کلیات طرح مجلس برای نیروهای شرکتی و قراردادی تصویب شد / مجلس عدالت را رعایت خواهد کرد | وقایع روز
کد خبر: ۳۰۸۹۵
تاریخ انتشار: جمعه ۰۳ تير ۱۴۰۱ - 24 June 2022

برنامه مجلس برای نیروهای شرکتی و قراردادی / مجلس عدالت را رعایت خواهد کرد

وقایع روزـ سرویس سیاسی؛

 علیرضا سلیمی نماینده مجلس در توییتی نوشت: با تصویب کلیات ‎ساماندهی نیروهای شرکتی و قراردادی مجلس شورای اسلامی گام مهمی رفع بی‌عدالتی در این راستا برداشت.

برنامه مجلس برای نیروهای شرکتی و قراردادی / مجلس عدالت را رعایت خواهد کرد

این مسیر را با قدرت ادامه خواهیم داد.

 

نظرات کاربران
کارگر شرکتی
Iran (Islamic Republic of)
۰۳ تير ۱۴۰۱ - ۱۴:۰۰
درود بر عزت و شرف نمایندگان بزرگوار و عادل. خدا پشت و پناهتان.
ایمان
Iran (Islamic Republic of)
۰۴ تير ۱۴۰۱ - ۱۰:۳۶
خدا خیرتون بده خدا قوت دست پیمانکار از صفره کارگرا ببرید
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۴ تير ۱۴۰۱ - ۱۰:۴۷
با سلام و احترام دوردبر شرف نمایندگان انقلابی و فرمانده عزیز رییس مجلس جناب آقای قالیباف
سالار
Iran (Islamic Republic of)
۰۴ تير ۱۴۰۱ - ۱۱:۲۵
یا خدا کجایی این حرف حقیقت باشه
علی اصغرقاسمی فرد
Iran (Islamic Republic of)
۰۴ تير ۱۴۰۱ - ۱۴:۱۵
آقای دکتر قالیباف درودبرشما به امید خداقدمی برای مستمری گیران تامین اجتماعی جهت ابطال دهدرصدوهمان مصوبه شورای عالی کاراجراشود وازتمام نمایندگان دلسوز تشکرمیکنم به امید حقباهمیاری شما عزیزان دلچند میلیون بازنشسته شادشود
علی
Iran (Islamic Republic of)
۰۴ تير ۱۴۰۱ - ۱۴:۲۴
باید دست پیمانکاران را قط کرد از سفره مردم و کارگران مستقیم با خود دولت باشند و حق حقوق خودشون دریافت کنند
دهه شصتی سوخته
Iran (Islamic Republic of)
۰۴ تير ۱۴۰۱ - ۱۵:۰۳
من که چشمم آب نمیخوره ازبرج۱۱ پارسال تاالان هی میگن نماینده هاطرح رومیارن مجلس تصویب کنن وهنوزدرحدحرفه،دولت مخالف طرحه چون میگه هزینه براش داره چندروزپیش هم رییس سازمان استخدامی توشبکه خبرمخالفت دولت رواعلام کردنماینده ای که ازدولت حقوق میگیره کاری برامردم نمیکنه فقط بازارگرمیه برارای جمع کردن
رسول
Iran (Islamic Republic of)
۰۴ تير ۱۴۰۱ - ۲۰:۲۰
کارگرحق داردتغییروضعیت پیداکنه ولی بنظرشمااگرکارمندانی که باپارتی بازی به عنوان نیروی شرکتی واردادارات شدندوهزاران تحصیل کرده پشت خط استخدام مانده اندانجام حرکت ساماندهی واستخدام اینهاازطرف مجلس ادامه بی قانونی دراستخدام نیست؟؟؟؟؟
مهرداد
Iran (Islamic Republic of)
۰۴ تير ۱۴۰۱ - ۲۱:۰۳
الان فقط برا این میخوان تبدیل وضعیت کنن که حقوق نیرو شرکتی رو کاهش بدن
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۵ تير ۱۴۰۱ - ۰۹:۳۰
این کلیاتی که تصویب شده چیه میشه بیشتر توضیح بدین؟
محمد دانشجوی بیکار
Iran (Islamic Republic of)
۰۵ تير ۱۴۰۱ - ۱۰:۲۷
سلام واقعا متاسفم برا مملکت یه عده ای با رابطه رفتن سر کار حالا هم رسمی میشوند پس عدالت کجاس ماها که چند سال درس خوندیم چی؟؟ من که دبیرستان تیزهوشان بودم، دانشگاه اصفهان درس خوندم ...... حالا یه عده ای بدون هیچ زحمتی بروند سر کار، خیلی از نیرو های شرکتی به زور سیکل دارن فقط با رابطه رفتن سر کار
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۵ تير ۱۴۰۱ - ۱۰:۳۱
درود بر نمایندگان مردمی۰هر که طرف ادم زیر دست هستش خداحفظ کنه۰دست شرکت نباشه هر قدر بدن دیه اخر ماه میدن۰شرکت حقوق را با پر وپوست میخوره وسه ماه یه بار حقوق میدن نمیگن ما چه بخوریم مایم ادمیم خودشون بی پولی نکشیدن قدر ما رانمیدونن که پول شیر خشکی بخدا نداشتم تا صب بچه گریه میکرد۰درود درود درود بر عدالت
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
برچسب منتخب