جدول لیگ پس از باخت پرسپولیس و برد استقلال | وقایع روز
کد خبر: ۳۶۷۸۶
تاریخ انتشار: دوشنبه ۱۱ مهر ۱۴۰۱ - 03 October 2022
با اتمام دیدارهای هفته هفتم لیگ برتر، شرایط جدول این رقابت‌ها مشخص شد.

جدول لیگ پس از باخت پرسپولیس و برد استقلال

وقایع روز ـ سرویس ورزشی؛

سه دیدار باقی‌مانده هفته هفتم لیگ برتر امروز برگزار شد.

پرسپولیس با متحمل شدن اولین باخت فصل خود در بازی با تراکتور، ۱۴ امتیازی باقی‌ماند و به دلیل تفاضل گل بهتر نسبت به استقلال صدر جدول را حفظ کرد اما تراکتور با سومین برد متوالی‌اش ۱۲ امتیازی شده و از رتبه هشتم تا پنجم بالا آمد.

سپاهان در ورزشگاه دستگردی تهران پس از چهار بازی سرانجام به پیروزی رسید تا با ۱۲ امتیازی شدن، صعودی سه پله‌ای داشته باشد و بالاتر از گل‌گهر و تراکتور در جایگاه سوم قرار بگیرد اما هوادار با این شکست خانگی یک بر صفر، با همان ۵ امتیاز در رده چهاردهم باقی ماند.

در آخرین دیدار هفته نیز صنعت نفت اولین امتیاز خود را با سرمربیگری فیروز کریمی در دیدار خانگی برابر مس رفسنجان به دست آورد تا با ۵ امتیازی شدن در همان رده پانزدهم قرار بگیرد اما شاگردان محمد ربیعی ۹ امتیازی شده و در جایگاه هشتم ایستاد.

 

نظرات کاربران
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱ مهر ۱۴۰۱ - ۰۸:۰۳
یکروزی کسانیکه امروزها دست به اغتشاشات وآشوب میزنند بدانند از کرده خود پشیمان میشوند چون گروههای ضد نظام در کمین هستند از هرطرف وارد کشور شوند و مانند سوریه دست به کشت وکشتار بزنند پس آگاه باشیم تحت تاثیر شبکه ها و مزدوران آنان قرار نگیریم
فری
| Iran (Islamic Republic of)
۱۱ مهر ۱۴۰۱ - ۱۵:۳۰
اینهایی که به ظاهر ایرانی بر راس حکومت نشستن چه کردن برای این مردم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
۱۱ مهر ۱۴۰۱ - ۱۶:۳۶
فعلا دشمن ایران و ایرانی فاسد هایس هستند که مال و ثروت و ناموس این مملکت رو به تاراج میبرند و تنها برای یک تار موی دختر بگیر و ببند و ... راه میندازن تا مردم یادشون بره که چه بلاهایی سرشون امده
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
۱۱ مهر ۱۴۰۱ - ۱۶:۴۳
فداتشم پس شما جلو اختلاس ها رو بگیر اجازه جرعه ایی از طعم زندگی رو به مردم بدین بعد حرف از این چیزا بزنید والا اون کشور های که گفتی مردمش وضعشون از مردم ما بهتره ی نگا ب زندگیمون بندازیم خوبه چطوری بابت ی وام باید صد جا سرت رو بکنی ... چطوری واس شرمنده نشدن جلوی زن و بچه دزدی کنی فکر کنن با نون حلال دارن بزرگ میشن تا زن بچه طرف ی روز می‌فهمه هر موقع درک کردی حقوق شش میلیونی و ی جوان تازه متاهل شده که هیچ کمکی نداره ن مثل بعضی ها که از نردبان باباجونشون میرن بالا میگن حسبی الله اون باید بگه حسبی بابا
اصلا چرا سرت رو درد بیارم از اون بالا شهر خراب شده بیا پایین چند تا زندگی از زندگی خودم تا خیلی خیلی بدبخت تر از خودمو نشونت بدم دیگه حرف مفت نزنی کلام آخر کشوری که یک درصد جمعیت جهان رو داره و 9درصد منابع جهان رو این وضعیت کشورش نباید باشه ...
سیداحمدمیراحمدی
| Iran (Islamic Republic of)
۱۱ مهر ۱۴۰۱ - ۱۹:۵۷
تا حدودی درست میگی اطراف ایران دلسوزی برای مردم وجود ندارد دستهای آهنین در دستکش مخمل منتظر مردم است ولی حکومت انعطافی با جهان ندارد بیشتر اطراف از منابع طبیعی ما متنعم هستند تا مردم داخل.... ولی بهر حال هم کشور نیاز به تغییر دارد واین باید آگاهانه باشد..
یک ایرانی مسلمان
| Iran (Islamic Republic of)
۱۱ مهر ۱۴۰۱ - ۲۳:۴۴
چرا وقتی کسی اعتراض می کند سریع می گوییم خارجی است
یا می چسبانیم به خارج
یا می ترسانی که وضع از این بدتر می شود
وضع اختلاس ها را رسیدگی شود
مدیران نالایق را تغییر دهند و ...
کریم
| Iran (Islamic Republic of)
۱۲ مهر ۱۴۰۱ - ۰۸:۴۹
برادر تا کی مردم بترسونیم از وجود دشمن فرضی
چرا مردم وبرادران خودت را اغتشاشگر می نامید
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
۱۲ مهر ۱۴۰۱ - ۱۴:۵۳
مامانمینا.ای وای
Brahman
| Iran (Islamic Republic of)
۱۳ مهر ۱۴۰۱ - ۰۰:۴۴
به گفته شمادراین اعتراضات شبکه‌های خارجی مقصرند،توییت تعدادی ورزشکار و سلبریتی مقصره،مردم تحت فشار بعنوان آشوبگر مقصرند؟و...........مقصرند؟آیا مسئولان کشور ونظام بابت بیشعوری واینهمه ظلمی که به مردم ایران روا میکنند تقصیر ندارند؟ ومردم احمق هستند؟؟؟؟؟؟؟::::::
سرسپرده
| Iran (Islamic Republic of)
۱۳ مهر ۱۴۰۱ - ۰۵:۰۲
توهم یکی از مفت خورهای همین نظامی ، جیبتون پر پول درد و رنج مردم اهمیت نمیدین میترسین نظام بپاشه از مفت خوری بیوفتین
درودبراحمدی نژاد
Iran (Islamic Republic of)
۱۱ مهر ۱۴۰۱ - ۱۶:۲۵
درود براحمدی نژاد
آشنا
| Iran (Islamic Republic of)
۱۲ مهر ۱۴۰۱ - ۱۷:۲۲
خبرنگار از احمدی نژاددر زمان ریاست جمهوری خودش پرسید قوه ی قضایی چجوری کار میکنه گفت کارشو خوب انجام میده ولی بعد ریاست جمهوری پرسیدن گفتند اصلا با فساد مقابله نمیکنند بچه من همه مسئولین بالای ۹۰ درصد مثل کفتار دور رهبر عزیزمون جمع شدن. اگه کمی بصزرت تاشته باشی میفهمی کاری که بعد پیامبر بر سر علی (ع) آوردن الان بر سر رهبر عزیزمون میارن رهبری که هیچ نقطه سیاهی تو زندگیش نیست . البته ناگفته نماند که بیشتر مردگ ایران فهمیده هستن .
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
۱۲ مهر ۱۴۰۱ - ۲۱:۵۷
درود
گرفتار
| Iran (Islamic Republic of)
۱۳ مهر ۱۴۰۱ - ۰۰:۴۱
فساد تو دادگاه های ما بیداد میکنه پس نگید دشمن ما خارجی دشمن ما این قاَضی ها ی بی زاتن قانون ما درست نمیشه دشمن اصل قانون ماست
امیر پاشا
Iran (Islamic Republic of)
۱۱ مهر ۱۴۰۱ - ۲۱:۲۹
داداشم اغتشاش برای چی مرغ کیلویی هشتاد هزار برنج کیلویی صدوسی هزار تخم مرغ دونه ای سه هزار و پانصد اجاره خانه توجنوب شهر تهران متری هفت میلیون نون لواش دونه ای پونصد وغیره آخرشم به خاطر مانتو ومو بزننت بکشنت اغتشاش نه داداشم اعتراض هم نداره اصلأ مامردم ایران راخدا آفریده وسط جهنم دیگه نیازی نداریم گناه کنیم که بترسیم بریم تواون دنیا به جهنم ماتوجهنم داریم هر روز دست و پا می‌زنیم آره داداشم اغتشاش برای چی
درود بر مردم فهیم ایران
| Iran (Islamic Republic of)
۱۱ مهر ۱۴۰۱ - ۲۳:۴۱
باید خوب دقت شود چرا همه مردم ناراحتند
و وقتی واقعه ای رخ می دهد برخی از آتش های زیر خاکستر زبانه می کشد
پس مدیران نالایق و کسانی که بسیاری از کارها را به درستی انجام نداده اند و مسبب بد بختی و بدبینی مردم نسبت به وضع موجود شده اند محاکمه شوند و دولت باید به معنای واقعی پاسخگو باشد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
۱۲ مهر ۱۴۰۱ - ۱۵:۴۷
نون لواش دونه هزاره قیمتا ثانیه ای تغییر میکنن
می
Iran (Islamic Republic of)
۱۱ مهر ۱۴۰۱ - ۲۲:۵۴
منم سرباز کوروش پر از غیرت به ناموس
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱ مهر ۱۴۰۱ - ۲۳:۰۵
ما مردم ایران بهترینیم اما مدیر سالم ندارم هیچ اداره ای مدیر سالم نداریم کلی شهید جانباز دادیم اگر پایتان به دادگاهها کشیده باشه دیدید که قضات سالم خیلی کمه
بنگرو
Iran (Islamic Republic of)
۱۲ مهر ۱۴۰۱ - ۰۰:۰۸
حسن جان کجایی . دقیقا کجایی
کاظم رضایی
Iran (Islamic Republic of)
۱۲ مهر ۱۴۰۱ - ۰۱:۵۰
یک عده فقط دنبال رفاه وزندگی لاکچری هستند وبدون اینکه عاقبت واینده ای برای اداره کشور متصور باشند فقط دنبال براندازی هستند واقعا این عده اگر نظام عوض بشه به خیالشون همین افراد جزء اولین افراد برای مخالفت میان توخیابون
عظیم
Iran (Islamic Republic of)
۱۲ مهر ۱۴۰۱ - ۰۵:۱۰
گزینه بعدی بعد از براندازی تجذیه ایرانه واین یعنی جنگ طایفه ای یعنی غارت ناموس قتل و..... اطراف ما پر از دشمنه که به خون شیعیان تشنه هستند باید با تغییراتی درداخل صورت بگیره به نفع مردم ولی راهش این نیست
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
۱۲ مهر ۱۴۰۱ - ۱۵:۳۴
مردم ایران دیگه چیزی برای ازدست دادن ندارند.همه چی رفته پس شماسنگ تجزیه رانزن
59
Iran (Islamic Republic of)
۱۲ مهر ۱۴۰۱ - ۰۸:۱۹
کس نخوارد پشت من جز به ناخن انگشت من البته با این همه تبعیض اختلاس بی عدالتی واقازاده ناخنی برای خاروندن نمونده
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲ مهر ۱۴۰۱ - ۱۵:۳۰
خواهشن نگاه به زندگی مردم بکنین بابا مردم خودمان هستن دیگه نای نفس کشیدن ندارن اوضاع زندگی و معیشت مردم از نزدیک ببینین.چرا مردم هم اعتراض میکنند مسولین جوابگو نیستن اگر تحریمه واسه مسولین هم باید تحریم باشه نه فقط مردم بدبخت و فلک زده اخه کدوم زندگی میگین کسی که ۶ماه نتونست یک کیلو گوشت واسه بچهاش بخره.ریسی تو گفتی مبارزه با فقر و بیکاری پس کی کجا دوسال گذشت.کاری نکردی هیچ دزدیها خیلی بزرگتر و وسیع تر شد .مردم هم اعتراض میکنند میگن اغتشاشگر.مردم حاضرن بمیرن ولی از این زندگی که دارن میکنند شرمساری بیشتر جلو زن و بچهاشون نکشن
رضا
Iran (Islamic Republic of)
۱۲ مهر ۱۴۰۱ - ۲۰:۴۶
من جوان هیچ آینده ای ندارم گلوله وسط قلبم بخوره راحت شم بهتره..نا امیدم فردایی بهتر ندارم..کار نیست اگر هم هست با حقوق بخور و نمیر ..خونه جنوب شهر متری ۳۰ میلیون..۱۰۰سال باید کار کنم تا ۵۰ متری بخرم..همه چی فاتحه اش خونده است ..بدبخت شدیم..عراق از ما بهتر زندگی می کنه..چیزی ندارم از دست بدم..
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲ مهر ۱۴۰۱ - ۲۰:۵۹
من نون خالی هم نمیتونم تهیه کنم
فربد
Iran (Islamic Republic of)
۱۲ مهر ۱۴۰۱ - ۲۱:۰۵
خاک برسر بیسواد وبیشعوروبیبصیرت امثال علی کریمی مزدور وبقیه براندازان احمق
شرباز
Iran (Islamic Republic of)
۱۲ مهر ۱۴۰۱ - ۲۱:۲۶
مشکلات هست تحریم وگرانی هست اما نه با خراب کردن وشکستن
اموال مردم ودولتی آیا با آشوب وفتنه انگیزی مشکلی حل می‌شود
باید مطالبه گری به روش صحیح باشد که دشمنان ومعاندین ومنافقین اسرائیلی نتوانند سوء استفاده کنند درهمین درگیری های خیابانی معاندین بچه های مردم را می کشند تا مردم را خشمگین ویه خیابان بکشانند پس راه درست راباید انتخاب کنیم درهرصورت متوجه تخلف مسئولی شدید به مسئولین وقوه قضائیه گزارش کنید
وفسادستیز باشید ومسئولین‌.اختلاسگررا معرفی کتید
آشوب ودرگیری فقط ضربه به مردم ونیروهای انتظامی است وباعث کشته شدن عزیزان ما می شود برحذر باشید وبا منطق مطالبه گر حق باشید ودرتجمعات دشمنان ومناففین سوءاستفاده می کنند وباعث مرگ هموطنان میشوید که گناه کار هستید وفردا ی قیامت باید جواب بدهید
مردم ونیروی انتظامی باید باهم متحد باشند تا دشمنان داخلی وخارجی نتوانند دراین آشوبها باعث کشته شدن عزیزان ما شوند با ادله عقلی از معیشت ورفاه،حرف بزنیم وخواهران آرامش وآسایش باشیم چون زحمت ما رازبادمیکنند ولی مطمئن باشید این کشور وانقلاب پشتیبانی خدا وامام زمان رادارد وبدخواهان باید بدانند تا ظهور امام مهدی (عج) این انقلاب ادامه دارد ولی جهت آشوب وفتنه انگیزی نکنند چون اگر سربه تن .تن به کشتن دهیم
از آن به که کشور به دشمن دهیم
دشمنان کور خواندند درزمانی که آمادگی نداشتیم صدام را با تمام تجهیزات برای گرفتن کشور به جنگ برعلیه ما تشویق کردند
جوانان عزیز وملت با خون ودادن دویست ونود هزار شهید جلوی صدام ملعون را گرفتند وروز به روز بحول قوه الهی درخت اسلام وانقلاب تنومند تر شد
ولی اکنون از هر نظر دردنیا حرف برای گفتن داریم ودشمنان نادان وناتوان ما دل خوش کردند به اغتشاش خیابانی که حاصلی ندارد
فقط زحمتی درست می‌کنند برای مردم
پس با هوش باشیم ودلسوز کشور وانقلابمان باشیم وپشتیبان ولایت فقیه باشیم تا مملکت ما آسیب نبیند
فکر می‌کنید خدای نا خواسته اگر مخالفین ومنافقین بیایند آیا امنیت دارید
نه عزیز حتی زن وبچه های مردم هم امنیت ندارند
درسوریه وعراق داعش زنان ودختران جوان را به زور برای خود می بردند وپدر وبرادر ومادر را می کشتند وگو دسته جمعی که با چشمان بسته تیر خلاص می‌زدند آیا خواستار این گونه رفتارها هستید
صبور باشید به خدا توکل کنید وقدر امنیت را بدانید معیشت ورفاه هم
انشا الله با تدابیر وتلاش دکتر سید ابراهیم درست خوهد شد
وهمه مفسدان اقتصادی هم گرفته خواهند شد
چو را آرام کنید وبه نیروهای انتظامی کمک کنید وحشی های بی عقل را که اموال مردم را خراب می‌کنند ترد کنید وبه سلامت جامعه مردم وکشور فکر وکمک کنید
خدایا ظهور آقا امام زمان را نزدیک وفراهم فرما
الهم العجل الولیک،الفرج
العجل العجل
ادرکنی یا صاحب الزمان
خدا فرج امام زمان را هرچه زودتر برسان
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
۱۳ مهر ۱۴۰۱ - ۰۶:۱۱
چقدر چرت نوشتی،خودت خجالت نمیکشی از این حرف ها،...
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
۱۴ مهر ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۴
جنابعالی بفرمایید چگونه مطالبه گری کنیم که انگ اغتشاشگر وجاسوس و مزدور وبیگانه پرست و غیره به ما نچسبانند وبعد هم مگه کور وکرند که اوضاع مملکت را نمی‌بینند این آقایان از اینجا وضعیت یمن وغزه وعراق و فلسطین وغیره را می‌بینند و کمک براشون میفرستند ولی مردم خودشان که جلویشان دارند از وضع بد اقتصادی به فلاکت میافتند را نمی‌بینند.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
۱۵ مهر ۱۴۰۱ - ۱۰:۴۲
ببند اون دهنه...صدات از جا گرم بالا میاد با این نظام ...مثل خودش باید رفتار کرد توام خودت خوب میدونی تموم این توماری که نوشتی همش چرتو پرتی بیش نیست
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲ مهر ۱۴۰۱ - ۲۳:۴۶
آخی آنقدر باسوادی حرفی درایران باشی برو به همون جزیره ای که درآمریکا است وبه قول خودت اسمش بریتانیا هست !!!!! تازه گوجه‌فرنگی هاشون هم به قیمت محله تون هست مادرچاووز هم اونجا با آغوش باز منتظر شماست
افشین
Iran (Islamic Republic of)
۱۳ مهر ۱۴۰۱ - ۰۰:۱۰
اتفاقا باید اعتراض کرد باید جلوی حیف و میل سرمایه های کشور ایستاد بایدکمپین تشکیل داد تا صدا ها با هم یکی بشه و به گوش مسئولین برسه....اما با کمال آرامش و متانت...نه با خشونت و تخریب اموال ملی نه با کشتن سرباز
مادر مرده...اینها نه برنامه دارند..نه..رهبری دارند...حزبی..عاقبت این کارها تجزیه ایران را رقم میزنه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳ مهر ۱۴۰۱ - ۰۱:۲۶
یک سوال اینهمه پول وارد کشور میشه آره همون پولهای بلوکه شده که الان داره وارد خزانه میشه کجا میره که این اوضاع مملکت باشه بدین به مردم که اعتراض نکنن همش از فقر و بدبختی زنده یا مرده چه فرقی میکنن
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳ مهر ۱۴۰۱ - ۰۵:۱۱
هر مملکتی که جمهوری باشه ملتش بدبخت هستن، چرا که هرکی میاد چند سال خود شو اطرافیانش میخورن ، چون که مملکت صاحب نداره
اسفند
Iran (Islamic Republic of)
۱۳ مهر ۱۴۰۱ - ۱۵:۰۱
با ی رفراندوم راحت میشه فهمید مردم چی میخوان کیا اکثریت دارن وکیا را مردم قبول دارن نیاز ب اعتراض و بگیر و ببندم‌نداره
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳ مهر ۱۴۰۱ - ۱۸:۰۰
اخبار ۲۰,۳۰ میگفت یه عده سطل اشغال رو که اموال عمومی اتش زدن,اموال عمومی ۹۲هزار میلیارد اختلاس است,دکل نفتی است,بنزین رایگان به فلان کشور است,تحریم هایی که باعث فلاکت ایرانو ایرانی شده است اموال عمومیست,گازی که بخاطر تحریم حدر میرود معادل گاز کل استان تهران است اموال عمومیست,ناوگان فرسودیه هوایی اموال عمومیست,ادواتی که هرروز تو دریا امریکا ضبط میکند اموال عمومیست,حقوق های نجومی,اقا(احمق)زادهایی که با بیت المال تو غرب میچرن اموال عمومیست,نوجوونی پسرم و جوونی خودم اموال عمومیست والی,,,,,,,,,,,,اخر
علرضا
Iran (Islamic Republic of)
۱۳ مهر ۱۴۰۱ - ۲۱:۱۹
بااین حرفا هیچی درست نمیشه این درختی که اینا کاشتن ...
شاهین
Iran (Islamic Republic of)
۱۵ مهر ۱۴۰۱ - ۱۰:۳۸
... توصیه میکنم سره کثیفشونو از تو برف در بیارن و یه نگاهی به اطرافو زندگی نکبت بار مردم این سرزمینو کارگرایه بیچاره ای که اگه یروز کار نکنن باید همون یه روز زنو بچشون گشنه بخوابن بکننو ایقد چرت از دهنه کثیفشون بیرون نیاد تمااااام
محمود ناظمی
Iran (Islamic Republic of)
۱۱ آبان ۱۴۰۱ - ۲۰:۴۶
به گفته این آیه قران
آن مع العسر یسرا ، ترجمه
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر: