فرهاد مجیدی در امارات غوغا به پا کرد | وقایع روز
کد خبر: ۳۶۶۲۹
تاریخ انتشار: پنجشنبه ۰۷ مهر ۱۴۰۱ - 29 September 2022
سرمربی سابق استقلال خود را آماده کرده دومین غول فوتبال امارات را شکست دهد.

فرهاد مجیدی در امارات غوغا به پا کرد

وقایع روز ـ سرویس ورزشی؛

فرهاد مجیدی سرمربی سابق استقلال در این فصل با هدایت اتحاد کلباء با گذشت ۳ هفته از لیگ امارات نتایج قابل قبولی را کسب کرده است.

مجیدی استارت بدی در امارات داشت و در اولین بازی اش مقابل تیم ناشناخته البطائح شکست خورد. باخت مجیدی در آغاز راه باعث شد تا انتقادهای زیادی از سرمربی سابق استقلال در امارات شود.

اما سرمربی سابق استقلال بلافاصله جبران کرد و با دو برد متوالی مقابل الوحده و الظفره پاسخ منتقدانش را محکم داد تا تیمش با ۶ امتیاز در رده چهارم جدول در میان مدعیان قرار بگیرد.


بیشتر بخوانید: ستاره مطیع یحیی لباس مهاجم اخراجی پرسپولیس را پوشید


مجیدی روز گذشته بدون حضور بازیکنان ملی پوش خود تمرینات اتحاد کلباء را برگزار کرد تا خود را برای بازی بزرگ مقابل العین تیم سابقش آماده کند.

مجیدی با پیراهن العین سابقه قهرمانی در آسیا را دارد. ورزشگاه هزاع بن زاید برای سرمربی سابق استقلال فضای ناآشنایی نیست و مجیدی به دنبال شکست دومین غول فوتبال امارات بعد از برد الوحده یکی از مدعیان قهرمانی است.

منبع: فارس
نظرات کاربران
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹ مهر ۱۴۰۱ - ۰۰:۰۰
پرچمت بالاست وبالاتر هم خواهد رفت اسطوره .نمونه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
۰۹ مهر ۱۴۰۱ - ۰۸:۵۴
استقلال پرچم بالا تمام
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
۱۰ مهر ۱۴۰۱ - ۰۰:۱۸
بندر دیارن
علیرضا
Australia
۰۹ مهر ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۵
صمیمانه به اسطوره بزرگ فوتبال ایران فرهاد مجیدی تبریک عرض می نمایم.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
۰۹ مهر ۱۴۰۱ - ۲۱:۲۹
فقط پرسپولیس
حمید
| Iran (Islamic Republic of)
۱۰ مهر ۱۴۰۱ - ۰۰:۴۶
اسطوره ی بزرگ ایران؟؟؟؟!!!
محمدرضا
Iran (Islamic Republic of)
۰۹ مهر ۱۴۰۱ - ۱۱:۵۲
یه آبی پوش هرجا باشه پرچم تاج بالاست درود به آقا فرهاد....
مارتیک زرین منش
Iran (Islamic Republic of)
۰۹ مهر ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۳
بطور کلی رنگ آبی بهتر و بیشتر مد تعقلم مقرر میگردد
موری
Iran (Islamic Republic of)
۰۹ مهر ۱۴۰۱ - ۱۷:۱۰
کی تواین روزا حال وحوصله فوتبال وداره
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹ مهر ۱۴۰۱ - ۱۷:۴۵
يه استقلالی ما ندیدم از حال روز مردم اين روزها بگویید پس صحبت بالا بودن پرچم نکنید
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
۰۹ مهر ۱۴۰۱ - ۲۰:۵۴
پس این همه وریا می‌گفت چی بود پس
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
۱۰ مهر ۱۴۰۱ - ۰۴:۳۰
نیک‌نفس مگه اولین کسی نبود که به اعتراض کشتن مهسا موهای سر خودشو باماشین جلودوربین زد.
محمدرضا
| Iran (Islamic Republic of)
۱۴ مهر ۱۴۰۱ - ۰۹:۵۶
عارف وقائدی هم که تو اینترمیلان بازی میکنند
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹ مهر ۱۴۰۱ - ۱۹:۰۰
همیشه موفق باشی شاه فرهاد
ارمی
Iran (Islamic Republic of)
۰۹ مهر ۱۴۰۱ - ۱۹:۰۲
در جواب اون ناشناسی که نوشت استقلالی ها از حال و روز مردم نمیگویند
احتمالا خواب بودی . ندیدی ووریا چه کرد...
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹ مهر ۱۴۰۱ - ۱۹:۲۴
شاه فرهاد کار درست به تمام معنا استقلالی اصیل
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹ مهر ۱۴۰۱ - ۱۹:۳۹
مملکت به فنا رفته
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹ مهر ۱۴۰۱ - ۲۱:۲۸
من واقعا نمی‌فهمم چرا اینترنت قطع کلی کاردارم که نمیشه انجام داد آقا درسش کنید دیگه این جور که نمیشه
همراهی
Iran (Islamic Republic of)
۰۹ مهر ۱۴۰۱ - ۲۲:۳۸
استقلالی ها وضعیت امروز ایران را درک می کنند مثل بعضی وطن فروش های خائن نیستند واسه خوشحالی اسرائیل خوش رقصی کنند . زنده باد استقلال عزیز هر جا باشی پرچم تو بالاست.
لاری باز
| Iran (Islamic Republic of)
۱۰ مهر ۱۴۰۱ - ۰۸:۵۴
این حرفها یعنی چه؟پسر جان خوبه آدم دشمناش را با علم ودانش زمین بزنه؟بقولی دوره بزن درو گذشته ......سفره دزدی واختلاس رو همین تفکرات در ایران پهن کرده.....مومن جون....
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰ مهر ۱۴۰۱ - ۰۶:۱۱
درود به ستاره استقلال فرهاد مجیدی ودرخشش او در لیگ امارت *درزندگیت نیز موفق باشید
حسین د
Iran (Islamic Republic of)
۱۰ مهر ۱۴۰۱ - ۰۷:۱۶
درود بر شاه فرهاد بزرگ
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰ مهر ۱۴۰۱ - ۰۹:۲۴
ماشاالله به آقا فرهاد مجیدی افتخار آفرینی کردی اسطوره.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰ مهر ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۷
دوروت برفرهادجان
حسین پورزاد پرسپولیسی
Iran (Islamic Republic of)
۱۲ مهر ۱۴۰۱ - ۰۰:۳۶
گل محمدی سرمربی بزرگی نیست همه هواداران این بدونند نیمه مربیان گل محمدی همیشه ضعیف بوده و هیچ مدیریتی رو تیم وبازیکنان نداره در مقابل تیم های بزرگ مثل دراگان ایکوچیج ترسو وبزدل تیمش عقب می افته عقلش قفل میکن دنده عقب می‌ره هواداران خدایی همه میدونند که رضا درویش مدیر عامل وقت پرسپولیس تمام بازیکنان دلخواه گل محمدی رو جذب کرده ولی پرسپولیس مشکل تو خط هافبک‌های بی لیاقت داره توان نبود فصا سازی برای مهاجم ندارن توان قدرت بدنی چرخاندن توپ ندارن گل محمدی گیج این پرسپولیس دو هافبک خلاق می خواهد که یکیش بازی ساز باش تو نیم فصل یک هافبک طراح بازیساز خارجی باید بیاره تو بازی های بزرگ به مشکل میخوره تراکتور نمونش بود حالا سپاهان هم ببینید آقای گل محمدی همیشه دنبال بهانه چرت وپرت هستی یا چمن بد یا پول دیر شده یا بازیکن میگه از نظر روحیه خراب چرا خراب الان باید بازیکن خوب باش دل وخال مردم با برد خوب کنید نکن عذادا ی بودی آقای گل ممد باید قبول کرد تیم گل محمدی از روزی که اومده اصلا هجومی نیست تاکتیک نداره وقتی تیم عقب نتیجه اصلا بلد نیست حمله کن فشار بیاره نتیجه رو عوض کن گل محمدی بره بهتره آقای درویش اگه با سپاهان نتیجه نکرفت بهتره استعفاه بده مقبول کنید کالدرون بیارید سر مربی بیارید که محکم ومذیربت خوب داشته باش نه گل محمدی مدیریت وتیمش تاکتیک گاری سر خیابون داره
حسن
Iran (Islamic Republic of)
۱۲ مهر ۱۴۰۱ - ۲۳:۵۱
فرهاد جان هر جا هستی امیدوارم موفق باشی
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر: