کارلوس کی روش به اغتشاشات ایران واکنش نشان داد! | وقایع روز
کد خبر: ۳۶۶۵۸
تاریخ انتشار: جمعه ۰۸ مهر ۱۴۰۱ - 30 September 2022
سرمربی تیم ملی کشورمان اعلام کرد فوتبال ربطی به سیاست ندارد.

واکنش کارلوس کی روش به اغتشاشات ایران

وقایع روز ـ سرویس ورزشی؛

اردوی تیم ملی کشورمان در اتریش به پایان رسید. یوزها با هدایت کارلوس کی روش سرمربی جدید کشورمان موفق شدند در دو بازی بزرگ نتایج قابل قبولی را کسب کنند.

شاگردان کی روش در اولین بازی دوستانه موفق شدند اروگوئه غول فوتبال آمریکای جنوبی را با نتیجه یک بر صفر شکست دهند. تیم ملی کشورمان در دومین بازی دوستانه اش مقابل سنگال قهرمان آفریقا قرار گرفت و در این بازی به نتیجه تساوی یک بر یک رضایت داد.


بیشتر بخوانید: به صدا درآمدن زنگ خطر برای طلا


کارلوس کی روش به اغتشاشات ایران واکنش نشان داد!

در همین رابطه بلین مک کنا مربی ایرلندی از کارلوس کی روش نقل قولی را منتشر کرد. این مربی سانکن تایلند به نقل از کی روش نوشت: «فوتبال به من این امتیاز را داده که به جاهای زیادی بروم. من مردمی را می بینم که می خندند،گریه می کنند، می رقصند و آواز می خوانند. شما مادرانی را می بینید که بچه هایشان را به مدرسه می برند. فوتبال به شما می‌آموزد که انسان‌ها چقدر وجه اشتراک دارند که هیچ ربطی به سیاست یا نظام ها ندارد.

نظرات کاربران
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸ مهر ۱۴۰۱ - ۱۳:۲۶
...میخوری در مورد اوضاع داخلی ایران اظهار نظر کنی و عقیدتو به بازیکنای تیم ملی تحمیل کنی
کوروش
| Iran (Islamic Republic of)
۰۸ مهر ۱۴۰۱ - ۱۴:۲۲
آرام باش بربر
مجید
| Germany
۰۸ مهر ۱۴۰۱ - ۲۲:۰۳
بیا پایین
یه هم وطن
| Iran (Islamic Republic of)
۰۸ مهر ۱۴۰۱ - ۲۳:۲۹
تو کجات سوخته که اینجوری موضعگیری میکنی؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
۰۹ مهر ۱۴۰۱ - ۱۶:۳۴
باز افسارت در رفت
سعید
| Iran (Islamic Republic of)
۰۹ مهر ۱۴۰۱ - ۲۰:۴۳
مربی خارجی نباید در این اوضاع سیاسی حرفی برند چون ممکنه تاثیر منفی و سوبرداشت بشه و باعث تحریک شه حتی اگه منظوری نداشته باشه‌
و الان هم اصلامعلوم نیست منظور کیروش ازین حرف اصلا چی بوده که دیگه بدتر.
ایرانی
| Iran (Islamic Republic of)
۰۹ مهر ۱۴۰۱ - ۲۱:۱۶
....نخور بابا
زن آزادی
| Iran (Islamic Republic of)
۱۰ مهر ۱۴۰۱ - ۲۲:۲۹
تحمیل چی؟
شماها چرا خودتونو به خنگی زدین؟؟
هیچی نمونده دیگه تو مملکت همه چیو نابود و هرکی ک سرش به تنش می ارزیدو فراری دادن
اخه یه ادم باید چقد سواری دادنش عالی باشه که،یکی بیاد جلوش بگه فلان کشور اَخ هس،ولی هم بچه هاش تو همون کشورها باشن،هم خودش کلی پول و ملک اونجا برده و خریده باشه.بعد بیان باز به همون آدم بگن که آره مسئولینی داریم ایجورن ولی فلان آقا ایجور نیست.اون پاکه،یوقت گردنت درد نیاد ایهمه راحت سواری میدی بشون
احمدزاده
Iran (Islamic Republic of)
۰۸ مهر ۱۴۰۱ - ۱۳:۵۳
کریوش مربی نیست.فقط برده یه عده آدم مفت خور.ودزده
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
۰۸ مهر ۱۴۰۱ - ۲۳:۲۳
واقعا نمیدونم شماها عقل تو کلتون نیس تا موقعی که کیروش نیومده بود فوتبال ایران چه شکلی بود خجالت بکشین حداقل بریم مطالعه کنین
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
۱۳ مهر ۱۴۰۱ - ۱۲:۱۰
هه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
۱۳ مهر ۱۴۰۱ - ۲۳:۰۲
کیروش نتایج خوبی گرفته ومیگن مدیریتش خوبه مربی بزرگگیه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸ مهر ۱۴۰۱ - ۱۳:۵۴
سلام
چرا مربی خارجی
مگر مربیان ایرانی سواد فوتبال ندارند که کی روش را آوردن.
دروغگویان .
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
۰۸ مهر ۱۴۰۱ - ۲۱:۵۷
برای‌اینکه‌در‌کنار‌مربی‌خارجی‌بهتر‌میتونند‌دزدی‌کنند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
۰۹ مهر ۱۴۰۱ - ۰۰:۳۶
بنظرم بجای سرکوب مردم مسئولان به خودشون نگاه کنند چیکار کردین ب این مردم زمان ۵۷ تلاش کردن برای حجاب برای دین حالا بچه هاشون به اسلام نه میگن چون اسلام رو نقاب کردین به صورت خودتون وهر جنایتی دوست دارین می کنید و چیزی که برایتان مهم نیست مشکلات ودرد مردم هست بدرد مردم برسید
معلم اخلاق
| Iran (Islamic Republic of)
۰۹ مهر ۱۴۰۱ - ۰۲:۵۶
مربیان ایرانی جنبه ندارند،بازیکن ایرانی جنبه ندارد،هنرمندخواننده ایرانی جنبه نداردقبول کن تعصبت همیسه واقعی باشدماجنبه بزرگ بودن نداریم یک شخصیت بزرگ فقط جوابگوی شرح وظایفش حیطه کاریش هست ودر اموردیگرفضولی اره فضولی دخالت نمیکندامامابازیکنان ایران اکثریت این گونه تربیت نشدیم معنای شرح وظایف نمیدانیم ووو
کامیار
| Iran (Islamic Republic of)
۰۹ مهر ۱۴۰۱ - ۱۶:۴۲
درود
مربیان ایرانی بیسوادترین مربیان دنیا هستند.تو که این همه سنگ مربی ایرانی رو به سینه میزنی کدام مربی ایرانی بعد از انقلاب تونسته یک جام مهم بیاره.جلال طالبی بهترین تیم فوتبال ایران رو که یه مربی باسواد بین المللی آماده کرده بود برد جام جهانی و فقط به خاطر مسائل سیاسی تونستن آمریکا رو ببرند.چشمات رو باز کن و خوب نگاه کن.توی والیبال ببین مربی ایرانی چه بلایی بر سر جایگاه تیم ملی آورده.بازی های ضعیف و باخت های مفتضحانه.قبلا تیم ایران با مربی خارجی همیشه در رنکینگ الیبال دنیا ۶ و یا ۷ دنیا بود.الان توی آسیا والیبال ایران دوم شده بعد از ژاپن.لطفا اسم مربی وطنی رو نیار که حالمون به هم میخوره از نحوه ی بازی تیمهایی که با مربی وطنی میرن مسابقات و با شکست و تحقیر برمیگردن.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
۱۳ مهر ۱۴۰۱ - ۲۳:۰۴
مربی ایرانی همه اش پارتی بازی و حتی بعضی بازیکنان به او تحمیل میشه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸ مهر ۱۴۰۱ - ۱۴:۱۳
مردم ازفسادمسئولان بلندپایه حاکمیت جان به سرشده اند،شایدیکی دونفردراین سیستم پاک باشند.ولی پاکی خامنه ای وعده ای انگشت شما مشکل ماراحل نمی کند،بامدرک فوق لیسانس به دنبال ویزیتوری وکارساعتی هستم بیمه ندارم.اکثرعمرم رادرس خواندم ودرس دادم الان ارزشی ندارم چون متملق وچاپلوس وبدفطرت نبودم ،تاجایی که امکان داشت پاک وسالم زندگی کردم ولی دراین کشورکارسازنبود،

هرکس خواست درسازمانهای دولتی یاخصولتی مشغول به کار شودویابه مسئولیتی دست بیابدبایدیابانماینده یامزیریامدیرکل یایکی ازوصل شدگان به کانون قدرت وثروت ارتباط داشته باشد،ماکسی رانداشتیم که مارامعرفی کند،همین الان معاون اول فرزندآیت الله است،وزرافرزندان ونوه های آیت الله هاهستند،مدیران ملی ،استانداران ومدیران کل و....ازبستگان کانون قدرت وثروت هستند،آقای خامنه اي من که هیچ کس رانداشتم چه خاکی بایدبه سرم بریزم این همه زحمت کشیدم درس خواندم تجریه کسب کردم که ازعلمم استفاده کنم ولی چون پارتی نداشتم پشت درهای بسته مانده ام،آقای خامنه ای بگوبامن تماس بگیرندمن باشخص خورشماکاردارم.

باتشکر
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
۰۸ مهر ۱۴۰۱ - ۱۶:۳۶
زربیخودی می زنی این افکار از مغز معیوب شما سرچشمه گرفته
کامیار
| Iran (Islamic Republic of)
۰۹ مهر ۱۴۰۱ - ۱۶:۴۶
درود بر هموطن گرانقدرم.هموطن این دوران ...استبداد مذهبی و دیکتاتوری به زودی تمام میشوند.بعد نوبت ماست که از کسانی که زندگی های ما را ظرف ۴۳ سال به تباهی کشاندند بپرسیم چرا و به چه قیمتی این کار را کردند.به هر حال پایان شب سیه سپید خواهد بود.به امید آزادی ....
اسمعیل نصیری
Iran (Islamic Republic of)
۰۸ مهر ۱۴۰۱ - ۱۴:۲۰
این واقعیت که کشور ایران یک حکومت اسلامی وجمهوریت دارد که نظام حکومتی آن است یک واقعیت است که انکار ناپذیر است من یک سئوال از کسانی دارم که باتوجه به تحرکات وتبلیغات غربی ها شعار بر علیه نظام می دهند تمام دوران حکومتی ایران تا ۲۲ بهمن ۵۷ سلطنتی بود لختی گری بی بند بار وآزادی ها منکراتی وخلاص شرع مقدس بود اما آزادی سیاسی ومبارزه با ظلم وستم نبود جوانانی از نسل امام خمینی با تشکل های مردمی تلاش کردنند تا حکومت شاهنشاهی سرنگون شد ،درست در اوایل منافقین،گروه کمونیستی وتجزیه طلب ها از همان اول شروع کردنند به کشتن ،مخالفت،نفوذدر نظام ،خراب کاری در اقتصاد در تولید وترور رهبران جامعه اسلامی ونگذاشتن روح صحیح دموکراسی که روح جهان را پاک خواهد نمود رشد درستی داشته باشد بعد جنگ تحمیلی، بعد ترور، وهزاران مقابله با پیشرفت نو پا در ایران وتحریم ها واختلاس ها وهزاران جریان دیگر تا کنون در مقابل قبل وبعد پیروزی جوان آن دوران با اعتقاد به حکومت اسلامی شهید داده حتی همین دوران شما هم که شعار می دهید باز هم شهید می دهند پس کمی بخودتون بیاید جمهوریت در انتخاب رئیس جمهوری داریم ، انتخاب در نمایند مجلس داریم، انتخاب در شورای شهر داریم وحتی انتخاب در رهبری انقلاب هم داریم ،پس دموکراسی واقعی در اینجاست این دختره لکاته مسیح علیزاده ،یا سالی تاک واینترنشنال سعودی وبی بی سی انگلیسی واسرائیل قاصب وکودک کش خیلی وبی ریا خدمتتان عرض می کنم ما جوانان نسل ۱۵ خرداد ونسل ۲۲ بهمن ونسل دفاع مقدس و نسل شهیدان آرام وبی صدا از شما عزیزان گول خورد می خواهیم خود را فنا نکنید و نیا وآخرت خودتان را نابود نکنید وبدانید نسل جامندگان از شهادت تا آخرین قطره خون‌مان از این انقلاب ورهبری ونظام وحکومت اسلامی دفاع خواهیم کرد وهر فتنه ایی را آرام ساکت خواهیم کرد پس برای توسعه وپیشرفت ایران فکر کنید
رامین
| Iran (Islamic Republic of)
۰۸ مهر ۱۴۰۱ - ۱۵:۱۶
شیرمادر حلالت
لعنت بر مزدوران و سلبریتیهای خائن داخلی
لهراسبی
| Iran (Islamic Republic of)
۰۸ مهر ۱۴۰۱ - ۱۶:۴۰
زهی خیال باطل
اینها آبروی اسلام را هم بردند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
۰۸ مهر ۱۴۰۱ - ۱۷:۰۹
تو غلط کردی
شهرام
| Iran (Islamic Republic of)
۰۹ مهر ۱۴۰۱ - ۰۹:۰۷
تمام حرف شما درست ولی این هم اختلاس این هم پارتی بازی این هم آقا زاده ها که بوجود آمده و این همه سرمایه مملکت که هیچ گونه توضیح در مورد خرج کرد آن نیست اینها باعث شده که این انقلاب به چشم مردم عام همان انقلاب امام خمینی (ره)و شهیدان والا مقام نباشه وبا کوچکترین اختلاف با این انقلاب مخالفت کنند
نورالدین نصرتی
| France
۰۹ مهر ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۰
واقعا آقای احمدی نژاد شماباخودت،چند،چندی ،کجای کاری،چکاره هستی ،نفوذی،جاسوس دوجانبه،قاتل جوانهای مردم زمانی ک،توسپاه بودی هنوزپروبالت بازنشده بود،ختم کلام الان چوب دوسر..........حنات برای هیچ طرف رنگی ندارد،برای خودت فکردگروطرحی نودرانداز
زهرا
| Iran (Islamic Republic of)
۰۹ مهر ۱۴۰۱ - ۱۸:۲۴
احسنت جواب عالی
مهدی میر
| Iran (Islamic Republic of)
۰۹ مهر ۱۴۰۱ - ۲۳:۱۶
شیرمادرونان پدرحلالت فرزند ایران،زنده بادایران
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
۱۰ مهر ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۶
دوست عزیز موتوری جنس خوب دست مشتری نمیده یه ساقی پدر مادر دار پیداکن
علی
| Iran (Islamic Republic of)
۱۰ مهر ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۵
مردم با تحرکات غربی ها شعار علیه نظام می‌دهند یا وضع نکبت بار اقتصادی و امنیتی ؟؟؟همیشه شما چاپلوس ها بیشترین ضربه رو به نظام جمهوری اسلامی زدید که با انکار کردن و لاپوشانی ماله کشی اشتباهت مسئولین رو جبران کردید و البته سرکوب...مگه مردم مرض دارن وقتی اوضاع خوبی داشته باشن علیه نظام فعالیت کنن..ایم مردم همون مردمی بودند که هم در انقلاب و هم در جنگ تحمیلی فرزند و جون دادن...ولی سهمشان رو از یک زندگی ساده رو ازشون دزدیدن و خرج خودشون و کشورهای خارجی کردند کشورهایی که دست در دست صدام یا با بی تفاوتی مارو کوبیدن
علی
| Iran (Islamic Republic of)
۱۰ مهر ۱۴۰۱ - ۱۴:۵۵
ولی به نظر من گشت ارشاد اجیر شده دشمنان جمهوری اسلامی بود که این حادثه رو رقم بزنه تا بعدش این وضعیت کشور بشه..برخی از ماموران و مسئولین گشت ارشاد دست در دست دشمن بودند...وطن فروش اینا هستند نه مردم..دشمنان خوب ميدونند کجا هزینه کنند
درود بر مردم فهیم ایران
| Iran (Islamic Republic of)
۱۱ مهر ۱۴۰۱ - ۲۳:۵۵
چه بر سر این افراد آمد
شریعتمداری
دکتر علی شریعتی
طالقانی
منتظ..
میرحسی...
بهشتی
انقلاب سر افراد خوب را خورد
یا این افراد نالایق بودند
چرا مدیران کنونی مملکت توان و دانش ارتقا کیفی زندگی در ایران را ندارند و نمی توانند وضع زندگی در ایران را بهتر کنند چه از نظر معنوی و چه از نظر مادی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
۱۴ مهر ۱۴۰۱ - ۰۳:۴۷
انتخاباتی که من دیدیم همش کاغذ بازی بیش نیست ،اگه تو خوابی بیدار شو ....
امید
| Iran (Islamic Republic of)
۱۵ مهر ۱۴۰۱ - ۰۱:۲۰
ببین پسرک که داری ادا درمیاری همین الان که به قول خودت شهید میدید تا.....جرأت داری عکست رو نشان بدی ، تازه حرفای گنده تر از دهنت میزنی. جمهوریت داریم مجلس داریم.....حتی شورای رهبری داریم ، آره ، همه چیز گل و بلبله ، پس عکس خودت رو بذار تا باهم لذت ببریم...
باشه جوجو،
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸ مهر ۱۴۰۱ - ۱۴:۲۱
مفتخوری جدید به تیم مفتخوران مملکت اضافه شده .
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸ مهر ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۰
کی روش مردواقعی
علیرضا
| Iran (Islamic Republic of)
۰۸ مهر ۱۴۰۱ - ۱۶:۱۷
حی علی خیرالعمل کی‌روش مرد عمل
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
۰۸ مهر ۱۴۰۱ - ۲۳:۴۹
آره تو خوبی
نا شناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸ مهر ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۵
این الان چه ربطی داشت ؟
میرزا
Iran (Islamic Republic of)
۰۸ مهر ۱۴۰۱ - ۱۵:۰۵
سلام
الان اگر به نفع مزدوران بیگانه پرست حرف می زد حلوا حلوا می شد.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
۰۸ مهر ۱۴۰۱ - ۱۵:۴۵
مزدور خودتی و اون بی همه چیزای ناموس فروش کودک کش
این بی شرفا خودشونو ایرانی نمیدونن پس حق ندارن در کشور ما به ما زور بگن
نامرد وطن فروش مزدور تو هم اگر خودتو حزو اینا میدونی از کشور عزیز من برو وگرنه خودت و هم عقده ای هات توکل بر خدا میرین به درک
زهرا
| Iran (Islamic Republic of)
۰۹ مهر ۱۴۰۱ - ۱۸:۲۶
دقیقا
خخخخ
Iran (Islamic Republic of)
۰۸ مهر ۱۴۰۱ - ۱۵:۱۲
خخخخ
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
۱۰ مهر ۱۴۰۱ - ۰۰:۱۴
چ میگی تو
AZ
Iran (Islamic Republic of)
۰۸ مهر ۱۴۰۱ - ۱۵:۱۷
رسانه باید بی طرف باشه. وظیفه رسانه گفتن حقیقت است‌. اگر رسانه مدافع یک جریان باشد و دیگری را مورد هجمه قرار دهد رسانه نیست. حفظ شان افراد در هر جایگاهی لازم و ضروریست. آسیب زدن به شان افراد پیگرد قانونی دارد. آسیب زدن به اماکن ٬ اموال عمومی ٬ شخصی و دولتی جرم است. تمدن ۳۰۰۰ ساله داریم. راه برای بیان مشکلات بسیار است. آیا مشکل مردم فقط حجاب است. اگر مثل انسان متمدن خواسته ها را بیان میکردیم تحت تاثیر یک موضوع خاص جو زده نمی شدیم ٬ و کلیه مسایل از قبیل بیکاری ٬ فقر ٬ تورم ٬ ازدواج و ... فراموش نمی شد. برای بیان دردها آرامش ٬ تعقل و صبر لازم است. عصبانیت بیشتر باعث تنش میشود.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸ مهر ۱۴۰۱ - ۱۵:۴۲
سخنان دوپهلو از یک مرد رند سیاس
اخه مرد حسابی این اعتراصات ربطی به سیاست نداشت و نداره
مردم دنبال حقی هستند که عمری گرفته شده چون حکام و مصبوبین بی کفایت حکومتی اهیمتی به خواست مردم نمیداده و نمیدهند
خون مردم دیگه به جوش امده
حکومت میخواد مردم دچار مرگ تدریجی رویاهاشون بشوند اما مردم نمیخوان فقط به داشته هاشون قانع باشن
بلکه میخوان برای نداشته هاشونم بجنگن
امام علی (ع) در نهج البلاغه میفرماید به داشته هایت شاکر باش و برای نداشته هات بجنگ
حکومت دم از حکومت علی وار میزنه اما فقط میخواد مردم علی وار باشن اما خودشون برعکسن
کی روش هم برای اینکه بمونه جوری حرف میخواد بزنه که نه حکومت بش بر بخوره نه مردم
کسی که میگفت به پیش خانوادش برگشته
موضعت را درست مشخص کن آقای کی روش
امنیتی ها وقتی میخوان مردمو بکش به زیردستا میگن فکر کن ایرانی نیستی بزن
مردم میگن فکر کن ایرانی هستی و خانوادت جلوته نزن
یا تو با ایرانی یا با ایران نیستی اقای کی روش کدومی؟
مهدی بخشی
Iran (Islamic Republic of)
۰۸ مهر ۱۴۰۱ - ۱۵:۵۶
کی روش مردواقعی معلم فوتبال
مجید
Iran (Islamic Republic of)
۰۸ مهر ۱۴۰۱ - ۱۵:۵۶
خیلیم آدم با سوادیه که فوتباله ایرانو متحول کرد. یادتونه آدمایی مثله کریمی رحمتی از تیم ملی خط زد چون تیم براش مهم بود نه شخص. فوتبال ربطی به سیاست نداره.الانم بعد جام جهانی مطمئن باشید خیلی از این بازیکنارو خط میزنه . همین سردار دیگه به درد نمیخوره رفته آلمان گند زده. چون دورش تموم شده .مگه مربی ایرانی تو راس تیم ملی نبودند مثل دایی ..... چه گلی به سره ایران زدند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
۰۹ مهر ۱۴۰۱ - ۰۰:۰۱
خدارا شکر پیش گو هم داریم درکشور
امین
| Iran (Islamic Republic of)
۰۹ مهر ۱۴۰۱ - ۰۲:۰۳
... سردار بفکر هم وطنان خو میباشد خود را از این خاک و دیار می‌داند وگرنه براحتی با ثروتش مثل آقازاده‌ها ی حروم لقمه وطن فروش ناموس فروش کیف دنیا را بکند...سردار غرور غیرت نصل اوغوز خان وطن پرست میباشد درود بر سردار دلها درود بر سردار وطن پرست ها از یک اسطوره جز این نباید توقع داشت.سردار فقط بفکر جاییست که نامش وط ناست ایران اییییرررراااان ن ن م
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸ مهر ۱۴۰۱ - ۱۶:۰۱
خخخخخخخخخ
حامد
Iran (Islamic Republic of)
۰۸ مهر ۱۴۰۱ - ۱۶:۰۴
آقای کی روش اینجا ایران است همه چیز به سیا ست ربط دارد فعلا کار داریم
علیرضا
Iran (Islamic Republic of)
۰۸ مهر ۱۴۰۱ - ۱۶:۱۴
تیم فقط ملوان بندرانزلی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
۱۰ مهر ۱۴۰۱ - ۰۰:۱۶
برو امو
محمدی
Iran (Islamic Republic of)
۰۸ مهر ۱۴۰۱ - ۱۶:۱۷
تو یکی لطفا خفه شو، که معلوم نیست از آن قرارداد چند دهه میلیارد تومانی ات چقدر به کی می رسد و چه دست های پنهانی دوباره تو مربی درجه سه را آوردند و به فوتبال بیمار این کشور تحمیل کردند.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸ مهر ۱۴۰۱ - ۱۶:۲۰
متاسفم یه عده ای صحبت‌هایشان براساس صحبت های شبکه من وتو اینترنشنال وصدای امریکا میسنجند اخیرا که مسیح علی نژاد جونتون هم رسوا شدیه عده بی عقل تحریک میکنه بیان توخیابون که فقط پولشوبگیره بله کیروش به فوتبال مااعتبارداد
شهاب
| Iran (Islamic Republic of)
۰۹ مهر ۱۴۰۱ - ۰۴:۲۸
تو کی هستی که به مردم توهین میکنی ، این حس که هر چی تو و امثال تو فکر می‌کنید درسته تهوع آوره
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
۱۲ مهر ۱۴۰۱ - ۰۷:۴۰
احتمال گشت ارشاد با سوابق طولانی در رفتارهای وحشیانه و رسوا کننده از دشمن پول میگیره برا نظام دشمن تراشی کنه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸ مهر ۱۴۰۱ - ۱۶:۲۲
درود خدا بر اقای رئیسی
ابی
| Iran (Islamic Republic of)
۰۸ مهر ۱۴۰۱ - ۲۳:۱۴
لعنت خدا بهش
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
۰۹ مهر ۱۴۰۱ - ۰۱:۱۲
درود بر مادرش
رسول آذریا
| Iran (Islamic Republic of)
۱۲ مهر ۱۴۰۱ - ۰۰:۰۱
درود بر رییسی که بیشتر از همه دروغ گفت
گرانی زیادتر شد
فقر بسیار بیشتر
بیکاری زیاد
ازدواج کم
پول چاپ کرد
تورم بیداد کرد
مدیران جدید نالایق تر و تازه دارن یاد می گیرند
کارآموزی می کنم
و سفر میروند تا بدانند چی کار باید بکنند
اول رییس جمهور می شوند بعد درسهاشو یاد می گیرند
محمدرضاجعفری
Iran (Islamic Republic of)
۰۸ مهر ۱۴۰۱ - ۱۶:۲۳
نظام به جای اینکه ازبسیج برای ازبین بردن اختلاس ونظارت برکارادارات ومبارزه باگرانی سرسام آورکه خواست عموم ملت است ،استفاده کندکه رضایت عمومی جامعه رابدست آوردودرعوض بسیج رادرمقابل ملت قرارمیدهدو...
سامان
| Iran (Islamic Republic of)
۰۹ مهر ۱۴۰۱ - ۱۷:۴۹
معلومه هیچ وقت بسیجی نبودی، که این نوع استنباط میکنی!!!!
اصغر
| Iran (Islamic Republic of)
۰۹ مهر ۱۴۰۱ - ۲۰:۰۲
حدود ۴۰ سال است همه چیز دست بسیج و سپاه هست چه کاری کردن ...
ناشناس
United States of America
۰۸ مهر ۱۴۰۱ - ۱۶:۲۷
آقای کیروش،سلام.روزبخیر.علی آقای کریمی خیلی به شماسلام می رساند.
شمابا این اخلاق ومنش، به تن فروشان گرفتار واسیرومستاصل کشورم گفتی زکی!
فرهاد
| Iran (Islamic Republic of)
۱۰ مهر ۱۴۰۱ - ۱۶:۴۶
وطن فروش مثل تو اختلاسی و احتکاری و فرزند آقازاده آقای بیکار که میشینی حرف مفت میزنی جیره خوار حتی وجود نداریداسمتونم بگذارید بدبختا لعنت خدا اول به شما منافقین....
مرتضی
Iran (Islamic Republic of)
۰۸ مهر ۱۴۰۱ - ۱۶:۳۲
واقعا الان این کجاش اظهار نظر کی روش در مورد اغتشاشاته...چرا تیتر نامربوط میزنید تا دیده بشید...
ناشناس
France
۰۸ مهر ۱۴۰۱ - ۱۶:۵۱
خارجیه ولی یک انسانه واقعی وقدر ایران ومردم ایران رامی داند چیزی نگفته بیچار که این همه میسوزید
س
Iran (Islamic Republic of)
۰۸ مهر ۱۴۰۱ - ۱۶:۵۲
مگه انتظار دیگری از مربی مزدبگیر دولت میشه داشت؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸ مهر ۱۴۰۱ - ۱۶:۵۴
کی روش دلال موزامبیکی ایشان باتاج تو دلالی دست دارند
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸ مهر ۱۴۰۱ - ۱۷:۱۲
زنده باد کی روش
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸ مهر ۱۴۰۱ - ۱۷:۱۴
#رفراندوم راه نجات مردم..
سربازان واقعی ملت و کشور ایران تفنگ و سرکوب را کنار بگذارید..مردم و جوانان ما خسته از بیکاری..فقر..نبود آینده ای روشن..تبعیض..غبطه خوردن به اوضاع مالی آقازاده های با پارتی و ناعدالتی هستند اغتشاشگر نیستند اغتشاشگر اختلاس گرانی هستن که ثروت ها را چپاول کردن جوانان ما را بی اینده کردن..جوانان ما خسته از سرکوب تحقیر و خسته از اعترافات اجباری و مضحک هستن..خسته از دورویی مقامات که اصلا به خدا،حجاب و اسلام تا زمانی که حافظ قدرت و ثروتشان نباشه اعتقاد ندارن و فقط باهاش حواسها رو پرت تا مردم مظلوم ایران رو به نفع خودشون و فرزندان خودشون چپاول کنند جوانان ما از این ظلم و ستم ها خسته ان بخدا نه اغتشاشگر هستن نه هیچ چیز دیگه فقط از ظلم،سرکوب،دروغ و ریا،فساد،جنایت،و همه زشتی ها موجود خسته و خشمگین هستن ..زندگی،رفاه و آزادی را برایشان فراهم کنید زندگی خودشان را با عزت و محبت پیش خواهند برد و ایران رو سرافراز، شاد و اباد خواهند کرد..
حسینی
| Iran (Islamic Republic of)
۰۹ مهر ۱۴۰۱ - ۰۰:۴۲
درود بر شرفت متاسفانه عده ایی معلوم نیست بخاطر جیست البته بیشتر منافع هست وگرنه هیچ انسانی چشم خود را بر حقیقت نمی بندد.. جرا باید کشوری با اینهمه ثروت ملی اکثریت مردم فقیر باشند. جرا به یک بی حجاب چندین سال زندان میدهند ولی به اختلاسگران بسیار مجازات کم. و هزاران درد دیگر با چندین جا کار کردن فقط می‌توان شکم خوانواده را سیر کرد نه مسافرتی نه خوشی .پس کی درست میشود .سالهاست فقط نظاره گر بیشتر شدن فقر وفساد و اختلاس هستیم و در مقابل مسؤلان فقط شعار و شعار در عمل هیچ کاری نمیکنند. مردم دیگر با این تورم نحومی و مشکلات بیشمار جانشان به لب رسیده . و مردن برایشان از این زندگی بهتر شده. بفهمید چه بلایی سرمردم آوردید.
حسن
Iran (Islamic Republic of)
۰۸ مهر ۱۴۰۱ - ۱۷:۵۶
یه چیزی هست میگه کینه ب دل و جنگ آسون مردم از دست بیکاری گرانی و مسکن و بیکاری نا امیدی خشمگین هستن مسولین از بیت المال میخورن و می چرن بچه ها و خانواده هاشون تو بهترین رفاه و آسایش و نشستن ب مردم دروغ میگن جهنم برا مردم درست کردن باید بدانند این مسولین ک از روز اول برا نابودی ایران آمدن و همه ... هستن مردم ایران الان مثل بمب شدن پر درد غم غصه خشم آخر آن روز میرسه ک روزگارتون سیاه میشه تا کی میخواهید ... عاقبت خواهید دید ک دنیا چنین نیست و مردم ایران بی بخار نیستن
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸ مهر ۱۴۰۱ - ۱۸:۰۲
اها،الان چون کی روش مثل علی کریمی وامثالش وطن فروش نبودن،بدشد؟؟؟اگه ازاین نانردای فوتبال دفاع می کرد،به به وچهچهداشت؟؟؟!!!شماهااصل اصل حزب بادووطن فروشید.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸ مهر ۱۴۰۱ - ۱۸:۱۲
یادم رفت اینم اضافه کنم
ایران برای مردمه ایرانه اما شما هوا ورتون داشت که کشور واسه شماست.بارها مردومو از کشورشون علنی توی صداوسیما بیرون کردید و یادتون رفت که صابخونه ما هستیم و شما مستاجر.اما الان صابخونه قصد داره مستاجرو تخلیه کنه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
۰۸ مهر ۱۴۰۱ - ۲۳:۲۸
مواغق
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸ مهر ۱۴۰۱ - ۱۸:۳۲
یعنی سیاست مدار تر ازین مربی من کسی رو ندیدم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸ مهر ۱۴۰۱ - ۱۹:۴۷
یک خارجی هست ولی حرفش درست بازیکن و بازیگر به سیاست چه ربطی دارد؟
حسینی
| Iran (Islamic Republic of)
۰۹ مهر ۱۴۰۱ - ۰۰:۴۵
درست گفته کی روش .ورزش از سیاست باید جدا باشد.ولی متاسفانه مسئولان سالهاست ورزش را بخاطر عقاید خودشان وارد سیاست کرده اند و باعث خسارت های بیشمار شده اند. و کاری کردند که بسیاری از ورزشکاران مهاجرت کنند. .افتاد.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸ مهر ۱۴۰۱ - ۲۰:۳۳
کی‌روش دمت گرم
مهدی
| Iran (Islamic Republic of)
۰۹ مهر ۱۴۰۱ - ۱۴:۰۲
داداش تو راست میگی پس چرا روسیه را از جام جهانی کنار گذاشتند چرا هیچکس به اونا نمیگه ورزش را قاطی سیاست نکنید
کامران
Iran (Islamic Republic of)
۰۸ مهر ۱۴۰۱ - ۲۰:۵۵
اینم خوب فهمیده ساکت باش و حالشو ببر
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸ مهر ۱۴۰۱ - ۲۱:۱۱
چرا ایرانی نه؟؟ آخه چرا؟؟
بابک مرادی
Iran (Islamic Republic of)
۰۸ مهر ۱۴۰۱ - ۲۱:۵۰
سلام اینکه توی این نظام جمهوری مشکلاتی هست وحقی ناحق میشود ونظام آقازاده پروری هست هیچ حرفی نیست وبنده منکر اینها نیستم ولی میخوام از دوستانی که به ظاهر آزاده ومعترض هستند بپرسم کجای دنیا را سراغ دارین که همش گل وبلبله وهمه چی سر جای خودشه مگه توی نظام پهلوی اینها را نداشتیم ولی از بعد کار وشغل باید خدمت دوستان عرض کنم که توی مملکت ما ماشالله از بابت شغل اگر از من بپرسن میگم توی این مملکت وفور نعمته ولی کسی حال کار کردن نداره چون بنده خودم صاحب شرکتم ووضعیت ودقیق دارم میبینم بچه های دهه ۷۰و۸۰ دیگه حال کار کردن ندارن وفقط اهل حرفند ولی درعمل هیچ به هیچ وخدمت اون دوستی که گفته فوق لیسانس درس خونده ونتونسته جایی جذب کار بشه باید عرض کنم که دنیا فقط درجذب کار دولتی شدن خلاصه نشده باید دید خودمون ووسعت بدیم ونگرشمان را بهتر کنیم خیلی افراد هستند که بازار آزاد فعالیت میکنن وبسیار آدم موفقی هم هستن وبی نهایت درآمد بهتری هم دارن کدوم کارمند دولت ودیدین که بنز وپورشه سوار باشن پس چشمانمان را به دست دولت نبندیم که دولت برایمان شغلی درست کنه انتظارات باید منطقی باشه .پاینده وپیروز باد ایران من
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
۰۸ مهر ۱۴۰۱ - ۲۳:۳۰
خیلی جا سراغ دارم آقای مرادی
حسینی
| Iran (Islamic Republic of)
۰۹ مهر ۱۴۰۱ - ۰۰:۵۱
درستومیگوید .علت نداشتن حال کار کردن . نداشتنن امید به آینده هست یک جوان به نظر شما که وضعیت حوبی داری چند سال یاید کار کند تا یک پراید بخرد البته اگر تورم اجازه دهد و هم‌چنین چگونه با این حقوقهای اندک که اگر خیلی خوب باشد ۱۰میلیون بیشتر می‌گیرد اگر یک آپارتمان ۵۰متری اجاره کند که تمام حقوق خود را باید اجاره بدهد. و صدها درد دیگر که باعث شده جوانان بی انگیزه و نا امید از آینده باشند.
فرهاد
| Iran (Islamic Republic of)
۱۰ مهر ۱۴۰۱ - ۱۶:۵۴
آقای مرادی وضع مالیت خوبه الحمداا...کار کردی عرق ریختی جمع کردی الله و اعلم باید هم دفاع کنی کدوم کار امثال شماها چند دهه از جاتون بلند نمیشید چون به نفعتون نیست از تحریم نون در بیاری...شماهها از کول این مردم مثل نردبون رفتید بالا به منفعت رسیدید سرو تهتون یه کرباسه تو که شرکت داری ماهی خدا تومن در میاری از شکم اونی که تو شهرستانهای دور جلوی زن و بچش شرمندسخبر نداری برو یه چرخی تو کشورت بزن از لونت بیا بیرون
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸ مهر ۱۴۰۱ - ۲۲:۳۶
جو نگیرید مربی که فقط پول را می بینی والا مربی بودی که تو سال چهار تا تیم عوض نمیکردی و تاج عزیزت نبود که شریکش باشی بیاردت
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸ مهر ۱۴۰۱ - ۲۲:۵۰
انقلاب ۵۷ یک نفر به دست مردم کشته نشد فیلم یا عکسی وجود ندارد تازه ابهت انقلاب خمینی را فهمیدم ولی......‌
لیلی
| Iran (Islamic Republic of)
۰۹ مهر ۱۴۰۱ - ۰۰:۳۳
عجب! دروغ نگو دراتقلاب ۵۷ تظاهرکننده ها به پلیس و پاسگاهها حمله کردند ،اسلحه هم دزدیند و آدم هم کشتند، بانک هم آتش زدن و به اموال عمومی آسیب هم زدند جهت اطلاع شما ، اگه اطلاع نداری بیخود اظهارنظر نکن
بی نامخخدیاخودت به م ردم ونظام ما حم کن
Iran (Islamic Republic of)
۰۸ مهر ۱۴۰۱ - ۲۳:۰۶
خدایا خودت به مردم ونظام ما رحم کن
مقصودی
Iran (Islamic Republic of)
۰۸ مهر ۱۴۰۱ - ۲۳:۰۷
سیاست زدگی طبق نقشه دشمنان و برانگیختن احساسات کور باعث تفرقه و شکست یک امت و یک ملت و یک جامعه و یک مجموعه و یک گروه و یک تیم می شود و مانع رشد عقل و تحقق اهداف والا و پیروزی وپیشترفت و موفقیت است. پس آقای مربی درست گفته اند .
جهانشاه چهارتنگ
Iran (Islamic Republic of)
۰۸ مهر ۱۴۰۱ - ۲۳:۳۷
کی روش شما در سیاست کشور خودت هم نمیتونی دخالت کنی
چه برسه به کشور ما ایران ما
خودمون کنار میایم یه جوری
شما به فکر جام باش بهتره
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
۰۹ مهر ۱۴۰۱ - ۱۲:۱۰
بهتره بنوسید تو خفه شو کاری به مملکت ما نداشته باش
جهانشاه چهارتنگ
Iran (Islamic Republic of)
۰۸ مهر ۱۴۰۱ - ۲۳:۳۷
کی روش شما در سیاست کشور خودت هم نمیتونی دخالت کنی
چه برسه به کشور ما ایران ما
خودمون کنار میایم یه جوری
شما به فکر جام باش بهتره
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸ مهر ۱۴۰۱ - ۲۳:۴۴
بابا نون نداریم بخوریم :فوتبال کدوم مسخره آیه: اگه جام جهانی هم بگیره برای ما مردم کاسه همون کاسه و اش همون اشه باهم متحد بشیم تا فکری برای این مملکت بشه و دزدا دست وردار ازین خرابشده .
حسن
Iran (Islamic Republic of)
۰۸ مهر ۱۴۰۱ - ۲۳:۴۶
آقا کی‌روش شریک دزدورفیق قافله است، کی از کارلوس بهتر که چمدون پول فیفا راببینید پرتغال وکاناداباعموتاجی وعموساکی باهم بخورن،،داخلی کارکوچک کارلوسه، ...ر،تبم آماده رابرای دلارهاش بادزدها میبره
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸ مهر ۱۴۰۱ - ۲۳:۴۷
اونهایی که طرفداری میکنن لابد شکم سیر و هیچ دغدغه ای ندارند اونهایی هم که طرفدار ی نمیکنن و به قولی معترض هستن بی شک غرق در گرفتاریهای گرانی و اجاره مسکن های نجومی وبیکاری و گرسنگی و شرمنده گی زن و بچه هستن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
۱۰ مهر ۱۴۰۱ - ۰۵:۳۴
دقیقا
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
۱۰ مهر ۱۴۰۱ - ۱۸:۲۴
همه‌ی کسانی که از وضعیت موجود دفاع میکنند یا دزدند یا رفیق دزد، یا شارلاتان
خانم
Iran (Islamic Republic of)
۰۸ مهر ۱۴۰۱ - ۲۳:۵۴
فوتبال ربطی به سیاست نداره و در ضمن مسیح علینزاد یک آدم بیسواد هست خودش هم بکشهبا این رفتارهاش هرگز پیروز نخواهد شد برگرده ایران
حسینی
Iran (Islamic Republic of)
۰۹ مهر ۱۴۰۱ - ۰۰:۵۶
اعتراضات مردم بخاطر ما امیدی از اصلاحات اقتصادی در کشور هست و هر روز و هر سال تورم بیشتر وبیشتر میشود. بخدا من حسابدار هستم چندین جا کار می‌کنیم ولی با بک بچه با اینکه خانه و ماشین دارم ولی به سر ماه نمیرسد . فقط سالهاست مانند تراکتور کار کردیم که زنده بمانیم به امید بهتر شدن فردا. ولی هر سال ته اینکه بهتر نمیشود حسرت سال قبل را میخوریم. کجای دنیا کشوری با اینهمه ثروت ملی اکثریت فقیر هستند. یعنی چهل سال برای عده‌ی شدن کشور کم بود . مگر عمر یک انسان چقدر هست. چند نسل بگذرد شاید درست شود با این روال صد سال دیگه چیزی درست نخواهد شد. مانند سال‌های قبل که هر سال بدتر و بدتر میشود.
سونامی
Iran (Islamic Republic of)
۰۹ مهر ۱۴۰۱ - ۰۱:۰۵
در جای که تاج با این همه دزدی وفساد رو انتخاب میکنن کسی هم جلو شو نمیگیره بعد یکی میاره تا دوباره فسادودزدیشو ادامه بده همه مملکت هم میدونن ولی کسی جلوشو نمیگیره ،دیگه واقعا از انسانیت وادم بودن باید خجالت کشید که میبینم ولی چه کنم من زورم بهشون نمیرسه ،،،از خودم خجالت ،،،،،،
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
۱۱ مهر ۱۴۰۱ - ۱۱:۵۰
تاج مشکل داره قبول ولی شرایط خاصه با امریکا وانگلیس همگروهیم مثل جنگ میمونه حیثیتی هست خواستن تو جام جهانی
کام مردم تلخ نشه
ایرانی
Iran (Islamic Republic of)
۰۹ مهر ۱۴۰۱ - ۰۲:۴۸
درود بر وطن پرستانی که فریب توطعه یک مشت خائن به ظاهر دلسوز را نخوردند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
۱۱ مهر ۱۴۰۱ - ۰۹:۴۴
دمت گرم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹ مهر ۱۴۰۱ - ۰۴:۳۸
فکر میکنم که بحث خارج شدید حرف آخر اینه با کی‌روش بیکیروش باید در عرصه اجتماعی و سیاسی پیروز شویم اگر حق ملتمان را گرفتیم پیروز می‌دانیم وحق گرفتنی است به امید سرفرازی مات قهرمانی ایران.
مصطفی اکبریان
Iran (Islamic Republic of)
۰۹ مهر ۱۴۰۱ - ۰۴:۵۲
با عرض سلام خدمت هم اون طرفیها هم این طرفیها ما همه عدای ایرانی بودن داریم پس بدون بی حرمتی باهم گفتمان کنیم من میگم شما و وجدانتون جواب بدید آیا کشورهای که در دوران مشکلات حالا هرچی میان و آموزش خراب کاری میدن دوست هستند ۲ آیا کشتن پلیس خودشون را به دست مردم همان کشور قبول میکنند چرا برای تحریم دارو وغذا که بزگترین قربانیش مردم فقیر هستند دلشونبرای ایران نمیسوزه ولی برای ماهوره رایگان جلسه میگیرند مگر ندیدید میهمان شبکه اینتر نشنال که یک چهره مطره آمریکای بود چه گفت کشور شمارا میخواهند سوریه ولیبی کنند که برنامه صحبت هاش را قطع کرد آیای این همه مردم که چند روز پیش برای دفاع از ایران دربرابر دشمنان اومدن بیرون ایرانی نبودند من کرد هستم مهسا امینی ناموس من ومابود ولی زنی که چادرش را بزور در آوردند ناموس نیست من جانم را برای ایران وایرانی میدهم چه اینوری چه اون وری ۳ پسر دارم کارگر ومستاجر هستم گفتم که کسی نگه جیره خواره باور ندارید این شمارمه زنگ بزنید آدرس بدم خودتون تحقیق کنید ۰۹۳۷۴۶۰...۳ در آخر این روبگم خیلیها ازایران بودن ایران میسوزند هرکس فارسی صحبت میکنه شاید دوست دار مانیست که راه نابودی وتکه تکه شدن وطن را ناشن میدهد
جانم فدای ایران وایرانی و جانم فدای قرآن وامام حسین عاشقتونم ایرانیها واقعی
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹ مهر ۱۴۰۱ - ۰۶:۲۳
این حکومت علی ع هست و این هم عدل علی ع هست ،
نبوی
Iran (Islamic Republic of)
۰۹ مهر ۱۴۰۱ - ۰۷:۲۸
سلام ریشه تمام تورم وبیکاری ودزدی وفساد ،اختلاس است وبس .بایستی درتمام ادارجات افراد مومن ومتعهد وبا اخلا ص ودلسوز وبی رحم در مقابل مفاسدبه عنوان بازرس وناظر واقعی باشند تا ریشه همه مشکلات حل بشه.وایمان ووجدان گسترش پیدا کنه تا مشکلات حل بشه.باشعار هیج کاری حل نخواهد شد.والسلام نامه تمام.
ناشناس
United States of America
۰۹ مهر ۱۴۰۱ - ۰۷:۵۲
جانم کی روش
کارن
Iran (Islamic Republic of)
۰۹ مهر ۱۴۰۱ - ۰۸:۳۵
خاک برسر کی روش که خودش رو به پول میفروشه
ندا
| Iran (Islamic Republic of)
۱۰ مهر ۱۴۰۱ - ۱۹:۲۸
نه اینکه شماها خودتونو نفروختین شما علاوه بر اینکه خودتونو فروختین وطنتونم به وعده های توخالی امثال علینژاد و کریمی فروختید
افرین به کیروش که غیرتش از بعضی ایرانی ها زیاده
سعید
Iran (Islamic Republic of)
۰۹ مهر ۱۴۰۱ - ۰۸:۴۶
عاقبت اینکه در انتخابات فقط به خاطر جمع اوری رای شعاری رو میدید که مردم دوست دارن ‌وخلاف شعارتون عمل میکنید ومردم رو به سخره میگیرید واز جایگاه خواهش برای رای به جایگاه خشونت دوی میارید وانتظار دارید کسی هم جاوی شما قرار نگیره وهر کاری دلتون میخواد انجام بدید عاقبتش میشه با دیوار سختی به نام مردم برمیخورید من به نوبه خود ناکارامدی رییسی ودولت اورا باعث تمام این اعتشاشات میدونم
آرسن
United States of America
۰۹ مهر ۱۴۰۱ - ۰۹:۰۳
اگه دولت بفکر مردمش بود انقلابی پیش نمی آمد راحت هرکاری که میخواستند میکردند مردمم بفکر زندگی خودشان بودند
مهدی
Iran (Islamic Republic of)
۰۹ مهر ۱۴۰۱ - ۱۲:۰۵
احسنت بسیار عالی گفته این سلبریتی های دوزاری وطن فروش یاد بگیرن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
۰۹ مهر ۱۴۰۱ - ۱۶:۲۱
لعنت خدا بر وطن فروشان برهنه دوست ،هر کی مخالف قانون ایرانه میتونه بره از ایران بیرون زندگی کنه
عصبی
Iran (Islamic Republic of)
۰۹ مهر ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۵
...هر کس اعتراضات مردم اغتشاشات می‌نویسه وطن فروش شمایید خوبه دیگه همه می‌دونن چی به چیه نمیخواد خودتون جر بدین ملی مالی کنید
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
۰۹ مهر ۱۴۰۱ - ۱۶:۲۳
ما که دیدیم بیشتر اغتشاش و نابودی ایران و وطن فروشی بود
نورالدین نصرتی
France
۰۹ مهر ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۹
اقای احمدی نژاد خودت میدونی چکاره ای،زمانی ... بودی ،زمانی شخص اول مملکت بعدرهبری ،حالا روشنفکروضدنظام ،ازنظربنده تویک جاسوس دوطرفه هستی ،حنایت برای هیچ فردودسته وگروهی رنگ ندارد،بروفکردگرکن سیاست باکارتوعکست جورنیست
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹ مهر ۱۴۰۱ - ۱۶:۱۶
تو همه ی کشورها آقا زاده هست،بیکاری هست تورم هست ، اختلاس هست ، ولی ما ایرانیها وطن دوست دوست نداریم برهنگی در کشور داشته باشیم لعنت خدا بر برهنه دوستان خاک بر سرشان خاک بر غیرت مردانی که برهنگی را دوست دارند ، اما مردان نظامی با غیرت همیشه از وطنمان ایران دفاع خواهند کرد درود خدا بر با غیرتان همیشه سلامت باشند لعنت بر برهنه پرستان وطن فروش
فرهاد
| Iran (Islamic Republic of)
۱۰ مهر ۱۴۰۱ - ۱۷:۰۶
والا همه جای دنیا هست ولی اونا جار نمیزنن ما بهترین دین خدا رو داریم ما چکیده ای از ادیانیم ما عدل علی داریم زمان حصرت علی رودرو با معاویه بود الان جی.کجایی بابا چرت میگی هر چی میرسه ملتو وصل به شبکه معاند و اسراعیل و آمریکا حرومی میکنید ملتت گشنه ان آقای جیره خوار احتکاری اختلاسی کی از خواب بیدهر میشی اونی که فریاد بیکاری و تبعیض و ناکارامدی میزنه اعتقاداتش از تو بیشتره
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
۱۱ مهر ۱۴۰۱ - ۰۹:۴۵
دمت گرم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹ مهر ۱۴۰۱ - ۱۶:۴۰
توو این نوع کشورهای با مسئولین داغون همه چی سیاسی اینجا ک همه ورزش ما با سیاست اول شروع میشه بعد ورزش
سیاست ما عین ورزش و ورزش ما عین سیاست است
این رژیم وآن رژیم ندارد ،الان بیشتر کاخ نشین داریم اتفاقا
فرزاد
Iran (Islamic Republic of)
۰۹ مهر ۱۴۰۱ - ۱۷:۱۴
روز محشر نزدیکه،شمایی که با نام اسلام ۴۰ ساله مفتخوری وجنایت کردی با شمام.....
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹ مهر ۱۴۰۱ - ۱۸:۳۶
خداوکی‌حیف‌به‌این‌بیت‌ومال‌وقتی‌ما‌بهترین‌مربی‌ رادارم‌اسکوچ‌چرا‌رفتی‌کروش‌آوردین‌به‌خدا‌این‌پول‌ها‌خوردن‌نداره‌‌آقای‌ووووووووت‌تتتتتتت
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹ مهر ۱۴۰۱ - ۲۲:۵۷
مشکل مردم اینه که عده‌ای سوارن وبه فکرپیادهها نیستند باشکم پرازلقمه حروم درآسایش وآرامش خودشون وانگل زاده هاشون هرکاری دلشون میخواد میکنن واگر کسی اعتراض کنه راه رفتن رونشون میدن یادشون رفته صاحبان اصلی مملکت مردم عادی هستن بخدا مردم ایران شریف ترین انسان‌ها هستنداین اعتراضات بعلت اینه که جانشون به لبشون رسیده به مردم گوش بدید ومشکلاتشون روحل کنید همه چی درست میشه
ارش
Iran (Islamic Republic of)
۱۰ مهر ۱۴۰۱ - ۰۰:۳۲
هنگامی که به نفع رژیم است باید ورزش وسیاست به هم ربط داشته باشد مانند اجازه ندادن مسابقه بارژیم اسراییل هنگامی که با نفع حاکمان نیست سیاست و ورزش نباید با هم درامیزد و ربط داشته باشد .مانند منع ورزشکاران و نطر دادن در باره مسائل اجتماعی سیاسی
ساسان
Iran (Islamic Republic of)
۱۰ مهر ۱۴۰۱ - ۰۱:۰۰
اینا یی که از اختلاس گرا ومدیران نالایق که مملکت به این روز انداختن از همون گروه هستن لعنت خدا بر اختلاس گران
ممو
Iran (Islamic Republic of)
۱۰ مهر ۱۴۰۱ - ۰۳:۴۹
کامنتا رو ک میخونم همیشه غصه میخورم چ چرا ب جز تعداد کم در حد ۵ درصد نوشته ها نزدیک ب ۹۵ درصد مردم کشورم بیسواد و سطحی نگرند
لیلا
Iran (Islamic Republic of)
۱۰ مهر ۱۴۰۱ - ۰۷:۵۷
اگه دقت کنین حرفش مربوط به الان نیست ویجور شیطنت در استفاده از حرفهای گذشته ش هست
ایرانی
Iran (Islamic Republic of)
۱۰ مهر ۱۴۰۱ - ۰۸:۰۹
اگه هیچی نمیگفتی سنگینتربودی
محمدسعادت
Iran (Islamic Republic of)
۱۰ مهر ۱۴۰۱ - ۱۰:۳۵
زر توی نفهم می زنی بد بخت جیره خور؛ ها حرف حقیقت تلخه پست فطرت تو از مشکلات مردم ودرد مردم خبر نداری که دیگه کارد به استخوان رسیده یا خودتو به نفهمی می زنی یا هم نشین همین دزدایی پست فطرت

چرا حق ما رو ... می خورن مگه ما تو مملکت خودمون فقیر وبدبخت وبی کار وتحصیل کرده بیکار وجوون بیکار کم داریم

تاکی می خواین به مردم زور بگین
اینترنت چیزیه که ما تحریم هستیم بروفهم خودتو ببر بالا بعد بیا زر بزن
۳
Iran (Islamic Republic of)
۱۰ مهر ۱۴۰۱ - ۱۴:۱۲
کی رروش اصلا مربی نیست اگه بردی هم حاصل تیم ایران میشه بازیکنان مرد و مردونه بازی میکنند وگرنه کی روش کاری نمیکنه
علی
Iran (Islamic Republic of)
۱۰ مهر ۱۴۰۱ - ۱۴:۲۴
جالبه..به یک مشت دزد بی سر وپا میگید آقا...و.به یک عده بچه دزد و... میگید آقا زاده...خوبه که خودتون قبول میکنید..این آخر خریت هستش
علی
Iran (Islamic Republic of)
۱۰ مهر ۱۴۰۱ - ۱۴:۵۱
مردم ما مردمی بودند که انقلاب کردند و هشت سال جنگیدند آمریکا و اسرائیل و ..رو از مملکت بیرون کردند..منافق کسایی هستند که در لباس مسئولیت رفتند و به کشور و مردم و نظام خیانت می‌کنند.. کسانی که حق مردم رو به اسم اسلام خرج کشورهای خارجی می‌کنند و افکار پوسیده زنگ زدشون ...آنقدر تقصیرها گردن مردم و آمریکا و اسرائیل و اروپایی ها نندازید ..مقصر اصلی این جریانات و ریشه اصلیش عملکرد اشتباه مسئولین مملکت حالا یا بی سواد هستند یا خیانت کار
امیر
Iran (Islamic Republic of)
۱۰ مهر ۱۴۰۱ - ۱۶:۰۰
دوستان سر خودتونو درد نیارید کسانی که از این همه تبیض و دزدی و اختلاس پشت نقاب حمایت میکنن مردم رو اختشاشگر میخوانند و لبشون همیشه با فحش و ناسزا باز میشه انقلابی که خودشون کردن انقلاب بود الان شده اغتشاش...اینها خو همون اختلاسیان خود همون مدیرای بی لیاقتن خود همون آقازهدها هستن هیپ اعتقادیم به اسلام ندارن که اگه داشتن طبق شریعت عمل میکردن به حروم حلال بیت المال که شش دنگش برای پدرشون نیست.اسلام گفته اختلاس و دزدی باشه ولی یه جون وقتی میاد اعتراض میکنه چهار تیکه آهن رو از خشونت اختلاس ۹۲ هزهر میلیاردی میشکونه میشه بیت المال اختلاس بیت المال نیست ...
امیر
Iran (Islamic Republic of)
۱۰ مهر ۱۴۰۱ - ۱۶:۲۰
خواهشن نزرمو پخش کنید تورو به قرآن..ببینید چرا هر کسی معترض میشه میگن اغتشاشگر.... این مردم با شما زیر پرچم امام حسین عزهداری میکنن بعد میان اختلاسهارو رو میکنن دزدیهارو جار میزنن رانتها احتکارها گرونیهارو جار میزنن مردم مگه ۴۳ سال صبوری نکردن همدل نبودن شهید ندادن‌برای خاک و ناموس خاک که فروخته میشه امارات هشت و سی نشون داد ناموسم که ...خجالت بکشید شما یا خودتون از همون اختلاسیا هستید از همون آزادها رنتخورها حقوق نجومیا یا که خوابتون برده جوان بیکار چکار کنه جوان‌تحصیلکرده تمام سرمایش تحصیلاتش برای خدمت به مملکتش چکار کنه افسردگی تا کی چرا هیچکس دلسوز این ملت نیست فقط عربده همش وعده بسه دیگه ما خاک پای ملتیم بعد خونهای آنچنانی ویلا و ملکهای نجومی تورو قرآن این مردم معتقدن از شما بیشتر به اسلام و اعمه معتقدن خجالت اوره شرم کنید پشت شهدا و اسلام و انقلاب پنهان نشید خونی که به ناحق ریخته بشه گردن امثال کسایی هست که ناحق میگن دفاع میکنن تحقیق نکرده حرف میزنن من خودم عاشق دین و اسلام و اعمه هستم مگه قران نگفته کشورهای کمونیستی نباید تجارت کرد نباید باهاشون مداکره کرد پس کو چین که داره دریاهامونو عارت میکنه روسیه هم ۳۰ ساله به وعده هسته ایش عمل نکرده و بالغ بر ۴۰۰ میلیارد خرج صنعت هسته ای شده الله اعلم..پناه ببریم به خداوند متعال که روزی همه باید در محضر بیکرانش پاسخگو باشیم والسلام
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰ مهر ۱۴۰۱ - ۲۳:۰۸
به این اجنبی الدنگ کیروش چه ربطی دارد که زر میزند این بی خاصیت لیگ برتر را به نابودی میگشد ودر جام جهانی هم سه باخت داده وپول مفتی البته همراه با تاج به جیب میزند وشک نکنید تاج بلافاصله پس از جام جهانی به بهانه بیماری قلبی راهی آلمان و دیگر کشورهای اروپای شده و با پولهای دلالی کیروش و یا همان زیرمیزی حال میکند
حمید
Iran (Islamic Republic of)
۱۱ مهر ۱۴۰۱ - ۰۷:۴۵
ایشون دنبال پول کلونش هست گریه های مادران رو نمیبیه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱ مهر ۱۴۰۱ - ۱۳:۱۲
فوتبالیستها تا حال چه کردند ؟ کی ما قهرمان میشویم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱ مهر ۱۴۰۱ - ۱۳:۱۴
ما ملت ایران ( امنیت ) میخواهیم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱ مهر ۱۴۰۱ - ۱۳:۱۸
علی کریمی با مهناز افشار عروسی کرد ؟ اینها به فکر عیاشی خودشان هستند ما ملت ایران امنیت میخواهیم نه آشوب ؟ نه آتش زدن مقازه های مردم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱ مهر ۱۴۰۱ - ۱۴:۲۷
الان تو این مطلب کی روش اصلا چی گفته مگه؟ شما افتادین به جون هم ؟ هرچی می خونم نمی فهمم موضعش چی بوده! نویسنده مطلب از شما می پرسم چرا خبرت ابتر هست ؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱ مهر ۱۴۰۱ - ۱۵:۲۲
زن زندگی آزادی
داودطنوریان
Iran (Islamic Republic of)
۱۱ مهر ۱۴۰۱ - ۱۵:۳۲
کی روش تیم ملی خوبی ساخت امیدوارم با این تیم درجام جهانی بالا برویم
نا
Iran (Islamic Republic of)
۱۲ مهر ۱۴۰۱ - ۰۱:۰۳
برو فکر نون کن ، که خربزه برای سسرما خوردگی خفنه . انون بابا سرموقع پولشو میگیره ، دستشو گذاشته توی جیب راستش ، بیلییارد میزنه ، بعد شما افتادید بجان هم ، ازاینجا بخوان تااخرش.... زیاد خودشو ناراحت نکن .
Mohammad
Iran (Islamic Republic of)
۱۲ مهر ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۶
حرف درست و عالی،بازیکن فوتبال چه ربط به سیاست؟او در هرنظامی باید در خدمت کشور و مردمش باشد
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳ مهر ۱۴۰۱ - ۱۷:۲۳
⚽️⚽️⚽️⚽️
حسن
Iran (Islamic Republic of)
۱۳ مهر ۱۴۰۱ - ۲۲:۲۸
علی کریمی ،،خیلی نامرد ونمک به حرام هستی،،امثال تورا ما ملت بزرگ کر دیم ،،خیلی زودبا ید جواب این گوه خوری ها که کردی را بدهی،،،اسطورههای ملت ایران شهدا هستند،،،خدا ازتون نگذرد،،کثافت
سعید
Iran (Islamic Republic of)
۱۵ مهر ۱۴۰۱ - ۱۰:۳۸
تا زمانی که مردم کنار هم قرار نگیرند
فارس ترک لر بلوچ کرد عرب و... اینها فقط زبان و لهجه اند
ماهمه برادر و برابریم
همه در کنار هم برای نجات ایران از دست چپاول گران غربی و شرقی
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر: