علی کریمی دلیل بازگشت اسکوچیچ را فاش کرد | وقایع روز
کد خبر: ۳۲۷۰۲
تاریخ انتشار: پنجشنبه ۳۰ تير ۱۴۰۱ - 21 July 2022
علی کریمی می‌گوید پیش از اعلام نظر کمیته فنی باید جایگزین اسکوچیچ انتخاب می‌شد.

علی کریمی دلیل بازگشت اسکوچیچ را فاش کرد

وقایع روز ـ سرویس ورزشی؛

علی کریمی پیشکسوت تیم ملی در حالی که روی استیج یک همایش صحبت می‌کرد درباره وضعیت فوتبال ایران اظهار داشت: طبق معمول سنوات گذشته این اتفاق‌ها افتاد و در انتخابات جدید هم می‌بینیم کسانی آمده‌اند که هنوز ردپای‌شان هست و الان هم خیلی راحت می‌آیند ثبت نام می‌کنند.

او در مورد نظر کمیته فنی درباره اسکوچیچ توضیح داد: یک اشتباه بزرگی کمیته فنی فدراسیون کرد؛ قبل از اینکه مربی را برکنار کنند اول باید گزینه جانشینی را انتخاب می‌کردند. یک مربی را برکنار کردند در صورتی که اصلا جایگزین نداشتند. کسانی هم که گزینه بودند پیشنهاد را رد می‌کردند. نمی‌دانم این پیشنهادها رسمی بود یا نه ولی در رسانه‌ها درباره‌اش شنیدیم. بعد از رد صلاحیت سرمربی تیم ملی هیچکدام از گزینه‌ها این پیشنهاد را قبول نکردند و در نهایت دوباره به آقای اسکوچیچ رسیدند. من نظرم این است که اسکوچیچ اشتباهات زیادی داشت و حداقل نتوانست از خودش یک جذبه نشان دهد که بازیکنان به او احترام بگذارند. ما ارزان‌ترین صعود را زمان اسکوچیچ داشتیم و تنها مربی خارجی است که به تومان قرارداد بسته است.

کریمی در ادامه توضیح داد: من می‌خواهم یک فلش‌بک بزنم به زمان آقای کارلوس کی‌روش؛ در آن زمان هم صعود کردیم ولی با چه هزینه‌ای؟ کسی مثل کی‌روش ۲٫۵ میلیون دلار برای ما آب خورده و اسکوچیچ که به مراتب راحت‌ترین صعود را داشته ۱۰۰هزار دلار. اشتباهات اسکوچیچ را قبول دارم اما در این برهه زمانی مورینیو هم بیاوریم کاری نمی‌تواند کند. بهترین مربی دنیا هم نیاز بع زمان دارد حالا ما می‌خواهیم با یک فدراسیون ورشکسته و کلی بدهی که خیلی از پاداش‌های تیم‌های مختلف هم پرداخت نشده است.

او در خصوص تغییرات در فوتبال ایران و مقایسه آن با خارج از کشور عنوان کرد: در تیم‌های عربی پول داری و مربی‌ای را برکنار می‌کنی و یک مربی خوب دیگر می‌آوری و اشکالی ندارد. اما وقتی مربی خوب هم می‌آوری باید به او زمان دهی. هیچکدام از ما انتظار نداریم تیم‌مان به فینال جام جهانی برسد، ما همین که مثل دوره‌های قبل بازی‌های خوبی انجام دهیم و دل مردم را شاد کنیم خیلی خوب است. جام جهانی می‌تواند بازی‌های تدارکاتی خوبی برای جام ملت‌های آسیا باشد چون نمی‌توانیم بازی‌های دوستانه خوبی داشته باشیم. کمااینکه می‌بینید قبل از مهمترین تورنمنت فوتبالی نتوانسته‌ایم بازی دوستانه خاصی انجام دهیم. می‌توانیم از این موضوع استفاده کنیم.

نظرات کاربران
اشنا
Iran (Islamic Republic of)
۳۰ تير ۱۴۰۱ - ۱۱:۱۸
صحبتها درست ومنطقی است اماچرابایدبه اینجا برسیم؟نبایدتاثیرکی روش راروی دانش مربیان جوان واین تعدادلژیونرفراموش کنیم که درجام باشگاههای اسیا کاملا"مشهودبودقبل ازکی روش مربیان مادرسیستم دفاعی ضعف داشتندشایدیک مقدارذوب اهن باکربکندی دفاع بهتری داشت
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۳۰ تير ۱۴۰۱ - ۱۱:۲۰
دمت گرم علی آقا کریمی حرف دل همه فوتبال دوستان را زدی واقعا که پرسپولیسی هستی زنیرو بود مرد را راستی
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۳۰ تير ۱۴۰۱ - ۱۱:۲۲
دولت بی سواد دیگه
علی
| Iran (Islamic Republic of)
۰۱ مرداد ۱۴۰۱ - ۰۴:۰۳
خوبی تو؟! به دولت چه ربطی داشت آخه؟!
مجتبی
Iran (Islamic Republic of)
۳۰ تير ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۳
آقای کریمی عزیز خوبه خودت هم میگی مثل بازی های خوب دوره های قبل !!!اون دستمزد آقای کی‌روش هم بابت همین مسئله و وجدان بیدارش بود!!!!
مرتضی
Iran (Islamic Republic of)
۳۰ تير ۱۴۰۱ - ۲۳:۱۷
ثابت کردی خودت و همه پرسپولیسی‌ها احم...
پیمان
Iran (Islamic Republic of)
۳۱ تير ۱۴۰۱ - ۰۰:۵۸
هیچ گزینه ای مدنظر کمیته فنی و فدراسیون جز علی دایی نبود و آقای دایی هم با قاطیعت جواب رد رو داد چون پس از افتضاح در جام جهانی ،اسکوچیچ به آرزویش رسیده و دلیلی برای جواب دادن نخواهد دید ولی دایی فرق میکنه و یه ملت باید جواب پس میداد به همین جهت ،مسئولیت این افتتضاح رو قبول نکردند.
محمد
Liberia
۳۱ تير ۱۴۰۱ - ۰۳:۴۵
تنها کسی ک ازقبل شناخت داره و نیاز به وقت نداشت کیزووش بود.. ک فدراسیون براحتی میتونست بیارتش.. اما خرابش کردین
صادق
Canada
۳۱ تير ۱۴۰۱ - ۰۴:۵۱
یک عده بی سواد دارن از اسکوچیچ حمایت میکنن لنگی های بی سواد هم پشتشان وایساده لعنت بر فدراسیون بی اختیار
سعید
Iran (Islamic Republic of)
۳۱ تير ۱۴۰۱ - ۱۲:۵۶
خیلی خنده داره که طرفدار های تیم های پرسپولیس و استقلال در مورد تیم ملی دارن با هم مخالفت میکنن و هر کدوم دنبال مربی هستن که به تیم خودشون بها بدهد ،مسخره یعنی در مورد تیم ملی هم بازیکن های تیم موردنظر خودمون رو مهم بدونیم
حسین دانکو
Canada
۳۱ تير ۱۴۰۱ - ۱۳:۲۱
علی آقا گل گفتی تو بهترین مقابل قبپلتر را فرمودید دستت درد نکنه پهلوون ده ده
احمد
Iran (Islamic Republic of)
۳۱ تير ۱۴۰۱ - ۱۴:۲۹
جناب آقای علی کریمی،هیچکس از باب اینکه شما بازی کنه بزرگی بودی،برای پرسپولیس وتیم ملی شک ندارد.ولی این مقایسه کردن آقای کیروش واسکوچیچ اصلان درست نیست مثل اینه که شما گواردیولا رو با یکی از مربیان تیمهای دسته دوم داخلی قیاس کنی،فوتبال ما از زمانی که کیروش اومد شخصیت گرفت واز همه نظر رشدکرد.کیروش رو با این دلیل نمیزارن بیاد چون،نمیگذاشت کسی براش تایین تکلیف کنه،مگر قبل از کیروش تمام بازیکنان دو رگه یا مقیم خارج از کشور ایرانی نبودن؟تمام اینا رو کیروش آورد تو فوتبال ملی،وقتی همین عزیزان اومدن سطح فوتبال مون بالا رفت.همشون چون تیم ملی صاحب یک مربی بزرگ بنام کیروش بودن قبول کردن بیان توی تیم ملی ایران.همین تیمی که بقول شما راحت رفت جام جهانی اسکلیت اصلیش همونایی هستن که شاگردهای کارلوس کیروش بودن،اسکوچیچ،به این دلیل بدرد نمیخوره چون،دیگران روش تسلط دارن،برای مثال ،چرا امیر عابدزاده که دوتا توپ راحت رو نمیتونه بگیره وراحت گل میخوره،با فشارآقایان،استیلی وعابدزاده وبقیه که شما خوب میدونی کیا هستن،رو میزاره توی دروازه،که حسین حسینی که بهترین دروازه بان ایران معرفی شد رو بازی نده،وبقول خودشما مربی خارجی که قراردادش تومانیه،وضعش معلومه.از شما بعیده،که ایندو رو باهم قیاص کردی..گوش کن بزرگ مرد خودتو خراب نکن،شما واقعا حیفی،حیف
کامران
Iran (Islamic Republic of)
۳۱ تير ۱۴۰۱ - ۱۵:۰۴
علی آقا کریمی خودت خوب میدونی ورزش هم جزیی از بدنه یه دولت وکلا یک کشور هستش وقتی دولتی قوی از همه نظر باشه ورزش اون کشور هم رو به جلو حرکت میکنه مثل کشورهایی مثل آلمان و آمریکا و... چون اینجا اقتصاد ورشکسته وکلا همه چی مافیایی اداره میشه آخرش همین میشه. ازقدیم گقتن مشت نمونه خروار هستش
حسین
| Iran (Islamic Republic of)
۰۱ مرداد ۱۴۰۱ - ۰۴:۰۶
اقنتصاد ورشکسته شده؟! اتفاقا کشور ایران تازه داره جون می گیره! اگر منظورت پول فدراسیون هس که اونو باید از فیفا پرسید چرا اموال و پاداش فوتبال ایران رو بلوکه کرده. مگه فوتبال سیاسی لشت؟
حاجی
| Iran (Islamic Republic of)
۰۱ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۵:۳۲
دقیقا درست گفتی بخاطر اقتصاد ورشکسته و نبود مدیر لایق و سالم هیچوقت فوتبال ⚽ ما درست نمیشه وقتی رییس فدراسیونی که گند زده دوباره نامزد میشه تو خودت حدس بزن که اوضاع چجوریه
امیرو
Iran (Islamic Republic of)
۳۱ تير ۱۴۰۱ - ۱۷:۰۲
این کریمی چونه کشویی احمق هیچی نمیدونه فقط مزدورافسادطلبانه ،دورانش تموم شده دیگه بایدخفه بشه
رضا
Iran (Islamic Republic of)
۰۱ مرداد ۱۴۰۱ - ۰۱:۳۴
افرادی درفوتبال ما هستند که فراتر از رنگها بایستی دیدشان علی کریمی، علی دایی، فرهاد مجیدی، وریا غفوری، علی آقا پروین و.... این ستاره ها واقعیت فوتبال ماهستن.
Hamid
Iran (Islamic Republic of)
۰۱ مرداد ۱۴۰۱ - ۰۳:۵۹
اقای کریمی هر چقدر پول بدی همون قدر اش میخوری کارنامه مربیگری اسکوچیچ مشخصه کارنامه کی روش هم مشخصه اگه مربی با بود که نمیرفت صنعت نفت ابادان
بهمن حسین پور
Iran (Islamic Republic of)
۰۱ مرداد ۱۴۰۱ - ۰۵:۴۶
کیروش رفت وهیچ مقامی هم نتوانست بدست بیاورد اصن بحث کیروش غلطه شما استق لال ی ها مشکل تان افراد لایق تیم ملی فعلی است که استقلالی نیستن
اقبال
Denmark
۰۱ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۰:۴۶
از کوزه برون همان طراود که در اوست .
نه سواد دارد و نه فهم و بخاطر دیده شدن خودش را دلقک
سیرک در فضای مجاذی کرده
سرورآل کیسه
Iran (Islamic Republic of)
۰۱ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۳:۲۶
اگرشمابلدی بسم الله
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۱ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۴:۱۵
روی استیج کجا صحبت کرده ؟ در ایران بوده یا کشور اجنبی
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر: