من اگر تیم داشتم ترابی و امیری را روی سکو هم نمی‌بردم | وقایع روز
کد خبر: ۳۸۹۴۱
تاریخ انتشار: يکشنبه ۱۵ آبان ۱۴۰۱ - 06 November 2022
محمد نوری بازیکن اسبق استقلال گفت: تفاوت قهرمانی استقلال در سوپرجام این دوره با قهرمانی پرسپولیس در سوپرجامی که جام اسنپی بردند را همه ایران دیدند.

من اگر تیم داشتم ترابی و امیری را روی سکو هم نمی‌بردم

وقایع روز ـ سرویس ورزشی؛

محمد نوری، بازیکن قدیمی‌استقلال درباره قهرمانی استقلال در سوپرجام و اتفاقات مربوطه به قهرمانی پرسپولیس در تابستان سال ۱۳۹۷ اظهار داشت: تالار افتخارات باشگاه پرسپولیس با همین جام‌ها پر شده است. جامی‌که آن سال برای پرسپولیس بردند همان زمان به جام اسنپی مشهور شد و هیچکس برایش اعتباری قایل نشد.

وی ادامه داد: همه می‌دانند آن سال استقلال حاضر بود بازی کند ولی نه در تاریخی که تیم در اردوی ترکیه بود ولی آقایان برای اینکه می‌دانستند اگر استقلال در دربی سوپرجام بازی می‌کرد پرسپولیس هرگز قهرمان نمی‌شد سریع این مسایل را بهانه کردند و جام را با اسنپ برای دوستان قرمزشان بردند.

بازیکن اسبق استقلال ادامه داد: وقتی به کلکسیون جام‌های باشگاه استقلال نگاه می‌کنید پر است از جام‌های خارجی و داخلی که همه آنها در تورنمنت‌های مختلف و با تلاش بچه‌های تیم بدست آمده است نه اینکه تلفن بزنند به اسنپ برایشان ببرند.

نوری با اشاره به وضعیت استقلال در سوپرجام اخیر گفت: همه دیدند استقلال از نظر فنی و نفری تا چه اندازه تیم کاملی شده است. هم روی نیمکت، هم در ترکیب و در کادر فنی نفراتی داریم که یک سروگردن از همه لیگ بالاتر هستند و پرسپولیس شانس آورد دربی به بعد از جام جهانی افتاد وگرنه الان معلوم نبود دربی را با چند گل شکست می‌خوردند.

پیشکسوت استقلال افزود: استقلال یک سروگردن از همه تیم‌های لیگ برتری بهتر و سرتر بازی می‌کند و قطعا این جام برایش دست گرمی‌بوده و همه جام‌های بعدی را هم درو خواهد کرد. دل خدا هم برای پرسپولیس سوخت که دربی را به یک ماه بعد موکول کرد وگرنه راحت سه گل به این تیم می‌زدیم.

وی درباره عدم دعوت محبی به تیم ملی هم خاطرنشان کرد: ما استقلالی‌ها در روزهایی که پرسپولیسی‌ها پرچم مخالفت با بازگشت کی روش را بلند کرده بودند از او حمایت کردیم تا بین بد و بدتر لااقل کی روش سرمربی تیم ایران شود چون می‌دانستیم که دیسیپلین دارد و می‌تواند در جام جهانی روبروی انگلیس و بقیه تیم‌های گروه بایستد ولی حالا او در حق استقلال بدرفتاری می‌کند.

نوری تأکید کرد: محمد محبی در حال حاضر بهترین وینگر و مهاجم همه تیم‌های لیگ برتری است که باید به اردوی تیم ملی دعوت می‌شد و در جام جهانی تیم ملی را همراهی می‌کرد! عجیب است که دو پرسپولیسی ناآماده به تیم ملی دعوت می‌شوند ولی این بازیکن دریبل‌زن، شوت‌زن، سرزن و از هر نظر آماده دعوت نمی‌شود.

وی اضافه کرد: من اگر تیم داشتم ترابی و امیری را روی سکو هم نمی‌بردم، چه برسد که به آنها در ترکیب تیمم بازی بدهم. ولی عجیب است که کی روش هر دو آنها را به اردوی تیم ملی دعوت کرده است. آقای کی روش خودت را از چشم استقلالی‌ها نینداز و انصاف را رعایت کن.

نظرات کاربران
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵ آبان ۱۴۰۱ - ۱۲:۰۳
شما هم اتفاقا تیم داری ولی تیمت همیشه تو فضا هست.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
۱۶ آبان ۱۴۰۱ - ۰۰:۲۳
بدبخت بیچاره کیسه کشها بدجور میسوزید جام ندیده‌اید حالا سوپر جام برایتان انگار اروپا
محمد رضا
| Iran (Islamic Republic of)
۱۶ آبان ۱۴۰۱ - ۰۰:۴۹
کناه نداری بد جور میسوزید کیسه کشها ماجام زیاد دیدیم آقای مهدی ترابی وامیری غیرت دارنمثل بعضی‌ها بی غیرت نیستن جام هم زیاد دیدان ندیده نیستن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
۱۶ آبان ۱۴۰۱ - ۰۱:۱۳
ضمن تایید فرمایش شما یه مثل میگه
خدا خر را شناخت بهش شاخ نداد
عبدی دهمرده
| Iran (Islamic Republic of)
۱۶ آبان ۱۴۰۱ - ۰۱:۱۶
اقای نوری شما چه گلی برسرتیم استقلال یاتیم ملی زدیدکه الان چشمتون نمیبندکه امیری ترابی به تیم ملی دعوت نشونند. تیم استقلال که ازکی روش حمایت کردش باید همه بازیکنهاازتیم ملی باشند وای بحال اون مربی که بیادش به حرفهای مسخره شماگوش کند. راستی خودتون الان چیکارمیکنید
محمد
| Iran (Islamic Republic of)
۱۶ آبان ۱۴۰۱ - ۰۹:۱۴
یکی ب ای بگه حرف نزنی بهت نمیگن لال
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
۱۶ آبان ۱۴۰۱ - ۱۰:۳۷
خدا به خر دید شاخ نداد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
۱۶ آبان ۱۴۰۱ - ۱۱:۴۰
یکی به این ....بگه شما نساجی رو تا ساکت الهامی بود نزدیکش نمیشدید.بااون همه بازیکن جام حذفیی زد زیر ...تون راستی قهرمانی استقلال پشت در مونده بودید راهتون ندادن یادت رفت.اون تک به تک کریم گل میشد الان لال بودی اوسگل باشگاهتون تورو گردن نمیگیره بازجنس بد زدی ...
حمید
| Iran (Islamic Republic of)
۱۶ آبان ۱۴۰۱ - ۱۲:۴۸
ایشان چون خودشان در دوران بازیگری بازیکن سرشناسی نبودند و با استقلال دسته سه را تجربه کردند الان دارند عقده گشایی میکنن. حالا ببینیم شما میتونید اسنپی پنج دوره قهرمان ایران بشید یا نه.
پرسپولیس
| United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
۱۶ آبان ۱۴۰۱ - ۱۷:۳۱
محمدنوری چقد عقده داری کمبود یه مشت ... مثل تو با حرفاشون مردمو به جون هم میندازن ب... تو آبروی استقلال را هم بردی
شهباز
| Iran (Islamic Republic of)
۱۶ آبان ۱۴۰۱ - ۱۹:۲۰
یکی اینو از برق بکشه تا ذوق مرگ نشده.
بابا بهش بگید پارکش عوض کنه داغون توهم زده
ایران
| Iran (Islamic Republic of)
۱۶ آبان ۱۴۰۱ - ۱۹:۴۱
ای استقلالی حسود دو بازیکن اصلی تیم ملی رو میگی بدرد نمیخوردن کیسه کش
اللهیار
| Iran (Islamic Republic of)
۱۷ آبان ۱۴۰۱ - ۰۶:۱۵
این آقا هر چند مدت ابراز وجود میکنه تا مردم یادشون باشه که ایشون هنوز نمرده
گرچه که خیلی وقته داره الکی نفس میکشه و جا را برای بقیه مردم تنگ کرده
برای شادی روحش من یقره صلوات
محمد
| Iran (Islamic Republic of)
۲۱ آبان ۱۴۰۱ - ۰۴:۴۹
منتظر دربی هستم و آتیش بازی محبی ...وای چه شود
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
۲۱ آبان ۱۴۰۱ - ۲۱:۴۷
شما غلط می‌کنی ...
شیرین شیرینا
| Iran (Islamic Republic of)
۲۲ آبان ۱۴۰۱ - ۰۱:۲۸
...آخه شیرینی دیگه خیلی بی مزه شده واقعأ خودت از زدن حرفهای تکراری خسته نشدی اینقدر بی کاری واقعأ یا کمبود داری خوب کسی که ندونه جام پارسالتون رو چطوری گرفتید خواجه حافظ شیرازی هست کیه از سهمیه معیشتی و بیشترین پنالتی گرفته شده در تاریخ فوتبال ایران و امتیازهایی که از تیم دیگه گرفتن و دادن بهتون از دربی پارسال تابلو تر که دیگه نیست که داور چه مارها که براتون نکرد ، تابلو ترینش رو درود گر عضو هیأت رئیسه فدراسیون فوتبال ایران مصاحبه کرد و گفت امسال تخت فشار بودیم وزیر و بالاتر از وزیر دنبال قهرمانی کیسه بودند ، مصاحبه ش که هست برید ببینید و دیگه خجالت بکشید ولله اگه تیمی تویه ایران بیشترین کارهای غیر قانونی و زیر و رو مشیها رو کرده باشه با اختلاف فاحش تیم کیسه کشها هست ولی اینقدر رو دارید که سنگ پای قزوین هم جلوی شما باید تعظیم کنه آخه ببه یی حرفی بزن که بهت نخندن شیرینی شدن هم اندازه داره یکباره میبینی ... اندازه دهنت حرف بزن و اسم کسانی رو بیار که توان گفتن اسمشون رو داشته باشی... پس در حد و اندازه خودت حرف بزن ... آره بابایی بازیت رو بکن شیرینی بابا
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
۲۲ آبان ۱۴۰۱ - ۰۷:۵۶
شما می باشید که نظر میدی کیسه کش
Hamid
Iran (Islamic Republic of)
۱۵ آبان ۱۴۰۱ - ۱۲:۱۱
با سلام
اقای نوری دربی که اخراج شدی هنوز سوزش داره ،تیمی که از ترس و دور زدن قانون میره ترکیه تفریح باید اینجور اراجیف ببافه ،البته دیدیم چجوری حاشیه درست کردید و قهرمان پفکی شدید چونکه ظاهرا تو ذات تیم تون درست کردن حاشیه و زیر سئوال بردن بقیه تیم هاست ،البته اقای نوری گلات قهرمانی پرسپولیس چهارتا سوپر جام برده و با اقتدار و جوانمرادنه نه مثل تیم تون ناجوانمردانه تاریخ بازی رو امضا کنید بعد برا تفریح برید ترکیه که بعدش قانون و دور بزنید اخر سر هم رو سیاهی موند برا خودتون و بالاترین مرجع قضایی فیفا رو سیاه تون کرد ❤️❤️❤️❤️❤️❤️
علی
| Iran (Islamic Republic of)
۱۵ آبان ۱۴۰۱ - ۲۲:۳۴
ازچهارتا چندتاش بدون بازی بوده
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
۱۶ آبان ۱۴۰۱ - ۰۱:۳۷
جامهای بابا مسعودی درخشان خودتون گفت ارزشی ندارد بقیه بماند ۶۰سال در حسرت ربع ستاره چی میگن ای لنگیا
کامیار
| Iran (Islamic Republic of)
۱۷ آبان ۱۴۰۱ - ۰۱:۳۳
آخه یکی نیست به این ... بگه ... کیسه کش بعده ده سال جام یارانه ای معیشتی با کمک همه پدران کیسه اخذکردید ویه سوپرجام زوری اینقدر ...کیف شدید؟بعد ... چطوری جلو سرورتون پرسپولیس کبیر فرارکردید ترکیه شییش تایی نشید الانم وجهه ات رو شد تیم میخای؟بابا توهمون ... تی بکش آبدارچی بکنیدش ترکید اینقدر زورزد تولیگ استانی ومحلات هم بهت دسته بیل نمیدن چه برسه تیم تودوران بازیگریتم رقمی نبودی راجع به امیری وترابی نظر بدی آخ مهدوی کیا چطور سوسکت میکرد کیسه کشه متوهم معیشتی یارانه ای بگیر دربی لوکا بزن شیخ بزن نوری هم چکش بزن توسرت ... ادمین بچاپ اومدم براتا
انسان
Iran (Islamic Republic of)
۱۵ آبان ۱۴۰۱ - ۱۲:۱۴
خدا خر را شناخت که بهش شاخ نداد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
۱۵ آبان ۱۴۰۱ - ۲۱:۱۰
دمت گرم
علی
| Iran (Islamic Republic of)
۱۶ آبان ۱۴۰۱ - ۰۸:۱۳
این ... محمد نوری .تا استقلال یه بازی رو میبره .شروع میکنه به چرت گویی .مردک کیسه کش .حالا تیم کامل و بهت نشون .میدیم.
پرسپولیسی قشقایی
Germany
۱۵ آبان ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۷
جوجه رو آخر پاییز میشمارن مف..ی
شاهین۳۳
Iran (Islamic Republic of)
۱۵ آبان ۱۴۰۱ - ۱۴:۲۶
من نمیخواهم از کسی دفاع کنم اما میگن ، بزک نمیر بهار میاد .....
فضل
Iran (Islamic Republic of)
۱۵ آبان ۱۴۰۱ - ۱۵:۱۹
... تو کی باشی که در مورد امیری بخواهی نظر بدی
متین
Iran (Islamic Republic of)
۱۵ آبان ۱۴۰۱ - ۱۵:۴۴
نوری ...،
ترابی وامیری دوبازیکن باغیرت پرسپولیس،
سلام
Iran (Islamic Republic of)
۱۵ آبان ۱۴۰۱ - ۱۶:۰۱
انتظار داری بجای امیری وترابری خارجی های استقلال و به تیم ملی دعوت کنه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵ آبان ۱۴۰۱ - ۱۶:۰۱
این یارو چی میزنه؟ا
بنده خدا
Iran (Islamic Republic of)
۱۵ آبان ۱۴۰۱ - ۱۶:۳۷
دیوانه تر از این بابا پیدا نکردید که باهاش مصاحبه کنید. باید تو بیمارستان روانی بستری بشه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵ آبان ۱۴۰۱ - ۱۶:۵۱
تو الکی الکی خودت و گنده حساب میکنی تو را کسی آدم حساب نمی کنه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
۱۶ آبان ۱۴۰۱ - ۰۲:۳۱
بیاپایین بابا عرضه داشتید قبل جام جهانی بازی میکردید اسنپی های بدبخت
شهروز
Iran (Islamic Republic of)
۱۵ آبان ۱۴۰۱ - ۱۶:۵۷
راست میگن خدا خرا را شناخت شاخ نداد بهش
مهدی
Iran (Islamic Republic of)
۱۵ آبان ۱۴۰۱ - ۱۷:۱۶
من خودم پرسپولیسم ولی با این کار استقلال خیلی دوستشون دارم واقعا مردن
وطن
Iran (Islamic Republic of)
۱۵ آبان ۱۴۰۱ - ۱۷:۲۳
ساقی ات رو عوض کن محمد نوری حالت خیلی خرابه.شما جام های 4جانبه زیادی دارید که اول شدید عین آسیا و .... راستی یه جام دیگه هم دارید قهرمانی دسته 3 رو یادت رفت بگی.هههههههه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
۱۶ آبان ۱۴۰۱ - ۰۲:۳۶
داداش اونی که باید ساقیشو عوض کنه شمایی خدایی باچه رویی تولنگی شدی وهنوزم داری حرف میزنی ۵ سال بدون وی ار ای باکمک داور و وزیر جام اسنپی گرفتید چرا یبار تواسیا نگرفتید چون وی ار ای داشت هنوزم دارید حرف میزنید شخصآ اگه من لنگی بودم دهنمو میبستم وواسه همیشه تیم لنگو میذاشتم کنار چون چیزی ... نداره واسه اینکه به تعداد جام های استقلال برسید ۵ سال سرهمه تیم هارو بریدن نمونش امسال اگه ناداوری نمیشد ما الان ۲۹ امتیاز صدر بودیم ابلح ویچیزدیگه شما شده تواین ۵ سال یبار ازداوری ضرر کرده باشید خدایی شده حتی قربون خدابرم پنالتی الکیه وداور هم نتونست جلوی باخت شمارو به تراکتور بگیره تاحق به حقداربرسه بخدا روزی که وی ار ای بیاد لنگ اگه تونست توجدول ازپنجم بیاد بالا شخصآ من تیمم رو عوض میکنم
سیدمحمدعلی نجفی
| Iran (Islamic Republic of)
۱۶ آبان ۱۴۰۱ - ۰۹:۲۷
دوست عزیز اولا شما ومن سنمون به قهرمانی های استقلال که مربوط به زمان دایی ناصره قد نمیده ولی در ۱۰سال گذشته پرسپولیس دوبار فینال آسیا رفته ولی استقلال چندبار تونسته از گروهش صعود کنه؟ ثانیا فصل پیش اگر پنالتی های دقیقه نودی نبود الان شما در لیگ یک بودید و پرسپولیس ششمین قهرمانیش رو جشن گرفته بود ، لطف واقع بین باشید
حسین
Iran (Islamic Republic of)
۱۵ آبان ۱۴۰۱ - ۱۷:۲۵
آقای نوری اگه مثلاً حرف نزنی میگن لالی؟
جانباز
Iran (Islamic Republic of)
۱۵ آبان ۱۴۰۱ - ۱۷:۲۵
ترابی و امیری بغلت پاچه خواری از چشم مردم ایران افتاده اند و ایکاش کی روش قدری شهامت ساپینتو را داشت !!!!
احمد
Iran (Islamic Republic of)
۱۵ آبان ۱۴۰۱ - ۱۷:۵۱
از اینکه حرف حق میزنی ممنون دمت گرم اقای نوری
هادی
Iran (Islamic Republic of)
۱۵ آبان ۱۴۰۱ - ۱۸:۱۵
واژه شرف برای بازیکنانی مثل ترابی و امیری بی معنی است !!!!
درود بر پرسپولیسی های باشرف
Zoha
| Iran (Islamic Republic of)
۱۷ آبان ۱۴۰۱ - ۰۸:۰۵
معنی آزادی و هم فهمیدیم، هرکسی در اظهار نظر و تعیین خط و مشی آزاده
خدارو شکر مملکت دست شماها نیست
قرمز
| Iran (Islamic Republic of)
۲۱ آبان ۱۴۰۱ - ۲۲:۵۲
وحید امیری و مهدی ترابی رو چندین ساله که همه می شناسند کاملا معلومه بی شرف و باشرف کیه....
گلات
Iran (Islamic Republic of)
۱۵ آبان ۱۴۰۱ - ۱۸:۲۲
ساقی این مردک کیه ؟!!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵ آبان ۱۴۰۱ - ۱۸:۲۷
چی زدی؟
امیر
Iran (Islamic Republic of)
۱۵ آبان ۱۴۰۱ - ۱۹:۱۱
خدا .... شناخت بهش شاخ نداد تو اگه مربی بودی بهت تیم میدادن.
درسته گفتن آرزو بر جوانان عیب نیست ولی برو پیرمرد .
اصلا تو خوووب.
محمد
Iran (Islamic Republic of)
۱۵ آبان ۱۴۰۱ - ۱۹:۱۳
اخه مرده تو چی هستی که درمورد تیم پرسپولیس بازیکناش نظر بدی توکل دوران بازیت هیچکس یه بازی درست ازت ندید حالا خودتو صاحب نظر میدونی
محسن
Iran (Islamic Republic of)
۱۵ آبان ۱۴۰۱ - ۱۹:۲۰
تو الان دقیقا کجایی؟ یه دقیقه پ.. ک نیکو خاموشش کن بعد حرف بزن عجیجم
احمد عابدزادم
Iran (Islamic Republic of)
۱۵ آبان ۱۴۰۱ - ۱۹:۳۴
فرار به ترکیه از ترس دربی همه عالم فهمیدن
نادان همه رابه چشم خود پندارد،
استیری
Iran (Islamic Republic of)
۱۵ آبان ۱۴۰۱ - ۱۹:۵۴
یکی نیست بگه خب از داشته هات حرف بزن اگه تیم داشتی، آنوقت براش تصمیم بگیر،
تاجی
United States of America
۱۵ آبان ۱۴۰۱ - ۲۰:۱۷
دمت گرم جناب نوری که لنگیها... شدن مرسی پسرآبی
علی محمدی
| Iran (Islamic Republic of)
۱۶ آبان ۱۴۰۱ - ۰۳:۱۱
کیسه کش هوچیگر به این ... کسی سه چرخه هم نمیده برونه چه برسه به تیم داری
یاسز
| Iran (Islamic Republic of)
۱۶ آبان ۱۴۰۱ - ۱۷:۰۹
درود بر ترابی و امیری
احسان
Iran (Islamic Republic of)
۱۵ آبان ۱۴۰۱ - ۲۰:۴۱
چرا شما میسوزین اون نظرش گفته ترابی همه می‌دونن دست به لنگ هست پاج خوار واسه یه پنالتی تا عمر دارین پسر بیرانوندم بیات تیم بدون شکست لیگ رکورد نمی‌تونین بزنین تراکتورم داور پنالتی نمی‌داد بهتون استقلال میبردتون خخخ
مجید
Iran (Islamic Republic of)
۱۵ آبان ۱۴۰۱ - ۲۰:۴۸
همین که بانظراتت باعث سوزش لنگیها شدی ممنون
علی
Iran (Islamic Republic of)
۱۵ آبان ۱۴۰۱ - ۲۱:۱۲
آقای نوری استقلال چندین جام با سفارش ومحروم ارتش سرخ بیرون از زمین فوتبال استقلال برنده شد یادت رفته بزن پشت کله ات
فرهاد
Iran (Islamic Republic of)
۱۵ آبان ۱۴۰۱ - ۲۱:۳۰
زر اومدی قورمه سبزی
ابن کیسه کش ها از روی سوزش زیادشون بی جهت به افتخارات ارتش سرخ آسیا حسودی میکنن
درضمن یک موی ارتشبد امیری و ژنرال ترابی به تمام تیم کیسه برتری داره.
آبی مظلوم
| Iran (Islamic Republic of)
۱۶ آبان ۱۴۰۱ - ۰۴:۱۹
زر و که شما میای ...همچین میگه ارتش سرخ...همه میدونن دوره بابا مسعود و پسر ...ش چه لطفای فرمایشی که درحق تیم لنگ کبیر نشد تا با پیک موتوری و اسنپ تیم داوری و تضعیف تیم‌های مقابل لنگ تونستید چند تا جام در پیتی بیارید ویترین خالی باشگاهتون رو پرکنید بعد ارتش سرخ اونم آسیا؟؟؟ بیشن مشقاتو بنویس پسر جان ....
سیدمحمدعلی نجفی
| Iran (Islamic Republic of)
۱۶ آبان ۱۴۰۱ - ۰۹:۳۳
شما درست میگی چون زمانی که به شما جام میدادن اسنپ نبود برای همین با پست میفرستادن البته فصل بعد به دستتون میرسید چون پست پیشتاز و ویژه هم نبود
حاجیه
Iran (Islamic Republic of)
۱۵ آبان ۱۴۰۱ - ۲۱:۴۲
برای همین توهمات و خیالات به تو تیم که چه عرض کنم اجازه توپ جمع کن شدن هم نمیدن برای اینکه دماغت دراز میشه بس که اراجیف میبافی تو فعلا باید اونقدر دنبال امثال امیری بدوی شاید یه روز فقط ادب یاد بگیری
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵ آبان ۱۴۰۱ - ۲۱:۴۳
یعنی میخواهی بگی ازکیروش بهترمیفهمی همان بهتره تیم نداری وگرنه فاتحه اش خوانده بود بوی تعفن نظرهای خفه کرد همه روببند در گاله رو
یه پرسپولیسی
Germany
۱۵ آبان ۱۴۰۱ - ۲۱:۵۱
شمارو اصلا کسی قبول نداره چه برسه که تیم بهت تحویل بشه شما کلا برا دیده شدن فقط مصاحبه کن جنسم ازموتوری نگیر
سید حمید موسوی
Iran (Islamic Republic of)
۱۵ آبان ۱۴۰۱ - ۲۱:۵۲
نوری جان خداوکیلی چی میزنی خیلی تاپ هستش که داری درفضا سیرمیکنی آخرش کله ات یخ میکنه
سید حمید موسوی
Iran (Islamic Republic of)
۱۵ آبان ۱۴۰۱ - ۲۱:۵۶
اقای فضانورد این رابدون که بزرگی تیم ملی بخاطر ستاره های سرورت عشقوپولیس هستش پس لااقل ببند اون فکتا. میخوای آمار تیم ملی رابدم که ۸۵درصد تیم ازباشگاه پرسپولیس هستتد. پس یکم جنست راعوض کن مردم
خودم
Iran (Islamic Republic of)
۱۵ آبان ۱۴۰۱ - ۲۲:۰۱
مردک ناشریف اون سالی که تو فرار کردی رفتی ترکیه اونی که به حق بر روی برگزاری بازی پافشاری میکرد کسی نبود جز اونی که الان توو باشگاهتون منصب معاونت داره.اسمش رو فراموش کردم
قربان خسروی چرمی
Iran (Islamic Republic of)
۱۵ آبان ۱۴۰۱ - ۲۲:۱۹
درحالی که پرسپولیسیها جوانمردانه به استقلال تبریک گفته ولی این ... ظاهرا هرروز برطبل اختلاف واباطیل میکوبد درباشگاه استقلال کسی نیست به این از رده خارج تذکردهد
علی
United Arab Emirates
۱۵ آبان ۱۴۰۱ - ۲۲:۱۹
خدا وکیلی خری یا خودتو زدی به خریت
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵ آبان ۱۴۰۱ - ۲۲:۳۶
اقای قوری با این اراجف بزرگ نمی شی تو کجای این فوتبالی گربه وقتی دستش به گوشت نمیرسه میگه تلخ است تو داری دق میکنی قشنگه معلوم است
حسام
Iran (Islamic Republic of)
۱۵ آبان ۱۴۰۱ - ۲۲:۴۵
این با خودشم مشکل داره .بالاهره دیسیپلین داره آقای کیروش یا بازیکنا هم بهش تحمیل میشه و دیسیپلین نداره!؟
حمید
United States of America
۱۵ آبان ۱۴۰۱ - ۲۲:۴۸
ممنونت میشو ساقیتو عوض کنی
پرس
France
۱۵ آبان ۱۴۰۱ - ۲۲:۵۸
نوری باز هم ... . بسه دیگه دلتو میزنه
حمید
Iran (Islamic Republic of)
۱۵ آبان ۱۴۰۱ - ۲۳:۱۵
نوری‌خانم قبل از فرار به ترکیه به کیسه اعلام شده بود باید در این تاریخ باید با سرورش بازی کنه ولی فرار کردن چی میزنی خدایی
Amir
Iran (Islamic Republic of)
۱۵ آبان ۱۴۰۱ - ۲۳:۲۰
چه لذتی داره اون داغی که کی‌روش به سمت ... گذاشت، تو در حدی نیستی که در مورد وحید لب باز کنی ، سعی کن ...
مهرداد
Iran (Islamic Republic of)
۱۵ آبان ۱۴۰۱ - ۲۳:۲۲
آقای نوری کیسه کش استقلال چون میفهمید اگه با پرسپولیس بازی کنه میبازه چون عرضه نداشت جام پرسپولیس گرفت .در ضمن این محبی هم که میگی حتما بدرد نخور بود که از تیم ملی انداختنش بیرون
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
۱۶ آبان ۱۴۰۱ - ۰۲:۴۹
تویکی ... اوسگل ترسیدید دربی محبی ... فعلا که اگه لوکادیا نبود یدونه بازیکن تونو نشون بده اندازه محبی گل وپاس گل داده باشه شما انقد حقیرید حتی باکمک داور هم نتونستید حتی باپنالتی که همه کشورها مسخرتون کردن باپنالتی الکی هم جلوی باخت شما به تراکتور رو نگرفت رفتید جلو ملوان ته جدولی که ۳ تا بهش زدیم باناداوری ۱ گل زدید اونم رفتید تودفاع اوتوبوسی لنگ فقط یه تیم ...ه که اگه وزیر ورزش نبود شما اون ۵ جام اسنپی هم نداشتید بدبختا بابا مسعودتون رفت ولی هنوزم پول تزریق میکنه که توقطر تیم لنگ اردو بزنه بعداستقلال تیم پرطرفدار ایران انقد نداشت توترکیه اردو بزنه چرا چون لنگ حکومتیه راستی اگه بابامسعود تواسیا هم میتونست حتمآ قهرمانتون میکرد اما اخداروشکر اونجا وی ار ای بود چیزی که اگه توایران بود استقلال سرورت الان ۲۹ امتیاز بالاسرت بود اگه بود ۵ سال بجای قهرمانی باید واسه حذف نشدن ازلیگ تلاش میکردید اما عاقبت خوبی واستون نمیبینم یادتونه جلو خبرنگارا اقا ما... لنگی شما حالا امدید جام اسنپی هاتونو به رخ میکشید حتی وزیر ورزش بابامسعود هم نتونست تو۵ سال جام های اسنپی تعداد جام های اسنپی تونو به تعداد افتخارات وجام های باشگاه پرطرفدار ومردمیه استقلال برسونه فقط خداکنه وی ارای زودتر بیاد اونوقت فقط باید تلاش کنید ازلیگ حذف نشید لنگی های ... من خجالت میکشم ...
در جواب کیسه کشه ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
۱۷ آبان ۱۴۰۱ - ۰۱:۵۷
آخه کیسه کشه گلابی معیشتی یارانه ای بگیر امسال که هیچ تا بیست سال دیگه رنگ جام نمیبینه طویله تاج بشین دوباره بترک گلات ودبل هتریک قهرمانی سرورتو نگاه کن دربی رفت و برگشت لوکا بزن شیخ بزن سعید بزن ترابی وامیری شیییش تایی شدن کیسه کشه گلابی معیشتی یارانه ای بگیر انشاالله آخره فصل هم پرسپولیس کبیر بااختلاف واقتدار قهرمان میشه جام که هیچ تا بیست سال دیگه دسته خرم نصیبت نمیشه ... الکی شییش تایی متوهم
مسعود
Iran (Islamic Republic of)
۱۵ آبان ۱۴۰۱ - ۲۳:۳۰
اخه اسگل ...به سرت زیادی نکنه همه تیمها آرزوشون هست امیری وترابی رو داشته باشن اونموقع تو ... اراجیف میگی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
۱۶ آبان ۱۴۰۱ - ۰۰:۱۷
خخخخ
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
۱۶ آبان ۱۴۰۱ - ۰۲:۵۴
خخخخ همونی که پنالتی الکیو زد بیرون تاحتی زحمت وپولی که به داور دادید تا ازباخت فراریتون بده رو هدر داد بابا هیچ تیمی تره هم خورد نمیکنه واسشون میدونی چیه تقصیر اون دوتا بازیکن نیس ن که پرسپولیس تیم خوبیه انقد فساد ورشوه خوری زیاده توش هربازیکن خوبی میاد توش اوسگل میشه چون تیم که تیم نیس نتیجه هاروهم داور واسش درمیاره واسه همین رونالدو هم بیاد. تهش میشه جعفر کچل #لنگ ... +وزیرورزش قبلی =بابامسعود لنگیا #روحش شاد تیمای بی پدر خخخخ
بهروز
Iran (Islamic Republic of)
۱۶ آبان ۱۴۰۱ - ۰۰:۱۳
مثل همیشه وقتی مصاحبه های شما رو میخونم دلم برات میسوزه و از خداوند منان برات شفای عاجل طلب میکنم آقای نوری
اسی
Iran (Islamic Republic of)
۱۶ آبان ۱۴۰۱ - ۰۰:۱۶
تو رو چه به تیمداری آخه بدستت گوسفند هم نمیدن خخخخ
آرش کمانگیر
Iran (Islamic Republic of)
۱۶ آبان ۱۴۰۱ - ۰۰:۳۸
این یارو ... را میرن باهاش مصاحبه میکنندبخاطراینکه این بابا ... وهمیشه یجاییش ازدست پرسپولیسیا میسوزه بجای اینکه بره آب بریزه جفنگ میگه ...ا هم اگه تیم داشته باشنددست تو نمیدن شماهم بریدبااسنپ جام بگیریدمیگه گربه دستش بگوشت نمیرسه میگه کیلویی۲۵۰تومن گرونه ...
علی
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
۱۶ آبان ۱۴۰۱ - ۰۲:۰۴
کاش یه گرم شرف تو وجود خودتو اون ... وجود داشت ای کاش تمام سالهای عمرت یه بازیکن به لیاقت وغیرت وشرف وحید امیری وترابی داشتین اب که سر بالا میره قورباغه هم ابو عطا میخونه ...
سارا
Iran (Islamic Republic of)
۱۶ آبان ۱۴۰۱ - ۰۲:۰۹
میدونستید کسی برای شما کیسه ها ارزش قائل نیست که مثلا خوشحالی هم نکردید .چون همتون خوش گذرون و یلخی هستید ،وقتی تو رختکن بهتون قول پاداش داده شد چرا سوت و کف زدید،همسن دولت و نظام که سور چرونی وغلط های زیادی شما رو خرجشو میده ،ذاتتون خرابه کیسه های سوراخ ،دستتون به هیچ جامی نمیرسه بعد میگید بو میده ،انگل از شما خاصیتش بیشتره
علی محمدی
Iran (Islamic Republic of)
۱۶ آبان ۱۴۰۱ - ۰۳:۱۷
اقای ... پارسال هم یک جام به کیسه دادند که گریه نکنید بقول اقا پیام صادقیان حالا بدوید تا به ۵ تا جام پشت سرهم مثل علی اقا پروین برسید ولی زهی خیال باطل یکم جنس ناب بزن ...
کاربر
Iran (Islamic Republic of)
۱۶ آبان ۱۴۰۱ - ۰۴:۲۹
به خاطر همین نظرات چرت و سطحی که داری الان تیم نداری ، و حتی همون سکو هم برات زیاده
شما لیاقتتون کی روش هست که دائما و روزانه تحقیرتون کنه و احساس کنید الان اربابتون خیلی بزرگه...
علی
Iran (Islamic Republic of)
۱۶ آبان ۱۴۰۱ - ۰۶:۰۸
کشور ‌‌بهتیم پر سپولیی. و استقلال نمفروشبم. اول وطن وستژ. بعد ورزش. اعضا نیم. م بوطه. وقتی گلمیزننو. شادی. نمکنند. امگا ر آب واجدادشان مرده سیاه چال. زن گی‌مکنند.
Paeez1966
Iran (Islamic Republic of)
۱۶ آبان ۱۴۰۱ - ۰۷:۳۰
عه چطوری نوری ای شیطون باز هم از بیمارستان فرار کردی ؟ ولی این دفعه که با اون پیراهن مخصوص ببرنت شک نکن دیگه میزارنت تو کمد درشم قفل میکنن .ولی با همه ...یت در مورد ترابی باهات موافقم پسر...
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶ آبان ۱۴۰۱ - ۰۸:۲۶
انقدر چرت صحبت میکنه که ارزش جواب دادن
نداره
وحید
Iran (Islamic Republic of)
۱۶ آبان ۱۴۰۱ - ۰۸:۲۶
قهرمانی پارس التون با زدو بند و پنالتی و هوچی گری بدست اومد حالا ادعای سوپرجام داری بدبخت؟ حتی همین سوپرجام هم با زدو بند و مسائل سیاسی بهتون دادن
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶ آبان ۱۴۰۱ - ۰۸:۴۷
آخه تو رو چه به اظهار نظر کردن در مورد بازیکنان پرسپولیس کیسه کش تو برو ببین تیم های دسته سوم لیگ توپ جمع کن می‌خوان بعد حرف نزنی کسی بهت نمیگه لالی
هموطن
Iran (Islamic Republic of)
۱۶ آبان ۱۴۰۱ - ۰۹:۰۱
...
هروقت تیم داشتی بیا
همه بچه های تیم ملی بهترینند
به امید پیروزی یوز های ایران
عباس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶ آبان ۱۴۰۱ - ۰۹:۲۴
خدا را شکر شما تیمی ندارید وگرنه مشخص نبود تیمتان را کجا باید پیدا می کردند مرد حسابی تیم نداری اینقدر مزخرف میگی اگر تیم داشتی چه میکردی البته با این فکر می توانی تیمی داشته باشی سری به محله هرندی و اطراف شوش و ترمینال بزنی تیم خوبی به کاپیتانی و مربی بازی کنی خودت پیدا میکنی اگر احساس کردید توهین بده سعی کن دیگر توهین نکنی
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶ آبان ۱۴۰۱ - ۱۰:۲۶
ترابی و امیری غیرت داشتن به وطن شون پشت نکردن
سجادر
Iran (Islamic Republic of)
۱۶ آبان ۱۴۰۱ - ۱۰:۳۵
آقای نوری ان‌شاءاللَّه خداوند بهت عقلی اندازه دو گ ،،،،،،ووووووووووووووندازی
علی صفری
Iran (Islamic Republic of)
۱۶ آبان ۱۴۰۱ - ۱۰:۴۴
نوری ضعیف ترین بازیکن استقلال بودی اگه مثل زرینچه یا نامجو یاواحدی یا مرفاوی بودی میتونی نظر بدی من لرم رو امیری حساسم اگه بشنوم حرف زدی خاموشت میکنم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶ آبان ۱۴۰۱ - ۱۰:۴۸
این همه ادم تو تیم تاج هست انوقت میاید با این ... مصاحبه میکنید. به قول ان اقا اب بریز اونجات که میسوزه
احمد
Iran (Islamic Republic of)
۱۶ آبان ۱۴۰۱ - ۱۰:۵۶
سلام به همه سرخ دلها بزاید خودشو با این حرفهای مفت و بی ارزش خوش کنه امسال کی رفت اردوی ترکیه سرخها یا آبی‌ها امسال اولین سالی بود که پرسپولیس یه کم هزینه کرد خارجی با کیفیت گرفت هر سال مثل آب خودن خارجی‌های گرون قیمت می‌گرفتید اما بازم زورتون به پرسپولیس نمی‌رسید چون بچهای پرسپولیس با قیرتشون شما رو عصبی کردن امسال هم معلوم چقدر هزینه کردید یه بازی بردید دوباره جو گیر شدید کیسها لوکادیا بعد از جام جهانی منتظر شماست خوب تمرین کنید و البته شیخ
کیسه کش
Iran (Islamic Republic of)
۱۶ آبان ۱۴۰۱ - ۱۱:۰۰
باز این ... حرف زد .. عاقبت خرید جنس از موتوری همینه
علی
Netherlands
۱۶ آبان ۱۴۰۱ - ۱۱:۲۳
شما چه بدی از استقلالیها دیدی که هر از چندگاهی. دیدگاه این آدم مریض رو به اسم استقلالی چاپ میکنید ؟! این بابا جاش تو چاله میدونه ، سوادشم همین اندازه است.
مجید
Iran (Islamic Republic of)
۱۶ آبان ۱۴۰۱ - ۱۱:۴۷
خدا خرو شناخت که بهش شاخ نداد
مرتضی
Iran (Islamic Republic of)
۱۶ آبان ۱۴۰۱ - ۱۲:۲۸
آدرس ساقیت بفرس آقای نوری
کاسپین
Iran (Islamic Republic of)
۱۶ آبان ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۲
فرق این دو بازیکن این هستش بازیکن مردمی نیستن مردم ایران خودشون درک دارن فرق آدم خوب بد میدونن
رضاخلیلی
| Iran (Islamic Republic of)
۱۷ آبان ۱۴۰۱ - ۰۷:۵۴
بازی زیبای امیری جام جهانی قبلی رومردم فراموش نکردن توهم لازم نکرده بازیکنان رومقابل مردم قراربدی اونجات میسوزه اب بیارم برات
ناشناس
| United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
۲۱ آبان ۱۴۰۱ - ۱۴:۱۹
از کامنت ها معلومه
همه ی ما این دو عزیز رو دوست داریم
قرمز
| Iran (Islamic Republic of)
۲۱ آبان ۱۴۰۱ - ۲۲:۳۹
عجب؟؟مردمی نیستند یا اراذل؟؟وطن فروش و خائن نیستند یا مردمی؟؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶ آبان ۱۴۰۱ - ۱۳:۲۲
قروباغه هم شانس مادندون دراورده
مهرداد
Iran (Islamic Republic of)
۱۶ آبان ۱۴۰۱ - ۱۴:۱۴
من پرسپولیس هستم
ولی چه زود یادتون رفت چندروز پیش چه کردند،به احترام این مردم ،نخندیدن،نه خوشحالی
یه کم مهربونتر باشیم،...
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶ آبان ۱۴۰۱ - ۱۵:۲۴
یاشاسین استقلال
توکل
Iran (Islamic Republic of)
۱۶ آبان ۱۴۰۱ - ۱۵:۵۱
اقای نوری ...اضافی نخور ،البته اگه دوس داری بخور اما اقای ترابی و اقای امیری شرف و غیرت دارند و هرگز با اجنبی و کومله ومنافق و..‌در یک خط قرار نمی گیرند
درود بر ایران و ایرانی دوست و ننگ بر تو که حرف زیادی میزنی
...
کیامرث دوستی
Iran (Islamic Republic of)
۱۶ آبان ۱۴۰۱ - ۱۶:۱۶
باسلام ببینید ایشون حتی برای حرف خودش هم احترام قائل چرا ببینی د خودش داره میگه یه مربی دیپلیسین و غیره بعد انتظار داره مربی تیم ملی که توی دنیا مشهورهست داره ایراد میگیره ببینید حالا شما بدون اگه مربی خوبی بودی خوب بدون تیم نمی موندی در ضمن یه مربی میبینی یه بازیکن توی سیستم بازیش به درد نمیخوره بعد همیشه سعی کن هرگز اسم فردی رو نیار وباعث تخریب اون نشی درمورد جامها هم همه چی مثل روز روشن هست تیمی مثل پرسپولیس اینقد بزرگ هست که کسی مثل تو در حدی نیستی درموردش حرف بزنی کاش در موارد تیم خودتون حرف بزنی که زمان قبل انقلاب تیم دولتی بود و ازهر لحاظ مورد لطف قرار می‌گرفت ودر آن زمان تیمهایی مثل فلان تیم افغانستان وهندوستان حتی پاکستان و قرارمیگرفت و قهرمانی می‌گرفت اگه راست میگید حالا یکبار از گروه خودتان بالا برید یا تا فینال راه پیدا کنید مگه توی خواب و رویا پس درحدی نیستی اظهار نطر کنی برو با تیم‌های پیش دبستانی ها عزیزم خودت رو سرگرم کن تودر اون حدی نه بیشتر درحد تیم ما نستی که نظر بدی خیلی خندیدیم خدا پشت و پناهت عقده ایی
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶ آبان ۱۴۰۱ - ۱۷:۴۰
آقای نوری شمااگه از فوتبال چیزی بلدبودی قطعا آلان تیم داشتی پس بدان هیچی از فوتبال نمی دونی لطفا زیاد حرف نزدن خودتم خراب نکن سعدی هم خیلی خوب گفته ( تامردسخن نگفته باشدعیب وهنرش نهفته باشد )
ناشناس
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
۱۶ آبان ۱۴۰۱ - ۱۷:۴۱
...، آخه ... تو چی هستی که درمورد ترابی و امیری حرف بزنی
تو اگه عددی بودی هم کسی بهت تیم نمیداد حالا خو عددی هم نیستی که بذارنت زیر رادیکال
اون طفلی چی بود که میگفتن دستش به گوشت نمیرسه میگه اهههه گوشتش بو میده
عشقم وطنم
Iran (Islamic Republic of)
۱۶ آبان ۱۴۰۱ - ۱۸:۳۰
این چرت و پرتا تو فضای مجازی قبول ندارم من خودم قرمز چند آتیشه ام اما یه مشت حرف مفت زن دارن بین مردم تفرقه میندازن تمام پرسپولیسی ها از قهرمانی و پهلوانی استقلالی ها در قهرمانی جام در جام تبریک گفتن پس فضول ها خفه شن هر دوتیم و طرفدارانشون عشق ایران و ایرانی هستن و به هم وطنای عزیزمون افتخار میکنیم چه قرمز چه آبی یا هر تیم دیگری در هر کجای ایران عزیزم از ترک و لر و فارس و گیلک و مازنی و بلوچ و هر ایرانی یک موتور حرکت وطن اند پس به اسم فوتبال از آب گل آلود ماهی نگیرید
بهنام
Iran (Islamic Republic of)
۱۶ آبان ۱۴۰۱ - ۱۹:۳۰
اقای نوری میخای بگو طارمی وآزمون نرن باتیم ملی جام جهانی قایدی با محبی برن ایجور بهترنیس.زحمت بردن تیم به جام جهانی رو آقای محبی کشیده پس نامردیه ترکیب ثابت تیم ملی نباشه
اسی
Iran (Islamic Republic of)
۱۶ آبان ۱۴۰۱ - ۲۱:۱۶
مقصر همه ماها هستیم که اینقدر به بازیکنان خودی تاختیم الان هم یه موفنگی داره ازما انتقاد می‌کنه اصلأ این فوتبال بازی کرده یا اصلأ همیشه داشته صندلی‌ها ی نیمکت ذخیره رو می شمرد
مسعود
Iran (Islamic Republic of)
۱۶ آبان ۱۴۰۱ - ۲۲:۰۱
بابا آب بریز همون جایی که خودت میدونی.خنک باشه
م.م
Iran (Islamic Republic of)
۱۶ آبان ۱۴۰۱ - ۲۲:۰۷
جواب ابلهان خاموشی است آنکس که نداند که نداند که نداند
بیگدلی
Iran (Islamic Republic of)
۱۶ آبان ۱۴۰۱ - ۲۲:۴۲
این حرفها مناسب یک نوجوان کم سن و سال وهیجانی است برازنده یک پیشکسوت نیست پیشکسوت دوران فوتبالش تمام شده و فقط با حرفهای منطقی و وزین می تواند اعتبارش را حفظ و یا افزایش دهد
درضمن اقای نوری شما از کیروش حمایت کردید برای سهم خواهی؟ و یا اعتقاد داشتی که کیروش کارش را بلد است اگر به این امر اعتقاد داری پس به انتخابهایش احترام بگذار
احد
Iran (Islamic Republic of)
۱۶ آبان ۱۴۰۱ - ۲۳:۴۲
واقعا ۵قهرمانی پرسپولیس کبیر به خیییییلی ها فشار اورده .چقد عقده ای داریم ما خخخخ
hanie
Iran (Islamic Republic of)
۱۷ آبان ۱۴۰۱ - ۰۰:۳۸
بنازم آقای ترابی و امیریو ک برای جلب محبوبیت بین بعضی مردم و خودنمایی رهبر و کشورشونو نفروختن
امین
Iran (Islamic Republic of)
۱۷ آبان ۱۴۰۱ - ۰۷:۳۸
خدا رو شکر که تو یکی تیم نداشتی. ...
Sam
Iran (Islamic Republic of)
۱۷ آبان ۱۴۰۱ - ۰۷:۴۵
تواصلا درحدی نیستی که بخای درموردترابی وامیری نظربدی شمایه عقده ای بیشترنیستی نظرات سرتاپاعقده وحقیرتونکه دارواسه خودت یادت رفته رفتید دسته ۳ بمیرم براافتخارات خارجی تون
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷ آبان ۱۴۰۱ - ۰۸:۴۳
... تو کی هستی که ترابی و امیری رو نبری رو سکو
فرا
Iran (Islamic Republic of)
۱۷ آبان ۱۴۰۱ - ۰۹:۰۸
سلام.من پرسپولیسی هستم جام را به شما تبریک میگم.
کلاس ما پرسپولیسی ها اینجوریه که موفقیت شما را تبریک میگیم و زحمت شما را قبول داریم ولی شما چی؟ یکبار نشد حرف بزنید و تفرقه نیندازید و به پرسپولیس حمله نکنید.اگر شما پشت سر پرسپولیس حرف میزنید یعنی اینکه در اصل هم پشت سر پرسپولیس هستید و به آن حسودی میکنید.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷ آبان ۱۴۰۱ - ۰۹:۱۴
شلغمم شده جزو میوه ها.......
بی رنگ
Iran (Islamic Republic of)
۱۷ آبان ۱۴۰۱ - ۰۹:۲۳
یک ماه صبر کنید الان نطر ندید
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷ آبان ۱۴۰۱ - ۰۹:۲۸
بابا شماها عجب دیوانه های هستید تو این مملکت فوتبال معنی نداره
بختیاری
Iran (Islamic Republic of)
۱۷ آبان ۱۴۰۱ - ۱۰:۳۱
نوری خاموش حرف زدن بلد نیستی حرف نزدن که بلدی دوباره خاموش
ک ن
Iran (Islamic Republic of)
۱۷ آبان ۱۴۰۱ - ۱۰:۵۷
سلام
جناب ترابی و جناب امیری خار در چشم دشمنان این مرز بوم هستند کور َشود هرآنکس که نتواند ببیندِ این دو عزیز بهترین های ایران و آسیا هستند
حسین
Iran (Islamic Republic of)
۱۷ آبان ۱۴۰۱ - ۱۱:۱۸
محمدنوری اصلا کی بود
رهبرازتهران
Iran (Islamic Republic of)
۱۷ آبان ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۶
سلام روزخوش .اولا اگرنوری حرف نزنه مردم نمیگویند لال ازدنیارفت . دوما. اقای به ظاهرمحترم زمان بازیگری چه گلی بهسر استقلال زدی که مرتبا زر مفت میزنی . سوما خیلی مردهستی که نیستی فقط درمورد تیم سابق خودت نظربده . هرچندحرف مفت توبدرد خودت هم نمیخوره . ...
Hrz
Iran (Islamic Republic of)
۱۷ آبان ۱۴۰۱ - ۱۲:۲۶
آنچه او گوید از سوز دل گویو
بابا برو رفیق من لباسها تی شرت استقلال دارد رو دستش باد کرده بخاطر اینها ورشکسته شده خجالت بکش نام کیسه می یری
مازیار
Iran (Islamic Republic of)
۱۷ آبان ۱۴۰۱ - ۱۲:۳۱
اتفاقا" آقای نوری درست می‌فرمایند.
من خودم طرفدار تراکتور هستم.انصافا" محبی خیلی سر تر از امیری وترابری است..کسایی که به بهتر بودن ترابی و امیری نظر دارن.خیلی متاسف باشیم.چرا که تیم ملی بازیکن آماده میخواد.
بازیکن که از وضع نقاهت پشت سر گذاشته.نمیتونه مفید باشه؟
ترابی خیلی ضعیف ظاهر شده!!!
محمد
| Iran (Islamic Republic of)
۲۱ آبان ۱۴۰۱ - ۰۴:۴۶
آفرین به آدم فهمیده..... محبی برای هر تیمی یه نعمته
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷ آبان ۱۴۰۱ - ۱۵:۰۳
توحالا مربی شو بعد اینها راببر روسکو ...
Ali
Iran (Islamic Republic of)
۱۸ آبان ۱۴۰۱ - ۱۰:۲۹
این داداشمون‌ تو دربی سال ۷۵ دقیقه ۸۵ اخراج میشه بعد پرسپولیس بعد اخراج شدن این اوسکول به تمام معنا گل می‌زنه و قهرمان می شه به خاطر همون ... میسوزه باهاش کاری نداشته باشین
امیر
Iran (Islamic Republic of)
۲۱ آبان ۱۴۰۱ - ۰۴:۲۳
ماشاا... آقا ترابی و جناب امیری عزیز با اخلاق
تا کور شود هرآنکه نتواند دید ...
شماهام شرف ندارین غیرت ندارین سرود ملی کشور ربطی ب چیزی نداره اینو بفهمین نفهما !
محمد
Iran (Islamic Republic of)
۲۱ آبان ۱۴۰۱ - ۰۴:۴۵
کی رو میگی امیری کمر دیسکی یا ترابی بی گردن که جفتشون روی هم بزاری انگشت چپ محبی هم نمیشن حالا خوبه دوتاشون از چشم ملت افتادن اونا دیگه مردمی نیستن
بشیر
Iran (Islamic Republic of)
۲۱ آبان ۱۴۰۱ - ۰۷:۱۹
آقای نوری حتما یه چیزی زده..
دوتا جام داوری دیده...دیگه تموم شد
مرزنشین
Iran (Islamic Republic of)
۲۱ آبان ۱۴۰۱ - ۰۸:۰۱
تو مطمئنی که سالمی؟!
یه دکتر خودتو نشون بدی بد نیست داری به فنا میری
مهدی
Iran (Islamic Republic of)
۲۱ آبان ۱۴۰۱ - ۰۹:۵۰
آقای نوری دوباره از موتوری جنس گرفتی توهم زدی
علی
Iran (Islamic Republic of)
۲۱ آبان ۱۴۰۱ - ۱۱:۱۲
بابا شما چرا جو گیر میشین ...تا دیدن استقلالیا با پرسپولیسیا تو این شرایط متحد شدن امدن با این مصاحبه های الکی باز تفرقه بندازن ....الان فقط اتحاد همینو بس..کمی تفکر
ناشناس
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
۲۱ آبان ۱۴۰۱ - ۱۴:۱۲
اتفاقا این دو شیرمرد پرچم شون بالاست و برای ما عزیز هستند و دردو بلا شون بخوره تو سر هرچی وطن فروشه
نادر
Iran (Islamic Republic of)
۲۱ آبان ۱۴۰۱ - ۱۵:۲۷
چی میزنی داداچ
سهل
Iran (Islamic Republic of)
۲۱ آبان ۱۴۰۱ - ۱۶:۰۲
کاش تو تیم داشتی نمیخواد اینارا ببری بعدش آنی تورا برد استقلال چقدر پشیمان بود وهست اصلا کجای فوتبال بودی مگه جز ذخیره‌ای استقلال جای داشتی بله داشتی رو سکوها از من به تو نصحیت ...
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۱ آبان ۱۴۰۱ - ۱۶:۵۵
بشین‌ امسال بازی امیری‌ وترابی‌ راتو جام جهانی نگاه کن ...
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۱ آبان ۱۴۰۱ - ۱۹:۱۱
تیم ملی فقط از این دو پرسپولیسی تشکیل نشده گفتم اگر می خوای حسادت کنی بقیه هم بگو ، می توان گفت نصف تیم ملی پرسپولیسی هستند
ع
Iran (Islamic Republic of)
۲۱ آبان ۱۴۰۱ - ۲۰:۱۳
جناب نوری‌پارسال‌که‌با‌لابیگری‌وزیر‌و‌اجرلو‌باعث شد‌تا‌قهرمان شوید‌امسال قهرمان شوید‌ضرب‌المثل‌ معروف .‌‌‌....هر را‌شناخت‌که‌بهش شاخ‌نداد‌...
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۱ آبان ۱۴۰۱ - ۲۰:۴۶
بیخود میکردید
اندی
Iran (Islamic Republic of)
۲۱ آبان ۱۴۰۱ - ۲۱:۱۷
بی دلیل نیست که از شاخ محرومی
محمد
Iran (Islamic Republic of)
۲۱ آبان ۱۴۰۱ - ۲۲:۲۵
جناب نوری هروقت مصاحبه میکنی خودتو سخیف تر میکنی.آدم گنده چرا اراجیف میگی؟؟چون طرفدارکیروش بودین باید از استقلال بیشتر دعوت میکرد؟؟؟آدم حسابی رقابت گفتند نه دشمنی!!!انصافا نظرت درمورد وحید امیری و مهدی ترابی اینه؟؟اصلا به آیینه نگاه کن ببین تو لیاقت اینو داری مربی این دوتا بازیکن بشی؟؟؟خودتوبیشتراز این کوچیک نکن دلاور
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۲ آبان ۱۴۰۱ - ۰۰:۴۲
تو چه کاره هستی که درباره بقیه نظر میدی امیری خیلی از شما مرد تر هست
ارتش سرخ شکست ناپذیر
Iran (Islamic Republic of)
۲۲ آبان ۱۴۰۱ - ۰۰:۵۳
میگم نوری استدقلال اصلا کیه؟که درموردش حرف بزنم.تیم فقط ارتش سرخ آسیا پرسپولیس...❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️‍
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۲ آبان ۱۴۰۱ - ۰۶:۴۰
بد بخت حسود هر وقت قهرمانیتون به اندازه پرسپولیس رسید بعد هر چقدر خواستی زر بزن
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۲ آبان ۱۴۰۱ - ۰۸:۱۴
سلام اقای نوری خودت را خسته نکن این جماعت لنگی هیچی رو قول ندارن
مجید
Iran (Islamic Republic of)
۲۲ آبان ۱۴۰۱ - ۱۱:۱۴
دوستان از قدیم گفتند خدا خر دید بهش،شاخ نداد این گلابی اگه میتونست تیم داری کنه ۴۸ سالمه الان اسمشو شنیدم دوران بازی تو کیسه هم هیچ ... نبوده
محمد
Iran (Islamic Republic of)
۲۲ آبان ۱۴۰۱ - ۱۱:۲۸
اسکول تیم شما در رفت ترکیه؟،۸ بازیکن مصدوم و چند بازیکنم از تیمتون جدا شده بودن،اگه بازی می‌کردید ک معلوم نبود چندتا میخوردید،وجدان داری بیا حقیقتو بگو
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر: