جدیدترین اقدام قوه قضائیه علیه علی کریمی! | وقایع روز
کد خبر: ۳۶۹۶۰
تاریخ انتشار: چهارشنبه ۱۳ مهر ۱۴۰۱ - 05 October 2022
برخی خبرگزاری ها از جدیدترین اقدامات قوه قضائیه علیه علی کریمی خبر داده‌اند.

جدیدترین اقدام قوه قضائیه علیه علی کریمی!

خبرگزاری مهر در گزارشی اختصاصی آورده است: علی کریمی، یکی از لیدر‌های اصلی اغتشاشات اخیر در کشور، به‌دلیل هم‌صدایی با دشمن و «تشویق به اغتشاش» تحت تعقیب قضائی قرار گرفت. بر اساس این گزارش، در حال حاضر تحقیقات قضائی در خصوص اقدامات علی کریمی در جریان اغتشاشات اخیر تحت نظر مقام قضائی در حال انجام است.

حجت‌الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای پیش از این در جلسه شورای عالی قوه قضائیه با اشاره به اقداماتی که از جانب برخی چهره‌های مشهور برای تحریک جوانان به اغتشاش‌آفرینی صورت می‌گیرد، گفته بود: کسانی با حمایت این نظام مشهور شدند و به جای اینکه در روز سختی در کنار مردم باشند با دشمن هم صدا شدند.

این خبرگزاری پیش از این نیز، از اعلام جرم مدعی‌العموم علیه برخی از سلبریتی‌ها خبر داده بود و طی گزارشی تحت عنوان ضریب دادن به ادعا‌های پوشالی ضدانقلاب از سوی «سلبریتی‌های ناآگاه» به بررسی نقش این افراد در انتشار فراگیر سناریوسازی‌های رسانه‌های معاند پرداخته بود.

نظرات کاربران
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳ مهر ۱۴۰۱ - ۲۱:۰۲
تو قران‌بس کنید از اینهمه دروغ
کریمی وخیلی دیگر به حمایت از ملت کار انجام‌دادن اینها فرزندان ایران هستن این اغتشاش نبود اعتراض بود تا درس عبرتی برای مسئولین ...باشه
بجایی عبرت گرفتن واصلاح خودتون تهدید وتحقیر وزندان وانگ به ملت زدید بیشتر از این رو اعصاب ملت نرید
irani
| Iran (Islamic Republic of)
۱۳ مهر ۱۴۰۱ - ۲۱:۵۴
چه دوروغی؟
چشماتو بستی به واقعیت ها میگی دروغ!
اعتراض! اگر داداش یا پسرت یا ناموست رو این اغتشاش گرا می کشتن باز می گفتی اعتراضه اگر کسی با جون مردم بی گناه بازی می کنه و یا به اموال خصوصی ویا عمومی که مردم هزینه هاش را پرداخت می کنن اینها اعتراض نیست
فرق اعتراض و اغتشاش زمین تا آسمون فرق می کنه
امبر
| Iran (Islamic Republic of)
۱۳ مهر ۱۴۰۱ - ۲۲:۳۵
برات متاسفم!!!!!!
عزیز
| Iran (Islamic Republic of)
۱۳ مهر ۱۴۰۱ - ۲۲:۴۱
کدوم اعتراض .....اینکه خیمه امام حسین و قرآن و مسجد و آتیش میزنن ماشین مردم آمبولانس و اتوبوس رو آتیش میزنن ....مردم رو به کشتن میدن اینا اعتراض هست....خوابی یا خودتو زدی به خواب
محمد
| Iran (Islamic Republic of)
۱۳ مهر ۱۴۰۱ - ۲۳:۱۹
عزیزمن اعتراض که آتش زدن قرآن ومسجدوامام زاده مغازه مردم وپلیس نیست.
علی
| Iran (Islamic Republic of)
۱۳ مهر ۱۴۰۱ - ۲۳:۳۴
سزای خائنین مزدور اعدامه....
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
۱۴ مهر ۱۴۰۱ - ۰۱:۱۶
قوه قضاییه چیه همشون یه مشت ...دزد فساد کار ننگ بر هرکی که از اینها به خاطر 2زار پول پست حمایت می‌کنه کسی که از اینها حمایت می‌کنه خودش مملکتش وناموسشو میفروشه
سجاد
| Iran (Islamic Republic of)
۱۴ مهر ۱۴۰۱ - ۰۷:۲۰
این حکومت صدای مردم رو نمیخاد بشنوه،دیگه اصلاحات وجود نداره که بخاد اصلاح پذیر باشه
کیسه آبی
| Iran (Islamic Republic of)
۱۴ مهر ۱۴۰۱ - ۰۹:۰۴
اون نود و دوهزار میلیارد جزو اموال عمومی نبود راستی چی شد؟ کجا رفت؟
غلامرضا
| Iran (Islamic Republic of)
۱۴ مهر ۱۴۰۱ - ۰۹:۱۵
احسنت، دروودد بر شما، علی آقا کریمی فرزند ملت هست. مسوولین بجای رانت و دزدی و اختلاس به فکر ملت باشند.
محمد
| Iran (Islamic Republic of)
۱۴ مهر ۱۴۰۱ - ۱۰:۱۲
درست ترین حرفی که میشه بزنی همینه افرین
مهدی
| Iran (Islamic Republic of)
۱۴ مهر ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۶
بچه‌هایی که عاق والدین شدن معلوم نیست سرشون توی آخور کدوم یک از دشمن های ایرانه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
۱۴ مهر ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۸
شما حالتون خوب نیست خودتو به یه دکتر نشون بده حتما
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
۱۴ مهر ۱۴۰۱ - ۱۳:۵۷
خائن کثیف باید تاوان این خون های ریخته شده رو بده . حالا هرکسی می خواد باشه . این عوضی خیلی دوست داشت به قول خودش انقلاب کنه چرا در زمان شلوغی ها پای کار نبود .
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
۱۴ مهر ۱۴۰۱ - ۱۹:۳۰
کریمی اگر دوره پهلوی چنین کاری بر علیه حکومت انجام میداد ساواک کل خاندانش را نابود می‌کرد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
۱۴ مهر ۱۴۰۱ - ۱۹:۴۷
روش دفاع کردن اینه ،با چه منطقی شما همچنین دفاعی می کنید ، امام حسین فرمودند: اگر دین ندارید آزاد مرد باشید ،این وطن فروشهای خائن دارن حرف و راه دشمن را بر ایران عزیز دیکته می کنند و مردم را به آشوب و خرابکاری و کشور را به ناامنی می کشند .
خون
| Iran (Islamic Republic of)
۱۴ مهر ۱۴۰۱ - ۲۰:۰۱
خون بناحق ریخته شده پاپیچ هرکسیکه باشه میشه
ماهرویان
| Iran (Islamic Republic of)
۱۴ مهر ۱۴۰۱ - ۲۰:۰۷
خدا لعنت برکسی که آگاهانه کمک به دشمن اسلام میکنه .
علی کریمی هم این جدا نیست
ایران
| Iran (Islamic Republic of)
۱۴ مهر ۱۴۰۱ - ۲۰:۱۴
متاسفانه عده ایی از اراذل واوباش که حقوق نجومی میگیرند انسانیت را فدای پول میکنند وگرنه خودشان هم میدانند مردم ایران مظلوم واقع شدند وتاریخ هیچوقت ازیاد نخواهد برد
مجید سهرابی
| Iran (Islamic Republic of)
۱۴ مهر ۱۴۰۱ - ۲۱:۵۹
تا وقتی که ماها جرات انتقاد و اعتراض قانونی رو نداریم همه میشن اغتشاشگر و خائن، بستر هیچی فراهم نیست جز اطاعت کردن و ادا در آوردن که همه چی خوبه و عالی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
۱۴ مهر ۱۴۰۱ - ۲۲:۲۶
خاک تو سر علی کریمی پول ندیده تا ی خورده پول رو دید نفهمید چکار کنه خجالت بکش به تو میگن مرد ایران این همه شهید داده حداقل آدم باش نمی خوایم بری و شهید بشی فقط حرمت نگهدار خاک وطن تو چند فروختی
Ali
| Germany
۱۴ مهر ۱۴۰۱ - ۲۳:۲۶
علی کریمی عشق یه ملته و حرف دل یه ملت رو زده اگه اقلیت خاصی هم ناراحت شدن اهمیتی نداره
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
۱۵ مهر ۱۴۰۱ - ۰۰:۰۵
از کدوم ملت می گید؟همه از حمایت ملت دم می زنن اما پدر ملت در آوردن نمی دونم ایالون دسته ازملت که ماشینشون وخونه هاشون به آتش کشیده می شه جزء همین ملت آیا به آتش کشیدن امبولانس،اتوبوس،و....جزمیت حساب می شن چرا دروغ می گید آیا دین مردم وملت مسلمان رو زیرپا له کردن درسته خانم وآقای که نه دین رو قبول داره ونه وطن رو یابه زبان دیگر نه دینداری ونه ملی گرا
چه می خواد آیا زندگی حیوانی نشان زن ومرد ایرانیست کجای تاریخ ایران این قدر وقیحانه درباره زن ایرانی چنین نظری داده شرم کنید واعتراض وانتشار رو جدا کنید البته از ی کلاس نهمی وبعضی تحصیلکرده های ضددین توقعی نیست
ناشناس
| United States of America
۱۵ مهر ۱۴۰۱ - ۰۱:۵۷
... که فرق اعتراض واغتشاشرو نمی دونی این مردم خسته شدن که اعتراض میکنن از بی عدالتی از فقر از فحشا وخیلی چیزای دیگه اموال عمومی سطل اشغال نیست ... اموال عمومی پولای مردم ایرانه که پنج هزار حیون زاده که بیشترهم هستن تو امریکا و اروپا خرج میکنن وبه ریش مردم بدبخت می خندند تو کورهم خودتو زدی به نفهمی که ما ندیدیم البته واقعا نمی فهمی گاوی اومدی خری میری تو طویله احمق
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
۱۵ مهر ۱۴۰۱ - ۰۲:۵۹
انقلاب ۵۷ آتیش میزدن و ... اصلا اشکالی نداشت خیلی ام عالی بود ب... حالا که مردم برای طلب حداقل ترین حقوقشون اعتراض میکنن و خشمشون رو خالی میکنن شدن اغتشاشگر اون موقع انقلابیون بودند و امروز اغتشاشگر متاسفم برای مغزهای پوسیده در نهایت دم همه اونایی که کنار مردم بودن و اعتراض کردن و حمایت کردن گرم اصلا همه اغتشاشگر مهم اینه اعلام اعتراض کردن به هر شکلی کاش به خودتون بیایید و ببینید اینهمه ظلم و سیاهی رو
بچه یزد
| Iran (Islamic Republic of)
۱۵ مهر ۱۴۰۱ - ۰۷:۲۷
یعنی کلمه گ ا و قشنگ بهت میاد که نمیدونی اعتراض چی هست اختشاش چی هست قصیری نداری خودت یکی از این آشوبگرا هستی کریمی لیدر اختشاشات بایدمحاکمه درست حسابی شود تا درس عبرت برای امثالی مثل تو باشه که دیگه از این کارها نکنید مورچه چی که کله پاچه داشته باشه تو اعصاب میخوای خخخخ
امیر حسین
| Iran (Islamic Republic of)
۱۵ مهر ۱۴۰۱ - ۰۸:۵۵
یا متوجه نیستی یا خودت رو زدی به اون راه،این چه اعتراضی هست که مامور ما رو سر می‌برند یا آتش میزنن یا جوون بیگناه رو که تو موکب امام حسین هست رو می کشند،اینا یه مشت سلاخ بودند که نه برای مهسا بلکه هدفشون انقلاب ما و دین ما بود
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
۱۵ مهر ۱۴۰۱ - ۱۳:۱۹
محض اطلاع اونایی که میگن این اغتشاش نبود اعتراض بود ؛
تا کنون ۷۷ عضو گروهک کومله و دموکرات ، ۴۹ عضو گروهک منافقین ، ۵ عضو گروهک داعش ، ۹ تبعه کشورهای اروپائی ، ۲۸ تن از اراذل و اوباش باسابقه محکومیت قضایی ، به همراه صدها کیلو مواد منفجره و انواع اسلحه سرد و گرم و ... کشف و ضبط و دستگیر شده اند ...
بازهم با حماقت خودتون بگید اغتشاش نبوده و اعتراض بوده
فولادی
| Iran (Islamic Republic of)
۱۵ مهر ۱۴۰۱ - ۱۵:۱۴
مولا علی(ع):اگر با ندایِ بزرگان ورهبرانِ خود بیدار نشوی،حتماً با چکمهِ دشمنان‌ بیدار میشوی.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
۱۷ مهر ۱۴۰۱ - ۰۱:۱۱
فقط اینو میگم سوار از پیاده خبر نداره سیر هم از گرسنه شما که سنگ حکومت رو به سینه میزنید آیا تابحال خودتونو جای این معترضین گذاشتید که ببینید چه رنجی میکشن بعد قضاوت بکنید واسه چند ساعت خودتونو جای اونا بزارید بیکار بی پول گرسنه تحصیل کرده رانده از خونه و از اجتماع بعد ببینم باز سنگ چنین عامل بدبختی رو باز به سینه میزنید آیا ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
۱
| Iran (Islamic Republic of)
۱۷ مهر ۱۴۰۱ - ۰۱:۵۱
ببینید دوستان مردم دیگه گوشاشون دراز نیست اونیکه میاد و اعتراض مردم رو به اغتشاش میکشه از جنس مردم نیست از یه جایی خط میگیره و حسینه و مسجد سهله قرآن رو هم آتش میزنه بخاطر منافع تعریف شده اش حاکمیت باید این افرادو دستگیروروانه زندان کنه نه مردمه بیگناه رو اما مگه میشه تیشه به ریشه خودزد قطعا نه!!!!!@@@
وطن پرست
| Iran (Islamic Republic of)
۱۹ مهر ۱۴۰۱ - ۰۶:۴۱
من کاری به هیچی ندارم
اما منطق میگه امپال علی کریمی اینقدرررررر دارن ک ب خاطر پول و شهرت نمیان وطن فروشی کنن
پس قبول کنیم وقتی حرفی میزنن از روی علاقه و وطن پرستی میگن
وگرنه دایی و کریمی و فرخ نژاد و غیره از لخاظ مالی و شهرت و محبوبیت اشباع شدن
و اگر دنبال پول بودن خیلی ما ای دیگه میکردن که نه دردسر داشته باشن و نه از ... فحش بخورن
پس قبول کنیم حرفشون از رو حسابه
بینام
| Iran (Islamic Republic of)
۱۹ مهر ۱۴۰۱ - ۱۴:۵۳
اخه‌احمق‌کدوم‌حمایت‌‌اگه‌تودوست‌داری‌ناموست‌لخت‌باشه‌دلیل‌نمیشه‌همه‌مثل‌توباشن‌‌نوکری‌اسراییل‌و...حمایت‌ازمردم‌نیست‌امثال‌علی‌کریمی‌حرومی‌فقط‌مردموبدبخت‌ترمیکنن‌اگرحرومی‌نبودبخارحمایت‌ازروحانی‌معذرت‌خواهی‌میکردازمردم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳ مهر ۱۴۰۱ - ۲۱:۰۹
قوه غذاییه نه قصاییه،چون این به ظاهرقاضیها فقط بخاطرنان وپول قضاوت میکنن نه برای خداوطبق دستورات خدا
ناشناس
Singapore
۱۳ مهر ۱۴۰۱ - ۲۱:۱۴
علی کریمی دوستت داریم .خانه تو‌قلب ما است .درود بر همه‌ورزشکاران و هنر مندان که در کنار مردم هستند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
۱۳ مهر ۱۴۰۱ - ۲۲:۱۷
انتر نشنان مال کجاست چه عجب از علی کریمی وامثال آنها حمایت مکند
یاور
| Iran (Islamic Republic of)
۱۳ مهر ۱۴۰۱ - ۲۳:۰۳
اتفاقا این سلبریدی.ها خیانتکار هستن بخصوص این کریمی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
۱۴ مهر ۱۴۰۱ - ۱۰:۵۰
همین علی کریمی یه روزی باید جواب بده که این همه جوون و نوجوون بیرگناه رو تحریک کرده که بریزن خیابون و اغتشاش کنن وکشته بشن خودش هم اونور دنیا پولش رو بگیره و خوش باشه اگه واقعا راست میگه به فکر ملت هست بیاد جلو ه کنار همون جوونا اعتراض کنه کاش ملت ما یه روزی به این فهم برسن که با طناب پوسیده هر کسی تو چاه نرن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
۱۴ مهر ۱۴۰۱ - ۱۲:۲۰
سعی کن یه ادم دوست داشته باشی کسی که باجون جونای مملکتت بازی میکنه ادم نیست یه نامرده
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
۱۴ مهر ۱۴۰۱ - ۱۹:۰۳
درود بر شما
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
۱۴ مهر ۱۴۰۱ - ۲۲:۲۷
کریمی ملعونی ملعون ،کثیف ،برو گورت وجمع کن ،آشغال
ح
| Iran (Islamic Republic of)
۱۵ مهر ۱۴۰۱ - ۰۸:۱۲
علی کریمی اگر لااقل وطن خواه و مردم دوست بود در کنار اغتشاشگران می موند اینها دنیا دوست و پول پرستند اگر دین داشت سوزاندن قرآن و۰۰۰۰ را محکوم می کرد عزیزان به خدا آنها دنیا را فقط برای خودشان می خواند آرامش آسایش زندگی فقط برا خودشان هستش در کنار هم برای آبادی دین و دنیا باشید و ابزار بیگانگان نباشید و وطن شما را نفروشید
بابک
Iran (Islamic Republic of)
۱۳ مهر ۱۴۰۱ - ۲۱:۲۵
ننگ ابدی بر علی کریمی
محسن
| Iran (Islamic Republic of)
۱۳ مهر ۱۴۰۱ - ۲۱:۵۱
ننگ بر اون زنی که تو رو ... بدنیا آورد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
۱۳ مهر ۱۴۰۱ - ۲۲:۰۱
ننگ بر خودت
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
۱۳ مهر ۱۴۰۱ - ۲۲:۱۷
فقط از خدا کمی شعور و دانایی برات ارزو میکنم تا کی میخوای خودتو به جهالت بزنی نادانی هم حدی داره البته اگه سودت تو نادونیه فرق میکنه ولی اگه سودی نمیبریو نادونی میکنی لاقل درخواست بده تو کتاب کینس اسمتو ثبت کنن بنده خدا
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
۱۳ مهر ۱۴۰۱ - ۲۲:۲۱
ننگ به خودت
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
۱۳ مهر ۱۴۰۱ - ۲۲:۲۷
ننگ بر ایران ستیزان و دشمنان مردم ایران
درود بر نیک مردان روزگار چون قهرمان علی کریمی و دائی
حرف حساب
| Iran (Islamic Republic of)
۱۳ مهر ۱۴۰۱ - ۲۲:۴۸
کاربر با نام محسن : این چه ادبیاتی شما دارین؟! به مادر افراد چیکار دارین ؟! واقعااااا براتون از صمیم قلب متأسفم
Ali
| Iran (Islamic Republic of)
۱۴ مهر ۱۴۰۱ - ۰۰:۴۷
..ببند دهن ....
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
۱۴ مهر ۱۴۰۱ - ۰۷:۰۷
ننگ بر تو که بعد از چهل سال هنوز نفهمی
ازادی
| Iran (Islamic Republic of)
۱۴ مهر ۱۴۰۱ - ۰۷:۳۹
ننگ به افرادی مثل توو، که این همه ظلم و بی تدبیری دولت ونمیبینه.و پشت مردمشوو خالی میکنه ومیچسبه به تندروهای بی سواد و تعصبی که همه رو از دین گریزون کردند و باسیاستاشون معیشت مردم و تو تنگنا قراردادند...
مهدی
| Iran (Islamic Republic of)
۱۴ مهر ۱۴۰۱ - ۰۸:۱۴
واقعا بر علی کریمی و اینایی که میان از علی کریمی حمایت میکنن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
۱۴ مهر ۱۴۰۱ - ۰۹:۴۸
برات متاسفم
محمد
| Iran (Islamic Republic of)
۱۴ مهر ۱۴۰۱ - ۱۰:۱۴
ننگ برپدرومادرت
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
۱۴ مهر ۱۴۰۱ - ۱۰:۳۷
ننگ بر تو جدو ابادت همه میدونن علی کریمی زحمت زیاد کشیده برای این خاک افتخاره برای ما تو چکار کردی فقط خوردی اکسیژن مصرف کردی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
۱۴ مهر ۱۴۰۱ - ۱۲:۱۵
کم برامون دلخوشی بوجود نیاورده حاجی که الان داری بهش میگی ننگ
علی کریمی
| Iran (Islamic Republic of)
۱۴ مهر ۱۴۰۱ - ۱۲:۲۲
ننگ به علی کریمی چرا مثل خیلی‌ها خفه نشد وچشماشو رو به کشتن دختر مظلوم وطنش نبست آره کشته شدن یه دختر مظلوم چه اهمیتی داره واقعا که ننگ به شما نهدبه علی کریمی
مهدی
| Iran (Islamic Republic of)
۱۴ مهر ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۹
علی کریمی باعث آبرو ریزی فقط
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
۱۴ مهر ۱۴۰۱ - ۱۴:۱۲
ننگ برشما که اگه یکی به خاطره حرف حق به حمایت مردم وملتش یه چیزی بگه فورا بهش ضدانقلاب ولیدراغتشاشگرمیگی.آخه چاره ای نداری عادت کردی..
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
۱۴ مهر ۱۴۰۱ - ۱۹:۵۰
واقعا تاسف که همتون فکر می‌کنید اغتشاش هست پس در زمان قدیم هم اغتشاش بود پس اونوقت هم اسمشو اعتراض نذاریم
شهاب
| Iran (Islamic Republic of)
۱۴ مهر ۱۴۰۱ - ۲۱:۲۶
ننگ بر لباس شخصی ها
عشق به علی کریمی
| Iran (Islamic Republic of)
۱۵ مهر ۱۴۰۱ - ۰۱:۴۷
۴۵ سال پیش تو امارات نون و نوشابه ۱درهم بود الان هم یک درهم است تو مملکت خودمون شب تا صبح ۱۰ برابر گرونتر میشه حالا تو بزن به سر خودت دم از این انقلاب بزن
ناشناس
| Germany
۱۵ مهر ۱۴۰۱ - ۱۱:۲۹
خدا لعنتون کنه که نظم ایران بهم زدید به خاطر یه مشت دختر بی حیا ایران جای دخترای بی حیا نیست من موندم اینا پدر مادر داداش ندارن جلوشون بگیرن یا بی غیرتن؟؟
فولادی
| Iran (Islamic Republic of)
۱۵ مهر ۱۴۰۱ - ۱۵:۴۲
صبرِ خدا زیاده
از خلقت آدم وفرزندانش تا گندم ری در کربلا.
ریزش ها ورویش ها همیشه بوده وهست،
همانطور که جانباز صفین،سرِ امامِ خودش را برید،
صبح صادق عشقه،که به نائبش اعتماد کنی.
ولی جنبه بحث داشته باشید وبا پدر ومادر ها کار نداشته باشید
حسین
| Iran (Islamic Republic of)
۱۵ مهر ۱۴۰۱ - ۲۲:۳۵
تو مسلمانی یا داعش آقای محسن ؟چرا به مادرش دشنام میدی ؟ لعن بر خودت باد که مانند کورانی وضع ملت بیچاره را که بخاطر ایدئولوژی یک مشت نادان در قعر فقر رفته اند . نمیبینی؟ مردم گرفتارند . قرار بود رئیسی بیاد درست کنه .گفتید روحانی خائن هست ؟ کو؟ از موقعی که اومده دلار ۴۰٪افزایش یافته اجناس چند برابر شده . مگر مملکت...
محمد
| Iran (Islamic Republic of)
۲۰ مهر ۱۴۰۱ - ۱۹:۰۷
ننگ بر تو که به اسطوره راستین وسخاوتمند کشور اهانت می کنی کریمی در قلب مردم جا دارد بدبخت.
علیرضا
Iran (Islamic Republic of)
۱۳ مهر ۱۴۰۱ - ۲۱:۳۵
اتفاقا اینها در کنار مردمن....
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
۱۴ مهر ۱۴۰۱ - ۰۹:۵۵
احسنت درود بر تو
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
۱۴ مهر ۱۴۰۱ - ۱۰:۵۲
هر وقت اومدن تو خیابون کنار همون جوونای بی گناه اعتراض کردن و خودشون صف اول بودن میتونید بگید کنار مردم هستن یه کم عاقلانه برخورد کنید اینا فقط دنبال منافع خودشون هستن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
۱۴ مهر ۱۴۰۱ - ۲۰:۴۷
اینادلسوزمردم نیستن، واقعا حیف اسمش علی ، اسمش نامردوخائن،
رضا
| Iran (Islamic Republic of)
۱۴ مهر ۱۴۰۱ - ۲۳:۲۴
کوری نمیبینی مملکت داره وارد جنگ داخلی میشد سر یه وختر که معلوم نیست چی شد تا حالا ۴۰ ۵۰ نفر کشته شدن
ایرانی
Iran (Islamic Republic of)
۱۳ مهر ۱۴۰۱ - ۲۱:۴۰
اگر دنبال دشمن ملت ایران باشید، بگم که از دولت و قوه قضائیه ایران دشمن تر ندارند. هم گرانی و مشکلات را بر ملت تحمیل کرده اید هم صدای ملت را خفه میکنید.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
۱۴ مهر ۱۴۰۱ - ۱۰:۳۱
جنگ اقتصادی؛تحریم؛دلار؛ ایادی وطن فروش در بدنه دولت با نام حزب چپ... باعث عقب افتادگی و تورم ....
ناشناس
| Sweden
۱۵ مهر ۱۴۰۱ - ۰۰:۵۷
بنده بچه ۳ ساله ام را دارم تو بیمارستان مفید شیمی درمانی میکنم درست یک هفته قبل انتصابات جناب رئیسی سروم واسه تزریق دارو بچه من نبود که با هزار مشکل سروم ۶ هزارتومنی رو دونه ای ۹۰ هزار خریدم بعد انتصابات آقای منتصب میفرمایند گخ ۵۰ هزار پک سروم دپو شده تو بندر امام تاریخش انقضاش مال سال ۹۵ بودخ و خراب شدن خوب آقای رئیسی تو که مثل من یه انسان عادی نبودی همون موقع هم شما در مقامهای مختلف از جمله رئیس قوه غذائیه بودید چرا اون موقع رو نکردید بی... بیسواد درود یزدان پاک بر علی کریم و کلیه سلیبریتیهایی که حامی مردمن کسی هم بیزحمت پشت سر ایشون ... زیادی نخوره
علیرضا
Iran (Islamic Republic of)
۱۳ مهر ۱۴۰۱ - ۲۱:۵۰
درود بر علی کریمی و همه کسانی که در کنار مردمن.کسایی که در مقابل مردم هستن ...
بیرجند رضا
| Iran (Islamic Republic of)
۱۴ مهر ۱۴۰۱ - ۰۰:۰۰
منظورت از مردم خرابکارا و قاتلاست ؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
۱۴ مهر ۱۴۰۱ - ۱۹:۰۵
احسنت
مریم
| Iran (Islamic Republic of)
۱۴ مهر ۱۴۰۱ - ۲۳:۱۲
مرگ برعلی کریمی خاعن دزدفاسد
یاعلی
| Iran (Islamic Republic of)
۱۵ مهر ۱۴۰۱ - ۱۰:۰۶
خاک بر سر علی کریمی
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳ مهر ۱۴۰۱ - ۲۱:۵۳
علی کریمی مرد بزرگ ایران
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
۱۳ مهر ۱۴۰۱ - ۲۲:۴۳
وطن فروش بیشرف
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
۱۳ مهر ۱۴۰۱ - ۲۳:۰۵
خیلی مونده تا مرد بشه
محمد
| Iran (Islamic Republic of)
۱۳ مهر ۱۴۰۱ - ۲۳:۲۴
شمارا به خدا اینقدر شیرش نکنید که خیال کنه خیلی اثرگذاره وتوهم رهبری اغتشاشات راداشته باشه رهبری اغتشاشات دست دیگرانه وعلی کریمی وامثال اوابزار دست آنهایند.آنها نقطه ضعفهای افراد راشناسائی می کنند واز آن راه وارد می شوند. وازآنها سوءاستفاده می کنند.آنقدر کارشان راخوب بلدند که فردی مانند گورباچوف راگول می زنند علی کریمیها که درمقابل اواز نظر فهم سیاسی عددی نیستند.
یاعلی
| Iran (Islamic Republic of)
۱۵ مهر ۱۴۰۱ - ۱۰:۰۶
وطن فروش خاک برسر
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
۱۷ مهر ۱۴۰۱ - ۱۶:۳۷
علی کریمی اگر مرد بزرگی بود نمیرفت قصر بسازه میومد به اونایی که مشکل دارن کمک میکرد اون پدرش کاسه لبسه شوری بود ما مردم بزرگش کردیم حالا ادم شده الان وطن فروخت در رفت به فکر مردم نبود که به جون هم انداخت برگورشو گم کنه اشغال در برابر اینهمه ملیارد ها انسان باشرف امدن پای دینشون هستن که تهران دربرابر ۱۰۰نفر دخترتن فروش ایستادن وسما رای را بر اکسریت بخونید اون جمعیتو ببین لال شو
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳ مهر ۱۴۰۱ - ۲۱:۵۴
قوه قضائیه برای علی کریمی چقدر زود دست به کار شد ولی خاوری که ۳۰۰۰ میلیارد اختلاس کرده بعد از چند سال داره عیاشی میکنه قوه قضائیه هم هیچ به هیچ و ۹۲ هزار میلیارد اختلاس فولاد مبارکه هم اصلا به نظرش نمیاد مردم بدبخت تو زباله دنبال یه لقمه نون هستند و این همه پول اختلاس میشه چشمهای قانونگذاران اونها را نمیبینه
ازاد
| Iran (Islamic Republic of)
۱۳ مهر ۱۴۰۱ - ۲۲:۲۶
درود بر شما واقعا الان مشکل علی کربمیه ؟؟. خودتون میدونید که چقدر پول بیت المال داره از طریق آدمهای بالا دستی اختلاس و..... میشه یه کم منطقی باشید.
علی
| Iran (Islamic Republic of)
۱۳ مهر ۱۴۰۱ - ۲۲:۳۱
به،جای،اینکه،ازورقدرت،خود،استفاده،کنید،چرا،حرف ازمشگلات کرانی،بیکاری،ناامیدی،جوانان،حرفی،نمیزنید
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
۱۴ مهر ۱۴۰۱ - ۱۷:۴۴
اونایی که الان مخالف علی کریمی هستند حتما از آخور این دولت نشخوار میکنند میترسند این دولت بره اینا بی ....بمونن
علی
Iran (Islamic Republic of)
۱۳ مهر ۱۴۰۱ - ۲۱:۵۸
جای تاسف است افرادی که هیچ بهره ای از علم ودانش ندارند تبدیل به ا و لگویی برای بعضی از افراد می شوند .ایشان چرا به کشور امارات که سالیان درازی است ادعای ارضی بر جزایر سه گانه ایرانی تنب بزرگ وکچک وابو موسی دارد پناه بردند.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
۱۳ مهر ۱۴۰۱ - ۲۲:۲۲
ببین چکار کردینش که حاضر شده بره اونجا از دست شما
مازیار
| Iran (Islamic Republic of)
۱۳ مهر ۱۴۰۱ - ۲۲:۴۰
ننگ تا ابد بر بزدلان و وطن فروشانی که به زنان ودختران این خاک بی احترامی میکنند وتویی که حمایتشان میکنی.زنده باد زن وآزادی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
۱۴ مهر ۱۴۰۱ - ۱۱:۲۴
در زمان کمبود برق برای همین مردم ،قبض برق سنگین براش اومد ایشونم بهش فشار اومد وقهر کرد ورفت
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳ مهر ۱۴۰۱ - ۲۱:۵۸
برای دلیل اعترض مردم .. مسئولین بلانسبت محترم خودشونو تو آینه ببینند متوجه میشوند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
۱۳ مهر ۱۴۰۱ - ۲۳:۴۸
کریمی باید اعدام شود
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳ مهر ۱۴۰۱ - ۲۲:۰۲
علی کریمی جرممش اعدامه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
۱۳ مهر ۱۴۰۱ - ۲۲:۴۸
جرمش اعدامه چون نظرش مخالف تو جیره خواره؟
.
| Iran (Islamic Republic of)
۱۳ مهر ۱۴۰۱ - ۲۳:۲۸
مجازات ن جرم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
۱۳ مهر ۱۴۰۱ - ۲۳:۳۹
اعدام حکمه جرم نیست.عقب مونده بی سواد
نشاس
| Iran (Islamic Republic of)
۱۴ مهر ۱۴۰۱ - ۰۸:۳۰
اگر جلوی دزدی ها رابگیریدهیچ کس به شماها کاری نداره مردم و جوانان آرامش و امنیت می خواهند که ندارند
فرهاد
| Iran (Islamic Republic of)
۱۴ مهر ۱۴۰۱ - ۲۰:۰۱
شایدمنم جای توبودن همین فکرو میکردم چون جیره خوارنمیتونه عاقلانه ومنطقی فکرکنه !
حرف حق
| Iran (Islamic Republic of)
۱۴ مهر ۱۴۰۱ - ۲۱:۳۲
جرمش اعدامه چون دروغگو و خیانتکار نیست؟جرم تو چیه که از ناحق طرفداری میکنی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
۱۴ مهر ۱۴۰۱ - ۲۲:۰۲
حکم تو چیه اونوقت که حتی جرات نداری اسمت رو بگی متاسفم آدم فروش
مهی
Iran (Islamic Republic of)
۱۳ مهر ۱۴۰۱ - ۲۲:۰۳
کریمی هر چی میگه از روی دلسوزی و انسانیت
اینا فقط می‌خواند همه خفه شن
اینا به ظلمشون ادامه بدند
احمد
Iran (Islamic Republic of)
۱۳ مهر ۱۴۰۱ - ۲۲:۰۳
علی کریمی اسطوره فوتبال ایران ویکی از خیرین بزرگ ایران مثل علی آقا دایی.زنده باد وطن پرستان ایران زمین ........
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
۱۳ مهر ۱۴۰۱ - ۲۳:۱۲
علی کریمی حکمش اعدامه مردکه وطن فروش
محمد
| Iran (Islamic Republic of)
۱۳ مهر ۱۴۰۱ - ۲۳:۱۴
لعنت بر علی کریمی وطن فروش
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
۱۴ مهر ۱۴۰۱ - ۰۹:۰۸
وطن پرستان اما بی دین
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
۱۴ مهر ۱۴۰۱ - ۲۰:۱۷
کسی که به اسطوره های مملکت که درزمان بینوایی وسیله وزلزله به کمک مردم می شتابند درحالیکه دولتمردان درحال اختلاس وفساد خودبودندتوهین کندازمردم نیست .
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
۱۴ مهر ۱۴۰۱ - ۲۲:۲۸
کاربری که بنام محمد نوشتی وطن فروش، اتفاقا این لقب برای تو وامثال تو صدق میکنه
م و
Iran (Islamic Republic of)
۱۳ مهر ۱۴۰۱ - ۲۲:۰۷
مرگ بر فتنه گر و طرفداران اغتشاشگران. ننگ بر شما عاقبت رسوا خواهید شد...کسانی که از علی کریمی و امثال او حمایت میکنند چرا زمانی که پرچم کشورمان را آتش زدند دم نزدید خجالت بکشید و طرف رسانه های معاند رو نگیرید و با دشمنان مملکت هم صدا نشید......
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
۱۴ مهر ۱۴۰۱ - ۰۷:۳۸
چهمن با آشوب مخالفم ولی کدام یکی از اینهایی که درکشور هستن به فکر مردم هستن همه فقط به فکر خودشان هستن کشور دلسوز ندارد
ازادی
| Iran (Islamic Republic of)
۱۴ مهر ۱۴۰۱ - ۰۷:۴۴
یه روزی معلوم میشه دراینده، که کی پرچم وقرانم میسوزوند،مثل سال۸۸، شماها ... اید واسلام ملعبه دست شماست
فاطمه م
| Iran (Islamic Republic of)
۱۵ مهر ۱۴۰۱ - ۱۶:۱۱
درود بر شما
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
۲۰ مهر ۱۴۰۱ - ۰۲:۰۰
خاک برسر تو و امثال تو که خودتونو زدید به خریت
و کور شدید اینهمه ظلم رو نمیبینید.اگه حق با سران مملکته و راست میگن تو این کشور اینهمه طرفدار دارن چرا یه رفراندوم برگزار نمیکنن .بابا نسلی که رفراندوم قبلی رو برگزار کردن ۹۰درصدشون مردن الان این نسل اینا رو نمیخواد.هیچ کسی از مملکت خودش بیزار نیست ...
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳ مهر ۱۴۰۱ - ۲۲:۰۷
بعضی قاضی ها دنبال شماره طلاقی هاند.
نامحسوس چک کنید
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
۱۸ مهر ۱۴۰۱ - ۰۷:۴۳
یس
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳ مهر ۱۴۰۱ - ۲۲:۰۸
منافق واقعی و فتنه گر واقعی و دشمن واقعی مسولانی هستند که سواد و تخصص و کفایت اداره کشور را ندارند و عامل گرانی و تحریم و فقر مردم هستند. و به مردم می گویند تحمل کنید و صبر پیشه کنید همه چیز درست می شود ولی خود مسولان کشور و فرزندانشان جور دیگری زندگی می کنند و گرانی و تحریم هیچ خللی در زندگیشان به وجود نمی آورد. و این بزرگترین خیانت و نامردی در حق ملت ایران است. ملت ایران از دست اینهمه ریا و تزویر و دروغ و وعده مسولان خسته و عاصی شده اند. و دیگر هیچ اعتمادی به مسولان کشور ندارند. مردم کشور ثروتمند ایران لایق بهترین و زیباترین زندگی هستند و اینهمه گرانی و فقر و بی عدالتی و پارتی بازی و فامیل بازی و اختلاس و باند و باند بازی زیبنده کشور عزیز ایران نیست. و مردم ایران خوب دوستان و دشمنان داخلی و خارجی را می شناسند و خوب بلدند چگونه دشمنان و منافقان داخلی و خارجی را کنار بزنند. و کشور خودشان را به سمت پیشرفت و تمدن بزرگ پیش ببرند. و هیچ قدرتی نمی تواند جلوی اراده ملت ایران را بگیرد.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
۱۴ مهر ۱۴۰۱ - ۲۱:۳۶
درود بر شرفت حرف حق خیلی هارو میسوزونه
محمد
United States of America
۱۳ مهر ۱۴۰۱ - ۲۲:۰۹
دو نفر از این لیدرهای ورزشی اغتشاش رو محاکمه کنن و اموالشان رو بابت خسارت به اموال عمومی ضبط کنند بقیه حساب کار دستشون میاد ما برای این نظام وانقلاب خون دادیم سلبریتی کیلویی چند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
۱۴ مهر ۱۴۰۱ - ۱۰:۴۹
کاش شاخای مجازی خارج نشینم میگرفتن راحت میشدیم هم با سایتای شرطبندی جیب جوونای مملکتو خالی کردن و تو‌عشق وحالن وو حالا طرفدار ازادی ما شدن همش دروغ والله که باز خط وپول گرفتن برا تحریک ملت و خرابکاری
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
۱۴ مهر ۱۴۰۱ - ۲۱:۳۸
اموال عمومی؟قرار بود پول نفت بیاد سر سفره ننه بابات کجا رفت که الان اینارو هم مصادره کنن به اسم اموال عمومی؟باید بگی اموال دولتی برای سفر و عشق و حال به کانادا
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
۱۵ مهر ۱۴۰۱ - ۰۱:۲۱
خون دادین تا با خیال آسوده دزدی کنین وقاحتم حدی داره اون جوونای که شهید شدن از مسئولا بودن ؟یا همین مردم بیچاره.وای برشما خدا از شما جماعت نفهم وبیخرد نگذره....
محمد
United States of America
۱۳ مهر ۱۴۰۱ - ۲۲:۰۹
دو نفر از این لیدرهای ورزشی اغتشاش رو محاکمه کنن و اموالشان رو بابت خسارت به اموال عمومی ضبط کنند بقیه حساب کار دستشون میاد ما برای این نظام وانقلاب خون دادیم سلبریتی کیلویی چند
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳ مهر ۱۴۰۱ - ۲۲:۱۰
زنده باد علی کریمی که در کنار مردم مظلوم کشور قرار گرفت و در مقابل ظالمان و حق کشان و زورگویان ایستاد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
۱۴ مهر ۱۴۰۱ - ۱۴:۰۴
علی کریمی وطن فروش وباید مجازات بشه یا بره زیر پرچم همون کشورها وبردشون بشه کریمی باپول همین ملت اسم ورسم برای خودش گرفت وگرنه الان ما چه میدونستیم این کیه # مجازات وطن فروش
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
۱۴ مهر ۱۴۰۱ - ۱۴:۵۵
علی کریمی یک آدم بزدلی که خودش فرارکرد وجوانان خام روبه میدون فرستاد لعنت به تمامی اغتشاش گران وحامیان آنها
حاج محسن
| Iran (Islamic Republic of)
۱۴ مهر ۱۴۰۱ - ۲۲:۳۹
دم گرم علی کریمی
این دوستان که آرزوی مرگ کریمی رو دارن آیا روغن و گوشت و مرغ رو از بیرون میخرن یا براشون میارن این حکومت دست نشانده روس و چینه و اموالش هم برا لبنان و فلسطین و....
امیرو
Iran (Islamic Republic of)
۱۳ مهر ۱۴۰۱ - ۲۲:۱۴
مرگ برکریمی وسردارخیانتکارضددین وانقلاب وطن فروش انگل خیانتکار ،برای ویزای اروپا ناموسشونم میدن وطن فروشی چیزمهمی نیست.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
۱۶ مهر ۱۴۰۱ - ۰۰:۳۴
هم بعضی سلبریتیا خاعن خرند که دانسته یا ندانسته این کارو میکنم هم بعضی مسولیت داخل کشور خاعنن که با کارشتون دانسته مردم و از نضام مقدس اسلامی بدبین میکنم از اونا خرتر وخاعن تر شکایت که بعضی طرف سلبریتیا میگیریم بعضی هم طرف اون مسول خاعنی که جاسوس اسرائیل و مخصوصا وارد نضام شده که مردم و به نظام بعد بین کنه نظام یعنی قاسم یعنی رجای نه گرمای انقلاب که اسرائیل انداخته به جون درخت انقلاب که تفرقه بینداز ه بین شما احمقا شما هم هر کدوم طرف یه کرمو گرفتین باهم دعوا میکنید اسرائیل هم می که خوب شد هزینه‌های که کرد یم دارد جواب میده
محمد
Iran (Islamic Republic of)
۱۳ مهر ۱۴۰۱ - ۲۲:۲۲
این قوه به ظاهر قضائیه چرا به اختلاس های هزار میلیاردی سران و آقا زاده ها گیر نمیده؟؟!! حالا علی کریمی گفته به داد مردم و بدبختی هاشون برسین که توی سطل زباله دنبال غذا میگردن،، مگه دروغ میگه؟؟! درود بر شرف و مردانگیت علی کریمی...
مریم
| Iran (Islamic Republic of)
۱۴ مهر ۱۴۰۱ - ۰۸:۴۶
به اختلاس های اونا هم گیر داده خود علی عاقا کریمی هم کم فرصت طلبی نکرده بر ببین کارشو با زد وبند تو چه زمینی ساخته
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
۱۷ مهر ۱۴۰۱ - ۱۶:۴۹
علی کریمی اگر دلش میسوخت خودش باید به کسایی که تو سطل اشغال میگردن دیده کمک میکرد اونم بفکر جیب راحتی خودش بود وقتی پدرش از کاسه لیسه شوری بود از بچه اش بهتر در نمیاد اون به سهم خودش باید هوای یی خانواده فقیر رو در دست میگرفت کسی که وطن فروش باشه نمیتونه دوست مردمش باشه هم اشوبگرا از بی بی سی خط میگیرن
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳ مهر ۱۴۰۱ - ۲۲:۲۵
کاش مسیولین نصف غیرت و تعصب کریمی را داشتن این حال و روز کشورمان نبود.
مهی
Iran (Islamic Republic of)
۱۳ مهر ۱۴۰۱ - ۲۲:۲۹
مردم اعتراض کردن دولت هیچ گوش نکرد، اغتشاش می کنند شاید دولت ببینه خواسته مردم چیه ، دست از دیکتاتوری برداره
این واسه کسانی که میگن چرا اغتشاش
مهی
Iran (Islamic Republic of)
۱۳ مهر ۱۴۰۱ - ۲۲:۳۱
کاش همینقدر که دنبال علی کریمی هستن دنبال خاوری بودن، اقتصاد کشور براشون مهم نیست فقط حکومتشون به خطر نیفته
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳ مهر ۱۴۰۱ - ۲۲:۳۲
زنده باد مردم دوست علی کریمی درود برشرفت
فاطمه م
| Iran (Islamic Republic of)
۱۵ مهر ۱۴۰۱ - ۱۶:۱۸
مرگ بر علی کریمی بی شرف
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳ مهر ۱۴۰۱ - ۲۲:۳۲
علی کریمی راست میگه چرا در باره اختلاس که میگید زود اقدام نمی‌کنید
جلیل
| Iran (Islamic Republic of)
۱۴ مهر ۱۴۰۱ - ۱۷:۳۸
تحت تأثیر هیجانات نباش . منطقی باش . اولویت با امنیت است . با فساد هم مقابله میشه . دیگه گنده تر از برادر رییس جمهور و یا نفر دوم قوه قضاییه ؟!
علی
Iran (Islamic Republic of)
۱۳ مهر ۱۴۰۱ - ۲۲:۳۴
علی کریمی اونقدر حرام خورده وشکمش از حرام پر شده که داره از شکم سیری این حرف های مفت رو میزنه،جادوگر شیطان پرست.
کوروش
| Iran (Islamic Republic of)
۱۴ مهر ۱۴۰۱ - ۱۱:۱۸
علی کریمی کدوم اختلاس رو کرده،کدوم دکل نفتی رو دزدیده که حالا حروم خور شده . یه جو تامل
لیلی
| Iran (Islamic Republic of)
۱۴ مهر ۱۴۰۱ - ۱۴:۰۳
بدبخت حرام که مسئولین عزیز میخورن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
۱۴ مهر ۱۴۰۱ - ۱۶:۵۱
علی کریمی فوتبال بازی کرده پول درآورده اونایی که با پول رشوه آمدن به مقامی گرفتن بچه هاشون اونور آب هم خوش میگذورن چرا اونا رو نمیگید
سناتور
| Germany
۱۵ مهر ۱۴۰۱ - ۰۱:۱۹
... اگه اون ۹۳ هزار مبارد فولاد ممبارکه رو بین مردم پخش میکردند تا ۸ سال به هر ایرانی ماهبانه ۸ میلیون تعلق میگرفت اونم نه با اون پول تو هر منطقه یک کارخونه مبزدند تا کای جوون برن سر کار آخه شما چقدر از ابیشرفی و بی... گیرتون میاد که حاظر نیستید دست از نفهمی بردارید؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
۱۵ مهر ۱۴۰۱ - ۰۸:۰۵
هرکس حرف حق را زند در هر لباسی واز هر زبانی حق است اینکه مشکلات است شکی نیست اما مشکل را با مشکلی دیگر حل نمی کنند هر کس به اسم آزادی و قصد بر هم زدن آرامش نداشته امروز مردم را دارد باید مجازات شود ونه حق نداریم به اعقاید هم توهین کنیم اما باید راه را بشناسیم و مشکل را از راهش برطرف نمود نه با ویرانی و خسارت جرمی انجام گردید باید رسیدگی و مجازات متناسب با آن انجام شود
مازیار
Iran (Islamic Republic of)
۱۳ مهر ۱۴۰۱ - ۲۲:۴۱
ننگ ابدی بر شما ظالمین وزورگویان ودیکتاتوران ..زنده باد زن زندگی آزادی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
۱۵ مهر ۱۴۰۱ - ۱۶:۱۹
اگه زندگی تو برهنگی حیوانات از همه زنده ترن و زندگیشون بهتره
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
۱۷ مهر ۱۴۰۱ - ۱۶:۵۶
وقتی از زن زندگی ازادی میگین تو ذهن خیلیها فاحشه خونه تو ذهن میاد از زن عفت اقتدار مرد به معراج میرود ماهم از خیلی چیزها ناراحتیم اما راهش این نیست که اشوبگر باشید و بدونید اینایی که اشبوبگر هستن از قشر مرفع هستن از زیاد خواهی میان بیرون مثل علی کریمی و بعضی از بازیگران وطن فروش که از شکم سیری حرف میزنن کسی که نداشته باشه ارامش رو بهتر از سیر شدن شکم میخواد چند وقته مشی ارازش با دخترانی که کسی بهشون نگاه نمیکردن الان با روسری در اوردن معروف میشن یا محتاج نگاه دیگران هستن خاک برسر کسی که بخواد اینجوری جلب توجه کنه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳ مهر ۱۴۰۱ - ۲۲:۴۲
درود بر شرف علی کریمی وامثال ایشون خیلی مردین
حسن
Iran (Islamic Republic of)
۱۳ مهر ۱۴۰۱ - ۲۲:۴۷
فقط علی کریمی
فررخ
Iran (Islamic Republic of)
۱۳ مهر ۱۴۰۱ - ۲۲:۵۰
سلام . اعتراض بی اعتراض!!! خخ
محمد
Iran (Islamic Republic of)
۱۳ مهر ۱۴۰۱ - ۲۲:۵۱
با یه قلاده میارمت چون عین ....هارشدی وبخاطر دلار ناموس فروش ووطن فروش میارمت خواهی دید خائنننننننننننن.
حاج محسن
| Iran (Islamic Republic of)
۱۴ مهر ۱۴۰۱ - ۲۲:۴۲
خاک تو ....
اگه میتونی برو آقازاده های خارج نشین که با پول مملکت اونور عشق و حال میکنند بیار
برو سیسمونی و سوغات سفر نیویورک رو از هواپیما بیار پایین
مطمنم از بیت المال چنان میخوریم که اصلا نمی‌دونید تورم و گرانی چیه
برو اختلاس 92هزار میلیاردی رو بشمار عوضی
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳ مهر ۱۴۰۱ - ۲۲:۵۳
علی کریمی اگر بره بازی کنه براش بهتره اگه دلش برای ملت سوخته از اون همه ثروتی که داره کمی به فقرا میداد فکر کرد خیلی ادم بزرگی هست بچه جان خون شهدا بر زمین نریخته که تو بیای حرف یاوه بزنی
ناشناس
Germany
۱۳ مهر ۱۴۰۱ - ۲۲:۵۴
علی کریمی همیشه درکنار مردم بوده اعتراض کرده وطن فروشی که نکرده چرا انگ زد انقلاب میزنید ضدانقلاب کسی هست که اختلاس میکنه وپول مردم رو میدزده توهرکشوری اعتراض حق مردم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳ مهر ۱۴۰۱ - ۲۲:۵۸
کسایی ک اعتراضات رو اغتشاشات میبینند و به علی کریمی عزیز میگن دشمن فقط یچیز میخوام بگم اونم اینکه چرا تعصب رو نمیذارید کنار و از نعمت بزرگی ک خدا بهتون داده به اسم عقل ازش استفاده نمی‌کنید ک اون موقع بتونید درست قضاوت کنید و از اتفاقات برداشت درست داشته باشید .
دریا
Iran (Islamic Republic of)
۱۳ مهر ۱۴۰۱ - ۲۲:۵۸
خدا علی کریمی و امثال این بی شرف کثافت رو لعنت کنه باید به اشد مجازات محکوم بشه لاشخور کفتارصفت
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
۱۴ مهر ۱۴۰۱ - ۰۹:۴۸
سلام قاضی القضات
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
۱۴ مهر ۱۴۰۱ - ۱۴:۵۷
انشالله ،خدا همه کسانی روکه برای این ملت دسیسه کردند رو لعنت کنه وبه سزای
اعمال ننگینشون برسونه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳ مهر ۱۴۰۱ - ۲۳:۰۰
علی کریمی اینقدر روح بزرگی داشت ک نتونست سکوت کنه چرا روح بزرگی داشت و داره چون هم قدرت داشت هم ثروت داشت هم محبوبیت داشت و داره ولی میتونست مثل خیلی ها سکوت کنه و به منافع خودش نگاه کنه
حمید
| Iran (Islamic Republic of)
۱۶ مهر ۱۴۰۱ - ۰۹:۵۲
مگر به نفع منافع خودش عمل نکرد؟
بجای اینکه در کنار انهایی که به نظر انها مردم بودند بایستد و همراه انها باشد دلارها انباشته شده اش را برداشت و رفت پی گذران زندگی خود.
مرد پای حرفش وای میسه و در کنار اعتقادات خود تا پای جان تلاش میکنه.
نه با بزدلی از ترس خود وخانواده اش فرار کنه.

کسیکه پای اعتقادش نایستد و همراه مردمی که خود می گوید نباشد حرفش هوا وهوس است. وریشه ندارد. وقتی ریشه نداشت اثر هم ندارد.
امام خمینی زمان شاه پای حرفش وایساد و فرار هم نکرد تا شاه به زور از کشور تبعیدش کرد
به همین دلیل مردم کشته می شدند اما صحنه را ترک نمی کردند.وبرای حفظ جان خود ومنافع خود از کشور فرار هم نکرد.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳ مهر ۱۴۰۱ - ۲۳:۰۴
علی آقا کریمی از شما همچین انتظاری نداشتییم.نمی بینین کشورهای کفتار صفت رو گه منتظرن تو ایران لغزشی پیش بیاد
متاسفم که شما اینقدر ساده لوحانه عمل کردین
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳ مهر ۱۴۰۱ - ۲۳:۰۷
اینافقط قدرتو می‌شناسن ازامامان سواستفاده میکنن ازنظر اینا همه کافرند غیرازاینا امام علی کی مظلومیو کشت
منصور
Iran (Islamic Republic of)
۱۳ مهر ۱۴۰۱ - ۲۳:۰۸
علی کریمی درکنار مردم هست. دشمن نیست. اگر شماها تحمل اعتراض ندارید پرچسب نزنید
عبود
Iran (Islamic Republic of)
۱۳ مهر ۱۴۰۱ - ۲۳:۱۵
خائن وبی شعور علی کریمی
رادمنش
| Iran (Islamic Republic of)
۱۴ مهر ۱۴۰۱ - ۲۲:۳۸
جانم فدای کریمی بخدا عزیزه وهمچنین دوست داشتنی
احمد
| Iran (Islamic Republic of)
۱۵ مهر ۱۴۰۱ - ۲۳:۰۷
لباس شخصی ها وطن فروش هستند
H
Germany
۱۳ مهر ۱۴۰۱ - ۲۳:۱۵
ای بابا کلاه خودتون بچسبید، الان یه جرقه باعث ناامنی میشه و تواین موقعیت جون مردم بیچاره هم به خطر میافته ، آخه فکر کردید چرا این شبکه های بی صاحب خارجی اینقدر تبلیغ میکنن نکنه فکر کردین عاشق چشم و ابرو ما شدن ، نخیر نقشه تجزیه و نسل کشی ایرانیا را دارن چشم باز کنید
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
۱۴ مهر ۱۴۰۱ - ۱۴:۲۸
این دشمنان که میخواهند ریشه ایرانی دربیاره توسط این حکومت دشمن ما شده اند.اگر یکم این حکومت به فکر دشمن، دشمن شناس بود یکم به فکر مردمش بود ،که دارن از گوشنگی میمیرند ،تا حرف میزنی مهر منافق میزند تو پشونیت
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳ مهر ۱۴۰۱ - ۲۳:۱۶
علی ومدیری وبقیه افرادی که دراین شیپور فتنه دمیدند کسانی هستند که بیرون گود ایستاده اند ومیگویند لنگش کن همشون باخانه های لاکچری وماشینهای آخرین مدل وویلاهای آنچنانی .اگه دلشون برای من بچه پائین شهر سوخته ودم از آزادی وغیره میزنن چرا خودشون دست به جیب نمی شن.مثل اینا مثل همون گدا ومرد نان به دسته که میگه من برات گریه می کنم ولی نان بهت نمیدم.ولی ما خودمون باید عاقل باشیم واختیارمونو به دست سلبریتیای دوزاری ندیم.
محمد
Iran (Islamic Republic of)
۱۳ مهر ۱۴۰۱ - ۲۳:۱۶
خوب است هرکسی اندازه خودش رابداند.علی کریمی با دیپلمی که به زور گرفته ولی درفوتبال خوب بوده.حداکثر مسئولیتی که می تونست بگیره مربیگری فوتبال یا رئیس فدراسیون فوتبال بود که آنجا هم به اورای ندادند. پس بهتر است تا خیلی دیر نشده برگردد ودرحد دانش خودش آن هم درزمینه ای که کارکرده اظهارنظر کند والا باهوش متوسطی که دارد آلت دست دشمنان خونخوار ملت ایران خواهد شد همانها که صدام راتشویق به حمله کردند وداعش را بوجودآوردند ودنیا وآخرتش راازدست خواهدداد. امیدوارم ارلجبازی دست بردارد وبه دامن کشور برگردد.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
۱۴ مهر ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۳
تا اعدامش کند ، یا به قول خودتون بکنش تو گونی ،داداش مردم گوشنه هستند ،کریمی و مدیری و امینی بهانه هست ،تا گفتیم مشکل معیشتی یکی بلند شد گفت داعش میاد ،تجزیه میشم ،دوباره یکی گفت روحانی خیانت کرده رئیسی بیاد درست میشه امثل شما گفتند خودتون رای دادی به روحانی کی تعید سلحیت کرد که من رای دادم . بابا بیت مال ،ماله شما که داعش اسراییل آمریکا نیا مار بکشند ،حداقل پولی که از مردم میگرد خرج مردم بکنید
ابوالفضل
Iran (Islamic Republic of)
۱۳ مهر ۱۴۰۱ - ۲۳:۱۷
علی کریمی یه آدم خیانت کار وطن فروشه که همین مردم معروفش کردن. هر کس داره ضربه می زنه به این نظام و انقلاب خدا ریشه کنش کن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
۱۴ مهر ۱۴۰۱ - ۱۴:۵۲
این انقلاب مال مسطعفین بود ، ولی الان مال مستکبران است ،اگر امام زمان ظهور کنه شما شهیدش میکند ، ابن ملجم مرادی هم ریشاش از تو بلند تر بود هم از تو بیشتر نماز میخواند آخرش شد قاتل مولا علی ،
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳ مهر ۱۴۰۱ - ۲۳:۱۸
بروبابا ایناباجیب من وتو گنده شدن
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳ مهر ۱۴۰۱ - ۲۳:۲۰
ان شاالله درت میشه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳ مهر ۱۴۰۱ - ۲۳:۲۰
ننگ بر علی کریمی و ننگ بر کسایی که باعث مرگ چندین نفر و چندین پلیس و تخریب اموال عمومی شدن.خیلیها مث اینکه فرق اعتراض بافحاشی و اغتشاش رو هنوز نمیدونن یا اینکه خودشون رو زدن به نفهمی.
سجاد
Iran (Islamic Republic of)
۱۳ مهر ۱۴۰۱ - ۲۳:۲۱
ننگ بر کسی باد که بچه مردم رو میکشه و تو خاک دفن میکنه بچه ای پدر و مادرش با هزار تا بدبختی بزرگش کرده بودن
معلوم نیست کی این دروغا تموم میشه مردم کی روز خوش میبینن
فک نمیکنم بتونن ببینن
چندین باره مردم تلاش میکنن حتی با زورهم شده حرفشونو بزنن اما خفه میشن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
۱۷ مهر ۱۴۰۱ - ۱۷:۰۸
توجه توجه یکم بفهمید دوره اخرزمان فتنه زیاد میشه و خیلیها راهشونو گم میکنن اگر فتنه نباشه غربالگری نمیشیم این فتنه رو برید فکر کنید ظهور امام زمان نزدیک است این اتفاقها بی حکمت نیست و بی حکم خدا برگی نمیریزد باید پاک از ناپاک جدا شود
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳ مهر ۱۴۰۱ - ۲۳:۳۷
دورود بر مردان سرزمینم ایران علی کریمی ،علی دائی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
۱۵ مهر ۱۴۰۱ - ۱۶:۲۰
لعنت خدا بر علی کریمی و امثالش . خجالت بکشید چشماتون رو بازکنید و ببینید ک این یک اغتشاش بود نه اعتراض. اغتشاش برای بی ناموسی و لخت شدن بود نه اغتشاش برای وضع اقتصادی . پس لطفا دهنتون رو ببندید.قطعا ناموس و مادر و خواهر ندارید که طرفداری میکنید از یک مشت آشغال مثل کریمی . این همه پول داره اومده هزار تومن بده به شما واقعا طرفداریه کی و چی رو میکنید .طرفداری اون ک داره اون طرف کیف میکنه با پول مملکتش .آخرشم دست از پا درازتر برمیگرده
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳ مهر ۱۴۰۱ - ۲۳:۴۹
کریمی وطرفدارهاش باید اعدام بشن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
۱۴ مهر ۱۴۰۱ - ۱۴:۵۶
خوبه تو خدا نیستی ، تو خودت از صدام تا وهابی تکفیری بدتری . بی وجود مفبر ...
انسان
| Iran (Islamic Republic of)
۱۵ مهر ۱۴۰۱ - ۰۹:۲۵
ببین تو باید قاضی میشدی حقت روخوردن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
۱۵ مهر ۱۴۰۱ - ۱۶:۵۹
روانی برو قرصاتو بخور امثال توی متحجر افراطی باید اعدام بشن
علی ایمانی
| Iran (Islamic Republic of)
۱۷ مهر ۱۴۰۱ - ۰۱:۳۱
هرکس یه کلام برخلاف میل این جیره خوارهای مخبرحرف بزنه منافقه وطن فروشه ضدانقلابه"اختلاسهافقروفحشابی عدالتی تورم وگرانی بیدادمیکنه وبه عرش اعلای خداگذشته"هرکس نفس بکشه وبگه مردم حق دارن واین حق مردم قهرمان پرورایران نیست سریع هزار انگ بهش میچسپونن"ای واویلا ای واویلا
رضا
Iran (Islamic Republic of)
۱۳ مهر ۱۴۰۱ - ۲۳:۵۷
درکنار مردم بود علی آقا
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
۱۴ مهر ۱۴۰۱ - ۱۹:۵۸
علی آقا کریمی محبوب و اسطوره پرسپولیس بود الان محبوب و اسطوره کل ایرانه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴ مهر ۱۴۰۱ - ۰۰:۲۷
فکر کنم همون مامور نیروی انتظامی هم به خاطر خانوادش کار می کنه وهمه سختی و ترس لرز به جون می خره پس چرا بهش رحم نکردن آنقدر که همین افراد نیرو انتظامی به درد جامعه می خورن و زحمت می کشن کسانی مثل علی کریمی فقط راحت زندگی می کنن و بهشت وبا پول همین مردم برای خودشون خریدن اینها از جمله همین علی کریمی کجا سختی و داشتن و نداشتن و زحمت تو زندگی را دیده فقط خدا کنه تو همین اغتشاشات یکی از اقوام و طرفدارهای همین سلیبریتی ها درجه یک یه بلایی سرش بیاد و بسوزونن و بزنن سرش و جدا کنن بعد خوده شما می گین به چه گناهی کشور الکی آشوب کردین و مردم بی گناه را کشتین باهمین طرفداری های بی جا بچه های رابی پدر کردین خدا لعنت کنه دونه به دونه ضد انقلاب و آشوب گر
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
۱۵ مهر ۱۴۰۱ - ۰۲:۵۹
خوابی یا خودتو به خواب زدی، این جوانان امثال پویا بختیاری، ندا آقاسلطان مهسا امینی و.... چه گناهی داشتن که بخاطر اعتراض کشته شدن
جواد
Iran (Islamic Republic of)
۱۴ مهر ۱۴۰۱ - ۰۰:۳۷
آقای اژه ای خیلی ها در سطل زباله دنبال نون میگردند به آنها برسی خوب است نه امثال کریمی که درد مردم را میگویند شماها به آنها اسم اغتشاشگر گذاشته آید ...هربار مردم اعتراض می کنند اسم به آنها میگذاری ...یک نظر سنجی بگذارید مردم پیامک بدهند که چقدر از این نظام رازی هستند ...
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
۱۵ مهر ۱۴۰۱ - ۱۶:۲۲
آخه احمق اغتشاش برای گرانی انجام ندادن .اغتشاش برای بی ناموسی کردن و لخت شدن بود . خوبه کور نبودید دیدید ک چه شعاری میدادن زن زندگی آزادی. شما هم خیلی ناراضی هستی جمع کن برو از وطنت
احمد
| Iran (Islamic Republic of)
۱۵ مهر ۱۴۰۱ - ۲۳:۱۶
اگر نظر سنجی انجام بشه آنرا سانسور یا سلیقه ای می کنند این را تجربه ثابت کرده
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴ مهر ۱۴۰۱ - ۰۰:۵۱
مرگ بر سران فتنه وامریکا واسراییل ونوکرانشان زنده باد وطن پر افتخار ایران
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
۱۴ مهر ۱۴۰۱ - ۲۰:۰۰
مرگ. بر شما کاسبان دین تحریم و مستبدان بی وجدان
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
۱۵ مهر ۱۴۰۱ - ۱۶:۲۲
زنده باد ایران و ایرانی . لعنت بر وطن فروش فاسد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
۱۵ مهر ۱۴۰۱ - ۲۳:۱۷
قسمت اخر درست است
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴ مهر ۱۴۰۱ - ۰۱:۰۰
علی کریمی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
۱۴ مهر ۱۴۰۱ - ۰۹:۵۸
واقعا علی کریمی مرد درجه یک ایران
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
۱۶ مهر ۱۴۰۱ - ۰۰:۳۳
این هنرمندان وفوتبالیستاها که امثال علی کریمی خائن وطن فروش باپول مردم وبیت المال عادم شدن الان کوری میخونن چون گداگشنه بودن
بهزاد
Iran (Islamic Republic of)
۱۴ مهر ۱۴۰۱ - ۰۱:۱۹
چطوره کسی از حق خودش دفاع کنه تو فرهنگ جمهوری اسلامی اغتشاشگر بحساب میاد ،اما دزدی‌های میلیاردی که همه غاصبان حکومتی درآن در حال رقابت هستند حق مسلم بحساب میاد ، واقعا لعنت بر پدر و مادر تک تک مسولان ...عیاش و ...
زمانی
Iran (Islamic Republic of)
۱۴ مهر ۱۴۰۱ - ۰۱:۴۰
علی دایی و علی کریمی کنارمردمن
مینا
| Iran (Islamic Republic of)
۱۴ مهر ۱۴۰۱ - ۲۳:۱۸
علی کریمی دایی وکتایون ریاحی ... های فاسدوطن فروشن
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴ مهر ۱۴۰۱ - ۰۴:۳۳
آقای اژه ای شما اگه دلسوزملت بودین ریشه این اعتراضات را جستجو میکردین این اولین اعتراض و آخرین اعتراض نخواهد بود چون مردم از رفتار حاکمیت خسته شده رفتاری سراسر ریا و غیر ایرانی.گرانی ودزدی و تحریم و ناامیدی به آینده نتیجه مسیر غلط شماهاست نه علی کریمی و بقیه مردم ...شرافتمند باشین
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
۱۴ مهر ۱۴۰۱ - ۰۷:۴۰
ایول
Hadi
Iran (Islamic Republic of)
۱۴ مهر ۱۴۰۱ - ۰۴:۵۶
وقتی زر حکم کند سیم خدا شود.وقتی دروغ داور هر ماجرا شود.بگزار در بزرگی این منجلاب یأس دنیای من به کوچکی انزوا شود.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴ مهر ۱۴۰۱ - ۰۵:۳۳
اینهمه اعدام کردن نتیجه چی شد
علی
Iran (Islamic Republic of)
۱۴ مهر ۱۴۰۱ - ۰۵:۴۶
مرگ بر سلبریتی بی سواد و بی ریشه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
۱۴ مهر ۱۴۰۱ - ۲۰:۰۱
مرگ. بر تو خائن خود فروخته
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴ مهر ۱۴۰۱ - ۰۶:۳۳
ای کاش قوه قضاییه نسبن به اختلاسگران و مسیولین بی کفایت که فراوان هستند اینطور سریع برخورد میکردند تا منافع کشور حفظ شود تا مردم بیشتر رنج نکشند
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴ مهر ۱۴۰۱ - ۰۷:۳۲
خائن وطن فروش در خارج چه شکری میخوری راست میگی در کنار مردم میماندی بی غیرت
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴ مهر ۱۴۰۱ - ۰۷:۴۱
خدا لعنتشون کنه که جونهای مردم بی گناه کشته شدن
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴ مهر ۱۴۰۱ - ۰۸:۰۳
چقدر بی فرهنگی چون نمیتونی درحد علی کریمی باشی ب مادرش توهین میکنی فکر کن یکی داره ب مادر خودت توهین میکنه همه اسلام و انقلاب اسلامی را دوست داریم هر کس بد باشه و بدی کنه ب اعمالش میرسه چیکار داری ب اسم مقدس مادر ک توهین میکنی
شما
Iran (Islamic Republic of)
۱۴ مهر ۱۴۰۱ - ۰۸:۰۶
علی کریمی یک فوتبالیست خوب بود خدا بیامرره. ولی یک سیاست مدار نیست علی کریمی از سیری زیاد این کار ها را میکند اگر راست میگه با اون همه پول وخانه لاکچری میتوانست به مردم وطنش خدمت کنه. نه اینکه آتو دست دشمنان وطن بده خنده دار وکمر خدمت بهعربستان اینترنشنال وبی بی سی ملکه انکلیس. کمر خدمت ببنده
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
۱۴ مهر ۱۴۰۱ - ۱۵:۱۲
اینجا بهش بها ندادند رفت اونجا ،مثل این زن سیاه پوست آمریکای که آمده ایران (مرضیه هاشمی) شما واسه مردم خودتون عرضش قائل نیستید میرن مثل اون کشتی گیری که واسه ارمنستان طلا آورد ، تا میگم گرسنه هستم سرامیکید اغتشاششش گر سر میگی منافق اعدام خدا نگهدار
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
۱۴ مهر ۱۴۰۱ - ۲۰:۰۴
علی کریمی مسئولیت شناس بزرگ اسطوره و محبوب مردم ایرانه
اسماعیل
Iran (Islamic Republic of)
۱۴ مهر ۱۴۰۱ - ۰۸:۲۸
رادیو نه خوبه اما Tvایران ازنامدیراترین Tvهای دنیاس همین وبس این تلویزیون انقلاب ۵۶ را زیر سوال خواهد برد خواهید دید چون انسانی انجا پیدا نمیکنید که این کاره باشع
ناشناس
Netherlands
۱۴ مهر ۱۴۰۱ - ۰۸:۴۲
همه این بدبختیها که گریبانگیر ملت شده از ۸ سال ریاست جمهوری احمدی نژاد شروع شد وحالا حالاها ملت باید تاوان ندانم کاریهای صورت گرفته دران ۸ سال را پرداخت کنه.
Amir
| Iran (Islamic Republic of)
۱۵ مهر ۱۴۰۱ - ۰۱:۳۳
واقعا حرفت رو باید با طلا نوشت..لعنت به احمدی نژاد که یک تنه گند زد به مملکت.خدا هم تو این دنیا هم تو اون دنیا به شدید ترین شکل ممکن حقیر و خوار و ذلیلش کنه مردک متوهم ... رو
ناشناس
Netherlands
۱۴ مهر ۱۴۰۱ - ۰۸:۴۲
همه این بدبختیها که گریبانگیر ملت شده از ۸ سال ریاست جمهوری احمدی نژاد شروع شد وحالا حالاها ملت باید تاوان ندانم کاریهای صورت گرفته دران ۸ سال را پرداخت کنه.
ظ ف
Iran (Islamic Republic of)
۱۴ مهر ۱۴۰۱ - ۰۸:۵۷
علی کریمی یه خائن به تمام معنا خدا لعنتش کنه هر کی کشته بشه چه اینطرف چه اونطرف خونش به گردن علی کریمی وامثال کریمی هست
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
۱۴ مهر ۱۴۰۱ - ۲۰:۲۲
خائن تویی ...
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴ مهر ۱۴۰۱ - ۰۹:۱۱
علی کریمی یک انسان پست به تمام معناس اگرخیلی مرد بود میموند درست اعتراض کردن رو یاد میداد نه اینکه پولامو برداره ببره اونطرف بعد مردمو داخل کشور به جون هم بندازه یک خائن به تمام معنای حروم خور که امثال خودش مدافعان چه خبره فکر کردین کیه که اینقدر سنگشو به سینه می‌زنید
فرهاد
| Iran (Islamic Republic of)
۱۴ مهر ۱۴۰۱ - ۱۹:۵۰
مردک ! اونایی که هستندواعتراض میکنندشمانامردمان انگ اغتشاشگربه آنهامیزنیدواگرتمام مردم ایران بخیابانها بیاینددرنگاه شما مزدبگیران اعتشاشگرواعدامی هستند حالامیگیدعلی کریمی دراینجامیموندکه شمامیگرفتیدوا... خوب میشد همیشه اونایی که مطرح هستند وسرشاخه اند بایددورازدسترس باشنداگرنمیفهمی بروفهمت رازیادکن !؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
۱۴ مهر ۱۴۰۱ - ۲۱:۴۶
آره والا بیاد جلو تا بدون دادگاهی اعدامش کنن چون واقعیت رو میگه تف بر اونایی که فقط حرف مسئولین رو میزنن
فرشید
Iran (Islamic Republic of)
۱۴ مهر ۱۴۰۱ - ۰۹:۱۲
دشمن کیلویی چنده مردم دیگه شماهارو نمیخوان مملکتو کردید واسه خودتون و آدماتون بقیه پشم ...
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
۱۴ مهر ۱۴۰۱ - ۱۵:۱۳
احسنت
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
۱۷ مهر ۱۴۰۱ - ۱۷:۲۴
شماها هم کمی فکر کنیدکدوم مردم مردمی که تو سلام فرمانده قیامت کردن یا بصورت خودجوش پای صحبتهای رائفی مور امدن و شماهایی که میریزید بیرون اشوبگر میشید ایا موقع زلزله یا سیل شما پای کار هستین ؟؟؟؟ همونایی که خونشونو ریختن این اختشاشگرا همونا موقع سیل زلزله با جون دل میرن کمک اگر راست میگن شماها که اینجوری میریزید بیرو برید کمک کجاید اونو موقع لای پتو خواب ناز هستین همون علی کریمی و امسال اونم لای پتو خواب ناز هست خدا نگهدار سپاه ارتش وپسیج پلیس نیروی انتظامی باشه که همجا فداکاریشون هست
محمد
Iran (Islamic Republic of)
۱۴ مهر ۱۴۰۱ - ۰۹:۱۳
اژه ای بهتره بره سراغ همونی که قرار بود بشه وزیر کار که از مجلس انداختنش بیرون بهتره دستگاه قضا یه سراغی و تفحصی از چند هزار میلیارد اون فاسد بگیره
ایرانی
Iran (Islamic Republic of)
۱۴ مهر ۱۴۰۱ - ۰۹:۱۳
ما ملت ایران علی کریمی اشغال وبیسواد را ادم حساب نمیکنیم او از انسانیت بویی نبرد کسافت اشغال قاتل مردم ایران است
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
۱۵ مهر ۱۴۰۱ - ۰۳:۰۸
تخیلی باسوادی، اول برو سواد یاد بگیر بعد اظهار فضل کن، "کثافت" اینطور نوشته میشه، ساندیس خور
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
۱۵ مهر ۱۴۰۱ - ۱۳:۲۱
خودتی وبابات
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴ مهر ۱۴۰۱ - ۰۹:۱۸
کریمی با پول همین مردم فربه شده و اکنون مست عربده میکشد و بچه های ناآگاه مردم را به خیابان میفرستد تا آمبولانس و قرآن آتش بزنند این اسمش اعتراض است
علی
Iran (Islamic Republic of)
۱۴ مهر ۱۴۰۱ - ۰۹:۲۳
علی کریمی وامثالهم با پول ما مشهور شدن سلبریتی شدن حالا داره گوه خوری ول میکنه
مهرداد
| Iran (Islamic Republic of)
۱۴ مهر ۱۴۰۱ - ۲۱:۴۴
بدبخت کی تورو میخوره؟
آقارضا
Iran (Islamic Republic of)
۱۴ مهر ۱۴۰۱ - ۰۹:۲۹
چه عجب یه خبرگزاری قسمت نظرات رو باز گذاشت جدیدا هر خبر چرتی در مورد علی کریمی میذارن بعد هم کامنتها رو میبندن مثلا میگن قوه قضاییه گفته کریمی با هماهنگی دشمن املاکش رو فروخته ،علاوه بر مسخره و خنده دار بودن اتهام اعلامی ، اگر واقعیت داشته باشه باید بحال این قوه خون گریه کرد
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴ مهر ۱۴۰۱ - ۰۹:۳۱
سلام
.دوستان و عزیزان هموطن بهترین کشور دنیا را داریم مشکل ما مسوولان بی کفایت که‌ سرمایه مملکت م م د د اختلاس میکنن مشکل ما ایرانی آنهاست بخدا اینهمه آشوب را آنها زمینه سازی میکنن و الاهیچکس دوست ندارد کشور ش ناراحتی پیش بیاد بخدا همه ایرانی ها می دانند هیچ کشوری دوست ندارد حتی کشورهای همسایه پیشرفت ایران را
تاج
Iran (Islamic Republic of)
۱۴ مهر ۱۴۰۱ - ۰۹:۴۱
درود بر علی کریمی و علی کریمی ها،،، با حمایت مردم ایران و تلاش و نبوغ خودش به این جایگاه رسیده نه نظام.... !!! همیشه در کنار مردم بوده و در قلب مردم ایران ، به کوری چشم خائنین و نابودی زود زود مزدوران و حقوق بگیران انگلیس و عرب پرست ها و نوکران دومین کمونیس
صفری
Iran (Islamic Republic of)
۱۴ مهر ۱۴۰۱ - ۰۹:۵۵
نمک نشناس (بچه )
علی
Iran (Islamic Republic of)
۱۴ مهر ۱۴۰۱ - ۰۹:۵۷
فحش به همدیگه ندید،کسی که عقل کافی داشته باشه،مشکلات جامعه رومی بینه،نیازی به،فحش دادن نیست،
حمید
Iran (Islamic Republic of)
۱۴ مهر ۱۴۰۱ - ۱۰:۰۰
اگر کریمی دلسوز مردم بود کا سرباز رسانه بیگانه نمی شد.
او خوب میدونه همراهی دشمان کشورریعنی چه؟
ایا امریکا واسرائیل دلشان به حال ما سوخته .
به خون ما تشنه اند .
حالا شدند دلسوز مردم و یه مشت نادان احمق هم سرباز انها .
اتش بیار معرکه.
نادان انها کاری به زن ؛ازادی وفقر تو ندارند انها امنیت تو را هدف قرار دادند.درود برشرف ستاره ورزش ایران مهدی اقای ترابی که فهمید در کجای ماجرا وعلیه دشمنان وایسه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴ مهر ۱۴۰۱ - ۱۰:۱۰
الان همه بحث هارا باهم قاطی کردن که منافقین بیان از آب گل آلود ماهی بگیرند.اولا مشکلات کشورما به خودمان مربوطه نه بیگانه های منافق.دوما بحث مرگ این خانوم هیچ ربطی به اختلاس وآقا زاده وگرونی ندارم هرکدام باید جای خود محاکمه شوند.بله پیگیری راز مرگ این خانوم باید شفاف سازی میشد که شد.بحث اختلاس وآقا زاده های خارج کشور باید ویژه پیگیری شود ولی دلیل نمیشه بیان یه عده با منافقین همکاری کنند و اموال عمومی شخصی آتش بزنند و پلیس امنیت را به شهادت برسونین ومهمتراز همه پرچم امام حسین پرچم کشور ومساجد را تخریب کنند .اینها همه عذربدترازگناه است.هرکاری راهی داره اعتراض باید کتبی به مجلس ارائه بشه .اگه انجام نشد به مراجع بالاتر.نه اینکه بیاییم با دشمن هم صدا بشیم.نمونش تو کشورهای همسایه کدومشون با اومدن آمریکا پیشرفت کردن. یه کمی تفکر وپناه بردن به قرآن تمام این مشکلات حل میشه... به امید آرامش ابدی برای همه کشورهای دنیا ومیهن عزیزمان ایران همیشه سرافراز....یا علی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
۱۷ مهر ۱۴۰۱ - ۱۷:۳۱
دقیقا اهای گل گفتی اگر همه این فهمه شمارو داشتن کشورمون به اشوب کشیده نمیشد هرچند که بافتنه ها غربالگری شود
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴ مهر ۱۴۰۱ - ۱۰:۱۳
کریمی وطن فروش خائنه
محسن
Iran (Islamic Republic of)
۱۴ مهر ۱۴۰۱ - ۱۰:۲۸
سلام چرا علی کریمی رو اینقدر بزرگ می کنید ایشون یه روستا زاده اطراف سیاهکل هست کهتا چند سال پیش روستاشون راه آسفالته نداشت و پدرش در روستای پشته سرای پاشاکی یه کارگاه برنجکوبی کوچک داشت. خب کسی که از چنین روستایی اومده تو وردآورد و فقط به خاطر فوتبالش معروف شده. الزاما نمی تونه سیاستمدار خوبی بشه یا حتی نمی تونه در رشته خودش مذبی خوبی بشه که قبلا نشون داد حالا هی می گید علی کریمی قوه قضاییه با این اقداماتش دا ه ایشونو بزرگتر می کنه، همونطور که آقا فرمودند اظهار نظر چند ورزشکار و سلبریتی هیچ اهمیتی نداره. آدمای بزرگ شهیدان جنگ تحمیلی هستند مثل شهید احمد کاظمی، خرازی، همت، کاوه، بروجردی، چمران و...... هزاران شهید دیگه که جونشونو در راه اسلام و وطن و ناموس شون دادند اگر سلبریتی ها راست میگن وارد خیابون بشن و اعتراض کنند اینا وجودشو ندارند بیرون گود نشستند میگن لنگش کن.
احمد
| Iran (Islamic Republic of)
۱۵ مهر ۱۴۰۱ - ۲۳:۳۲
ما روستا زاده ایم ولی پاک زندگی کردیم ودست مان در جیب مردم نبوده و به روستا افتخار می کنیم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴ مهر ۱۴۰۱ - ۱۰:۳۷
دقت کردید تو این ایام که شلوغ شد چقدر دزدی، موبایل قاپی، خفت گیری کم شد. نکنه سارقین جزو ... هستند. بعید هم نیست. چون در زمان سرقت و خفت گیری هم مصون هستند و مالباختگان حق دفاع از خود و حتی زدن سارقین و خفت گیران ... را ندارند. اونوقت اون دوستان صحبت از آتیش زدن اموال عمومی و ... می کنند. ت...
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴ مهر ۱۴۰۱ - ۱۱:۰۹
همانطور که جیره خوراتونو هر وقت دوست دارید میارید بیرون یه مجوز اعتراض هم به این مردم بخت برگشته بدید لعنت بر شما مسئولین بی لیاقت از چی میترسید از اون که میدانید ۸۰ درصد مردم شما ,,, را نمیخواهند ؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
۱۷ مهر ۱۴۰۱ - ۱۷:۴۰
نمیدونم چندسالته که این حرفو میزنید یا تو جمعیتها نبودی یا نگاه نمیکنی ۸۰ درصد مردم روز جمع پای صحبت رهبرمون بودن و ۸۰ درصد مردم ما ۱۴ مهر پای صحبت رائفی پور بودن ۸۰ درصد تو همین دوتا دانشکاه هستش؟؟؟؟ پس از الان کمتر بخواب پاشو تو مملک دید بزن تا ۸۰ درصد ببینی با چشمت؟ یکم تفکر )،وقتی صحبت از ۸۰ درصد مردم میشه که نمیخوانتون همه خندشون میگیره درسته همه از اقا زاده ها خارج ناراحتن همه ازبعضی مسعولین ناکارامد ناراحتن اما دلیل نمیشه همه مسعولین بد باشن ۸۰ درصد مردم هم ارامش میخواهن
مهرزاد
Iran (Islamic Republic of)
۱۴ مهر ۱۴۰۱ - ۱۱:۲۰
درود بر فرزندان کوروش بزرگ.....درود ب علی کریمی وعلی دایی.درودب مهران مدیری ..مرگ بر جیره خوار نامرد..که به خاطر ی کیسه برنج خودشو میفروشه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
۱۴ مهر ۱۴۰۱ - ۱۶:۱۰
مرگ برعلی کریمی ونوچه هاش
مهر
Iran (Islamic Republic of)
۱۴ مهر ۱۴۰۱ - ۱۱:۲۶
علی کریمی دارد به لجن فرومی رو باید اگر می خواهد بماندهمین جا قطع کندپرحرفی راداردبایک کشور درمی افتد که خیلی کوچکترازاین حرفها است .به نظر من نظام خیلی دارد باهاش کنار می آید.به تاریخ گذشته نگاه کند ریگی را توهواپیما دستگیرکردندتوکه درمقابل اون نقطه هم نیستی.
ارزو
Germany
۱۴ مهر ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۶
اینایی که به ۴تا سطل اشغال اتیش زدن میگن خرابکاری یادشون رفته انقلابیون ۵۷تمام ساختمانها و بانکها و کل تهران رو توی ۱۳.و۱۴ابان به اتیش کشیدن.اون موقع اغتشاشگرنبودن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
۱۴ مهر ۱۴۰۱ - ۱۲:۲۵
مثل این که اطرافیانتون به رحمت خدانرفتن تواین درگیری هااگه چشمات روبازکنی میبینی که فقط سطل زباله نبوده بلکه خیلی ازجونامون روازدست دادیم
زهرا
Iran (Islamic Republic of)
۱۴ مهر ۱۴۰۱ - ۱۲:۱۵
اونی که معتقد هست علی کریمی حرام خواره باشه ایرادی ندارد همه حرام خواران حکومت را در دادگاه علنی محاکمه کنید علی کریمی را نیز محاکمه کنید اوقات خودتان که ادعای این را دارید که علی کریمی حرام خوار است خودتان را بخاطر قضاوت تا عادلانه دار خواهید زد چون جرم شما طرفداران ن... حرام خواره ورانتخوار ومختلس از آنها بیشتر است شما نه در مقابل خدا پناه خلق خدا ارزشی ندارید خدا خط بطلان بر رویتان کشیده تا آنقدر غرق در گناه شوید تا از درون خودتان کرم های حرام خوارگی شما را بخورد وعده خدا برحق است حالا هی طرفداری وحمایت کنید از این مال. مردم خورها مال یتیم خورها مال ضعیف خمرها انگل وجودتان چند صباحی شاید بر وفق مرادتان باشد اما بزودی تمام وجود ... تان را می خورد ...
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴ مهر ۱۴۰۱ - ۱۲:۲۲
ای نامردوطن فروش کم ازاین مملکت خوردی که الان پاچش رومیگیری،لعنت خدابرتوبادکه باجون جونامون بازی کردی
سعید خان کوهمره
Iran (Islamic Republic of)
۱۴ مهر ۱۴۰۱ - ۱۲:۲۵
علی کریمی عشقه،، باید اونایی که میلیاردی دزدی میکنن اعدام شوند امثال... ها و،،، وگرنه علی کریمی از اعتراض و حق مردم دفاع کرده نه اغتشاش و بی حرمتی به مقدسات
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴ مهر ۱۴۰۱ - ۱۲:۳۵
واقعا اگه این حکومت مردمی بود ، از اینترنت اینقدر نمیترسید ، و شبکه های اجتماعی رو قطع نمیکرد ، واقعا خیلی ترسیدید
یزدگرد
| Iran (Islamic Republic of)
۱۷ مهر ۱۴۰۱ - ۲۳:۰۷
بله درسته، (فقط علی کریمی کبیر)
مهر آب
Iran (Islamic Republic of)
۱۴ مهر ۱۴۰۱ - ۱۲:۳۵
اقایون حکومتی..لطفا ادب شدند تادیگران بفهمند..که ایرانو ایرانی تورا نامی کردند..وحالا عوض تشکر. دشمن پرچم ایران وایرانی شدین بی غیرتها بی صفتها....خیلی پستین
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴ مهر ۱۴۰۱ - ۱۲:۳۷
امثال علی کریمی یادشان رفته باپول ملت وبیت المال به جایی رسیدن تمام اموالش فروخته رفته اون طرف آب آنوقت مردم به آشوب درمقابل یکدیگرقرارداده وخودش هم هیچ آسیبی نمیبینه گناه علی کریمی اگرکمترازاختلاسگرنیست اختلاطگرمول ملت بروامثال کریمی ثروت خودش بردهمراه خانواده درآمد امام ومنتظراقامت درکانادا ست اینجاتوایران جوانهارابه جان هم انداخته ویلای لواسان فروخته ازطرفی هروقت اسم فروش ویلامیادمیگه فدای وطنم کدام وطن توکا همه چی فروختی
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴ مهر ۱۴۰۱ - ۱۲:۴۵
علی کریمی انتهای بیشرفی است
حمید
Iran (Islamic Republic of)
۱۴ مهر ۱۴۰۱ - ۱۲:۴۵
به نظرتون مردم باید چکار کنن که از وضع موجود ناراحت هستن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
۱۴ مهر ۱۴۰۱ - ۱۷:۱۹
برای این مردم ، این دولتمردان هم از سرشون زیاده
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴ مهر ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۸
یه کم واقع بین باشید داریم توی این کرونی له می شیم بعد این دزد ها که هروز معرفی میکنن پول ما مردم بدبخت رو حیف ومیل مکنن بعد هیچ کدومشون صداش شون در نمیاد واگر کسی صداش در بیاد مکن اختشاش گر ایا تا بحال به کسی اجازه دادید بیاد واعتراضشو بصورت مسالمت امیز نشون بده خجالت نمی کشید
الاله
United States of America
۱۴ مهر ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۹
اقای کریمی حرف حق میزنن و چیزی غیر از این نیست .
شما مشکل خودتونه که با حرف حق بر اشفته میشید .
مملکت رو غارت کردید و مردم که میخوان از حق خودشون دفاع کنن برای شما خوشایند نیست .
مال و حق مردم رو غارت کردید .
به اسم دین و اسلام هر غلطی خواستید کردید
سید
Iran (Islamic Republic of)
۱۴ مهر ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۲
این مردم چهل وسه ساله ازانقلاب تا جنگ تا بازسازی تا تحرین تا جنگ اقتصادی همه جوره پای مسئولین که واقعا اینکاره نیستند بلدنیستند وناکارآمدی خودشان را گردن مردم میندازن مگه میشه ۹درصد ثروت جهان بایک درصد جمعیت جهان بیش ازنیمی ازجمعیت زیرخط فقر باشن باعقل جور درنمیاد باید اصلاحات کلی بشه باآبروی دین بزرگ وگسترده وقشنگ اسلام بازی کردن همه نداشتهایشان را پای اسلام نهادند مردم راازدین بری کردند ظاهرمسلمانی وهزار گند زدن
اکبر اسدی
Iran (Islamic Republic of)
۱۴ مهر ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۱
علی کریمی قهرمان ملی و محبوب کشور است،اگر می خواهید عدالت را اجرا کنید ،ماموران خاطی گشت ارشاد و مقامات فراجا و وزارت کشور را دستگیر و محاکمه کنید ،آنان نتوانستند موضوع را مدیریت کنند و آن را تبدیل به بحرانی عظیم کردند و زمینه سو استفاده دشمن را فراهم اوردند،مسئولان اگر کمی تدبیر داشتند براحتی می توانستند جلوی اینهمه خسارت به کشور را بگیرند ،یا نتوانسته یا نخواسته اند ،در هر صورت مقصر اصلی ایجاد بحران آنها هستند
با فرافکنی و دفاع نابجا از مقامات ناکارآمد و بی لیاقت ،عدالت را زیر سوال نبرید
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴ مهر ۱۴۰۱ - ۱۳:۵۰
اقای علی کریمی یک ادم عقده ای است که در فتنه ۸۸هم مچ بند سبزبسته بود میخواست رئیس فدراسیون بشه که درحدش نبودخود شیفته ای کهدرکسوت مربیگری و...عرضه هیچکدام را نداشت از احساست پاک جوانان وسرمایه هائیکه ازاین مملکت ومردم بدست اورده بلند گوی دشمن شده ضمنا اعتراض ادم کشی وغارت اموال دولتی واتشزدن اموال مردم نیست منصفانه داوری کنیم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
۱۵ مهر ۱۴۰۱ - ۰۳:۲۵
آدم کشی وآتش زدن اموال مردم وبقیه کارهای خلاف همه میدونن کار کدام گروه هست، مردم دیگه شعور دارن وسینما رکس آبادان را بیاد می آورند
محسن
Iran (Islamic Republic of)
۱۴ مهر ۱۴۰۱ - ۱۳:۵۱
زنده باد علی کریمی
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴ مهر ۱۴۰۱ - ۱۳:۵۵
اگه قرار انقلاب سقوط کند ۴۳ سال است آمریکا ودوستان نتوانستند کاری بکنند چون این مملکت کسی دیگه می چرخاند با یک هفته اختشاشات آب از آب تکان نمی خورد اینها که پشم نیستند اینقدر بزرگانشان نکیند
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴ مهر ۱۴۰۱ - ۱۳:۵۷
چرا اینقدر خودمون رو به نفهمی میزنیم؟ برگردید 43 سال رو مرور کنید. مردم روزی خوابش رو نمیدیدن که به مقدسات توهین کنند. الان این اتفاقات میوفته. پس جز پسرفت و سیاهی چیزی نداشتیم..... خشت اول چون نهد معمار کج... تا ثریا میرود دیوار کج....
رسول
| Iran (Islamic Republic of)
۱۴ مهر ۱۴۰۱ - ۱۷:۰۷
سلام
شما درصد باسوادی خانم ها رو قبل از انقلاب با الان مقایسه کنید- تعداد روستاهایی که آب و برق و مدرسه داشتن با الان؟ - امید به زندگی از 55 سال رسیده 75 سال - شما تورم 300 درصدی زمان شاه رو ندید؟ به دروغ به خوردتون دادن که هویدا 13 سال قیمت خودکار رو ثابت نگه داشت . زن های ایرانی توسط سربازان آمریکایی به زور از خیابون دزیده می شدند و رژیم شاه هم طبق کاپیتالاسیون حامی سربازان آمریکایی بود. سطح زندگی الان با گذشته که البته معتقدم لیاقت مردم ما بیش از این هاست قابل قیاس نیست زندگی اون موقع چقدر هزینه داشت؟ داخل کوچه ای یک نفر ماشین داشت و شاید یک خونه تلفن - رتبه علمی ایران در زمان شاه با الان - و قدرت ایران و.......... اگه الان مشکلات زیادی هم داریم مال همین دولت های لیبرال هست که امثال آقای کریمی و دایی از اونا حمایت کردن شما عکس آقای دایی رو که چاپلوسانه پیشانی آقای روحانی رو می بوسه ندید؟
شیدا
Iran (Islamic Republic of)
۱۴ مهر ۱۴۰۱ - ۱۴:۰۶
شما که دم از وطندوستی میزنیدو دائم از مسئولین رانتخوار حمایت میکنید بجز توهین و گفتن اعدام و گرفتن اموال هر که با شما نیست منطق دیگری که ندارید ؟!!!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴ مهر ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۴
...فقط کارش شده انگ زدن به آدمهای شریف مثل کریمی
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴ مهر ۱۴۰۱ - ۱۴:۵۹
حسود
بن
Iran (Islamic Republic of)
۱۴ مهر ۱۴۰۱ - ۱۵:۱۰
با حمایت نظام به اینجا نرسیده علی کریمی برعکس حرامزاده هایی به نام آقا زاده با تلاش خودش به اینجا رسیده و بارها باعث شادی مردم شده و البته نظام مدیون افرادی مثل علی کریمی و علی دایی مهدوی کیا و سایر بازیکنان هستند چون اگر شادی را اینها برای مردم نمی آوردن تا الان اسمی از این نظام باقی نمانده بود ضمن اینکه تمام مردم ایران طرفدار و خامی علی کریمی هستند نه ... زاده های نظام
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴ مهر ۱۴۰۱ - ۱۵:۲۲
در اعتراض نباید خون از دهن کسی می اومد ...
پس خفه خون بگیرید ...
که این اغتشاش بود .واین حرفیا هم کمکی به کریمی امثللهم نمیکنه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴ مهر ۱۴۰۱ - ۱۵:۲۶
هر کسی حرفی زد بزنید توی دهنش + جریمه اش کنید + صدا ها را خفه کنید ۰ همه اشتباه میکنن فقط کسانی که در راس اداره امر هستند درست میگن _ روی نفت وگاز خوابیدیم اما گرسنه ایم ) به هر بانک که سر میزنی حاضر نیستند وام بدهند۰ چهل و سه سال از انقلاب گذشت خیلی از مشکلات هست که نباید باشه مملکت ما که دیگه دست شاه و آمریکای پلید نیست ؟؟ کجا رفتند رجایی ها و باهنر و بهشتی ها که از غم و غصه مردم شب خواب نداشتند ۰ کارگری که کار کرده طلب دستمزدش را میکنه بهش میگن اغتشاشگر!!! ۰
محمدی (جانباز)
Iran (Islamic Republic of)
۱۴ مهر ۱۴۰۱ - ۱۵:۳۲
استوری ها و پست های علی کریمی صرفا در جهت دفاع از اعتراض های مردم معترض بوده و هیچ عنوان مجرمانه ای ندارد، جرم را فرزندان مسوولینی مرتکب شدند که با بیشرنی تمام و با دهن کحی به ملت ایران در کشورهایی اقامت گزیدند که ۴۳ سال است که خودتان می گوید دشمن هستند و اطلاعات سری مملکت را به سرویس های جاسوسی آنها در برابر اقامت و زندگی راحت فروخته اند،. قوه قضاییه اگر واقعا دنبال عدالت است برود سراغ فرزندان و پدران خیانت کار آنها.
سهراب
United States of America
۱۴ مهر ۱۴۰۱ - ۱۵:۴۶
درود بر علی کریمی قهرمان ایران
نقی مرزی
| Iran (Islamic Republic of)
۱۴ مهر ۱۴۰۱ - ۱۶:۴۸
علی کریمی انسان باغیرت..باشرف....دشمن پهن مغزها..فسیلها
بی نام
Iran (Islamic Republic of)
۱۴ مهر ۱۴۰۱ - ۱۶:۰۵
تو اینجور بزنگاه ها آدما رو میشه شناخت یکیش علی کریمی ضد ایرانی فقط مردم بزرگش کردن...مردم ما خیلی ساده هستن این آقایون پولدار مردم رو تحریک میکنن میکشونن تو خیابون ب کشتن میدن اونوقت خودشون تو کشوای خارجی خوششونه....آخه شمایی ک ب نون شب محتاجی چرا گول این عوضیا رو میخوری تا ازت سواستفاده کنن ..اونوقت همینا ک از راه دور آنتن میدن ب ریشت میخندن.خودشون اراده کنن رفتن اونور آب اونوقت تو میمونی و حوضت.
محمد
Iran (Islamic Republic of)
۱۴ مهر ۱۴۰۱ - ۱۶:۱۵
راستی..اون ۹۲هزارمیلیاردچیشد...اینم یه سناریوی جدید..واسه....فضاحت های قبلی...دیدی..درست مثل اتش گرفتن..پلاسکو...
رضا
| Iran (Islamic Republic of)
۱۴ مهر ۱۴۰۱ - ۱۷:۱۹
اون که مال مسئولین دولت روحانی بود که امثال کریمی ازش حمایت کردن
و در این دوره گرفتار قاتون شدن و از چنگشون در میاد
مهدی
Iran (Islamic Republic of)
۱۴ مهر ۱۴۰۱ - ۱۶:۱۵
با سلام بازی ودریبل های علی کریمی رو دوست دارم ولی باید بیاد پیش قاضی وخودش رو تبریه کنه اگر نیاد من میگم مزدور فوتبالیست
نقی مرزی
| Iran (Islamic Republic of)
۱۴ مهر ۱۴۰۱ - ۱۶:۵۱
مزدور کسای هستن که میلیارها دزدی رونمیبینن.....فساد ...های کیلویی رونمیبینه.
.
کریمی اسطوره ما مردم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴ مهر ۱۴۰۱ - ۱۶:۱۶
مگر آدمای که خودشان را به خواب زدند میشود بیدار کرد علی کریمی قبل این در دل مردم جاداشت وجا دارد وابنهای که از علی کریمی بد میگویند همان جیره خوار ... میباشند متاسفانه ...از نردبان بسیجی ها بالا رفته پست مفام میگیرند و بچه‌های آنها انور آب عشق وحال میکنند وبه ریش بسیجی ها میخندند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
۱۵ مهر ۱۴۰۱ - ۰۶:۳۱
خب علی کریمی هم که داره همیکارو میکنه اون ور آب داره عشق و حال میکنه و به ریش شما میخنده
نقی مرزی
Iran (Islamic Republic of)
۱۴ مهر ۱۴۰۱ - ۱۶:۴۶
فقط ... به اعتراضات میگن اغتشاش.....این جماعت ازانتصاب پوسیده مغزها وپست بگیران کیلویی خسته شدن.....چشاشون روبستن این همه فقروفلاکت رونمیبینند....
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴ مهر ۱۴۰۱ - ۱۶:۵۲
خدا به داد این مملکت برسه فقط خدا میتونه
محمد
Iran (Islamic Republic of)
۱۴ مهر ۱۴۰۱ - ۱۶:۵۸
علی کریمی یک حرام لقمه است متاسفم که اصالت گیلانی دارد باید توبه کند وگرنه هیچ فرقی با مسعود رجوی ندارد فهم سیاسی اصلا ندارد این لعنتی الان باعث شده شماها جان هم افتادید
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
۱۴ مهر ۱۴۰۱ - ۱۹:۰۲
علی کریمی یکی از افتخارآفرینان این کشور بوده وهست .نبایدبه خاطری سری افکارش قدرنشناس باشیم.فقط خدا باید به داد این ملت برسه.آینده خوبی در انتظارکشورمون نیست.کشورعزیزمان ایران درحال چند دستگی ونابودیه.مسولین نبایدبا تصمیمات نسنجیده بهانه دست ضدانقلاب میدادن.امروز مسولین بایدجوابگوی خون شهدا باشن وای بحالشون.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴ مهر ۱۴۰۱ - ۱۷:۱۶
باید از مسئولین پرسید ، اونهایی که به خیابون آمدند چند سالشون بود ، بین ۱۵ الی ۲۵ سال. اینا جوان‌ها یی هستند حاصل تربیت این مسئولین هست .نهادهایی مثل آموزش و پرورش، سازمان تبلیغات اسلامی و امثالهم .پس این جوان‌هایی که به خیابون آمدند مقصر نیستند ،
جلیل
Iran (Islamic Republic of)
۱۴ مهر ۱۴۰۱ - ۱۷:۱۷
علی کریمی خیلی وقته دست در دستان نیروهای اطلاعاتی دشمن داره . دنبال فرصت مناسبی میگشت تا ضربه بزنه .
چند بار خیز برداشت برای روشن کردن آتش فتنه در اربعین . اما اربابانش زنجیرش رو کشیدن و گفتن هنوز وقتش نیست .
تا اینکه ماجرای مهسا پیش آمد .
خوب دقت کنید ، او تمام کارهای خروجش را انجام داده بود .
اکنون از لای پر قو و میلیونها دلار داره مأموریتش رو انجام میده و میگه برو جلو من هستم .!
علی
Iran (Islamic Republic of)
۱۴ مهر ۱۴۰۱ - ۱۷:۱۷
سلام
اگه مثل بنده با 52 سال سن چند جوان که سن بچه های من بودند به ناحق
با مشت و لگد بهتون حمله می کردند دیگه بجای اعتشاش کلمه معترض بکار نمی بردید. آقای دایی جریان آقای گل شدن بماند شما گفتید دخترم به من میگه مهسا به کدامین گناه کشته شد؟ لطفاً اول بگید کدوم دخترتون منظورتون هست؟ اون دختر اولی از همسر اولت که چند سال قایمش کردی و بعد همپالگی خودتون آقای مایلی کهن لوش داد که منظورت نیست؟ امثال شما با چاپلوسی روحانی و حمایت از او در تمامی
اختلاس ها و گرانی های دولت های لبیرال شریک جرم هستید. من در تظاهرات های اول انقلاب شرکت کردم اون موقع افراد شاخص انقلابی
در کف خیابان و صف اول تظاهرات بودن اونم با وجود روزهایی مثل جمعه سیاه اما امثال کریمی رفته قایم شده امارات جوان های مردم رو
به جلو می فرسته بی شرفی واقعی یعنی همین
جلیل
| United States of America
۱۴ مهر ۱۴۰۱ - ۱۸:۴۷
خدایی عین واقعیت و حقیقت رو فرمودین
فرهاد
| Iran (Islamic Republic of)
۱۴ مهر ۱۴۰۱ - ۱۹:۵۵
گمج ! تودرنه سالگی میفهمیدی انقلاب چیه ؟ قرآن میگوید: " ویل للمکذبین " وای بردروغگویان ! چیزی بگو که دیگران باورکنند عاقل باش !
علی
| Iran (Islamic Republic of)
۱۶ مهر ۱۴۰۱ - ۱۷:۵۵
آقا فرهاد لطفاً مودب انتقاد کنید پیشنهاد میدم کمی ریاضی هم کار کنید
الان 52 سالمه سال 57 من 8 سالم بود. بله خوب هم میفهمیدم امیدوارم
اگه پدر هستید خیال نکنید بچه هاتون هیچی نمی فهمند. بله وای بر دروغگویانی که نیروی انتظامی رو متهم به قتل مرحومه مهسا امینی
کردند. حرف من پیچیده نبود میگم اگه امثال کریمی صداقت دارند
خودشون بیان وارد گود بشن میترسن بگیرنشون؟ پس جوان های
مردم چی اشکال نداره اونا رو بگیرن؟
سلام فرمانده
| Iran (Islamic Republic of)
۱۷ مهر ۱۴۰۱ - ۰۴:۲۵
اولا ۵۲ سالته سال ۵۷ که ۴۳ سال ازش میگذره پس همون ۹ ساله که فرهاد گفت بودی نگو ریاضی کار کن بخودت بگو برم کلاس ابتدایی،دوما تو اون ۹ سالگی در تظاهرات بودی و لاستیک اتیش میزدی جلو تانک میرفتی!! سوما چندنفر از شاخس های انقلابی کف خیابون نام ببر منم همسن خودتم ۵۰ سالمه ولی یادم نمیاد ... بلکه مردم بودن کف خیابون و شهیدم شدن کدومشون کف خیابون بودن قایم نشده بودن ...؟ التماس تفکر!!پس فهمیدی الان بی شرف کیه دروغگو کیه رسوا شدی کافیه ادامه ندم....
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴ مهر ۱۴۰۱ - ۱۷:۴۰
خواهش میکنم درخصوص این کریمی وطن فروش رأفت اسلامی به خرج ندید پدرش رو در بیارین بی شرف عوضی
حمید
Iran (Islamic Republic of)
۱۴ مهر ۱۴۰۱ - ۱۷:۵۴
والا بخوام به عنوان یک فرد که زندگی میکنم تو این کشور امثال علی کریمی و وریا غفوری دقیقا از خودم مردم هستن و صدای تک تک این ملت فلک زده دشمن اصلی این کشور فقط فقط خود شماها هستین ویلیام
7
Iran (Islamic Republic of)
۱۴ مهر ۱۴۰۱ - ۱۸:۴۱
تعداد فالورهای علی کریمی خودش گویای همچیه ک چقدر محبوبه یا چقدر منفور اونایی ک فهمیدن چخبره میدونن علی کریمی چقدر با شرفه ک پشت مردم خالی نکرد و اما اونایی ک هنوز بعد بیش از چهل سال نفهمیدن دیگه بدبخت تر از اونا نداریم البته از لحاظ انسانیت و فکری وگرنه اونایی ک سودشون تو نفهمیدنه ک بحثش جداس به قول علی کریمی و عکس هایی ک همه دیدن این رفتارها سال ۵۷م بود ولی اسمش اغتشاش نبود اسمش خروش ملت غیور بود ولی الان اسمش شده اغتشاش ...
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴ مهر ۱۴۰۱ - ۱۸:۴۲
باسلام وعرض ادب.علی کریمی وآقای دایی همه از افتخارآفرینان این ملتن.پرچم ایران رو همه همیشه ودر همه جا بالا بردن.الان هم آقای کریمی پشت ملت وایساده.ای کاش مسولین هم یک بارپرچم ایران رومثل آقای کریمی بالا میبردن.برای این ملت کاری نکردن .جوونای ما از شدت فقروبیکاری همه سرشون توی سطل آشغاله.قوه قضائیه باید دنبال اختلاس ودزدی بیت المال مسلمین باشه نه که دنبال مسائل حاشیه وزودگذر باشه.
ناشناس
Finland
۱۴ مهر ۱۴۰۱ - ۱۹:۰۳
اخه تف به هیکل وقیافه اونایی که دارن از متهم کردن علی کریمی وامثال اینا حمایت میکنن.آشغالهای بیشرف اونایی که ۹۲هزارمیلیارد دزدی میکنن کجان،دلسوز مردمن،اوناخیانت نیست چیه ... خاک تواون سرتون اونامیدزدن ومیخورن شماهادارین چسبیدین به چی
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴ مهر ۱۴۰۱ - ۱۹:۲۸
خانواده امینی باید تکليف خودشان را معلوم کنند باضدانقلاب واتش زدن‌ اموال‌ مردم موافقندیانه اگر موافق نيستيد اعلام کنند آتش زدن خراب کردن اموال دولت ومردم درجهت خواست آمریکا و اسرائیل است زندباد ايران زندباد آیت‌الله العظمی خامنه مرگ برمخالفین اسلام
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴ مهر ۱۴۰۱ - ۱۹:۳۰
چرا هر اتفاقی که تو این مملکت پیش میاد سریع ربطش میدین به غربی‌ها چرا واقیعت تو این مملکت نمیبینید چرا با پستهای الکی گمراه میکنیدمردم را چرا تو این مملکت این همه داره دوزدی کلان میشه جلوچشم ۸۵ملیون ایرانی کسی جواب گو این قضیه نمیشه یک سوم این پول‌های دوزدی میشه نمیشه خرج مشکلت این مملکت کرد که این قضایا پیش نیاد کدام دشمن دشمن این مردم کسای هستن که دل سوزانه واسه این مردم کار نمی‌کنند مردم امیدشون ومخصوصا جوانان از دست دادن با این همه مشکلات که سر راهشون هستش مشگل مسکن ازدواح کار که همیه اینا با ی برنامه ریزی دورست شدنی هستش
م
Iran (Islamic Republic of)
۱۴ مهر ۱۴۰۱ - ۱۹:۳۵
نفرت رو تو دل مردم میکارید
حسین
Iran (Islamic Republic of)
۱۴ مهر ۱۴۰۱ - ۲۰:۰۲
من متاسفم از ان دسته آدمهایی که فک میکنن علی کریمی یه وطن فروش ،علی کریمی یه کلمه چیزی دیگه ای نگفته (فرزندان آنها می‌روند فرزندان ما میمیرن)کجای این حرف حمایت از اغتشاشه
.به زور نمیشه فرهنگ یه ملت رو عوض کرد
بدبخت
Iran (Islamic Republic of)
۱۴ مهر ۱۴۰۱ - ۲۰:۱۴
جلو دزدی ها گرفته بشه. اقتصاد مردم درست بشه همه چی حل مردم از گرسنگی وفقر این کارارو میکنن وسلام. سریع به معیشت مردم وجلو دزدی گرفته بشه
سس ماست
Iran (Islamic Republic of)
۱۴ مهر ۱۴۰۱ - ۲۰:۲۱
تواین ممکت بعضیهاشب گرسنه سر بربالین میگذارند. بعضی ها مملکت وبه غارت میبرند. همه میدونند مشکل ودرد مردم این.اغتشاش ساختگی
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴ مهر ۱۴۰۱ - ۲۱:۲۷
درود بر علی کریمی که پشت مردمش وای ساد و...
حمید
Iran (Islamic Republic of)
۱۴ مهر ۱۴۰۱ - ۲۱:۵۸
علی کریمی افتخار مردم ایران هست هرکس حرف حق زد از مشکلات کشور حرف زد شد اغتشاشگر
همه مردم ایران حامی علی کریمی هستند
حقیقت
Iran (Islamic Republic of)
۱۴ مهر ۱۴۰۱ - ۲۲:۰۳
برید فیش حقوقی محرمانه وبدون رقم قضات را ببینید. آن وقت می فهمید ... دستگاه قضایی که حق را نابود وانسان های ... کیه؟ آقا علی کریمی
حامد
| Iran (Islamic Republic of)
۱۶ مهر ۱۴۰۱ - ۱۷:۱۷
فیش برق مصرفی علی کریمی رو هم ببینید
وطن پرست
Iran (Islamic Republic of)
۱۴ مهر ۱۴۰۱ - ۲۲:۲۰
اگه امثال علی کریمی نباشد پس کی دست این طبری ها و خاوری ها و جزایری ها..و.و.و.....رو رو کنه!؟ فقط بلدید اموال مردم رو بلوکه کنید به نفع کی !؟ خدا می دونه!!! توی که از روی حسادت میگی علی کریمی دزده..پس اموال بیت‌المال که توسط آقازاده ها بالا کشیده شده رو هم بگو اگه مردی !!!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴ مهر ۱۴۰۱ - ۲۲:۲۳
درود بی کریمی شجاع وبا شرف .کریمی چون حقیقت را میگه دشمن ایران شد ...
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴ مهر ۱۴۰۱ - ۲۲:۴۶
نفرین ولعنت خداوند بر کسانی که بخواهند علی کریمی را انسان مجرم جلوه بدهند بسه دیگه دروغ وحرف ناروا علی کریمی به جز واقعیت چیزی نگفت ،،،علی کریمی از تختی هم جوانمردتره وثابت شده برای همه
امیر
Iran (Islamic Republic of)
۱۴ مهر ۱۴۰۱ - ۲۲:۵۴
یک جهانی علی کریمی را میشناسه .دمش گرم .اب وبریزید اونجا ک میسوزه بعد نظربدین ک سوزشش تو متن پیدا نباشه
رضا
| Iran (Islamic Republic of)
۱۶ مهر ۱۴۰۱ - ۱۷:۱۸
متاسفم برای این ادبیات شما
ناشناس
Belgium
۱۴ مهر ۱۴۰۱ - ۲۳:۰۲
تجریه طلبان ناکام ماندند
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴ مهر ۱۴۰۱ - ۲۳:۰۵
میگم چقدر ... به آقای کریمی میاد جوان خوش تیپ باهوش دلسوز مهربون خدا شناس
Ehsan
Iran (Islamic Republic of)
۱۴ مهر ۱۴۰۱ - ۲۳:۱۰
خاک بر سر هرچی نفهم و کج فهم اخه بفهم اگه خدای نکرده این حکومت سقوط کنه البته خوابشو به بینی کاری با ایران میکنن که ارزو کنی مثل یمن و افغانستان بشیم
غرب،آمریکا،انگلیس،اسرائیل با جمهوری اسلامی مشگل نداره با ایران مستقل مشگل داره
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴ مهر ۱۴۰۱ - ۲۳:۱۱
اگه مسعولین اصلی نظام به جای این همه نیرو شرکت بزدند و جلوی اختلاس می گرفتند و هر مسعولی کار بلد داشتیم این مشکل نبود به جای سرزنش کار کنید فکر جوانان آینده باشید.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴ مهر ۱۴۰۱ - ۲۳:۳۴
... تا کی قراره بااین مردم اینجوری رفتارکنید ...
رضا خسروشاهی
Iran (Islamic Republic of)
۱۴ مهر ۱۴۰۱ - ۲۳:۳۴
چه زود حکم صادر میکنید،چطور برای ۹۲ هزار میلیارد ،واختلاسهای دیگر ویرایش باعث وبانی،بیکاری،فقر،بی عدالتی،حقوقهای نجومی ،فرزندان آمریکا ،وکانادا نشین ،حکم صادر نمیکنید،اقای کریمی،کجا رهبر اغتشاش شده ،با۴تا استوری که در دجامعه راگفته خاین به ملت شده، این کمترین کاری بود که نمایندگان،خواب زده مجلس باید می کردند
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴ مهر ۱۴۰۱ - ۲۳:۴۵
با سلام خدمت همه عزیزان کسی که دلسوز کشورو نظام وملت هست اعتراض خودشو به این صورت انجام نمیده و نیروهای زحمتکش نظامی را آتش نمیزنه یا شاهرگ گردن هموطن خودش را اینطور نمی‌بره یا پرچم کشورش را که حاصل خون 300 هزار شهید هست را آتش نمیزنه عزیزان کسانی که این کار را انجام می‌دهند خائنین و منافقین هستند ودلسوز ملت شریف ایران نیستند فقط باید بصیرت داشت و راه حق و باطل را تشخیص داد
فرزند ملت
Iran (Islamic Republic of)
۱۴ مهر ۱۴۰۱ - ۲۳:۴۷
علی کریمی هیچ وقت وطن فروشی نمیکنه ازدرد مردم خبردار ه الان یک سوم جمعیت ایران درفقر به سر می‌برند
ژیلا
| Iran (Islamic Republic of)
۱۵ مهر ۱۴۰۱ - ۰۹:۴۱
اگر از درد مردم خبر داره پس چرا برای درد مردم کاری نمیکنه؟حرف زدن آسان کجاست مرد عمل؟ایا علی کریمی از در امد میلیاردی خودش یک ریال خرج مردم کرد؟کجا برای معتادین کمپ درست کرده؟ کجا برای یتیم ها سر پناه ساخته؟علی کریمی کاخ نشین ودرد ما بچه های پایین شهر نمیدونه.وقتی پول برق خونش از حقوق دوماه من بیشتره پس چه جوری میخواد خودش هم درد مردم بدونه؟فقط بلده دلار های ایران ببره تو امارات خرج کنه بعد آروق روشن فکری بزنه
یار مهدی
Iran (Islamic Republic of)
۱۵ مهر ۱۴۰۱ - ۰۰:۰۲
علی کریمی حیف اسم شما باشه علی، جواب کودک ۶ماهه ازناحیه یک چشم نابیناشد بده، جواب حلما ۷ ساله رابده، پدرش زنده زنده تواتش سوخت جواب تنها کودک۵ساله امیدش خواهرش بودبه وسیله حمله انتحاری شهید شد خون این شهدا یه روزی دامنت را خواهد گرفت نوکر اجنبی
یزدگرد
| Iran (Islamic Republic of)
۱۷ مهر ۱۴۰۱ - ۲۳:۲۰
کسایی که نزاشتن اعتراضکنه وکورش کردن بایدجواب بدن نمیشه که همه جلوی ظلم خفه بشن
پرسپولیس کبیر
Iran (Islamic Republic of)
۱۵ مهر ۱۴۰۱ - ۰۰:۰۵
پرسپولیس کبیر سرور کیسه کشای حقیر،،...
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵ مهر ۱۴۰۱ - ۰۰:۱۵
اینایی که میگن علی کریمی و علی دایی وطن فروش هستن و باید مجازات بشن....یه سوال ازتون دارم آیا شما ایرانی هستی؟
اگه ایرانی هستی و این حرفا رو میزنی ب...
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵ مهر ۱۴۰۱ - ۰۰:۱۶
از خدای متعال میخوام آه خانوادهای که در این چند روز داغ عزیزانشون رو دیدن و جگر سوز شدن گردنت رو بگیره چون تو باعث بیشتر این اغتشاشات بودی خیلی نگران مردم بودی یا نگران فالوور و جیبت چوب خدا صدا نداره
ناشناس
Austria
۱۵ مهر ۱۴۰۱ - ۰۰:۳۴
زنده باد علی کریمی
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵ مهر ۱۴۰۱ - ۰۰:۴۷
اینایی که میگن ننگ به علی کریمی ننگ به خودشون بزدل های ترسو حداقل کریمی حرف میزنه شما چی که خفه شدید اقای اژه ای شما هم اگر اینقد قانونی هستی که برای کسی که حق مردم دفاع میکنه بهش بگی اغتشاشگر برو اونی که ۹۲ میلیارد رو برد بیار محاکمه کن نمیری چون به نفعت نیست دست همتون تو یه‌کاسه اس انقلاب و حجاب و دین رو کردید وسیله واسه کثافت کاری خودتون ...
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵ مهر ۱۴۰۱ - ۰۱:۱۲
من پنجاه سال سن دارم مستأجرم پسر بزرگ دارم خیلی هم خوش تیپ اما از نداری من افسرده شده شب تا صبح کار میکنم هر روز شرمنده خانواده هستم فقط بدونید اگه خدایی باشه می‌خوام ازش ریشه این خرامزادهایی که این قدر به امثال من ظلم کردن رو خشک کنه و نابود بشن به حق فاطمه زهرا آخه چقدر گرانی وظان
هادی
Iran (Islamic Republic of)
۱۵ مهر ۱۴۰۱ - ۰۱:۲۸
اگه جلوی اختلاس ها گرفته شه و پولش برای رفاه مردم ایران خرج بشه دیگه نه اعتراضیه نه اغتشاشی ! چطور علی کریمی که اسطوره ملی ماست رو وطن فروش خطاب میکنید اما یارو ۹۲۰۰۰ میلیارد تومن رو میبره هیچی ! چرا رئیس قوه قضائیه در مورد اختلاس و اختلاس گرا اظهار نظر نمیکنه !؟!؟
ناشناس
Italy
۱۵ مهر ۱۴۰۱ - ۰۲:۱۵
وای به بی سوادی ملتی که تو یک سال یه صفحه کتاب نمیخونه ولی هر روز 5ساعت توگوشی هست نباید انتظار داشت اصلاح باید از خودم باشه. حداقل کار این است که با خودم صادق باشم. متاسفانه بزرگترین چیزی که از ما گرفتن فرهنگ مون است
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵ مهر ۱۴۰۱ - ۰۲:۱۷
چون عزیزم همشون دزد هستن نمیان که کار دزد ا رو رو کنند درود خدا بر مردان روزگار مانند علی کریمی
حقگو
Iran (Islamic Republic of)
۱۵ مهر ۱۴۰۱ - ۰۳:۲۲
قدرت مانندمشتی شن است که هرچه محکمتر بگیرید بیشترازدستانتان به زمین میریزد
حکومت مانند دیزی روی آتش سیاست است است که محتویات داخلش مردمند وسوپاپ ها یش آزادی واختیارات مردم است وهرچه دیزی محکمترو آتشش بیشتر وسوپاپهایش بسته ترباشد شدت انفجارش شدیدتراست لذا اختلاس ها ودزدیها و وعده های توخالی ودروغین مسئولین و ورانت خواری وغیره ضربه به بدنه دیزی وباعث ترک خوردگی دیزی میشود و تهمت هاافترابستن ها به اعتراضها ونسبت دادن آن به اغتشاش وغیره آتش زیر هیزم است وآب در آسیاب کردن دشمن است
فرزند ایران
Iran (Islamic Republic of)
۱۵ مهر ۱۴۰۱ - ۰۵:۱۱
این زنا زاده ها ی که با پ‌ول بیت المال و این ملت پوخی شدن ادعای طرفداری از ملت رو دارن چرا یک بار توله های حرومزاده شون یا خودشون اگر حامی ملت هستن نیومدن کنار ملت وایستن و کنار نشستن و مردم رو تحریک کردن این بیشرفهای زنا زاده که این همه دوست دارند زنان ایرانی رو لخت کنن اول چرا زن و دختر خودشون رو لخت نمیکنن عکسشون رو بزارن تو پیجشون بجاش آموزش ساخت کوکتل مولتوف به مردم میدن علی کریمی و احسان کرمی و بقیه بی ناموسها بجای هشتک تفنگت را زمین بگذار ایندفعه هشتک زن من چطوره راه بنداز بعد زناتون رو لخت کنید بزارید تو فضای مجازی بزارید مردم درباره سایز و رنگ و هیکلشون نظر بدن شما ادعای مردمی بودن دارید اگر بی ناموسی خوبه اول از خودتون شروع کنید
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵ مهر ۱۴۰۱ - ۰۵:۲۹
از اینکه بیش از چهل سال که کشور ما از بروز انقلاب اسلامی کنون مورد غضب و مخاصمه استکبار جهانی است شکی نیست واز اینکه جنگ هشت ساله به ایران اسلامی و تحریم همه جانبه تحمیل شد و منافقین و گروهای معاند بر فساربرمردم ودولت فشار آوردند و هزاران نفر از جوانان این ملت را ترور کردند سکی نیست غز اینکه هرروز یک مشکل داخلی و جهانی برای جمهوری اسلامی درست کردند شک نداریمواز اینکه بیش از صد نفر از بهترین مردان انقلابی و مسول را ترور کردند همه پهنه برای براندازی نظام جمهوری اسلامی بود واین بازهم از احساسات پاک جوانان ونوجوانان سوء استفاده نمودند شک نداریم اما بین این جوانان و نو جوانان افرادی بودن که به رفتار و اعمال مسولیت از اشرافی گری از اعزام فرزندان خود برای تحصیل با زندگی در کشورهای اروپای ولمریکایی و زندگی های لاکچری دل آنها را بدرد اورده بود و اما قوانین ومقررات هر کشوری مقدس است هرکسی قداست آنرا بشکند باید پاسخگو باشد آنهایی که به جان ومال مردم رحم نکردند وخیابانهارا من بدان جنگ تبدیل کردند اعتراض نکردند بلکه آمده بودند تا هستی نظام جمهوری اسلامی را ساقط کنند پس دولت وملت نمی توانند به اقدامات آنهایی که به دامن استکبار پناه آوردند را حامی اکثریت ملت بداند بلکه آنها هم بازیگرانی هستند که تصور کردند کارنطام اسلامی تمام است لذا مانند خیلی از افرادی که به شکلی یا تابعیت سیاسی گرفته آند یا اجتماعی آنها هم بدنبال جایگاه و بهانه ای برای رفتن و خرج کردن آن پولهایی که از جیب این ملت درآوردند ببرند خرج کنند و باقی حیاتشان درانجا بگذرانند که متاسفانه آنانی که خلاف جهت حرکت ملت ایران در طول این چهل ساله حرکت نموده آند راهی بدون بازگشت را انتخاب نموده آند و چون قرار ومداری پشت پرده با دشمنان قسم خورده انقلاب و نظام اسلامی داشته آند بدلیل داشتن ضعفهایی در دستان استکبار دیگر نمی توانند توبه کنند وباید همچنان چون عروسک خیمه شب بازی در دستان استکبار بمانند تا بمیرند واما شما مردان وزنان اعم از جوان و نوجوان حتما قوانین و مقرارت فعالیت سیاسی و اجتماعی وقانونی بودن جرایم و مجازات‌ها را بخوانید تا متوجه باشید در کجای این مناقشات و اغتشاشات و به قول برخی اعتراضات قراردارد وخودتان قضاوت نمایید ونیاز به قاضیی و محکمه ندارد اگر وجدانی و سواد قانونی باشد
ستاره۱۲
Iran (Islamic Republic of)
۱۵ مهر ۱۴۰۱ - ۰۵:۴۴
لعنت به وطن فروش
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵ مهر ۱۴۰۱ - ۰۵:۵۳
سلام ببخشید فقط جهت اطلاع اوندسته از عزیزان که طرف این افراد وافرادی مشابه اینها را می کنند خیلی از عیزیزان هم گفتند لطفابرید تو لغت نامه فرق آشوب واعتراض رو ببینید ومطالعه کنید ببخشید یک نفر فوت شده وواقعا ناراحت کنند است ولی آیا توان اعتراض به کشته شدنش راباید مردم عادی بدهند آقا آزادی یعنی بی حجاب کردن خانم چادری توسط آقایان پس اینم میشه بی حجابی اجباری نه حجاب اختیاری واینکه رهبری یک اعتراض باید خودش در گود باشد اگر واقعا حرفی دارد نه از خلرج از کشور فقط یک مشت جوان و ونوجوان بی اطلاع یا کم اطلاع رو بدی جلو وخودت از اون دور بگی لنگش کن اینها خود فروشیه فروختن کشور اگر کشور ما خوب نیست پولشم پس خوب نیست این عزیزان به اصطلاح خودشون لیدر این اغتشاشات از قبل پول این کشور پول جمع کردند شهرت پیدا کردند بعد که دیگه به خواسته اشون رسیدند ول کردند ورفتند اونطرف واینجا شد بد اینجا شد زور گویی یکم عقل وانسانیت اگر داشته باشید می فهمید اینها دوستدار کشور ومردم نیستند تا جایی که من توتاریخ خواندم هر رهبر توکشور ما که به قیام علیه زور به پا خوست وحرف حق زد خودش میان جمع بود خودش پای کار بود راست گفت امام خمینی (ره)و امام خامنه ای که سایه اشون مستدام درست وغلط بودن راه را از طرف دار ودشمن اون راه بشناسید یکم فکر یکم عقل یکم تامل دوستدار ایران دوستدار امام خامنه ای دوستدار حجاب و دوستدار جمهوریه اسلامیه ایران
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵ مهر ۱۴۰۱ - ۰۶:۱۹
تمام کسانی که در کشور ایران رشذ علمی و هنری و ورزشی و اقتصادی و مقامی ویا ریاستی و یا داری سمت و پست و مسولیت میشوند قطعا مدیون تک تک ملت ایران بالاخص آنهایی که با از دست دادن امام حیات یا بخشی از حیات و سلامتی خودش ه آند اعم از جانبازان و شهدای گرانقدر وازادگان سرافراز و خانواده های محترم شهدا پایثار گران هستند لذا برای خرج کردن آن سرمایه باید مواظب باشند یک موقع برای قاتلان خون آسان سه ا هزینه نکنند ودر خرج کردن آن سرمایه حالا مقام دنیایی باشد یا محبوبیت کسب شده جناب کریمی و هر ورزشکار دیگر و هر هنرمند مورد علاقه مردم باید مواظب باشند ای به آسیاب چه کسانی می‌رسند بین بد وبذتر قطعا نباید بدتر از انتخاب نمودو جناب کریمی متاسفانه فریب خوردند و جو فضای مجازی ایشان را فریب دادند هرچند اشکالاتی هم هست ورفع آن اسمبلت با گفتمان و پرسش گری قابل پیگیری بوده و هست نیاز به اقدامات مدنی دلسوزانه دارد نه مخاصمه و ایجاد جبهه ای درمقابل نظام جمهوری اسلامی که قطعا به نفع دشمنان دیرینه و اصلاح ناپذیر است
مرضیه
Iran (Islamic Republic of)
۱۵ مهر ۱۴۰۱ - ۰۶:۲۸
همچین میگن علی کریمی قهرمان انگار لباس جنگ پوشیده اومده جلو، بدبختا جوونای مردم رو تحریک کرد بیان تو خیابون خودش اون ور دنیا پولشو میگیره و حال میکنه، کی میخواین بفهمین ،کی قهرمانه که خودش بیاد تو میدون امثال علی کریمی و علی دایی جیره خوار دشمنن، التماس تفکر
عباس
| Iran (Islamic Republic of)
۱۶ مهر ۱۴۰۱ - ۱۲:۱۴
جوونای مردم رو شما با تحقیر و نفرت پراکنی دزدی فساد و آقا زاده هاتون تحریک کردید
فهیم
Iran (Islamic Republic of)
۱۵ مهر ۱۴۰۱ - ۰۶:۴۹
من وقایع اندکی را می نویسم آن کسانی که هنوز یک ذره وجدان دارند الهی بفهمند کارد به استخوان رسیده. ۴۳ سال دوروغ اول آب مجانی گاز مجانی مسکن ارزان برای مستضعفین. ...۹۲۰۰۰ میلیارد اختلاس فولاد و۳۰۰۰ اختلاس خاوری وچوب های جنگل ها رامی برند ومی فروشند. سیل ها که کشور را از جا می کند به خاطر دزدی بودجه ها. زباله گردها وکودکان کار ومشهد شده تابلند. مثل نقل ونبات مواد مخدر در دسترس. وتوروم وگرانی. چطور برای جورج فلویدر چاک یقه ها شون را پاره کردند ومی کنند اما جوانان شریف وبچه ها وزنان ودانشجویان عزیز وپاره تن ملت را به گلوله می بندند؟ چرا؟ بله چون بچه ها ی خودشون تو امریکا وکانادا تو استخر های مخطلت در حال زندگی لا کچری هستند
محمد
Iran (Islamic Republic of)
۱۵ مهر ۱۴۰۱ - ۰۷:۰۶
لطفا به شایعات زیاد توجه نکنید . دشمنان ایران دنبال فرصت طلبی از اختلاف بین اقشار مردم هستند . این جریانات ربطی به شخص خاصی ندارد . مشکل بی تدبیری بعضی از سران مملکت است بجای اینکه آتش را خاموش کنند اومدن بیشتر شعله ور کردن . اگر همان روز اول با یک عذر خواهی و قبول اشتباط گشت ارشاد . مردم را قانع می‌کردند همه چی تمام شده بود . وقتی رئیس دولت بجای سخن گفتن به مردم کشورش ول کرده می‌رود آمریکا . بهتر از این نمی‌شود. اینها فکر می‌کنند که مردم ایران هنوز مثل زمان های قدیم خواب هستند .
هدیه
Iran (Islamic Republic of)
۱۵ مهر ۱۴۰۱ - ۰۷:۲۴
علی کریمی اگه قهرمانه و مدعی دفاع از حقوق ایران ، لطف کنه اونجایی که نشسته اعلام کنه که جزایر سه گانه مال ایرانه نه عربها ، اون موقع حسابش را میرسن و معنی آزادی بیان را می فهمه نه الان که راحت نشسته تو خونه و داره بقیه را تحریک به اغتشاش میکنه ، اگه قهرمانه باید وسط میدان باشه چرا خودش نیومد تو اغتشاشات ....
حسین
| Iran (Islamic Republic of)
۱۵ مهر ۱۴۰۱ - ۲۲:۵۹
اگر حاکمان ما فهمیده بودند از علی کریمی به عنوان استعداد نهایت استفاده را می‌کردند. ریختند قطب دانش کشور در دانشگاه شریف و زدند لت و پار کردند. ... مردم انتخابات را واقعی نه با شرط و شروط ...برگزار کنند . ما بجای حمایت از نخبگان آنها را کوچ دادیم چون خلاف این اقلیت حاکم دزد فکر می‌کنند. هر کس انتقاد کند آشوبگر هست . هر موقع دم ریختند خیابون گفتید اغتشاشگر ؟ پس تو این هشتاد میلیون معترض نیست ؟ ماشالله گل و بلبل هست ؟ نود هزار میلیارد اختلاس شد ؟ کو ؟ نتیجه؟چون تنها جرمی که حکومت کاری نداره اختلاس و دزدی هست چون تمام مسوولین دمشون در تله اختلاس هست .جمع کنید برید ...
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
۱۶ مهر ۱۴۰۱ - ۱۲:۲۲
بدجور سوزنده داش علی کریمی
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵ مهر ۱۴۰۱ - ۰۷:۵۳
این علی کمری باید محاکمه بشه
ساسان
Iran (Islamic Republic of)
۱۵ مهر ۱۴۰۱ - ۰۸:۰۲
علی کریمی به ملت ایران خیانت کرد و در صف دشمن ایستاد خون بی گناهان که کشته شدند به گردن اوست باید سریعا مجازات و اعدام بشه تا درس عبرتی برای این هنرمندان و اشخاص خاین بشه
فردین
Iran (Islamic Republic of)
۱۵ مهر ۱۴۰۱ - ۰۹:۰۴
بعضی ها نفهمیدن ملت ایران ۸۰ میلیون نه چند هزار نفر.... توی هر شهر هم دویست سیصد نفر دختر و پسر پیدا میشن که هیچی ندارن نه آبرو نه خانواده که فقط بی بندو باری و خوش بود براون مهمه اکثر مردم با کلیت نظام موافق هستن ..یه سوال وتوضیح اینها برن کی میاد .چی میشه.پسر شاه یه گروه .. منافقین. مشروطه خواه .کردهاو غیره ...فرض محال بیان مثل اول انقلاب به جون هم میافتند موردم رو به کشتن میدن ...سپاه نیروهایش رو توی چند استان متمرکز میکنم وبا اینها میجنگه مثل حوثی‌ها های یمن ..کردها ساز خودشون رو دارند کردستان .کرمانشاه. ایلام .نصف آذربایجان شرقی و غربی رو میخوان. اونهام فرا خوان میزنن کردهای ترکیه و سوریه و عراق بیان کمک .. حزب‌الله .حشدو شعبی. زینبیون افغانستان و غیره میان کمک سپاه .. گروهک های تروریستی وغیره ..خلاصه اونوقت اغتشاش نیست جنگه موشک توپ و تانک ..سوریه آباد حساب میشه ..ما هم زیر دست هرکدام باشیم بچه هامون رو به کشتن میدن نداریم با قنداق اسلحه دهنمون میشکنند سیلبیریتی کجاس اون ور آب حمایت میکند از ملت و حالش رو میبره
ایران
| Iran (Islamic Republic of)
۱۶ مهر ۱۴۰۱ - ۱۲:۲۵
رفراندوم برگزار کنید معلوم میشه چند نفر هستیم
از ترستون حاضر نیستید
مجید
| Iran (Islamic Republic of)
۱۶ مهر ۱۴۰۱ - ۱۲:۲۷
آب و که شما ندارید از غرب بد می گید ولی توله هاتون رو می فرستید غرب
رضا
| Iran (Islamic Republic of)
۱۶ مهر ۱۴۰۱ - ۱۷:۳۲
اول بگید ارباباتون یعنی انگلیس و عربستان دست از نظام عصر حجری
پادشاهی بردارن بعد ما هم رفراندوم برگزار کنیم راستی تو آمریکای و فرانسه شما تا حالا چند رفراندوم برگزا شده؟
M.M
Iran (Islamic Republic of)
۱۵ مهر ۱۴۰۱ - ۰۹:۳۵
امنیت و آرامش در ایران پایدار باشد...
حرفهای آقای کریمی حقیقت دارد اما کو گوش شنوا...؟!!!
از درد سخن گفتن و ازدرد شنیدن بامردم بی درد ندانی که چه دردیست...!!!
مم
Iran (Islamic Republic of)
۱۵ مهر ۱۴۰۱ - ۱۰:۲۲
آقا من الان 23 هست تو این کشور دارم زندگی میکنم ... برای ما بدبختی پیش اومد و الان گرونی هست وبدبختی خودتون میدونن مملکت چجوری هست من دیگه نگم الآنم دیگه این کشور درست بشو نیست اگه هم درست بشه 20 .30 ساله دیگه من که دارم میرم به آلمان همه چی رو گرفتم فردا پرواز دارم خدا نگهدار ایران با دایم میرم دیگه راحت میشم از این مملکت خدا حافظ به همه
رضا
Iran (Islamic Republic of)
۱۵ مهر ۱۴۰۱ - ۱۰:۵۴
عرب نمیپرستیم اما فرارتوبغل امیر امارات
زمانی
Iran (Islamic Republic of)
۱۵ مهر ۱۴۰۱ - ۱۰:۵۵
علی کریمی فقط پشت حق مردم هست..درودبرتو
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵ مهر ۱۴۰۱ - ۱۱:۰۳
ننگ به شما که اینگار اصلا ایرانی نیستید
لعنت خدا به شما ... که اعتراض ملت مظلوم ایران رو اغتشاش جلوه میدید
زنده باد علی کریمی حداقل بخاطر شاد کردن دل ملت ایران با بازی‌های قشنگی که انجام داد، بخاطر شرفش، بخاطر یکرنگیش
ناشناس
Korea (Republic of)
۱۵ مهر ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۳
زنده بادعلی کریمی توکه حرف مفت میزنی میگی مقصرعلی آقا کریمی هست مگه مردم عقل ندارن خودتون سرتون رو مثل کبم کردیدزیر برف فکرمیکنید همه مثل خودتونند
علی
Iran (Islamic Republic of)
۱۵ مهر ۱۴۰۱ - ۱۲:۱۴
اول سیاستمداران حاکم بر ایران خودشان را اصلاح کنن بعد سراغ اصلاح مردم ودادن حکم ناعادلانه به مردم بدن .از یک طرف مرک بر این و اون وبعد خرید سیسمونی ووسایل خارجی .وفرزنداشون هم که مثل گوسفند دارن انور اب میچرن بعد مردم را اشوب طلب میدونن .
جواد
Iran (Islamic Republic of)
۱۵ مهر ۱۴۰۱ - ۱۲:۴۹
اینقدراز شهدا مایه نذارید،بخدا روح همون شهدا از کثافت کاری های دزدان مملکت به عذابه،اونا خون دادن که ی مشت اشغال تاهروقت دلشون خواست بریزنوبپاشنو ..
مطمنم سیاست ای کثیفی دارن این به ظاهر مسلمونا عین شبس،عمروعاصن
امیر
Iran (Islamic Republic of)
۱۵ مهر ۱۴۰۱ - ۱۳:۱۱
الان از همه ی دوستان که سینه برای این نظام چاک میدن اون عزیزایی که دنباله خون شهدا هستن اون دوستای اصولگرامون یه سوال دارم اگه علی کریمی میگفت سیگار نکشین همه ترک میکردن اگه میگفت دزدی نکنین دزدی ها تموم شد ؟ به دوست عزیز اینا بهونس واسه همه گند کاریا یه اسم پیدا کردین خوب هم چسبیدین موفث باشید فقط نگین مردم نفهمیدن
ایران
Iran (Islamic Republic of)
۱۵ مهر ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۴
این کریمی دلش ازیه جای دیگه پر بود اگه یادتون باشه پول برق برج ویلاش از۲۰:۳۰ پخش شد کینه اون به دل گرفته به فکر خودشه نه ما ملت
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵ مهر ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۵
درود بر علی کریمی محبوب خوشگل خیرخواه ملت ایران ...
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵ مهر ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۶
هرکس نمیتونه این نظام و حکومت و قوانین اون رو تحمل کنه میتونه خیلی محترمانه تشریف رو از این مملکت ببره ، چون نیازی به اونها احساس نمیشه ...
ولی از من به اونها نصیحت که شما هرجا بخواهید بروید بالاخره قوانین خاص خودش رو داره و بین اون قوانین بالاخره پیدا میشه قانونی که باب میل نباشه ولی قانونه و لازم الاجرا ... شما وقتی کنکور شرکت می کنید دانشگاه رو خودتون انتخاب می کنید ولی وقتی وارد دانشگاه مدنظر شدید ملزم به اجرای قوانین اون جا خواهید شد ... یا شغلی رو تو اداره ای یا شرکتی خودتون انتخاب می کنید اما وقتی شروع به کار تو اون اداره یا شرکت می کنید باید طبق قوانین اون جا عمل کنید ... شما وقتی زندگی تو ایران رو انتخاب کردید باید طبق قوانین مصوب ایران زندگی کنید و ایضا" وقتی دین اسلام رو انتخاب نمودید باید تمام موازین و احکام اون رو در زندگی فردی و اجتماعی خودتون ساری و جاری کنید و نمیشه بگید من مسلمان هستم اما حجاب رو قبول ندارم یا فلان حکم رو قبول ندارم ، این احکام و قوانین رو هم آخوندها از خودشون درنیاوردن بلکه اگر مطالعه درست و جامعی از طریق کتب معتبر و رسانه های معتبر و روایات معتبر داشته باشید به حقیقت این احکام و ضوابط پی خواهید برد و ... بصیرت و بصیرت و بصیرت
حسین
| Iran (Islamic Republic of)
۱۵ مهر ۱۴۰۱ - ۲۲:۴۸
دین اسلام تک بعدی نیست ؟ اختلاس آزاد هست ؟ فرزندان مسوولین بروند خارج با پول بیت المال و دزدی عشق و حال ؟ خاک بر سر تو و اون فهمت . البته قطعا سر در آخور داری مثل توله های ابتکار و هزار آن خر زاده بی شرف که پرورده حکومت جمهوری اسلامی هستند . ...
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
۱۵ مهر ۱۴۰۱ - ۲۳:۴۳
اخه ۶۰ ملیون ایرانی کجا بروند شما که اقلیت هستید تشریف ببرید به انتخابات ریاست جمهوری رئیسی توجه کن
رضا
| Iran (Islamic Republic of)
۱۶ مهر ۱۴۰۱ - ۱۷:۳۶
رای هفکرتون آقای همتی چند بود؟
فرزاد
Iran (Islamic Republic of)
۱۵ مهر ۱۴۰۱ - ۱۴:۲۱
مردم چطوری اعتراض کنند این مسولان کر و کور و لالند و نفهم علی کریمی مرد با غیرت ابرانیه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵ مهر ۱۴۰۱ - ۱۴:۲۲
خیلی احمق داریم هنوز که یا واقعا احمق هستن یا از احمق بودنشون چیزی گیرشون میاد
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵ مهر ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۴
برخی سلبربتی های خائن همشون دشمن دین و ای کشورن،اونا صلاح مارو نمیخوان ،اگر مردم رو خیلی دوست داشتن نمیومدن حمایت کنن از خارجی ها و اغتشاشگران که خون هموطنان ما رو ریختن که هر کدومشون جای برادران یا پدران ما بودن.
حمید
Iran (Islamic Republic of)
۱۵ مهر ۱۴۰۱ - ۱۴:۵۷
نمی خوام از کسی طرفداری کنم
اما فقط این را بگویم که اگر مسئولان منطقی عمل می کردند چنین بلوایی در کشور ایجاد نمی شد
نتوانستند منطقی عمل کنند جون برای مردم حقی قائل نیستند و مناقشات چوب و چماق است و زور!!
کجای اسلام گفته مسلمان باید به زور دیگران را به دین بیاورد و ... لااکراه فی الدین...
چرا باید فرزندان خانواده مسلمان اینگونه عمل کند و روسری از سر بردارد؟
اگر نیروها برای سرکوبی از آمبولانس استفاده نکنند چرا باید مردم آمبولانس آتش بزنند؟
اگر در کشورهای عربی و... هزار هزار آپارتمان مبله ساخته نشود و رایگان به آنها داده شود در حالی که در کشور خودمان هزاران و میلیونها بی خانه وجود دارد؟
اگر میایاردها خرج نشود تا در کشورهای دیگر تصفیه خانه آب ساخته شود در حالی که سیستان و بلوچستان و خوزستان خودمان آب شرب ندارند!؟
اگر به جای هزینه های اضافی در داخل و خارج کشور و اسراف سرمایه ملی برای جوانهای ما اشتغالزایی می کردند ؟
و اگر آقای اژه ای بعد از چندین سال به مردم گزارش یکی از این پرونده‌های اختلاس را داده بود؟!
اگر آقای اژه ای به عنوان ... راههای اختلاس مسئولان و ژنهای برتر !!!؟ را شناسایی و بسته بود و عاملان را محاکمه کرده بود !!؟
و و و ...
اگر به جای سیراب کردن شکم یک عده مامور ... و پرداخت حقوقهای آن چنانی به آنها برای زدن تو سر مردم ...
حقوقهای بازنشستگان را طبق قانون اضافه و پرداخت شده بود!؟؟
به خدا خیلی مانده و ... بی خیال
آقای اژه ای و امثالهم خدا را در نظر داشته باشند و قضاوت کنند
چون چوب خدا صدا نداره! آقای خلخالی هم روزی بر مسند قضاوت نشسته بود! آقای ...
سخن کوتاه کنم این قصه سر دراز دارد
اگر خود را مسلمان می دانید مانند مسلمان رفتار کنید
بسیار متاسفم
ناشناس
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
۱۵ مهر ۱۴۰۱ - ۱۶:۲۲
الهی خون به ناحق ریخته تمام کسانی که در این اغتشاش کشته شدن دامن بچه های این لیدر های اغتشاش رو بگیره تا بفهمن خانواده اینها چه میکشن
حسین
| Iran (Islamic Republic of)
۱۵ مهر ۱۴۰۱ - ۲۲:۴۴
ببین اخوی مردم را نابود کردند چهل سال تورم دو رقمی ؟ چرا بلدند فوری دستور توقیف اموال کریمی را بدن ؟ اما جرات ندارند اموال اختلاس ها را توقیف کنند،؟ و خاک بر سر تو که داعیه دار حکومتی میشی که توله ...هایش با پول من و تو در آمریکا حال می‌کنند و فریاد مرگ بر آمریکا را ما میگیم
فولادی
Iran (Islamic Republic of)
۱۵ مهر ۱۴۰۱ - ۱۶:۳۶
الآن متهم هست،تا تفهیمِ اتهام شود،سپس مجرم میشود،وهمهِ اینها نیاز به اسناد ومدارک هیت وقاری.
ولی در نگاه مردم وبا این کارهائی که کرده،حتی از سوزاندنِ قرآن ومسجد!برائت نشسته!!!!!
کامران
Iran (Islamic Republic of)
۱۵ مهر ۱۴۰۱ - ۱۶:۴۰
۴ دهه مردم چشم بستن که درست میشه درست میشه ولی دزدی و فساد هرروز آمارش و مبلغش رفت بالاتر . باکمال وقاحت اومدن مجلس گفتن ما از سفره انقلاب برداشتیم !بچه هاشون گفتن ما ژن برتریم . دارن تو همون کشورایی که به ما میگن سرزمین کفار و یه روزی قراره حسینیه بشه دارن با دلار های مفت حال میکنن هیچ ترسی هم ندارن که فاش بشه. چرا هر کس اعتراض میکنه میشه معاند؟ امثال علی کریمی میشن منافق؟ چون این مردم هیچ وقت نباید بیدار بشن
مانل
Iran (Islamic Republic of)
۱۵ مهر ۱۴۰۱ - ۱۸:۰۷
چرا نگل وانگل زاده های حکومتی که ثروت ایران رو به غارت بردند ومیبرن محاکمه نمیشه واموالشون مصادره نمیشه چون از خود حکومتند به حکومت امیدی نیست چون همه دزدن ولی بزودی مردم آنها رو محاکمه عبرت آموز میکنند
نا شناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵ مهر ۱۴۰۱ - ۱۹:۱۵
آدمی مثل علی کریمی خائن کثیف رو دار بزنن بقیه آدم میشن میشینن سر جاشون
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵ مهر ۱۴۰۱ - ۱۹:۳۸
لعنت خدا بر منافقین ووطن فروشان و دولیبریتی هایی که جوون ها ی هیجان زده ، برادر ان وخواهران رو به جدال واغتشاش تشویق کردند وخودشان اون ور مرزها وبیرون از گود بچه هاشونو بغل کردند و تماشا کردند وهر از چند گاهی هیزم انداختند به این آتش افروخته تا مبادا خاموش شود.
گرفتارر
Iran (Islamic Republic of)
۱۵ مهر ۱۴۰۱ - ۲۰:۳۶
هیچکس دشمن اسلام ناب نیست ولی مسولین اسلام را به بیراهه بردند اسلام مکتب ساده زیستی آیا مسولین ساده زیستن
اعتراض میشه میگن دشمن اسلام و اغتشاشگران هستند شاید یه عدی کمی اغتشاش کنند ولی اکثرا اعتراض به بی عدالتی .دزدی .اختلاس ... ولی مسولین خودشون به خواب زدند
حسین
| Iran (Islamic Republic of)
۱۵ مهر ۱۴۰۱ - ۲۲:۴۰
احسنت
ایرانی اصیل
Iran (Islamic Republic of)
۱۵ مهر ۱۴۰۱ - ۲۰:۵۵
لعنت بر پدر کسی که از اغتشاش حمایت میکنه این اعتراض نبود این جنایت بود که اصل کاری ها داعش بود و تروریست و ءمریکا و کومله. یه عده گاو مزد بگیر شدن ابزار دستشون تا این همه خون ریخته بشه. اون گاو احمق بی بند و بار که جنایت امروز و با انقلاب 40 سال قبل مقایسه میکنه خودش و به خریت زده. اون موقع مرد ها واقعی بودن برای دفاع از ناموس برای جلوگیری از غارت اموال ایران. در برابر ظلم که حکومت کثیف پهلوی به ایران تحمیل میکرد رفتن کشته شدن کسی و نکشتن
مهندس
| Iran (Islamic Republic of)
۱۵ مهر ۱۴۰۱ - ۲۲:۴۰
مشکل مملکت ما اینه که مردم بر مردم حکومت نمی‌کنند؟ ...
مریم
Iran (Islamic Republic of)
۱۵ مهر ۱۴۰۱ - ۲۱:۳۸
همه اونایی که از علی کریمی بدنوشتند خودشون از اونایی هستندکه ظلم وفساد رشوه خوار هستند وپول های بیت المال رابه غارت می برند وروبروی مردم می ایستند وبرای رفاه خود وخانواده هاشون به مردم ظلم می کنند. زنده باد علی کریمی.
ایران
| Iran (Islamic Republic of)
۱۵ مهر ۱۴۰۱ - ۲۳:۵۵
همشون سایبری نظام هستن اشتباه نکن
رضا
| Iran (Islamic Republic of)
۱۶ مهر ۱۴۰۱ - ۱۷:۴۰
به هرکی می پرستی یک ریال بابت طرفداری از نظام به من ندادن
فقط حرف من اینه اگه صداقت دارن خودشون بیان داخل معرکه نه
کنار گود بگن لنگش کن
فرهاد
Iran (Islamic Republic of)
۱۵ مهر ۱۴۰۱ - ۲۱:۵۱
علی کریمی عشقه دوستت دارم علی اقا......
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵ مهر ۱۴۰۱ - ۲۲:۵۸
درود بر علی کریمی و علی دایی و تمام وطن پرستان مرگ بر وطن فروشان بی عقل که حاضر نیستن به خودشان زحمت بدن کمی فکرکنن دیگه همه چی رو ازمون گرفتن این نابکاران دزد اختلاس گران بی پدرومادر اون وقت مردم به جون همدیگه میوفتن و به همدیگه بدو بیراه میگن بجای اینکه به جون همدیگه بیفتید کمی فکر کنید خدا عقل داده اگه نمیخواهید از عقلتون استفاده کنید یا ندارید یایابه ضررتونه چون سرتون با اختلاس گران ودزدان تویا اخوره...
مهدب.رحیمی
| Iran (Islamic Republic of)
۱۶ مهر ۱۴۰۱ - ۰۰:۴۷
مرک.برعلی.کریمی.خائن.ووطن.فروش.اون.باید.دستگیربشه.پول.زیاد.اون.هارکرد.عین.سگ.فرارکرده.اون.بایدستگیر.بشه.اونبا.پول.ایران
پولدار.شد.وبه.ایران.خیانت.کرد
ننن
| Iran (Islamic Republic of)
۱۶ مهر ۱۴۰۱ - ۰۰:۵۴
هم علی کریمی هم بقیه خرند و مخصوصا اون مسولولای که با توجه به
فرخنده بانو
Iran (Islamic Republic of)
۱۵ مهر ۱۴۰۱ - ۲۳:۲۲
کاش در چنین تجمعاتی، افراد معترض به محض مشاهده فردی که اقدام به تخریب اموال عمومی یا آتش زدن قرآن یا هرگونه اقدامی از این دست میکند، وی را دستگیر و هملنجا بقدری کتک بزنند تا اعتراف کند کدام ارگان به او دستو