خبر خوش برای معلمان / علی الحساب 11 میلیون به حساب معلمان واریز شد! | وقایع روز
کد خبر: ۳۴۴۱۸
تاریخ انتشار: چهارشنبه ۲۶ مرداد ۱۴۰۱ - 17 August 2022
رئیس سازمان برنامه و بودجه گفت: سعی داریم این ماه مبلغ ۱۱ میلیون تومان را برای ۱۱ ماه گذشته به معلمان به صورت علی‌الحساب پرداخت کنیم تا احکام رتبه‌بندی آماده شود.

علی الحساب 11 میلیون به حساب معلمان واری شد

وقایع روز ـ سرویس اجتماعی؛

«سید مسعود میرکاظمی» رئیس سازمان برنامه و بودجه درباره پرداخت مبلغ حداقلی و علی‌الحساب به معلمان در راستای اجرای رتبه‌بندی معلمان و جزئیات آن اظهار داشت: رتبه‌بندی بر اساس شایستگی است و وزارت آموزش و پرورش باید اقداماتی را انجام دهد تا میزان شایستگی یک معلم مشخص شود و بعد پرداخت‌ها طبق آن صورت گیرد.

وی افزود: چون این روند هنوز آماده نشده است و مقداری طولانی شده، با وزیر آموزش و پرورش توافق کردیم این ماه مبلغی را به عنوان علی‌الحساب پرداخت کنیم و زمانی که احکام به سرانجام رسید نیز مابه‌التفاوت پرداخت شود.

رئیس سازمان برنامه و بودجه تصریح کرد: این مبلغ علی‌الحساب سرانه حدود یک میلیون تومان به ازای هر ماه است؛ شش ماه از سال قبل بوده و پنج ماه هم در سال جاری است که مجموعاً 11 ماه می‌شود. این ماه حدود 11 میلیون تومان علی‌الحساب واریز می‌شود تا زمانی که احکام آماده شد، ما بلافاصله کارسازی می‌کنیم که هم مطالبات گذشته پرداخت شود و هم ماهانه طبق سقف بودجه در نظر گرفته شده، پرداخت‌ها انجام گیرد و سعی داریم این ماه ان‌شاءالله این پرداخت را انجام دهیم.

به گزارش تسنیم، بهادری جهرمی سخنگوی دولت روز گذشته در پاسخ به تسنیم در این باره گفته بود که سازمان برنامه و بودجه مبلغی را برای علی‌الحساب در اختیار قرار داده است تا پیش از اجرای نهایی رتبه‌بندی، مبالغی برای معلمان به صورت علی‌الحساب فعلاً در پایین‌ترین سطح رتبه‌بندی پرداخت شود تا مبالغ قطعی نیز اجرایی شود.

منبع: تسنیم
نظرات کاربران
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۶ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۶:۴۷
سلام
اون علامت تعجب آخر تیتر قشنگ جنبه طنز ماجرای رتبه بندی رو نشون میده.
دمتون گرم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
۲۶ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۶:۴۸
ینی اینجوری خب این 11 میلیونم که واریز شد و ...
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۶ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۸:۱۷
... ،، هنوز نرفته که ، خواهد رفت
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۶ مرداد ۱۴۰۱ - ۲۱:۳۴
تکلیف بازنشستگان ۳۱شهریورماه۱۴۰۰ چی میشه آیا این پرداختی شامل میشه؟
سلیمی
Iran (Islamic Republic of)
۲۶ مرداد ۱۴۰۱ - ۲۱:۴۸
ایا 11 ملیون برای معلمان باز نشته 14631 شهریور هم واریز می شود
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۶ مرداد ۱۴۰۱ - ۲۱:۵۶
بیچاره ما معلمها ببینید چقدر با شأن و شخصیت ما بازی میشه خدا فقط جواب این مسیولین بی کفایت و بی فکر را بدهد ۱۱میلیون برای یک معلم با سابقه کم و ۱۱ میلیون برای یک معلم با سابقه مثلاً ۲۹ یا ۳۰ سال .آخر چقدر شما ها بی فکر عمل میکنید یا قصد آزار ما معلمها رو دارید؟
م ت
Iran (Islamic Republic of)
۲۶ مرداد ۱۴۰۱ - ۲۳:۳۳
پس پاداش چی شد ما باز نشسته های ۱۴۰۰ فراموش شدیم انگار
فرهنگی مظلوم
Iran (Islamic Republic of)
۲۷ مرداد ۱۴۰۱ - ۰۰:۲۷
ممنون آقای میرکاظمی لطف کنید همین برج مرداد بدهند تا بتونیم برای فرزندانمان خرید کنیم لعنت به معلمی که پول خریدن پوشاک مدرسه بچه اش نداره ولی فلان کارمند داره گربه پرواری میکنه
حسن
Iran (Islamic Republic of)
۲۷ مرداد ۱۴۰۱ - ۰۲:۲۷
... آدم دروغکو
محمد حسین
Iran (Islamic Republic of)
۲۷ مرداد ۱۴۰۱ - ۰۲:۵۷
سلام. چرا معلم بازنشسته مشمول رتبه بندی معوقه علی الحساب11میلیون را نميگيرد. انصاف شما وعدالتتان کجا رفته .اگر معلمی30سال خدمت درمهر1400بازنشسته شده وقراره که رتبه بندی بشه وحقوقش اضافه بشه پس چرا معوقه ندارد. ماراعالی فریب دادید. رتبه بندی فروردین1400شد شهریور1400 حالا هم که بازنشست شدیم بیخیال ما شدید
مبین
Iran (Islamic Republic of)
۲۷ مرداد ۱۴۰۱ - ۰۳:۱۲
بزرگوار بعدا باقیمانده حساب یک معلم که سابقش بالاتر هست بیشتر از یک معلم کم سابقه بهش داده میشه ...ولی جای تاسف داره که فکر می کنید اگه به همکاران دیگتون پول میدن از شما چیزی کم میاد ...یکم بافرهنگ تر فکر کنیم ...واقعا که
عباس
Iran (Islamic Republic of)
۲۷ مرداد ۱۴۰۱ - ۰۶:۴۹
نشد هنوز پشمک هم واریز نشده بابا پشمکی‌ها دروغ و کلک نزنید اون خودتونید....
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۷ مرداد ۱۴۰۱ - ۰۸:۴۶
آیا معلمان جز کارکنان کشوری نیستند که از همه مزایا محروم هستند. همه ادارات حق مسکن و اضافه کار و سرویس ایاب و ذهاب و .... دریافت میکنند ولی یه رتبه بندی که افزایش یک و پانصدی آن دردی از کسی دوا نمیکند اینقدر زمان بر و پر سرو صدا باید باشه. خبر زیر نمونه بارز :
گزارش تازه نیوز، سید محمد رضا حسینی چهارشنبه شب دز مورد فوق العاده ویژه کارکنان گفت: با زحمتی که وزیر پیشین آغاز کرد و محمدهادی زاهدی وفا سرپرست وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی به سرانجام رساند، فوق العاده ویژه ۳۵ درصد برای کارکنان وزارتخانه هایی که تاکنون شامل شان نشده بود از جمله وزارت کار، مراحل پایانی تصویب را طی می کند و از ماه آینده (شهریورماه) در فیش این کارکنان اعمال می شود.
مرادبیگ
Iran (Islamic Republic of)
۲۷ مرداد ۱۴۰۱ - ۰۹:۴۰
هر روز معلمها بیشتر در حال تحقیرند افزایش ۱۰درصدی حقوق کارمندان نادیده گرفتن قانون اساسی است
اگر دولت وحکومت به قانون اساسی پایبند نباشند چطور انتظار دارند ملت پایبند باشند
تو این مملکت شرف هست که ما سوال کتیم شرافتا تورم ۱۰ درصد بود
قانون اساسی میگه متناسب با نرخ تورم باید حقوق ها افزایش یابد نه عشق بی دردهای فاسد
ا
Iran (Islamic Republic of)
۲۷ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۳:۱۲
دمت گرم پس واریز شد حالا پیگیری کن چرا بانک پیامک واریز ارسال نکرد
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۷ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۳
سلام دوساله قراره رتبه بندی کنید هنوز خبری نیست مارو تو دهن مردم انداختید الانم هنوز واریزی نداشتید می‌فرمایید یازده میلیون واریزی داریم کجای دلم بزارم با سابقه بیست سال تا سه ماه پیش سه میلیون حقوق داشتم الان شده پنج میلیون از سابقه هامون دزدی شده چند سالش نیست خدا جوابتونو بده از عهده ما خارج شدید
مژ
Iran (Islamic Republic of)
۲۷ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۴:۱۲
آخه چرا اینقدر دروغ میگید ...کدوم واریزی.....بعد از سالها میخوان چندرغاز حقوق اضافه کنن چه اوضاعی در میارن.....بارگذاری کنید ...کاغذ بازی کنید .مدرک‌ببارید .....مدرک ما همین وزبر و وکیل هایی هستند که برای ما قانون گذاری میکنن....‌بابا ولمون کنید ..هیچی نخواستیم....همش برای خودتون ..ما اون دنیا ازتون میگیریم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۹ مرداد ۱۴۰۱ - ۰۳:۰۴
چه بخور بخوره معلما
پدرام
Iran (Islamic Republic of)
۲۹ مرداد ۱۴۰۱ - ۲۳:۴۱
...
برای معلمها میگن واریز شد در حالی که هنوز در موردش حتی تصمیم قطعی هم نگرفتن، ولی در مورد بقیه چیزها مثلا میگن لبنیات گران نمیشود! ولی از روز قبلش دوبرابر گرون شده رفته..
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۳۰ مرداد ۱۴۰۱ - ۰۹:۲۰
کاش واریز میکردین... ولی چقد دادوهوار راه انداختن بخاطر رتبه بندی.. بیچاره معلما... خوش به حال کارمندان دیگه... اصلا حرفی ازحقوق واریزی هاشون نیست.
...
Iran (Islamic Republic of)
۳۰ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۲:۵۱
چرا برای ما نصف واریز شده
اینا که گفتن یازده ملیون
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر: