توئیت معنادار عزت‌الله ضرغامی در واکنش به حوادث اخیر! | وقایع روز
کد خبر: ۳۶۳۴۸
تاریخ انتشار: جمعه ۰۱ مهر ۱۴۰۱ - 23 September 2022
وزیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی به حوادث اخیر واکنش نشان داد.

توئیت معنادار عزت‌الله ضرغامی در واکنش به حوادث اخیر!

وقایع روزـ سرویس سیاسی؛

عزت الله ضرغامی وزیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی با انتشار توئیتی در واکنش به حوادث اخیر نوشت: بزرگترین منکر، بدبین کردن مردم نسبت به اساس دین است. نظام بن‌بست ندارد.

برخلاف تصور برخی دوستان و دشمنان، تجدیدنظر در برخی قوانین و روش‌های ناکارآمد اجتماعی، به سقوط دومینووار نظام منجر نمی‌شود. تحولات اجتماعی را درک کنیم و برای آن برنامه داشته باشیم.

منبع: انتخاب
نظرات کاربران
تورج
Iran (Islamic Republic of)
۰۵ مهر ۱۴۰۱ - ۰۸:۴۳
این تجدید نظر در دین محسوب می شود یا در شیوه های اجرای دین !؟ ضرغامی ریوژنیست شده !؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۶ مهر ۱۴۰۱ - ۱۰:۳۳
مرگ برمنافق
علی اصغر
Iran (Islamic Republic of)
۰۸ مهر ۱۴۰۱ - ۱۵:۵۸
من افتخارمیکنم همچین کشوری زندگی میکنم دوردبر ر یسی
مصطفی
| Iran (Islamic Republic of)
۰۹ مهر ۱۴۰۱ - ۱۲:۴۰
موندم بعد از ریسی میخواد کی رو مقصر وضع مملکت جلوه بدید. حالا مطمئنی رییسی روحانی نمیشه هشت سال دیگه!؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
۰۹ مهر ۱۴۰۱ - ۱۳:۱۹
بله چون مفت بهت میدن میخوری
اسماعیل
| Iran (Islamic Republic of)
۱۲ مهر ۱۴۰۱ - ۰۲:۳۰
خخخخ رئیسی داغون کرده مملکتو
علی
| Iran (Islamic Republic of)
۱۲ مهر ۱۴۰۱ - ۱۹:۰۱
چون بیشرفی
حسن مرادی
| United States of America
۱۳ مهر ۱۴۰۱ - ۰۵:۴۸
تو یا از کاسبان تحریم یا از ساندیس خوران دوزاری هستی یا به واقع تجلی گر آیه پنج سوره جمعه. همان خری که کتاب حمل می کند اما عرعرش تا آخر عمر گوش فلک را کر می کند
نیک آبادی
Iran (Islamic Republic of)
۰۹ مهر ۱۴۰۱ - ۱۴:۵۶
بلایی سر مردم اوردن که نه راه پس دارن نه پیش
فرزاد
Iran (Islamic Republic of)
۰۹ مهر ۱۴۰۱ - ۱۷:۱۷
برای آزادی.....
سردار
Iran (Islamic Republic of)
۱۰ مهر ۱۴۰۱ - ۰۳:۱۹
این دوست اسکل که فرمودند مفت بهتون میدن
چی مفتی دادن؟ به کی دادن؟
خداییش دوستان تو نظر دادنتون لاشی بازی درنیارین
زن آزادی
| Iran (Islamic Republic of)
۱۰ مهر ۱۴۰۱ - ۲۲:۳۸
چیه،برات سخته باور کنی مملکتو و سرمایه مملکنو مفت دارن میبرن؟؟
تو چنان ساده ای که تا نوک دماغتم نمیبینی با این نظرت،،اوهمه فیش حقوفی،اونهمه بچهاشون که تو همون کشورایی ک بتو و امثال تو میگن مرگ بهشون بفرستین،اوهمه رانت و بدهکارا بانکی و دادگاها سوری
یکم از تعصبت کم و بر مغزت اضاف کن
با دید باز و منطقی ببین اوضاع و دور و ورت رو و حرف میرزا رضا کرمانی درمورد قتل شاه قاجارو بیاد بیار و یه حساب سرانگشتی بکن ببین،مملکتی که ششمین کشکر ثروتمند دنیاست و‌فقط یک درصد جمعیت دنیا رو داره
چرا باید ملتش ایهمه فقیر و‌درحال دوندگی‌برا یه زندگی معمولی باشن اونم اگه بتونن معمولی زندگی کنن
اوموقع شاید بفهمسپی چقدر دارن مفت مفت میبرن و میچرن و میخورن
امید
| Iran (Islamic Republic of)
۱۰ مهر ۱۴۰۱ - ۲۲:۴۳
یعنی چشم نداری وضع مملکتو تو این گرونی ببینی یا نمیبینی چه پدرانی از این گرونی شرمنده زنو بچشون میشن ؟!! ایا نمیبینی ؟!! چه دلیلی داره جز مفت خوردنت
حسن مرادی
| United States of America
۱۳ مهر ۱۴۰۱ - ۰۵:۵۰
ساندیس و کیک
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰ مهر ۱۴۰۱ - ۰۴:۲۷
ضرغامی ۴۲سال وقت داشتین چکار کردین رو میخواد حرف بزنی
مستکبر داخلی
| Iran (Islamic Republic of)
۱۱ مهر ۱۴۰۱ - ۱۰:۵۰
در واقع شرماور زندگی با افکار وایدهای وقیهانه که مغول رو سفیده که به عهدی که بستندد و وفا نکردن دینی که بر ظمه شان بود به ریا دروغ مصلحتی شد و اخر ما بدهکار حتی حق انتقادمان گناه
حالا از طلا بودن پشیمان گشته ایم
مرحمت نموده ما را مس کنید
حسین
Iran (Islamic Republic of)
۱۰ مهر ۱۴۰۱ - ۱۲:۰۰
رفراندوم
ایرانی بی سرزمین
Iran (Islamic Republic of)
۱۱ مهر ۱۴۰۱ - ۰۳:۵۵
از اول تاریخ بشر دین رو جدا از چیزی که هست تعریف کردن خدا اول به انسان اختیار داد مگه به ادم و هوا نگفت از هرچیزی بخورید جز این میوه «سیب.انگور .گندم»هرچی این چیزیه که به ما سالها گفتن !این یعنی خدا به انسان اختیار داد اما عقلشو در طول تاریخ بشر تکامل داد پس اختیار بر عقل ارجه!؟ و مگه خودشون نگفتن از دری که فقر بیاد ایمان از در دیگه میره و مگه خدا خودش نگفت خوردن گوشت مردار حرومه جز وقتی که بیم هلاکت داری !!؟؟اینا همه یعنی خدا انسان رو با اختیار افرید تا تلاش کنه و خداشو بشناسه و زندگیشو بهشت یا جهنم کنه !؟, اینا میخوان از ایران یه پادگان بسازن با یه مشت ادم یقه بسته با یه ته ریش و یه تسبیح و یه کله ی پر از تعصب مگه ما ایرانیا اون روزی که اعراب دختراشون رو زنده به گور میکردن و میگفتند مایه ی ننگ است روز مادر وروز زن نداشتیم مگه ما ایرانیا زن رو چون زمین مظهر زایش و باروری نمیدونستیم مگه اون روزی که اروپاییا تو جنگهای صلیبی همدیگر رو میخوردن ما دانشگاه نداشتیم مگه وقتی چنگیز مغول به ایران اومد از این همه ابادی و علم و معرفت و کتاب هنگ نکرد !!! مگه مادر بزرگها و پدر بزرگهای ما دین نداشتن ؟؟ با قلبشون خدا رو میپرستیدن و اون ادمی که میگه عوضش الان امنیت داریم نمی دونم از کدوم امنیت حرف میزنه راستی انقلاب سال پنجاه و هفت پیروز شد صدام سال پنجاه و نه حمله کرد یعنی بچه های انقلاب فقط دوسال داشتن و اون جوونای باغیرتی که سینشونو جلو گلوله گرفتن همون جوونای شاه بودن !!!حالا شما با جووناتون چه کردین تتلو رو بیرون میکنید میگید فحش میده شیطان پرسته پس شجریان رو چرا بیرون کردید چون فقط گفت من خاک پای مردم ایرانم مگه قاری قران نبود مگه پدرش حافظ و قاری قران نبود ؟!!راستی چرا بچه های به قول شما مطربا میشن همایون شجریان ...احسان خواجه امیری ...پسر شهرام ناظری...همشون افتخار هنر ایران اما بچه های مردان نظام کجان !!!!؟؟؟؟شما خدارو هم گم کردین ؟؟؟من یه دهه شصتیم الان که دارم این متنو مینویسم کل موجودیم سیصد هزار تومنه و از روزی که یادمه کار کردم !!!راستی اگه جهنم و بهشتی باشه اونجوری که شما میگید و خدا واقعا عادل باشه اونی که بنز میسازه میره بهشت نه اونی که پراید میسازه با قیمت بنز میندازه به مردمش!!!!فقط یه سرچ بکنید پزشکای فوق تخصص ایرانی که فقط تو امریکا هستن رو ببینید ایا همشون خائنن ایا همشون وطن فروشن !؟؟اقا ماشینش امریکایی وسایل خونش اینگلیس و فرانسوی و ایتالیاییه لباساش ترکیه اییه پسرش کاناداس دخترش پاریسه !!!!خودش مونده منو به زور ببره بهشت !!!!من به شخصه دلم میخواد با هایده و مایکل جکسون و داریوش و شجریان و تتلو و فریدون فرخزاد تو جهنم باشم !!!تا با خلخالی و طوسی و امثالهم تو بهشت!!!!کاری که چنگیز خان مغول نتونست بکنه شما تونستین !!!!!!ایوول ......!
علی
| Iran (Islamic Republic of)
۱۲ مهر ۱۴۰۱ - ۱۹:۱۰
آورین
سعید حاجی پور
| Iran (Islamic Republic of)
۱۴ مهر ۱۴۰۱ - ۱۰:۴۵
درود بر شرفت ...
درود بر انسان های حقیقت جو و حقیقت گو...
ما جوونا تمام افسرده ،داغون ،و عقد ه ای شدیم منم مثل تو و مثل بقیه ی جوونا حساب های بانکی مون صفر صفر
فرزند ملت
Iran (Islamic Republic of)
۱۱ مهر ۱۴۰۱ - ۰۶:۱۳
اینها فقط اسمشون مسلما نه دارند مردم فریب میدن حضرت محمد گفته اگه همسایه ات سر گرسنه بزار زمین روز قیامت باید جواب بدی داخل خیابان که طول روز میریم دهها زن دارند گدایی می‌کنند به این میگن عدالت
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱ مهر ۱۴۰۱ - ۱۱:۱۳
حالم بده چون میترسم همه دعوا سر لحاف ملا باشه
نکنه برای تمدید اجاره نامه باز بگه دویست دیگه بده
تا تمام دست رنج چندین ساله رو تبدیل به کنند پهن یعدش خدا را شاهد اقایون علما بعد خدا شما کجایید نه صوتی نه تصویری
کاربر
Iran (Islamic Republic of)
۱۱ مهر ۱۴۰۱ - ۲۳:۵۷
دولت فقط می‌تونه اختلاسگران را معرفی کنه.نه اعدامی نه مجازاتی.....فقط همین.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲ مهر ۱۴۰۱ - ۰۵:۲۳
زن
زندگی
آزادی
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲ مهر ۱۴۰۱ - ۰۸:۰۷
شماها وطن فروشید
چه بمانید
چه بروید
وحید
Iran (Islamic Republic of)
۱۲ مهر ۱۴۰۱ - ۱۵:۵۹
وطن فروشانی درلباس اسلام وگرگانی در لباس میش!!!؟؟تا کی دروغ تاکدامین نفر د....
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲ مهر ۱۴۰۱ - ۱۹:۱۸
وای بر مردمی که پیش زن و بچشون شرمنده ان ،خدایا خدایی کن به داد ای مردم برس
حسن
Iran (Islamic Republic of)
۱۲ مهر ۱۴۰۱ - ۲۳:۱۰
به خدا کمرم شکسته زیر بار زندگی کارگر ساختمانی هستم سه تا بچه دارم نگاهشون که میکنم از خودم خجالت می کشم که نمیتونم حتی یه غذای خوب بهشون بدم بماند چیزی هایی دیگه
سربازوطن
Iran (Islamic Republic of)
۱۲ مهر ۱۴۰۱ - ۲۳:۱۱
مرگ بر وطن فروش خائن هرکی می خواد باشد مشکلات اقتصادی درکل دنیا هست
ولی آیا آنها هم وطن فروشی می کنند
حبیب ا... منصوری
Iran (Islamic Republic of)
۱۳ مهر ۱۴۰۱ - ۱۸:۲۹
مرگ بر مسؤلین بیشرف رانت خوار مرگ بر اختلاس گر چرا مسؤلین که ...له های ... شون خارج هستن دست از سر ملت بر نمی آرن چرا خزعل قالیباف ابتکار و...... و..... 5400 توله حرام زاده چرا خارج رفتن من معلم باید 100 میلیون وام بگیرم برا درمان و حقوق م را قسط بدم اگر حرف زدم اختشاش چرا رییسی حرف زده چرا مرد نیست. اجرا کنن تا مردم آروم بشن الان با قبل فرقش اینه که اختلاس باعث اختشاش شده بچه من می نه این کشور غارت شده حرف من احمق که 31 سال دروغ گفتم به بچه های مردم را قبول نمیکنه طلب کار شدن نسل جدید نسل فهمیده است مسؤلین فسیل نمی تونن جواب گو باشن بحث حجاب نیست بهانه بود انفجار عقده بود چرا نمی فهمند یا خودشون را به نفهمی زدن
حبیب ا... منصوری
Iran (Islamic Republic of)
۱۳ مهر ۱۴۰۱ - ۱۸:۴۰
تصمیم گرفتن دست این نماینده های احمق و این حضرات که رای آوردن نیست این حضرات حرف شون ی کلام مرغ سون ی پا 4تا کشور داغون را دارن با نفت ایران تطمیع میکنن که پایگاه شون باشه پولی که آزاد شده چرا میگن بانک مشکل بانکی عنوان میشه چون میخوان بدن به جنگ های نیابتی به مردم چیزی نمی‌دهند مرگ یک بار شيون یکبار مردم عراق استقلال ندارند اما زندگی رفاه گونه دارن مگه عراقی ها الان چه اتفاقی براشون افتاده ثبات اقتصادی شون از ایران بهتره ما قدرت که میگن چه سودی داشته غیراز این که جوان های دسته گل کشته شدن به عناوینی بعد بچه های این حضرات دارن 5400 نفرشون خودشون تو مجلس گفتن تو بلاد دشمن ما هستن شما باورتون میشه من 31 سال بچه های مردم را تشویق کردم بگن مرگ بر آمریکا الان بچه خودم برگشته میگه آمریکا برای تو معلم بده برا پسر خزعل و ابتکار خوبه
علی
Iran (Islamic Republic of)
۱۴ مهر ۱۴۰۱ - ۰۶:۳۶
مسئولین احمق دولتی های احمق شکم سیر حرف این معلم و این کارگر را بشنوید خجالت بکشید مسئول همه این اغتشاشات خود شما هستید مگه بازنشسته تامین اجتماعی رو بخاطر دخالت های بی جا در امور داخلی سازمان تامین اجتماعی به کف خیابابون نیاوردید
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴ مهر ۱۴۰۱ - ۱۰:۱۲
چقدرمزخرف گفتن راحته بعضیاواقعااحمق بن احمق هستن ماکشورمونو دینمونوباهیچی عوض نمیکنیم ناراحتی برو
سعید حاجی پور
Iran (Islamic Republic of)
۱۴ مهر ۱۴۰۱ - ۱۰:۳۶
بابا مسئول حکومت و نظام جمهوری اسلامی ایران آقای خامنه ای مردم ایران از لحاظ اقتصادی به شدت داغون هستن 40 سال که مردم زیربار مشکلات اقتصادی کمر خم میکنند تمام جوونا میرن خدمت ،دانشگاه بعد از اتمام این دو بیکار میمونن و هزاران مشکل دیگر....
نه میتونن خونه بخرن،نه میتونن شغل داشته باشن نه پول دارن نه میتونن ازدواج کنن حتی آرزوی داشتن یه ماشین ایرانخودرو رو هم به دلشون مونده اونوقت چطور مردم مخصوصا جوونا عقده ای ،منزوی،افسرده وحسرت به دل نشن ....
خوب شماها باعث و بانی اینکارا هستید باعث شدین که مردم و جوونا بهتون اعتماد نداشته باشن و عقده ای بشن وبیان داخل خیابون اینطوری خودشون رو خالی کنند
من الان 35 سالمه فوق لیسانس زبان انگلیسی دارم بیکار هستم برا هر استخدامی هم که ثبت نام میکنم بچه های جانبازا و... را استخدام میکنن و ما هیچی ...
نه شغل دارم نه مسکن دارم نه ازدواج کردم نه حتی پولی دارم که برا هزینه دانشگاهم خرج کنم آخه این شده زندگی برا ما جوونا برا همینه که هیشکی از نخبه ها دانشجوها دوست ندارن داخل ایران بمونن و میرن
ما را عقده ای کردین افسرده کردین....
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
برچسب منتخب