اظهارنظر جالب رئیس جمهور؛ آمریکا عامل اتحاد کشورهاست! | وقایع روز
کد خبر: ۳۶۱۶۹
تاریخ انتشار: دوشنبه ۲۸ شهريور ۱۴۰۱ - 19 September 2022
سید ابراهیم رئیسی روش‌های آمریکا در تعامل با کشورهای مستقل را عامل اتحاد آنان دانست.

اظهارنظر جالب رئیس جمهور؛ آمریکا عامل اتحاد کشورهاست!

 روزـ سرویس سیاسی؛

رئیس جمهور ایران در مصاحبه با شبکه "سی بی اس" گفت: ایالات متحده با اعمال محدودیت‌های اقتصادی بر آن‌ها کشور‌ها را به یکدیگر نزدیک می‌کند.

سید ابراهیم رئیسی در این رابطه گفت: آمریکایی‌ها یک حربه‌ای را به دست گرفته‌اند، قبلا با حمله نظامی کشور‌ها را تهدید می‌کردند الان با تحریم می‌روند کشور‌های مختلفی را در دنیا تهدید می‌کنند. الان مجموعه‌ای از کشور‌های تحریم‌شده توسط آمریکایی‌ها در دنیا بیشتر کنار هم قرار می‌گیرند، همکاری مشترک خود را افزایش می‌دهند.

برخلاف آنچه که آمریکایی‌ها فکر می‌کنند، تهدید علیه کشور‌های مستقل تبدیل به متحد کردن کشور‌های مستقل می‌شود تا این کشور‌ها بتوانند با هم کار کنند و تحریم آمریکایی‌ها را خنثی کنند. استفاده از تحریم علیه کشور‌ها توسط آمریکایی‌ها جواب نمی‌دهد. همچنانی که حربه نظامی و تهدید نظامی جواب نداد.

نظرات کاربران
اااااااا
Iran (Islamic Republic of)
۰۶ مهر ۱۴۰۱ - ۰۸:۳۵
در پیشگاه خدا هیچکسی نمیتونه دروغ بگه
همین
بانوی ایران
Iran (Islamic Republic of)
۰۸ مهر ۱۴۰۱ - ۰۱:۲۹
خدایی می فهمه چی می گه درکی از بیان کلماتی که به زبان میارع داره بنده شرمنده هستم که این آدم نماینده کشور ماست پوزش از بی ادبی که کردم اما قلبم درد گرفت به خدا
مهدی
| Iran (Islamic Republic of)
۰۸ مهر ۱۴۰۱ - ۱۷:۴۹
بخاطر گفتن حرف حق!!
متاسف وشرمنده وسربه زیرکسی است که جزءمنافقین ووطن فروشها است!!
معلم تاریخ دانشگاه
Iran (Islamic Republic of)
۰۸ مهر ۱۴۰۱ - ۰۹:۴۲
زن زندگی آزادی
مردمیهن آبادی
میهنم،هم میهنم
شادیم از شادیتو
آبادیم از آبادی تو
گرمیم از مهر رخت
سردیم از دردو غمت
تخریبها هرگز توسط مردم نجیب ایران انجام نمیشود ،وعاقلان دانند که چه کسانی ایرانرا ویران ودر هر جنبش حقجویانه ای اموال عمومیرا تخریب میکنند .دهه هشتادیها فرزندان یوتاب وآرتیمیسند
امید
| Iran (Islamic Republic of)
۰۸ مهر ۱۴۰۱ - ۱۶:۴۲
از آلبانی و لندن و تل آویو خط وشعار نده شما متحد صدام بودید نظام مقدس پابرجا خواهد بود
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹ مهر ۱۴۰۱ - ۰۸:۴۱
چقد تهمت و برچسپ و ...
فدایی رهبر
Iran (Islamic Republic of)
۰۹ مهر ۱۴۰۱ - ۲۰:۲۹
وطن فروش هایی که با قرار دادن سر خود در آخور اسرائیل و عربستان می‌خواهند کشور پیشرفت و با عزت و آرامش نباشد همین و بس
اللهم عجل لولیک الفرج
Iran (Islamic Republic of)
۱۰ مهر ۱۴۰۱ - ۰۶:۱۹
دقیقا داشتیم با ی عده ای دراین باره صحبت میکردیم چرا این کشورهای تحریم شده نمیان باهم تجارت کنن و ی گروهی بشن که اصلا نیازی ب کشورهای دیگه داشته باشن و امتیازاتشونو بهم بدن تا بتونن در جهت نقطه ضعفاشون تلاش کنن و اثری نداشته باشه دیگه تحریم روی اقتصادشون
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰ مهر ۱۴۰۱ - ۰۸:۱۷
متاسفم برای تک ب تک شماها ک جوری بینتون تفرقه و نفاق انداختند ک باور ندارید همه فرزند یک ابو خاکید...شخص و عقاید شخصی مهم نیست،،مهم اینه ک ما با هر رنگ و نظری،یا هر اعتقاد و بینشی،،هم وطنیم...بفهمید ک هیچ کدوم بر حق نیستیدو دشمن فرضی ای ک برای هم ساختید فقط و فقط خودتونید....انقلابی و غرب زده ینی چی ب هم وصله میکنید؟ماهمه ایرانی ایم..انقلاب خون نسل قبل ما بوده و خواهد بود،،جای آبادی ب فکر براندازی اید؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰ مهر ۱۴۰۱ - ۰۸:۲۵
سلام آقا سید فقر و گرانی و بیکاری وفشار اقتصادی هم کمی
دخیل بودن مگه نه?
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰ مهر ۱۴۰۱ - ۱۲:۲۲
سوغاتی برای خانواده اش میگیره با پول مردم آقای رییسی بعد میاد اینجا میگه مرگ بر آمریکا و مردم بی سلاح که زیر فقر بیکاری هستند ب... می‌بندند هیچ وقت هیچ حکومتی و ظلمی پلیر جا نمونده
وطن دار
Iran (Islamic Republic of)
۱۰ مهر ۱۴۰۱ - ۱۵:۳۱
فقط بگم این سطح سواد آگاهی و بینش کمر مردم ایران رو شکسته شما جات خوبه رئیس ماییم ک ۳۵ سالمه ازدواج نکردم و میترسم
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
برچسب منتخب