انتشار جزئیاتی جدید از افزایش حقوق کارمندان | وقایع روز
کد خبر: ۳۶۶۹۱
تاریخ انتشار: شنبه ۰۹ مهر ۱۴۰۱ - 01 October 2022
رییس سازمان اداری و استخدامی گفت: قطعا همسان‌سازی حقوق به معنای پرداخت حقوق یکسان به کارکنان یک دستگاه و سازمان نیست چراکه شرایط رقابتی بین کارکنان در این شرایط از بین می‌رود.

انتشار جزئیاتی جدید از افزایش حقوق کارمندان

وقایع روز ـ سرویس اقتصادی؛

رییس سازمان اداری و استخدامی گفت: قطعا همسان‌سازی حقوق به معنای پرداخت حقوق یکسان به کارکنان یک دستگاه و سازمان نیست چراکه شرایط رقابتی بین کارکنان در این شرایط از بین می‌رود، اما به زودی نظام جامع یکپارچه حقوق و دستمزد خواهیم داشت و ایجاد شناسه یکتا برای کارکنان دقیقاً در همین راستا است.

میثم لطیفی درباره تصمیمات اتخاذ شده برای افزایش حقوق و دستمزد کارکنان دولت توضیح داد: برای جبران خدمات، پیشنهاد‌هایی را تهیه کرده‌ایم که البته این موضوع در لایحه بودجه ١۴٠١ هم آمده‌بود، اما مجلس آن را تغییر داد.

معاون رئیس جمهور افزود: نظام جبران خدمات مبتنی بر درصد است و برای کارکنانی که دریافتی بالاتری دارند، این درصد باعث می‌شود دریافتی این افراد بالاتر برود. از این رو با توجه قانون خدمات مصوب سال ٨۶ افزایش حقوق باید بر اساس امتیاز و ضریب سالانه باشد که مغفول مانده است.

لطیفی تاکید کرد: پیشنهاد ما این بود که الگوی امتیازی برای افزایش حقوق و دستمزد در نظر گرفته شود. همچنین پیشنهاد دادیم تا افزایش حقوق و دستمزد از ابتدای شهریورماه به اجرا برسد؛ البته نگران منابع افزایش حقوق و دستمزد هستیم.

نظرات کاربران
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰ مهر ۱۴۰۱ - ۰۸:۱۹
ولا خجالت هم خوبه چرا در فکر بازنشسته‌ای نیروهای مسلح نمی باشید همه بازنشته تامین اجتماعی و کشوری افزایش داشته ولی یکی نیست از این بازنشته نیروی مسلح دفاع کنه
بی نام
| Iran (Islamic Republic of)
۱۱ مهر ۱۴۰۱ - ۰۱:۲۰
ناراحت نشو این از خبرهای سرکاریه.نه مصوبه ای نه قانونی نه حکمی.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
۱۱ مهر ۱۴۰۱ - ۱۵:۰۸
از همسانسازی باز نشستگان کشوری چه خبر ؟
داودیعقوبی
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
۱۰ مهر ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۱
سلام چراتواین مملکت که نام اسلام به یدک میکشه کسی بفکر بازنشسته های نیروهای مسلح نیست ما ازاول سال ۱۴۰۱همش هرچه شنیدیم افزایش تامین اجتماعی ابدا تامین اجتماعی نیروهای مسلح فراموش شده ۱۰درصدآیاباتورم ۵۰درصدببالاهم خوانی داردبخدا خیر بعدمیگن چرا شلوغ میکنیدباباچراوچرا
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰ مهر ۱۴۰۱ - ۱۹:۳۰
خدا از بانی وباعث کسانی که به فکر بازنشستگان نیروهای مسلح نیستند نگذره،خدا به حق بزرگیش از تون نگذره ،ما 30 سال دربه دری کشیدم خون دلها خوردیم ،شیفتهای 24 ساعته دادیم که شما تصمیم گیران حتی 10 ساعت قادر به چنین کاری نیستین،،،،همین نیروهای مسلح همین بازنشستگان اگر نبودن بخدا ،به والله یک ساعت آرامش نداشتین ،من بازنشسته نیروهای مسلح از فرمانده کل قوا که فرمانده تمام ماها هست انتظار دارم یک لطفی در حق نیروهای تحت امر خود بکنند،دولت مجلس به فکر این قشر نیست ،قشری که سپر تمام رویدادهای مملکت هست از مرز،،داخل شهر،،همه وهمه،به دست نیروهای مسلح امنیت تامین می‌شود ولی متاسفانه ،شوربختانه کمترین حقوق را دارد حتی نصف یک راننده شرکت واحد هم دریافتی ندارد،،،،این مجلس و دولت می بینی ماها ،دنبال یک کاما،،،یا ویرگول هستن ،به فکر کسی نیستن ،،تورا به وجدانتون قسم این بدبختی وکمترین حقوق را به گوش فرمانده کل قوا برسانید ،زیر بار گرانی وبدبختی کمرمون شکست ،تورم بعضی اقلام خوراکی 100 تا 300 درصد ،،،اما حقوق ده درصد. بدبختی هم جایی هست تا بخوان حقوق بازنشستگان لشکری را افزایش دهند بعضی ها یقه پاره میکنند که تورم زا هست ،،،در مقایسه با حقوق دها برابری شماها والله پول تو جیبی یک ماهه یکی از بچه هاتون نمیشه ،یک کم خدا را در نظر بگیرین دولت مردان،،،نمایندگان
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
۱۲ مهر ۱۴۰۱ - ۱۹:۵۲
درود به شرفت برادر
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱ مهر ۱۴۰۱ - ۰۰:۲۵
واقعا مظلوم واقع شدند
محمد راسخ
| Iran (Islamic Republic of)
۱۳ مهر ۱۴۰۱ - ۱۵:۰۵
۳سال برای این کشورجنگیدم چندین ماه درمحاصره آبادن بودم نیروهای مصلح هستم مستآجرم حقوقم ب۱۰میلیون تومان نمیرسد باچندسرعائله تحت تکفل آیااین ظلم درحق بنده وامثال بنده نیست؟
محمد
Iran (Islamic Republic of)
۱۱ مهر ۱۴۰۱ - ۰۰:۳۴
کسی به فکر بازنشستگان کشوری نیست ۱۰درصد همه چیزچند ده برابرشده خقوق هیچ۳
بی نام
Iran (Islamic Republic of)
۱۱ مهر ۱۴۰۱ - ۰۱:۱۹
می خواستیم از شهریور پرداخت کنیم اما نشد!این قانون هست یا نه؟کی تصویب شد؟کی حکم میزنند؟به چه میزان افزایش یافته؟همش علامت سئوال.چه خبر دقیقی وسط این جنگ ودعوا.
افی
Iran (Islamic Republic of)
۱۱ مهر ۱۴۰۱ - ۰۴:۰۹
خدایش خدایش ماجانبازان وخانواده شهدا ونیروی مسلح به دست اقای ریسی که بلاتصور موجود ریس دولت است به فراموشی کامل رسیده ایم خدا به دادمان برسه افزایش ۱۰درصد تورم ۱۰۰درصد ماها حافظ این نظامیم اقای ریسی باماچرا....
یاسرجادری
Iran (Islamic Republic of)
۱۱ مهر ۱۴۰۱ - ۰۸:۵۰
بر پدر هر مسول دروغگو و پدرسوخته لعنت
علی محمدی
Iran (Islamic Republic of)
۱۱ مهر ۱۴۰۱ - ۱۱:۴۱
اگر نیروهای مسلح نبود کشور هم نبود دیدیددر اغتشاشات همین نیروهای مسلح بودند جانفشانی کردند و آتیش گرفتند نه سایرین پس به فکر معیشت شاغلین و بازنشستگان نیروهای مسلح باشید تا آسیبی به منالکت و وطن نرسد.
علی
Iran (Islamic Republic of)
۱۱ مهر ۱۴۰۱ - ۱۲:۴۱
شما چتونه خانواده شهدا و جانبازا هرچی بهتون بدن بازم چشمتون بازه...حقوق های خوب..وام های توپ و بدون سود..بچه هاتون هم که دانشگاه و حق استخدام همه رو دارن میخورن...به زور سهمیه وگرنه هیچی هم بارشون نیست
رضا
| Iran (Islamic Republic of)
۱۲ مهر ۱۴۰۱ - ۲۳:۳۶
حیا کن این رفاه و آرامشت و اینکه یک وجب از خاک کشورت کم نشد مدیون همین شهدایی که الان نمی بینی. حاضری یه انگشتت قطع بشه و حقوق بگیری ؟!!!!! جان دادنت پیشکش
حسن
Iran (Islamic Republic of)
۱۱ مهر ۱۴۰۱ - ۱۲:۵۲
تو را خدا به فکر اون کارمندایی که ۵یا۶ م حقوق میکیرن باشین به فکر اون ایثار کرا که رفتن جنکیدن باشین انصاف کجا است
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱ مهر ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۹
تورو خدا به فکر خانواده ی نیروها ی مسلح باشید جونشون همیشه کف دستشون ووخانوادهاشون هم هیچ رفاهی ندارند به والله از خشم خدا بترسید خصوصا اون هایی که در این زمینه مسئول هستند
محمد.ج
Iran (Islamic Republic of)
۱۱ مهر ۱۴۰۱ - ۱۵:۲۰
من بازنشسته وزارت دفاع هستم حقوقم ۶ تومن هم نشده دارم با بدبختی زند گگی میکنم خدا از این دولت مردان و مجلس بی لیاقت وبی کفایت نگذره .خدا به زمین گرم بزند تون داغ بچه تون رو دلتون بزاره که مارو اینجوری با این همه گرونی شرمنده بچه هامون کردید.
الهام
| Iran (Islamic Republic of)
۱۳ مهر ۱۴۰۱ - ۱۵:۰۰
منم معلمم با ۱۸ سال سابقه فوق ایسانس و رسمی دارم ۶ تومن ماهانه میگیرم
علی
Iran (Islamic Republic of)
۱۱ مهر ۱۴۰۱ - ۱۷:۲۵
شما مدیران انقدر اقازاده بازی درمی اورید که مردم از خدا قران بیرون بیاند چرا معلوم نیست چرا چوب لایه چرج می گذارید چرا مردم رو بازی می دهید چرا ایا سلام گفته یا شما می گویید چرا مثلا قانون دادکستری می کیویید مال باخته مال باخته باشد دوزد باید شاه دوزد باشدچرا معلوم نیست
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱ مهر ۱۴۰۱ - ۱۸:۴۶
گور بابای همه مسولان بی دین دروغ گوی بی همه چیز بی...
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲ مهر ۱۴۰۱ - ۰۰:۲۹
تو رو قران با روح و روان نا کارمندا بازی نکنید ،چرا اینقدر انروز فردا میکنید ،اگه میخواید اضاف کنید مثل مرد یک بار اضاف کنید بره پی کارش دیگه ،کم وعده این ماه و ناه بعد بدید
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲ مهر ۱۴۰۱ - ۱۹:۰۴
آقایان مسئول قیمتها رو در بازار میبینید به اون خدا حقوق ما کفاف زندگی رو نمیده شما نیروی قراردادی رو به شکل یه برده نگهداری میکنید پدر ما در اومد آخه چطور زندگی خود رو بگذرانیم مسئولی که تو این کشور خواب هستی به پیر به پیغمبر شما دارید پدر ملت در میارید آخه در سال یه بار حقوق میبرید بالا اون هم نا عادلانه قیمتها بیست بار میره بالا شما مگه اینجا زندگی نمی کنید و برای خرید بیرون نمی روید به اون خدا آینده ای نداریم فقط زنده هستیم و بدهکار
فاطمه علوی
Iran (Islamic Republic of)
۱۲ مهر ۱۴۰۱ - ۱۹:۴۶
این حقوقا برای ده روز خانواده هم کفایت نمیکند به فکر بازنشسته ها باشید وهر چه سریعتر همسانسازی را انجام دهید.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲ مهر ۱۴۰۱ - ۲۰:۰۸
هی تو اخبار نشر دهیدو تبلیغات کنید تورم افزایش می یابدو بدبخت کارمند هرچی میگیره بابت تورم خرج میکنه و بازکم میاره بازاری ها سکته را زدند که حقوق کارمندان زیاد شد ماها بدبختیم بکش روی اجناس
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲ مهر ۱۴۰۱ - ۲۰:۱۲
مخارج بازنشستگان از شاغلین بیشتر است چون مسئولیت آنها با اضافه شدن عروس و داماد و نوه بیشتر می‌شود....حقوق آنها با تورم هماهنگی ندارد
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲ مهر ۱۴۰۱ - ۲۲:۳۵
پدر صاحب ما رو در آوردید ۱۰ درصد پولی هست،که اینقدر آب وتاب ش میدید.خدا لعنت تون کنه )۶ملیون میگیرم ۴ملیون قست دارم با دوتا بچه مدرسه ای ،یکی بیاد بگه من جه جوری زندگی کنم
ناشناس
United States of America
۱۳ مهر ۱۴۰۱ - ۰۱:۰۳
الهی به امید خودت
ای بزرگان دولت خجالت بکشید که ما بازنشستگان پیش خانواده مان خجالت زده‌ایم با این دريافتی حقوق بنده بازنشسته لشکری می‌باشم یکی از همرزمان من درمنطقه عملیات میگفت دولت مردان وبزرگ زادگان به ما حقوق درستی نمی‌دهند ماها امنیت کشور را به عهده گرفتیم که این آقایون در رفاه باشند اگر روزی کشته یا شهید شدیم اولین کاری امام جمعه وشیخ ها یاد گرفته اند دنبال ... وتف به ذات همچنین انسان‌هایی طرف پنج کلاس درس خوانده وپنج سال درس فقهی شده امام جمعه فلان شهر حقوق ماهیانه با حق سفره بیش از ۵۰میلیون تومان من بیچاره ۱۴سال درس و ۳۰سال بدبختی بایستی زیر ۱۰میلیون تومان بگیرم عدالت کجاست
آیا کسی هست این سخن ودرخواست حقير را به فرماندهی کل قوا وامام ورهبری انقلاب اسلامی برساند
آقا خودتان یک فکری به حال ما درماندگان بکنید ای سید تورا به جدت قسم خیلی وضعیت اقتصادی مان خرابه
سعید
Iran (Islamic Republic of)
۱۳ مهر ۱۴۰۱ - ۰۶:۳۸
سلام .به اون خدایی که میپرستین منه نظامی که سخت‌ترین شغل رو دارم جلوی چشم بچه ها مو میگیرم وقتی از بازار رد میشیم که خدایی نکرده چیزی نبینن دلشون بخواد .وضعمون بده آقای مسئول حالمون بدتر
علی
Iran (Islamic Republic of)
۱۳ مهر ۱۴۰۱ - ۰۶:۵۵
یکی بیاد فکری به حال کارکنان وبازنشستگان دولت بکنه.به خدا استخوانهای ما درحال خوردشدنه روح وروان ما تخریب شده بین هیچکس اعتباری نداریم درگذشته نچندان دور جز طبقه متوسط جامعه بودیم الان شدیم جز فقرای جامعه ومستحق گرفتن زکات وصدقه ایم.چرا کسی بفکر مانیست بسه شعار بیایید عمل کنید تا دودش چشم شما نااهلان را کور نکرده.
تاشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳ مهر ۱۴۰۱ - ۱۱:۱۳
من یک مستمعری بگیر ارتش هستم حقوقم ماهی ۹/۲۰۰۰۰۰تومان است دریافتی من ۷/۵۰۰۰۰۰تومان مبلغ ۹میلیون تومان کرایه میدهم بخدا بیماری فشارخون ودیابت هم دارم دیگر پول برای داروندارم چقدر دست جلوی فرزندانم درازکنم خجالت میکشم تمام این گفته هامم بامدرک بهتون نشان میدم فکرنکنید دروغ میگم خدا باعث وبانیشو نابودکنه داع عزیزاشون به دلشون بمونه روزی بشه که مثل ماکاسه چکنم چکنم دستشون بگیرن ضمنا یک پسرمعلول هم دارم کلی هزینه درمان اون میشه ندارم بارهامیخواستم خودموبکشم این بچه مانع شدبدادمابرسیدبی وجدانها
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳ مهر ۱۴۰۱ - ۱۳:۲۴
با بیست و پنج سال خدمت ۵۶۰۰ حقوق واقعا عدالت و انصاف رو نشون میده و ادعای اسلام ودین آدم رو ناراحت میکنه و این عامل نارضایتی میشه وبعد میگن ما بفکر ملت هستیم شرکت تراورس و نگهداری خطوط راه آهن
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳ مهر ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۳
دروغ وعده کار دولته ریسیه خودشون گرون وبدبختمون کردن یه سال جنگ ۲۵ درصد جانبازی حقوق ۶/۵اگه نیروی مسلح که باید حقوقش طبق قانون۲۰ درصد بیشتر باشه نبود مسئولا الان با این توانایی موجود دسفروش بودند
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر: