قیمت بنزین افزایش پیدا می‌کند؟ / هر لیتر بنزین ۸۰۰۰ تومان می‌شود؟ + فیلم | وقایع روز
کد خبر: ۳۴۵۰۹
تاریخ انتشار: پنجشنبه ۲۷ مرداد ۱۴۰۱ - 18 August 2022
اگر دولت بخواهد واقعا قیمت بنزین را آزاد کند باید هر لیتر به حول و حوش ۸ هزار تومان افزایش یابد در حالی که میانگین حداقل درآمد هر فرد زیر ۲۰۰ دلار است.

قیمت بنزین افزایش پیدا می‌کند؟

وقایع روز ـ سرویس اقتصادی؛

فرآیند آزادسازی قیمت‌ها در آخرین مرحله شامل حال دارو شد و بسیاری بر این گمان هستند که بنزین نیز دیر یا زود آزاد خواهد شد و به احتمال زیاد از اوایل سال آینده این تصمیم دولت نیز اجرایی خواهد شد.

اگر دولت بخواهد واقعا قیمت بنزین را آزاد کند باید هر لیتر به حول و حوش ۸ هزار تومان افزایش یابد در حالی که میانگین حداقل درآمد هر فرد زیر ۲۰۰ دلار است.

تعداد بازدید : 2136
منبع: انتخاب
نظرات کاربران
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۷ مرداد ۱۴۰۱ - ۲۲:۱۱
همش خبرهای استرس زا. بسه دیگه لنتی
مریم
| Iran (Islamic Republic of)
۲۹ مرداد ۱۴۰۱ - ۰۳:۱۶
واقعا منکه این خبرا از بس دیدم اعصاب روان گرفتم با اینکه دخترم دیونه شدم طوری شدم ک بفکر خودکشی ام
خدا پرست
Iran (Islamic Republic of)
۲۷ مرداد ۱۴۰۱ - ۲۳:۳۷
به ...‌‌م تمام پمپ بنزین ها رو . عادت کردید هر غلطی خواستید بکنید ، دیگه بسه . امتحان کنید ببینید ............................
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۸ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۲:۱۰
گرانی بنزین همان نفت ریختن روی خاکستر داغ و اماده به اشتعاله مردم اماده بلنددشدن هستنند چون از هر طرف بر ملت فشار وارد کردید خوتان با دست خوتان در حال نابود کردن این انقلاب هستید
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۸ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۵:۰۲
دولت حقوق با ریال پرداخت میکنه با دلار پس میخواد بگیره آن کشورها که شماه اعلام میکنید حقوقش با دلار خرجش با دلاره اگر بنزین گران کنید تعصیر روی تمام کالاها اجاره خانه روی حمل نقل روی همچیز تعصیر داره اگر دولت میخواد بنزین گران کند دیگه مردم کشش ندارن دولت باید شبانه باید فرار کند
مراد
Iran (Islamic Republic of)
۲۸ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۵:۴۵
برجام که داره حل میشه انشالله اگه مدیریت خوبی داشته باشیم اقتصاد خوب و زندگی بهتر و شادی خواهیم داشت چرا همیشه از افزایش و تورم و نداری و کالا برگ و یارانه و غیره صحبت میشه ایران کشور ثروتمندیه همه اقشار باید در آسایش باشن.
غغ
Iran (Islamic Republic of)
۲۸ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۶:۳۲
چه برجام بشه چه نشه وضع ما همینه اما اگه بشه عمر اینها بیشتر ودزدی بیشتر خداهد شد
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۸ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۶:۳۹
بایدمثل ... بره
مال باخته
Iran (Islamic Republic of)
۲۸ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۶:۴۸
جنگ شده میخاد گران بشه
عباس
Iran (Islamic Republic of)
۲۸ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۶:۵۰
تو رو خدا بس کنید این همه خبر گرونی بنزین رو جار نزنید همین شماها که خبر رو جار میزنید باعث گرونی بنزین و کالاها میشوید اگر به اون دنیا اعتقاد دارید که ندارید این خبرها رو نزنید
با زن نشسته در خونه باز
Iran (Islamic Republic of)
۲۸ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۹:۰۵
به به چه عالی گل بود به سبزه هم‌آراسته شد از این بهتر نمی شود چه نوابغی در راس هستند
حاتم
Iran (Islamic Republic of)
۲۸ مرداد ۱۴۰۱ - ۲۰:۰۰
دریافتی برحسب ریال سیاست گذاری و تورم با دلار اخه جور درنماید برادر من اینجور ریپ میزنیم نمیرسونیم
امیر
Iran (Islamic Republic of)
۲۸ مرداد ۱۴۰۱ - ۲۱:۵۵
۸هزارتومن بشه طوفان میشه مملکت خراب میشه تولید ازخودمون گرونی ازدولت مردم این اجازه رانمیده دورود بررهبرعریز تارهبرداریم ای مردم غم نداریم
ح-ب
Iran (Islamic Republic of)
۲۸ مرداد ۱۴۰۱ - ۲۲:۳۹
خدا ... کند مسئولین بی کفایت ونمایندگان .... که فقط مردم و با گرانی ها تحت فشار گذاشتند وجز استرس وارد کردن کار مثبتی برا مردم انجام نمی دهند و اگه بنزین گران بشه یعنی دیگه از بین بردن تدریجی مردم کلید می‌خورد البته این مردم حق شان هست این بلاها سرشان بیاد
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۸ مرداد ۱۴۰۱ - ۲۳:۱۲
فکر نکنم جرعت داشته باشین گران کنید
مسعود
Iran (Islamic Republic of)
۲۸ مرداد ۱۴۰۱ - ۲۳:۲۳
گرانی یکطرف بیکاری یک طرفه مردم ایران افسرده جوان‌ها بیکار بی هدف هستند اگر بنزین گران کنند همچی باز گران می‌شود اجاره خانه مواد غذای پوشاک همچی تاثیر گذاراست خدا به داد این مردم برسه
عدل
Iran (Islamic Republic of)
۲۸ مرداد ۱۴۰۱ - ۲۳:۴۱
دیگه زنده موندن نمی ارزه هیچ امیدی به فردا نیست
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۹ مرداد ۱۴۰۱ - ۰۱:۰۲
تواگه ....همچین شایعاتی رونشرندی بنزین گرون نمیشه پس ببند...
ناشناس
Netherlands
۲۹ مرداد ۱۴۰۱ - ۰۱:۱۴
دیگه گرونی برامون عجیب نیست گزونی چندبرابدمیشه اضافات حقوق ده درصد میشه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۹ مرداد ۱۴۰۱ - ۰۱:۲۲
چرت و پرته
محاله سال ۱۴۰۱ قیمت بنزین تغییر کنه لطفا کشکتوبساب
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۹ مرداد ۱۴۰۱ - ۰۱:۵۲
تا ما مردمو نابود نکنید آروم نمیگیرید
ناشناس
Ukraine
۲۹ مرداد ۱۴۰۱ - ۰۲:۰۹
.... اینقدر زمینه گران شدن بنزین را با این تیترها هنوار نکنید ...
سلطان محمدزاده
Iran (Islamic Republic of)
۲۹ مرداد ۱۴۰۱ - ۰۳:۱۳
شما را بخداقسم بدون دلیل تبلیغات نکنید مسعولان دارند داد میزنند که بنزین و نان گران نمی‌شود ای فضای مجازی تبلیغات میکنند یک تعدادی بیکار هستند فقط بلد هستند برای مردم درد سر درست کنند آنها حرفی ندارم. شما هر روز تبلیغات میکنید که چه
حمید
Iran (Islamic Republic of)
۲۹ مرداد ۱۴۰۱ - ۰۵:۰۵
با گران کردن بنزین با این جراحی اقتصادی حتی برای سه سال آینده .... دیگر ملت تحمل گرانی ندارند وقتی اعلام میکنید نرخ بنزین در فلان کشور اینقدر دلار است خوب پس حقوق های ما را هم به دلار پرداخت کنید تا مشکلی پیش نیاید لطفاً از رسانه ها بخواهی تو اعصاب ملت بیش از این نرود خبر های کذب اعلام کنند و موجب بهم خوردن آرامش ملت گردد
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۹ مرداد ۱۴۰۱ - ۰۸:۳۳
دولت‌هرکاری‌میخواهدبکوندبعداز۴۲سال‌نوبت‌مامردم‌هم‌میشه‌بای‌ جم‌کوندوبرن‌کاناداایران‌جای‌ندارن
اکبر اسدی
Iran (Islamic Republic of)
۲۹ مرداد ۱۴۰۱ - ۰۹:۰۲
دشمن از طریق عوامل خود در مراکز تصمیم سازی بدنبال به آشوب کشیدن کشور از طریق افزایش قیمت بنزین است،مسئولان باید بشدت مراقب عوامل نفوذی دشمنان ملت باشند
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۹ مرداد ۱۴۰۱ - ۰۹:۳۸
.... کم بگین بنزین بنزین فکر گرونی ها بکنین کمر مردم داره خورد میشه هنوز اجاره نشین نشدی بفهمی چخبر است
علی
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
۲۹ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۰:۲۸
هر .کاری دوست داشته باشن انجام میدن.
ح-ب
Iran (Islamic Republic of)
۲۹ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۰۸
خدا لعنت کنه مسئولین بی کفایت و نمایندگان .. مجلس دارن دو سه تا حقوق می گیرند از روزگار مردم خبر ندارند با این گرانی های افسار گسیخته پدر مردم ودر آوردید حالا نوبت بنزین رسید دزد های کثیف کم مردم وعذاب بدین نمی تونین مملکت اداره کمین برید کنار چقدر باید زجر بکشیم خدا نیست ونابود کنه کسای که ما رو به این روز انداختند
ایرانی
Iran (Islamic Republic of)
۲۹ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۷
خب کم دزدی کنید کم باج بدید کم خرج ... کنید به مردم خودتون برسید فقط میگید مردم بمیرن صداشون در نیاد ....فقط یادتون باشه این کشی که دستتونه تا یه جای میکشه .صبر مردم هم حدی داره.
Hrs
Iran (Islamic Republic of)
۲۹ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۴۷
اینقدر هی میگید تا گرون کنن.بعضی گرونی ها تقصیر مردمه.
بابایی ناز
Iran (Islamic Republic of)
۲۹ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۴:۰۲
به نظرم قیمت بنزین باید افزایش پیدا کند
بنده به عنوان یک بسیجی عاشق رهبری عرض میکنم به ساحت مقدس امام زمان که به جرات توسط ایشان این مملکت اداره می‌شود درخواست دارم که قیمت بنزین به بالای هر لیتر بیست هزار تومان برسد تا از قاچاق سوخت جلوگیری شود
نفت .آتش .شعله ور میشود پمپ بنزین
| Iran (Islamic Republic of)
۲۹ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۸:۰۱
آره خو .بیا وسط میدون .بر باد رفته ای
علی طالویی
Iran (Islamic Republic of)
۲۹ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۶:۱۹
چه خبر خوبی، خوش خبر باشی
Moslem
Iran (Islamic Republic of)
۲۹ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۶:۲۰
اگر قیمت بنزین توسط دولت آزاد بشه و به قیمت لیتری ۸۰۰۰تومان شود آیا دولت قادر است حقوق و دستمزد کارکنان و کارمندان و مخصوصا بازنشستگان کشوری و لشکری و تامین اجتماعی رو هم آزادسازی کند یعنی دریافتی ماهیانه حقوق رو به معادل ۱۸۰۰ الی ۲۰۰۰ دلار در ماه برساند تا یک تعادل و توازنی بین درآمد و هزینه ماهیانه همه اقشار ایجاد کند زیرا با تورم سرسام آور سال ۱۴۰۱ قدرت خرید مردم به نصف و حتی یک سوم تقلیل پیدا کرده است که دولت حتما بایستی راه حل عاجلی برای حل این معضل بیندیشد.
مم
Iran (Islamic Republic of)
۳۰ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۷:۴۶
خداازتون نگذره
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۳۱ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۲:۰۷
تابع اوامررهبریم رهبرفرزانه حتی بنزین راصدهزاراعلام کند مابایدقبول کنیم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۳۱ مرداد ۱۴۰۱ - ۲۳:۰۰
گران کنندگان غلط می کنند هفت جد آبادشان
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر: