حکم ساپینتو قطعی است | وقایع روز
کد خبر: ۳۶۹۵۱
تاریخ انتشار: چهارشنبه ۱۳ مهر ۱۴۰۱ - 05 October 2022
کمیته انضباطی قرار است به زودی پرونده بازی استقلال برابر گل گهر را بررسی کند.

حکم ساپینتو قطعی است

وقایع روز ـ سرویس ورزشی؛

همانطور که پیش‌بینی می‌شد، اتفاقات رخ داده در سیرجان آنقدر بزرگ و غیر قابل پیش‌بینی بود که کمیته انضباطی واکنش نشان داد و قرار شده دوشنبه هفته آینده اتفاقات رخ داده در جریان بازی گل‌گهر با استقلال در کمیته مذکور مورد بررسی قرار بگیرد.

هرچند در نگاه اول بیشتر نگاه‌ها معطوف به رفتار غیر عادی سرمربی استقلال شده است و واقعاً هم حرکات ریکاردو ساپینتو فوق‌العاده عجیب بود ولی این مسأله به معنای آن نیست که پرونده صرفاً با محروم کردن او مختومه اعلام می‌شود چون با توجه به خبرهایی که دریافت کرده‌ایم، ریکاردو ساپینتو به احتمال فراوان دچار محرومیت خواهد شد ولی از قرار معلوم برخی از دستیاران امیر قلعه‌نویی نیز محروم می‌شوند.

محرومیت‌هایی که مجموعه آنها اصلاً احکام سبکی نخواهند بود. بیژن طاهری در مصاحبه با کانال رسمی باشگاه استقلال صراحتاً علیه دستیاران امیر قلعه‌نویی موضع گرفته و همین مسأله نشان می‌دهد که استقلالی‌ها واقعاً از آنها عصبانی هستند و معتقدند این افراد در تحریک شدن سرمربی تیم‌شان نقش داشته‌اند.

نظرات کاربران
محسن
Iran (Islamic Republic of)
۱۳ مهر ۱۴۰۱ - ۱۶:۲۰
وعده دیدار با الهلویی در آزادی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
۱۳ مهر ۱۴۰۱ - ۲۲:۴۶
گنده نکنید این آدم های کوچولو رو
علی
| Iran (Islamic Republic of)
۱۶ مهر ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۶
علی داوران که پولی هستن پولی بدن بهشون دیگر حق نباید تو ایران پیدا کرد
آنتی کیسه
Iran (Islamic Republic of)
۱۳ مهر ۱۴۰۱ - ۲۲:۲۵
جلسه بعد از بازی مهم کیسه و فولاد
لامصب چه اقتداری داره کمیته عنضباطی
جاوید
| Iran (Islamic Republic of)
۱۴ مهر ۱۴۰۱ - ۱۴:۱۹
محرومیت سدبلال رو یادت هست صبر کردن بعد از بازی مهم لنگ با سپاهان؟ و محرومیت یایا
فری
Iran (Islamic Republic of)
۱۴ مهر ۱۴۰۱ - ۰۱:۱۸
کی توافق کردن ؟
کی مذاکره کردن ؟
ول کنین تو رو خدا این همه چرند خسته نشدید .
گفتم که حق منو بدن برن به درک .خودم و نخواستن پس حق منو هم نخوان که بخورن خودم بدم اگه حقمو نگیرم و برم سر به بیابون بزارم پشتم و نگاه نکنم بزارم میشه توافق و خوشحال میشن.بعد نمیگین چه گاگولی بود فرناز؟؟؟
برن به درک فقط هر اتفاقی بیافته من حتی پلک هم نمیزنم چون عاقبت کارو میدونم برام واقعا مهم نیست ادم لاشی چه عزیز من باشه چه غزیبه لاشیه.فرق نداره
آرش
Iran (Islamic Republic of)
۱۴ مهر ۱۴۰۱ - ۰۴:۰۷
حتما باید محروم بشه ده جلسه نشه بایدشش تا هشت جلسه محروم بشه چون درهمه بازیها این کارها را کرده رفته توی سینه داورحالا معلوم میشه تیم حکومتی استقلال سوگلی وزارت تیم کمیته دهوران کمیته انضباطی استیناف مربی چجوری محروم میشه یااصلا به غیرازیک جلسه کارت قرمزبیشترمحروم میشه
یافقط مربی های تیم های مردمی مثل پرسپولیس گل گهرگل محمدی قعله نویی یاالهامی تراکتوروغیره چندجلسه محروم میشه عدالت تیم حکومتی بامردمی چقدرفرق بینش میکنه
پارسال که درحق مجیدی وگل محمدی که همه دیدن مجیدی تیم حکومتی یک جلسه ولی گل محمدی تیم مردمی ۶جلسه دوجلسه تعلیقی که اجرا شدودوجلسه هم بخاطرکارت قرمزکه شدده جلسه که امسال هم دوجلسش محروم بودحالا ما منتظریم ببینیم
نفس
| Iran (Islamic Republic of)
۱۴ مهر ۱۴۰۱ - ۱۷:۴۸
چید این لنگیا پررو هستن مربی خودشون که داورو کتک زده میگن چهار جلسه زیادش بوده و عدالت الهی رو رعایت نکرده کمیته عنضباتی اما برا مربی تیمای دیگه میگن ده جلسه کمه .خوب حق دارن لنگیا عادت کردن که جریمه هاشونو فقط تو بازی های دوستانه بپردازن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
۱۶ مهر ۱۴۰۱ - ۱۹:۳۳
اقا آرش خان سما بازی ها دو ببین ببین که پنالتی واقعی تیم حکومتی رو نمیگیرن ولی به تیم مردمی پنالتی تقدیم میکنن دمش گرم اخباری آب ریخت اونجایی کهومیسوخت
مهدی
Iran (Islamic Republic of)
۱۴ مهر ۱۴۰۱ - ۰۷:۴۴
ای کاش واسه یحیی هم بعداز دربی همینطوری عجله میکردن واسه حکم دادن و حکم عادلانه میدادن یا حامد لک وقتی به یه پسربچهء توپ جمع کن همه مدل فحش ناموسی داد و جالب اینکه پخش مستقیم همش پخش شد ولی فقط یه تذکر و یه جلسه تعلیقی....این مملکت دیگه جای سالم نمونده همه جا.........
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴ مهر ۱۴۰۱ - ۱۷:۴۹
به کوری چشم .هرچی لونگی ...دیگه تکرار نمیشه..
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴ مهر ۱۴۰۱ - ۱۹:۵۲
عینک قرمز و آبی علاوه برچشمها
گوشه را کر
و زبانها را ناروا ساخته
وجدانها مرده
ناشناس
United States of America
۱۵ مهر ۱۴۰۱ - ۰۶:۲۱
در خصوص اعمال قانون و عدالت ‌، لطفا لنگیا خفههههه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵ مهر ۱۴۰۱ - ۰۶:۵۲
شرم آورده لیگ پارسال گل محمدی رفت تو زمین عربده کشی کرد به داور فوش داد سه ماه بعد کمیته انضباطی براش جلسه گرفت ام برا ساپینتو ۴۸ ساعته همه درگیرشدن جلسه بگیرن
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵ مهر ۱۴۰۱ - ۰۸:۱۶
ساپینتو دمت گرم من و فرزاد حال کردیم
Saed
Iran (Islamic Republic of)
۱۵ مهر ۱۴۰۱ - ۰۹:۳۰
عینک آبی نه تنها چشم ها را کور بلکه گوش ها را کر و زبانهایشان را هرز کرده است . به امید بیداری فحاشان کیسه ای
مجتبی
Iran (Islamic Republic of)
۱۵ مهر ۱۴۰۱ - ۱۰:۳۴
لنگی نباشیم
Vahid
Iran (Islamic Republic of)
۱۶ مهر ۱۴۰۱ - ۱۲:۳۶
واقعا این رفتار رو اگه یحیی میکرد ده جلسه محروم میشد هر بازی دلقک بازی در میاره اون بارم که با لگد زد هرچی جلوش بود پرت کرد ولی کسی با تیم حکومتی کاری نداره.شیشتقلالی های بی جنبه
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر: