توئیت معنادار عزت‌الله ضرغامی در واکنش به حوادث اخیر! | وقایع روز
کد خبر: ۳۶۳۴۸
تاریخ انتشار: جمعه ۰۱ مهر ۱۴۰۱ - 23 September 2022
وزیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی به حوادث اخیر واکنش نشان داد.

توئیت معنادار عزت‌الله ضرغامی در واکنش به حوادث اخیر!

وقایع روزـ سرویس سیاسی؛

عزت الله ضرغامی وزیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی با انتشار توئیتی در واکنش به حوادث اخیر نوشت: بزرگترین منکر، بدبین کردن مردم نسبت به اساس دین است. نظام بن‌بست ندارد.

برخلاف تصور برخی دوستان و دشمنان، تجدیدنظر در برخی قوانین و روش‌های ناکارآمد اجتماعی، به سقوط دومینووار نظام منجر نمی‌شود. تحولات اجتماعی را درک کنیم و برای آن برنامه داشته باشیم.

منبع: انتخاب
نظرات کاربران
تورج
Iran (Islamic Republic of)
۰۵ مهر ۱۴۰۱ - ۰۸:۴۳
این تجدید نظر در دین محسوب می شود یا در شیوه های اجرای دین !؟ ضرغامی ریوژنیست شده !؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۶ مهر ۱۴۰۱ - ۱۰:۳۳
مرگ برمنافق
علی اصغر
Iran (Islamic Republic of)
۰۸ مهر ۱۴۰۱ - ۱۵:۵۸
من افتخارمیکنم همچین کشوری زندگی میکنم دوردبر ر یسی
مصطفی
| Iran (Islamic Republic of)
۰۹ مهر ۱۴۰۱ - ۱۲:۴۰
موندم بعد از ریسی میخواد کی رو مقصر وضع مملکت جلوه بدید. حالا مطمئنی رییسی روحانی نمیشه هشت سال دیگه!؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
۰۹ مهر ۱۴۰۱ - ۱۳:۱۹
بله چون مفت بهت میدن میخوری
نیک آبادی
Iran (Islamic Republic of)
۰۹ مهر ۱۴۰۱ - ۱۴:۵۶
بلایی سر مردم اوردن که نه راه پس دارن نه پیش
فرزاد
Iran (Islamic Republic of)
۰۹ مهر ۱۴۰۱ - ۱۷:۱۷
برای آزادی.....
سردار
Iran (Islamic Republic of)
۱۰ مهر ۱۴۰۱ - ۰۳:۱۹
این دوست اسکل که فرمودند مفت بهتون میدن
چی مفتی دادن؟ به کی دادن؟
خداییش دوستان تو نظر دادنتون لاشی بازی درنیارین
زن آزادی
| Iran (Islamic Republic of)
۱۰ مهر ۱۴۰۱ - ۲۲:۳۸
چیه،برات سخته باور کنی مملکتو و سرمایه مملکنو مفت دارن میبرن؟؟
تو چنان ساده ای که تا نوک دماغتم نمیبینی با این نظرت،،اوهمه فیش حقوفی،اونهمه بچهاشون که تو همون کشورایی ک بتو و امثال تو میگن مرگ بهشون بفرستین،اوهمه رانت و بدهکارا بانکی و دادگاها سوری
یکم از تعصبت کم و بر مغزت اضاف کن
با دید باز و منطقی ببین اوضاع و دور و ورت رو و حرف میرزا رضا کرمانی درمورد قتل شاه قاجارو بیاد بیار و یه حساب سرانگشتی بکن ببین،مملکتی که ششمین کشکر ثروتمند دنیاست و‌فقط یک درصد جمعیت دنیا رو داره
چرا باید ملتش ایهمه فقیر و‌درحال دوندگی‌برا یه زندگی معمولی باشن اونم اگه بتونن معمولی زندگی کنن
اوموقع شاید بفهمسپی چقدر دارن مفت مفت میبرن و میچرن و میخورن
امید
| Iran (Islamic Republic of)
۱۰ مهر ۱۴۰۱ - ۲۲:۴۳
یعنی چشم نداری وضع مملکتو تو این گرونی ببینی یا نمیبینی چه پدرانی از این گرونی شرمنده زنو بچشون میشن ؟!! ایا نمیبینی ؟!! چه دلیلی داره جز مفت خوردنت
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰ مهر ۱۴۰۱ - ۰۴:۲۷
ضرغامی ۴۲سال وقت داشتین چکار کردین رو میخواد حرف بزنی
حسین
Iran (Islamic Republic of)
۱۰ مهر ۱۴۰۱ - ۱۲:۰۰
رفراندوم
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر: