شروع پرداخت یارانه نقدی شهریور ماه / تا دو هفته دیگر حساب دهک های اول تا نهم شارژ می شود! | وقایع روز
کد خبر: ۳۵۱۱۰
تاریخ انتشار: دوشنبه ۰۷ شهريور ۱۴۰۱ - 29 August 2022
شهروندانی که نامشان در دهک اول تا نهم درآمدی قرار دارد باید دو هفته دیگر منتظر بمانند تا یارانه شهریور ماه خود را دریافت کنند.

شروع پرداخت یارانه نقدی شهریور ماه از امشب

وقایع روز ـ سرویس اقتصادی؛

جزئیات یارانه نقدی اعلام خواهد شد. یارانه معیشتی به همه ایرانی ها برای تامین کالاهای اساسی خود تعلق می گیرید. یارانه نقدی در سال جدید افزایش می یابد. یارانه نقدی بیش از بیست میلیون نفر فروردین ماه آخرین یارانه نقدی خود را دریافت کردند. کالابرگ جایگزین یارانه نقدی خواهد شد.

شهروندانی که نامشان در دهک اول تا نهم درآمدی قرار دارد باید دو هفته دیگر منتظر بمانند تا یارانه شهریور ماه خود را دریافت کنند. شمارش معکوس برای رسیدن به این موعد پرداخت درحالی است که در روزهای گذشته مسعود میرکاظمی، رئیس سازمان برنامه و بودجه از احتمال افزایش مبلغ یارانه‌ها خبر داده بود.

برنامه اصلاح ارز ترجیحی در ازای پرداخت یارانه‌های سیصد و چهارصد هزار تومانی به شهروندان مشمول عملیاتی شد و دولت متعهد شد تا به شرط آنکه قیمت اقلام ضروری مطابق شهریورماه سال ۱۴۰۰ ثابت بماند، این طرح را اجرایی کند.

نزدیک به یک سال از موعدی که به عنوان مبنای تثبیت قیمت‌ها درنظر گرفته شده بود، می‌گذرد و در این مدت قیمت اقلام ضروری دستخوش تغییر و نوسان بوده‌است.

به نظر می‌رسد صحبت‌های اخیر رئیس سازمان برنامه و بودجه در خصوص احتمال افزایش مبلغ یارانه‌ها به استناد همین تکلیف فانونی باشد.

پیش از این نیز محمد جلال مشاور وزیر اقتصاد در تبیین این تکلیف قانونی به تجارت‌نیوز گفت: به احتمال زیاد تاکید بر مبنا قرار گرفتن قیمت شهریورماه اقلام ضروری به معنای آن است که میزان پرداخت از جیبی که توسط شهروندان برای خرید مقدار معینی از یک کالای ضروری صورت می‌گیرد به اندازه شهریور ماه سال ۱۴۰۰ باشد و در عمل در الگوی نرمال مصرفی تغییری ایجاد نشود.

نظرات کاربران
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۷ شهريور ۱۴۰۱ - ۲۰:۰۷
یارانه نقدی باشه بهتره کالا برگ می خوایم چکار به دردمون نمی خوره ما که در آمدی نداریم یارانه را هم می خواهند بگیرند پس،چه جوری زندگی کنیم نقدی پرداخت کنید
م
| Iran (Islamic Republic of)
۰۸ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۹:۲۳
شاید ما مثلا قند و شکر نخواهیم واقعا ظالمانه است
اقای کارگر
| Iran (Islamic Republic of)
۰۹ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۲:۴۷
جان مادرت سید یارانه بهتره
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
۰۹ شهريور ۱۴۰۱ - ۲۰:۵۹
بارانه بهترباهمون پول میشه قندوشکرخریدکوپن می خواهیم چیکار۳نن۳ه،گگ۲۳۷خ۷.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
۱۰ شهريور ۱۴۰۱ - ۰۳:۰۱
نقدی بهتر خوب معلوم مخصوصان برا قشر پایین
خانم
| Iran (Islamic Republic of)
۱۰ شهريور ۱۴۰۱ - ۰۳:۰۶
نقدی بهتره.من بااون یارانه خرجیه مدرسه ی دخترمو برطرف میکنم..خوراک پوشاک.دفتر قلم.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
۱۰ شهريور ۱۴۰۱ - ۰۴:۴۳
نقدی بهنر است
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۷ شهريور ۱۴۰۱ - ۲۱:۰۰
سلام یک چیزی میخواهیدبه کسی بدهید پدرآدم درمیاریدنخواستیم برای خودتون
ناهید
| Iran (Islamic Republic of)
۱۰ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۱:۰۵
یارانه نقدی بهترین راه برای حل مشکلات مابیچاره هاست
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۷ شهريور ۱۴۰۱ - ۲۲:۴۳
لطفا نقدی بدهید کار ساز تراز کوپن است خواهشمندم بدرددل مردم توجه کنید
ز
| Germany
۰۹ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۲:۲۵
شماچققدر ساده دلید فکر میکنید واقعا دلشون برای مردم میسوزه ؟؟؟اینها اصصلا براشون هیچی مهم نیست ته دلشون به همه ی کسانی که این پیامهارو میدن میخندن نکیند اینکارارو باخودتون اگه چیزی ندن خیلی بهتر تابا این مبلغ که دهن همه رو میبندن و بستن واقعا که اینجوری به همین مقدار،قانع هستید
رستمی
France
۰۷ شهريور ۱۴۰۱ - ۲۳:۳۸
یارانه نقدی ادامه داشته باشد بهتراست کالا برگ به کار مردم نمیاد خانواده ها خیلیا منبع درامد ندارن بایارانه باید پول برق اب گاز بدهند پول اجاره خانه بدهند لطفا نقدی پرداخت کنید قراربود مبلغ یارانه افزایش داشته باشد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
۰۸ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۰:۲۰
لطفا نقدی باشه من قسط جهیزیه میدم از کجا بیارم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۷ شهريور ۱۴۰۱ - ۲۳:۴۶
یارانه نقدی بدهن بهتره ما هیچ در امدی نداریم دلمون به همین یارانه خوش ما کلا برگ نمیخوایم چه بدرد ما خورد
حافظعلی دلدار
| Iran (Islamic Republic of)
۰۸ شهريور ۱۴۰۱ - ۰۸:۰۲
13

ارسال پاسخ

یارانه نقدی بدهن بهتره ما هیچ در امدی نداریم دلمون به همین یارانه خوش ما کلا برگ نمیخوایم چه بدرد ما خورد



13

ارسال پاسخ

یارانه نقدی بدهن بهتره ما هیچ در امدی نداریم دلمون به همین یارانه خوش ما کلا برگ نمیخوایم چه بدرد ما خورد



13

ارسال پاسخ

یارانه نقدی بدهن بهتره ما هیچ در امدی نداریم دلمون به همین یارانه خوش ما کلا برگ نمیخوایم چه بدرد ما خورد



13

ارسال پاسخ

یارانه نقدی بدهن بهتره ما هیچ در امدی نداریم دلمون به همین یارانه خوش ما کلا برگ نمیخوایم چه بدرد ما خورد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
۰۸ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۱:۲۳
یارانه نقدی بهتره قرارشد بیشترش کنید مردم مسخره شما نیستن هر روز یک دروغ میشنویم بسه دیگه بخدا جمع کنید از ایران برید دست از سر مردم ایران بکشید
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
۰۸ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۳:۱۷
سلام واقعا نقدی بهتره نقدی چون مردم خودشون تصمیم میگیرن چی کالاهایی بخرن
زینب
| Iran (Islamic Republic of)
۰۸ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۳:۲۵
بخدا من یه مادر مریض دارم که با پول یارانه دوا دکتر میبرمش اجاره نشین هستیم نه شغلی نه درامدی نه خونه ای نه ماشین هیچی نداریم با زجر زندگی میکنیم دلمون به این یارانه خوشه تورو بخدا یارانه رو نقدی بدین پول دوا دکتریمونو از کجا بیاریم هزار تا مشکل داریم خیلی سخت زندگی میکنیم تو رو بخدا یارانه رو نقدی بدین یه پیرزن مریض پول دوا دکتریشو از کجا بیاره خواهشن کالا برگش نکنین نقدی بدین
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۷ شهريور ۱۴۰۱ - ۲۳:۵۷
یارانه نقدی بدید ما برق گاز اجاره میدیم زیاد کنید یارانه را
ز
| Germany
۰۹ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۲:۱۹
چون شما گفتید زیا میکنن مبلغ رو شما چقد ساده اید
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸ شهريور ۱۴۰۱ - ۰۰:۱۴
چرا وقتی یک خبر تازه میگذارید از ابتدا سیر تا پیاز را دوباره تکرار میکنید و توضیح میدهید؟؟؟
بخدا شیخ سعدی و حافظ و مولدی و عطار و خیام و باباطاهر و و و هم فهمیده اند که ۴ ماه هست رییسی جراحی اقتصادی کرده و یارانه را پس از ۱۲ سال از ۴۵ هزار تومن به ۳۰۰ تا ۴۰۰ هزار تومان افزایش داده
دیگه این نیاز به اینهمه تکرار کردن ندارد. نقطه سر خط
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
۰۹ شهريور ۱۴۰۱ - ۲۳:۴۷
پول نقد بده بعتر چون کرایه خونه ی میدم
زاگرس نشین
Iran (Islamic Republic of)
۰۸ شهريور ۱۴۰۱ - ۰۱:۱۰
همین پولایی ک توسط فولاد مبارکه اختلاس شد رو تقسیم کنن به همه مردم و یارانه را برا همیشه قطع کنن
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸ شهريور ۱۴۰۱ - ۰۱:۱۲
فقط یارانه نقدی
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸ شهريور ۱۴۰۱ - ۰۱:۲۵
باسلام بنده چهار فرزند دختر دارم مریضم خاهشن خاهشن یارانه نقدی بدین ممنونم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸ شهريور ۱۴۰۱ - ۰۱:۳۰
یارانه ما را به ناحق قطع کردید من بازنشسته را دهک دهم قرار دادید که ماشین هم ندارم چه کسانی حق من وامثال را دزدی می کند ده ها بار اعتراض کردم کور بود چشم اون دزد ندید و نخواند
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸ شهريور ۱۴۰۱ - ۰۳:۱۸
فقط نقدی
بی نام
Iran (Islamic Republic of)
۰۸ شهريور ۱۴۰۱ - ۰۴:۰۸
واقعا ک خاعک عالم برسرتون
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸ شهريور ۱۴۰۱ - ۰۵:۱۱
برین به جهنم شماسازش نمیکنین چون خوردمیشین.این مردم بدبخت تاکی گرسنه بمونن
GAVAd
Iran (Islamic Republic of)
۰۸ شهريور ۱۴۰۱ - ۰۵:۴۷
بنده از اردیبهشت ماه یارانم از مادرم که سرپرست بود جدا کردم تمام مراحل رو هم از طریق پلیس+10 انجام دادم الان پنج ماه یارانه پرداخت میکنن ولی دریغ از یک ریال که به حسابم واریز کنن کد دهک بندی خانوار رو هم میزنم میگه شما جزو لیست افراد یارانه بگیر نیستین خداوکیلی این چه عدالته من نه خونه دارم نه ماشین دارم نه شغلی نه درامدی
زهرا
| Germany
۰۹ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۲:۲۳
شما واقعا نمیدونستید اگر حدا کنید دیگه بهتون تعلق نمیگیره؟؟ازخداشونه مردم درخوست جداساری بدن ،،من همش میام پیامهارو میخونم چقققدر خوب دارن از مردم سواری میگیرن تو دلشون به همه ی ماهاا دارن میخندن که محتاج چندرتومن پولشون هستن مردم نکنید باخودتون اینکارو نکنید ازین پیامهای محتاجانه مزارید که دلسوزی جز خدااا نیست اینا میخندن بهتون بقران میخندن
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸ شهريور ۱۴۰۱ - ۰۶:۱۶
یارانه نقدی باشه بهتره حداقل قبض آب وبرق پرداخت میکنیم
محمد
Iran (Islamic Republic of)
۰۸ شهريور ۱۴۰۱ - ۰۶:۴۸
یارانه رو فقط مردم نقدی دریافت می کنند وکالابرگ بدرد نمیخوره
مجبی کولانی
Iran (Islamic Republic of)
۰۸ شهريور ۱۴۰۱ - ۰۷:۱۳
چرا یارانه که حق تمام مردم است به همه نمی دهید ؟به ثروتمندان پرداخت می کنید ولی به کم درامدها وحقوی بگیران ضعیف یارانه نمی دهید تکمن مالی مردم را با عدالت بررسی کنید
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸ شهريور ۱۴۰۱ - ۰۷:۲۸
یارانه نقدی باشه هر کسی می‌دونه چیکار کنه به ماه قسط میده یه ماه خرج لوازم التحریر بچش میشه یه ماه قبض گاز و برق و میده....نقدی کاربردی تر رر ره خییییلی
غریبه
Iran (Islamic Republic of)
۰۸ شهريور ۱۴۰۱ - ۰۸:۰۸
خواهشا خواهشا یارانه نقدی بدین من یه زنی سرپرست خانواده ام دارای سه فرزند بخدا خیللللی سخته گرونی بیداد کرده تو خرج مخارج زندگی موندم تاحالا چندبار میخواستم دست به خودکشی بزنم خیلللللی سخته دگه بسه خداوکیلی یکم درک کنید؟؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸ شهريور ۱۴۰۱ - ۰۸:۳۴
سازش وبرجام دردی ازمردم دوانمیکنه فقط جیب اقازاده هاو....پرمیشه پس محض رضای خدااین دوهزاری که بعنوان یارانه میدینوقطعش نکنین.مردم هزارمشکلات دارندفقط خوردوخوراک نیست.مریضن،کرایه خونه ندارن،وهزارتامشکلات دیگه که هیچ کسی ازشون خبرنداره.واقعااینقدرمردم مردم میکنید،پس به خاسته شون احترام بزارین لطفا
حسین
Iran (Islamic Republic of)
۰۸ شهريور ۱۴۰۱ - ۰۸:۳۹
یارانه بازنشسته زا قطع می کنید اون وقت در فولاد ۹۲ هزار میلیارد ؟؟?؟؟?؟؟؟
رضِاتهرانچی
Germany
۰۸ شهريور ۱۴۰۱ - ۰۸:۴۰
واقعا جائ بسی تآسف است که بااینهمه دزدی که کردید ومیکنید و خواهئذ کرد بآاینهمه امارگیری از مردم بابت پرداخت یارانه نقدی یا کوپنی بااینکه میبینید۱۰۰٪مردم خواهان یارانه نقدی هستند ولی بخاطر دزدی مبلغی از یارانه هاموقع تبدیل یارانه نقدی به کالا نظر این مردم مظلوم و سمتیده ویا بهتره ظلم دوست و ستم پذیر را نادیده میگیرید بخدای احد و واحد چاقو به استخوان مردم خورده و خونشان داخل خودشان میریزه ایا از غضب خدا نمیترسید فردا زیر خروارها خاک همه به نوبت رفتنی هستیم لااقل فکر انجا هم بوده باشید اگر دین و ایمان نداریدلااقل کمی رحم و مروت داشته باشید مسولی که فرزندت را با ناز و نعمت بزرگ میکنی و مرگ برامریکا شعارت است ولی بچه های خودت را بنام تحصیل به امریکا میفرستی بچه های ملت را هم به اندازه یک هزارم بچه های خودت امکانات بده با چندرغاز پول یارانه مردم باشدمرحمی کوچک برزخم خود میبنندد انرا هم دریغ نکنید انصاف داشته باشید بخدا نفرین زن و بچه و اه پدرانی که شرمنده اهل و عیالند دنبالتان خودتان یدک میکشید
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸ شهريور ۱۴۰۱ - ۰۸:۴۸
لطفاًبه نظرهای مردم هم احترام بزارید آخه کالا برگ به چه درد ما میخوره همون نقدی بدین بهتره به یه دردی ما میخوره ..نه به کالا برگ
مریم
Iran (Islamic Republic of)
۰۸ شهريور ۱۴۰۱ - ۰۹:۰۹
لطفا یارانه بدهید بچه مدرسه ای داریم والا
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
۰۸ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۳
نقدی بهتره پول نون میشه حداقل
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸ شهريور ۱۴۰۱ - ۰۹:۱۹
یارانه تقدی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
۰۸ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۸
سلام آقای رئیسی لطفا یارانه را نقدی پرداخت کنید.من ۳تا بچه دارم شوهرم به هیچ عنوان پول خونه نمی زاره،البته کارگره نمی رسونه دل بچه هام به این دوزار یارانه که دست منه خوشه.لطفا اختیار سفره ی هر خانواده ای رابه خودش بسپارید.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۰:۲۰
لطفاً یارانه رانقدی بدیدمردم بدبختن ماهم نه شغلی نه کاری خواهش میکنم نقدی بدید
ناشناس
United States of America
۰۸ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۰:۳۹
خواهشن یارانه را نقدی بپردازید،یارانه کالابرگ به درد هیچکس نمیخورد،همه مردم ناراضی هستن،چرا چیزی که مردم نمیخاهند،شما انجام میدهید،چشمتون به همین پول یارانه هم هست که از مردم دریغ کنید،واقعن ثروت نفت ایران کجامیره؟مگه همین یارانه نیست،پس بیخود مردم را اذیت نکنید،مردم چشماشون باز شده،میدونن دولت چکار میکنه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
۰۹ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۰:۰۰
توربخدا‌یارانه‌نقدی‌‌بدین‌بچه‌مدرسه‌ای‌دارم‌‌قسط‌‌دارم‌‌کالابرگ‌چه‌به‌درد‌میخوره‌‌مثلا‌الان‌میخوام‌‌برم‌لوازم‌تحریر‌بخرم‌‌وقتی‌یارانه‌نقدی‌نباشه‌برم‌کالابرگ‌وبدم‌بگم‌لوازم‌تحریربده‌همین‌یک‌کارودرحق‌مامردم‌بی‌انصافی‌نکنید......
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۱:۰۴
سلام شمارو بخدا یارانه نقدی بدین بهتره من چهارتا دختر بچه دارم و یه پسر که محصلن لا اقل اینجوری میتونم هر ماه نوبتی برا یکیشون کیف و کفشو مانتو بخرم با لوازم التحریر پول برق و ابمون هم از یارانه میدم
اسماعیل
Iran (Islamic Republic of)
۰۸ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۱:۲۰
سلام من این ماه یعنی تیر ماه رو دریافت نکردم...
ن خونه دارم ن ماشین.... یک کارگر ساده ام
خارایی
Iran (Islamic Republic of)
۰۸ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۱:۲۸
بابا بسه دیگه بخدا مردم عذاب ندید این همه حق مردم خوردید
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۱:۲۹
خواشن‌یارانه‌هاروقطع.نکنید‌ماهاکه‌کارکر.هستیم‌به‌این‌یارانی‌نقدی‌واقعا‌احتیاج‌داریم
اجمدی
Iran (Islamic Republic of)
۰۸ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۱:۴۳
این مزخرفا چیه مینویسید .روزی ده بار تکرار می کنید وقتمان می گیرید بااین همه هی یارانه هی یارانه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۲:۰۲
رایانه نقدی بشه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
۱۱ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۶:۱۰
حق مردم خیلی بیشتر ازین حرفاست بابا بااین دویست سیصد هزار می‌خواین مردم گول بزنین خبر از سفره این مردم بدبخت ندارین دیگه بسته مردم بذبخته سرگرم کردین ثروتمند آرین کشور و ب این روز انداختین
علی
Iran (Islamic Republic of)
۰۸ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۲:۲۸
یا نه نقدی بدید اجاره میدیم
محمد جانمراد نوری
Iran (Islamic Republic of)
۰۸ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۳:۲۵
برای حفظ آبرو با یارانه نقدی پول آب -برق -گاز-تلفن را پرداخت میکنیم اگر از مبلغ ماند ، نان و مواد خوراکی می خریم.به شکم مشود گفت ندارم ولی به اداره آب و برق و گاز نمیشود میایندقطع میکنند حداقل به صندق دولت بر می گرده
خالد
Iran (Islamic Republic of)
۰۸ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۴:۱۰
خواهشا نقدی بدید
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۴:۲۶
آقا افزایش نخواستیم همین مبلغی که به عنوان یارانه میدین هم قبول ولی خدا وکیلی کالا برگ ندین خیلیا هستن که چشمشان رو همین یارانه است زنهای بی سرپرست زنهایی که شوهر دارن ولی شوهرانشان بیکاره اجاره نشینها که اجاره خونه میدن ماشین ندارها که کرایه ماشین میدن آقای رئیس و مسئول محترم کال برگ نمی خواهیم فقط یارانه نقدی
فاطیما
Iran (Islamic Republic of)
۰۸ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۷
لطفا نقدی بدین بچه مدرسه ای داریم به پول نقد احتیاج داریم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۴:۵۴
یارانه نقدی فقط کوپن نمی خواهیم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۴:۵۶
فقط نقدی
محمد
Iran (Islamic Republic of)
۰۸ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۵:۱۲
حیف از ای مردم شریف و صبور ک چ بلایی سرشون امده ک لعن و نفرین و خودکشی و افسوس فکرشون شده
خدایا فقط خودت .گوشه چشمی ب حال بنده هات
ناشناس
France
۰۸ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۵:۲۲
یارانه نقدی بهتراست هرآنچه لازم باشد میخریم ولی کالا برگ مجبوری کالایی که مورد نیاز نیست باید انبارکنیم میشود اصراف پول برای برق و گاز تلفن جواب مصرف میشود پولبهتراست
محمد
Iran (Islamic Republic of)
۰۸ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۵:۵۰
سلام کالا برگ نمیخایم نقدی بیشتر به کارمان میاد خواهشن دست بهش نزنید خواهش خواهش خواهش
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۶:۰۸
اینا فقط به فقط رو اعصاب مردم راه میرن هیچ کی هم نظر نده چون اینا کار خودشون رو میکنن گور بابای اونی که شب گرسنه میخوابه شب میخوابن صبح میرن یک طرح میریزن که بدرد خودشون میخوره دل مردم به همین چند تومن خوش بود اونم کمکم فللش
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۶:۲۵
نقدی باشه مردم خسته شدن از بس گفتن نقدی باشه کالا برگ نمیخوایم ما.ای بابا چه گیری افتادیم از این دولت بی عدالت
علی
Iran (Islamic Republic of)
۰۸ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۶:۴۲
نقدی نقدی یارانه نقدی رانت دیگه درست نکنید نقدی ملت می خواد
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۷:۲۶
سلام خواهش میکنم که یارانه نقدی باشه به خداخیلی گرفتاریم کرایه خونه یک طرف قبض های اسنگین یه طرف بابچه مدرسه ای به خداسخته
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۸:۰۲
یارانه نقدی پرداخت کنید دعا گوی شما هستم بخدا قسم بازنشسته
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۸:۱۶
لطفاً به نظرات مردم احترام بذارین ویارانه نقدی رو ادامه بدین
زهرا
Iran (Islamic Republic of)
۰۸ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۹:۴۹
نقدی
انصاری
Iran (Islamic Republic of)
۰۸ شهريور ۱۴۰۱ - ۲۰:۲۵
یارانه فقط نقدی دیگه دست تو سفره مردم نکنید بسه ولله خجالت اوره .ما کالابرگ نمیخایم فقط نقدی
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸ شهريور ۱۴۰۱ - ۲۰:۴۱
باسلام یارانه نقدی بدید بهتره لطفا به نظر مردم احترام بزارید 95 درصد با یارانه نقدی موافقن
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸ شهريور ۱۴۰۱ - ۲۱:۴۹
آقا من آدم میشناسم شرکت داره باماهی ۱۲۰میلیون درآمد خونه وزندگیش ترکیس اونوقت یارانه میگیره این چه عدالتیه اونوقت به من بایه مغازه اجاره ای تعلق نمیگیره این چه عدالتیه اگه عدالت علی رومیخاید اجراکنید اونحضرت به همه یکسان پرداخت میکرد دارا ندار براش فرقی نمیکرد
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸ شهريور ۱۴۰۱ - ۲۱:۵۰
لطفا یارانه نقدی اقا شاید خرجای واجبترداریم مابرای یارانمون هرماه برانامه ریزیرمیکنیم قرض بدهی قسط خلاصه یارانه نقری بهتره
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸ شهريور ۱۴۰۱ - ۲۱:۵۲
یارانه توسرتان بخوره بنده روز قیامت رای که به رئیسی دادم ازش پس خواهم گرفت چه جوری جواب این ملت راروز قیامت می دهی ابراهیم هنوز یکسال نشده مردم ناراضی هستن هنوز سه سال دیگه مانده خدا به فریادمابرسد بادست خودت گور خود راکندی
آرمین
Iran (Islamic Republic of)
۰۸ شهريور ۱۴۰۱ - ۲۲:۰۸
اونایی که مشاوره میدید به آقای ریسی معلوم نیست اصلاً ایرانی هستند یا بخودی هر چند یحودی هم آنقدر نادان نمیشه اینا انگار دشمن ایران و ایرانی هستند درست کاری میکنند که برخلاف خواسته ملت هست همه میگن یارانه نقدی باز اینا هرکاری دلشون میخواد میکنن هرچند این یارانه که میدمن با این همه گرونی یکی از زخمهایی این مردم و خوب نمیکنه ولی نرم نقدییییی میخان یکم از این مسولین دزدی رو کم کنم همه چیز درست میشه خجالت بکشید یکم این مردم شهید دادن جانباز ا برای دزدان انگار رفتن جبه از جان خودشون گذشتند
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸ شهريور ۱۴۰۱ - ۲۲:۲۸
نقدی بهتره
محمود
Iran (Islamic Republic of)
۰۸ شهريور ۱۴۰۱ - ۲۳:۱۵
یه مشت جنسی که کارخانه دارا با قیمت ده برابر می‌خوان بدن ملت
خوببارنوروزی‌
Iran (Islamic Republic of)
۰۸ شهريور ۱۴۰۱ - ۲۳:۲۸
یارانه‌نقدی‌بدهیدکالابرگ‌بدروماروستایان‌نمی‌خورد
بینام
Iran (Islamic Republic of)
۰۹ شهريور ۱۴۰۱ - ۰۰:۱۲
باسلام.به خیالتون شاهکار کردین یارانه رو زیاد کردین به فرض ماهی خانواده چهار نفره ۱۵۰۰میگیره ۵۰۰ بده پول روغن و یک میلیون هم بده یه گونی برنج .بقیه مواد غذایی و پول قبوض رو از کجا بدیم .خب شما که همه چی رو چندین برابر گرون کردین .لااقل باید نفری دو تومان بدید
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹ شهريور ۱۴۰۱ - ۰۰:۲۷
دلم بہ این خوش عزیز نقدی لطف کن
محسن
Iran (Islamic Republic of)
۰۹ شهريور ۱۴۰۱ - ۰۰:۳۸
بابامردمزجرندیدمگه نمیگیددولت مرمی هستیدبه خاسته مردم احترام بزاریدمامردم یارانه روفقط نقدی میخایم اونم بایدازافش کنیدنزاریدکاربجاهای باریک کشیده بشه نزاریدمردم ودولت رودروهمدیگه قراربگیرن خاهشاماکالابرگ نمیخایم اخه باچه زبونی بایدبگیم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹ شهريور ۱۴۰۱ - ۰۱:۳۸
لطفا یارانه رانقدی بریزید کالابرگ به دردمون نمیخوره
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹ شهريور ۱۴۰۱ - ۰۱:۵۲
بر پدر دروغگوی تیترزن لعنت
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹ شهريور ۱۴۰۱ - ۰۱:۵۹
اقای رییسی دولت مردمی یارانا نقدی خوباست من چند نفر میشناسم وام گرفتن از یاراته میدهند یا گرایه خانه یا پول برق وگاز واب میدهند لطفا از مردم سوال کنید رای بزارید بعد کالا برگ بدهید دنیا بعداز ۴۳سال به ریش ما می خنندد
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹ شهريور ۱۴۰۱ - ۰۲:۲۳
سلام.مسئولین محترم من خودم با4بچه تحصیل کرده بیکارم. اجاره خونه میدم کالارو
میشه قناعت کردولی هزینه آب برق گازوکرایه
ماشین و پول دوا ودرمان ندارم لااقل به هر
کسیکه نیازبه نقدی داردپول پرداخت شود
برای رفاه مردم هرساعت یه نقشه نکشید بخدامردم ازاین زندگی وزنده بودن خسته
شدن.بسه دیگه. یکبارهم به میل مردم کارکنید (الا بره کت الله)
جعفر
Iran (Islamic Republic of)
۰۹ شهريور ۱۴۰۱ - ۰۲:۴۸
مردم فقط یارانه نقدی می خواهند!؟چرا این نمایندهای مثلا مردم بر خلاف مردم حرف میزنند!؟مملکت رییس جمهور داره، شما نمایندگان با رای ما دارید پول مفت بیتالمال و به جیب میزنیدبرای چه راپورت الکی به رییس جمهر میدید برای کالابرگ!؟کالابرگ فقط بدرد افراد شکم سیر میخوره نه بدرد مردم فقیرو زجرکشیده!؟اقای رییسی ما هزارومین بار می گوییم یارانه نقدی میخاهیم و با این یارانه زنده ایم،به داد مردم فقیر و زجر کشیده برسید
مهدی رادفرد
Iran (Islamic Republic of)
۰۹ شهريور ۱۴۰۱ - ۰۳:۱۱
با سلام و عرض ادب خدمت تمام مردم نجیب ایران و مسولین خدوم و زحمتکش ،مردم ما از تلاش مسولین و حسن نیت انها با خبرن و از این بابت از تمامی مسولین و پرسنل شزیف دولتی ممنونیم
از مسولین محترم خواهش میکنم با حداکثر توان و ظرفیت مالی ؛این مردم شریف و وفادار به نظام را کمک نمایند ؛البته همگی شرایط نابسامان متطقه را درک میکنند و بابت محافظت از این مرز و بوم متشکریم
هوشنگ
Iran (Islamic Republic of)
۰۹ شهريور ۱۴۰۱ - ۰۵:۰۷
سلام هموطن عزیز اگر واقعن برای یک بار متحد هستین در مورد نه به کالا برگ یه کمپین راه بیندازید و با نه به کالا برگ نظرتون را به این مسولین زبان نفهم برسانید باور کنید این موضوع تا ...پخش بشه نتیجه میگیره این موضوع در مورد مواردی این چنینی وجود داشتا که این اتفاق افتاده و مسولین بعد از پخش سریع خواسته مردم را عملی کردن یکبار باهم همدل و یک صدا باشیم چون کالا برگ به هیچ عنوان بدرد ما مردم نمیخوره مگر سال ۶۰ می باشد مردم به پول نیاز دارن نه به کالای مجبوری و بدرد نخور و بنجل تو بازار
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹ شهريور ۱۴۰۱ - ۰۸:۵۶
سلام علیکم یارانه نقدی باشه بهتره چون بعضی ها درآمد شأن کم است بااین پول خودشان مدیریت می‌کنند که چی بخرن باتشکر
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹ شهريور ۱۴۰۱ - ۰۹:۲۰
یارانه نقدی بهتره یه کم به حرف ملت بها بدید اینقدر حرف خودتون رو به کرسی ننشونید بابا این گرونی که راه انداختند همین یارانه ها هم جواب نمیده اینم قطع کنید ملت چکار کنند
نیکو
Iran (Islamic Republic of)
۰۹ شهريور ۱۴۰۱ - ۰۹:۳۱
باسلام بله مردم درست میفرمایند...
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۰:۱۷
سلام یارانه نقدی بهتر بخدا من قسط وام میدم با یارانه کالا برگ را نمیخایم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۰:۴۲
یارانه رو واریز کنید می خواهیم لباسو لوازم تحریر واسه دانش آموزان بخریم به خدا پول نقد خوبه کالا برگ دردی دعوا نمی کنه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۰:۵۹
واریز میشه ولی 10 برابر از مردم در میارید
حسن
Iran (Islamic Republic of)
۰۹ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۲:۰۰
یارانه نقدی بهتره البته بااین تورم وگرانی مبلغش بایدبیشتردوتاسه برابرباشه
زو
Iran (Islamic Republic of)
۰۹ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۲:۵۴
نقدی بده سید یارانه
سمیرا
Iran (Islamic Republic of)
۰۹ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۹
سلام آقای رئیسی لطفا نزارید حق مردم کشور ضایع بشه.تورو به امام زمان ع یارانه نقدی بدید.۱۰۰در ۱۰۰ مردم نظرشون یارانه نقدی هست.خواهش میکنیم خواهش
یه برادر کورد
Iran (Islamic Republic of)
۰۹ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۵:۰۹
ازیک گوسفند نهایت یک سیخ به مردم بقیه مال اون ۴درصد که ازمابهترون هستند تورو خدا یادتون رفته دفع قبل منکر توافق برجام شدن گفتن توافق نکردیم پول ازامریکانگرفتیم چون پولی که گرفتن بین خودشان تقسیم کردند ومردم فقط تعریفش شنیدنددردیم یکم کم شد دست توجیبمان یخورده کم شد وسانسووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووورتقسیم کردند وقتی دشمن کثیف میادپشت مرز اون وقت مردان جنگی عزیز میشوند توروخدابه به ما هم کمک کنیدالبته اگه حساب میکنید
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۵:۱۰
خدا شرتون از سر ملت کم کند یارانه و کالامرگ برا خودتون و دوربریاتون ولمون کنید این همه دزد چیزی گذاشتید ته کیسه سواد خوندن ارقام اختلاسها را دارید بمیرید انشاالله
زهرا
Iran (Islamic Republic of)
۰۹ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۵:۲۲
همون نقدی بدین بخدا گرفتاریم به این وضع اوضاع
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
۰۹ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۶:۲۰
باسلام یارانه نقدی بدهید ترا خدا فقط خاک بر سرتان که فکر این مردم بدبخت نیستید
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
۰۹ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۶:۲۹
همان نقدی بهتر است چرا گورستان گم نکنید از ایران بروید بیشتر مردم گرسنه هستند چندین هزار نفر بیکار نه شغلی نه در آمدی با ۴۰۰ یا۳۰۰ تومان هیچکس به جایی نمی رسد دلتان به این یارانه خوش کردید ما خودمان مقصر هستیم که یک صدا نیستیم
مامان الوین
Iran (Islamic Republic of)
۰۹ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۶:۴۲
اصلا این یارانه رو هم ندید،مردم رو هر روز درگیر حواشی ی یارانه لعنتی میکنید تا ذهنشون درگیر بشه،بابا بفکر مسکن ملت باشید
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۶:۴۳
سلام ...انشاالله اینهم یارانه شد با این همه اجناس گران تو سرشان بخور یارانه
علی رحیمی داربید
United States of America
۰۹ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۶:۵۳
سلام .۳تا حرف داشتم!
۱- چرادرتیتر می‌ زنید: یارانه شهریورامشب واریز می‌شود. اما درمتن آمده (۲هفته دیگر!!!)؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
۲- در نیمه دوم شهریور سال ۱۴۰۰ هرکارتن. ۵کیلویی قند
حداکثرهفتادهزارتومان بود .اما الآن بیشتراز۱۵۰هزار است؛؛
۳- هر سه نفری ۹۰۰تومان یارانه می‌گیرد....ولی بنده که درآمدم
پنجهزارازاوکمتره ،۸۸۵هزارمیگیرم" ۴۱۸۹۰۲۲۷۵۶" خرم آباد
حسین
| Germany
۱۰ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۰
مامردم هم به خودمون رحم نمیکنیم همینکه یکی تیتر میزند حقوق من اینه زود حقوق خودمان را باهاش قیاس میکنیم و بعد لایحه ای میکنیم و. در تمام سایتها که چرا حقوق فلانی انقدره حقوق من اینه چرا به او یارانه چهارصدی میدی چرا به من سیصدی بابا. یخوردم فکر هم‌باشیم. ))) ودیگری. اینکه هر روز تمام سایتها در مورده دادن وندادن. یارانها مینویسید یک روز یارانه قطع میشود روز دیگر وصل میشود یک روز کم میکنند روز دیگر زیاد یک روز فلان وزیر گفته مردم فقیر با یارانها ثروتمند شدن روز دیگر. یارانه میشده سبب بیکاری و فلج شدن. کار دلیلی نداره هر روز به مردم انقدر فشار روانی وارد شود مردمی که فقیرن و از بیکاری رنج میبرند این یارانها با وجود ناچیز بودنش ارزش دارد نمونه اش خوده من. در کل اگر این دادن وندادنها برای آماده کردن مردم است که. عادت کرده باشند برای کوپن که این جور کارها نیاز نیست این مردم مظلوم بدترین. ظلمها را از همین ها دیدن. پس عادی شده. .
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۷:۰۸
به به هرچی یارانه دادین باکمبودیاش کوفتمون کردین بااین تصمیمای مزخرفتون..ملتای خارجه دولت دارن ماهم دولت داریم فقط زرنگین ملت بیچاررو سرکیسه کنید بریدازکشورای همسایه یادبگیرید گشنه ها..کالابرگتون میشه کالامرگمون ..بخودتون میگین دولت اسلامی هه..
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۷:۰۸
به به هرچی یارانه دادین باکمبودیاش کوفتمون کردین بااین تصمیمای مزخرفتون..ملتای خارجه دولت دارن ماهم دولت داریم فقط زرنگین ملت بیچاررو سرکیسه کنید بریدازکشورای همسایه یادبگیرید گشنه ها..کالابرگتون میشه کالامرگمون ..بخودتون میگین دولت اسلامی هه..
محمد علی
Iran (Islamic Republic of)
۰۹ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۸:۴۷
آفرین خوب خبر دارین مردم گرسنه منتظرواریزیارانه اند
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۸:۵۷
یارانه فقط نقدی
سردار
Iran (Islamic Republic of)
۰۹ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۹:۳۵
#لبیک‌یاآقاسیدعلی‌خامنه‌ای
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹ شهريور ۱۴۰۱ - ۲۰:۱۱
سلام خسته نباشید به این ملت بیچاره کمک کنید نذارید دربه در بشوداین یارانه نقدی که شما به ملت ایران میدهید هیچ نیست من از اقای رییس جمهوری ایران تقاضامیکنم یارانه نقدی به ملت ایران پرداخت کنند باتشکر ازشما
ب غ
Iran (Islamic Republic of)
۰۹ شهريور ۱۴۰۱ - ۲۱:۱۱
شماها طبق نظر وخواسته خودتان کالابرگ تحمیل میکنید نظر وخواسته ملت یارانه نقدیست.اخه چرا باوجود اینکه همه چیز۱۰تا۲۰برابرشده عده ای شکم درددارند وقتی پول نقدبه مردم ميدند که اساس هدفمندی یارانه نقدیست نه‌ مرغ وخروس؟اگه به ملت تحمیل کنید بجای حقوقهای خودتان هم کالابرگ تحمیل می‌کنید؟یارانه نقدی حقوق ما مستضعفان است که درمقابل این گرانی۲۰برابری وافزایش انشعابات به مردم پرداخت میشه وقانون است ونمیشه عین برجام زیرپابگذارید.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹ شهريور ۱۴۰۱ - ۲۱:۳۵
توراخدا یارانه بدین مردم دیگه تحمل مسخره شماراندارند
حسین
Iran (Islamic Republic of)
۰۹ شهريور ۱۴۰۱ - ۲۱:۵۴
کی بشه نظام ظلم ورچیده بشه اقا مهدی بیا بیا عدالت برقرار کن ...
ب غ
Iran (Islamic Republic of)
۰۹ شهريور ۱۴۰۱ - ۲۱:۵۷
آقا ریسی شما مرد می هستی هرکاری که خلاف میل و خواسته مردم باشد ازلحاظ شرعی منتفی است مردم یارانه نقدی میخواهند،بجزنمایندگان مجلس که فقط خودشون کالابرگ بدید تا حقوقشان قطع شود و خودشان وزن وبجه شان ازکاربمانند ودراین گرما وسرما درصفهای طولانی به نوبت پیش نامحرمان بایستند بعد برای آوردن اجناس دربستی ماشین پیداکنند وتخم مرغها هم موقع جابجایی بشکند هزارنفرین بر باعث بانی بفرستند تا بفهمند کالابرگ یعنی چه؟ اساس هدفمندی و جبران تورم یارانه نقدی است
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹ شهريور ۱۴۰۱ - ۲۲:۱۵
فقط نقدی
محمد
Iran (Islamic Republic of)
۰۹ شهريور ۱۴۰۱ - ۲۲:۲۹
این‌ مبالغ رایانه ۳۰۰ الی ۴۰۰ هزار تومانی اصلا مبلغی در مقابل تورم بالا و گرانی ها در جانبه نیست یا قیمت ها را برگردانید به همان قیمت قدیم و رایانه ها ی جدید را کلا قطع کنید و اگر هم نمی‌توانید حداقل هر ایرانی در ماه باید ماهانه به ازای هر نفر از خانواده مبلغ یک ملیون تومان دریافت کند مثلا یک خانواده ۴ نفره می‌شود ماهانه ۴ میلیون شاید این جوری فشار اقتصادی کمتری به مردم وارد گردد برای معاش خود
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹ شهريور ۱۴۰۱ - ۲۳:۱۶
لطفا لطفا یارانه نقدی باشه لطف کنید
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰ شهريور ۱۴۰۱ - ۰۰:۲۰
بابا اینقدر مردم اذیت نکنید خدارا خوش نمیاد یک یارانه‌ای بدین که دخل خرج مردم بیاد واقعا خودتان با پول یارانه‌ای زندگی می کردی واقعا یک شب شرمنده زن بچه هایتان نشودید بخدا مردم ایران خیلی خوبن ما حق و حقوقی داریم از این همه‌ی نفت آخرت خداوند حق مارا از شما می‌گیرد بسه این همه ظلم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰ شهريور ۱۴۰۱ - ۰۱:۲۷
یارانه نقدی بدید
بی نشان
Iran (Islamic Republic of)
۱۰ شهريور ۱۴۰۱ - ۰۲:۵۸
لعنت خدا بر کسانی که فقط به فکر منافع شخصی خود و خانواده شون هستند. بخدا من تعجب می کنم از این مردم ایران که بخاطر چندر غاز پول التماس میکنن. ولا ولا شما مسئولین شرم کنید رها کنید این کشور عزیزمان را. کلام آخر. لعنت خدا بر کسانی که فقط به فکر منافع شخصی خود و خانواده شون هستند. این بود انقلاب اسلامی ایران که بخاطرش میلیونها نفر شهید دادیم. بترسید بترسید بترسید....
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰ شهريور ۱۴۰۱ - ۰۳:۱۸
من میخوام با یارانه به کتاب دفتر بخرم..بعدم هرماه شهریه مدرسه بدم
ارتین
Iran (Islamic Republic of)
۱۰ شهريور ۱۴۰۱ - ۰۳:۴۶
درود.چرا‌‌مردم‌رو‌ سر‌کارمیگذارید‌هرروز‌اعلام‌میکنید‌از‌امشب‌‌ ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌واریزیارانه‌یاسهام‌عدالت.همچی‌ اعلام‌میکند‌سوپراز‌ریسی‌ انگار‌ با300تومان‌یا800تومان‌میشودچیکارکرد.بااین‌پول‌تو‌یک‌‌فقط‌نان‌خالی‌‌ بایدبگذاری‌لای‌نان‌بخوری‌.خدا‌شاهدیادم‌نیست‌‌چندماه‌‌قبل‌بود‌‌که‌‌گوشت‌مرغ‌گرفتم‌‌‌‌ گوشت‌گوسفندهم‌پیش‌کش.
فردین
Iran (Islamic Republic of)
۱۰ شهريور ۱۴۰۱ - ۰۴:۰۰
یارانه‌ها. بدی مردم بیشتر نیازمند آقا ریس. جمهور ایران(
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰ شهريور ۱۴۰۱ - ۰۹:۰۴
اینا کی به حرف مردم گوش کردن اینا کار خودشون میکنه مثل بنزین و هزار چیز دیگه اقای ریئس جمهور گفت ما دست به بنزین و یارانه نمیزنیم ..سهمیه بنزین کم کردن یارانه قطع میکنه کالا برگ به درد کی میخوره از بس رو مردم فشار اوردن لقمه غذا از گلوی مردم پایین نمیره ..وقتی مردم پشت هم نباشن همین میشه تا ابد
محمد
Netherlands
۱۰ شهريور ۱۴۰۱ - ۰۹:۵۳
فقط نقدی خوبه اصلا اینقدر مریضی زیاد شده کسی قند و شکر نمی گیره حالا چه برسه به کوپن که چیزهای مونده را تو تک مردم می خواین بزنید
محمد
Netherlands
۱۰ شهريور ۱۴۰۱ - ۰۹:۵۳
فقط نقدی خوبه اصلا اینقدر مریضی زیاد شده کسی قند و شکر نمی گیره حالا چه برسه به کوپن که چیزهای مونده را تو تک مردم می خواین بزنید
یه شهروند
Iran (Islamic Republic of)
۱۰ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۰:۴۱
یارانه اگه راست باشه که افزایش پیدا می کند نقدی باشه بهتره چون قسط داریم...
محمد
Iran (Islamic Republic of)
۱۰ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۱:۵۹
مردم بدبختن اخه کالا برگ چه مشکلی را حل میکنه
پول آب وبرق وگاز کرایه خونه را با کالا برگ میشه دا د
حسین
Germany
۱۰ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۰
مرد . عزیز و دوست داشتنی ایران عزی . از خداون برای تک تک شما عزیزانم صبر و میخاهم. که با تما . سکوتتان در برابر ظلمهای که دیدید. باتمام سختیهای که دیدید. همواره پایه کار و با ساده گیتان در کنارشان بودی . . یارانه حق تمام ایرانی ها است هیج جای بخاطر گرفتن حق خودشان چنین آشفته گی نمیکشنن . هیجای دنیا حتی درکشورهای همسای . یادمون باشد قبل ازآمدن ریسی به ما قول زیاد کردن یارانها را داد یادمان باشد قبل از گران شدن اجناس ریس جمهور بیشتر شدن یارانها را شرط گرانیها کرد پس بخاطر گرفتن حقمان نیاز نیست به کسی التماس کنی . چرا که ریس جمهور هواسش هست به حرفهاش . من هم از قشر فقیر و دردمند جامعه هستم باوجود اینکه خودم هم از شما هستم خاستم مروری به حق دادن و گرفتن کرده باشم و حرفها وگفتها را مروری کرده باشیم دوستان دارم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۶:۳۹
سلام لطفالطفایارانه نقدی باشه بهترمن یک شوهرمریض اعصاب وروان دارم وکلی خرج میخواهدباسه بچه مدرسه ایی
علی ابراهمیی مرزبان
Iran (Islamic Republic of)
۱۰ شهريور ۱۴۰۱ - ۲۰:۲۷
چرایارانه من نمیریزند ثبت نام هم کردم ولی تا حاله برام واریز نشوده لطفعن پیگیری کنید با تشکر
علی ابراهمیی مرزبان
Iran (Islamic Republic of)
۱۰ شهريور ۱۴۰۱ - ۲۰:۴۶
یارانه من هنوز واریز نمیشه با این که ثبت نام هم کردم حالا چکار کنم من
مظلوم همیشه
Germany
۱۱ شهريور ۱۴۰۱ - ۰۱:۱۰
یارانه منو قطع کردید به خود خدا شما اعتقاد به قیامت ندارید با کدوم کارخونه ودرامد منودهک دهم زدید باچهار سرعائله وبازنشسته باهفت میلون درامد خودم م ریض وپسرم که سرطان داره اگه خدا را قبول داریدکم دروغ نگیدکی گفته ایران مال شماست واینجوربریز وبپاش کنیدمن وفرزندمریضم باید خوب تغذیه بخوریم ومیوه زیادشمارابه علی ع دم از عدالت نزنید
محبی
Iran (Islamic Republic of)
۱۱ شهريور ۱۴۰۱ - ۰۹:۲۹
سلام ما کارمون فرشبافی درآمد چنین نداریم کوپین ب درد ما نمیخوره یارانه نقدی باشه بهتر
اکبر
Iran (Islamic Republic of)
۱۱ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۰:۴۶
یارانه نقدی بهتره لاقل پول اجاره خانه
حسین
Iran (Islamic Republic of)
۱۱ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۱:۲۷
سلام خدمت مسولین جوانی هستم بی کارودارای فرزندی دارم که بیماری سرطان دارداگرمشودیارانه نقدی ادامه‌ بدندبهتربود
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر: