانا
Iran (Islamic Republic of)
۰۲ تير ۱۴۰۱ - ۱۲:۱۲
از هر راهی برای چاپیدن مردم وارد میشن بلکه جواب بده خدا نشناساااااااااااا اه ملت میگیرتتون
عبدالله
Iran (Islamic Republic of)
۰۲ تير ۱۴۰۱ - ۱۲:۲۵
فقط سرکاریه
احمد
Iran (Islamic Republic of)
۰۲ تير ۱۴۰۱ - ۱۳:۱۵
سلام،بخدامن،ثبت،نام،کردم،پول،کامل،واریزکردم،علان،۳ماازموعودگذشته،ماشین،نیامده،بخداپشیمانم،کاش،اسمم،توی،قرکشی،نبودخیلی،کلابردارن،مخصوصآسایپا،گول،نخوریدبخداکه،بعدفقط،انتظاربطرازمرگ،اول،پول،میگیرن،میگن،سره،موقه،بعدجوابت،رانمیدن،کارم،شده،انتظار،فقط،این،کلمه،رامیگن،همانطورکه،تومیدانی،ماهم،میدانیم،خدانگذره،ازتون،زجرمان،دادین،ای،خدا
احد
Iran (Islamic Republic of)
۰۲ تير ۱۴۰۱ - ۱۳:۲۷
خودشان خودرو ساخت خودشان سوار نمی‌شوند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
۰۳ تير ۱۴۰۱ - ۰۱:۳۳
دمت گرم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۲ تير ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۲
طرح فروش فوق العاده هم بذارین برای خودرو ساینا
ناشناس
Netherlands
۰۲ تير ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۸
بی... ها بسته دیگه
حجت
Iran (Islamic Republic of)
۰۲ تير ۱۴۰۱ - ۱۳:۵۸
من ثبت نام کردم پیش فروش ظرف مدت13روز تحویل گرفتم خودم حضوری رفتم وگرنه3ماه میشد
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۲ تير ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۰
اره واقعا خوبه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۲ تير ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۱
واقعاً مردم دیگه اطمینان نمیکنند . اون از ثبت نام که اسم مردم در آمد و منتخب شدن فرداش حذف شدن الان هم میترسیم وسیله ای را ارزان بفروشیم فردا بگن ظرفیت کامل شد یا موقع تحویل قیمت با بازار تفاوت چندانی نداشته باشه
ناشسناس
| Iran (Islamic Republic of)
۰۳ تير ۱۴۰۱ - ۰۹:۳۱
من کوییک ثبت نام کردم یکسال قرار بود تحویل بدهند بعد اریک سال قیمت روز پول گرفتن چهار ماه بد تحویل دادن یعنی بعداز شانزده ماه یک گاری تحویل گرفتم بدون کرد سوخت
کربلایی
Iran (Islamic Republic of)
۰۲ تير ۱۴۰۱ - ۱۵:۱۲
فروش فقط باید برگردد به سال ۹۷ هیچ تبلیغی به درد نمی خورد مردم آگاه وهوشیار شدند دیگه نمیشه کلاهبرداری کرد مگر مفسدین واختلاس گران که خودشان دست اندر کارند بخرن ۰
کربلایی
Iran (Islamic Republic of)
۰۲ تير ۱۴۰۱ - ۱۵:۱۴
کلاهبرداری ممنوع ، مردم هوشیار شدن ، همه آگاه شدن کجای کارید مفسدین اقتصادی !!!!!!!!!
ع
Iran (Islamic Republic of)
۰۲ تير ۱۴۰۱ - ۱۶:۳۰
تو رو خدا دیگه خجالت بکشین،مردم بنز رو میخرن از دَم قسط اونوقت شما ارابه مرگ رو میدین به مردم پولشو یه سال جلوتر میگیرین.خجالت هم خوب چیزیه
هدی
Iran (Islamic Republic of)
۰۲ تير ۱۴۰۱ - ۱۶:۳۱
خاک برسرشون بااین ماشین های اشغالشون
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۲ تير ۱۴۰۱ - ۱۷:۰۶
نامردای حقه باز.تاکی کلاهبرداری؟؟خدالعنتتون کنه.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۲ تير ۱۴۰۱ - ۱۸:۱۴
بدون قرعه کشی یعنی چی مردم رو خر فرض کردن هشتاد میلیون بدی آخرش قیمت روز اونم یکساله
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۲ تير ۱۴۰۱ - ۱۸:۵۲
وجدان نداره اگر کسی ثبت نام کنه.این روباههای مکار باز دارند مردم رو سرکیسه میکنند.شمارا به هرچی اعتقاد دارید نخرید
کیان
Iran (Islamic Republic of)
۰۲ تير ۱۴۰۱ - ۲۱:۰۵
خدابراتون نسازه تیبادو صفرخریدم دنده سه وچهارش جانمیره ان بیشرفی که گیربکس راتست کرده انسان نبوده صدرصدالاغ بوده دویست میلیون که توترکیه بایدشاسی بلندباش بخری م دادم بجای ماشین بدون گیربکس
علی اسلامشهر
Iran (Islamic Republic of)
۰۲ تير ۱۴۰۱ - ۲۱:۳۳
خاک تو سرتون با این گاریاتون ...
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۲ تير ۱۴۰۱ - ۲۱:۴۴
چه سودی میبرن از این حقه هایی که سر مردم بیچاره در میارن ،در عجبم چرا مردم صف کشیدن و میخرند این محصولات بی کیفیت را،
بهرام
Iran (Islamic Republic of)
۰۲ تير ۱۴۰۱ - ۲۲:۱۰
تورو خدا نخرید
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۲ تير ۱۴۰۱ - ۲۲:۳۲
ملت عزیز به خدا نخرید تا این دوشرکت نابود بشه وبه زمین بخوره که واقعا مردم احمق حساب کردن ومعلوم نیست تا سال آینده دنیا دست کی باشه ومثل بورس که پول ملت خالی کردن وحالا هیچ کسی جوابگو نیست واین کارخانه های ایران خودرو وسایپا هر روز دارن مدیر عوض میکنن پولتون اگه ریختید به حساب اینها پس فردا هیچ کسی جوابگو نیس نخرید
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۲ تير ۱۴۰۱ - ۲۲:۳۵
دروغ میگن میخوان دوباره جیب ملت بدبخت دوباره خالی کنن نخرید
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۲ تير ۱۴۰۱ - ۲۲:۵۱
خاک بر سرتون با این ماشیناتون و خاک بر سر مطبوعات بی عرضه دروغگو
شاهین
| Iran (Islamic Republic of)
۰۴ تير ۱۴۰۱ - ۱۹:۵۶
تا احمقهایی هستن که آشغالهاشون رو بخرن مفسدان اقتصادی هم از این فرغانهای چهار چرخ میسازن و میفروشن همیشه جیب احمقها رو خالی میکنن
Ali
Iran (Islamic Republic of)
۰۳ تير ۱۴۰۱ - ۰۰:۲۲
چه ملت بدبختی منت هم میذارند بدون قرعه کشی جیب مردم بزنند خاک بر سایپا و ایران خودرو دزد
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۳ تير ۱۴۰۱ - ۰۰:۵۹
اینا کین
دله دهاتیها ریختن دارن شهریهارو چپاول و غارت میکنن .
تخته بخوره هرچی دهاتیه
ناصر
Iran (Islamic Republic of)
۰۳ تير ۱۴۰۱ - ۰۱:۰۵
آی مردم ترابخدا بخاطر خودتان بخاطرخدااین لگنارنخریدایناپدراین ملت ایران را درآوردندهرباربه نحوی برنامه عوض میکنند.نخریدببنیداین ماشینهای آشغال چکارمیکنند؟نخرید.نخرید.نخرید
مجید
Iran (Islamic Republic of)
۰۳ تير ۱۴۰۱ - ۰۱:۳۰
امید وارم مردم ایران غول حرفای اینا رو نخورید باز قصد کلاه برداری از مردم بدخت بیچاره رو دادن از شما به مدت یک سال پول میگیرن اول پیش پرداخت بعد موقعه تحویل به شما ۶درصد تخفیف قیمت بازار آزاد خودرو رو میدن باز کسری بوجه دارن تصمیم گرفتن از جیب مردم تهیه کنند
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۳ تير ۱۴۰۱ - ۰۱:۳۴
قرارخودرو خارجی بیادبراهمین اینامی فروشن
علی
Iran (Islamic Republic of)
۰۳ تير ۱۴۰۱ - ۰۲:۱۱
فقط هدفشون سر گرم کردن مردم هست . دلشون واسه مردم نسوخته
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۳ تير ۱۴۰۱ - ۰۲:۵۴
قطعات خودرو چینیه بدرد مصرف کننده نمیخوره فقط دلال استارت زدی خرجش شروع میشه بازی دولت ودلالی با این آهن پاره ها کمکم تمومه وفاز بعدی دادن تسهیلات توسط بانکهاست.چون کسی با این قیمتها قدرت خرید ندارن قبلا خودرو نان آور بود الان نه اندازه دو تا زن هزینه داره.با معامله چند تا محدود خودرو نمی توان گفت رونق هست بازار خودرو کاملا راکده بپرسید طرف شش ماهه خریده گذاشته برا فروش کسی نمیخره دریغ از یک زنگ اینها بازی دولته
لویمی
Iran (Islamic Republic of)
۰۳ تير ۱۴۰۱ - ۰۵:۴۸
گور بابای سایپای بیشرف تو راست میگی بی دین ماشینم رو که الان سه ماه از تحویلش گذشته رو بده یعنی الان یکسال وسه ماه شد خدا خونه خرابتون بکن بی پدر ومادر ها
عزیز
Iran (Islamic Republic of)
۰۳ تير ۱۴۰۱ - ۰۸:۱۳
شماها اصلا بفکرمردم استان ها دوردست هستین احتکار خودرو تماما دست مدیریران خودرو ساز کشور هست من۴۳ سالم دوست دارم سفربخرم از۲۵ سالگی که پراید هفت میلیون بود کجای دنیا هفتاد برابر ماشین بدون استاندارد پدرم خدابیامرز دوتا ماشین داشت که هردو با من هم سن بودن یکی مزدا ۱۶۰۰ودیگری تویتا های لوکس بهمن نرسید بچه آخر بودم واسلام
لیلا خ
Iran (Islamic Republic of)
۰۳ تير ۱۴۰۱ - ۰۸:۵۲
مگه دیوونه ایم پولمون یه سال بخواب نن بعد هم به نرخ روز آزمون دوباره پول بگیرن. برا یه ماشین آشغال بی کیفیت
ناهید
Iran (Islamic Republic of)
۰۳ تير ۱۴۰۱ - ۰۸:۵۵
شما هم شورش را در آوردید . میمونا چرا عکس پراید ۱۳۱ گذاشتی .موقع فروش کوییک آشغالا و شاهین به درد جرز دیوار خوراتون را پاچه مردم میکنید . سایپا مجبوره اشغال تولید کنه و قالب بقیه کنه اونا به درد مسیولان سایپا میخوره . روزتان کوییکی
احسان
Iran (Islamic Republic of)
۰۳ تير ۱۴۰۱ - ۰۹:۱۰
خدا وکیلی کدوم ادم احمق میاد یک سال پولشو بخابونه اون از جنس کارگرکه این ماشینارو سوار میشن
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۳ تير ۱۴۰۱ - ۰۹:۱۴
زود ثبت نام کنید جیب اختلاس گرا خالی برای رفتن به کانادا خخخخخ
محمد رضا.
Iran (Islamic Republic of)
۰۳ تير ۱۴۰۱ - ۱۰:۰۵
اخه کمی هم خجالت بکشید. دیگه مردم پولی ندارن که بیارن باز م. دارید سر مردم کلاه میذارید. پارسال شرکت سایپا نوشتم. چهل میلیون پول یکسال خوابید. بعدش قیمت کوییک از بازارگرانتربود.. هرجا رفتم بفروشم 20 میلیون زیر قیمت کارخانه خرید میکرد.. اخرش انصراف دادم مجدد پولم 3ماه دیگه دست شرکت بود به زور گرفتم. خدا را خوش میاد.. این چه نوبتی چه ثبت نامی.. همش دنبال این هستن که پول مردم را بخورند... اصلا گول حرفاشان نخورید.. خدا نابودشان کنه. فقط دنبال منافع خودشان هستن... تمام..
علی 2
Iran (Islamic Republic of)
۰۳ تير ۱۴۰۱ - ۱۰:۲۵
فقط گور تان گم کنبد با خودرو که به قالب میکنید
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۳ تير ۱۴۰۱ - ۱۰:۲۸
خر بخری بهتراز خودروی سایپاوایرانخودرو بخری
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۳ تير ۱۴۰۱ - ۱۱:۲۷
چرت وپرت است
ناشناس
Romania
۰۳ تير ۱۴۰۱ - ۱۳:۵۵
سرقبرمادرات بزارینش این ماشیناتونو اهای مردم ماشین نخرید
احد
Iran (Islamic Republic of)
۰۳ تير ۱۴۰۱ - ۱۶:۴۷
کسی که ثبت نام کنه باید بگیری سرشو بزنی یعنی باید اونقدر احمق باشی که ۱۰۰ تومن بدی یک سال منتظر باشی اگه اگه خوش شانس باشی بدن باید موقع تحوییل هم ۱۰۰ تومن بدی که با قیمت بیرون فرقی نمیکنه تازه این آشغال هایی ک میفروشن قیمت پرش ۲۰ تومنخ نه ۲۰۰ تومن
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۳ تير ۱۴۰۱ - ۱۶:۵۸
قطعات خودرو پراید سر به فلک کشیده یه قعطع می خوای بخری باید نصف پول پراید رو بدی تا بخری اونم قطع اشغالی خجالت که نمی کشید بعدم وم از کیفیت می‌زنید هرچی بگیم فایده نداره چون پوستت تون خیلی کلفت شده ولی خاک بر سرتون با پیشرفتت تون افقانستان بهتره از شما
احمد
Iran (Islamic Republic of)
۰۳ تير ۱۴۰۱ - ۱۷:۰۶
بزرگترین خیانت را این دو شرکت سایپا و ایران خودرو با همکاری دولت به مردم کردن ان شاالله اه مردم همتون را بگیره شماها دیگه زیادی مردم را خر فرض کردیم
بنده خدا
United States of America
۰۴ تير ۱۴۰۱ - ۰۰:۴۲
والله این آشغالها که در پارکینگ سایپا و ایران‌خودرو تلنبار موندن سر دستشون هر روز یه طرح می‌زارن میخان از سرشون خلاص بشن ولی مردم دیگه گول نمی‌خورن بخدا یک کارگر در شرکت خودروساز آشنامونه کار می‌کنه میگه آهن بدنه رو نصف کردن اگه قبلا500کیلو بود الان300کیلوش کردن
مسعود
Iran (Islamic Republic of)
۰۴ تير ۱۴۰۱ - ۰۳:۱۶
واقعا ای کاش این دو شرکت نابود شن
۲۲
Iran (Islamic Republic of)
۰۴ تير ۱۴۰۱ - ۱۱:۱۷
این است اسلام تان؟
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر: