افشاگری مجتبی پوربخش درباره اجرای یک برنامه ورزشی | وقایع روز
کد خبر: ۳۹۳۲۷
تاریخ انتشار: پنجشنبه ۱۹ آبان ۱۴۰۱ - 10 November 2022
مجتبی پوربخش مجری مغضوب شبکه ورزش که تا همین چندی پیش در شبکه فعالیت می‌کرد، ادعای تازه ای را مطرح کرده است.

افشاگری مجتبی پوربخش درباره اجرای یک برنامه ورزشی

وقایع روز ـ سرویس ورزشی؛

مجتبی پوربخش مجری برنامه «فوتبال یک» شبکه ورزش که چندی قبل گفته شد از اجرا کنار گذاشته شده است، حالا با انتشار یک توئیت مدعی شده که اجرای یک برنامه ورزشی دیگر را هم رد کرده است.

او ادعا کرد یک پیشکسوت فوتبال، اجرای این برنامه را با رقمی وسوسه کننده قبول کرده است.

 

نظرات کاربران
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۹ آبان ۱۴۰۱ - ۲۰:۰۶
به زودی در ایران آزاد
ث
Iran (Islamic Republic of)
۱۹ آبان ۱۴۰۱ - ۲۰:۲۱
منافق شاخ و دم ندارد ...
nastarannargesi
| Iran (Islamic Republic of)
۱۹ آبان ۱۴۰۱ - ۲۱:۲۸
ولی ... شاخ و دم داره .خر بودنتو نشون میدی .از دلار خدا تومن لذت ببر ....هر کی حرف حق بزنه میشه منافق و خاعن و ....ت و امثال تو خوببن ...
محمد امین
Iran (Islamic Republic of)
۱۹ آبان ۱۴۰۱ - ۲۲:۳۰
اگه لخت بودن مردم حرف حقه خدا بیامرزتمون با کیا شدیم هشتاد میلیون بعدشم اعتراض دارید بیاید مثل آدم بگید چرا میزنید نیرو انتظامی و بسیجی شهید می کنین مگه چه گناهی کردن دارن وضیفشون که برقراری امنیته رو انجام میدم چرا می‌رسد امنیت مردم رو خراب می کنید کار و کاسبی مردم رو می‌بندید بیت المال رو آتیش میزنید به خودتان بیاید ببینید دارید چیکار می کنید با ملت و کشور خودتون
کامران
Iran (Islamic Republic of)
۲۰ آبان ۱۴۰۱ - ۰۵:۰۴
بسیجی که فقط از حکومت دفاع می‌کند نه از مردم حالا شده مدافع امنیت مردم.!!!!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۰ آبان ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۶
خاک تو سرت که چی عقل داشتی اینکارو نمیکردی همه بهت میگن احمق ،پول بگیر لذتشو ببر ،اومدی ی‌کی دیگه رو میفروشی کار تو صدبرابر بدتر از اون هست خوب دلش خواسته پول بگیره اجرا کنه توام میگرفتی اجرا میکردی حالا اینهمه سوختن نداره که
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۱ آبان ۱۴۰۱ - ۰۲:۰۲
کمر روبیکای جاسوس شکست و برنامه اش را برای همیشه بست حیف تلگرام بیچاره و پاکدست که فیلتر شد
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۱ آبان ۱۴۰۱ - ۱۱:۰۸
خوب کاری کردین اجرا نکردین...این احتمالا دامی بوده که روبیکا برای شما پهن کرده که شما با ذکاوت توی دام نیوفتاده. آفرین بر شما.
شما انسان صادق و منصفی هستین خاک بر سر رسانه میلی که لیاقت شما را نداشت
محسن
Iran (Islamic Republic of)
۲۱ آبان ۱۴۰۱ - ۱۵:۴۵
معرفت در گرانی که به هر کس ندهند مجتبی عزیز شما ان معرفت رو دارین از قبل ثابت شده
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر: