تصویر عجیب علی فروغی عامل اخراج عادل فردوسی پور / رئیس شبکه 3 در بین مهاجمان و اشغال کنندگان سفارت انگلیس! | وقایع روز
کد خبر: ۳۳۴۹۹
تاریخ انتشار: دوشنبه ۱۰ مرداد ۱۴۰۱ - 01 August 2022
رسانه ها امروز خبری مبنی بر، تصویر علی فروغی در بین مهاجمان و اشغال کنندگان سفارت انگلیس در سال 1390 را منتشر کردند.

تصویر عجیب علی فروغی عامل اخراج عادل فردوسی پور / رئیس شبکه 3 در بین مهاجمان و اشتغال کنندگان سفارت انگلیس!

وقایع روزـ سرویس سیاسی؛

امیر نریمانی با ثبت و انتشار عکسی از سال ۱۳۹۰ و اشغال سفارت انگلیس، علی فروغی، مدیر شبکه سوم سیما را در بین مهاجمان و اشغال کنندگان نشان داد.

تصویر عجیب علی فروغی عامل اخراج عادل فردوسی پور / رئیس شبکه 3 در بین مهاجمان و اشتغال کنندگان سفارت انگلیس!

ورزش مدیا نوشت: بعد از سال‌ها تصویری از اشغال سفارت بریتانیا در تهران منتشر شده که یک چهره آشنا را در دل دارد؛ علی فروغی، پسر باجناق حداد عادل و مدیر انقلابی و موفق شبکه سه! حمله به این سفارتخانه پاییز نود اتفاق افتاد و موجی از واکنش‌های منفی جهانی را علیه ایران، از سوی ده‌ها کشور برانگیخت. انگلستان بعد از اشغال چند ساعته سفارتش لیستی از خرابی‌ها را منتشر کرد و یک میلیون و سیصد هزار پوند خسارت گرفت، اما بدیهی است که چنین رقمی در مقابل سایر لطمات این حرکت به منافع ملی ایران بسیار ناچیز به حساب می‌آید. روال توزیع قدرت در کشور ما اما از اساس طور دیگری است؛ پس علی فروغی پاداش کارش را با حضور در شبکه سه و خاموش کردن صداهای غیر همسو گرفت، یکی هم مثل علیرضا زاکانی که آن زمان اشغال سفارت را «خشم مقدس» خوانده بود، حالا با مدرک پزشکی هسته‌ای شهردار تهران شده تا تیم رسانه‌ای‌اش از پاچه‌های گلی او در سیل، نمایشگاه تصویری راه بیندازند. بقیه هم لابد به نان و نوایی رسیده‌اند؛ ما هنوز سعادت آشنایی با آنها را پیدا نکرده‌ایم! خرج همه اینها را هم مردم می‌پردازند، مثل همیشه.

منبع: انتخاب
نظرات کاربران
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۵:۱۱
موجود چندش
بدون نامتر
Iran (Islamic Republic of)
۱۰ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۵:۲۹
سلام،هرکس برانگلیس ضربه ای بزند حتی اگر با تف خالی باشدبی شک وطن دوست وایران دوست واگر تعجب نکنید بهشتی خواهد شد ان شاء الله ،انقدر ایرانی کشته اند که تا ابد بایدتاوان بدهندوهرکس طرفداری انگلیس رابکند از خون پدرانش گذشته است وشرف ندارد.تاکی از این جانیها حمایت می کنید.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
۱۱ مرداد ۱۴۰۱ - ۲۳:۲۶
یعنی ما در حمله به سفارت انگلیس سود کردیم؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
۱۳ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۳:۵۰
لطفا کمی هم ازکشتارایرانیان توسط دولت روسیه درآذربایجان واشغال آن خطه وبه توپ بستن حرم امام رضاو...رای مثبت ولادیمیرجان به تحریمهای ایران درسازمان ملل وکارشکنیهای بازهم ولادیمیرجان درمذاکرات برجام هم افاضه فرمایید
مسعود
Iran (Islamic Republic of)
۱۰ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۷:۰۰
خب فکر کردید کی رو میذارن تو اون پست ؟؟حتما باید یه لمپن ... باشه و یه کار اینجوری کرده باشه تا پست بگیره !!کلا اینا روال کارشون همینه !!
علیرضا
Iran (Islamic Republic of)
۱۰ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۹:۱۹
چی شد که انقدر در حوزه مدیریت کشور حقیر شدیم؟
یک بازنشسته
| Iran (Islamic Republic of)
۱۲ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۵:۴۶
اگر میخواهی حکومت کنی باید به افراد نالایق پست ومقام بدهی وبعلت بی لیاقتی وحقیر بودن بگویی کلاه بیاور سر را هم همراه کلاه برایت بیاورند !!!!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱ مرداد ۱۴۰۱ - ۰۸:۳۰
هشدار قرمز
اصلاح طلبان که عملکرد فاجعه بار روحانی را بر پیشانی خود دارند سوزش عجیبی احساس می کنند. به هر خشک و تری دست میزنند تا آدرس اشتباه بدهند
این روند با نزدیک شدن به هر نوع انتخاباتی شدت می گیرد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
۱۲ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۲
چه ربطی داره
نتیجه عملکرد درخشان ریسی رو هم داریم می بینیم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
۱۳ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۳:۵۳
کمی هم ازعملکردیکساله وخلف وعده های رییسی درموردکنترل قیمتهاوافسارگسیختگی تورم وجراحی اقتصادیش بفرمایید
نقی
Iran (Islamic Republic of)
۱۱ مرداد ۱۴۰۱ - ۲۳:۲۷
دلم می خواهد زار زار گریه کنم.
سید
Iran (Islamic Republic of)
۱۲ مرداد ۱۴۰۱ - ۲۲:۲۴
در جواب دوستی که گفته هرکس به انگلیس ضربه بزنه.
اولا این آقا اهل این حرفا نیست و مزدشو گرفت و به هدفش رسید.
در ثانی دولت ما که نماینده مردم هست عذر خواهی کرد و هزینه اش را داد. حالا آقایی که طرفداری میکنی. مبارزه با انگلیس اینجوریه.؟
عماد مغنیه کاری ندارم ... هرچی بودند جگر داشتند این آقای فروغی شب جرات میکنه تنهایی بره بیرون.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۶:۰۷
متاسفانه ملاک انتخاب مدیران نظام دقیقا همین شکله که مملکت با این همه منابع به این روز افتاده .این ها نمونه ای از انتخابات غلط نظام است که چوبش را مردم عادی میخورند
بختیار
Iran (Islamic Republic of)
۱۳ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۸:۰۳
تف هوایی تویصورت خودت بر میگرده توحین به ملت انگلیس بی ادبی است
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳ مرداد ۱۴۰۱ - ۲۰:۱۸
اینهارو این قدر گنده جلوه ندهید چند روز نانواها وکارکنان شهرداری وپرستاران بیمارستان ووووو کترشان را رها کنند چی چی چی
صبوری
Iran (Islamic Republic of)
۱۴ مرداد ۱۴۰۱ - ۰۰:۱۹
خدا داغ بچه هاشون رو دلشون بزاره کسانی که با این چاپلوسی ها خودشون به نظام چسباندن تکونم نمیخورن
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
برچسب منتخب