خبر جدید برای معلمان / رتبه بندی فرهنگیان استان به استان شروع شد/ برخورد قاطع با مقصران تاخیر | وقایع روز
کد خبر: ۳۳۷۹۳
تاریخ انتشار: شنبه ۱۵ مرداد ۱۴۰۱ - 06 August 2022
نماینده مجلس شورای اسلامی گفت: طرح رتبه بندی معلمان با پیگیری های مجلس و همکاری دولت قطعی و وارد فاز اجرایی شده است.

خبر جدید برای معلمان / رتبه بندی فرهنگیان استان به استان شروع شد

وقایع روز ـ سرویس اجتماعی؛

 شهباز حسن پور در حاشیه نشست با رییس جمهور در خصوص طرح رتبه بندی معلمان افزود: ان شاالله کرمان اولین استان برای اجرای طرح است و از مدیرکل آموزش و پرورش استان می خواهم از تمام ظرفیت ها برای اجرایی شدن این طرح استفاده کند.

وی اظهار داشت: از رییس جمهور محترم خواستار برخورد جدی و قاطع با مقصران تأخیر در اجرای طرح رتبه‌بندی معلمان هستم.

وی همچنین در خصوص افزایش ۳۸ درصدی حقوق بازنشستگان تصریح کرد: امیدوار هستم دولت با توجه به موافقت رییس جمهور، مجلس شورای اسلامی و سازمان تامین اجتماعی هر چه سریعتر افزایش حقوق مابقی بازنشستگانی که تاکنون اقدام نشده بود را اعلام و اجرایی کند.

منبع: ایرنا
نظرات کاربران
صادق از یزد
Iran (Islamic Republic of)
۱۵ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۲:۲۳
واقعا دولت کوتوله ها و بیسوادان و کم مقدارها و وعده ها.
بازنشسته کشوری
Turkey
۱۵ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۴:۵۱
با این تورم افسارگسیخته افزایش بازنشستگان کشوری به مقدار 2 کیلو برنج . مسولان بیسوادوبیفکر خجالت بکشید
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۴:۵۳
اینقدر به جامعه فرهنگیان دروغ گفتند ، که نمی دانیم کی راست می گویند و کی دروغ !!!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۵:۲۵
خدا که خودش میدونه چقدر کم کردید وهیچ ته رتبه بندی نمونده این رتبه بندی نیست حقه بندی وسرهم بندی
رامین
Iran (Islamic Republic of)
۱۵ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۶:۳۷
نخواستیم بابا
تمامش کنید بره،تورم سیصد درصد افزایش ده درصد
مچل کردید ملت رو
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶ مرداد ۱۴۰۱ - ۰۰:۱۸
همش دروغ
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶ مرداد ۱۴۰۱ - ۰۱:۳۲
رتبه بندی یکی از راهکارهای وحشتناکِ پیش بردن بیشترِ بدجنسی ها و میدانِ جدیدِ اجرای کارهای بیهوده و بی خودیِ آموزش پرورش توسط وادار کردن معلم به انجامِ این کارها می باشد ....
تو سرشون بخوره .‌.. از هیچ کدوم اقداماتشون، خیری برای معلم ها در نمیاد و همش غذابه و در واقع معلم ها رو در هر پستی دست انداخته اند ......
یاسین
Iran (Islamic Republic of)
۱۶ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۲:۲۴
چراوام فرزندآوری رومتوقف کردید.
لرستان
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۸ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۹:۱۲
فقط دروغ
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
۱۹ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۶:۴۹
عزیزم جوش نخور
محمداصحابی زنجان
Iran (Islamic Republic of)
۱۹ مرداد ۱۴۰۱ - ۰۸:۲۰
تُف بر زارت بندی و بوی تعفن ش....بعد زارت بندی حقوق معلم ۱ تا ۲ میلیون از زباله گردها و کارگر صفر کارخانه ها کمتر خواهد بود.... از شدت فقر اکثر معلمان از اطرافیانشان گدایی میکنند ... همه ی همکاران از معلمی پشیمان و خشمگین و از خانواده خجالت زده اند....حتما در کلاس درس قوی و سرحال تدریس میکنند!؟
معلم معلم ای چراغ آفرینش
Iran (Islamic Republic of)
۱۹ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۸:۴۵
دروغ مانند برف می بارد و آب می شود ده سال دروغ و ده سال پسرفت در کیفیت آموزش و نابودی باورها و ارزشها دینی و پرورشی و بی تفاوتی فرهنگیان به وضع کشور در تمام ابعاد
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
برچسب منتخب