شادی عجیب و معنادار کشتی گیر ایرانی بعد از شکست حریف آذربایجانی | وقایع روز
کد خبر: ۳۹۰۵۷
تاریخ انتشار: دوشنبه ۱۶ آبان ۱۴۰۱ - 07 November 2022
در این خبر، تصویری از سلام نظامی ایمان محمدی در خاک باکو بعد از شکست حریف آذربایجانی را می بینید.

شادی عجیب و معنادار کشتی گیر ایرانی بعد از شکست حریف آذربایجانی

وقایع روز ـ سرویس ورزشی؛

تصویری از سلام نظامی ایمان محمدی در خاک باکو بعد از شکست حریف آذربایجانی را می بینید.


بیشتر بخوانید: اظهارات کشتی گیر خبرساز ایرانی پس از شادی عجیب و جنجالی خود!


 

نظرات کاربران
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶ آبان ۱۴۰۱ - ۰۹:۱۷
درود به شرفت سرباز وطن پاینده باشی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
۱۶ آبان ۱۴۰۱ - ۱۰:۵۷
درود بر شما درود بر غيرت شما
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
۱۶ آبان ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۲
درود بر شرفت پهلوان وطن پرست
علی
| Iran (Islamic Republic of)
۱۶ آبان ۱۴۰۱ - ۱۳:۱۴
الهام دماغ کلنگی..لعنت خدا بر تو واسراییل
ط نوربخش
| Iran (Islamic Republic of)
۱۶ آبان ۱۴۰۱ - ۱۳:۵۳
سلام و درود خداوند بر شما سرباز وطن
خب الوطن من الایمان

همه شما ورزشکاران
معترضین
کم حجاب ها
و ...
فرزندان ایران هستید
برای همه شما دعا می کنیم که همیشه محقق و سربلند و موفق باشید

از نیروی عقل و تفکر و تدبر خود استفاده بفرمایید
از خودتان درباره هر مسأله ای که پیش می آید سوال کنید و به دنبال جواب آن باشید

و خواهش می کنیم هیچ حرفی را بدون تحقیق نپذیرید
دین و علم یکی است و تحقیقی است و تقلیدی نیست
علی
| Iran (Islamic Republic of)
۱۶ آبان ۱۴۰۱ - ۱۳:۵۴
درود به شرف خودت جیگر
امیر
| Iran (Islamic Republic of)
۱۶ آبان ۱۴۰۱ - ۱۷:۰۶
داداش طرف باخت داده چرا می گی درود بر شرفت ؟؟؟؟
هادی
| Iran (Islamic Republic of)
۱۶ آبان ۱۴۰۱ - ۱۹:۴۷
درود بر شرفت
ع
| Iran (Islamic Republic of)
۱۶ آبان ۱۴۰۱ - ۲۰:۵۸
درود بر شرفش حال کردم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
۱۶ آبان ۱۴۰۱ - ۲۱:۳۳
لعنت بر شما که به حال ملت بی تفاوت هستید خاک بر سرت قهرمان پوشالی ..... به امید خدا ...
مهرشاد
| Turkey
۱۷ آبان ۱۴۰۱ - ۰۰:۰۶
سلام هموطن دوست و عزیز بزرگوار متاسفانه فقط جهت یاد آوری می‌گویم که ... متاسفانه ورزش با سیاست درگیر کردند فقط بخاطر اهداف خودشون تمام مسئولین ورزشی سیاسی هستند ورزشکاران واقعی با تعریف به جایی نرسیده اند که با توهین ما ارزششون کاسته شود متاسفانه همیشه فکر می‌کنیم تمام دنیا دشمن ما هست نه اینطور نیست ما هم در دشمنی با آنان شریک هستیمانشاا روزی ارزش واقعی ایران و ایرانی به دنیا ثابت خواهد شو با جوانان غیورش
مروارید
| Iran (Islamic Republic of)
۱۷ آبان ۱۴۰۱ - ۰۸:۰۰
خیلی کار قشنگیه وطن دوستی و درود بر همه‌ی وطن دوستان مثل این ورزشکار غیور و دلاور
قدیر یوسف زاده
| Iran (Islamic Republic of)
۱۷ آبان ۱۴۰۱ - ۱۱:۱۶
خون ایرانی تو رگهاته درود به شرفت
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
۱۷ آبان ۱۴۰۱ - ۱۵:۳۶
رجوع شود به پیروزی کشتی گیران آزربایجانی در تهران و رقص آزربایجانی در وسط سالن توسط کشتی گیر آزری
ساغر
| Iran (Islamic Republic of)
۱۷ آبان ۱۴۰۱ - ۱۷:۳۷
درود به غیرت‌و شرفت خاک میهن و‌ وطن ربطی به این اوضاع نداره ما همه مردم این‌خاک‌و سرزمینیم .
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
۱۸ آبان ۱۴۰۱ - ۰۵:۳۰
درود برشرفت شیر پسر
علی حسینی
| United States of America
۱۸ آبان ۱۴۰۱ - ۰۸:۱۶
ماشاالله به این کشتی گیروطن پرست درود بر شرفت توی خاک دشمن درس خوبی به الهام علیوف دادید شیرمادر حلالت انشاالله نظامیان سپاه وارتش هم درس درست وحسابی به اراجیف الهام باکو بدهند تا درس عبرتی باشد برای دشمنان ایران مرگ بر وطن فروش خائن ومزدور عربستان سعودی و آمریکا و اسرائیل
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
۱۸ آبان ۱۴۰۱ - ۱۲:۳۰
خوشم میاد این پایگاه خبری چقدر بی‌طرفانه پیامارو منتشرمیکنه!!!آخره دموکراسی اینجاست!!!!! امان از دست ربات‌های ولگرد،.......
.......
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶ آبان ۱۴۰۱ - ۰۹:۲۰
چقدر کثیف اند رسانه هایی که سیاست را قاطی ورزش میکنند.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
۱۶ آبان ۱۴۰۱ - ۱۰:۵۰
نه اینکه اقایون مثلا ورزشکار مثل علی دایی و علی کریمی ورزش را قاطی سیاست نکردند. من یک پرسپولیسی بودم ولی الان می بینم هر چی نامکرد و وطنفروشه تو پرسپولیسه از امروز خودم را طرفدار تراکتور می دانم
ایران متحد
| Iran (Islamic Republic of)
۱۶ آبان ۱۴۰۱ - ۱۲:۵۸
و چقدر کثیف هستن مردمی که پشت کشورشون واینمیستن مال و اموال و خانواده رو از ایران خارج میکنن و اونور مرزا میشن قهرمان ملی و اینجا جوونا رو شارژ میکنن لعنت خدا بر وطن فروش
واحد
| Iran (Islamic Republic of)
۱۶ آبان ۱۴۰۱ - ۱۳:۱۷
هر کس تراکتوری نمیتونه باشه
کامران
| Belgium
۱۶ آبان ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۱
فقط وقتی حاکمیت ایران بمنظور حراست ازتمامیت ارضی یه حرکتی میکنه کثیفه یا وقتی یک ایرانی در جواب حرامزادکی های بیشمار اسناندار آذربایجان شمالی یه حرکت نمادین میکنع کثیف میشن؟ نه عزیز کثیف ، حرام... ، نطفه ... ، ناموس فروش و بدترین واژگان شایسته اون تخم مغولهای که از فروش نوا... به عردوقان و علی اف ابایی ندارن. هر بیشرفی که داخل مرزهای ایران داره نمک ایران رو میخوره و نمکدان میشکنه وخودش رو متعلق به توهمی بعنوان ترکتازی یا ترکستان یا عاذربادمجان متحد یا هر نجاست دیگه ای میدونه بسلامت هری گورشو گم کنه از دیار باکری ها وستارخان ها و شهریارها حضور نجسش رو کم کنه
ناصر
| Iran (Islamic Republic of)
۱۶ آبان ۱۴۰۱ - ۱۳:۵۵
کثیف خودتی عامو
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
۱۶ آبان ۱۴۰۱ - ۱۵:۳۰
دقیقا با شما موافقم البته نباید کشور خودمون هم ندیده بگیریم که ورزش ما صد در صد قاطی سیاست هست..
ناصر
| Iran (Islamic Republic of)
۱۶ آبان ۱۴۰۱ - ۱۹:۱۸
تراکتور تیم اول و اخر ترکهای اذزبایجان و نشان هویت ماست اول بشه اخربشه برای ما اولین و برترین وسرترین ههست کیک وساندیس خوران لیاقت هوادار وطرف ازس از ترامتور را ندارند شما که به این راحتی رنگ عوض میکنی معلومه هزار رنگ وخود فتنه ای و...
آراز
| Iran (Islamic Republic of)
۱۶ آبان ۱۴۰۱ - ۲۰:۰۹
این کامران ... دهنشو اب بکشه ورزش را قاطی سیاست کردن و تو سیاست کشور دیگر دخالت کردن کارابلهانه ای هست سیاستهای جمهوری آذربایجان ربطی به ما ندارد همانطور سیاست کشور ما ربطی به آنها ندارد آذربایجان یک کشور مستقل هست و مردمش دوست و برادر ما هستند ترکها وفاداری خود را به ایران نشان دادند اگر پانفارسیم ها مجبورشان نکنند ایرانی خواهند ماند ولی متاسفانه اگر این توهینهای نژادپرستانه شان ادامه پیدا کند نه تنها ترکان بلکه بقیه اقوام هم از حکومت دلزده خواهند شد و خدای ناکرده منجر به تجزیه ایران خواهد شد واین پانفارسیم ها هستند که عامل تجزیه خستند نه ترکها و کردها و بلوچها و اعراب .....
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
۱۶ آبان ۱۴۰۱ - ۲۱:۵۸
چقدر کثیفند ادمهایی که ادای روشنفکری در می هورن. بشین سرجات نفهم
علی
| Iran (Islamic Republic of)
۱۷ آبان ۱۴۰۱ - ۰۰:۲۹
لطفا خودت سیاست قاطی ورزش نکن و ... ،هر کسی عقیده شخصیشو داره و به شما ربطی نداره
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
۱۷ آبان ۱۴۰۱ - ۰۹:۵۸
متاسفم برات مگه چیزی تو دنیا غیر سیاسی هست ؟؟؟
که ورزش استثناء بشه
مگه غرب از ورزش استفاده سیاسی و ابزاری نمی کنه ؟؟؟
روسیه را چرا محروم کردن از ورزشهای جهانی ؟؟؟
برا تفریح بوده ؟؟؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
۱۷ آبان ۱۴۰۱ - ۱۱:۲۰
چقدر کثیفند تجزیه طلبانی که با دیدن موفقیت ایران از حرص منفجر و پاره پاره میشوند
ایران
| Iran (Islamic Republic of)
۱۷ آبان ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۷
چرا به بعضی ها بر میخوره وقتی مردم ازتنفرشون به وطن فروشی حرف میزنن نکنه خودشون ...متشکرم ذات خودتون رو نشون میدید تکلیفمون باهاتون روشن میشه
حمید
| France
۱۷ آبان ۱۴۰۱ - ۲۳:۲۳
حلالت باشه باغیرت❤❤
میثم
| Iran (Islamic Republic of)
۱۹ آبان ۱۴۰۱ - ۰۷:۵۲
سلام فرمانده
درود بر تو سرباز خاک وطن
مردم
Iran (Islamic Republic of)
۱۶ آبان ۱۴۰۱ - ۰۹:۳۵
معناش چه بود؟؟؟؟چرا دارید از ورزش سوء استفاده مي كنيد
نفس
| Iran (Islamic Republic of)
۱۶ آبان ۱۴۰۱ - ۱۱:۵۴
وا خوشحالیشو نشون داد..چرا جو میدید ب همه چیز..ماشالله بهشون ک چقدر کشتی های سختی گرفتند و پیروز میدون شدن
وطنم ایران
| Iran (Islamic Republic of)
۱۶ آبان ۱۴۰۱ - ۱۲:۱۵
این دو ماه که بیشرفهایی مثل علی دایی و علی کریمی خودشون رو قاطی سیاست کردن و از اغتشاشگرا حمایت کردن و ساماندهی کردن اغتشاشات رو که صداتون در نیومد اون موقع ورزش قاطی سیاست نبود ؟
حاجی
| Iran (Islamic Republic of)
۱۶ آبان ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۴
احسنت.خاک تو سرشون،پول مملکت و میخورم.احمقها
مردم
| Iran (Islamic Republic of)
۱۶ آبان ۱۴۰۱ - ۱۵:۵۳
اگه کمی (نه زیاد که اذیت بشی) تاریخ بزنی به اون کمر صاب مردت می فهمیدی که اون خاک ، وطن ماست .
علی
| Iran (Islamic Republic of)
۱۶ آبان ۱۴۰۱ - ۱۹:۵۶
خخخ
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
۱۶ آبان ۱۴۰۱ - ۲۱:۲۹
... پرسپولیس سرور... هستش عشق هستش پرسپولیسی هاعاشق وطن شون هستن تویک خائن هستی ...بخاطرپرسپولیسه عشق رهبرم ومولایم سیدعلی خامنه ای عشق وطنم یعنی ایران عشق درپایان پرسپولیس ایران
ساحل
| Iran (Islamic Republic of)
۱۷ آبان ۱۴۰۱ - ۰۷:۴۹
امیدوارم در آینده ای نه چندان دور شاهد پیشرفت همه رشته ها در مسابقات جهانی و المپیک باشیم
جعفر
| Iran (Islamic Republic of)
۱۷ آبان ۱۴۰۱ - ۱۹:۵۸
هرکس به علی دایی توهین کنه ... ای بیش نیست علی دایی خودشو ثابت کرده به مردم ایران
ایرانم
Iran (Islamic Republic of)
۱۶ آبان ۱۴۰۱ - ۰۹:۵۳
درود برشرفت سرباز وطن خوب تو دهنی زدی به وطن فروشان
کارزان
| Iran (Islamic Republic of)
۱۶ آبان ۱۴۰۱ - ۱۹:۲۱
بنده خداها ورزشکارامون از دست اراذل سایبری و آلبانی نشینها جرعت ندارن خوشحالی کنن.یکی نیست به این اراذل بگه شما اگه بقول خودتون برای هموطناتون داغدارید چرا جیغ و کف و سوت میزنید آشغالای احمق.بدبختا بازیچه دست بن سلمان گاو شیرده شدید
ناصر
| Iran (Islamic Republic of)
۱۶ آبان ۱۴۰۱ - ۲۱:۳۲
دمت گرم بنده هم یه سربازاین خاکم درودبشرفت عشق حضرت آقاورهبری هستش خاکم وکفنم ایران هستش دشمنان داخلی وخارجی بدانن حضرت آقاسربازانی داردکه همیشه آماده هستن خودم وخانواده ام فدای رهبرم ومولایم سیدعلی
مهدی
| Iran (Islamic Republic of)
۱۷ آبان ۱۴۰۱ - ۱۶:۱۲
پهلوانی وقهرمانی دو واژه قشنگ
قهرمان پهلوان تختی
قهرمان پهلوان یزدانی
قهرمان پهلوان نکیسا
قهرمان پهلوان حسن باقری
قهرمان پهلوان شهدا
قهرمان علی کریمی "" عشق پول ""
قهرمان دایی. خسته شده ازپول زیادی. حوصله اش سررفته حرف مفت میزنه
قهرمان کشتی گیر محمدی دنبال نشان دادن خود
قهرمان فوتبال ساحلی
فقط قهرمان نه قهرمان
قهرمانی تنها مبارکتون
کاظم
Iran (Islamic Republic of)
۱۶ آبان ۱۴۰۱ - ۰۹:۵۵
مگر میشه که تو یه جمعی یه نوخاله نباشه
رضا سلطانی
| Iran (Islamic Republic of)
۱۶ آبان ۱۴۰۱ - ۱۰:۳۳
نخاله کسیه که وطن بفروشه و در مقابل دشمن خوار و حقیر باشه درست مثل اغتشاشگرا و سلبری.. هایی که پست به میهن کردن و با ساز اجنبی میرقصن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
۱۶ آبان ۱۴۰۱ - ۱۰:۵۱
نخاله توی وطنفروشی که از وطنفروشایی مثل علی دایی و علی کریمی حمایت می کنی
nastarannargesi
| Iran (Islamic Republic of)
۱۶ آبان ۱۴۰۱ - ۱۱:۴۷
نخاله تویی .اگه باکویی هستی گورتو گم کن ......اینجا ایرانه با اقوام لر و کورد و بلوچ و گیلانی و ......شما اگه ایرانی نیستی خوش اومدی ....بیشرفی رو به اخرش رسوندی ...وطن فروشای خاعن اشغال....وطن فروش اشغال که وقتی الهام بیشرف کری میخونه عین خر کیف میکنین شما اصن نمیفهمین وطن چیه فقط ترک زبون در اذربایجان
نفس
| Iran (Islamic Republic of)
۱۶ آبان ۱۴۰۱ - ۱۱:۵۵
نخاله ادمایی هستن ک فقط حرففففف میزننننن و ملتو ب کشتن میدن و با چاقو قمه ریختن سر ملت و پاره میکنن بدتر از مغول و داعش.‌‌....... ن این شیرمردان ک با سن کمشون افتخار کشور میشن
MobSeN
| Iran (Islamic Republic of)
۱۶ آبان ۱۴۰۱ - ۱۲:۵۴
نوخاله نه
نخاله
وطن پرست
ایران آرامش امنیت
| Iran (Islamic Republic of)
۱۶ آبان ۱۴۰۱ - ۱۲:۵۹
اون فوتبالیستی که خوشحالیش مثلا بریدن موهاش بوده نخاله تشریف داره مثل شما کا بخاطر بی حجابی گند زدین ب امنیت و آرامش مملکت
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
۱۶ آبان ۱۴۰۱ - ۱۴:۵۰
چرا نمیشه مثلاً خود تو نخاله ایرانی
حسین
| Iran (Islamic Republic of)
۱۶ آبان ۱۴۰۱ - ۱۴:۵۶
نخاله توی بیشرف و امثال تو هستید،که خون این همه شهید به گردن شماست...لعنت خدا و ائمه به شما حامیان اسرائیل ...
Amir
| Iran (Islamic Republic of)
۱۶ آبان ۱۴۰۱ - ۱۴:۵۹
در پاسخ به نسترن نرگسی: تو در مورد آذربایجان نظر ندی بهتره،برو بچه داریت رو بکن و ساکت باش که به نفعت هست.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
۱۶ آبان ۱۴۰۱ - ۱۵:۳۷
وطن فروشی رو نخاله های ارزشی میکنن که میگن وطن ما هر جا که فلان پرچم باشه هست و ایران رو وطن نمیدونن اینها تخم تفرقه رو کاشتن وقتی آقایان تمام ثروت ملت رو به فنا میدن و مردم رو بدبخت کردن مردم حق دارن ...الان بیشتر وزرای ما لیسانس الاهیات و معارف دارن یا دکترای افتخاری که هیچ ارزش علمی نداره در حالی که با سوادای ما هیچ کاره آن فک میکنی آخرش چی میشه همین میشه که تجزیه شروع میشه دقیقا ما برگشتیم به دوران قاجار بی لیاقتی مسئولین ما رو ۱۰۰ سال در تاریخ خودمون عقب برده و ۱۰۰ سال در تاریخ دنیا ..
مهناز
| Iran (Islamic Republic of)
۱۶ آبان ۱۴۰۱ - ۱۵:۴۶
نخاله خود شمایی جناب شک نکن ببین تو اینهمه وامنت نخاله کیه
فرهاد
| Iran (Islamic Republic of)
۱۶ آبان ۱۴۰۱ - ۱۵:۴۹
در جواب nastaran الان شما از کجا فهمیدی ایشان ترک هستند
امثال شماها با چشم و گوش بسته حرف میزنید بعدش ادعای میهن پرستی میکنید امثال شماها تو این چهل و چهار سال تخم نفاق و قومیت را بین مردم عزیز ایران انداختید و از همبستگی این ملت ترس دارید
حامد
| Iran (Islamic Republic of)
۱۶ آبان ۱۴۰۱ - ۱۵:۵۵
نخاله کسانی هستند که با سرمایه این کشور بزرگ وشهریار ظاهری شدند ولی به کشورشان خیانت کردند و با حرفشان باعث خون انسانهای بی گناه شدند نه کسی که مردانه در میدان پیروز می شود باعث قهرمانی تیم ملی کشورش می شود این جوانان افتخار این مملکت هستند تو وامثال تو نخاله و بی شرف هستید که پرچم می سوزانید نه آن جوانی باعث بالا رفتن پرچم کشورش است
کیان ایرانی
| Iran (Islamic Republic of)
۱۶ آبان ۱۴۰۱ - ۱۶:۳۳
نخاله توی وطنفروشی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
۱۶ آبان ۱۴۰۱ - ۱۷:۰۰
آفرین مثل علی کریمی و علی دایی
علی
| Iran (Islamic Republic of)
۱۶ آبان ۱۴۰۱ - ۱۷:۳۹
نوخاله توی وپدرت بیشعور پرچم مملکتا بالا برده تو وطن فروشی این حرفا را میزنی درود بر ایران مرگ بر اغتشاشگر
محسن
| Iran (Islamic Republic of)
۱۶ آبان ۱۴۰۱ - ۲۱:۲۸
مثل تو نخاله در جمع ایرانیان وطن دوست
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
۱۷ آبان ۱۴۰۱ - ۰۰:۱۸
چرا بحث میکنید هر کسی اختلاس و دزدی کنه میشه حق الناس و خدا از حق خودش میگذره ولی از حق بنده هاش نمیگدره تما م خیانت به بیت امال میشه هر کی میخاد باشه وایتکه حقزگرفتنیه نع دادنی
سیاوش
| Iran (Islamic Republic of)
۱۷ آبان ۱۴۰۱ - ۰۷:۳۱
آنانکه ندانند و ندانند که ندانند در جهل مرکب ابدالدهر بمانند
امید
| Iran (Islamic Republic of)
۱۷ آبان ۱۴۰۱ - ۰۷:۵۲
آقا ناصر شما اگه سربازی فقط برای خاک و مردم باید جون بدی
مولا هم حضرت علی شاه مردان امام اول شیعیان هست بقیه انسان معمولی هستند پر از گناه و اشتباه
رها
| Iran (Islamic Republic of)
۱۷ آبان ۱۴۰۱ - ۱۰:۴۸
تو یکی خفه که خودت از نخاله که هیچی.......هستی
پادشاه
| Iran (Islamic Republic of)
۱۷ آبان ۱۴۰۱ - ۱۲:۰۵
خفه شو بابا، نخاله خودتی و جد و آبادت، نخاله اون فوتبالیستی هستش که تو ازش حمایت میکنی و بزرگترین افتخارش چهار بار بازی ملی هستش بعد میشه سلیبریتی و پولی که باید به این کشتیگیرها بدن میدن به اون و هر روزم زر زر میکنه از بیسوادیش
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
۱۷ آبان ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۶
همه ما فقر رو داریم میچشیم همه ما جوون بیکار داریم
بچه هامون دارو ندارن
امااا همه‌ اونا که تو خیابونن یه مشت‌ ادم شکم سیر وطن فروشن
اگر سر به سر تن به کشتن دهیم به از آنکه کشور به دشمن دهیم
ابراهیم بهرامی
Iran (Islamic Republic of)
۱۶ آبان ۱۴۰۱ - ۰۹:۵۷
سلام بر ایمان محمدی سرباز وطن ، یک دوست گفت چرا ورزش را با سیاست قاطی میکنید پاسخ من به آن عزیز این است که آذربایجان پناهگاه دشمنان ایران شده است یک تلنگری باید بخورد و کشتی گیر عزیز و وطن پرست ما هم بدون دخالت در سیاست یک سلام نظامی داد و نشان داد که سرباز وطن است و هیچ ربطی به سیاست ندارد، و اگر ورود دشمنان به عرصه ی وطن و ایستادگی در برابر آنان را سیاست می نامید خوب بر هرکسی که وطن را دوست دارد واجب است وارد این سیاست شود.
الی
| Iran (Islamic Republic of)
۱۶ آبان ۱۴۰۱ - ۱۲:۰۲
زن زندگی ازادی
ایران متحد
| Iran (Islamic Republic of)
۱۶ آبان ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۱
والا خانوم الی ما هم زندگی داشتیم هم آزادی هم امنیت از وقتی که امثال شماها این شعار رو سر دادین هم زندگی رو ب لجن کشیدین هم آزادی هم امنیت
بهتره بگین زن بی حجابی عریانی لطفا اسم آزادی رو کثیف نکنین
Ensaniat
| Iran (Islamic Republic of)
۱۶ آبان ۱۴۰۱ - ۱۷:۲۹
شما که ارمنی پرستید مواظب باشید نصف ایران اذربایجانه
حسن
| Iran (Islamic Republic of)
۱۶ آبان ۱۴۰۱ - ۲۱:۵۳
وقتی ما دم از مسلمانی می‌زنیم از فلسطین حمایت می‌کنیم که کار پسندیده است ولی اینجا از ارمنستان جنایتکار حمایت می‌کنیم بر علیه آذربایجان مظلوم که بیست درصد خاکش توسط ارمنستان ... اشغال شده بود طرف ارمنستان را می‌گیریم چه توقعی از کشور آذربایجان داریم انصاف هم خوب چیزی است
سرباز وطن
Iran (Islamic Republic of)
۱۶ آبان ۱۴۰۱ - ۱۰:۰۱
دمت گرم همشهری عزیز پاینده و سر بلند دلمون شاد شد
سارا
| United States of America
۱۶ آبان ۱۴۰۱ - ۱۰:۵۶
و من ميگم تن همگى ترك كرد لر وووووووفارس همه ايران سراى ماست
من فداى همه جوانان عزيز ارزوى سلامتى و شادى و زندگى خوب برايتان دارم
شما هم مرا دعا كنيد كه محتاج كسى نشوم امين
جبار
| Iran (Islamic Republic of)
۱۶ آبان ۱۴۰۱ - ۱۳:۵۶
مگه هم شهری توهه چرا چرت میگی
امیر
| Iran (Islamic Republic of)
۱۶ آبان ۱۴۰۱ - ۲۰:۱۸
مرگ بر وطن فروش‌ها مانند سلبریتی ها وخون بیگناهان درشاهچراغ وبسیجیهای مظلوم به گردن این بی شرفها هستن که پا روی خون شهیدان گذاشتن.با بی حجابی وپا گذاشتن روی کتاب خدا قرآن .خدا لعنتتون کنه که دنبال روی داعش واسرائیل هستن.
مطمئن باشین .مادنبال شهیدانیم وشما بی دینها به زودی به زباله دان تاریخ می‌گویید
جانم فدای رهبر مقتدر.سید علی
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶ آبان ۱۴۰۱ - ۱۰:۰۷
چرا اینقدر تعصب بی خود به خرج میدید
ترک یا فارس فرقی نداره
ورزشو با سیاست قاطی نکنید،من خودم یه فارسم ولی نباید در حق ترکها اجحاف کنیم
nastarannargesi
| Iran (Islamic Republic of)
۱۶ آبان ۱۴۰۱ - ۱۱:۵۱
اجحاف ؟ کدوم اجحاف ؟ تو دقیقن ترک زبونی ....بیشترین بودجه تو مناطق ترک زبون شده اذربایجانه ....وقتی شرف نداری و و واسه زبون بیگانه وطنتم میفروشی .اگه باکویی هستی خوش اومدی برو اونجا حرف مفتتو بزن ...اینجا سرزمین کورد و لر و فارس و بلوچ و خراسانی و .....هست.اونموقع که الهام زرزر میکنه عین خر کیف میکنین پس بهتره گورتم گم کنی .بیشرف بیگانه
هادی
| Iran (Islamic Republic of)
۱۶ آبان ۱۴۰۱ - ۱۲:۴۱
ممنون‌ازلطفتان ولی‌خیلی‌وقته‌که‌به‌ترکهای‌ایران‌اجحاف‌میشه‌،هرچنددربرابرگستاخبهای‌آذربایجان‌نوکرحلقه‌بگوش‌اسراییل‌،کشتی‌گیران‌ما‌علی‌الخصوص‌پهلوان‌آذری‌خودمون‌چوپانی‌خوب‌تودهنی‌زدند
ایران متحد
| Iran (Islamic Republic of)
۱۶ آبان ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۳
تو رو خدا بیخیال ترک میگه بم ا ظلم میشه کرد میگه ب ما ظلم میشه لر میگه بلوچ میگه .... چتون شده شماها
همه مال ی کشوریم همه داریم تو این شرایط سخت و وحشتناک اقتصادی زیر بار فشار مالی له میشیم انقد قضیه رو قومی مذهبی نکنین تو رو خدا
دومان
| Iran (Islamic Republic of)
۱۶ آبان ۱۴۰۱ - ۱۴:۰۱
یاشاسین آذربایجان
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
۱۶ آبان ۱۴۰۱ - ۱۷:۰۳
منم ترک هستم سلام نظامی ایشون چه حقی از ما ترک ها اجحاف کرده...جمهوری آذربایجان کجا مناطق ترک نشین ایران کجا ما زیر پرچم سه رنگ الله هستیم. یاشاسین ایران یاشاسین آذربایجان
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
۱۷ آبان ۱۴۰۱ - ۱۱:۲۹
ورزش زمانی با سیاست قاطی شد که پانها درورزشگاه ها شعار خلیج و زنده باد خردغان سردادند!!!! محض اطلاعت اینم میگم که بسوزی بنده یک آذری اصیلم و توی تخم مغول خودتو نزن جای فارس بودن!!!! اگه جنم داری بگو کی هستی و اهل کدوم شهرودیار، بنده هم بابک مردانی هستم اهل اردبیل
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
۱۷ آبان ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۰
nastaran nargesi احسنت
م
| Iran (Islamic Republic of)
۱۷ آبان ۱۴۰۱ - ۱۶:۱۹
اذریایجان عشقه فارس طلاست ولی
الهام خانم یک نوکر اسرائیلی هست
آذر بایجان باید برگرده
ارمنی ها هم انسانند
ولی اهام خانم قصدش دشمنی با ایرانه
م
Iran (Islamic Republic of)
۱۶ آبان ۱۴۰۱ - ۱۰:۱۵
این حرکات را از کشتی گیرهای دیگر کشوره و روسیه یاد می‌گیرند. قبلا حرکات پهلوانی بین کشتی گیرها مرسوم بوده الان هم خودشون را گم کردند واین حرکات بی معنا
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
۱۶ آبان ۱۴۰۱ - ۱۰:۵۶
اونی که خودشو گم کرده اون ورزشکارایی هستن که سورد ملی ایران رو نمیخونن . با پول ایران میرن مقام کسب می کنن و خودسو میزنن به وطنفرشی و روغنفکری . سر.د ایران رو تکرار نمی کنن . وزیر ورزش بی عرضه هم انگار نه انگار
ناصر
| Iran (Islamic Republic of)
۱۶ آبان ۱۴۰۱ - ۱۳:۵۷
وقتی نمی‌فهمی چرا دری وری میگی روسیه کدوم گوری بوده
اسلان
| Iran (Islamic Republic of)
۱۶ آبان ۱۴۰۱ - ۱۴:۵۲
یاشاسین آذربایجان.ایران سرزمین ترکهاست اگه ریششو بخونی.لر و کوردو فارس کجا بود.اصفهان پایتخت ترک ها بود.یه‌موش بچه سوسولا اومدن ...
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶ آبان ۱۴۰۱ - ۱۰:۲۸
دشمن سازی و ادامه ... سیاست ... مسولین ایران
مجتبی کریمی
| Iran (Islamic Republic of)
۱۶ آبان ۱۴۰۱ - ۱۰:۴۷
اخه دشمن سازی نیست که وقتی اونا طمع به مرز کشورت دارن باید عوض دربیاری منتاها ی مشت شست شو مغزی خورده از رسانهای فارسی زبانه عربستانه سعودی این حرکتو درک نمیکنن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
۱۶ آبان ۱۴۰۱ - ۱۱:۲۹
دشمن خودش خودش می سازه مانه وقتی طرف داری ازاوکرتین محرومیت نداره ولی طرف داری ازفلسطین محرومیت داره وقتی خذف روسیه سیاسی نیست وقتی بازیکنامون بادلارای کثیفشون مخرن دشمنی یعنی چی
فرحناز
| Iran (Islamic Republic of)
۱۶ آبان ۱۴۰۱ - ۱۱:۵۷
چرااا چرتتتت میگیدددد خب هر کسی یجور خوشحالیشو تشون میده..مگههه شما میدونید چقدر سختی کشیدن و زحمت کشیدن.اصلا کشتی ها رو دیددید... بعدم چرا سیاسی میکنید.‌در تعجب نیس کشوری که فقط ادما ادعا دارن و بیعار و تن پرورن فقط حرففف حرففف باشه ن عمل
مریم
| Iran (Islamic Republic of)
۱۶ آبان ۱۴۰۱ - ۱۲:۴۵
وقتی آذربایجان جولانگاه دشمنان و تجزیه گرانِ ایران شده و هزار جور شامورتی بازی حتی با خرید داوران برای ایران و ورزشش و رزشکاراش در میان بهتر کار اینه که شمشیر در مقابل شمشیر چه با حرف چه با رفتار و عمل....پاینده ایران و ایران و مرگ بر دشمنانش از هر تبار و هر جا....
حسین
Iran (Islamic Republic of)
۱۶ آبان ۱۴۰۱ - ۱۰:۳۲
قدراین جوانان وطن پرست رابدانید۰ اینهاسرمایه های ایران عزیزماهستند ظاهر وباطنشان همین است
موتور سوار
| Iran (Islamic Republic of)
۱۶ آبان ۱۴۰۱ - ۱۲:۱۶
درود ب فرزندان غیور ایران.
واقعا دلم اتیش میگیره وقتی خودمون کاری کنیم ی عده سوسک خور و سوسمار خور تو ..عروسی باش
ایرانی قدرتو بدون
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶ آبان ۱۴۰۱ - ۱۰:۳۸
درود بر شرفت که پشت کشورت هستی .کسانی که شادی نمی‌کنند یعنی طرفدار اغتشاشگرند اگر کشور دو جناح باشد یعنی ۵۰ درصد موافق و ۵۰ درصد مخالف که ۱۰۰ البته طرفدار انقلاب اسلامی بیشتر است حالا بنا بر نصف نصف می‌گذاریم ورزشکارانی که با پول این کشور به مسابقات اعزام می‌شوند نباید موقع قهرمانی سر افکنده باشند چون نصف را با پول همان ملت موافق اعزام شده اند.پس مواظب باشند که در آن دنیا جوابگو خواهند بود .در چیزی که به آنها ربطی ندارد دخالت می‌کننداگر دولت بد است با پولش برای خودشان اعتبار جم نکنند.بنظرم کلاهبردار واقعی همین ورزشکار ها هستن.دشمن شاد نباشیم اگر از ملت کسی کشته شده ماهم ناراحتیم ولی از نیروهای امنیتی و بسیجیان هم شهید شده اند که آنها بر حسب وظیفه دفاع می‌کنند.خانواده این حافظان هم از دل همین مردمند.چرا برا از دست رفتن این حافظان ناراحت نیستید.انصاف هم خوب چیزیست
ایران آرامش امنیت
| Iran (Islamic Republic of)
۱۶ آبان ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۷
شیر مادر حلالت متاسفانه جدیدا بسیجی و روحانی کشی افتخار شده تومملکت اسلامی
و یکی مثل آقای فوتبالیست خارج نشین نون ب نرخ روز خور وطن فروش که عارم میاد اسمش رو بیارم شده قهرمان ملی
روحت شاد حاج قاسم کاش بوری
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
۱۶ آبان ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۹
پول مردم که بیشترشم میدزدند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
۱۶ آبان ۱۴۰۱ - ۱۶:۵۳
حرف حق زدید .مگر همین بسیجی و نظامی فرزندان این خاک نیستند .فقط دشمن به مرزها اومدنی عزیز میشن.واقعا اینایی که به بهانه ی مهسا این کارها رو میکنن مگر ندیدن خانوم امینی خودش تو لباس کوموله آهنگ میخونه .پس وقاحت تا کجا دوست ندارن گم شن برن از ایران نمیرن چون خودشون هم میدونن هیچ کشوری این خائن ها رو راه نمی‌ده .زنده باد بسیجی ها و نظامیان این خاک
سعید
Iran (Islamic Republic of)
۱۶ آبان ۱۴۰۱ - ۱۰:۴۰
آفرین به امید خدا قطعا شما هم مثل آقای دبیر پله های ترقی رو چنتا یکی طی خواهید کرد و به درجات بالا با حقوق و مزایای عالی خواهید رسید
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
۱۸ آبان ۱۴۰۱ - ۰۷:۰۸
کم اوردین توهین میکنی درود بر جمهوری اسلامی
مجتبی کریمی
Iran (Islamic Republic of)
۱۶ آبان ۱۴۰۱ - ۱۰:۴۴
درودبرسربازوطن
مستعار
| Netherlands
۱۶ آبان ۱۴۰۱ - ۱۴:۲۹
احترام گرفتن بدونه کلاه توهینه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
۱۹ آبان ۱۴۰۱ - ۱۲:۲۳
یه مشت آدم بی دین ومذهب که دوست دارن فقط لخت بشن وخودشونوبا همه نشون بدن گزک دادن دست این آشغالای که همیشه پشت سرایران زرمفت میزنن اونام ای
ن احمق هارو بیشترفیت میدن و بیشتر تحریک میکنن یکی نیست به اینا بگه شماجوانایدکه دارید یکی یکی کشته میشید به اوناکه دارن شمارو تحریک میکنن میفرستن جلو که چیزی نمیشه ودارن راحت زندگیشونو میکنن توروخدا یکم فکرکنین که این شبکه های بی بی سی وایران اینترنشال واینا دوست ما نیستن که دارن فقط جووناروباحرفاشون گول میزنن
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶ آبان ۱۴۰۱ - ۱۰:۴۸
شادی درلحظه فردافراموشیم .چون مشکلات هست تحریم هم نمیزاره مسولین زحمت کش نیروی خدوم کارخودشونو انجام بدن.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶ آبان ۱۴۰۱ - ۱۰:۴۹
درود بر شرفت .شیر مادر نان پدر حلالت دلاور.مرگ بر سلبریتی های وطن فروش علی کریمی و علی دایی ووووووو
هادی
| Iran (Islamic Republic of)
۱۶ آبان ۱۴۰۱ - ۱۲:۴۵
مرگ‌برشما‌که‌نفهم‌وبیغیرتیدوقتی‌علی‌دایی‌درراه‌وطن‌‌باطحال‌پاره‌بازی‌میکرد‌شما‌معلوم‌نبود‌درکدام‌سوراخی‌پنهان‌بودیددایی‌شرف‌وآبروی‌ورزش‌وملت‌ایرانه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
۱۶ آبان ۱۴۰۱ - ۱۴:۵۹
لعنت به همه ی اونایی که دارن از پول این مملکت میخورن و بعد مثل یه کفتار می افتن به جون این مردم ،لعنت به هر چی بیشرف و خائن ...
ایرانی
| Iran (Islamic Republic of)
۱۷ آبان ۱۴۰۱ - ۰۳:۳۸
الکی به آقای علی دایی توهين نکن چندروز قبل آقای دایی ۵۰نفر اززندان غیرعمدازاد کرد شمااقای دایی رو نمشنای زودقضاوت نکن برو دهنتو آب بکش
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
۱۷ آبان ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۶
این آغای دایی کیه که واسه ما آدم شده؟ اگه گل زدن به مالدیو و کامبوج هنره من یک میلیون تا گل میزنم بهشون در عرض سی دقیقه!!!! اینا عرضه داشتن مارو جلو مکزیک سرافکنده نمیکردن
سارا
United States of America
۱۶ آبان ۱۴۰۱ - ۱۰:۵۱
خانمى هستم حدود ٧٠ سال عمر كرده ام ولى به نظر خودم ١٠٠٠ سال أست . فقط خواستم يك نظر كه حتماً غلط هست بدم .
پيشاپيش عذر خواهى ميكنم از جوانان وطنم .

تا زمانى كه تعصبهاى بى مايه و باورهاى بى پايه داشته باشيم و به خود زحمت ندهيم كه به داناني خود وتواناىيهاى تكيه كنيم
همين أست ديدم ميبينيم و خواهيم ديد خواهند ديد .!!!!!!!
nastarannargesi
| Iran (Islamic Republic of)
۱۶ آبان ۱۴۰۱ - ۱۱:۵۶
تعصب بیمایه ؟ وطن پرستی تعصب بی مایه هست؟ .وقتی بازیهای جام جهانی رو میبینی تیم ها که بازی رو میبرن طرفداران اون کشور خودشون جر میدن ....یا نمیدونی وطن چیه .یا سرت تو اخور جاییه.اره اقای ۲۵ ساله ترک زبون شده
انسان
France
۱۶ آبان ۱۴۰۱ - ۱۰:۵۴
ترویج تفرقه و تعصبات قومیتی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
۱۶ آبان ۱۴۰۱ - ۱۱:۵۲
عجبببببببب چرت و پرت گویی تو ذات برخی ادما هست
Ali
Iran (Islamic Republic of)
۱۶ آبان ۱۴۰۱ - ۱۰:۵۵
دست از دشمن تراشی بردارید وبه تمامیت و استقلال کشور ها احترام بگذارید فاشیست رو متوقف کنید دوران امپراطوری ها به پایان رسیده
nastarannargesi
| Iran (Islamic Republic of)
۱۶ آبان ۱۴۰۱ - ۱۱:۵۸
افرین ...اینو به باکوی بیشرف بگو که ارامنه رو میکشه واسه کشور گشایی ....فاشیست جون ...دیگه امثال تو شناخته شده ان ....اینجا مرزو وبوم لر و کورد و فارس و بلوچ و خراسان و ....هست .....جمع کن بساتتو
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
۱۶ آبان ۱۴۰۱ - ۱۸:۱۱
مرگ بر کافر
محسن
| Iran (Islamic Republic of)
۱۶ آبان ۱۴۰۱ - ۲۱:۳۴
خدا خیرت بده!اینو به رجب عردوغان بفهمون !
ایران
| Iran (Islamic Republic of)
۱۶ آبان ۱۴۰۱ - ۲۱:۴۹
یه مشت مشنگ احمق بیسواد فقر و فلاکت مردم‌ رو نمی بیند اگه کسی ميگه کار نیست ميگن فلانه اگه میگن تورم‌ زیاده میگن از اونهاست اگه میگن تمام بیت المال رو چرا غارت میکنید میگن دشمن‌ خارجی بابا حماقت و ناداني و خريت چقدر دیگه
وحید
| Iran (Islamic Republic of)
۱۷ آبان ۱۴۰۱ - ۰۰:۵۷
خاک تو سر طوطی های تایپیست
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
۱۷ آبان ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۸
نه که تو تورچیه اصلا فقیر نیست و وضع مردمشون توپه و به خاطر ارزش به شدت بالای لیر دارن عشق و حال میکنن!!!!:)))))
رسول
Iran (Islamic Republic of)
۱۶ آبان ۱۴۰۱ - ۱۱:۰۳
با این حرکات تکلیف ملت فارس و تورک مشخص میشه
گیسو
| Iran (Islamic Republic of)
۱۶ آبان ۱۴۰۱ - ۱۱:۵۱
وا چ ربطی داره ب ترک و فارس..‌اخه چرا همه رو جو میدید.چرا همه چیزو سیاسی میکنید..اصلا کشتی رو دیدید؟؟میدونید چقدر زحمت کشیدن و چقدر کشتی های سختی گرفتن.بهرحال خوشحالیشو اینجوری نشون داده
زاگرس
| Iran (Islamic Republic of)
۱۶ آبان ۱۴۰۱ - ۱۲:۵۴
ملت فارس و تورک مشکلی باهم ندارند،اما ابرقدرت های جهان خوار،سعی دارند بین فارس و تورک و فارس عرب و ،،، اختلاف افکنی کنند تا راحت تر
ببلعندشان،ملتهای فارس زبان و ترک زبان و عرب زبان باید بدانند،همه که باهم متحد شوند شاید بتونن جلوی یکی از ابرقدرت های شرقی یا غربی را بگیرند،،،،
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
۱۶ آبان ۱۴۰۱ - ۱۳:۱۲
کسی با ترک ها کار نداره
اگه ترک های ایران خودشن رو ایرانی میدونن که نباید از این کار ناراحت شن اون دهن کجی بود ب کشور آذربایجان که پررو شده
اینجا ایرانه ترک و لر و کرد و .... هم نداره
نمیدونم مردم چ مرگشون شده که اینجوری دارن یارکشی میکنن
قبلا جنگ سنی شیعه میخواستن راه بندازن حالا افتادن ب جون قومیت ها
اون ترکی که شما میگی یکیش مثل شهید باکری بود که واسه همین ایران از جونش گذشت مثل هزاران ترک و بلوچ و کرد و فارس.... دیگه
قبل از هر چیزی ایرانی باشین لطفا
علیرضا شکوری
Iran (Islamic Republic of)
۱۶ آبان ۱۴۰۱ - ۱۱:۰۶
ماشاالله ب ایمان محمدی /جانم فدای ایران /درود بر شرفت /شیر مادر حلالت
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
۱۶ آبان ۱۴۰۱ - ۲۳:۲۴
وطن پرست واقعی درود بر ایران و ایرانی
M
Iran (Islamic Republic of)
۱۶ آبان ۱۴۰۱ - ۱۱:۱۱
درود به شرفت .درود به ایران عزیزمان که چنین قهرمانانی راپرورش داده
ابراهیم
Iran (Islamic Republic of)
۱۶ آبان ۱۴۰۱ - ۱۱:۲۷
اونی که سلام نظامی میده
لااقل احترام سرود ملی را حفظ می‌کرد
گیسو
| Iran (Islamic Republic of)
۱۶ آبان ۱۴۰۱ - ۱۱:۵۲
ماشالله ب غیرتشون..کسی فکرشم نمبکرد قهرمان بشن..این شیر مردان ایران زمین حرمت همه چیزو میدونن
یوسف
Netherlands
۱۶ آبان ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۱
درودبرغیرتت کشتی گیرعزیزپهلوانی برازنده شماست نه اون فوتبالیست بی غیرتی که بین ملت ماتفرقه می اندازه.باپول این مملکت فوتبال بازی کردن حالاشدن دشمن ملت.یاشاسین ایمان محمدی یاشاسین ایران ملتی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
۱۷ آبان ۱۴۰۱ - ۱۳:۵۳
دقیقا
احسنت
یه متن ترکی میخوام خطاب به همون شوتبالیستهای بیغیرت بگم ترجمش هم میکنم: آغای دایی سنده بیر عرضه واریدی اللها خاطر بیر گل مکزیکه ویراسان؟ غیرتون اولسیدی اوردا کیشی تکین دایاناردون!
اگه امثال این شوتبالیستها غیرت داشتن جلو مکزیک چرا کم میاوردن؟؟؟؟
ا
Netherlands
۱۶ آبان ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۸
از دبیر‌باید‌پرسید.کار‌سیاسی‌کردن‌‌در‌کنار‌کشتی....و‌اصولا‌ورزش‌‌پس‌بستگی‌به‌موقعیت‌داره.؟اینجا.....اشکال‌نداره؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
۱۷ آبان ۱۴۰۱ - ۱۳:۵۶
نه شعارهای دری وری دادن تو ورزشگاه ها و بی حرمتی به نام خلیج پارس و زنده باد عرعردغان گفتن اصلا سیاسی نیست!!!!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶ آبان ۱۴۰۱ - ۱۱:۴۱
هزار ماشاالله دمت گرم.
حسام
Iran (Islamic Republic of)
۱۶ آبان ۱۴۰۱ - ۱۱:۴۶
ببینید مردم چقدر ناراضی هستند که ورزشکارامون بعد از پیروزی نه شادی کردن نه سرود ملی خوندن تا کی میخوان ناراضی بودن مردم رو نادیده بگیرن
گیسو
Iran (Islamic Republic of)
۱۶ آبان ۱۴۰۱ - ۱۱:۴۹
وای ماشالله من کشتی ها رو دیدم چقدر سخت بودد‌.. با جو سنگین که داور و تماشاچی کلا ب نفع آدربایجان بود و الکی خطا و اخطار میدادن..وای خدا و غیرت بچه ها باعث پیروزی شد..‌. کسی فکرشم نمیکرد قهرمان بشن با این همه جوان گرایی
سارینا
Iran (Islamic Republic of)
۱۶ آبان ۱۴۰۱ - ۱۱:۴۹
الان چرا کلیپ باز نمیشه
سارینا
Iran (Islamic Republic of)
۱۶ آبان ۱۴۰۱ - ۱۱:۵۲
متنی که فرستادم چرا خودم نمیبیبنم
nastarannargesi
Iran (Islamic Republic of)
۱۶ آبان ۱۴۰۱ - ۱۲:۰۲
باکو شده لونه دشمن و بیشرف جماعت ....
Amir
| Iran (Islamic Republic of)
۱۶ آبان ۱۴۰۱ - ۱۵:۱۵
تو چرا اونجات میسوزه ، تو مگه مالک مملکتی که همه رو از کشور بیرون میکنی؟ آذربایجان شده یه سنگ بزرگ که میترسید هر لحظه بیفته رو مخ معیوبتان، آذربایجان بده ولی فلان کاره ای مثل جنابعالی همش تو کشورهای ترک زبان در حال کثافتکاری هستش،خوب ببند در گاله رو،
مئزی قوشاچایلی
| Iran (Islamic Republic of)
۱۶ آبان ۱۴۰۱ - ۱۸:۱۲
عیران هم هم مملکت گل و بلبل و سبزه که از در و دیوارش فراوانی چ رفاه و ة امشب و آسایش و امنیت می‌باره
واقعا که نخودمغزی هم حدی داره
محسن
Iran (Islamic Republic of)
۱۶ آبان ۱۴۰۱ - ۱۲:۱۱
یه جوری اب وتابش میدین انگار رودنیل راباعصاشکافته .من یک سربازوطنم که هشت سال مقابل تجاوزدشمن ایستادم اکنون نان برای خوردن ندارم دولت محرومان حتی یارانه هم بهم نمیده .اگربرای امریکا یا اسراییل اینجوری خدمت میکردم الان سینه ودوشم پرازمدال بود .برین بابا کدام وطن کرام سرباز
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
۱۶ آبان ۱۴۰۱ - ۱۳:۱۶
الان هم دیر نشده برادر
همینطوری با این حرفا داری ب آمریکا و اسرائیل خدمت میکنی زیاد حرص نخور
مجید
| Iran (Islamic Republic of)
۱۶ آبان ۱۴۰۱ - ۱۳:۲۶
اگر واقعا راست میگی سرباز وطن بودی!! برات متاسفم که خودت رو هم سطح سربازان وحشی اسرائیل و امریکا میبینی.
فاتحه ی خودت رو بخون بدبخت وطن فروش.
یاد امثال طلحه و زبیر افتادم!!!!!
تاریخ همیشه درحال تکراره...... .
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
۱۶ آبان ۱۴۰۱ - ۱۶:۴۲
من به شخصه شرمنده شما هستم برادر ارجمند ،متاسفانه خیلی از افراد مسائل رو یا درک نمیکنن یا کلا زدن توی جاده خاکی ،آخه برادر یه کم به اقتصاد مملکتت نگاه بکن بعد بیا ادعای وطن پرستی کن ،والله کسی مشکلی با این مملکت نداره تمام حرف مردم عزیز فقط مشکل اقتصادیه با این همه سرمایه ملت اکثریت گرفتار
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
۱۶ آبان ۱۴۰۱ - ۱۸:۱۵
حتماً لیاقت نداشتی وگرنه اون سربازایی که برا دفاع وطن رفتن خیلی هارو میشناسم زندگی سختی میکنم اما وطن را نمی فروشن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
۱۷ آبان ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۰
تو هنرش رو داری همین رو انجامش بده!!!! اگه راست میگی بگو دقیقا کی هستی؟؟؟؟ هرچند که کاملا واضحه که دروغ میگی و با آه و تاب داری شعار نویسی میکنی!!!! ما هم با این شرایط وخیم اقتصادی زیاد روبراه نیستیم ولی دلیل نمیشه امنیت مملکت رو بهم بزنیم یا بپریم تو آغوش دشمن!!!!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶ آبان ۱۴۰۱ - ۱۲:۱۵
این بنده خدا خودش نظامی بود
سال گذشته هم در مسابقات نظامی جهان مدال گرفته
چرا الکی بحث میکنین
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
۱۷ آبان ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۸
بحث الکی رو کسایی میکنن که با شعارهای مسخره شون به خلیج تا ابد پارس اهانت میکردن و احمقانه از عرعردغان حمایت میکنن اونم تو ورزشگاه!!!! و ورزش رو قاطی سیاست میکنن!!!!!!!!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶ آبان ۱۴۰۱ - ۱۲:۱۵
سلام خسته نباشید شما عزیزان که باعث اذت خود وایران سدی دربرابر کشورهای آنها ی که چشم دیدن ایران را ندارند دستان درد نکند
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶ آبان ۱۴۰۱ - ۱۲:۱۶
در یک نظر سنجی از ورزشکاران به عنوان سرباز وطن نام می برند ،اگر بعضی از اینها سرباز بودند برای دفاع می رفتند الان من خانم وضعیتم مثل زنان سوریه بود من به اینها افتخار نخواهم کرد حتی اگر در تمام رشته ها برنده شوند اینها را نباید قهرمان نامید چرا که فقط برای پول می روند فکر نکنید اینها بخاطر مردم ناراحت هستند جاس برسه مثل کریمی فرار را بر قرار ترجیح می دهند واز دور آشوب گران را هدایت می کنند وگرنه همه ما از وضعیت کشور ناراحت و نگران هستیم هم برای جوانان ساده لوح وهم برای محافظان امنیت اما در کشورهای دیگر وطن فروشی زشت است بخصوص که دشمنان چشمشان به نمایندهگاه ما در رشته های مختلف است
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
۱۶ آبان ۱۴۰۱ - ۲۲:۳۲
تقریبا همه ی مردم ایران بر اساس آزمایش‌های ژنتیکی از یک نژاد هستن( آریایی) ولی بیش از ۹۰ درصد به ادیان بیگانه( اسلام ، مسیحیت ، یهود) درآمده و حدود ۲۵ درصد هم به زبان‌های بیگانه ( ترکی و عربی) سخن می‌گویند ببینید تمام دشمنان ایران و تجزیه طلبان در یک چیز با هم اشتراک دارند سپاهی ها وبسیجیها و آخوند ها مسلمانند مجاهدین یا منافقین مسلمانند کمونیستها هم یه مقدار به اسلام معتقدند کردهای خائن جدایی طلب تعصب زیادی نسبت به دین اسلام دارند بلوچهای ضد ایرانی مسلمان متعصبند کردهای ترک زبان شده برادر کش به اسلام خیلی معتقدند لرهای عرب زبان شده تجزیه طلب شدیدا مسلمانند حتی آن بخش از سلطنت طلبها که اگر پست بگیرند خیانت و دزدی می‌کنند هم مسلمانند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
۱۷ آبان ۱۴۰۱ - ۱۴:۵۱
تو از قهرمانی این پسران شجاع و توانمند ناراحتی!!!! همین و بس!!!! احساسات مریضت رو با وطن پرستی پوشش نده!!!!
حسینی
Iran (Islamic Republic of)
۱۶ آبان ۱۴۰۱ - ۱۲:۲۱
درد بلات بیفته جون کریمی بی شرف وخود فروخته
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶ آبان ۱۴۰۱ - ۱۲:۲۹
سلام خسته نباشید خدمت تمام ورزشکاران عزیز یک موقع غرور نگیری چون مردم ایران واقعاً سنگ تمام در پیروزهاشما داشتن با دعا احترام به سرود ملی احترام به خودتان است دربرابر کشورهای ک چشم دیدن ایران عزیز را ندارند
ایران
Iran (Islamic Republic of)
۱۶ آبان ۱۴۰۱ - ۱۲:۳۰
درود بر سربازان میهن پرست
مرگ بر اغتشاشگر
مرگ بر تجزیه طلب
مرگ بر غربگرا و شرقگرا
زنده باد ایران
Amir
| Iran (Islamic Republic of)
۱۶ آبان ۱۴۰۱ - ۱۵:۱۸
فقط مرگ رو بلدی؟ معلومه جیره و مواجبت به موقع دستت میرسه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
۱۷ آبان ۱۴۰۱ - ۱۴:۵۶
لازم نیست که اینهمه علیه غرب و شرق هم شعار بدی، تو همین شرق و غرب خیلیا بودن که بهمون خدمت کردن و خدمت هم میکنن، امثال تو وطن پرست نیستید خائن به وطنید میخواهید عامدانه ایران را منزوی کنید مشکل ما همین تجزیه طلبان و اغتشاشگران و ...
علی
Iran (Islamic Republic of)
۱۶ آبان ۱۴۰۱ - ۱۲:۳۴
گشتی گیر نبود بلکه کسی است که می خواهد بین دو کشور اختلاف بیاندازد. ما ارمنستان روابط دوستانه داریم. اما با آذربایجان بی مهری می کنیم. تغییر نوار مرزی نقشه روسیه است و در توافقنامه بین روسیه، ارمنستان و آذربایجان نوشته شده است. اما ایران جرات نمی کند به روسیه اعتراص کند، راستی روسیه چند درصد دریای خزر را به ایران داد. حدود 13 درصد، چرا دوستان فارسی جرات اعتراض به روسیه را نداشته و ندارند و نخواهند داشت. بیدار شوید و دوست و دشمن را خوب بشناسید. آذربایجان از دوستان ایران است
مرگ بر اسرائیل
| Iran (Islamic Republic of)
۱۶ آبان ۱۴۰۱ - ۱۳:۱۵
از اسرائیلی هایی که پناه داده کاملا مشخصه
البته احتمالا شما اسرائیل رو هم دوست و برادر میدونین
بهروز
| Iran (Islamic Republic of)
۱۶ آبان ۱۴۰۱ - ۱۵:۰۱
احسنت.اینو به خانم نسترن بگو که داره خودشو میکشه تا آذربایجان رو دشمن ایران نشون بده.التماس شعور
Amir
| Iran (Islamic Republic of)
۱۶ آبان ۱۴۰۱ - ۱۵:۱۹
دوستان فارسی تخصص در زر زدن دارند و بس
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
۱۷ آبان ۱۴۰۱ - ۱۴:۵۸
دریای خزر چه ربطی به روسیه دارد؟ سهم آبی ما دست همین جمهوری جعلی باکوست!!!!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
۱۷ آبان ۱۴۰۱ - ۱۵:۰۴
دریای خزر چه ربطی به روسیه دارد؟ مگر روسیه دریای خزر را تقسیم بندی کرد؟؟؟؟ تو اینو بگو باید جمهوری جعلی باکورا دوباره به ایران برگردانیم!!!!! و همچنین سهم آبیمان از دریای خزر!!!!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶ آبان ۱۴۰۱ - ۱۲:۳۷
درود ب شیر م ردانی که به وطن و پرچمش تعصب دارند خاک پاشونیم
حسام
Iran (Islamic Republic of)
۱۶ آبان ۱۴۰۱ - ۱۲:۵۶
تو که بلد نیستی بنویسی نخاله چرا چرت میکی
اسم
Iran (Islamic Republic of)
۱۶ آبان ۱۴۰۱ - ۱۲:۵۹
آذربایجان کشور همسایه و مسلمان نشین و عمدتا شیعه هستن اگه کار قشنگیه تو. کشور ارمنستان که دستشون به خون مسلمونا آلوده اس انجام بده اما در حالت کلی ورزش برای صلح خوبه نه نفرت افکنی و دشمن تراشی
کامران
| Belgium
۱۶ آبان ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۸
دیگه دیره این حربه تاریخ مصرفش تموم شد جمهوری اسلامی،با همین ادراک جنگ اول آرتساخ به حیدرعلی اف گمک هم کرد .توله ش الهام با خریت ذاتیش،کاری کرد که شما وطن فروشها دیگه نتونین با کوبوندن اسلام تو سر،حکومت وادارش،کنین به اشتباه پشت علی اف بایستع. کشور مسلمان وبرادری که در اغتشاشات بیش از بیست تروریست دوره دیده وارد ایزان کرده؟کشور مسلمانی که بدستور علی اف برگزاری محرم و تاسوعا و عاشورا ممنوعه؟ کشور،مسلمانی که مهمترین پایگاه جاسوسی و نظامی اسرائیل رو در خودش جا داده؟ دیگه این بهانه واهیتون واسع حکومت هم نخ نما شده . وقتی مانور سپاه پل متحرک و عبور از ارسه یک معنی داره یعنی تموم شد سو استفاده شما وطن فروشان تخم مغول از اسم اسلام واسه وطن فروشی.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
۱۷ آبان ۱۴۰۱ - ۱۵:۰۷
صدام هم مسلمان بود خاوری و احمق کسروی هم مسلمان بودند!!!!
مهدی
Iran (Islamic Republic of)
۱۶ آبان ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۳
وطن فروش کسی است که جنوب ایران و داده به چین شمال کشورم داده به روسیه چیزی که واضح و مشخصه نیازی به دعوا کردن نداره به قول یک سریها یکم بصیرت
آیا آینده روشنی می‌بینید از این کشور همه چی رفته از این کشور امید آرزو زندگی محیط زیست و.....
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
۱۶ آبان ۱۴۰۱ - ۱۶:۰۱
این شدحرف حساب
کیان ایرانی
| Iran (Islamic Republic of)
۱۶ آبان ۱۴۰۱ - ۱۶:۵۳
میشه دقیقا توضیح بدی چیو تو شمال دادن روسیه وچیو تو جنوب دادن چین، اخوی؟
والا وقتی از گوینده این جمله سوال میکنی توی جواب میمونه
.......بدبختی الان کشور ما همینه ملت اکثرا شدن فوروارد
کن مطالب و کلیپهاییکه خوردشون میدن. و کوچکتریین تامل و تفکری هم ندارن ببینن چه واقعیتی پشت مسایل هست
شهریار
| Iran (Islamic Republic of)
۱۶ آبان ۱۴۰۱ - ۱۷:۳۳
وقتی خودشن رابه خواب زدن با
لگدهم توی پهلوشون بزنی بیدار
نمیشن یک مشت دوزداره مملکت
رااداره میکنه معلوم حال مردم
خرابه.دوزاردینشان هم بربادرفت
ناشناس
Iraq
۱۶ آبان ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۴
بفهمید نفهمهای وطن فروش دارید کشور تکه پاره میکنید دارید بلایی که سرسوریه لیبی عراق اومد میارید به خدا قصم نه ایران اینتر نشنال دوست ودلسوز ماست نه شما تفرقه افکنا علی دایی وعلی کریمی هردوهشون خاعنن
Amir
| Iran (Islamic Republic of)
۱۶ آبان ۱۴۰۱ - ۱۵:۲۲
کاش تو هم به اندازه دایی و کریمی خائن بودی که این نوع خیانت جسارت و شهامت میخواد که تو یکی نداری
سعید
| Iran (Islamic Republic of)
۱۶ آبان ۱۴۰۱ - ۱۶:۳۸
پسر خوب! قصم نه، قسم - خاعن نه، خائن. ۱۸ شدی از هر غلط ۱۰ مرتبه تمرین کن. ضمناً اون گوشه پرچم کجاست؟؟ یکی از همون کشورا که گفتی نیست؟
Ensaniat
| Iran (Islamic Republic of)
۱۶ آبان ۱۴۰۱ - ۱۷:۴۳
ازرانت واختلاس توچه قدر کاسب شدی که علی دایی وعلی کریمی را خاعن خطاب میکنی ؟معلومه زیاد چون بودن اینجور قهرمانها برای امثال تو که ۴۳ ساله ملت ترکه کردید یک کابوس هست
محمد
Iran (Islamic Republic of)
۱۶ آبان ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۴
حالا اگر گشتی گیر ایرانی نتیجه را واگذار می کرد و حریف یک حرکت دیگر میکرد باز این چرندیات را باز میگفتید ورزش پهلوانی چه ربطی به اشخاص دیگر دارد بعد از ۴۳ سال هنوز بعضی ها فهمشان رشد نکرده.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
۱۷ آبان ۱۴۰۱ - ۱۵:۲۳
بعله! ورزش پهلوانی که ابداع ایرانیان در به خاک زدن شانه ی تورانیان است قطعا ربطی به سیاست ندارد مادامی که مستطیل سبز نیز از سیاست به دور بماند و ...حرمت خلیج تا ابد پارس را نگه دارند!!!!
منیک پرپولیسی
Iran (Islamic Republic of)
۱۶ آبان ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۴
منیک پرپولیسی که هستم درهر رشته ای در هر لباسی که باشی باید ا رادت خودت را به کشورت نشان بدی وانچه که داری انجام میدهی نشان از سرباز بودن وعشق. به وطنت باشد. چه در صحنه بین المللی یا درهر کجای دنیا باید. به وطن عشق بورزی وآبروی وطن را در الویت قرار بدی درود به شرف هر ایرانی عاشق وطن و نظام مقدس جمهو ری اسلامی
میناب
Iran (Islamic Republic of)
۱۶ آبان ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۹
تف بر وطن فروش هاست مثل علی کریمی و علی دایی با پول همین مردم به اینجا رسیدن والان هم مردم رو در مقابل نظام و مردم قرار دادن تف به امثال شما خاک برسرت شما کنند که شدیم الگوی ورزشی مردم.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
۱۷ آبان ۱۴۰۱ - ۱۵:۲۷
قطعا
هرچند به جایی هم نرسیدند و اگر عرضه اش را داشتند الان در بوندسلیگا و لالیگا بودند و به جای گل زدن به مالدیو و کامبوج به مکزیک و برزیل گل میزدند
محمد
Iran (Islamic Republic of)
۱۶ آبان ۱۴۰۱ - ۱۳:۱۷
اینها همه به فکر خودشون هستن یه کم از جیره هاشون کم بشه واق واقشون شروع میشه تو این کشور دیگه کسی به کسی فکر نمیکنه گذشت سالهای 60 تا 67 که جنگ بود همه از خود گذشتگی میکردن
احمد
Iran (Islamic Republic of)
۱۶ آبان ۱۴۰۱ - ۱۳:۲۳
درود بر همدردیتان جوانان‌ ایران زمین
تبریزلی
Iran (Islamic Republic of)
۱۶ آبان ۱۴۰۱ - ۱۳:۲۸
من یه جانبازم و از حرکت کشتی گیر قهرمان کشورم افتخار میکنم و به نخاله ایی که همدست و همفکر بعضی از سلبریتی های فاشیست هست میگم آذربایجان سر ایرانه و تا آذربایجان و دیگر اقوام سلحشور ایرانی هست شما وطن فروش ها که سهله ارباب بزرگ تون هم که امپریالیسم آمریکا است هیچ غلطی نمی تواند بکند درضمن اگر بی حجابی تمدن باشد حیوانات از همه متمدن ترند آقای کریمی،دایی و همفکر های اونا
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶ آبان ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۳
انشالله به زودی امام زمان ظهور خواهد کرد . می فهمن اونایی که همش از بی دینی و شیطان پرستی می زنن دماغشان با خاک یکسان خواهد شد
فریدون آلپای
| Iran (Islamic Republic of)
۱۷ آبان ۱۴۰۱ - ۰۱:۱۷
اگه کمی مطالعه داشتی باشی میفهی که اگر سیزده نفر مسلمان درست و حسابی باشه ظهور انجام میگیره ..!!!
مگه با اینهمه اختلاص وحرام خاریو نارضیتی مردم فقیر زجر کشیده این ظهور در ابنجا انجام میشه ... نه عزیز خودتو غول نزن
...
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶ آبان ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۰
درود بر این ورزشکار با غیرت،
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶ آبان ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۶
کسی میدونه معنیش این احترام نظامی چیه؟
ایا مثل قهرمان تیرانداز المپیک و مهدی ترابی برای پاچه خواری اینکارو کرده؟ هز قماش اوناست؟
یا هدفش دهنکجی به اذربایجان بوده یا به مروم معترض ایران؟
هرکی واقعا میدونه بگه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶ آبان ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۸
درود بر شرفت محمدی قهرمان ننگ بر سلبریتیهای وطن فروش شیر مادر و نان پدر حلالت
اراز
Iran (Islamic Republic of)
۱۶ آبان ۱۴۰۱ - ۱۳:۵۱
حلال‌السون پهلوان‌سنسن....
علی
Iran (Islamic Republic of)
۱۶ آبان ۱۴۰۱ - ۱۳:۵۳
سلام
ما ترک ها تا جان در بدن داریم حافظ ایرانیم و بس
جانم فدای ایران و ایرانی از هر قومی
علی
Iran (Islamic Republic of)
۱۶ آبان ۱۴۰۱ - ۱۳:۵۳
سلام
ما ترک ها تا جان در بدن داریم حافظ ایرانیم و بس
جانم فدای ایران و ایرانی از هر قومی
مردم
Iran (Islamic Republic of)
۱۶ آبان ۱۴۰۱ - ۱۴:۱۱
نماد سلام فرمانده این پهلوان در کشور هم‌پیمان اسراییل مردانگی و شرف رو یاد سعید داد که مثل زنها بکشف حجاب کرد و بعنوان شادی گل مثال موهاشو قیچی کرد بدبخت زن دلیل و و بدبختر از اون علی دایی که با وقاحت از این حرکت دفاع کرد تاریخ گواه خواهد بود نام افراد سطحی و بی هویتی که با رفتار پوپولیستی وبی ارزش در کنار قصابان تجزیه طلب کومله و دمکرات ومنافقین خونخوار و هرزه های داخلی و خارجی مواجب بگیر اجنبی مقابل بزرگترین انقلاب مردمی شیعی ایستادند و به دستور ارباب آمریکایی و فواحش رسانه‌ای چون علی‌نژاد کشف حجاب کردند ، عریان شدند و هتک ناموس کردند و در قامت داعش جوان‌های پاک و مظلوم مومن ما را همچون اجدادشان شمر و خولی و یزید سوزاندند و سربریدند و مثله کردند ، هلهله کردند ثبت و.یقینا با این وحوش محشور خواهند شد.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
۱۷ آبان ۱۴۰۱ - ۱۵:۳۳
خاک تو سرش موهاشو قیچی کرد؟؟؟؟ مرد نیست طرف با عرض معذرت ...!!!! کیه این سعید؟
جناب خان
Iran (Islamic Republic of)
۱۶ آبان ۱۴۰۱ - ۱۴:۱۲
اولاً تو ذاتاً تراکتوری بودی، بیسوادی مثل تو لیاقت پرسپولیسی بودن رو نداره، درثانی، این یک رویداد افتخارآمیز ملیه، به مسئله باشگاهی چه ربطی داره!؟ شماها همان نادان‌های وطن‌فروشی هستید که پرچم نرکیه وجمهوری جعلی باکو رو به ورزشگاهها آوردید...!!! بهتره کمی کتاب بخونید...
علی رضا
Iran (Islamic Republic of)
۱۶ آبان ۱۴۰۱ - ۱۴:۲۱
من یک ترک آذربایجانیم و ایران سرای من است و هرکس مقابل پرچم ایران بایستد خون و جونش را از دست خواهد داد ما باهم (ترک کرد .بلوچ .لر.فارس...و..و.) ایرانیم.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
۱۷ آبان ۱۴۰۱ - ۱۵:۳۶
دمه تورچ دنن آذری
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
۱۷ آبان ۱۴۰۱ - ۱۵:۳۷
ما آذری هستیم نه ترک
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶ آبان ۱۴۰۱ - ۱۴:۲۵
خوب معنیشو بگو ما هم بدونیم.؟؟؟؟؟؟؟
آذربایجان
Iran (Islamic Republic of)
۱۶ آبان ۱۴۰۱ - ۱۴:۵۲
یاشاسین آذربایجان. من کل آذربایجان رو دوست دارم.دیگران هم هرکس هر جارو میخواد میتونه دوست داشته باشه
ناشناس
United States of America
۱۶ آبان ۱۴۰۱ - ۱۴:۵۸
تابلو قبلاً هماهنگ شده است این ها کینه ی عمیقی از تورک ها رو دارند چون از تاریخ ش خبر دارند
بهروز
Iran (Islamic Republic of)
۱۶ آبان ۱۴۰۱ - ۱۴:۵۸
خانم نسترن نرگسی. ... لطف کن تفرقه ننداز.اگه قوم‌های ایرانی نبودن شماها هیچ بودین.پس لطفا خفه
Sajad
Iran (Islamic Republic of)
۱۶ آبان ۱۴۰۱ - ۱۵:۰۶
درد و بلات بخوره به یه عده وطن فروشا
بنام
Iran (Islamic Republic of)
۱۶ آبان ۱۴۰۱ - ۱۵:۱۴
من توی خدمت سربازی بخاطر همین سلام نظامی یک هفته اضافه خوردم ،،از مرخصی اومدم تو پادگان یهو فرمانده اومد با ماشین رد بشه من سلام نظامی دادم ،،بعدش منو برد دفتر بعد اضافه گفت مردک سلام نظامی بدون کلاه نظامی یعنی فش فهمیدی ،،حالا سلام نظامی نیست این این ی حرکت من در اوردی ،،سلام نظامی اسمش روشه یعنی با لباس فرم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
۱۷ آبان ۱۴۰۱ - ۱۵:۴۴
این رسم احمقانه هم از پهلوی مانده که جالبه این نظام جمهوری مثلا اسلامی نمیخواد جمعش کنه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶ آبان ۱۴۰۱ - ۱۵:۲۴
خدالعنت کنه کسانی رااینطورملتوریختن به جون هم وخودشون دارندمملکتوچپومیکنندوبه ریشه منوشمامیخندندماهممون هموطنیم وهمیشه توهرشرایطدرکنارنظام بودیم وهمه باهم دوستومهربون...ولی بعضیابخاطره منفعت خودشون چجورامثال ماوشمارابه جون هم انداختندواعصاب برامون نذاشتندماحتی تونظردادنم داریم بهمدیگه بی احترامی میکنیم وهمدیگه راوطن فرشودشمن میدونیم واقعاخداازشون نگذره
Nader
Iran (Islamic Republic of)
۱۶ آبان ۱۴۰۱ - ۱۵:۲۴
خاک تو سر علی دایی و علی کریمی....من ترجیح میدم طرفدار حق باشم حتی اگه یه نفرم منو لایک نکنه .این بیشعورا میترسن فالوراشون بریزه.وجدان دراین جماعت در حد صفر . واقعا متاسفم برا اونایی که لیدر شون مهرداد پولادیه!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶ آبان ۱۴۰۱ - ۱۵:۲۶
اگه شما ایرانی هستی پس چرا به اسطوره های ورزشی داری توهین میکنی؟مردم توفشار اقتصادی هستن وظیفه دولت هست وظیفه حکومت هست که به اقتصاد افسار گسیخته سامان بده پس این وسط شخص یا اشخاص خاصی رو محکوم نکنید.ورزش
نظمی
Iran (Islamic Republic of)
۱۶ آبان ۱۴۰۱ - ۱۵:۳۸
چرا نباید سلام نظامی دهد کار خوبی کرد سلام نظامی یعنی سلام بر شهدای وطنم ایران من خودم همیشه عادت کردم سلام نظامی به شهدا بدهم اشکالی ندارد وقتی الهام علی اف
وقتی کشور آذر بایجان را کرد مقر تروریست ها اسرائیل ها علیه کشور ایران الهام شعیه کشور آذربایجان را زندانی می کند نمی گذارد مراسم مذهبی برگذار کنند اگر قاجاریا ایران را با فتنه انگلیس خبیث کشور بزرگ ایران را دودستی تقدیم نمی کرد حال ما کشوری به نام آذر بایجان جود نداشت پس این غتشاشات اخیر دوبار می خواهند ایران عزیزمان را تجزیه کنند مواطب گرگ ها باشید
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶ آبان ۱۴۰۱ - ۱۵:۴۱
روسیه خیلی وقته ایران رو ماشه اهداف شومش کرده و ایران از ترس مجبوره هرکاری بکنه حتی جای دوست و دشمن رو عوض کرده ..تهش هم چی؟که بگن ایران قدرتمنده ؟ایران اگه قدرتمند بود الان چوری نبود ...
لیسانس مسافرکش
Iran (Islamic Republic of)
۱۶ آبان ۱۴۰۱ - ۱۵:۴۱
انگ وطن فروشی به هیچکس نزنید...شکم سیر از گرسنه خبرنداره...چون وقتی شکم ت سیر شد اونی که از گرسنگی زده به سیم آخرو درک نمیکنی .گناه امثال من چیه یک عمر باسختی باعزت زندگی کردم درس خوندم ولی الان جز یک مسافرکش بخورنمیر نیستم حتی یک بیمه هم ندارم .بیایدازدردصحبت کنیدتا اگه کسی دردونمیدونه به مرور درکش کنه.هردردی
علیرضا
Iran (Islamic Republic of)
۱۶ آبان ۱۴۰۱ - ۱۵:۴۲
بیشرف خودتی که به دیگری میگی بیشرف. کرد ترک بلوچ عرب همشون خاین دوتا فارس باقیمانده از پهلوی منزه زاده؟ جمع کن مملکت داغونت اندازه باکو عرضه نداره. حالا چسبید به ... ارمنی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
۱۶ آبان ۱۴۰۱ - ۲۲:۴۶
مطمئن باش اگه یه پستی به تو بدن حتما دزدی میکنی
کیوان
Iran (Islamic Republic of)
۱۶ آبان ۱۴۰۱ - ۱۵:۴۳
مشکل اینه که هرکه تو کار خودش خبره میشه فکر میکنه همه چیز دانه ورزشکار رو چه به سیاست .
علی
Iran (Islamic Republic of)
۱۶ آبان ۱۴۰۱ - ۱۵:۴۹
از بیشعوری بچه های تیم ملی ماس که هرجا برن حتی در ورزش دوسدارن یه اثر سیاسی بجای بگذارن
عاشق ایران
Iran (Islamic Republic of)
۱۶ آبان ۱۴۰۱ - ۱۶:۰۰
عزیزان دعوا چرا؟
من خودم ترکم، ساکن تبریز، نه وطن فروشم نه اصالتم رو عوض می کنم. ترک ترک ترک، اما ترک آذربایجان ایرانم.
به هیچ احدی هم اجازه نمی دم درباره خاکم و سرزمینم ایران حتی با لحن بدی حرف بزنه.
باکو مگه کجاست که شاخ بشه برای ایرانم، همه دیدن توی شهر های بزرگ ایران باز تبریز شرایطش بهتر بود. آرومتر بود و اتفاقی هم نیوفتاد. اگه قرار باشه هر بی سرپایی پرچم ایران و امام حسین رو بسوزونه من روبروش سینه سپر می کنم.
زنده باد آذربایجان ایرانم، زنده باد جای جای ایرانم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
۱۶ آبان ۱۴۰۱ - ۲۰:۴۴
یاشاسین تبریز یاشاسین ایران
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
۱۷ آبان ۱۴۰۱ - ۱۵:۴۵
پس یکمیم زبون فهم باش و بگو آذری نه ترک
ناصر
Iran (Islamic Republic of)
۱۶ آبان ۱۴۰۱ - ۱۶:۰۶
ایکاش یه کم فرهنگ و سابقه ترک داشتید، این چرندیات نمی نوشتید، به احتمال قوی نویسنده این متن یه کرد یا فارس هست..ما راهم از شما جداست
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶ آبان ۱۴۰۱ - ۱۶:۱۰
اﻳﻦ ﺷﺨﺺ ﺑﺎ اﻳﻦ ﻛﺎﺭ ﻛﻮﺩﻛﺎﻧﻪ ﻧﺸﺎﻥ ﺩاﺩ ﻟﻴﺎﻗﺖ ﻗﻬﺮﻣﺎﻧﻲ ﻧﺪاﺭﻩ.اﮔﻪ اﻭﻧﺠﺎ ﺗﻤﺎﺷﺎﮔﺮا ﺗﺤﺮﻳﻚ ﻣﻴﺸﺪﻥ ﭼﻪ اﺗﻔﺎﻗﻲ ﻣﻴﻔﺘﺎﺩ.ﺣﺘﻲ ﻛﺎﺭ ﺑﻪ ﺳﻴﺎﺳﺖ ﻫﻢ ﻣﻴﻜﺸﻴﺪ.ﺑﺎﺯﻱ ﺭﻭ ﺑﺮﺩﻱ ﻣﺜﻞ ﺑﭽﻪ ﺁﺩﻡ ﺧﻮﺷﺤﺎﻟﻲ ﻛﻦ ﺩﻳﮕﻪ.ﭼﺮا ﻛﺎﺭ ﺷﺒﻪ ﻧﻆﺎﻣﻲ ﻣﻴﻜﻨﻲ.ﺑﺎﻳﺪ ﻣﺤﺮﻭﻣﺶ ﻛﻨﻪ ﻓﻴﻼ
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶ آبان ۱۴۰۱ - ۱۶:۲۱
زنده باد علی کریمی و علی دایی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
۱۶ آبان ۱۴۰۱ - ۲۱:۳۰
خفه بابا حالا ببین مردم وطن پرست چه بلایی سر شما عوضیا بیارن
علی
| Iran (Islamic Republic of)
۲۱ آبان ۱۴۰۱ - ۰۱:۰۵
زنده باد هرکسی که وطن پرست است.
زنده باد کسی که پرچم کشورش را به خاطر خون هزاران عزیز وطن ، ارج می نهد .
زنده باد کسی که در مسیر رسانه های صهیونیست و آمریکا و انگلیس حرکت نمی کند .
یعنی خاک برسر کریمی و دایی
بابک
Iran (Islamic Republic of)
۱۶ آبان ۱۴۰۱ - ۱۶:۴۰
جانم آذربایجان
کیان ایرانی
Iran (Islamic Republic of)
۱۶ آبان ۱۴۰۱ - ۱۶:۴۷
لجن تر از ورزشکار پولکی و سلبریتی پولکی و وطنفروش نداریم
حتی در المپیک مونیخ ورزشکارهای آلمانی که میدونستن هیتلر چه لجن کثیفیه ولی به کشورشون پشت نمیکردن .....واقعا تف به شرف ورزشکارنماییکه کشور خودشو به خنده های اماراتی ها فروخت. من که یک آذری هستم بعد از گندکاری دایی عکس اونو پرتاب کردم از توی خونمون توی سطل آشغال چون فهمیدم بخاطر اینکه دخترش توی انگلستانه داره ماله کشی میکنه
.....وای تختی کجایی
تجزیه طلب باید از روی جنازه آذریها رد بشه که بخواد ...زیادی بخوره.
وقتی سواد رسانه ای نباشه نتیجه اش میشه همین فضاحت ورزشکار نماهای وطنفروش
رسول
Iran (Islamic Republic of)
۱۶ آبان ۱۴۰۱ - ۱۶:۵۸
ماشالا . آفرین به غیرتت
کارزان
Iran (Islamic Republic of)
۱۶ آبان ۱۴۰۱ - ۱۷:۰۱
زنده باد ایران.این تیم اکثرا از جوانها و چند تاشونم از امیدها بودن. هموطنای خوبم این پسر پارسال تو نظامیان جهان کشتی گرفت و درواقع نظامیه و روبروی پرچم کشورش احترام نظامی گذاشت منم فدای پرچم کشورم میشم و دست این داداشمو به گرمی فشار میدم
امیر
Iran (Islamic Republic of)
۱۶ آبان ۱۴۰۱ - ۱۷:۰۷
طرف باخت داده ها ؟؟؟؟؟
زن زندگی ازادی
Iran (Islamic Republic of)
۱۶ آبان ۱۴۰۱ - ۱۷:۲۷
عزیزانی که میگن کاا خوبی کرد شادی کرد جواب بد بختی مردمو چی دارین بگیننننننن!!! جواب اینهمه بی پولی و گرونی رو چی دارین بگیننننننن!؟!جواب ایهمه دروغ و سوتی رو چی میخواین بگین !! تاسف داره که میگین ما حق رو میگیم ما عقل داریم درحالی که عقل ندارین و اصرارم میکنین و میگین نه ما حقیم و عاقل! حجاب اجباری؟؟چرا مگه اختیار بدن اون شخص رو شما دارین؟ ... وای بر اون اسلام و دینی که دست نادان باشد! تاسف داره من دوستم اومده بود خونمون عکس قران رو دید رو دیوار اتاقم گفت تو بزرگ بشی چادری میشی! شما کاری کردین مردم از هر چی دینه زده شن! از هر چی قران و نمازه زده شن! متاسفم واقعا متاسفم براتون
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶ آبان ۱۴۰۱ - ۱۷:۳۱
علی کریمی خدایه کنه
م
Iran (Islamic Republic of)
۱۶ آبان ۱۴۰۱ - ۱۷:۴۲
دورود بر سرزمینم ایران
ارتش سرخ
Iran (Islamic Republic of)
۱۶ آبان ۱۴۰۱ - ۱۸:۰۹
چقد این مطالب بودار بود به نظرم نویسنده داره به اونور آبیا که دنبال بهونه هستن گرا میده که باعث تحریم کشتی بشه خب اونم روش شادی کردنش این مدلیه مثل قضیه آل کثیر که شادی چند سالش رو بهونه برا تحریم‌ کردن ما هم یه عده جوگیر، کامنت میزاریم آفرین سرباز وطن، آفرین پهلوان
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶ آبان ۱۴۰۱ - ۱۸:۱۶
چقدر بی ظرفیت انها کجا هستن ما به تحریک ارامنه کجا هستیم واقعا مستعمره ارمنستان شدیم واقعا
حسین
Turkey
۱۶ آبان ۱۴۰۱ - ۱۸:۳۰
تو سختی ها مرد از نامزد مشخص میشه، ماشاالله سرباز وطن
مهدی
Iran (Islamic Republic of)
۱۶ آبان ۱۴۰۱ - ۱۸:۳۸
دمشون گرم،با همه مشکلات وناداوری که درحقشون شد ولی این با غیرتا دل مردمو برای لحظاتی شاد کردن.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶ آبان ۱۴۰۱ - ۱۸:۵۱
اگر داعش بیاد سراغ ناموستان آنوقت قدر امنیت را می فهمید
سید مهاجر افغانی
Iran (Islamic Republic of)
۱۶ آبان ۱۴۰۱ - ۱۸:۵۶
سلام
من تبعه ای هستم از افغانستان.
از افغانستان و ایران بگیر تا بیشتر کشور های اروپایی حتی چند کشور عربی رو دیدم
بین شون بودم و شرایط زندگی شون رو دیدم!
اما الان در این زمان ساکن ایرانم
ایران (تا قبل اعتراضات یا اغتشاشات اخیر کشور) کشور بزرگیه با نژاد و قومیت های مختلف، همه ام هر گوشه ای مشغول زندگی کردن هستند و دغدغه شون این که آینده میخوان چیکار بکنن!!
این نکته برای من جالب بود!
در ایران کسی دغدغه اینرا ندارد که اموالی که تا حالا بع دست اورده (به هر نحو یا هر زحمتی) را از دست ندهد.
در افغانستان شما مالک مال خود نیستی!
در ایران کسی موظف نیست هر روز هفته را کار کند و اگر کار نکند مالیات نمیدهد!
در اروپا تعطیلی بیمورد و ازادی وقت و تفریح دور همی فقط چند روز در سال هست و در مقایسه ایران اصلا قابل درک نیست!
در ایران همه دانشگاه میروند حتی افرادی از مناطق محروم که میخوان درس بخوانند میایند و در شهرها درس میخوانند!
در ایران سوخت بسیار ارزان تراز اروپاست
اکثر شهرهای که من دیدم در ایران گاز دارند!
بیشتر کوچه های ناکجا آباد ایران آسفالت است!
مطالب طولانیست...
نمیگویم
اما این که امروز شما در کشورتان سر مسائلی مانند چطور لباس پوشیدن بحث میکند و دغدغه هایتان اینست بخاطر شکم هایست که در امنیت و آرامش پر شده است،
از نظر من که بیطرفم ایران الان کشوری مناسبیه برای زندگی و ساختن اینده، چون اگه کار بکنی و اهل کار باشی میتونی با امکاناتی که هست زندگی خوب و بیغمی بسازی!
شمام از خر شیطان بیاید پایین چند وقت است اینترنت ما را خراب کرده اید، با اعتراضات بچگانه ای که فقط ایرانی ها را به کشتن تروریست های منطقه ای (داعش و تکفیری و...) میسپارد.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
۱۶ آبان ۱۴۰۱ - ۲۳:۲۲
تو درباره ی ظرفیت‌های ایران هیچی نمیدونی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
۱۷ آبان ۱۴۰۱ - ۱۵:۴۹
یکی از همین مشکلات ایران شما سادات بی اصل و نسب هستید که ایران رو به آشوب کشیدید
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
۱۸ آبان ۱۴۰۱ - ۰۴:۳۹
دمت گرم .کاش بعضی از ما ایرانیها یک ذره درک و شعور شما را داشتیم وقدر این آرامش و امنیت را می‌دانستیم و منطقی صحبت میکردیم .
مهدی
Iran (Islamic Republic of)
۱۶ آبان ۱۴۰۱ - ۱۸:۵۷
اینها همش به خاطر دالان زنگزور هست. به قول احمدی نژاد آب. رو ...
سیامک
Iran (Islamic Republic of)
۱۶ آبان ۱۴۰۱ - ۱۹:۰۴
جالبه.
یکجا میگید ایران قسمتی اش را داده به روسیه.
یکجا میدید یک قسمت دیگر را داده به چین.
بعدش میگید مستعمره ارمنستانه.
فکر کنم حالتون خرابه.
بجای بازگو کردن نظرات دیگران یک کم زحمت بکشید مطالعه کنید منابع داخلی و خارجی را بخوانید ببینید جایگاه ایران الان در دنیا در کجا قرار دارد.
بعد به خودتان افتخار کنید.
Matador
Iran (Islamic Republic of)
۱۶ آبان ۱۴۰۱ - ۱۹:۰۷
شیر لر
جواد بابایی
Iran (Islamic Republic of)
۱۶ آبان ۱۴۰۱ - ۱۹:۱۵
درود خدا بر این کشتی گیر پهلوان

ننگ بر فوتبالیست های ساحلی و سلبریتیها
ناشناس
| United States of America
۱۶ آبان ۱۴۰۱ - ۲۱:۰۴
وخااااک توسرتوکه نمیفهمی چی داری میگی
چقدرزودبه آدماانگ میزنین همینجوری چشاتونومیبندین ودهن گشادتونوبازمیکنید.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶ آبان ۱۴۰۱ - ۲۰:۰۲
برادر افغانی. درود بر شما. اینجا ایران هست نه عربستان که فقط نفت داشته باشه اگر این سرمایه دست. ژاپن که همه اش زلزله میاید بود. الان گلستان بود. اینجا کسانی هستن بیکارن و کسانی اصلا بازنشسته نمی شن لینجا کسانی هستن هیچ شغلی ندارن در تولید ولی حقوق بالایی میگیرن اینجا کشور عزیز. حکومت عالی و ارامش امنیت. ولی متاسفانه دشمن خیلی داریم تند روی خیلی هست همه اش فحش میگن تفرقه میگن تجزیه میگن مرگ به علی دایی. کریمی. خاتمی. جهانگیری. ظزبف. غرب گرا. چرا نمی دانم بابا. قرص استامبنوفن گیر نمیاد. چکار کردین توی چهل سال ولی من امثال من. جانم فدای ایران و رهبر
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
۱۷ آبان ۱۴۰۱ - ۱۵:۵۳
حکومت نظارت نداره و مجرمین رو گیر نمیندازه همین
Mahdi
Iran (Islamic Republic of)
۱۶ آبان ۱۴۰۱ - ۲۰:۰۶
سلام به همه هموطنان عزیزم ،بیاین همگی واسه اومدن امام زمانمون دعا کنیم به امید اون روز که همه گرفتاریهای همه انسان های روی زمین حل بشه درود بر شرف ایمان محمدی عزیز بهترین هارو واست آرزو میکنم داداش گلم
قدرت خالص
Iran (Islamic Republic of)
۱۶ آبان ۱۴۰۱ - ۲۰:۱۳
درود بر شرفت پهلوان ومت گرم
مصطفی
Iran (Islamic Republic of)
۱۶ آبان ۱۴۰۱ - ۲۰:۲۹
درود بر تو سرباز وطن خوب ضربه شستی به آذربایجانیها نشون دادی
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶ آبان ۱۴۰۱ - ۲۰:۴۹
بیش از ۹۰ درصد کسانی که در اینجا نظر دادن حکومتی هستن شک نکنید و اینکه در جملاتشون به دیگر اقوام توهین میکنن و هدفشون فقط تفرقه و جدایی بین ملت ایرانه و از این اتحاد و همبستگی های اخیر ملت ایران واحمه دارند،ا...
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
۱۷ آبان ۱۴۰۱ - ۱۵:۵۴
نه اتفاقا، گند زدی به خودت، من خودم از این حکومت ناراضیم ولی مثل تو اغتشاشگر و وطن فروش نیستم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶ آبان ۱۴۰۱ - ۲۰:۴۹
سلام عزیزآن بنده بچه تبریز و از پیروزی آقای یوسفی خیلی خوشحال شدم بنده از کسانی که سنگ قومیت را به سینه میزنند سوالی دارم و آن این است آیا تا حالا از خود پرسیدید که چه خدمت و کاری برای قومیت و وطن خود کرده آید چه وظیفه ای در قبال سرزمین و شهر خود دارید یا فقط نق زدید و به فکر خود بودید خواهش می کنم عزیزان اول خودشان وظیفه ملی و اجتماعی خود را انجام دهند ، جوانان عزیز از شهید خلیل فاتح یاد بگرید که وطن دوستی و دیداری یعنی چه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶ آبان ۱۴۰۱ - ۲۰:۵۸
احسنت
ناشناس
United States of America
۱۶ آبان ۱۴۰۱ - ۲۰:۵۸
ایشَششش چقدرالکی بحث میکنیدباباشماهام
حالاچه فرقی داره فعلاکه همه توی یه گودهستیم
بجای پریدن وقضاوت کردن همدیگه روحمایت کنیدوآرزوی موفقیت این ورزش کارام طفلکیازحمت کشیدن تابه اینجورجاهارسیدن هی پول ملت پول ملت نگید.پولای اصلی وکلان راازاونابهترون میخورن یه لیوان آبم روش ویه الحمدالله آخرش
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶ آبان ۱۴۰۱ - ۲۱:۰۲
ایران فقط فارس نیست......زبانهای تورک کورد و...هم قابل احترام هستند.....آذربایجان وطن تورکان....
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
۱۷ آبان ۱۴۰۱ - ۱۵:۵۸
نه که شماها خیلی با هموطنای کردمون خوبین؟؟؟؟
حمید
Iran (Islamic Republic of)
۱۶ آبان ۱۴۰۱ - ۲۱:۰۳
زنده باد ایران و کسی که خودش را ایرانی میدونه نه ... پدران وطن فروش ما کاری به مسئولین کشور نداریم هرچنددل پری هم داشته باشیم ولی متعلق به این اب وخاک هستیم لعنت بر بدخواهان ایران وایرانی
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶ آبان ۱۴۰۱ - ۲۱:۱۱
یه خوشحالی انقدر حرف و حدیث نداره. ما ایرانی ها از سوراخ دیوار هم حرف در میاریم
امیدوار
Iran (Islamic Republic of)
۱۶ آبان ۱۴۰۱ - ۲۱:۲۷
ای ول پهلوون
دمت گرم خونگرم.چاکریم
خاک پات تو سر وطن فروشهای بیشرف مثل عل... عل...
پت
Iran (Islamic Republic of)
۱۶ آبان ۱۴۰۱ - ۲۱:۳۵
لابد حتما شما ها با این الفاظ رکیک و زشت ادعای انسانیت و علی الخصوص مسلمانی هم می کنیدا .برو هروقت همه انسانهای همنوع رو فارغ از رنگ و نژاد و دین و مذهب به یک نگاه دوست داشتی تازه میشی بنده منور خدا برو که خیلی از نسانیت و مرام و نوع دوستی به دوری وفکر می کنی فقط امثال شما ها دیندار و بصیر هستند برو اول الفبای ادب رو یاد بگیر بعد هم با اجازه صحبت کن ببینم تحملش رو داری .مثلا تو و امثال تو محبین و پیروان رسول اکرم ص و ائمه کرام هستی ؟ برو که خیلی پرتی برو به حال خودت گریه کن
واحد
Iran (Islamic Republic of)
۱۶ آبان ۱۴۰۱ - ۲۱:۵۵
صد سال پیش جز ایران بودن عرضه میخواد برگردوننشون ...تازه دارن شاخ و شونه هم‌میکشن
مصطفی
Iran (Islamic Republic of)
۱۶ آبان ۱۴۰۱ - ۲۱:۵۷
اونیکه ایرانیه همیشه وطن پرسته . حالا میخاد هر قومی یا مذهبی یا هر دینی داشته باشه .
روی همو ببوسین
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶ آبان ۱۴۰۱ - ۲۲:۱۲
درود به شرف علی دایی که مرد واقعیه
مهدی
Iran (Islamic Republic of)
۱۶ آبان ۱۴۰۱ - ۲۲:۱۷
به امید ازادی
مرگ بر منافق
Iran (Islamic Republic of)
۱۶ آبان ۱۴۰۱ - ۲۲:۲۶
درود بر شرف اون ایرانی که بخاطر پرچم و ناموس و سرود کشورش از جان مایه می گذارد . بیشرف تر از پیرمردهای آلبانی نشین موجود در دنیا نداریم .
میرزایی
Iran (Islamic Republic of)
۱۶ آبان ۱۴۰۱ - ۲۲:۳۵
درود برعقل وخرد وپیروانش.همه افراد یک کشور حق برابر دارن .در دین هم نباید هیچ اکراهی باشد.اگر هست باید شک کرد حتما منافعی هست .کشتن افراد چه معترض باشند چه اشوبگر غیر قانونی ونادسته چه در ایران چه در هرجای دنیا.اگر داناباشید فقط باید از عدالت وازادی دفاع کرد ولا غیر.پیامبر ها مرجع عشق ومحبت وگذشت بودن .ایا حالا هم پیروانشون همینجوری هستن.
حبیب
| Iran (Islamic Republic of)
۱۷ آبان ۱۴۰۱ - ۰۵:۳۳
درود بر جناب میرزایی، تا حالا گله گاومیش ها رو دیدید که با کوچکترین صدا رام میکنن و سرشون رو پایین میندازن و هر چی که سر راشون هست رو از بین میبرن ! آیا عقل او خرد دارن ؟ آیا کسی هست که مخالف عدالت او آزادی باشد ؟ تفسیر بعضی ها از آزادی را نمیدانیم ، یا ما نادانیم یا آنها نادانند! ایا من که ساکن آپارتمان مسکونی هستم آزادم هر کاری را انجام دهم ، در صورتی که آسایش و آرامش بقیه را بگیرم ؟ قانون برای چه وضع شده؟ قانون گذاران ما چه کسانی هستند؟ کجا زندگی میکنند ؟ ایا قانون را به نفع ملت خود که وکیل آنها هستند نه ولی ! به رای گذاشته اند یا به نفع خود؟ تا بحال از وکیلتان پرسیده اید چرا رای خود را شفاف نمی کند؟ برای راحتی یا نفع شخصی خود قانون وضع میکند یا شما؟ شاید کاسبی فروش رای داغ است ! که زور هیچ کس نه خودرو ساز میرسد نه به اختلاسگر ، نه به مسئولان بی لیاقت
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶ آبان ۱۴۰۱ - ۲۳:۰۰
سلام وقت بخیر دوستان
نمیدونم یه تعداد افراد داخلی تا کی دوست دارن به دشمنی خود با ایران ادامه بدن تاکی ....
این همه دشمنی که تو این سالها با ایران شده گویای همه چیز هست بهتره احساساتی نشیم واقیتارو ببینیم
این همه شبکه ها و سایت ها علیه ایران دارند فعالیت میکنن میدونید که از دشمنانمون مثل عربستان و امریکا و انگلیس و اسراییل و ... تغذیه میشن و هدفشون ایجاد تفرقه و حاشیه و ناامید کردن مردم هستن بخدا هدفشون از بین بردن ایران متحد هست و چشم دیدن پیشرفت های ایران رو
ندارن نمیدونم کی میخواهید چشماتون رو باز کنید و واقیتارو ببینید .
ای کاش همه مون بامرام و وطن پرست و به فکر پیشرفت کشورمون ایراان باشیم ...
علی
Iran (Islamic Republic of)
۱۶ آبان ۱۴۰۱ - ۲۳:۱۸
همه جای ایران سرای من هست
دیگه گذشت اون زمانها که هرجایی یه اتفاقی میوفتاد یه حاشیه ای بوجود میاوردن ...
دوستان یکم واقع بین باشیم و بخاطر پیشرفت کشورمون ایران خوشحال باشیم نه تو طبل دشمنان خودمون بزنیم
حامد
Iran (Islamic Republic of)
۱۶ آبان ۱۴۰۱ - ۲۳:۲۶
کاش حاکمیت قدر جوانانش بیشتر بدونه
احمد
Iran (Islamic Republic of)
۱۶ آبان ۱۴۰۱ - ۲۳:۳۱
سلام ورزش برای دوستی است و ارتباط حالا اگر کشتی گیر ایرانی می باخت چکار می کردیم
اولا هر کشوری منافع ملی در سرلوحه کارش است و آذربایجان هم همینطور است و اگر ایران سیاست درستی در پیش بگیرد مردم آذربایجان عاشق ایرران هستند و ایران را از همه جای دنیا بیشتر د وست دارند ولی ما سیاست درستی در مقابل آنها در پیش نگرفتیم و آنها از ما دلخور شدند ایران بنا بر مصالحی جدی وارد کار نشد و ترکیه جای را پر کرد و الان هم باید تاوان سیاست غلط خود را بدهد و در این باری روسیه و ایران بازنده اند و ترکیه برنده شد و از آن نفع اقصادی خودش را خواهد برد
نفیس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶ آبان ۱۴۰۱ - ۲۳:۳۸
درود ، وطن فروشان دلار بگیر یاد بگیرن ...
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶ آبان ۱۴۰۱ - ۲۳:۴۹
فارغ از این حرکت،بجای دوستی با کشورها فقط دنبال دشمن تراشی هستیم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
۱۷ آبان ۱۴۰۱ - ۱۶:۰۵
نه که اونایی که مجسمه کاوه آهنگر رو تو شهرهای کردنشین تخریب کردن و به همنژادهای کردمون ظلم میکنن اصلا دشمن تراشی نمیکنن
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷ آبان ۱۴۰۱ - ۰۰:۱۰
درود بر شرف این مرد بزرگ این ورزشکار باغیرت اینجا بحث علی دایی و... نیست این الهام اسرائیلی تبار تروریست‌ها پناه داده که به خاک ایران بفرسته وحوادثی مثل شاه چراغ (ع) رو ر قم بزنند کدام ایرانی باغیرت قبول میکنه که این مغول دوست ماست بعد هم اون کسی که گفته بود پارس‌ها بقیه اقوام رو مجبور می‌کنند که فکر تجزیه بیفتند آخه لر وکرد ولک و... اینها همه اصیل ایرانی هستندمغولها هم میتونند برگردند تاتارستان که البته اون هم خاکش طبق گواه وسند تاریخ مال ایران بزرگه وبقیه خاک وطن ازشما ل کشور تا شرق وغرب وجنوب هم انشالله به نام وطن می‌پیونده ما اگه اعتراض داریم که داریم وبه حق هم هست ولی اغتشاش را قبول نداریم ووطن را میپرسیم وبرایش جانفشانی میکنیم به امید ایرانی خیلی آبادتر وایرانی که مسوولین بیشتر به فکر مردم باشند.
محسن
Iran (Islamic Republic of)
۱۷ آبان ۱۴۰۱ - ۰۰:۱۴
درد و بلات بخوره تو سره هر چی وطن فروش از مثلا سلبریتی ها و ورزشکاران و سیاست مدارها، هر کسی نسبت به کشورش و پرچم و سرود ملی و اعتقادات دینی و....... بی تفاوت باشه فقط یک بی غیرته، ان شاءالله در همین مسیر بمونی
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷ آبان ۱۴۰۱ - ۰۰:۲۸
آقای ناشناس این افراد داخلی که می گی، فرزندان این مملکت هستند که دشمن خائنین به مملکتند، دشمنانی که ... به مردم ظلم وستم میکنند مردم را هر روز فقیر تر کرده اند(... و در عوض با پولی که از شیره جان ملت در می آورند فرزندانشان را به همان کشورهایی میفرستد که مدعی هستند دشمن ایرانند تا فرزندانشان در ناز و نعمت باشند چرا خودتان را گول میزنید ، آقایون از همان به اصطلاح دشمنان خط میگیرند که تا می شود این مملکت را عقب مانده تر از قبل نگه دارند میبینید چطور مردم از دین و مذهب و روحانیت و مسجد و...دور میشوند به نظرتون این سیاست از کجا آب میخورد آیا قبول دارید که ناشی از رفتار حکمرانان بی لیاقت کشور است. اگر واقعا اساس نظام مردم داری است چرا ... به درد دل این مردم گوش نمی دهند و فقط برای ... خود و مفت خوری خودشان ملت را بجان هم انداخته اند
mohamad
Iran (Islamic Republic of)
۱۷ آبان ۱۴۰۱ - ۰۰:۵۱
آقا اون شخصی که میگه ایران طرف ارمنستان و گرفته آذربایجان و ترکیه وقتی برا داعش و اسراییل به دستور آمریکا اجازه میده تو خاکش پایگاه بزنن که اهدافی که در ایران دارن نزدیکتر باشم و آذربایجان هم همه جوره ساپورتشون می‌کنه ولی جلو کاروان ایران رو میگیره که رابطه ایران با کشورهای اروپایی رو قطع کنه چرا ایران نباید طرف ارمنستان رو بگیره در واقع داره از مرزهامون دفاع میکنم کاری به مذهبیون نداره
علی
| Iran (Islamic Republic of)
۱۷ آبان ۱۴۰۱ - ۱۲:۳۰
ماباید طرف ارمنستان رو بگیرم
چون منافع ما و امنیت ما در خطره
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷ آبان ۱۴۰۱ - ۰۰:۵۶
دیگه از حرف وشعار خسته شدیم ...ما این مسولا ی بی لیاقت و نمیخواین دیگه به ته خط رسیدیم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷ آبان ۱۴۰۱ - ۰۱:۰۱
ایشون به پرچم خودم احترام گذاشتن
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷ آبان ۱۴۰۱ - ۰۱:۰۲
سلام
در ایران حتی دستشویی رفتن هم سیاسی می شود
شهریار
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
۱۷ آبان ۱۴۰۱ - ۰۱:۰۴
خاک بر سر شماهایی که امثال علی دایی و علی کریمی رو وطن فروش حساب میکنید آخه بدبخت ها هر چی دارن از حرفه خودشون دارن در ضمن از پول این مملکت هم نیست تو کشورهای اروپایی و عربی پولشون رو بدست آوردن و کور بشه چشمی که دیدن نداره همونایی که گنده گوزی میکنن تا حالا مث اسطوره جهان که باعث افتخار تمام ما ایرانی ها هست تا حالا دست نیازمندی رو گرفتن ؟ ابلحان بیاد داشته باشن سلطان علی دایی اسطوره جهان افتخار کل ایران
علی
| Iran (Islamic Republic of)
۱۷ آبان ۱۴۰۱ - ۱۲:۲۸
نادان همه رابه کیش خود پندارد
تو یک متعصب بی مغز هستی
وچشات باز نمیکنی ببینی چه جوانانی باتحریک همچین آدمهایی که سینه قبرستون نحوابیدن
انگار تو این کشور زندگی نمیکنی
وحید
Iran (Islamic Republic of)
۱۷ آبان ۱۴۰۱ - ۰۱:۱۳
خانم نسترن یکم خجالت بکش که بع ترکا بی احترامی میکنی.کشورم ایران حدود 30الی40میلیون ترک داره .از آذربایجان شرقو غربی .اردبیل. زنجان همدان .قزوین .کرج.تهران .قشقایی های شیراز .ترک های خراسان شمالی.لکی ها .ترک های شمال .ترک های شاهسون و غیره و غیره .تو ایران زندگی میکنن و عاشق کشورشون هسن ومنم همینطور .هر جوری هم باش به قول دوست افغانیمون اون پایین نوشته امنیت داریم که اگر امثال شما بزارن .من به خود افتخار میکنم کع از دیار این خاکم .پاینده باد وطنم
استقلالی دواتیشه
Iran (Islamic Republic of)
۱۷ آبان ۱۴۰۱ - ۰۲:۰۷
همه ایرانی هستیم ۶۰درصدافرادمتمکن استان فارس تورکهاهستند متمکن بندرعبا س تورکهاهستندخوزستان ,اصفهان وووافرادمتمکن تورکهاهستندمگرتورکهافقط در اذربایجان هستند؟؟تمام شغلهای حساس استان فارس درید لرهاوتورکها وکردها و بلوچهاوعربها هست ,,وماوالله بیکاریم بافوق لیسانس من کارگربنایی هستم پیمان کارتورک هست ,اماایران راتمام اقوام تعریف میکنم ,شهریارعشق من بودروحش شا د ویادش گرامیباد,,اویک ایرانی اصیل وشیفته ایران بود,,این تعصبات قومیتی راکنا ربگذاریدوطن راناموس اول خودبداتیداگرغیرت دارید به پرچم کشورت عشق بورز اگر حلال زاده ای ,,بامن عاشقانه فریادبزن ::,,چوایران نباشدتن من مباد ,,,وهرگز هرگز به اشوبگراوباش مزدور اجنبی وطن فروش,لبخند نزن که خیانت درتک تک سلولهایش جریان داردغیرت نداردهرزه وکفتارصفت هستند,ایرانی شرف داردمعتر ض هست امااشوبگرنیست اماماشین ومغازه ملت رااتش نمیزندوحشبگری درنمی اورداین اشوبگران ناموسا اکثریت هرزه ها,مردنماهای بی حیثیت مفتخوربکش, و زنان روسپی وووبودندهیچ معترضی قاطی این اشغالهانبود گروهکهای فاسد کومو له زنان ومردهای هرزه خودفروش منافقین باندهای فحشاکمونیست اشغالهای جا معه وووبودندزیاداهمیت ندهیدحکومت بایدقاطعانه انهاراسقط میکردامثال خاله کریمی توقعی جزخیانت نداشتیم اماچرا چرابایددایی که ازخاله متنفرومنزجر بودر فتاراین متوهم روانی خودخواه بیسوادکه شرم نداردمحسمه خودش درکرج نصب میکندفکرکرده گالیله ,اسحاق نیوتن ,گاندی وووعست شرم اورعست دایی توکه غیر ت داشتی چرا بایدزیرپالگدکوب کنی میدانی اگرپدرعزیز وبزرگوارت زنده بود عاقت میکردونفرینت میکردازتوبعیداست دربازیهای وطن فروشان کباب مارمولک خوار وهابی ها ,وارذشوی ,,پدرت مبگفت خانواده من عاشقان ابوالفضل هستندنه کباب سوسمارخوار,,,,,,,همه چیزدرست خواهدشدوطن فروشهاجیره خواران اجنبی باید تمام اموالشان به نفع ملت بابت خسارات مصادره گرددوخودشان قصاص و سقط و ناقص العضو شوندقریب ۱۰۰نفرنیروی نظامی که بدون سلاح بودندبانامردی این خرامزاده های اشوبگرشهید وخانواده هابی سرپرست شدندتک تک اشوبگران ولیدر های نجس انهابایدسقط شوندماملت اینراازمسولین درخواست داریم به این ولدزنا های وحشی صفت اشوبگر ابدا رحم نکنید,,انهاراسقط یا ناقص العضو مادام العمر تحویل خانواده شان دهیدوتمام اموالشان وبستگان درجه یک انهارامصادره کنید ,اینهامعترض نبودندواژه های جوگیرشدم ,اشتباه کردم,,دوربریزید همه اینهاارباب و لیدر داشتندوبدانید اینها بدون جیره اب دست کسی نمیدهندمثل سگ هار کلمه کلمه حرفهایشان دروغ دروغ هست بایدفلج شوندسقط شوندکدام معترض مغازه دار راتهذیدمیکندکه اکرمغازه هایتان نبدید اتشتان میزنیم یاکدام معترض به ماشینهای عبوری ملت سنگ انداخته وشبشه هامیشکندوبیماربااین رفتارداخل ما شین درراه بیمارستان درشیرازفوت کرداین ولدزناهابایدسفط شوندباید فلح شوند چرا دست مامورین بازنمیگذاریدتااینهارابه درک واصل کنند منبعدبایدمامورین بدو ن اغماض ورحم بدون محدودیت ازادباشنداوباش اشوبگراشوبگرراسقط کنند سقط کنندفلج کنند به درک واصل کنندایران بایدازاشوبگران هرزه ,نوه های اقدس شهر نو یی پاکسازی شودملت همه میدانندماهواره ایها همگی فاحشه وهرزه وطن فروش جیره خواراجنبی دروغگو خاین وووهستند,دوست من اذربایجان هم دراصل خاک ایران بوده ارمنستان هم خاک ایران بوده ,نبایدپایگاهی برای اجنبی ودشمنان ایران و ایرانی باشداین تروریستهای قاتل وحشی ازخاک تاجیکستان اذربایجان وافغا نستان واردایران میشوندشمابایدشناسایی ومعرفی کنیدامروز درشاهچراغ شیراز عاشقان ابوالفضل واجدادشاهچراغ راتیرباران کردندفردادرتبریز مرتکب این فاجعه میشوندبیایبم همگی مراقب باشیم واشوبگران هرزه تجزیه طلبهاگروهکهاووورانابود کنیم مانقدبه اقتصادکشورکه درسالهای ۹۸و۹۹واقعا تخریب شد داریم اما اشوبگرنبود ه نیستیم امثال خاله کریمی وطن فروش هرزه صفت راایرانی نمیدانیم اشغالهاهرگز ایرانی نیستنذاینهادرضیافت بن سلمان وعمالش باخوردن کباب سوسمار و مارمو لک وهابی شدند !!!؟؟؟
مهدی
Iran (Islamic Republic of)
۱۷ آبان ۱۴۰۱ - ۰۲:۱۵
دمت گرم ایمان جان مرد تویی نه اون وطن فروش بی غیرت فرقی نداره چه کسی باشه کرد، لر ، ترک عرب، بلوچ،آخوند نظامی یاد هرکسی که علیه کشور رو به سمت نابودی میبره
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷ آبان ۱۴۰۱ - ۰۲:۲۷
طبق مدارک موثق تاریخی آذربایجان جزو ایران هست والسلام
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷ آبان ۱۴۰۱ - ۰۲:۲۸
زن ،عفت ،بصیرت آزادی
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷ آبان ۱۴۰۱ - ۰۲:۵۱
کثیف کسی که نسبت به پرچم کشورش بی تفاوت باشه چه در ورزش،چه درسیاست
سخاوت
| Iran (Islamic Republic of)
۱۷ آبان ۱۴۰۱ - ۱۰:۲۰
احسنت
سید ار دبیل
Iran (Islamic Republic of)
۱۷ آبان ۱۴۰۱ - ۰۳:۰۸
یه تعداد اغتشاشگران به بهانه مهسا جوانان ایرانی را به اغتشاش کشیدند تا بغضی ها را بترسانند و مردم ایران را به جون هم بیندازند تا با غرب ماهی بزرگی بگیرند ولی ماهی اقا را میگیرند چون لایق اون ماهی هستند درود بر جمهوری اسلامی ایران درود بر مردم با غیرت ایران اسلامی
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷ آبان ۱۴۰۱ - ۰۳:۲۵
سلام من میگم معترضین از اون ور مرز که نیومدن ابنا هم مثل ما ایرانی هستن اونچه که دل همه مارو‌به درد آورده فقر فساد راند خواری تبعیض طبقاتی اعتیاد بیکاری مستاجری زندکی لاکجری بچه های مسئولین در خارج از کشور برو تا آخر تا کی تحمل کنیم مگه چقدر میخوایم‌ عم کنیم که در نهایت ذلت و خواری باشیم با دیددباز به دور از هرگونه احساسات قصاوت کنین
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
۱۷ آبان ۱۴۰۱ - ۱۲:۲۳
سلام من هم یک معترضم
اما
به خود اجازه نمیدهم چادر از سر ناموس مردم بکشم
به خود اجازه آتش زدن مسجد را نمیدهم
به خود اجاز آتش زدن موکعب امام حسین را نمیدهم
آخر آدم حسابی دستتان به کله گنده ها نمیرسد و عمامه آن آخوندی که فقط مبلغ دین هست را چکار دارید
دستتان به دم کلفتهانمیرسد چرا ضعیف کشی میکنید
ظلم ظلم است در حق هر کس که میخواهد باشد
خیلی راحت طلبه بیچاره را آتش میزنید بعد انتظار دارید کسی کاری به کارتان نداشته باشد
واقعا قبول کنید که عملکرد بدی داشتید
لعنت بر علی کریمی ها و علینژادها و سرنتی پیتیهای در پیت خائن
درود بر مردم عزیز هر چند ناراحت از نا کارآمدی بعضی از مسئولان
مرگ بر مزدور مواجب بگیر و امریکا و انگلیس
سعید
Iran (Islamic Republic of)
۱۷ آبان ۱۴۰۱ - ۰۴:۰۱
برادری که به حرکت غیر حرفه ای ی ورزشکار میگی باشرف اول خودت معنای شرفو بگو تا ماهم بدونیم ، اگه احترام نذاشتن به سرود ملی و پرچم کشورت شرف میاره برادرم من بی شرفی رو ترجی میدم اخه بخدا کل دنیا دارن بهمون میخندن که چی به سرمردم این ملت اومده ملتی که بخاطر وطنش و بخاطر ناموسش هشت سال هم ارتشیش ، سپاهی شو هم بسیجیش دست خالی دنیارو انگشت به دهن کرده بود حالا جوناش شدن عروسک دست دشمنای این اب و خاک .
بخدا که از ایرانی بودنم دیگه دارم خجالت میکشم.
جانم فدای رهبر
سرم برای وطن
راهم راه سردار دلها
ایرانی
Iran (Islamic Republic of)
۱۷ آبان ۱۴۰۱ - ۰۴:۰۷
آراز جان داداش گل،لطفاً خفه ... دمتگرم. ایران سرفراز است و دنیا مجبور است سر تعظیم فرو آورد در مقابل اقوامِ یکپارچه ایران اسلامی.
علی
| Iran (Islamic Republic of)
۱۷ آبان ۱۴۰۱ - ۱۲:۱۵
احسنت
حبیب
Iran (Islamic Republic of)
۱۷ آبان ۱۴۰۱ - ۰۴:۵۹
اسلان خان داداش ، نادر شاه افشار ، کریم خان زند ، یعقوب لیث صفاری ، و....! اینا هم لابد به گفته ی شما آذری زبان بودن دیگه ؟ تخت جمشید هم لابد تو آذربایجانه ، حافظ و سعدی او فردوسی چی؟ قاجاریه رو حق با شماست داداش ! این حرفا باعث ناراحتی میشه داداش گلم ، هیچ کسی از دیگری برتر نیست شما هم سلطانی داداش متاسفانه ما فقط از تاریخ ادعا کردنشو یاد گرفتیم نه عبرت گرفتن روو
تومریس
| United States of America
۱۷ آبان ۱۴۰۱ - ۱۶:۰۵
اخه مغز شل نادر شاه سلاله جد در اند جد تورک افشار بوده حتی تو بنای کنار قبرش هم نوشته با تورکی شعرشو چرا هزیون میگی
ام ام
Iran (Islamic Republic of)
۱۷ آبان ۱۴۰۱ - ۰۷:۲۲
درود به شرفت قهرمان عزیز ننگ ولعنت بر اون هایی که نون این مملکت ومی خورن با نخوندن سرود ملی که نام شهداست پا به به روی غیرت ایرانی وخون شهیدان میزارن اون جامم به درد خودتون می خوره بدبختا
امین
Iran (Islamic Republic of)
۱۷ آبان ۱۴۰۱ - ۰۷:۲۷
بازیکنای بزرگی مثل رونالدو ومسی هیچ وقت تو سیاست دخالت نمیکنن ولی چندتا تازه بدوران رسیده اونم تو فوتبال ساحلی میان نماد کشورشون رو به تمسخر میگیرن
فاطمه
Iran (Islamic Republic of)
۱۷ آبان ۱۴۰۱ - ۰۷:۳۵
آقای امیر که به خانم نسترن نرگسی میگید در مورد اذربایجان نظر نده و به نفعشه بچه داریش رو بکنه اینه معنای زن زندگی آزادیتون نخاله های تجزیه طلب هم برای ما نخاله هستید هم برای اونوریا فعلا آقای کریمی داره با شعبده بازی گیجتون میکنه توی همین گیجی بمونید چون جمهوریه اسلامی قرار نیست جایی بره
سخاوت
| Iran (Islamic Republic of)
۱۷ آبان ۱۴۰۱ - ۱۰:۱۶
پر از خالی هستی تو!!!!
علی
| Iran (Islamic Republic of)
۱۷ آبان ۱۴۰۱ - ۱۲:۱۳
سلام
مگه چهارتا ژوگولی میتونن رژیم رو ساقت کنن مامردم باتمامی مشکلات بنا به دلایلی واضح و روشن پشت ایران و نظاموهستیم
چون این انقلاب از روی تعصب و تحریک به وجود اومده
و عقلانی نیست،بیشتر توضیح دادن درباره واضحات بی ادبی میشه
درود بر رهبر عزیزم لعنت بر مسئول بی کفایت درود بر مردم و لعنت بر مداخله کنندگان خارجی ابخصوص امریکا و انگلیس
انشاالله بزودی دم عربستان رو هم میچینیم
مرتضی
Iran (Islamic Republic of)
۱۷ آبان ۱۴۰۱ - ۰۷:۴۱
اگه می خواهید بدانید ترک های ایرانی چه کسانی بودن ،برید کمی در تاریخ آذربایجان ایران تحقیق کنید ترکهای ایران سرزمین بیش از 28هزار شهید تقدیم این کشور کرده اند ان هم با دست خالی در مقابل ترکان عثمانی ، مزار این عزیزان در چالدران آذربایجان غربی می باشد،
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
۱۷ آبان ۱۴۰۱ - ۱۰:۱۴
نه بابا
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
۱۷ آبان ۱۴۰۱ - ۱۹:۰۴
سلام بر تركان ايراني مرگ بر مزدوران کشور فروش و خیانتکار
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
۱۷ آبان ۱۴۰۱ - ۲۰:۰۵
یاشا آذربایجان ایران عزیز ممنون آقا مرتضی به خاطر یاد آوری تاریخ ایران
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷ آبان ۱۴۰۱ - ۰۸:۴۱
چرا عجیب عجیب اونکه یه مثلا مرد میاد بعد گل زدن اون ادای زنها را درمیاره خاک برسرت دل کی را خوش کردی تو مردی مرداینه که میاد احترام اینجوری میزاره تو اذربایجانیکه فعلا خر اسراییل شده موقعیت شناسی وبصیرت به این میگند که اکثر شما ندارید
تشکری
Iran (Islamic Republic of)
۱۷ آبان ۱۴۰۱ - ۰۸:۴۹
آقای آراز ...این کشورکر ترک بلوج عرب ترکمن زابلی وفارس همه یکی هست ولی چهارتانادان مثل تو...فرق میزارن علیتف وعرعرداقان فکرمکنن ...
سجاد
Iran (Islamic Republic of)
۱۷ آبان ۱۴۰۱ - ۰۹:۲۱
یاشا آذربایجان
عسگر
Iran (Islamic Republic of)
۱۷ آبان ۱۴۰۱ - ۰۹:۲۳
اینکه بعضیها میگن ول کنید همه ایرانی هستیم وبرابریم.کاملا دروغ وحرف غلطیه.مااگردر ایران برابری وعدالت وایرانیت داشتیم تنهها یک قوم بایک زبان وفرهنگ واندیشه وپیشینه تاریخی برهمه مسلط نمیشد ودیگراقوام راانکار وزبان وتاریخ وفرهنگشان را به تاراج نمیبرد پس زمانی که کشوردرخطرباشه ترک وکرد وبلوچ بشوند ایرانی اصیل وبعدش با انگ بیگانه وغیرایرانی ومهاجر ونمیدانم هزار درد بی درمان از حقوق شهروندی وملی وانسانی خود محروم شوند ،ایرانی بودن معنایی نخواهدداشت. تابساط ظلم تک قومیتی فارس وتفکر یکسان سازی زبان کشور به نفع فارسی وآریابازی وکوروش پرستی جمع نشود دیگر اقوام ایرانی را در کنارهم ومتحد نخواهیددید دوم روی سخن من با کاربرانیست که بی شرمانه و... ورک وپوست کنده از ارمنیهای ... که فقط دریک شب ۲۵۰۰بیگناه مسلمان رادرخوجالی قره باغ به قتل رساندند حمایت میکنند ودشمنی خودرا با هرچه آذربایجان ومنتسب به آن است آشکارا بیان میکنند.آنها کثافتهایی هستندکه باجملات وتوصیه وتوبه تطهیر نمیشوند ذات آنها با نفرت وکینه ودشمنی باترکها درآمیخته وناعلاج هستند.آنها تنها باترکهای آذربایجان نه؛ باهمه ترکها دشمننداز ترکیه بگیرتا قشقایی وترکمن وقزاق وازبک وقرقز واویغور وغیره. به همین دلایل دیگر راه ملتهای دربند ایران بافاشیسم فارس وتفکر کوروش گرایی وشاهنشاه بازی به پایان رسیده وملتهها برای کسب حقوق بین المللی ومسلم خود مبارزه میکنند ...
تومریس
| United States of America
۱۷ آبان ۱۴۰۱ - ۱۶:۱۲
آقاعسگر من به خاطر حرفهای کاملا درست و بجا و بدون تعارفی که زدی ازت واقعا ممنونم آقا حرف حق جواب نداره.طبقواصل ازادی تعیین سرنوشت منشور سازمان ملل هر ملت و هر قومیتی حق انتخاب و تعیین سرنوشت خودشونو دارند تا کی ما باید فرهنگ و زبان تحمیلی بیگانه رو قبول کنیم چرا و به چه علت به خاطر تاراج منابع طلا و مس و ....آذربایجان بخاطر تبعیض.تا زمانی که برابری نباشه برادری هم نیست تا تبعیض باشه و زور ما بزرگترین دشمنان زورگویان هستیم از امریکا و اسراییل هم دشمن تر.پس اونهایی که حرف مفت و چرت و پرت میزنن خفه خون بگیرن ساندیس تقلبی خورها
سخاوت
Iran (Islamic Republic of)
۱۷ آبان ۱۴۰۱ - ۱۰:۱۵
سیاست یعنی اینکه مثلا با یک تیتر نادرست میتوان اینجا عده ای را به جون هم انداخت ...
سیاست همه جا هست مگه نه عزیز!!؟؟!
(کارمون بگیره میرم یه جا که عشق قانون جرم نیست...)
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷ آبان ۱۴۰۱ - ۱۰:۱۸
عزیزان خون خودتان را کثیف نکنید از صدر اسلام تا کنون خائن بوده و هست در روزهای سخت جوانان اصلی وطن پرست مشخص می‌شوند در میدان خود را نشان می دهند تو خونه نشستن وهر چیزی نوشتن کاری ندارد
امیر
Iran (Islamic Republic of)
۱۷ آبان ۱۴۰۱ - ۱۰:۴۱
ترک،لر،عرب،بلوچ،ترکمن،فارس،معترض،آشوبگر،بسیجی،سپاهی و .... همه ایرانی هستند و باید بهش افتخار کنند ولی ایکاش کمی درایت ، همدلی و.... داشتیم تا مثل کشورهای که تا چند دهه پیش جلو ایران ده کوره بودن پیشرفت کنیم و اینهمه مشکل و .... برادر کشی نداشتیم.
افسوس و صد افسوس
دوست مهربان
Iran (Islamic Republic of)
۱۷ آبان ۱۴۰۱ - ۱۰:۵۶
درودبر همه اقوام‌ایرانی و درودبر ایران یکپارچه .
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷ آبان ۱۴۰۱ - ۱۱:۴۸
به آذربایجان خوش آمدید
ایرانی وطن پرست
Iran (Islamic Republic of)
۱۷ آبان ۱۴۰۱ - ۱۲:۳۰
هر کشوری که سیاستش مداخله در کشوری دیگر باشد قبول ندارم،چه حکومت خودمان،چه کشورهای دیگری ماننده آمریکا،روسیه انگلیس و......ایرانی باافتخار،مردمی سرافراز،مردمی شاد،مردمی که دقدقه ایی نداشته باشند،نه اینکه صبح تا شب بدوند برای اینکه شامی برسرصفر داشته باشند،نه اینکه خم بشوند در زباله بدنبال نان شبشان باشند،کشوری با اینهمه سرمایه هایی که خداوندداده،مردمانش اینقدرفقیرانه زندگی کنند،نه بخداحق ملت ما نیست
سلطان
Iran (Islamic Republic of)
۱۷ آبان ۱۴۰۱ - ۱۲:۳۸
دمت گرم شیر مادرت حلالت ... الهام خیلی پر رو شده ..بنده خدا دلش کشیده کشور گشایی کنه ... اونم به کمک رجب و اسراییل
ناشناس
United States of America
۱۷ آبان ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۷
حکومت کم میاره گیر میده به آذربایجان تا تفرقه بیاندازه .. چقدر ساده اید شماها الان دو ناه هست که رئیسی گیر داده به آذربایجان و ارمنستان
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
۱۷ آبان ۱۴۰۱ - ۱۸:۰۷
تاپای جان پای مملکتمون وایسادیم. دم این ورزشکارمون گرم .خیلی مردی.حلال اولسون
بعضیا واقعا یانمیدونن یا نمیخوان که بدونن میگن نباید سیاستو قاطی ورزش کنیم. یه سوال همین امروز اسپانیا واسه ورزشکارامون روادید صادرنکرده به نظرتون قبله آمال بعضیا (اروپا وآمریکا)سیاستو قاطی ورزش نکردن؟
از طرفی اگه یکی از ورزشکارا بیاد مثلا بعداز گل زدن ادای قیچی کردن موهاشو دربیاره اسمش میشه همراهی بامردم ولی این شیر مرد کشتی اگه سلام نظامی به پرچم کشورمون بده میشه سیاسی کاری؟؟؟!!!
هیتلر خیلی زیبا گفته: پست تر وبدتر از من کسانی هستن که برای تسلط من بر کشورشون بامن همکاری کردن وبه کشورخودشون خیانت کردن. وطن مثل مادر انسان است ودرواقع آنها کمک کردن من بر مادرشان مسلط شوم.
تف برتمام خائنین به وطنمون وتمام وطن فروشان به دشمن
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷ آبان ۱۴۰۱ - ۱۴:۲۹
ایران خانه ماست ما هم اعضای ان خانه..در هر خانه ای اختلاف هست ولی کسی سقف خانه رو رو سرش خراب نمیکنه .تا بی خانمان بشه ..کمی بیشتر تامل کنید
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷ آبان ۱۴۰۱ - ۱۵:۲۵
احسنت. درود به شرفت.
ما اصلا علاقه ای نداریم سیاست با ورزش یا هر چیز دیگه فرقی نداره قاطی بشه.
ولی وقتی میبینیم علی کریمی. علی دایی. تیم فوتبال ساحلی. صخره نوردی . اسکی. اینقدر راحت مسائل رو قاطی میکنن.
و جلوی کشورای دیگه ابروی ملتشونو میبرن.
باید احسنت بگین به اینگونه ورزش کارای وطن پرست.
فقط موندم اون فوتبال ساحلی چطوری تونست سرود ملی رو نخونه. بی انصافا ما کلی شهید دادیم.
یعنی الان چه نتیجه ای از کارتون گرفتین؟
علی کریمی هم که ۲۴ ساعت داره دروغ میگه.
کاش مسئولین کمی فقط کمی کارشونو درست انجام میدادن.
عمار
Iran (Islamic Republic of)
۱۷ آبان ۱۴۰۱ - ۱۵:۳۳
دمت گرم ورزشکار عزیز ایرانی
ما برای این خاک 300هزار شهید دادیم
از کرد ولر وترک وعرب وعجم وبلوچ و....
همه یک پیکریم
وکسی هم که دستش سمت این آب وخاک دراز بشه قطعش میکنیم
جانم فدای رهبر
محجوبه
Iran (Islamic Republic of)
۱۷ آبان ۱۴۰۱ - ۱۵:۳۳
شیر مادرت حلالت باشه ...حالا هرچی پول بیت‌المال بدین به این کفتارهای فوتبالیست
امید
Iran (Islamic Republic of)
۱۷ آبان ۱۴۰۱ - ۱۶:۳۸
من هم ترکم ولی ترک ایرانی هستم، جونم رو هم برای پرچم شریف کشورم ایران میدم، هر خری هم که با جمهوری باکو هم قطاره گم بشه بره ترکیه و یا بره جمهوری بادکوبه، پاینده ایران و ایرانی میهن پرست
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷ آبان ۱۴۰۱ - ۱۶:۴۱
اینا کارشون تفرقه انداختن مردمه،تا راحت جیبشونوپر کنن،ماهمه مردم یک کشوریم پس باهم دعوا و مرافعه نداریم،اونا همینو میخوان،ما میخواییم از حق همدیگه دفاع کنیم نه از کسایی که کشورو به نابودی دارن میکشونن،الان آقای دایی و آقای کریمی اسطوره بودن و هستن برای تمام ملت چرا قبلا جوور خیلیا رو برای کمک به مردم کشیدن صدای بزرگا در نمیومد ولی الان قاطعانه دارن دفاع میکنن شدن ضد انقلاب چرا؟؟؟؟چون به نفعشون نیست،ما چرا بادی به هرجهت شدیم،دیگه بزرگ شدیم عقلمون میرسه کی راست میگه کی دروغ،این همه جوون رو بی گناه کشتن صدای هیچ کسی مخصوصا آقا درنیومد بگه جوون کشورمو نکشید به دردودلاشون گوش کنیدخ
هاده
Netherlands
۱۷ آبان ۱۴۰۱ - ۱۶:۵۴
افرین به کشور اذربایجان احترام نظامی کرده درود به شرفش ورزشکاران همیشه دنبال صلح و دوستی هستن
نگران ایران
Iran (Islamic Republic of)
۱۷ آبان ۱۴۰۱ - ۱۸:۲۵
درود بر شرفت
و تف بر بی شرفی کسانی که با پول ایران رشد میکنن و دیده میشن و بعد سرود ملی نمیخونن و پست توهین آمیز میزارن و حرکت نمادین میزنن و ...
محسن
Iran (Islamic Republic of)
۱۷ آبان ۱۴۰۱ - ۱۸:۳۸
همتون نشستین پای گود،میگین لنگش کن هروقتکه توی جایگاهی قرارگرفتین اونوقت یواش یه نگاهی به کارنامه خودتون بندازیدببینیدباخودتون چندچندین نه الان که کاره ای نیستید.
ناشناس۲
| Iran (Islamic Republic of)
۱۷ آبان ۱۴۰۱ - ۲۳:۱۳
سلام من فرزند جانباز وبرادرزاده چندشهید هستم وخواستم بگم به اونهایی که زیاد میگن امنیت داریم غلط کردن بادهن بزرگترشون یک جانباز ۷۰درصد حقوقش فقط خرج یک روز دارو شیمیاییش هست تومملکتی که جونشو براش گذاشته وهیچ عرضشی نداره تو این مملکت پس بدونید نباید برای این خاک که یک مترشو یه جوون نمی تونه بخره نباید جانفشانی کرد چون سیاست بزرگهای مملکت بدرد نمی خوره وفقط به فکر بچهای خودشون که اونورآب زندگی میکنن هستن نه مردم ایران وزنده ومردشون براشون فرقی نداره پس الکی سنگشون روبه سینه نکوبین
اسماعیل
Iran (Islamic Republic of)
۱۷ آبان ۱۴۰۱ - ۱۹:۰۰
ماشاالله خدا قوت
بنازمت
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷ آبان ۱۴۰۱ - ۲۰:۲۴
یاشاسین اذربایجان کور اولسون دشمن جانیم اذربایجان ...
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷ آبان ۱۴۰۱ - ۲۰:۳۵
منظورش سلام فرمانده بوده است ، دیگه ؟ آره ؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷ آبان ۱۴۰۱ - ۲۲:۱۷
شیران باغیرت ایرانی دماغ کلنگی الهام
ل.م
Iran (Islamic Republic of)
۱۷ آبان ۱۴۰۱ - ۲۲:۴۴
دردعلی دایی وکریمی بخوره توجون جیره حوارها اوناازجنس مردمن وازملت حمایت کردن ومیکنن دنیا بایدقضاوت کنه شما .....کی باشین
امیررضا
Iran (Islamic Republic of)
۱۸ آبان ۱۴۰۱ - ۰۰:۲۲
زنده باد ایران و ایرانی
جانم فدای ایران زمین از دریای خزر تا خلیج همیشه فارس
هر کیم چپ باخا عزیز ایرانیمیزا گوزون کور الروخ
یاشاسین ایران
یک ایرانی وطن پرست
Iran (Islamic Republic of)
۱۸ آبان ۱۴۰۱ - ۰۰:۲۵
شما بزرگواران خودتون از چی حرف میزنید اگر بفکر آب وخاک‌وملتید خوب علی کریمی وعلی دایی برای دفاع از مردم حرف زدن مشکل ما اینه که سلیقه آیی عمل میکنیم یه خورده منطق باشیم ودر کنار هم ترک وار ومازندرانی وووو همه برادریم وبرای بقای مملکتمون سر میدیم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۸ آبان ۱۴۰۱ - ۰۰:۳۱
من از کلاس سوم ابتدایی به تاریخ و جغرافیا و ریاضی و معماری بسیار علاقه داشتم همیشه به اخبار گوش میدادم و تمام بحثهای کارشناسی در همه ی زمینه ها روبا جون دل گوش میکردم بیشتر که مطالعه کردم پی بردم که بهترین ظرفیت در دنیا برای پیشرفت را ایران دارد وایران کشوریست که اگر حاکم دانایی داشته باشد ظرف ۲۵ سال قدرت اول جهان در همه چیز خواهد شد ایران به جز مورد آب شیرین که در دنیا حدود ۳۵ کشور نسبت به ایران وضع بدتری دارند در بقیه موارد رتبه اش ازلحاظ منابع رو زمینی و زیر زمینی و انسانی تک رقمیست. خود من برای تامین آب ۲۰۰ میلیون نفر در بخش‌های خدمات صنعت و کشاورزی ایده ای دارم که فکر میکنم حکومت فعلی و ... پر ادعای جمهوری اسلامی هرگز نمی‌خواهد و نمی‌تواند این طرح را به انجام برساند از نظر بنده تمامی افراد معتقد ی که میشناسم نالایق و عقب مانده ی ذهنی هستند و از بررسی پرونده کاری آنها می‌توان به وضوح به این موضوع پی برد اگر که جمهوری اسلامی در دنیا بعضی شلوغ بازی‌هارا انجام می‌دهد و پر ادعا نشان می‌دهد دلیل آن فقط خرج کردن و هدر دادن سرمایه های نا محدود این سرزمین ثروتمند است که اگر منطقی وبا برنامه هزینه شوند کشور ما به تنهایی توانایی تحریم کل دنیا را خواهد داشت اصلاح کردن این کشور به نظر بنده از آب خوردن هم راحت تر است من که یه آدم کم‌سواد هستم برای حدود ۱۱۰ مشکل کشور بر نامه هایی دارم که هرکدام به تناسب از چند ساعت تا نیم قرن قابل حل هستند ولی این حکومت و تمام مسئولانش برای حل حتی یک مشکل هیچ برنامه ای ندارند وحتی هر روز به مشکلات می افزایند
T.t
Iran (Islamic Republic of)
۱۸ آبان ۱۴۰۱ - ۰۰:۴۵
کامران خان همون ستارخان که بهش افتخارمیکنی اونم اذریه.خوبه که مااصالتمون معلومه.۷۰درصدایران هم اذرین ای کاش بدونی شما ازچه نژادی هستین....
امیر
Iran (Islamic Republic of)
۱۸ آبان ۱۴۰۱ - ۰۰:۵۳
دارم نگا میکنم همه میزنن تو سر و کله هم.متاسفم واسه ملتی که به هم توهین میکنند.ترک یعنی باکری و فارس سلیمانی و...هر قومی به حد کافی خون و تاوان برای این خاک و سرزمین داده.منم خودم اردبیلیم ولی وقتی اراجیف الهام رو میشنوم یاد روزی میفتم که سرداران سپاه در جنگ قره باغ علیه ارمنستان جنگیدن و شهید دادن.انسان نمک نشناس و ملت نمک نشناس عاقبت به خیر نمیشن حالا چه داخلی چه خارجی چه مسئول چه رعیت.
وطنم
Iran (Islamic Republic of)
۱۸ آبان ۱۴۰۱ - ۰۵:۰۶
'ایران متحد'خودت دست تو جیب مردم ایرانه چی شده !؟که ملی پوشها' افتخارآفرینان 'دشمن شدن ؟وتو جیره خوار به خاطر به خطر افتادن منافعت شدی وطن دوست!!!!
مانا
Iran (Islamic Republic of)
۱۸ آبان ۱۴۰۱ - ۰۶:۲۹
چرا بعد انقلاب اسلامی مدال گرفتن ورزشکاران خیلی بیشتر شده؟چونکه حتما حمایتهای از اینها بوده
ایران اسلامی قلب من و ما
علی
Iran (Islamic Republic of)
۱۸ آبان ۱۴۰۱ - ۰۶:۳۱
هیچ چی بهتر از اتحاد و یکپارچگی ایران نیست
کاش مسئولین بتونن همتی کنن
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۸ آبان ۱۴۰۱ - ۰۹:۳۶
علی کریمی ... مگه پول این مملکت نبود که برد چ غلطی براای مملکت کرد ... اصلاچه ... هست علی کریمی
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۸ آبان ۱۴۰۱ - ۱۳:۱۳
اون زمانی که فوتبالیست‌های بزرگ تاریخ فوتبال ایران و حتی جهانی...برای این خاک افتخارها آفریدن خیلیاتون تو شکم ننه هاتون لگد میزدید...جوجه میخوای پر از عقاب بکنی....! بهتره خفه شید .
حسین
Iran (Islamic Republic of)
۱۸ آبان ۱۴۰۱ - ۱۵:۰۵
چون عده ای از باکویی ها به ایران و کشتی گیران ایران توهین کردند ... این ورزشکار باغیرت و میهن پرست با پیروزی مقابل حرف باکویی هم قهرمانی را از آنها گرفت و هم با احترام نظامی به پرچم ایران جواب اونها رو داد ... زنده باد هرچی کر دل دار بختیاری
وحید
Iran (Islamic Republic of)
۱۸ آبان ۱۴۰۱ - ۱۶:۳۳
سلام.خواهش میکنم آز سروران و بزرگوارانی که جانبداری میکنن از آقایون یکبار بی تعصب وبا انصاف و عدالت مولایمان علی به وضع و حال وطن و هم وطن نگاهی منصفانه بیندازید که چه داریم در پیشرفت و تکنولوژی ودر تولید و اقتصاد در ارتباط بین المللی ودر معادلات و معاملات جهانی ودر آزادی و اجرای قانون اساسی و... چشمها را باید شست جور دیگر باید دید
الیا اندیلادز
Iran (Islamic Republic of)
۱۸ آبان ۱۴۰۱ - ۱۷:۰۰
همین یک نفر برای غلط های زیادی علیف کافی است....درود بر غیرت ایرانی ... مردم آذری ما چه آذربایجان شرقی و غربی و شمالی که همه ایرانی هستند ..همه غیور و خوش غیرت هستند
صابر فتحی
Iran (Islamic Republic of)
۱۸ آبان ۱۴۰۱ - ۱۷:۲۷
ماشاالله به این جوان ، دمش گرم ،
جانم فدای ایران

یا علی مدد
اتیلا خان
Iran (Islamic Republic of)
۱۸ آبان ۱۴۰۱ - ۱۹:۵۸
آهای اون اوزگلای که حرف چرند زدن.ورزشکار واقعی و انسان واقعی کسی هست که وقتی اوضاع کشورش داره میبینه خودشو به خریت نزنه.اوزگل حرفت مثل خودت ریشه و اساس ندارها....از شعار می‌ترسین.از قانون اساسی خودتونو محقتر میدونید همون قانونی که پدرای ما تاییدکردن.همون قانون میگه شعار راهپیمایی حق هرکس هست.اما یک عده جیره خور آدم خور از همین شعار ترس دارن.اون ورزشکار هم بهش طلا بدید هورا بکشید براش که هم وطنش دارن... اون به مزد دوران احترام میزاره.درود به همه اونایی که حرف بقیه نشخوار نمیکنن یکم عقل داشته باشید ببینید دولار 7تومنی سال ،،1357تحویل گرفتن شده 36000هزارتومن.خاک نفت گاز چوب کوه دارن میفروشن هر روز بدتر از دیروز چرا یکی شیرپاک خورده بگه ایرانی ایران این نبوده نیست...برید امشب سرچ کنید ببینید امیر کبیر چی فرموده میگه هرجا و هروقت ایران برای روسیه فرش قرمز پهن کرد ایران و ایرانی بدبختی‌هایش شروع میشود و مانند زالو خون ایرانی را می‌مکند.درود بر امیر کبیر ...
احمد
Iran (Islamic Republic of)
۱۸ آبان ۱۴۰۱ - ۲۱:۴۲
یاشاسین آزربایجان
علی
Iran (Islamic Republic of)
۱۸ آبان ۱۴۰۱ - ۲۱:۴۴
الهام علی اف مثل مگس وزوز میکنه کی بشه بزنن لهش کنن ، ...
علیرضا
Iran (Islamic Republic of)
۱۸ آبان ۱۴۰۱ - ۲۲:۲۲
با تحریم روسیه از مسابقات ورزشی ثبت شد که همه این حرفها کشکه کشکه .میگن چون به یک کشور حمله کرده باید تحریم بشه پس باید امریکا برای همیشه تحریم بشه نمونش حمله به عراق وافغانستان وچاهای دیگه .پس گول این حرفهارو نخورید همش سیاسته منتها اینجوری بخورد مردو دنیا میدن
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۸ آبان ۱۴۰۱ - ۲۲:۵۲
ای فرزندایران درودبه شرفت بااین سلام نظامی نخاله های وطنفروش رادق مرگ کردی
فرزند ایران
Iran (Islamic Republic of)
۱۹ آبان ۱۴۰۱ - ۰۰:۱۱
تویی که ادعای صلح میکنی و میگی ما با جهان سر جنگ داریم یا شمایی که میگی ورزش سیاسی نیست طرف صحبتم با شماهاست ..ما با جهان جنگ داریم ولی بیشتر جنگهای تاریخ بشر در اروپا شکل گرفته ..ما سر جنگ با آمریکا اروپا داریم چون نمیتونن تحمل کنن یک کشور جهان سومی (البته به قول اون وحشی‌ها ویانکی ها) جلوی استعمار غرب وایستاده ما سر جنگ با دنیا داریم بعد آمریکا بزرگترین کشتار تاریخ بشر رو در ناکازاکی و هیروشیما رقم میزنه ما سر جنگ یا دنیا داریم اونوقت آمریکا و ناتو (توله سگ آمریکا) افغانستان و لیبی و عراق و سوریه رو اشغال میکنن ..و در رابطه با ورزش ما ورزش رو سیاسی میکنیم بعد غرب روسیه رو از جام جهانی حذف میکنه ما ورزش رو سیاسی میکنیم بعد رسانه های غربی خواستار حذف ما از جام جهانی میشن ما ورزش رو سیاسی میکنیم ... و هزاران مثال دیگه پس لطفا اگر احمقی دهن گشادت رو ببند اگر خائنی بسوز و اگر بار کش لیبرال ها هستی برو به درک .زنده باد ایران و ایرانی بالاخص آذریهای عزیزمان
مریم مها
Iran (Islamic Republic of)
۱۹ آبان ۱۴۰۱ - ۰۶:۴۲
درود بر شرفت که احترام میهن رو به جا اوردی
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۹ آبان ۱۴۰۱ - ۰۶:۴۸
دمش گرم حال کردم ایرونی باغیرت
مهدی ملکی
Iran (Islamic Republic of)
۱۹ آبان ۱۴۰۱ - ۲۲:۳۷
دمت گرم پهلوون
صادق
Iran (Islamic Republic of)
۲۰ آبان ۱۴۰۱ - ۰۹:۳۵
درود به شرف اونهایی که با ملت ستم دیده هم صدا وهمراه هستن
ف صادقی
Iran (Islamic Republic of)
۲۰ آبان ۱۴۰۱ - ۱۳:۵۹
سلام عزیزان
خواهشا احترم به همنوع فراموش نشه
هیچ حرکت و هیچ خیانت و هیچ مزدوری گمیتونه همبستگی و ایمان و اعتقاد ولایتمداری ما رو ازمون بگیره
درود بر هموطنان دلسوز وطن و عدالت مدار
حق ماندنی و باطل رفتنی است
در پناه امام زمان باشید ان شاالله
علی
Iran (Islamic Republic of)
۲۱ آبان ۱۴۰۱ - ۰۱:۱۰
دردت بخوره توی سر علی دایی و کریمی و اون فوتبالی های ساحلی بی معرفت.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۲ آبان ۱۴۰۱ - ۰۵:۲۶
درود به شرفت زنده باد ایران و ایرانی مرگ بر منافق وطن فروش حزب فقط حزب علی رهبر فقط خامنه ایی جانم فدای رهبر شیر مادر نان پدر حلالت دلاور
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۲ آبان ۱۴۰۱ - ۱۶:۲۵
درودبی پایان برتو سرباز غیور وطن پرست، لعنت خدا بر وطن فروشان بیغیرت امثال علی کریمی ودیگران خودتان بهتر میدانید مزدوران دشمن رو.
حسین
Iran (Islamic Republic of)
۲۲ آبان ۱۴۰۱ - ۲۱:۳۶
خداقوت پهلوان شیر مرد ایرانی
شرف و غیرتت را بنازم قهرمان تویی دلاور
سلام بر شهیدان و پهلوانان وطن
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر: