حرف‌های گل محمدی به مهدی ترابی پس از شکست تلخ در آزادی | وقایع روز
کد خبر: ۳۶۸۸۲
تاریخ انتشار: سه‌شنبه ۱۲ مهر ۱۴۰۱ - 04 October 2022
بحث برانگیز ترین صحنه بازی حساس دو تیم پرسپولیس و تراکتور تبریز، اعلام پنالتی به سود سرخپوشان تهرانی از سوی موعود بنیادی فر بود.

حرف‌های گل محمدی به مهدی ترابی پس از شکست تلخ در آزادی

وقایع روز ـ سرویس ورزشی؛

دیدار رفت دو تیم پرسپولیس و تراکتور بدون تماشاگر در حالی در ورزشگاه آزادی تهران برگزار شد که این بازی آبستن حوادث بسیاری بود. دیداری که دو تیرک دروازه، یک پنالتی و در نهایت گلی را داشت که سرخپوشان تبریزی را به سه امتیاز حساس بازی رساند.

در این بازی مهدی ترابی یک پنالتی را در دقیقه ۸۵ از دست داد که البته این پنالتی به شدت مورد اعتراض بازیکنان و کادرفنی تراکتور قرار گرفت و حتی محمدرضا اخباری قصد نداشت بازی را ادامه دهد و برای دقایقی زمین را ترک کرد. با این حال او به زمین بازگشت و پنالتی را مهار کرد.

خطای پنالتی از سوی محمد حسینی اتفاق ویژه این بازی بود که با اعتراض شدید محمدرضا اخباری و سایر بازیکنان تراکتور همراه شد. آنها برای دقایقی زمین را هم ترک کردند و قصد نداشتند بازی را ادامه بدهند. با این حال و در شرایطی که انتظار می‌رفت یورگن لوکادیا پنالتی را بزند اما ترابی توپ را برداشت و ضربه را زد که اخباری موفق شد توپ را سیو کند. مهدی ترابی در حالی پشت ضربه پنالتی ایستاد که در بازی پرسپولیس و نفت مسجد سلیمان یورگن لوکادیا ضربه اش را تبدیل به گل کرده بود.

با این وجود یحیی گل محمدی و کادرفنی پرسپولیس جلوی شماره ۹ را نگرفتند تا مهدی ترابی بی توجه به یورگن لوکادیا خودش پشت ضربه پنالتی بایستد و آن را خراب کند! این اشتباه باعث شد حداقل یک امتیاز از کف پرسپولیس برود و شکست این تیم در ورزشگاه خانگی رقم بخورد. مهدی ترابی خودش هم به شدت بابت این ماجرا غمگین و ناراحت بود اما یحیی گل محمدی سرمربی سرد و گرم چشیده پرسپولیس در رختکن با یک جمله تکراری اما موثر به شاگردش روحیه داد: فدای سرت!

سرمربی پرسپولیس در نشست خبری پس از بازی هم از بازیکنانش تشکر کرد تا روحیه آنها را پس از این شکست تلخ برای بازی سنگین با سپاهان اصفهان حفظ کند.

نظرات کاربران
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲ مهر ۱۴۰۱ - ۱۵:۵۹
باختتون مبارکه
یاشار
| Iran (Islamic Republic of)
۱۵ مهر ۱۴۰۱ - ۰۰:۵۷
از این به بعد ما تورکا و طرفداران تراکتور دست برادری به سمت عزیزان پرسپولیس دراز میکنیم چون آنها در این بازی و کامنت ها و استوری های بعد بازی توسط خود بازیکنان تیم پرسپولیس و هوادارانش فرهنگ و شعورشون رو نشون دادند و واقعا برادری خود را ثابت کردند...بازی های ما از این به بعد بیشتر نشان دهنده وحدت و انسجام و شعور و آگاهی اقوام ایران خواهد بود و امید دارم از بازی بعد هواداران دو تیم در کنار یکدیگر از بازی لذت خواهند برد و تیمی که زحمت بیشتری بکشد پیروز میشود و ما همگی خوشحال خواهیم بود و اگر در تبریز باشیم و هواداران پرسپولیس افتخار دهند ما آماده این در شهرمان از آنها پذیرایی کنیم و در خانه هایمان هم برای مهمانمان همیشه باز است قدم هایشان را سرمه‌ی چشممان میکنیم...به امید روزی که همینگونه ادامه دهیم در کنار هم از زندگی لذت ببریم...تراکتور پرسپولیس ایکی قیرمیزی قانلی قارداش...یعنی دو تا برادر با خون قرمز
لیندا
Iran (Islamic Republic of)
۱۲ مهر ۱۴۰۱ - ۲۳:۱۵
ما پرسپولیسی ها هم دوست نداشتیم گل بشه چون هم پنالتی نبود هم اینکه اهداف سیاسی شوم پشتش بود
محمد
| Iran (Islamic Republic of)
۱۳ مهر ۱۴۰۱ - ۲۲:۴۳
دقیقاااا خدا سر شاهده من اونموقع گفتم پیش خودم خداکنه گل نشه چون گل بشه بعدا درمیارن فلان بیصار .... مردممم یادتون رفته جلوی مسجدسلیمان دو تا پنالتی به ضرر ما نگرفتن ؟؟ جلوی هوادار یک پنالتی مسخره بیخود برا هوادار گرفتن ؟؟ چیه بیخود شلوغ میکنین ؟؟؟ از قاسمی نژاد چرا نمیگین دقیقه 90 پنالتی به اون مسخرگییی تقدیمتون کرد ؟؟؟ کدوم فوتبالیستی اون صحنه که خطرناک ترین لحظه بازی بود و شانسی برای زدن توپ نداشت , برگردون میزدددد دقیقاااا ؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳ مهر ۱۴۰۱ - ۲۱:۰۴
مهدی ترابی برای پرسپولیس زیادزحمت کشیده باخراب کردن پنالتی ناراحتیم ولی فدای سرش
اهووووورا
| Iran (Islamic Republic of)
۱۴ مهر ۱۴۰۱ - ۰۰:۴۳
مهدی ترابی اگه توپش گل میشد اولین بارش نبود که به مجموعه تیم و هوا داران دهن کجی کرده بود خدا را شکر گل نشد
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳ مهر ۱۴۰۱ - ۲۲:۰۰
تا این ترابی ... تو تیم محبوبمون هست قید پیگیری و تماشا بازی‌های پرسپولیس رو میزنیم
سپه
Iran (Islamic Republic of)
۱۳ مهر ۱۴۰۱ - ۲۲:۴۰
فدای سرت آقای مهدی تو محبوب دلهای بیداری
سهراب
Iran (Islamic Republic of)
۱۳ مهر ۱۴۰۱ - ۲۲:۵۹
البته بازی فوتبال زیبایش به همین اتفاقات هست اما خوب بود گل نشود چون جناب ترابی قصد داشت پیراهنش را بالا بکشد و قطعا از چشم همه می افتد خدا درخواستش گل نشد
M
| Iran (Islamic Republic of)
۱۴ مهر ۱۴۰۱ - ۲۳:۳۸
همین الان هم از چشم همه افتاده گلم
کمال شیرازی
Iran (Islamic Republic of)
۱۳ مهر ۱۴۰۱ - ۲۳:۰۲
باید بره از تیم بزرگ پیروزی
اهووووورا
Iran (Islamic Republic of)
۱۴ مهر ۱۴۰۱ - ۰۰:۴۰
ماهواداران پرسپولیس به شدت خواهان اخراج ترابی از تیم محبوبمان هستیم یحیی باید چاره جویی کند
سعید
Iran (Islamic Republic of)
۱۴ مهر ۱۴۰۱ - ۰۶:۰۸
من یک عمر پرسپولیسی بودم. اما با وجود ترابی قید فوتبال و تیم ملی هم میزنم چه برسه به پرسپولیس!
فاطمه
| Iran (Islamic Republic of)
۱۴ مهر ۱۴۰۱ - ۱۶:۴۶
ای بابا... چه فاجعه ای
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
۱۵ مهر ۱۴۰۱ - ۰۰:۲۱
به جهنم
ایرانی
Iran (Islamic Republic of)
۱۴ مهر ۱۴۰۱ - ۰۶:۲۶
ترابی برای ما عشقه
هم فوتبالش، هم زندگی‌اش، هم نوع نگاهش
فاطمه
| Iran (Islamic Republic of)
۱۴ مهر ۱۴۰۱ - ۱۶:۵۱
برای ملت ایران عشقه . فوتبالی و غیر فوتبالی.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴ مهر ۱۴۰۱ - ۰۸:۰۲
اگه گل میشد ما پرسپولیسی‌ها بیشتر ناراحت می‌شدیم تا خوشحال
ناشناس
Canada
۱۴ مهر ۱۴۰۱ - ۰۸:۴۲
خدا جای حق نشسته مصداق بارز این پنالتی بود ‌...
علی
Iran (Islamic Republic of)
۱۴ مهر ۱۴۰۱ - ۱۲:۲۴
این پنالتی الکی (سیاسی) برای این گرفته شد که ترابی... گل بزنه و پیراهنشو بالا بزنه و باقی ماجرا
که خوشبختانه این نقشه ... عملی نشد
M
| Iran (Islamic Republic of)
۱۴ مهر ۱۴۰۱ - ۲۳:۳۹
و این خوب است
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴ مهر ۱۴۰۱ - ۲۰:۳۲
خدارو شکر که گل نشد چون گل سیاسی نمی‌خوایم ولی راجب ترابی بی انصافیه چون ترابی قبلنم گفته بود طرف رهبریه نظرشم محترمه شاید ما دوست نداریم ولی صداقت شرط مهمیه
وطنپرست
Iran (Islamic Republic of)
۱۴ مهر ۱۴۰۱ - ۲۱:۱۶
یحیی جرات نداره به ترابی کوچکترین حرفی بزنه چون ترابی تصمیم گیرنده هست بخواد یحیی هم میندازه بیرون البته خدا رو شکر پنالتی گل نشد در ضمن تا این ترابی ... تو تیم پرسپولیس باشه من پرسپولیسی نیستم
بازنشسته
Iran (Islamic Republic of)
۱۴ مهر ۱۴۰۱ - ۲۱:۲۴
از هفته بعد هر لحظه توپ زیر پای ترابی بیاد ۵۰ میلیون پرسپولیس « هو » میکنن تا گورشو از تیم مردمی پرسپولیس گم کنه
فری
Iran (Islamic Republic of)
۱۴ مهر ۱۴۰۱ - ۲۳:۱۳
گفتین که بازی ندارین دیگه امشب ؟؟؟؟
عجب ؟؟؟؟
پرسپولیسی
Iran (Islamic Republic of)
۱۴ مهر ۱۴۰۱ - ۲۳:۳۶
اینکه یه بازیکن مثل ترابی با بالا زدن پیراهن و خودشیرینی لوس چی را میخواد ثابت کنه. بازیکن باید محبوب تماشاچیها باشه نه محبوب ......
ممد
Iran (Islamic Republic of)
۱۵ مهر ۱۴۰۱ - ۰۰:۰۴
فدای تاره موت ترابی کم زحمت نکشیدی واسمون ...
علی
| Iran (Islamic Republic of)
۱۵ مهر ۱۴۰۱ - ۱۰:۴۳
درد و بلات بخوره تو سر علی کریمی
پرسپولیس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵ مهر ۱۴۰۱ - ۰۰:۱۹
ترابی عشقه فدای سرش
یاشار
Iran (Islamic Republic of)
۱۵ مهر ۱۴۰۱ - ۰۰:۴۴
به عنوان یک تراکتوری از فهم و شعور طرفداران پرسپولیس لذت بردم...بخدا در بعضی جاها که نظرهای این عزیزان رو میخوندم دیدن چگونه ما رو حمایت کردید و اون پنالتی که اهداف کثیف داشت دفاع نکردید...بخدا الان این کامنت رو با اشک مینوسیم که هموطنان من چقدر با فرهنگ چقدر باشعور هستند چقدر ما تورکا رو دوست دارن و به دلیل مسائلی که میدونید خودتون هیچ وقت این عشق متقابل اقوام ایران ابراز نشده...من هم از طرف تراکتوری ها و تورک ها میگم عاشق همتونم...خاک پاتونم...فدای فرهنگ و شعورتونم...
جواد
Iran (Islamic Republic of)
۱۵ مهر ۱۴۰۱ - ۰۱:۴۵
اگر راست میگی بنویس فقر،اختلاس دزدی،گتدوکثافت،تورم،بی عدالتی،
یاعلی
Iran (Islamic Republic of)
۱۵ مهر ۱۴۰۱ - ۱۰:۴۲
ترابی را عشقه.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵ مهر ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۱
ترابی اهداف ظالمانه ای بر علیه مردم در سر داشت زیر نویس پیراهنش را نمایش بده خدا برایش نخواست در حیرتم هواداران با افکار غلط ترابی کنار اومدن
اسماعیلی
Iran (Islamic Republic of)
۱۷ مهر ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۶
ترابی بازیکن خیلی خوبیه حالایبارم پنالتی خراب شده
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر: