ماجرای دعوای طارمی و آزمون چیست؟! | وقایع روز
کد خبر: ۳۶۶۱۳
تاریخ انتشار: پنجشنبه ۰۷ مهر ۱۴۰۱ - 29 September 2022
بعد از بازی ایران و سنگال تصاویری در فضای مجازی پخش شد که در ظاهر نشان می داد مهدی طارمی در هنگام تعویض با سردار آزمون دست نداده است.

ماجرای دعوای طارمی و آزمون چیست؟!

وقایع روز ـ سرویس ورزشی؛

در تصاویری که منتشر شده بود مهدی طارمی بدون این که با سردار دست بدهد از زمین خارج می شود اما با مشاهده دقیق‌تر دو عکسی که منتشر شده بود متوجه می‌شویم که چنین چیزی وجود نداشته و یکی از عکس‌ها فتوشاپ است.

در این مورد یکی از نزدیکان تیم ملی گفت: اگر بخواهیم دو نفر را در اردوی تیم ملی نام ببریم که خیلی با هم رفیق هستند، قطعا این دو نفر سردار و طارمی هستند که کوچکترین مشکلی ندارند. اتفاقا رابطه کی‌روش هم با آنها بسیار خوب است و به جرات می‌توان گفت جو تیم ملی مثل جام جهانی ۲۰۱۸ جو کاملا دوستانه‌ای است.

ماجرای دعوای طارمی و آزمون چیست؟!

نکته اینجاست که در تیم کی روش اساسا کسی جرات نمی‌کند هنگام تعویض خودش را ناراحت نشان بدهد و معترض باشد. آن هم مهدی طارمی که نزدیکترین بازیکن به کارلوس کی‌روش است و همه بازیکنان تیم ملی از جمله سردار آزمون هم قبولش دارند. سردار و طارمی بعد از بازی هم برخورد بسیار خوبی داشتند تا مشخص شود عکس‌هایی که در فضای مجازی منتشر شده فتوشاپ است.

 

نظرات کاربران
علی
Iran (Islamic Republic of)
۰۸ مهر ۱۴۰۱ - ۱۴:۱۷
به نظرم توهین به شعور مردمه که حرکتی که کل فوتبال دوستان دیدن شایعه بحساب بیارن .تا کی دروغ ....واقعا علی بابا برازنده اکثر مردم این مملکته .بی وجود #دروغگو
رضا
| Iran (Islamic Republic of)
۰۹ مهر ۱۴۰۱ - ۰۶:۵۴
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸ مهر ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۹
فقط ملت یه مشکل دارن ..اونم دعوای یه مشت مرفه بی درد ...بسه دیگه ...خبر درست و حسابی ندارین ...جمع کنین برین دنبال زندگیتون ...
اسداله
Iran (Islamic Republic of)
۰۸ مهر ۱۴۰۱ - ۱۶:۰۰
مواظب شیطنتهای فضای مجازی باشیم تاازحقیقت دورنباشیم
سوباسا
| Iran (Islamic Republic of)
۰۹ مهر ۱۴۰۱ - ۰۸:۲۵
بله درسته
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸ مهر ۱۴۰۱ - ۱۸:۰۰
سیاست ربطی به فوتبال ندارد وسلام
محمد
Iran (Islamic Republic of)
۰۸ مهر ۱۴۰۱ - ۱۹:۲۹
باسلام خواهشمندم امثال کریمی هاوسلبریت ها را با این وضع مملکت، که هرچی دارند از مردم وبیت المال به دست آوردن، وموقعی که عده ای وطن فروش ومنافق آشوب به پا می‌کنند پشت سر شان آتش بیار معرکه میشند جمعش کنین،وبه درد مردم برسین.
محسن
| Iran (Islamic Republic of)
۰۹ مهر ۱۴۰۱ - ۱۷:۲۱
هنرشو داشته فوتبالیست شده شما هم اگه عرضه داشتی فوتبالیست میشدی و پول پارو میکردی
Nazanini
Iran (Islamic Republic of)
۰۸ مهر ۱۴۰۱ - ۲۲:۵۱
به جای این چرت پرتا فیلتر ها رو عین آدمیزاد از روی برنامه ها وردارین مردم کارو زندگی دارن اینترنتارو درست کنید دعوا آشتی سردار طارمی براتون مهم شده متاسفم براتون
حمید
Iran (Islamic Republic of)
۰۹ مهر ۱۴۰۱ - ۰۷:۰۱
جان عمه آت.پخش مستقیم فوتبال که چیز دیگری نشان داد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
۰۹ مهر ۱۴۰۱ - ۰۹:۲۴
اختیار با خودِ شماس. دم خروس یا قسم حضرت!!؟
محمد
Iran (Islamic Republic of)
۰۹ مهر ۱۴۰۱ - ۰۷:۴۳
سلام نمی دونم چرا همه دروغگو شدن
سوباسا
Iran (Islamic Republic of)
۰۹ مهر ۱۴۰۱ - ۰۸:۲۸
ولی عکس سردار درست بود ...
ولی سردار و مهدی دعوا نمی کنند اون ها دوست های فوتبالی و دوستان غییر فوتبالی هستند ولی من ندیدم که مهدی با سردار دست بده ولی دعوا نبوده حتما مهدی خسته بود
محمد
Iran (Islamic Republic of)
۰۹ مهر ۱۴۰۱ - ۰۹:۳۷
ازکی تا حالا باشگاه بایرن مونیخ آلمان جزئی ازبیت المال مردم شده،؟من کاری به افکاری که علی کریمی داره ندارم فقط جوگیر نشید وروزهای که علی کریمی افتخار آفرینی وشادی به مردم با فوتبال بی نظیرش هدیه میداد رو یادمون نره
امین
Iran (Islamic Republic of)
۰۹ مهر ۱۴۰۱ - ۱۲:۵۸
علی‌کریمی‌حق‌نداره‌اشوب‌به‌پا‌کنه‌‌هرچقدر‌هم‌‌‌محبوب‌باشه‌پاش‌نباید‌ازگلیم‌خودش‌درازتر‌بگذاره‌مقامش‌از‌یه‌شهیدی‌که‌درراه‌وطن‌جانش‌میده‌که‌بیشتر‌نیست‌
عشقم پسرم
| Iran (Islamic Republic of)
۱۰ مهر ۱۴۰۱ - ۱۵:۴۵
علی کریمی آشوب بپا نکرد از حق ملت دفاع کرد
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹ مهر ۱۴۰۱ - ۱۳:۲۸
کاش به جای این حرفای بیخود درباره تورم و معیشت مردم کار میکردین و حق مردم رو از مسئولین مطالبه میکردین
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹ مهر ۱۴۰۱ - ۲۰:۵۴
طارمی تازه به دوران رسیده مطمئنا تو فوتبال زیادی دوام نمیاره .از فوتبال ضعیف پرتغال بره نیمکت نشین میشه
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر: