مهدی ترابی از عرش به فرش رسید | وقایع روز
کد خبر: ۳۶۹۳۳
تاریخ انتشار: چهارشنبه ۱۳ مهر ۱۴۰۱ - 05 October 2022
این روزها مهدی ترابی ستاره تیم پرسپولیس به شدت هواداران خودش در پرسپولیس را از دست داده است.

مهدی ترابی از عرش به فرش رسید

وقایع روز ـ سرویس ورزشی؛

اغلب طرفداران پرسپولیس در فضای مجازی در روزهای گذشته علیه هافبک شماره ۹ تیم خود موضع گرفته اند.

برخی حتی پای خود را فراتر گذاشته و خواستار فسخ قرارداد پرسپولیس با مهدی ترابی شده اند که در فصول اخیر ستاره تیمش بوده است!

البته یحیی گل محمدی از بازیکن خودش تعریف و از او حمایت کرده است اما ظاهرا طرفداران پرسپولیس هنوز ستاره خود را به خاطر از دست دادن پنالتی برابر تراکتور و شکست مقابل تیم تبریزی در بازی خانگی نبخشیده اند!

منبع: ورزش 3
نظرات کاربران
110
Iran (Islamic Republic of)
۱۴ مهر ۱۴۰۱ - ۰۰:۵۹
مخالفانش شکر زیادی خوردن آقا مهدی مرد بر منکرش لعنت
علی
| Iran (Islamic Republic of)
۱۴ مهر ۱۴۰۱ - ۱۵:۴۵
یادتون رفته مهدی ترابی چه کارایی میکرد
سبحان
| Iran (Islamic Republic of)
۱۴ مهر ۱۴۰۱ - ۱۶:۵۲
ترابی عشق
ناشناس
| Germany
۱۵ مهر ۱۴۰۱ - ۱۱:۵۸
طرفدارهاش شکرخورده اند.ترابی سیاسیه
محمد
| Iran (Islamic Republic of)
۱۵ مهر ۱۴۰۱ - ۲۱:۰۳
بازیکن مغرور به درد ما نمیخوره اخراجش کنید
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
۰۹ آبان ۱۴۰۱ - ۱۵:۵۰
مخالفانش؟ کدوم مخالفانش؟ منطورت ۹۰ درصد مردم ایرانه یا اون ۱۰ درصد ساندیس خورا؟
لطفا واضحتر بگو
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴ مهر ۱۴۰۱ - ۰۱:۲۷
ترابی انسانی شریف و بازکنی با غیرت است آقا مهدی با تمام توانت جلو مخالفها واستا
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
۰۹ آبان ۱۴۰۱ - ۱۵:۵۱
مخالفها ها؟ ۹۰ درصد مخالف داره خوش به حالس که ۱۰ درصد باقیمونده ساندیس خورا هنوز هواشو دارن
بهمن حسین پور
Netherlands
۱۴ مهر ۱۴۰۱ - ۰۴:۴۰
یحیا باید قاطع بشه وگرنه نیم فصل راهم نخواهد دید چون علاوه برخودخواهی ترابی بی معرفتی صادقی و ناتوانی عالیشاه ودوفوروارد بی روحیه مهدی وپسرک احمق پاکدل را هرچه زودتر باید اخراج بکنه صادقی وترابی تا دیرنشداباید تنبیه بشن همه شون قربون سیامک و کمال بشن
امیر
| Iran (Islamic Republic of)
۱۴ مهر ۱۴۰۱ - ۱۶:۲۵
سلام عشقم
شک دارم شما طرفدار تیم قرمز باشی چون یه استقلالی هم سخته براش بتونه با این برنامه ریزی تیم ما رو داغون کنه فقط بگو چرا ؟
چرا باید اینا برن از تیم
گل نرگس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴ مهر ۱۴۰۱ - ۰۵:۴۸
درود بر مهدی ترابی عزیز
محمد
Iran (Islamic Republic of)
۱۴ مهر ۱۴۰۱ - ۰۷:۰۳
ترابی.عشق وقلب پرسپولیس
علی
Iran (Islamic Republic of)
۱۴ مهر ۱۴۰۱ - ۰۷:۱۲
ترابی خیلی وقته به فرش رسیده ولی خودشو زده به نفهمی
جانباز
Iran (Islamic Republic of)
۱۴ مهر ۱۴۰۱ - ۰۷:۴۳
البته قیمت مهدی ترابی همینقدر !!! و در نزد بازیکنان و هوادارن پرسپولیس مرد و از بین رفت !!!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴ مهر ۱۴۰۱ - ۰۹:۱۶
بخاطر اون نبوده بخاطر نیستن مچ بند بوده
ایران
Iran (Islamic Republic of)
۱۴ مهر ۱۴۰۱ - ۰۹:۲۳
عشششق ترابی
آقارضا
Iran (Islamic Republic of)
۱۴ مهر ۱۴۰۱ - ۰۹:۳۲
واسه نشون دادن عکس زیر تیشرتش کل تیم رو به فنا داد
دربه در
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
۱۴ مهر ۱۴۰۱ - ۰۹:۳۷
همه ما کشورمون ونظاممون رادوست داریم .قرارنیست باپاچه خواری مثل امثال ترابی.تفرقه ودودستگی بین مردم ودولت .وحتی مردم بامردم ایجاد کنیم.
اسی
| Iran (Islamic Republic of)
۱۴ مهر ۱۴۰۱ - ۱۳:۵۷
فقط ترابی
....
| Iran (Islamic Republic of)
۱۴ مهر ۱۴۰۱ - ۱۴:۱۷
بقیه مچ بند مشکی ببندند دودستگی نیست ؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
۱۴ مهر ۱۴۰۱ - ۱۶:۲۷
فعلا افراد دیگه با پاچه خواری فالوراشون میبرن بالا. مردم حق نیستن که کسی بخواد پشت ناحق بایسته. از کی اغتشاش گر . کشتن و اتش زدن زنده زنده مامور نیروی انتظامی شده حق. مگه هر کیزورش کمتره یعنی مظلومه؟
ناشناس
| Germany
۱۵ مهر ۱۴۰۱ - ۱۱:۵۹
ازآتش زدن وکشتن مامورانتظامی هیچ فیلمی موجودنیست پس الکی شایعه درست نکن
ناشناس
| United States of America
۱۷ مهر ۱۴۰۱ - ۲۳:۴۲
با این حرکات ترابی خط خودش رو با بقیه بازیکنان و بیشتر تماشاگران جدا کرد.این کارش روی بازی خودش ودر نتیجه تیم اثر منفی میزاره. بیشتر بازی ها رو پر می‌آورد.
جمال
Iran (Islamic Republic of)
۱۴ مهر ۱۴۰۱ - ۰۹:۴۳
آقا جان بازیکن مقصر نیست وقتی سرمربی نفهم تیم را واردمسایل حاشیه ای نمایید، وبه مسائل سیاسی میپردازند چه میشود کرد
رضا
Iran (Islamic Republic of)
۱۴ مهر ۱۴۰۱ - ۱۰:۲۰
وقتی یک ورزشکار ورزش را سیاسی میکنه افکارش بهم میریزه که یک پنالتی ساده رو نتونه گل کنه حالا برو هی لوسبازی دربیار گلم رو تقدیم به کی کنم
مهدی
Iran (Islamic Republic of)
۱۴ مهر ۱۴۰۱ - ۱۰:۳۵
شما فکر کن بخاطر پنالتی از دل مارفت بیرون
..........همه میدونن بخاطرچی......امیدوارم وجدانش راحت باشه شب
شروین
| Iran (Islamic Republic of)
۱۴ مهر ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۵
مگه وجدان داره؟؟؟!!!
عبدالله زاده
| Iran (Islamic Republic of)
۱۴ مهر ۱۴۰۱ - ۱۵:۲۳
نه حتما کریمی وجدان داره که از حزبای آدم کش و اغتشاشگرا که دلشون به حال بچه ۷ ماهه نسوخت و چشمشو کور کردن حمایت کرد ،اگه این انسان شریف مث بقیه سلبریتیای جو گیر حمایت می‌کرد از اغتشاش وجدان داشت ؟
مالکی
Iran (Islamic Republic of)
۱۴ مهر ۱۴۰۱ - ۱۰:۴۰
من به خاطر خراب شدن پنالتی خیلی هم خوشحالم.مخصوصا حالا که میدونیم شادی بعد از گل چی میخواست باشه.
ما همچین پنالتی را نمیخواییم.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
۱۴ مهر ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۵
درود بر شما
یک ایرانی
| Iran (Islamic Republic of)
۱۴ مهر ۱۴۰۱ - ۱۶:۰۸
شادی بعداز گل نتیجش حمایت ازناموس امثال توهه که اراذل تو نیایش زورگیرش نکنن
ناشناس
| Germany
۱۵ مهر ۱۴۰۱ - ۱۲:۰۰
ایول
جواد
Iran (Islamic Republic of)
۱۴ مهر ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۴
این ...را از تیم بیرون کنید
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴ مهر ۱۴۰۱ - ۱۱:۵۷
دمت گرم
ایرانی
Iran (Islamic Republic of)
۱۴ مهر ۱۴۰۱ - ۱۲:۲۳
مردان بزرگ مثل ترابی در روزهای سخت و کمال شهامت استقلال شخصیت خودشون را نشون میدم آنهم درشرایطی که همه الکی جو زده شده و همسو با دمکرات و کومله وحشی و منافقین قصاب و اسراییل و آمریکا ی جنایتکار و فواحش رسانه‌ ای مثل علی‌نژاد و سعودی نشنال.،ومنوتو ،بی بی سی از اغتشاش ، توحش و آتش زدن پلیس و ماشین آتش نشانی و آمبولانس قرآن وپرچم مقدس کشورمان حمایت میکنند و در واقع شریک جرم دشمن و خون‌های ریخته شده هستند ،بقینا مردانی مثل ترابی وامیری سایر ورزشکاران جوان و وطن پرست ماندگار خواهند شد ، شیر مادر و نان پدر حلالت قهرمان، بقیه هم باید از تویادبگیرند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
۱۴ مهر ۱۴۰۱ - ۱۵:۰۸
واقعا‌دمت‌گرم‌احسن
یاسین
| Iran (Islamic Republic of)
۱۴ مهر ۱۴۰۱ - ۱۵:۴۲
مرگ بر کومله و دموکرات وخائنان به مملکت وآب وخاک
amir
| Iran (Islamic Republic of)
۱۵ مهر ۱۴۰۱ - ۲۱:۳۵
عالی
لیلی
Sweden
۱۴ مهر ۱۴۰۱ - ۱۲:۲۵
ترابی بروگمشو..
احمد
| Iran (Islamic Republic of)
۱۴ مهر ۱۴۰۱ - ۱۵:۴۹
به ترابی حسودیتون نشه چون بازیکن عالیه این حرف را میزنین
امیر
Iran (Islamic Republic of)
۱۴ مهر ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۹
ینی چی بخاطر یه پنالتی باید سرزنش بشه وعلیهش جبهه بگیرن..اونقد واسه پرسپولیس زحمت کشیده که اشتباهات بزرگتر ازین هم اگه خراب کردن پنالتی اشتباه قلمداد کنیم ،توقلب تک تک پرسپولیسیها جاداره
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
۱۴ مهر ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۳
تو باغ نیستی اصن
عبدالله زاده
| Iran (Islamic Republic of)
۱۴ مهر ۱۴۰۱ - ۱۵:۲۵
اونایی که مغزشونو دویست و چهل تا شبکه ضد ایرانی غارت کردن مشکل دارن باش بحث پنالتی نیست
یا حسین
Iran (Islamic Republic of)
۱۴ مهر ۱۴۰۱ - ۱۳:۱۲
ترابی عشقه به خدا
خیلی بامعرفتی آقا مهدی
سید
Iran (Islamic Republic of)
۱۴ مهر ۱۴۰۱ - ۱۳:۲۷
پرسپولیسی نیستم ولی مهدی ترابی هم از نظر شخصیتی و هم از لحاظ فنی دوستش دارم ....بازیکن خوبیه، بجه خوبی هم هست
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴ مهر ۱۴۰۱ - ۱۳:۲۹
آقای ترابی خیلی مردی ..بی خیال ناملایمات تو جان تو قلب وطن دوستاس
اکبر اسدی
Iran (Islamic Republic of)
۱۴ مهر ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۸
بدون حتی یک لحظه درنگ باید از پرسپولیس اخراج شود ،پرسپولیس جای مردان بزرگ است
اسی
| Iran (Islamic Republic of)
۱۴ مهر ۱۴۰۱ - ۱۴:۰۸
پس تو کیسه کشی
sahar
| Iran (Islamic Republic of)
۱۴ مهر ۱۴۰۱ - ۱۵:۰۶
خفه شوباباتودرحدی نیستی بخوای درموردترابی نظربدی بگی بایدازپرسپولیس اخراج بشه ترابی وطن دوسته مثل علی کریمی نیست ایران به جایی رسیدی حالارفته اونطرف آب داره از راه دورتفرقه بین همه میندازه واق واق ازراه دورهمه بلدن،دردوبلای ترابی بخوره توسردشمناش من بیشترازقبل برام عزیزشدبه کوری چشم امثال توانشاالله همیشه تواوج باشه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴ مهر ۱۴۰۱ - ۱۴:۱۴
ترابی عشقی داداش فدای سرت
فرشید
Iran (Islamic Republic of)
۱۴ مهر ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۰
آقا مهدی ترابی عشقه
پنالتی فدای سرت
همین که با امثال سعودی اینترنشنال و کومله و مصی علینژاد و بی بی سی و سایر خائنین به مردم و کشور همراه نشدی تا ابد دوستت داریم
رها
Iran (Islamic Republic of)
۱۴ مهر ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۰
این پنالتی ناحق بود شادی بعدش ناحق تر
خدا هم ترابی رو یاری نکرد
یاس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴ مهر ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۵
مهدی ترابی با ی پنالتی ک هیچ صدتا هم گل نکنه هوادارشیم مردددد
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴ مهر ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۵
جلو مردم عددی نیستی ،...
علی
Germany
۱۴ مهر ۱۴۰۱ - ۱۴:۵۴
به عنوان یک پرسپولیسی قدیمی خیلی خوشحالم که اون پنالتی گل نشد،اینجاست که میگن خدا جای حق نشسته
به نظر من اگر بازیکنان تیم مرد بودند اصلا و ابدا نمی بایست در زمین حضور پیدا میکردند.
فوتبال جزیی از زندگی ماست نه همه زندگی ما،وقتی مردم کشور همه غمگین و ناراحت و عصبانی هستند چطور یه فوتبالیست به خودش این جسا رت رو میده که خودش را برای شادی پس از گل آماده کنه
دیر یا زود بازیها با طرفدار برگزار میشه و اونوقته که امثال مهدی ترابی میفهند که چقدر خلاف جهت آب شنا کردند.
در ضمن شمایی که نوشتی طرفداران پرسپولیس به خاطر خراب کردن پنالتی علیه ترابی جبهه گرفتند یا واقعا نمی دونی قضیه از چه قراره یا ما را چیز فرض کردی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
۱۴ مهر ۱۴۰۱ - ۱۷:۴۶
اصلا باید کل بازی‌ها و صد در صد بازی‌های ملی رو تحریم کنیم اگر واقعا دلمون شکسته و طرفدار مردمیم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
۱۵ مهر ۱۴۰۱ - ۱۰:۱۳
خدا خودش بهتر از همه به امور آگاه هست این خواست خدا بود که پنالتی گل نشه چون حق با مردم مظلوم ایران هست
sahar
Iran (Islamic Republic of)
۱۴ مهر ۱۴۰۱ - ۱۵:۰۰
این گوگل هم مثل شبکه منافق اینترنشنال شده کمتردروغ بگوخیلی رومخی ترابی ازقبل هم بیشتربرامون عزیزشده الکی چرت دروغ ننویس رومخی همش. حالایه سری زرمفت میزنن برعلیه یه سریا توهمه هوادارا،روجمع بندی نکن اونایکه بدش میگن ازسوختگیشونه دردوبلای ترابی امیری وطارمی بخوره توسرعلی کریمی وطن فروش
@
Iran (Islamic Republic of)
۱۴ مهر ۱۴۰۱ - ۱۵:۰۲
مگر قرار بر آزادی بیان نبود چی شد که اینقدر زود فراموش کردین
(آرمانها و شعارهای پوچ و توخالی)
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴ مهر ۱۴۰۱ - ۱۵:۰۳
ترابی انسان شریفیه ما هوادارش باقی میمونیم میگن مردمی نیست چون از اغتشاشگر و آشوبگر حمایت نکرده چه احمق مردمی هستید شما. شما که دم از حقوق بشر می زنید حالا چون پایبند اعتقاداتش هست شده بی معرفت. یا از مردمش حمایت نمیکنه اتفاقا خوب حمایت میکنه مگر اون پلیسی که آتیش زدن جز مردم نیست یا اون سربازی جوانی که نابحق خونش رو ریختن یا این شهدای چند روز اخیر که بی گناه کشته شدند اینها مردم نیستند فقط شما اراذل و اوباش و اغتشاشگرها شدید مردم.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
۱۵ مهر ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۲
احمق مردمن یا جد و آباد تو؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴ مهر ۱۴۰۱ - ۱۵:۰۳
چرا باید وقتی فصل قبل پنالتی حساس را از دست داد و یکی از اموال باخت و قهرمان نشدن تیم شد باز هم بهش پنالتی داد پنالتی های ترابی قدرتی نیستند هر دروازه بانی می تواند کنترل کتد
عبدالله زاده
Iran (Islamic Republic of)
۱۴ مهر ۱۴۰۱ - ۱۵:۱۰
ترابی یک انسان شریف و با غیرته دلیل مخالفت بعضیا باهاش کاملا معلومه ، یه عده وطن فروش حسابی آتیش گرفتن ...
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴ مهر ۱۴۰۱ - ۱۵:۱۱
آقامهدی‌خیلی‌عزیزی‌پهلوان‌‌ثابت‌شده‌ای
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴ مهر ۱۴۰۱ - ۱۵:۱۲
مگر چندبار آدمی زندگی میکند،که تااین حد پاچه خوار و... باشد؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
۱۵ مهر ۱۴۰۱ - ۱۰:۱۷
خیلی پاچه خوار هست بدبخت میخای چکاره بشی مثل کریمی مرد باش
نادر
Germany
۱۴ مهر ۱۴۰۱ - ۱۵:۲۶
مگه پنالتی بود؟؟؟!!!
خوبه که معلوم شد و حای به خود بازیکنان و طرفدارا ثابت شد که داورا الکی براشون پنالتی میگیرن تا جایی که صدای خود بازیکنان در آمده و به پنالتی و داور میخندن.
با اینجور ادا و اطوارها و داوری ها پنج دوره قهرمان شدن و انتظار ششمین جام داشتن هیچ ارزشی نداره‌.
مانا
Iran (Islamic Republic of)
۱۴ مهر ۱۴۰۱ - ۱۵:۴۱
عشق فقط آقای ترابی نه غیر
ابی ترازاسمان
Iran (Islamic Republic of)
۱۴ مهر ۱۴۰۱ - ۱۵:۴۵
چرا سززنش میکنیم بازیکن جوان وخوب رو وقتی میگن فوتبال نباید سیاسی شود یعنی این. اگه علاقه داره. به خودش ارتباط داره جرم که نکرده جاهای دیگر تبلیغ کنه. اینجا زمین فوتباله محل ورزش نه غیر این انقدرهم این بچه رو سرزنش نکنید
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴ مهر ۱۴۰۱ - ۱۵:۴۸
علی کریمی تون کجاس؟؟؟
خشایار
| Iran (Islamic Republic of)
۱۵ مهر ۱۴۰۱ - ۱۰:۱۹
هر جا هست خدا نگهدارش باشه من برای این اسطوره از صمیم قلب دعا می کنم خوشبخت و سالم باشه مارادونای ایران
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
۱۵ مهر ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۳
تو قلب
جواد
Iran (Islamic Republic of)
۱۴ مهر ۱۴۰۱ - ۱۵:۵۱
انقدر ترابی کار برا تیم کرد معنی نداره اینطوری کنید که چرا پنالتی را خراب کرد
مرتضی
Iran (Islamic Republic of)
۱۴ مهر ۱۴۰۱ - ۱۶:۱۶
من استقلالیم...تا قبل این داستان از ترابی خوشم نمیومد...ولی بعد اینکه فهمیدم شادی بعد گل چی بوده نظرم اینه که ترابی باغیرترین ورزشکاریه که تا حالا دیدم...خیلی شجاعه...امیدوارم مسولین و ورزشکاران از ترابی یاد بگیرن...از این به بعد صفت شجاع وباغیرت کنار اسم ترابی میاد...خیلی مردی پسر خیلی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
۱۵ مهر ۱۴۰۱ - ۱۰:۱۹
بیچاره ای خیلیییییی
مرتضی
Iran (Islamic Republic of)
۱۴ مهر ۱۴۰۱ - ۱۶:۱۹
ترابی هم باغیرت هم خیلی شجاع
اس اس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴ مهر ۱۴۰۱ - ۱۶:۲۴
این آدم خود فروخته رو بیرون کنین،خداروشکر گل نزد اون لباس ...بالا بزنه ببینیم چی بلغور میکنه
امیر
Iran (Islamic Republic of)
۱۴ مهر ۱۴۰۱ - ۱۶:۲۹
دقیقا مشخصه که یه مشت استقلالی ریختن خودشون طرفدا پرسپولیس نشون میدن و با تمام وقاحت به بازیکن و سرمربی تیم محبوب ما دارن حمله میکنن من شک دارم یه پرسپولیسی همچین نظراتی راجبه تیم و بازیکنان و سرمربی داشته باشه جمع کنید برید خدا روزی تونو جای دیگه حواله کنه تیممون خوبه سرمربی خوبه البته بی ایراد هم نیست الانم صدر جدول دست سرورتونه حالا بزارید تو آب خنک حالشو ببرید
م
Iran (Islamic Republic of)
۱۴ مهر ۱۴۰۱ - ۱۶:۳۲
کلا تیم ومنحل کنید..این روزا مردم حال خوشی ندارن......شایدوقتی دیگر
محمد رضا
Iran (Islamic Republic of)
۱۴ مهر ۱۴۰۱ - ۱۷:۱۱
یه تار موی گندیده علی کریمی ارزش داره به این بازیکن و امثالش
رضا ...ش
| Iran (Islamic Republic of)
۱۴ مهر ۱۴۰۱ - ۱۸:۳۸
پهلوان زنده را عشقه .علیدکریمی هم تا توانست یکه تازی کرد و باند راتشکیل داده و برای از میدان به در کردن علی اقای دایی توطعه کرده و در تیم ملی به او پاس نمیدادند که کارگردان اصلی اش همین خان باجی کریمی بود و وقتی که برانکو فهمید که دسیسه کرده اند کریمی را از تیم بیرون کشید و او هم انقدر ناراحت شده بود که چنان لقطی به کلمن اب خوردن تیم ایران زده که تا مدتها تیزر برنامه های ورزشی اروپا بود و میدیدند و مسخره میکردند بله ..همین علی اقای کریمی که حالا خودش را اسطوره میداند ...اما این اسطوره را که کمپانی اخلاق هم هست با صد من عسل هم نمیشه خوردش و دایما با یک دشمن فرضی در حال جنگیدن است و انگار که همیشه با خودش درگیر ایت .... در پایان اسطوره تیم سرخ علی دایی است که در زلزله کرمانشاه چندین روستا را خرابه تحویل گرفت و اباد کرده و با ساختمان های نو تحویل داد و ...یا چند هزاار دست جهیزیه برای دختران دم بخت و فقیر تهییه و انان را به خانه بخت فرستاد و یا دهها زندانیان غیر عمد را خریداری کرده و با در اختیار گذاشتن سرمایه به خانه و زندگی باز گردانید ....
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
۱۶ مهر ۱۴۰۱ - ۰۶:۰۶
پهلوان علی کریمی را عشق است
نه پاچه خوار جیره خواری مانند ترابی که چشم و گوششو به روی حقیقت بسته
علی
Iran (Islamic Republic of)
۱۴ مهر ۱۴۰۱ - ۱۷:۳۷
اگر به دخالت دادن سیاست در ورزش باشه تنها انسان با شرف که عرش را طی کرد ترابی بود لطفا تیم را وارد حاشیه نکنید
در جواب افاضات دوستان احساساتی بی عقل
چو ایران نباسد تن من مباد
کشورهای غربی و منطقه به دنبال تجزیه ایران برای منافع خودشونند لطفا تعقل و بعد دهن ها باز و افاضه فرمایید
رضا ...ش
Iran (Islamic Republic of)
۱۴ مهر ۱۴۰۱ - ۱۸:۲۵
ترابی عزیز بوده است و عزیز هم هست و عزیز هم خواهد ماند .خراب کردن پنالتی هم فدای سرش اما مهمتر از بقیه کار هایش نبستن مچبند مشکی است . ما اگر ایرانی هستیم و غیرت و تعصب ایرانی بودن را داریم .چرا باید با دشمنان قسم خورده ملت ایران و شبکه های معاند و دروغگو و دشمنان تک به تک ملت ایران همنوا شده و با کسانی که داخل کشورمان را به اشوب کشیده و قتل و غارت کرده و همه جا را به اتش کشیده و اتوبوس و مترو و بانک ها را به اتش کشیده اند همدل شده اند به جز دشمنان ایران و ایرانی چه کسانی هستند ...ایا میدانید چه کسانی از این اتوبوس و مترو و بانک و تاکسی و امبولانس و ووو استفاده میکرده اند و سوزانیدن و اتش زدن اینها دودش به چشمان چه کسانی میرود در پایان باید عرض کنم که در بازی های سالهای قبل چندین بازی را به یاد دارید که در اخرین لحظات و با تک گل ترابی سه امتیاز را به حساب طوفان سرخ واریز میکردند نکند که دوستان یادشان رفته است ترابی بازیکنی است که هر کدام یک از تیم ها ارزوی داشتن او را داشته و از خداشونه که یک همچون بازیکنی در اختیارشان باشد ..دوستان عزیز یکوقت فریب عده ای کیسه کش عقده ای را نخورید و بر علیه سردار ارتش سرخ حرفی بزنید که موجب دلسردی او شده باشد و از تلاش هایش برای شکست رقباخاصه کیسه کشان دوچرخه سوار را دست بر دارد .در پایان اقا مهدی ما خودش و خونش و لباسش و همه زندگی اش سرخ است و سرخ هم خواهد ماند ...البته به شرط پشتیبانی ها و حمایت های من ..و ..تو ی هوادار ...اری پس تا دیر نشده است بجنبید که وقت تنگ است و دشمن در کمین ......
شهاب
Iran (Islamic Republic of)
۱۴ مهر ۱۴۰۱ - ۲۱:۲۳
پرسپولیس دوتا مشکل داره گلمحمدی ترابی
حسین
Iran (Islamic Republic of)
۱۴ مهر ۱۴۰۱ - ۲۲:۲۸
آقا مهدی دوستت داریم
علی
Iran (Islamic Republic of)
۱۴ مهر ۱۴۰۱ - ۲۳:۱۶
به خاطر چاپلوسی از نظام خودشو فنا داد
علی
Iran (Islamic Republic of)
۱۴ مهر ۱۴۰۱ - ۲۳:۱۸
چاپلوسی تا کی؟
مجید
Iran (Islamic Republic of)
۱۵ مهر ۱۴۰۱ - ۰۲:۵۵
ترابی کم ما رو خوشحال نکرده.
یه پنالتی هم چیزی نمی شه.
مرد دوست داشتنی.
پرسپولیس کبیر
Iran (Islamic Republic of)
۱۵ مهر ۱۴۰۱ - ۱۱:۵۸
مهدی ترابی الماس پرسپولیس کبیر
ناشناس
Germany
۱۵ مهر ۱۴۰۱ - ۱۲:۰۰
خواست خدا بود تاگل نشه
ناشناس
Germany
۱۵ مهر ۱۴۰۱ - ۱۲:۰۳
لابد دفعه بعدی بخاطر کشتن مهسا امینی تشکروتقدیرمیکنه
میثم
Iran (Islamic Republic of)
۱۵ مهر ۱۴۰۱ - ۱۳:۲۹
درود بر ترابی عزیزم. بازیکن جوان و خوش آتیه
عباس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵ مهر ۱۴۰۱ - ۱۳:۲۹
ترابی یکی از نجیب ترین بازیکنان قرن پرسپولیس ، بیایید نمک نشناسی نکنیم در ضمن مگه قرار همه طرز فکرمون یکی باشه
بهزاد سوخته سرایی
Iran (Islamic Republic of)
۱۵ مهر ۱۴۰۱ - ۱۳:۵۲
ترابی عشق ماست ودمش گرم‌ که حامی مردمه نه اغتشاش گر
حمید
Iran (Islamic Republic of)
۱۵ مهر ۱۴۰۱ - ۱۴:۰۵
خودتونو گول نزنید همه میدونیم چرا مهدی ترابی محبوبیتش رو ازدست داده و حتی اگه گل تو فینال اسبا بزنه دیگه محبوبیتش مثل قبل نمیشه.حالا یه سری ازش طرفداری میکنن همیشه همین بوده عده قلیلی مخالف نظر عمومی همیشه هست
مصطفی پروین
United States of America
۱۵ مهر ۱۴۰۱ - ۱۴:۲۷
دوستان عزیز طرفدارای تیم حکومتی کیسه انقدر کارشون رو خوب بلدن که با کارایی که تو دنیای مجازی کردن باعث شدن تا خیلی از طرفدارای دوزاری تیم خودمون پرسپولیس مهدی ترابی و وحید امیری رو بکوبن کاری کردن تا تیم بره تو حاشیه و ببازه و اگه همینجوری پیش بره تیم بدجوری ضربه میخوره خیلی از بازیکن ها از مچ بند مشکی استفاده نمیکنن میتونید بازی قبلی سپاهان رو ببینید تا متوجه بشید که کار کثیف تیم الاستقلال داره فقط به تیم ما ضربه میزنه و بعضی از طرفدار نماها متاسفانه متوجه نمیشن و استوری هم میکنن تا بیشتر ضربه بخوره
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵ مهر ۱۴۰۱ - ۱۶:۵۴
فقط مهدی ترابی ستاره
داوود
Iran (Islamic Republic of)
۱۵ مهر ۱۴۰۱ - ۲۰:۱۲
پس اونایی که میگن همه ی تفکرات باید احترام گذاشت کجان ؟؟چرا به ترابی گیر میدن ؟؟؟عجب پس اینا هم مثل طرف مقابل شون هستن
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵ مهر ۱۴۰۱ - ۲۱:۰۸
حال بهم زن ترازاین بشر ندیدم کسی که پاچه خواری ادمهای فاسدودزد رو میکنه معلوم سرش تو کدوم اخوره .بدبخت ساندیس خور
فرخنده بانو
Iran (Islamic Republic of)
۱۵ مهر ۱۴۰۱ - ۲۳:۵۶
در شرایطی که کشور درگیر اعتراضات و اغتشاشات است جناب ترابی با اقدامات نابخردانه آب در آسیاب دشمنان نظام میریزد. کیروش که اصولا اعتقاد چندانی به او ندارد ولی اعتماد به سقفش حیرت آور است. شانس آوردیم پنالتی گل نشد وگرنه خدا میداند چه پیامدهایی گریبانگیر برخی تماشاگران بی گناه میشد و استادیوم دچار چه وضعی میشد
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶ مهر ۱۴۰۱ - ۰۸:۵۰
طرفداران پرسپولیس خیلی نمک نشناس هستند!
امیر
Iran (Islamic Republic of)
۱۶ مهر ۱۴۰۱ - ۲۳:۴۰
حرف از رهبری و مسلمانی میزنه ولی ماشین لوکس زیر پاشه
گرچه مردم میدونم شعارهای پوشالی شما فقط برای غارت ثروت مردمو خرید سیسمونی از ترکیه است
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷ مهر ۱۴۰۱ - ۱۰:۲۳
مهدی ترابی بازیکن حکومتی اخراجش کنید
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر: