اقدام جنجالی مهاجم استقلال پس از گلزنی | وقایع روز
کد خبر: ۳۶۷۳۹
تاریخ انتشار: يکشنبه ۱۰ مهر ۱۴۰۱ - 02 October 2022
مهاجم استقلال بعد از گلزنی به گل گهر در سیرجان خوشحالی نکرد.

اقدام جنجالی مهاجم استقلال پس از گلزنی

وقایع روز ـ سرویس ورزشی؛

محمد محبی بعد از گلزنی مقابل گل گهر خوشحالی نکرد. او که در بازی با نساجی هم موفق به گلزنی شده بود، توانست در سیرجان دومین گل خود برای استقلال را در لیگ به ثمر برساند.

محبی به دلیل شرایط حال حاضر ایران، هیچ خوشحالی بابت گلزنی از خود نشان نداد و پس از گل مچ‌بند مشکی خود را بوسید.

 

نظرات کاربران
مدیری
Iran (Islamic Republic of)
۱۰ مهر ۱۴۰۱ - ۱۵:۰۷
محبی خیلی خ.....ر.....ی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
۱۰ مهر ۱۴۰۱ - ۲۰:۵۳
خودتی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
۱۱ مهر ۱۴۰۱ - ۰۸:۲۲
خرخودتی
علی
| Iran (Islamic Republic of)
۱۱ مهر ۱۴۰۱ - ۰۸:۳۹
خرخودتی وهفت پشت.
تاج
Iran (Islamic Republic of)
۱۱ مهر ۱۴۰۱ - ۰۰:۴۸
خر خودتی مدیری
سرباز
Iran (Islamic Republic of)
۱۱ مهر ۱۴۰۱ - ۰۴:۱۹
محبی خر وپدرش هم خر است .تراکتورها خر .یحیی خرتر .سروش احمق
ماهینی خر بی شاخ ودم
بروید پول‌های کلان بخورید از برکت جمهوری اسلامی .چکار دارید
فضولی کتید فوتبال هلی کله پوک .خر محبی احمق
اقبال
Denmark
۱۱ مهر ۱۴۰۱ - ۰۷:۱۵
مصداق عینی نمک خوردن و نمکدان شکستن یعنی رفتار بازیکنان لیگ ما که همه دستشان در جیب دولت و ملت اما جفتک سیاسی میزنن .
گفتند ورزش سیاسی نیست. روسیه از جام جهانی حذف شد
گفتند فوتبال سیاسی نیست بازیکنان ما آب به آسیاب بن سلمان و کومله میریرند و مچ بند سیاه می بنندند و اینهمه حرف و رفتار غیر ورزشی
و تیم پرسپولیس اعتصاب می کنند تا یک مجرم آزاد شود
علی
| Iran (Islamic Republic of)
۱۱ مهر ۱۴۰۱ - ۰۸:۴۲
چه جرمی.عامو برو دزد ۹۲هزارمیلیارد رو بگیر
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
۱۳ مهر ۱۴۰۱ - ۰۰:۳۴
... مجرم اون ... که پوله مردمو از بیت اللمال میدزده و میخوره ومردمو به گدائی وفلاکت میندازه نه اون کسی که اعتراض به این وضع ... حکومت میکنه.میدونم نظرم نشون داده نمیشه ولی کاش میذاشتن چاپ بشه تا چهارشاخ میبریدی مزدور
سجاد
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
۱۱ مهر ۱۴۰۱ - ۰۷:۴۰
... .درود به محبی عزیز ...
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱ مهر ۱۴۰۱ - ۰۷:۵۶
خوشحالی نکرد بخاطر قلعه نویی بود چون قبلا توسط قلعه نویی ایشون به فوتبال ایران معرفی شد
لطفا هر چیزی را به اتفاقات گره نزنید البته اگه سواد داشته باشید
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱ مهر ۱۴۰۱ - ۰۸:۰۰
... فدای یه تار موی امثال محبی مرد و حامی مردم...
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱ مهر ۱۴۰۱ - ۰۸:۲۲
محبی باتعصب
رضا
Iran (Islamic Republic of)
۱۱ مهر ۱۴۰۱ - ۱۷:۱۹
درود برمحبی با تعصب
جانباز
Iran (Islamic Republic of)
۱۳ مهر ۱۴۰۱ - ۰۸:۲۳
درود بر شرف محبی مردم دوست. قطعا حق بر باطل پیروز است و ظالم سرنگون است . الله اکبر
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹ آبان ۱۴۰۱ - ۱۵:۴۵
چون خوشحالی نکرد شده دشمن انقلاب...به خار آقای قلعه‌نویی خوشحالی نکرد.جمع کنید لنگیهای ...بااین کارها نمی‌تونید حاشیه درست کنید
لنگیهای... برید علی دایی وعلی کریمی ویخیی ...ل محمدی وسروش ارفعی را جمع کنید روز به روز دارن پرو تر میشن واین انقلاب مردمی را زیرسوال میبرم...
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر: