بنزین 20 هزار تومانی در راه است؟ | وقایع روز
کد خبر: ۳۳۲۷۶
تاریخ انتشار: پنجشنبه ۰۶ مرداد ۱۴۰۱ - 28 July 2022
از سال 98 تا کنون قیمت بنزین و حامل های انرژی هیچ تفاوتی نکرده و بخاطر این مساله میلیاردها دلار به کشور خسارت وارد شده است.

بنزین 20 هزار تومانی در راه است؟

وقایع روز ـ سرویس اقتصادی؛

از سال 98 تا کنون قیمت بنزین و حامل های انرژی هیچ تفاوتی نکرده و بخاطر این مساله میلیاردها دلار به کشور خسارت وارد شده است.

تعداد بازدید : 620

بنظر می رسد دولت قصد دارد قیمتها را اصلاح کرده ولی عده ای هنوز با این عادلانه شدن توزیع بنزین و یارانه پنهان حاملهای انرژی مخالف هستند.

عطا بهرامی در همین زمینه نکاتی را بیان کرده است. این کارشناس معتقد است که سیستم فعلی ناعادلانه و به نفع ثروتمندان است و طرح اعطا سهمیه بنزین به اشخاص به جای خودرو ( توضیح در ویدئو) که در دست رییس جمهور است، حتی اگر اشکالاتی داشته باشد بسیار بهتر از سیستم فعلی است.

نظرات کاربران
رضا
Iran (Islamic Republic of)
۰۶ مرداد ۱۴۰۱ - ۲۳:۵۱
بسیار درسته بسیاری از مردم نون شب ندارن گرسنه میخوابن از اون طرف یارو با ماشین آنچنانی بنزین یارانه ای میزنه میره دور دور آیا این عدالته یا اینکه اون پول بنزین که آقا میزنه باید بیاد سر سفره خانواده هایی که هزاران مشکللات معیشتی دارن چرا دست دست میکنید چرا ...
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
۰۷ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۷:۴۱
عزیزانم مصرف ماشین ثروتمندان پایینه واونها درآمدشان وابسته به بنزین نیست بیشترین ضربه به طبقه پایین جامعه میخوره شما غصه ثروتمندان رو نخورید
اسمعیل
| Iran (Islamic Republic of)
۰۷ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۷:۵۱
آخه چقدر ساده اید کدوم سفره مردم . یا اینکه تو ایران زندگی نمیکنید
Hamid
| Iran (Islamic Republic of)
۰۸ مرداد ۱۴۰۱ - ۰۵:۴۳
مردک کسی ک ثروت منده لیتری ۵۰هزارم پولی براش نیست دوسوم مردم ایران ضعیفه وضع مالیشون و سیله هم دارن دلخوشیشون ی پنجشنبه جمعه بیرون رفتنیه بنزینو گرون کنن ک اونم دیگه نتونن برن .
امیر حسین
| Iran (Islamic Republic of)
۰۹ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۳:۵۲
دوست عزیز دولت اقای احمدی نژاد هم گفت ؛ پول نفت باید بیاد سر سفره ملت ولی فقط گند زد به زندگی همه
دولت سیزدهم بجای ایجاد کارخانه و شغل و شکوفایی اقتصادی بازم میخوان دست بکنن تو جیب مردم
آقای رئیسی اگر خدایی میخواد کار کنه چرا گیر داده به بنزین بره جلو فساد و رانت خواری و بخور بخور هارو رو بگیره بقیه ش پیشکش ما به همین بدبختی هم راضی هستیم
ولی خدا از آه مظلوم نمیگذره
( التماس تفکر )
عادل
| Iran (Islamic Republic of)
۰۹ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۶:۱۱
به این حرفی که می زنی اصلن اعتقاد داری؟؟؟ فکر می کنی از این همه مفت خوری که ... دارد می گذارند یه لقمه نان دست مردم نیازمند برسه؟ فکر کنم شما اب و برق مجانی و مسکن رایگانت را از ارباب دروغگویت گرفته ای؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۷ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۸:۴۷
همش شعارهای خوب و مردم فریب سر میدم ،ولی
نتیجه به ضرر مردم تمام میشه!!!

اینهمه یارانه دادین چرا چرا وضع مردم خوب هیچ ،،،بدترشد؟
محمد
Iran (Islamic Republic of)
۰۷ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۹:۳۶
سلام مگردولت به بنزین یارانه می ده برای افراد ثروتمند؟؟ عمو لیکسوس 80هزاردلاری را که می شه دومیلیادونیم رابااجازه تون می ده 12میلیاردکه با احتساب بنزین 20هزارتومانی هرماه400لیتربنزین بزنه 50سال طول می کشه تا نه نیم میلیاردرا تموم کنه بنزین 1500دراصل به دست افراد پایین دست جامعه است
سعید
Iran (Islamic Republic of)
۰۷ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۹:۵۵
بابا چقد میخواین مردم فقیر رو اذیت کنید قیمت بنزین بشه لیتری ۲۰ تومان اون وقت فقط بنزین گران میشه ؟! کرایه مسافری و حمل بار گران نمیشه بابا چقد بی عقل و نسنجیده حرف میزنید جمع کنید خاک تو سرتون با این اقتصاد دانان بی علم و دانش تون
بی وطن
Iran (Islamic Republic of)
۰۸ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۶:۲۱
ازموده را ازمودن خطاست...
متاسفانه مسئولان یا در خواب هستن یا خودشونو زدن به خواب.البته خواب خرگوشی...
حالا از یارانه ۴ قلم کلای اساسی چی گیر بنده و شما اومده غیر از افزایش قیمت ۴۰۰ قلم کالای دیگه که بخواد با یارانه بنزین مشکل حل بشه...
دوستان کمی تفکر کنید بعد نظر بدید..‌.
این بازی افزایش قیمت بنزین هم که راه انداختن این چند وقت فقط برای اماده کردن افکار عمومی هست واسه افزایش قیمت...
کسری شدید بودجه این مملکت با جیب منو شما قراره جبران بشه چون یه دیوار خیلی خیلی بلند دور خودمن و دیگر کشورها کشیدن...
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۰:۰۷
کارشناس مافیا چقد شبیه شماست
حمیدحمیدی
Iran (Islamic Republic of)
۰۹ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۴:۰۱
یاخدا چ خواب بدی دیدن واسه بنزین برق آب.
اقایون خانمابخدا جمهوری اسلامی رابطه زناشویتونم میخاد سهمیه بندی کنه آماده باشین ماهی یبار قانونی بقیش اگه بخاد ماهی دویاسه بار رابطه داشته باشه باید ب جمهوری اسلامی پول پرداخت کنید
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۷:۲۸
بهترین روش برای سرفه جویی در بنزین تبدیل ماشی های فرسوده به ماشین ها نووین وکم مصرف بجای خودروهای قدیمی
محمود
Iran (Islamic Republic of)
۱۰ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۰:۵۴
همه چیز دارد به قیمت های جهانی میرسد مانده بود بنزین ان وقت درامد به کشورهای افریقایی یعنی ریال بی ارزش خودمان هزینه دلاری درامد ریالی
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر: