بازیکنان پرسپولیس نمی خواستند وارد زمین شوند؟ | وقایع روز
کد خبر: ۳۶۷۹۸
تاریخ انتشار: دوشنبه ۱۱ مهر ۱۴۰۱ - 03 October 2022
دیر به زمین آمدن بازیکنان پرسپولیس باعث شد تا شایعه‌ عجیبی پیرامون این تیم به وجود بیاید.

بازیکنان پرسپولیس نمی خواستند وارد زمین شوند؟

وقایع روز ـ سرویس ورزشی؛

در حالیکه کاروان پرسپولیس در ساعت ۱۶:۵ دقیقه به ورزشگاه آزادی آمد اما بازیکنان این تیم خیلی دیر در زمین چمن حاضر شدند.

در همین رابطه شایعاتی مطرح شده بود که بازیکنان پرسپولیس قصد حضور در زمین را ندارند اما در ساعت ۱۶:۵۰ دقیقه علیرضا بیرانوند و احمد گوهری دو دروازه‌بان پرسپولیس برای گرم کردن به زمین چمن آمدند تا این شایعه رد شود.

این در حالی است که طبق قانون تیم‌ها باید ۵۰ دقیقه قبل از آغاز بازی به زمین آمده و بدن‌های خود را گرم کنند اما پرسپولیسی‌ها امروز دیرتر از حد معمول این کار را انجام دادند تا چنین شایعاتی راه بیفتد.

از طرفی دیگر بازیکنان تیم تراکتور به زمین آمده و زیر نظر کادر فنی خود به تمرین پرداختند.

* پرچم بزرگ کشورمان در کنار پرچم بزرگ پرسپولیس روی سکوهای ورزشگاه آزادی نصب شده بود.

* در میکسدزون ورزشگاه آزادی و در زمان ورود کاروان پرسپولیس تابلوهای باشگاه استقلال نصب شده بود که این موضوع تعجب پرسپولیسی‌ها را در پی داشت.

نظرات کاربران
فر حزاد
Iran (Islamic Republic of)
۱۱ مهر ۱۴۰۱ - ۱۴:۰۳
مقصرفقط گل محمدی است
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
۱۲ مهر ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۵
خوب کاری کرده گل محمدی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
۱۲ مهر ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۶
آقای گل محمدی.بی ادب
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲ مهر ۱۴۰۱ - ۱۹:۰۰
آقای گل محمدی حرف کاملا درست و منطقی زده، خود شما اگر کسی اینطور بی ادبانه در مورد همسرتان صحبت میکرد، بی خیال بودید و حرفی نمی دید!؟
فکر نمیکنم تعصب روی ناموس و تذکر به یه آدم بی ادب و فحاش ، کار بی ادبانه ای باشه.
اگر موضوع برعکس بود همین مردک فحاش چه کارها که نمی کرد
ک ن
Iran (Islamic Republic of)
۱۳ مهر ۱۴۰۱ - ۰۸:۳۳
آقای گل محمدی عزیز بازی را چرا باختی
محمد
Iran (Islamic Republic of)
۱۳ مهر ۱۴۰۱ - ۱۰:۲۵
کاملا مشخص بود که پرسپولیس نمی‌خواست بازی کند و تراکتور برای نباختن آمده بود و در خواب هم نمی‌دیدند که بتوانند پرسپولیس را ببرند خدا لعنت کند مهدی ترابی را !
جمال
Iran (Islamic Republic of)
۱۳ مهر ۱۴۰۱ - ۱۱:۴۵
نه داداش گل محمدی از صدقه سر شهدا به اینجا رسیده ،کدام بار دیدی اقای کل محمدی برای شهدا بگه به تیم مچ بند مشکی بندند
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳ مهر ۱۴۰۱ - ۱۸:۲۳
من خودم طرفدار پرسپولیس هستم ولی یه خواهشی دارم ازتون ایقد گل محمدی و این و اون نکنین که همین حرفا باعث گنده شدن شون میشه.
منِ کبیر...
Iran (Islamic Republic of)
۱۳ مهر ۱۴۰۱ - ۲۱:۵۳
لحنش تند بود ولی خداییش حرف حقو زد
همه اینا توی تیم های دولتی مولتی میلیاردر شدن یعنی از پول منو شما
حسن عباسی ها از روی اکثریت قضاوت میکنن وگرنه آدم‌خوب هم تو بین فوتبالیا پیدا میشه
اگه مشکل ندارن چرا ب خودشون گرفتن
قبول کردن اینکه نسبت به زن و بچه شون غیرت ندارن سخته ولی واقیعیته
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر: