احمدی نژاد؛ روشنفکر آزادیخواهی که تازه وارد ایران شده است؟!/ برو این دام بر مرغ دگر نِه! | وقایع روز
کد خبر: ۳۶۵۴۷
تاریخ انتشار: سه‌شنبه ۰۵ مهر ۱۴۰۱ - 27 September 2022
گویا اخیرا فردی آزادیخواه، دموکراسی خواه، مردمی و بسیار روشنفکر از خارج ایران وارد کشور شده است.

احمدی نژاد؛ روشنفکر آزادیخواهی که تازه وارد ایران شده است؟!/ برو این دام بر مرغ دگر نِه!

وقایع روزـ سرویس سیاسی؛

«عصر ایران» در یادداشتی آورده است: گویا اخیرا فردی آزادیخواه، دموکراسی خواه، مردمی و بسیار روشنفکر از خارج ایران وارد کشور شده و سخنان جالبی درباره گشت ارشاد و موضوع حجاب گفته است؛ «می‌گویند اگر حجاب آزاد شود، مردم لخت بیرون می‌آیند؛ ما قبل از انقلاب هم بودیم، مردم لخت آمدند؟ الان در ترکیه، پاکستان و عراق که حجاب آزاد است، مردم لخت بیرون می‌آیند؟ چرا به مردم توهین می­ کنید؟ اصلاً به شما چه ربطی دارد؟ چه کسی شما را مأمور کرده کنترل کنید؟ این یعنی محدود کردن آزادی مردم. این غلط است و فساد از این­جاست و چقدر فجایع در این کنترل اتفاق می­ افتد. حالا چه کسی گفته شما کنترل کنید؟ چه کسی گفته شما صالح به کنترل هستید؟ چه کسی گفته کنترل شما مفید است؟ چه کسی گفته در کنترل­‌های شما فساد‌های عجیب و غریب اتفاق نمی­ افتد؟ خود شما را چه کسی می­ خواهد کنترل کند؟! »

به نظر می‌رسد اگر این شخص رئیس جمهور ایران بود با توجه به رویکرد مترقی و خردمندانه‌ای که دارد (و از سخنانش پیداست) ایران را در مسیر توسعه و تعالی هدایت می‌کرد، به وزیر کشور دستور می‌داد گشت ارشاد را جمع کند و حتما از هر گونه توهینی به مردم ایران جلوگیری می‌کرد و مثلا اجازه نمی‌داد کسی مردم معترض را "خس و خاشاک" بنامد، با کنترلگری‌های غیرمعقول مخالفت می‌کرد و از جمله در حوزه رسانه و کتاب، شاهد آزادترین رویکرد‌ها می‌بودیم و خبری از سانسور و توقیف هم نبود.


بیشتر بخوانید: برنامه‌های بزرگ محمود احمدی نژاد در مورد اغتشاش‌های اخیر


حتما مخالفان چنین رئیس جمهور گشاده فکر و با سعه صدری نیز می‌توانستند چه در رسانه و چه در اجتماعات قانونی علیه او بنویسند و بگویند و او هم لابد به نقدهایشان توجه می‌کرد.
اصلا چرا زیاده گویی؟ ایران را سوئیسی می‌کرد در ۸ سال که بیا و ببین!

این فرد کیست؟

کسی که این سخنان را گفته، کسی نیست جز محمود احمدی نژاد، رئیس جمهور ایران از سال ۱۳۸۴ تا ۱۳۹۲؛ هم او که در هشت سال ریاست جمهوری اش، مخالفانش را "خس و خاشاک" نامید و تار و مار کرد، گشت ارشاد را استمرار بخشد، ممیزی در وزارت ارشادش را به حد اعلی رساند، جامعه را دچار تفرقه‌ای بی سابقه ساخت، صد‌ها میلیارد دلار درآمد نفتی ایران در دوران طلایی و بی نظیر قیمت نفت را هدر داد و فقر را عمیق‌تر کرد، با سیاست پوپولیستی اش درباره آب، تیر خلاص را به ذخایر آب کشور زد، اجماعی جهانی علیه ایران شکل داد و بعد از ۸ سال، ویرانه‌ای تمام عیار تحویل ملت داد و ... آنگاه طلبکار هم شد و الان هم به گونه‌ای حرف می‌زند که انگار همین دیشب با یک پرواز خارحی وارد تهران شده و هیچ نقشی در تیره بختی‌های امروز ندارد!

یکی هم نیست از او بپرسد شما که این قدر می‌فهمی و این قدر خوب حرف می‌زنی و این قدر آزادیخواه و دمکرات هستی (!) چرا در آن ۸ سال (و به ویژه قبل از اواخر ریاست جمهوری ات که با رقبای داخلی اصولگرایت به مشکل برخورده بودی) نفس مخالفانت را بریده بودی و از این حرف‌ها نمی‌زدی و به گونه‌ای دیگر عمل می‌کردی؟!

حنایی که دیگر رنگی ندارد!

خطاب به رئیس جمهور اسبق باید گفت: حنایت رنگی ندارد آقای احمدی نژاد! این حرف‌ها را ممکن است مردم از کسی که تازه به میدان آمده، باور کنند، ولی از کسی که آثار سیاست‌های فاجعه بارش هنوز ملتی را می‌آزارد، نه.

کیست نداند که اپوزیسیون بازی امروزت فقط برای دیده شدن است و تلاشی است برای بازگشت دوباره ات به قدرت؟ بالاخره طعم قدرت را در کمال ناباوری چشیده‌ای و سخت است به آن فکر نکنی!‌ای کاش ذره‌ای از این آزادیخواهی نمایشی امروز در آن ۸ سال در وجودت بود تا امروز حرف هایت را اندکی باور کنیم. آنقدر از امثال شما حرف‌های مردم پسند شنیده ایم که گوش هایمان پر است، ولی وقتی به قدرت می‌رسید، آن کار دیگر می‌کنید!

آقای محمود احمدی نژاد، رئیس جمهور اسبق!
آزموده را آزمودن خطاست... برو این دام بر مرغ دگر نِه!

نظرات کاربران
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۷ مهر ۱۴۰۱ - ۱۲:۴۱
احمدی نژاد و خاتمی یک روی دو سکه آمد خخخخ
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
۰۹ مهر ۱۴۰۱ - ۱۵:۵۹
خیلی تحلیل عالی و دقیقی بود از تمام گند هایی که احمدی نژاد زد، احسنت
فقط موندم چرا بزرگی گفته بود؛ نظر ایشان بمن نزدیک تره! و نقش این بزرگ مرد در تمامی این معضلاتی که احمدی نژاد بوجود آورد چی بوده؟ یا نقش اون بزرگ دیگه که گفته بود؛ امام زمان رو در خواب دیدن که گفته به احمدی نژاد رأی بدین؟
آیا اون حمایت ها از احمدی نژاد بی اثر بود؟ آیا اون بزرگان در حق مردم اجحاف نکردند که فقط بخاطر خواست خودشان چنین آدم التقاطی را بر سر کار آوردند؟ مردم نه فقط احمدی نژاد بلکه آنها را هم نخواهند بخشید!
در پایان عرض کنم؛ وقایع روز بعنوان یک رسانه متعالی و آزاد اندیش، از تو انتظار داریم که نظرات مخاطبان ات را منتشر کنی، اگر نکنی، شک نکن که تو هم یکی دیگه مثل احمدی نژاد هستی و لاغیر!
دانیال
| Iran (Islamic Republic of)
۰۹ مهر ۱۴۰۱ - ۱۹:۵۵
خدا لعنت کنه احمدی نژاد نامرد رو . بی سواد نامرد که همه مردم را در تحریم های امروزه انداخت با حرفهای احمقانه اش در سازمان ملل. خدا ازت نگذره
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
۱۰ مهر ۱۴۰۱ - ۱۳:۵۲
احسنت به سایت وزین “وقایع روز” شجاع با نقش آفرینی مهم در جریان صحیح و آزاد اطلاعات؛ دانستن حقایق حق مردم است!
ادریس
| Iran (Islamic Republic of)
۱۱ مهر ۱۴۰۱ - ۱۶:۲۸
ایران و ایرانی به عشق جناب دکتر احمدی‌نژاد نژاد هستن و خواهند بود زنده باد حامی مردم ستم دیده ومحروم جناب دکتر احمدی‌نژاد دروود فراوان برشما خیلی عاشقتیم خیلی
علی شمس
| Iran (Islamic Republic of)
۱۴ مهر ۱۴۰۱ - ۱۰:۴۷
توهم نمک نشناسی وهم مغلطه کار ووخائنی درلباس دلسوز تخریب کننده وانکه اموال مملکت رااتش می زند خس و خاشاک هم نیست آشغال ونوکراجنبی
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۷ مهر ۱۴۰۱ - ۲۱:۰۳
مسکن مهر اتوبانهای کشور خصوصا ازادراه خرم اباد پلزال خیلی ازسدها سهام عدالت ،یارانه ها وهزاران امتاز خوب برای کشور از عنایات خوب رییسجمهور مردمی وپاک دست احمدی نژاد شیر پسر ایرانی استفلا چرا حرف الکی میزنید کدام ویرانه خجالت بکشید
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
۰۸ مهر ۱۴۰۱ - ۱۷:۴۵
مهرداد
| Iran (Islamic Republic of)
۰۹ مهر ۱۴۰۱ - ۰۸:۱۶
احسنت بسیار عالی گفتی... فیلمی که احمدی نژاد را در زمان ریاست جمهوری ایشان کشاندن به مجلس جهت پاسخگویی به مخالفت ایشان با گشت ارشاد موجود هستش
م
| Iran (Islamic Republic of)
۰۹ مهر ۱۴۰۱ - ۲۰:۲۷
بسیار عالی اتوبان حرم تا حرم قم تونل شهرکرد اصفهان آراد راه چابهار و..... و ایجاد کارخانه های فراوان سیمان و پتروشیمی و شروع پرتاب ماهواره و دانش بنیان و.... رسیدگی به معیشت بیمه ها خلاصه همه و همه خوب بود چون از دل مردم بود ولی نذاشتن
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸ مهر ۱۴۰۱ - ۰۸:۱۸
فقط کافی هست به بیانات مقام معظم رهبری در پایان دوره آقای دکتر محمود احمدی نژاد بنگرید توی از کاسه داغتر بی شعور می فهمی یا مقام معظم رهبری تازه توی پوزتان خورده که رهبری ایشان را مجددا در مجمع تشخیص مصلحت نظام قرار داده است.
بهارجویان
| Iran (Islamic Republic of)
۰۸ مهر ۱۴۰۱ - ۱۹:۳۲
خدایی دمش گرم توای چهل وسه سال هیچ دولتی به اندازه دولت بهار خدمت نکرد.مشکل امروز مملکت اقتصاد وبیکاریه مردم نون وکاروزندگی میخوان نه شعارووعده بهشت
مصطفی
| Iran (Islamic Republic of)
۰۹ مهر ۱۴۰۱ - ۱۲:۳۴
میگم این برادر ./..تون پس چرا رد صلاحیتش کرد!؟نزاشت بیاد بهتون خدمت کند.اشکال کار کجاست!؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸ مهر ۱۴۰۱ - ۰۸:۳۰
کسی که با رهبری مخالفت کرد دیگه باید کنار گذاشته بشه
اینم کم گند نزد به جامعه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
۰۹ مهر ۱۴۰۱ - ۰۱:۱۷
بهبه ب این نظر
مهرداد
| Iran (Islamic Republic of)
۰۹ مهر ۱۴۰۱ - ۰۸:۱۹
پس به رهبر بگو چرا احمدی نژاد را دوباره انتخاب کرد برای تشخیص مصلحت نظام شاید شما بهتر تشخیص میدهید
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
۱۱ مهر ۱۴۰۱ - ۰۱:۱۲
اگر حمایت های ...از احمدی نژاد نبود احمدی نژاد اصلا نمی تونست پا بگیره .همین الان دوباره عضو مجمع تشخیص شده.بنابراین به همون اندازه ای که احمدی نژاد در دوره رییس جمهوریش به قول نویسنده زمینه ساز ایجاد مشکلاتی برای کشور شد به همون نسبت مقاماتی که از او حمایت کردند نیز در آن وقایع سهیم هستند حتی یه مراتب بیشتر از او
ما اشنا
| Iran (Islamic Republic of)
۱۳ مهر ۱۴۰۱ - ۰۰:۲۷
سلام آقای احمدی نژاد اگر دو رو نبود خوب بود ارشاد توسط احمد آقا گم شدن دکل نفت زمان احمد آقا هفصد دستگاه موتور سیکلت پیزا فروشی بجای پیزا جاسوسی احمد آقا و 0000بقیه پیش کش
ایرانی
| Iran (Islamic Republic of)
۱۴ مهر ۱۴۰۱ - ۱۰:۴۹
نمونه جامعه رامی شناسی نه رهبری را تویک منافقی
عجب روزگاری
Iran (Islamic Republic of)
۰۸ مهر ۱۴۰۱ - ۰۹:۰۲
احمدی نژاد۴سال اول تلاش کردتا۴سال دوم بتونه جاپای خودش رو
محکم کنه بدبختی رواز۴سال دوم شروع کردکه یهویی راهش عوض شدوآدماش تغییرکردوافکارش یهوجوردیگه شدوشدمنم باخانم آنجلینا
جولی موافقم وحاضرم باهاش هم صحبت بشم،این تفکرات همچین
آدمی هست که وقتی به قدرت رسیدباباشم فراموش کرد!
چوب۴سال دومش رومردم خوردندوباعث شدتایه نادون ترازخودش
هم بیادومملکت روبه نابودی بکش وکلی تغییرات مدیریتی وپرسنلی
ایجادوکنه وجامعه روفسادپذیرکنه!خداهردوتون رونابودکنه به حق
حضرت زهراسلام الله!الهی آمین
محمد
| Iran (Islamic Republic of)
۱۱ مهر ۱۴۰۱ - ۲۰:۵۳
شما به حضرت زهرا سلام الله علیها قسم نخور لطفا انصاف داشته باش
لطفا به اجداد نه چندان محترمتان هارون الرشید و معاویه و یزید و مامون قسم بخور تا راحتتر دروغهاییتان را باور کنیم
بهزاد
Iran (Islamic Republic of)
۰۸ مهر ۱۴۰۱ - ۰۹:۴۹
سلام .میدانی چیه جناب،دکتر احمدی نڔاد ازامشب هنگام خواب جای سروپایت راوارونه کن.یعنی سرت رابزارجای،پایت وپایت رابزار جای سرت.
منصور
Iran (Islamic Republic of)
۰۸ مهر ۱۴۰۱ - ۱۰:۱۱
کارهایی که دکتراحمدی نژادواسه مردم انجام دادهمه دیدندودارن میبینن وشماوامثال شماهانمیتونن جایگاه دکتررادرقلب مردم مخدوش کنن مردم هم شماروزنامه نگاران نون به نرخ روزبخوررامیشناسن ببننننندددددوالسلام
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸ مهر ۱۴۰۱ - ۱۵:۰۴
باسلام خاتمی احمدی‌نژاد و روحانی مترسکی بیش نبوده و نیستند تاقدرت ومافیای قدرت در ...هستش وضعیت فعلی مملکت همین وبس
م آ
| Iran (Islamic Republic of)
۰۸ مهر ۱۴۰۱ - ۱۵:۵۲
ببین تو می تونی دو تا غاز یا دو تا گوسفند را مدیرت کنی...نمی تونی
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸ مهر ۱۴۰۱ - ۱۵:۱۰
یواش برو.شما که تیتر میزنی چرا آن زمان حرف نمی‌زدی چون میترسیدی.پولها راهم حیف و میل نکرد.وام دادمسکن مهرساخت اگر هم به مردم نمیدادحکومت می خورد.خشکسالی هرسال شدیدترمیشودوهیچکس درمانی برایش ندارد.بنزین ودلارو....هم همینطور.ضمنااحمدی نژاداگریزیدهم بوده باشد.ومقابل امام حسین .شایدمانندحر تغییر موضع داده باشد.
م آ
Iran (Islamic Republic of)
۰۸ مهر ۱۴۰۱ - ۱۵:۵۰
هر چند به من سهام عدالت ندادند نمی دانم چرا ،همان تاریخ من هم خونه نداشتم حالا هم ندارم و بیکار بودم و اجاره نشین اما از دکتر دلگیر نیستم چرا که با صداقت کار میکرد و دوزد نبود و دوزد هم پرورش نمی‌داد .شما بی انصاف هستین دنبالش حرف می زنید آدم بشید...
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
۱۲ مهر ۱۴۰۱ - ۱۹:۵۶
دمت گرم .واقعیت را گفتی
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸ مهر ۱۴۰۱ - ۱۶:۲۱
درود براقای ‌ رئیسی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
۰۹ مهر ۱۴۰۱ - ۰۷:۲۳
هموطن گرامی پیامت خنده داره. اینجا بحث احمدی نژاده چه ربطی به
رییس جمهور الان داره؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸ مهر ۱۴۰۱ - ۱۶:۴۲
حالا مثلا خواستی احمدی‌نژاد رو خراب کنی بدبخت!؟
آخه گشت ارشاد که دست رئیس جمهور نیست
تحریم که خواست خود حکومت و نهادهای انتصابی بود
احمدی نژاد که در زمان ریاستش نیروهایش رو دستگیر و محاکمه میکردن و انواع تهمت ها مثل رمالی و جادوگری بهش میزدن نفس مخالفان رو بریده بود؟
فکر کنم احمدی‌نژاد بوده که اوین و دادگاه ها رو میچرخونده
اطلاعات سپاه داشته
پرونده سازی میکرده
بند اختصاصی تو زندان داشته و .....
برو آقای قلم به مزد
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸ مهر ۱۴۰۱ - ۱۷:۱۹
زنده باد احمدی نژاد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
۱۲ مهر ۱۴۰۱ - ۲۳:۲۹
مرد عمل احمدی نژاد . زمان احمدی نژاد بود که امریکا کوتاه امد
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸ مهر ۱۴۰۱ - ۱۷:۴۴
کاری به کارنامه ایشون طی زمان ریاست جمهوریشون ندارم که گند زد!!!! درباره گشت ارشاد هرکس انتقاد کنه حق داره الا این حضرت!!! گشت ارشاد از اختراعات زمان ایشون بوده.مشکل اینجاست که ایشون حرف زدن خوب بلده اما حرف نزدن رو اصلا بلد نیست.
بازنشسته تامین اجتماعی
Iran (Islamic Republic of)
۰۸ مهر ۱۴۰۱ - ۱۸:۰۵
اکثر مشگلات کشور از زمان ریاست جمهوری اون ...بود کسی که اقتصاد دنیا رو با بقال سر کوچه که مامانش که گویا یه نسبت خونی هم با ایشون داشته مقایسه میکنه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸ مهر ۱۴۰۱ - ۱۹:۰۳
جای لگدهای محمود خان مغول تا دهه ها بر پیکر جامعه خواهد ماند و بدتر از آن دولتهای ناشی و ناآگاه هستند که بجای درمان بدتر احمدی نژاد به سر جامعه و مردمش می آورند.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
۱۱ مهر ۱۴۰۱ - ۰۱:۱۷
محمود مغول نداریم استاد اونی که شما منظورته محمود افغان بود
دردِ کویر
Iran (Islamic Republic of)
۰۸ مهر ۱۴۰۱ - ۱۹:۳۵
خدمات دکتر احمدینژاد را نمیتوان کتمان کرد، او ب حق خادم وشجاع وباهوش ترین رئیس جمهور ایران بود، مردم خادم خود را میشناسند، نظر سنجی کنید
حجت
Iran (Islamic Republic of)
۰۸ مهر ۱۴۰۱ - ۱۹:۴۹
والله هر چی فکر میکنم دوره احمدی خیلی خوب بود یعنی نسبت به دوره های بعدی ثبات قیمتی عالی داشت ولی در کل سیستم بودجه ریزی مملکت هردمبیل می‌باشد و ویژه خواران به ترتیب از اون بالاها در حال ویژه خواری می‌باشند تا سطوح پایین و تا زمانی که مصلحت جای شفافیت باشد ما مردم در فقر و بدبختی خواهیم بود بنظرم شفافیت از هر لحاظ باید سر لوحه کار دولت ها باشد تا نظام مند و موفق باشند
سعید
Iran (Islamic Republic of)
۰۸ مهر ۱۴۰۱ - ۲۰:۰۷
آقا فقط سهم من از کل اختلاسها چقدر میشه بدید بقیش مال خودتون با تشکر
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
۰۸ مهر ۱۴۰۱ - ۲۳:۲۶
تکبیر جانم داداش
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸ مهر ۱۴۰۱ - ۲۰:۴۶
کسی که احمدی نژاد رو نشناخت هیچ وقت درک درستی از یک انسان کار درست ودلسوز مردم نمیتونه داشته باشه .
هم.وطن
Iran (Islamic Republic of)
۰۸ مهر ۱۴۰۱ - ۲۰:۵۸
همه باید برای سر بلندی وپیشرفت ایران و اسلام عزیز بکوشیم آنها که دیگران را دسته بندی وخوب بود می کنند دچار غرور وتکبر شده اند واین تفرقه ها مساوی با شکست ..اشتباه را شورای نگهبان از معرفی کاندیداهای فرمایشی ریاست جمهوری انجام داد واین یعنی بی اعتماد کردن صاحبان فکر وبی توجهی به اندیشه دیگران. اکنون قرن بیست و یکم میلادی است ..قرون وسطی نیست.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸ مهر ۱۴۰۱ - ۲۲:۰۷
دم احمدی نژاد گرم
حسین
Iran (Islamic Republic of)
۰۸ مهر ۱۴۰۱ - ۲۲:۱۵
عالی
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸ مهر ۱۴۰۱ - ۲۲:۳۵
درود خدا بر دکتر محمود احمدی نژاد مردی از جنس مردم.مردی که همیشه حرف درست وحق رو زده.طبیعیه که یک عده بادمجان دور قاپ چینها هیزم بیار معرکه باشند.کارهای دکتر در دوره ریاست جمهوریش یادگار مانده.الان هم اگر افرادی ژست خدمت به مردم رو دارند میگرند همگی از دوره ریاست جمهوری ایشان الگوبرداری کرده اند.واقعا بازار دین فروشی رونق داره.چون بساط یک عده اختلاس گر رو جمع کردودستشان رو رو کرد.انگ ضد رهبری به ایشان زدند که دیگه تایید نشه.ولی ایشان محبوب مردم مستضعف جامعه هستند وپیش خدا عزیزند.تا بسوزد وکور شود هرکس نتوان دید.باور ندارید دوباره ایشان رو تایید کنید ببینید چه کسی در کشور توان رقابت باایشان رو دارد.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
۰۸ مهر ۱۴۰۱ - ۲۳:۳۰
درود بر تو... عالی
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸ مهر ۱۴۰۱ - ۲۲:۴۷
سلام دوران ریاست اقای احمدی نجات من شوهرم فوت کرد خدایش نامه براش فرستادم خیلی زود جواب نامه لمد وخیلی از مشگلاتم حل شد دورود براحمدی نجات
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸ مهر ۱۴۰۱ - ۲۳:۴۴
کسی که کارامدترین دولت بعد از انقلاب برای مردم را مورد اتهام قرار بده یا پول گرفته علیه احمدی نژاد تبلیغ کنه یا واقعا بیشعوره که درگیر از این همه خدمات ندارم!!!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
۰۹ مهر ۱۴۰۱ - ۰۹:۴۴
بیشعوری هستی وامثال توکه مملکت رابه لجن کشاندن خدالعنتتان کنه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
۰۹ مهر ۱۴۰۱ - ۱۵:۵۱
رسانه ها کاری می کنند که چشم ها نمی بینید، محمود خودش یک رسانه قوی بود. محمود پرسید اگر هلوکاست درست است چرا اجازه تحقیق درباره آن را نمی دهید و اگر در اروپا اتفاق افتاده چرا تاوان آن را مردم فلسطین می دهند.
پس از طرح این سوال همه عمال صهیونیسم از چپ و راست کمر به نابودی محمود بستند و در این رابطه متحد شدند.
مهدی
| Iran (Islamic Republic of)
۰۹ مهر ۱۴۰۱ - ۱۸:۱۳
هموطن گرامی چرا در جواب انتقاد از فرد دیگر به ملت اهانت و فحاشی میکنید؟انتقاد همیشه هست چه فردی موفق باشد چه ناموفق.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
۱۳ مهر ۱۴۰۱ - ۰۰:۱۲
برو پی کارت عامو.کدوم خدمت.کدوم عزت.تمام دبدبختی ما بیشترش از زمان ریاست همین اصولگرای تندرو شروع شد.با چندرغاز سر مردم رو شیره مالی وعوضی های بعدی هم شروع به ماله کشی کردن.هیچ کدومشون به فکر مردم وملت بدبخت نیستندو فقط میخوان جاپای خودشون رو محکم بکنندومردم را چپاول کنندوبرموج سادگی مردم سوار شوند.
محمد
Iran (Islamic Republic of)
۰۹ مهر ۱۴۰۱ - ۰۰:۱۷
عجب همه این معایبی که گفتی مربوط به یک احمقی به نام احمدی‌نژاد بود ؟! پس چرا ۸ سال از وی حمایت کردید و کل اختیارات را به چنین دیوانه ای دادید ؟!
داریوش
| Iran (Islamic Republic of)
۰۹ مهر ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۳
با رییسی تون پس خوش باشید
مهدی
| Iran (Islamic Republic of)
۰۹ مهر ۱۴۰۱ - ۱۸:۱۹
محمد آقا به نظر شما احمدی نژاد دور دوم منتخب مردم بود؟ لطف کنید توی اینترنت جستجو کنید صحبتهای احمدی نژاد در مورد دور دوم انتخابات و فتنه های 88.
عزت زیاد
Iran (Islamic Republic of)
۰۹ مهر ۱۴۰۱ - ۰۰:۲۱
قبل از انقلاب ...اقای نویسنده مقاله ماجرا شیراز بخوان تا بدانی قبل از انقلاب در شیراز درملع عام چه کردند تابدانی لخت می شوند یانه.
سرباز ملت
Iran (Islamic Republic of)
۰۹ مهر ۱۴۰۱ - ۰۰:۵۷
وقتی میخوایید طرف حق و خودی رو از دشمن پیدا کنید ببینید آتیش بیشتر کدوم سمت پرتاب میشه اون جبهه خودی و حق هست .
هم رسانه های داخلی هم خارجی یک صدا شدند برای کوبیدن محبوب دل ها
زنده باد بهار
زنده باد دکتر احمدی نژاد
دوستدارانقلاب واهلببیت ع
Iran (Islamic Republic of)
۰۹ مهر ۱۴۰۱ - ۰۵:۲۸
باسلام واحترام، درود خدا بر کسی که دنبال حق، وحق گویی است، همه ماازخدمات ارزنده دکتر محمود، خبرداریم، چرا حق وحقیقت راحت نادیده میگیریم، به خدا قسم، توروستای ما، سه برادرکم درآمد حتی میشه گفت بی درآمد، بودن که اگه طرح مسکن آقای دکتر احمدی نژاد نبود هرگز نمی تونستن یه سرپناهی برای خودشون درست کنن، خیلی به فکر مردم بودن،
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹ مهر ۱۴۰۱ - ۰۷:۲۶
هرکس علیه احمدی نژاد حرف بزنه واگذارش به خداوند درود به احمدی نژاد که رو دست ندارد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
۰۹ مهر ۱۴۰۱ - ۰۹:۴۷
اون کسی که بایدواگذارکردبه خدااحمقی بنام خودته
هموطن
| Iran (Islamic Republic of)
۱۹ مهر ۱۴۰۱ - ۱۳:۵۱
منتقدان و هواداران و دوستداران سیاستمداران ما بجای بحث منطقی و دور از تشنج و هیجان و فحاشی دست به دامان دعا و نفرین و قسم دادن شدند.
من فکر می کردم بی سوادترین و ناآگاهترین این جمع من هستم و خوشحال هم بودم چیزایی یاد میگیرم. اما با دیدن بعضی پیامها و فحاشی بعضی هموطنان دیدم از من ناآگاه تر هم هست.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹ مهر ۱۴۰۱ - ۰۷:۲۷
کار و زحمات و صداقت و تلاش و مردانگی دکتر احمدی نژاد و خدمت به ملت ایران نمونه بود و در تاریخ تکرار نمیشود
مهرداد
Iran (Islamic Republic of)
۰۹ مهر ۱۴۰۱ - ۰۸:۱۱
احمدی نژاد مرد عدالت بود و هست من و همکارانم زمان ایشان و به دستور ایشان از پیمانکاری خلاص شدیم و قرادادی خود شرکت شدیم که خیلی در معیشت ما تاثیر داشت
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹ مهر ۱۴۰۱ - ۰۸:۲۴
عقط بگید چرا پسر خودشو کنترل نکرد تواروپا
داریوش
Iran (Islamic Republic of)
۰۹ مهر ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۱
خجالت نمی‌کشی آنقدر دروغ سر هم کردی معلومه دکتر احمدی‌نژاد بدجور نونتون رو آجر کرده
دریس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹ مهر ۱۴۰۱ - ۱۲:۲۱
برادران عزیز وخواهران گرامی هیچ رییس جمهوری داخل ایران گناهی نداره اگر بخواهند کاری برای مردم انجام بدهند از اون بالا دستور میاد که این کارو نکن منظورم را که فهمیدید که اجازه نمیده .پس الکی نگید احمدی نژاد کاری نکرد بیچاره اجازه اش نمی داد.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹ مهر ۱۴۰۱ - ۱۲:۳۹
کوتوله تفاله.جایش اشغالدانی است
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
۰۹ مهر ۱۴۰۱ - ۱۵:۵۵
بی منطق و بی ادب، احتمالاً نان خور آمریکا! هستی یا حرام خور.
سینا
Iran (Islamic Republic of)
۰۹ مهر ۱۴۰۱ - ۱۲:۴۷
نظر مهم یک شهروند ایرانی در رابطه با محمود احمدی‌نژاد: من کاری به سخنان الآن احمدی‌نژاد ندارم و حتی کاری به جمله معروف خس و خاشاک او نیز ندارم. حتی در دوره دوم ریاست جمهوری اش به او رای ندادم و از او نااميد بودم،اما بعد از گذشت ۸سال از ریاست جمهوری روحانی به این نتیجه رسیدم که احمدی‌نژاد از بین بد و بدتر ، بد بوده نه بدتر. دوره او را میتوان دوره ای طلایی نامید.واقعا بهترین شرایط اقتصادی کشور در دوره ایشان اتفاق افتاد. در صنف و شغل من که تولیدکننده گل و گیاه هستم،بهترین روزها و پرفروش ترین روزها در دوره ایشان بود که بواسطه صادرات، تولید گل و گیاه در شمال کشور رونق گرفته بود. اما الآن چه؟ حتی یک صدم فروش آن زمان را نداریم. چون گیاهی صادر نمی‌شود. حتی یارانه ای که مردم می‌گیرند و حتی سهام عدالت را ایشان به مردم بخشید. گرانی ها بعد از دوره ریاست ایشان شروع شد. پس نمک نشناس نباشیم و نمکدان نشکنیم. امیدوارم دوباره به عرصه سیاست برگردد. احمدی‌نژاد بد هست، نه بدتر.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹ مهر ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۹
نظر دادن بی فایده است کسی که به نظر مردم کار ندارند اگر نظر مردم ارزش داشتی این همه بودجه خارج ازایران هزینه نمی شد اگر نظرملت ارزش داشتی اینهایی که بودجه کشور را غارت کرده اند ودر کشورهای دیگر زندگی می کنند آنها رادستگیر می کردند ومی آودنشان ایران ومورو باز خواست قرارشان می دادند
خداکرم
Iran (Islamic Republic of)
۰۹ مهر ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۱
احمدی نژاد حلال زاده است وتو بی سرو پا نمیتونی باحرفهای یه من یه قاز خرابش کنی درود به شرفت دکتر عزیز
سینا
Iran (Islamic Republic of)
۰۹ مهر ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۹
بالاخره هر مسئولی در دوره ریاست ش کارهای درست و اشتباه زیاد انجام داده. نمیشه همه کارها را صفر و صدی دید و قضاوت کرد. متاسفانه بعضی از ما یا کارهای خوب و می بینیم و تشویق میکنیم و یا کارهای بدش و می بینیم و تخریب ش میکنیم باید همه اقدامات طرف و دید و کلی قضاوت کرد. امیدوارم هر کسی که به این مردم نازنین و وفادار و به مملکت ش خیانت کرد خدا به زمین گرم ش بزنه. یا حق
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
۰۹ مهر ۱۴۰۱ - ۱۵:۵۸
بارک الله نباید صفر و صد دید ولی احمدی از همشون تا الان بهتر بود و دشمنانش هم از بدترین ها بودن. نابودی دشمنانش صلوات
مهدی
Iran (Islamic Republic of)
۰۹ مهر ۱۴۰۱ - ۱۷:۰۳
این مطلب و میزارم بره اون احمقی که این‌مطلب و درباره احمدی نژاد نوشته لازم ‌نیست چاپش کنید شما گفتید فقردرزمان احمدی نژاد بیشترشده کاری به آمارها ندارم که درصد فقر درسال ۹۲تنها ۸درصد بود وبعدازدولت تدبیر به بیش ازپنجاه درصدرسید بروید از مردم مناطق محروم درمورد احمدی نژاد سئوال کنید به شما خواهند گفت بعد میگویید آزادی بیان بیشترین رئیس جمهوری کع مورد انتقاد قرار گرفت ومخالفانش را تحمل کرد احمدی نژاد بود خوب است یک خس وخاشاک گفت ولی رئیس جمهور بنفش شما چه الفاظی به کار برد وهمچنین خاتمی که میگفت معترضین را ازسالن بیرون کنند اصلا خاتمی که ادعای گزاف آزادی بیان داشت مانند احمدی نژاد نمیتوانست مخالفین را تحمل کند فاصله طبقاتی درزمان احمدی نژاد به کمترین حد رسید این هم آمار دارد بررسی کنید البته احمدی نژاد انتقادات زیادی به او وارد میشود ولی هرچه باشد سگ مرده احمدی نژاد به کل سیستم اصلاح طلبی میرزد چون اقشارجامعه بیشتر ازاو راضی تر بودند تا شماها بعددرضمن فاجعه سال ۱۴۰۰ بود نه سال ۹۲
اکبر
Iran (Islamic Republic of)
۰۹ مهر ۱۴۰۱ - ۱۸:۱۹
چی میگی شومپت؟ حر صبح با یزید بود بعداظهر با امام حسین. از سوراخ موش نشستی برای خودت تحلیل مینویسی.
خدا آدمیزاد را مختار آفریده. اصلا مزدک میرزایی را میشناسی؟
رضا
Iran (Islamic Republic of)
۰۹ مهر ۱۴۰۱ - ۲۲:۵۵
سلام من زیاد اهل سیاست نیستم دوستان اما در خارج ایران روزی درکشور مالزی به من گفتن احمدی نژاد خیلی خوب او توانسته قیمت نفت را تا صدو اندی دلار بالا ببرد حالانمیدانم حقیقت دارد یانه اما اگه درست باشه کار هرکسی نیست انصافا
علی
Iran (Islamic Republic of)
۰۹ مهر ۱۴۰۱ - ۲۳:۳۹
اقای‌محترم‌باید‌دید‌چه‌کسانی‌از‌این‌اقا‌حمایت‌کردند‌تا‌ایشان‌هشت‌سال‌رئیس‌جمهور‌شود.به‌نظر‌من‌احمدی‌نژاد‌تازه‌حامیان‌دوران‌ریاست‌جمهوری‌خودش‌را‌شناخته‌.خداوند‌همه‌ما‌را‌از‌شر‌تزویر‌ونادانی‌وکم‌فهمی‌نجات‌دهد.وراه‌درست‌اهل‌بیت‌را‌به‌ما‌نشان‌دهد
حمید
Iran (Islamic Republic of)
۰۹ مهر ۱۴۰۱ - ۲۳:۵۶
افرین و احسنت. اقا یا خانم تحلیل گر. ایا شما در ۴ سال اول میتوانستی در مورد احمتی نژاد نظری بدهی؟ در چنین مواقعی شما هم بهترین کارشناس جهان میشوی. زمانی که چراغ سبز بگیری برای کوبیدن کسی. سید بزرگوار که ۲۰ میلیون رای با فریب از مردم گرفت حتی به اندازه همین احمدی نژاد هم در کنار مردم نایستاد‌ مردم را با شلیک مستقیم زدند. اقا گفت تَکرار کنید..کارنابلدی بهتر از فریبکاری است. روزی به هوش امدن شرف دارد به دانستن و لب دوختن. انان که بخاطر احمدی نژاد ۹ ماه ملت را به مشت و لگد بستند .زندان و شکنجه کردند فقط بخاطر اینکه نظرشان ب...بود کجای این معادله قرار دارند؟ دو کلمه هم از حامیان کور و نادانش بنویسید.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰ مهر ۱۴۰۱ - ۰۰:۲۴
تنها ریاست جمهوری خوب و مردمی بعد از انقلاب اقای احمدی نژاد بود.خیییلی خدمت کردن به ملت.چرا این قدر قصد تخریبش رو دارین از چی میترسین.بیچاره ها.اگه راست میگین تایید صلاحیتش کنید ببینید چقدر طرفدار داره.اقای احمدی نژاد هیییچ وقت زیر بار حرف زور نرفت.مگه تو دولتای بعد از ایشون کم اختلاص به بار اومد.؟؟؟؟!!!!!!!
خدمات دکتر احمدی نژاد برهیچ کس پوشیده نیست.
#دکتراحمدی نژاد
مهدی
Iran (Islamic Republic of)
۱۰ مهر ۱۴۰۱ - ۰۱:۵۰
عزیزانم اگه با رهبری زاویه نمی‌گرفت ما این مرد را برای دنیای امروز لازم داشتیم وچون صدفی درمیان مسولین بالا رتبه می‌درخشید حیف حیف حیف کمی تند روی کرد. آرا تمند هموطنان گلم
حمید لطفی
Iran (Islamic Republic of)
۱۰ مهر ۱۴۰۱ - ۱۵:۱۴
من موندم قبل از انقلاب کدام اسلام در خطر بود که الان در خطر نیست ، اختلاس ، دزدی ، غارت ، تبعیص ، بیکاری ، زباله گردی ، گرانی ، اختناق ، اعدام ، زندان ، فامیل گرایی ، تظاهر ، فریب کاری ،
ایرانی
Iran (Islamic Republic of)
۱۰ مهر ۱۴۰۱ - ۱۶:۱۲
فساد سیستماتیک کشور از دوران ریاست جمهوری این بزرگوار شکل گرفت. چون درآمد نفتی ایران در زمان ریاست جمهوری ایشان بیش از کل درامد تاریخ شرکت نفت ایران بود.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰ مهر ۱۴۰۱ - ۱۸:۰۲
تمام این سیاست ها و حرفهای قشنگ برا سرگرم کردن مردمه ایران از ریشه خرابه و باید تاوان ناسپاسی مردم داده شه .لعنت بر ناسپاسان ایران زمین که نسل در نسل باید بدبختی اشتباه رو بکشن
ندا
Iran (Islamic Republic of)
۱۰ مهر ۱۴۰۱ - ۱۹:۳۱
واقعا که مردم چه زود رنگ عوض میکنن خاک تو سرت احمدی
رضا
Iran (Islamic Republic of)
۱۱ مهر ۱۴۰۱ - ۰۹:۴۳
سهمیه بندی سوخت.یارانه 45 دلاری. ساخت 4میلیون مسکن.صادرات بسیار راحت نفت.تاثیر بر قیمت نفت. ارتباط با کشورهای منطقه . پلاک ملی .افزایش 9 برابری خودرو برای مردم.آزاد بودن واردات خودرو تا پایان . ساخت جاده به اندازه 80 سال گذشته .افزایش 8 برابری سفر به خارج در دوره او. خانه دار کردن مردم با 8میلیون پول نقد . گسترش پالایشگاهها و توسعه میادین گازی.
اگه من چرت میگم پس بانک پول جهانی هم چرت میگه که بهترین دوره شکوفایی ایران از 84 تا 88 بود . خودتون ... توش .حاصلشم شد تحریم و دولت روحانی و کلاه گشاد برجام . خفه بمیرید پس
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱ مهر ۱۴۰۱ - ۱۰:۳۰
یادم میاد زمانی که رئیس جمهور بود بشدت مقابل گشت ارشاد ایستاد ویک مدت کوتاهی گشت ارشاد تعطیل شد ولی قدرت جمع کردنش را نداشت.این یک واقعیت صدرصد هست.مثل خیلی کارهای مثبت دیگه که انجام داد وبخاطر همین سالم بودنش الان فرستادنش خارج گود
ناشناس
| Netherlands
۱۴ مهر ۱۴۰۱ - ۰۱:۵۹
خارج کدوم گود؟
هشت سالشو که دره ندیده نزاشت
بعدشم که روشنفکرشد وهرحرفی دلش خواست زد
و ازون موقع هم تشخیص نفع نظامه
حالا شما از گود منظورتون شاید کاندید رهبری نشده بهش ظلم شده
علی
Iran (Islamic Republic of)
۱۲ مهر ۱۴۰۱ - ۰۶:۱۲
چرا .... خول شده این جمع کن بساطتوبابا
Reza
Iran (Islamic Republic of)
۱۲ مهر ۱۴۰۱ - ۱۱:۰۷
درود بر احمدی نژاد که انقدر خواهان داری و دشمنانت بدون دلیل فقط لاف میزنن بیسوادها
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲ مهر ۱۴۰۱ - ۱۲:۵۱
الان هم مخالفان را اغتشاشگر می‌خوانید بزور میخواهید همه مسلمان شوند آنهم مسلمانی که اصحاب قدرت قبول دارند مردم ونیروی انتظامی که باز بچه های همین ملت هستند را روددر روی هم قرار داده وفقط ملت است که خسارت می‌بیند الان هم ادعا دارند ما می‌فهمیم وبقیه عامل استکبار وصهیونیست واز خارج شارژ می‌شوند وبه تنها چیزی که توجه نمی‌شود خواست کارگری است که زیر بار خرج زندگی مانده به جوانی که امید به آینده ندارد وبیکار است بهادری که نگران فردای فرزند است وووو وووو ولی گویا یکعده خوب می‌خورند ومیبرند که ازوصع موجود راصی هستند وملت را مقصر می‌دانند که مزاحم شده
وحید
Iran (Islamic Republic of)
۱۲ مهر ۱۴۰۱ - ۱۶:۰۹
آزموده را آزمودن خطاست.من بعنوان یک کهنه سرباز جنگ تحمیلی از رفتارهای غیر اصولی وغلط این نظام به خداوند شکایت میبرم وشدیدا افسرده ام واز خداوندمیخواهم به این ظلمهای درحق مردم پایان بدهد.وقتی من درسال ۶۰عازم جبهه بودم وهمینطور دوستانم وسایر رزمندگان دراین فکربودیم که جنگ راتمام کنیم وایران رابهشت کنیم دیگر فقری درایران نباشد آزادی داشته باشیم حرفمان را بزنیم ولی متاسفم که همه وعده سرخرمن دادند!!!!!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
۱۲ مهر ۱۴۰۱ - ۲۱:۴۱
جناب رزمنده شما با خدا معامله کردی اجرت رو ضایعه نکن ....!!!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲ مهر ۱۴۰۱ - ۲۰:۴۷
نمیدونم چرا وقتی اسم احمدی نژاد را میشنوم نا خود آگاه یاد سریال سلطان و شبان میافتم .. بنده خدا هنوزم فکر میکنه واقعا مردم بهش رای دادند و .... البته بعضی جاها هم حباثت های خاص خودشو داره مثل هم امروز که میخواد از اب گل آلود ماهی بگیره . . فقط موندم چرا بازم به مجمع تشخیص دعوت شد.
اشکان
Iran (Islamic Republic of)
۱۲ مهر ۱۴۰۱ - ۲۱:۳۷
این ۶۰ سانتی تازه مزه قدرت رو فهمیده و برای رسیدن بهش به در و دیوار میزنه ....!!!!
قحط الرجال که نیست ...!
وقتی معلمی مثل رحیم مرتاض داشت دیگه بهتر از این نمیشد ...
مردم الان بیشتر متوجه قضایا هستند و محاله دیگه دوباره احمدی نژاد رو از توی لُپ لُپ در بیارند ...
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳ مهر ۱۴۰۱ - ۱۳:۵۰
اینم بازیه خر نشید جامعه رو دوباره دوقطبی می‌کنند تأ تو یک انتخابات الکی مشروعیت خودشونو نشون بدن همشون سر و ته یک کرواسن ...د
سامیار
Iran (Islamic Republic of)
۱۳ مهر ۱۴۰۱ - ۲۲:۲۷
محمود همه رو صاحب خونه کرد وام روستای داد هر وقت ساختمان های مسکن مهرها چپ شد محمود فراموش میشود واقعا تمام قشر کارگرها کار داشتن دوره محمود
ناشناس
Netherlands
۱۴ مهر ۱۴۰۱ - ۰۱:۴۴
این نخبه الان شغلش چیه؟!
مصلحت نظاممممم؟؟
اونوقت شمابچی انتقاد میکنید؟
یجای کار میلنگه
بی نام
Iran (Islamic Republic of)
۱۴ مهر ۱۴۰۱ - ۱۱:۵۷
احمدی نژاد دلقکی که در مسیر باد قدرت حرکت می کند هرگاه حکومت به او روی خوش نشان دهد تا بیخ و بن مردم را فدا می کند وله خواسته حکومت عمل می کند هرگاه حکومت به این احمقی رو ندهد در مسیر اپوزیسیون قرار میگیرد واز منافقین مثل رجوی نفاق برانگیز تر خواهد بود او که با بگم بگمی که هرگز نگفتم مردم ساده سرزمین مان را گیر آورده این دلقک بلایی بر سر پول ومنافع مردم آورد که تقریبا تا پایان دوره دولت وتاکنون مردم۸۰ میلیون را تحت حمایت کمیته امداد وگدا پرور بار آورده وچون خود با تملق ودزدی ورانت وادم فروشی به مقامی رسیده تقریبا با حرفهایی که ارزش وبهایی ندارد ساده دلان زودفریب را بدنبال خود می کشاند از این دلقک که تازگی ها مورد عنایت حکومت قرار گرفته رفتارهای عجیب و غریب تر خواهیم دید خدایا سرزمینم را از دروغ ونفاق وریا نجات بده
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴ مهر ۱۴۰۱ - ۲۳:۵۶
در ایران کسی به قدرت نخواهد رسید مگر اینکه نردبان محکمی داشته باشد .احمدی نژاد از این نردبان بالا رفت به امید اینکه به پشت بام برسه ولی از طرف دیگه نردبان پایین اومد .و وقتی پایین اومد اعتبار و حیثیت و رفقا و هم حزبی ها رو همه و همه رو بالای نردبان جا گذاشت
این است سرنوشت انسانهای بی یا کم ظرفیت .
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵ مهر ۱۴۰۱ - ۰۷:۱۶
آقای احمدی نژاد حالا بقالی سر کوچه شما گوجه را کیلویی چند میدهد اگر می توانی لطف کنید قفل در خزانه ای که بر باد دادید باز کنید ممنون
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
برچسب منتخب