تعیین تکلیف رتبه‌بندی فرهنگیان / میزان افزایش حقوق چقدر است؟ | وقایع روز
کد خبر: ۳۳۹۵۱
تاریخ انتشار: سه‌شنبه ۱۸ مرداد ۱۴۰۱ - 09 August 2022
وزیر آموزش و پرورش از شروع روند اجرایی نظام رتبه‌بندی معلمان در تمام استان های کشور خبر داد.

تعیین تکلیف رتبه‌بندی فرهنگیان / میزان افزایش حقوق چقدر است؟

وقایع روز ـ سرویس اجتماعی؛

یوسف نوری وزیر آموزش و پرورش در خصوص آخرین مراحل اجرایی قانون رتبه‌بندی معلمان و آیین‌نامه اجرایی آن بر اهمیت اجرای دقیق رتبه‌بندی معلمان از سوی ادارات‌کل آموزش و پرورش استان‌ها تأکید کرد و گفت: قانون رتبه‌بندی معلمان، فرصتی برای ارتقای نظام تعلیم و تربیت، صلاحیت‌های معلمی و معیشت معلمان است.

وی با تأکید بر نقش هیأت‌های ممیزه در اجرا و تسریع این قانون، هیأت‌های ممیزه استانی را مأمور تسریع روند اجرایی این قانون در مناطق و استان‌ها کرد.

وزیر آموزش و پرورش تصریح کرد: با تصویب نهایی آیین‌نامه رتبه‌بندی در دولت و رفع ایرادهایی که از سوی کمیسیون تلفیق مجلس به آن گرفته شده بود، روند اجرایی شدن این قانون شروع شده است.

منبع: ایسنا
نظرات کاربران
علی
Iran (Islamic Republic of)
۱۸ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۷:۲۶
... ما رتبه بندی نمی خواهیم حقوق ما را با حقوق کارگر زباله جمع کن شهرداری ها همسان سازی کنید
خاک بر سرتان که نه سواد دارید نه شعور نه فهم
نان
| Iran (Islamic Republic of)
۱۹ مرداد ۱۴۰۱ - ۲۲:۲۸
کارگر زباله جمع کن هم به جای خود قداست وشرافت دارد
بنده خدا
Iran (Islamic Republic of)
۱۸ مرداد ۱۴۰۱ - ۲۱:۲۱
دست معلمان را بگیرید وانها ا از قعر رکود وسکوت که باان دست وپنجه نرم میکنند نجات دهید.وپاداش بازنشسته های 1400را سریع پرداخت نمایید که 11ماه از ان میگذرد.وقتشه که شان وقداست معلمی رفیع گردد.زیراکه خیلی زود دیر میشود.تشکر
مهدی
Iran (Islamic Republic of)
۱۸ مرداد ۱۴۰۱ - ۲۱:۳۹
از معلم شدن پشیمونم
محسن
Iran (Islamic Republic of)
۱۸ مرداد ۱۴۰۱ - ۲۱:۴۰
آقای نوری وزیرمحترم
لطفاشعاربس است لطفاعمل عمل عمل
بنظرشماحرف کافی نیست؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۸ مرداد ۱۴۰۱ - ۲۲:۲۸
دروغگوی قرن
علی
Iran (Islamic Republic of)
۱۸ مرداد ۱۴۰۱ - ۲۳:۴۸
تا برجام به سرانجام نرسید رتبه بندی بی رتبه بندی چون پولی در دولت نیست پس دم رتبه بندی به برجام وصله هر وقت نشستی انجام میشه توسایت ها از رتبه بندی می گن در ضمن مگه یک دبیر ومعلم با این مبلغ چه شانی میخواد پیدا کنه ما این مبلغ رو هدیه ویدیو به گردن کلفت تهاا
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۸ مرداد ۱۴۰۱ - ۲۳:۵۹
معلم بیچاره شده مسخره و بازیچه یه عده !
واقعا افسوس که چقدر نظام تعلیم و تربیت اینقدر تنزل پیدا کرده که معلم در جامعه بی ارزشترین مشاغل شده!!!
M
Iran (Islamic Republic of)
۱۹ مرداد ۱۴۰۱ - ۰۰:۲۵
جناب وزیر لطفا کمتر در رابطه با رتبه بندی حرف بزنید
همه کسبه و بازاری راننده تاکسی و همه همه میگن جیب پر پول میشه
حرف زیاده
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۹ مرداد ۱۴۰۱ - ۰۴:۱۰
وزیر وعده های دروغ و خالی بس،عمل کن
رتبه بندی کجاستی؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۹ مرداد ۱۴۰۱ - ۰۶:۲۶
اقای وزیر خودت در ماه چند ملیون حقوق میگیری؟؟؟؟ شفاف سازی کنید لطفا
امیر
Iran (Islamic Republic of)
۱۹ مرداد ۱۴۰۱ - ۰۷:۳۴
یه عده .... دور هم جمع شدند و روزی یه تصمیمی میگیرند...بدبختر از قشر معلم خودشه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۹ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۰:۱۸
همش وعده ووعید دروغ و توخالییییی
زحمت نکشین،چون اونقدر دیر شده که اگه اجرا هم بشه دردی دوا نمیکنه
مسعود
Iran (Islamic Republic of)
۱۹ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۰:۴۱
بی خیال آقای وزیر!!ما نخواهیم شما برامون دل بسازید.چه کسی را باید ببینیم..بخدا کارگرها به دریافتی من معلم می‌خندند.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۹ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۰:۵۴
بقالی سر کوچه هم از رتبه بندی می پرسد
امین
Iran (Islamic Republic of)
۱۹ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۰۲
چه افزایش حقوقی.با این رتبه بندی نهایتا هفت تومان توی حکم می‌زنند بعد مالیات و بیمه .صندوق کم می کنند میشود ۶و چهارصد .چه معیشتی.چه کیفیتی و چه انگیزه ای
Sh
Iran (Islamic Republic of)
۱۹ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۴۹
خدارا شکر ما تمام کردیم ‌‌وگرنه با این روش تعلیم تربیت که جدید راه انداختند
غیر از هفت خواری معلم چیزی باقی نمانده
همه چیز بر عکس شده
جناب وزیر دقیقاً روس وزیر بهداشت دوره قبل را پیشه
گرفتی بد بخت شعاع باش حیف این همه معلمی که با شجاعت. حرف می زنند وتر سویی مثل تو وزیرشون باشی فقط به فکر پست خودتی
مدام خرف های تکراری می زنی لطفاً کمی مطالعه داشته باش
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۹ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۵۳
چرت پرتی بیش نیست
چرا معلمان جوان ک در شرف ازدواج هستنـرا از رتبه بندی محرومـ کردین? دروغ بسه
سما
Iran (Islamic Republic of)
۱۹ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۱
وزیر بی کفایت دولت بی درایت
برید بز بچرونید شما رو چه به مملکت داری و چرخاندن چرخ نظام تعلیم و تربیت کشور
خاک خاک خاک
ل
Iran (Islamic Republic of)
۱۹ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۴
فقط استیصاح کنید نمایندگان
جواد
Iran (Islamic Republic of)
۱۹ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۴:۵۶
وزیر آموزش و پرورش فقط بلده... اضافه بخوره. ...توی این حماقتتان که معلم فرزندان من باید دغدغه خوراک و معاش خانواده اش را داشته باشد و نتواند آنطور که باید به فرزندان من رسیدگی کند!!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۹ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۴:۵۶
سلام وزیر. دگه شعار و حرف بس هست. میز رتبه بندی چه فرمولی هست الان ۱۰ماه گذشته تازه استان به استان بعد شهر به شهر. بعد. روستا به روستا بعد ده به ده. یعنی چه.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۹ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۵:۰۸
دروغگو
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۹ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۵:۱۷
حالا این حقه بندی کی اعمال میشه بالاخره
با حقوق مرداد میدید؟؟؟؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۹ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۵:۵۱
یک شبه خسارت چندهزارملیاردی سیل رومحاسبه کردند حقوق معلم ده سال هنوزمحاسبه نشده
حسین عنبری
Iran (Islamic Republic of)
۱۹ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۶:۱۷
باسلام حتما حقوق کارمندان و قضات قوه قضایه را چند برابر کنید چون با وضعی که آموزش و پرورش ومعلمان دارند در آینده مجرمان و زندانیان چند برابر می شوند
افشین
Iran (Islamic Republic of)
۱۹ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۷:۱۹
خاک بر سر وزیر بی عرضه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۹ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۷:۳۴
خاک هم برات زیاده. رتبه بندی نخواستیم.با این تورم سه رقمی اون ..درصد به درد .. میخوره...
حسن
Iran (Islamic Republic of)
۱۹ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۷:۵۳
جوانان عزیز که انتخاب رشته می کنید.من یک معلم هستم که با عشق علاقه به این شغل آمده ام والان ۳۰ سال سابقه خدمت دارم به هیچ عنوان توانایی اداره خانواده ام را ندارم برای اینکه تورم ۱۴۰۱ در سی سال گذشته سابقه نداشته است. لذا شغل معلمی را از روی احساسات ویا ناچاری انتخاب نکنید در ایران معلمی ارزش ندارد شغلی که پول نداشته باشد ارزش ندارد.
معلمان ایران یک سوم حقوق معلمان ترکیه بدون نفت وگاز را نمی گیرند.ودر جامعه ارزش واعتباری ندارند.ارزش واعتبار زمانی است که انسان اول خانواده خود را اداره کند با این تورم سر سام آور که امسال گرفتارش شدیم امکان ندارد.
بینام
Iran (Islamic Republic of)
۱۹ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۸:۰۱
شعار تا کی؟ بس است.جمع کنید این حرفهای پوچ و بی اساس را.تا دست گردن کلفتها از سفره بیت المال قطع نشه، معلمان به حق و حقوق خود نمی رسند.
دزدهای میلیاردی رو بگیرید تا اجرای رتبه بندی عملی بشه.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۹ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۸:۳۳
تورا به خدا از این همه دروغ خسته نشدین می خواین چی را ثابت کنید آموزش به صفر رسید سرمایه ها همه به اروپا وامریکا وروسیه رفت مملکت ویران شد بس نیست خدای هست بخدا همه اینها تاوان دارد با روان این مردم بازی نکنید ازهمه اخبار هامتنفرم چون همه اش دورغ مطلق است خجالت بکشید
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۹ مرداد ۱۴۰۱ - ۲۰:۲۷
لعنت بر پدر هر چی دروغگوی اهل شعاره،فقط خجالت بکش وزیر بی لیاقت وبی دست وپا
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
۲۰ مرداد ۱۴۰۱ - ۰۲:۲۴
وزیر ما لیاقت نداره که هیچ مدیر کل هم بیسواد انتخاب میشن ،
امیر
Iran (Islamic Republic of)
۱۹ مرداد ۱۴۰۱ - ۲۳:۰۹
من به جای شوهرم پیام میدم ازاین که خانواده فرهنگی هسنم حالم بهم میخوره بچه هام نمیتونن ی کلاس زبان یا کلاس ورزش برن چون توانایی نداریم بعد از 30 سال سابقه حقوقمون امسال 9300 شده 7 ملیونش قسط دو تومن برامون میونه تازه داماد هم داریم اگه مهمون بیاد مصیبت داریم به قران واقعیت بود امیدوارم مسولین در این دنیا واون دنیا البته اگه اخرتی باشه جواب بدبختیای ما بدند
هرمزی
Iran (Islamic Republic of)
۱۹ مرداد ۱۴۰۱ - ۲۳:۱۳
به شما چه ربطی دارهر
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۰ مرداد ۱۴۰۱ - ۰۲:۲۲
بزرگترين دروغگو یان زمان ما وزیران آموزش و پرورش بودن.
م.برزگری
Iran (Islamic Republic of)
۲۰ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۱۴
سلام .اینکه حقوق معلم ها کم هست هیچ بحثی نیست.همسر خود من معلم هست و حدود شش ماهه که رسمی شده و قبل اون یعنی شش سال ما با حقوق حق التدریسی زندگی می‌کردیم با دو فرزند. منن دوس دارم حقوق همسرم افزایش پیدا بکنه اما اگه واقعا ما اسممون رو ختنواده ی فرهنگی میزاریم باید مثل یک فرهنگی رفتار بکنیم، بکار بردن الفاظ زشت دور از شان یک معلم هست.من همیشه خدا رو شکر کردم بخاطر داشتن شغل همسرم ولو حق التدریس، اگر نمیتونید با این حقوق ها زندگیتون رو اداره بکنین میتونین استعفا بدین،فکر نکنم کسی شما رو مجبور به این کار کرده باشه. خیلی ها هستن آرزوی داشتن چنین شغلی رو دارن.
مسعود
| Germany
۲۲ مرداد ۱۴۰۱ - ۰۹:۳۵
شما نفست از جای گرم در می آید 30سال پیش اگر اینجوری بود ما هم نمی‌رفتیم آموزش وپرورش
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
۲۳ مرداد ۱۴۰۱ - ۰۸:۴۷
سلام حتما از ی جای دیگه تامین می شید پدر مادر یا خودت شاغلی بهرحال داری که بخوری پس راحت نگو استعفا بدید با 20سال سابقه کار و سن بالا کجا می تونیم بریم. اگر سرامایه ای هم داشتیم که به کاری بزنیم ی لحظه هم نمی ماندیم خانم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۰ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۲:۳۲
ما معلمان بیشترین قشر جامعه رو در اختیار داریم اگر به دانش آموزان عدالت خواهی،ظلم ستیزی و حق طلبی می آموزیم باید اول خودمان ظلم ستیز حق طلب وعدالت خواه باشیم که متاسفانه نیستیم چون در اجتماعات اعتراضی همکاران دیدیم که حتی شعار هم نمی دادند صداشون در نمی آد یا از بس فقر کشیدیم که نای حرف زدن نداریم یا میترسیم این حقوق ناچیز رو ازمون بگیرند کاش از امام حسین ع ظلم ستیزی و نپذیرفتن ذلت رو یاد می گرفتیم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۰ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۲:۳۶
لعنت بر قوم ظالمین!!!؟؟؟
موسوی
Iran (Islamic Republic of)
۲۰ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۴:۱۶
چه افزایش حقوقی؟ از واقعیتها خبر ندارید تیتر دروغ نزنید بخدا خجالت داره من ۳۰ سال سابقه دارم با فوق لیسانس ۶و ۷۰۰ میگیرم تازه دارن هر ماه ۳۰۰ هزار بخاطر سالهای زمان احمدی نژاد ازمون کم می کنن بی شرم های دروغگو تابریزن تو جیب پر نشدنی خودشون . مرگ بر کسانی که حق معلمانی را می خورند که روزی در کلاس انها درس می گرفتند
عادل
Iran (Islamic Republic of)
۲۰ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۶:۲۳
صد در صد دروغ است .
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۰ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۶:۵۸
واقعا فقط میتونم بگم به حق امام حسین خدا نگذره ازتون که اینقدر راحت دروغ میگید،اینقدر راحت شان یک معلم رو نابود میکنید.
احمد
Iran (Islamic Republic of)
۲۰ مرداد ۱۴۰۱ - ۲۳:۳۱
هنوز نه به داره نه به باره..تا الان که هیچ...نکردن..اگر هم قرار باشه کاری بکنن بخاطر اینکه اول مهر نزدیکه شاید ماسمالی بکنن و یه بندایی رو اجراکنن..اگه اول مهر نبود حالاحالاها به رتبه بندی ایراد می گرفتن و پاسش میدادن بین دولت مجلس...نوری هم که .....
حسن
Iran (Islamic Republic of)
۲۲ مرداد ۱۴۰۱ - ۲۰:۰۸
تازمانی که معلم به اندازه آبدارچی بانک حقوق نگیرد ایاانتظار پیشرفت باید داشت
علی
Germany
۲۳ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۹:۳۴
اقای وزیر خواهشا استعفا بدهید تا همکاران بدانند شما همراهید
محمود
Iran (Islamic Republic of)
۲۳ مرداد ۱۴۰۱ - ۲۲:۳۶
خجالت هم خوب چیزیه
اینهمه رگبارخبری برای بیش از ده سال که هنوزنتیجه نداشته وجزبازی باروح وروان معلمان بهره ای نداشته برای چیه ؟چقد میگیرین اینهمه برای هیچ تبلیغات میکنین ؟چرا برای سایر ادارات که بعضا جزبه صورت نمادین والکی نشستن وباکمترین کارسه چهاربرابر معلم حقوق میگیرن اینهمه علم شنگه که گوش فلک راکرکرده وصدایش به سایرکرات هم رسیده شانتاژ نمیشه ؟
وای برشما که باهمکاریتان با دست اندرکاران این ظلم بزرگ به ساحت علم ودانش وآینده مملکت که براساس آموزش وپروش هرکشوری رقم میخوره شریک هستین وروزقیامت گریبانتان گرو این دغل بازیها خواهدبود
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۴ مرداد ۱۴۰۱ - ۰۰:۳۴
واقعاً دیگه حالم از اخبار اینچنینی بهم میخوره این سایتهای بیشرف هم هر روز این تیتر و میزنن لعنت بر پدر و مادر کسی که با این تبلیغات پول در بیاره
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر: