پیام معنادار کاپیتان سرخپوشان در صفحه شخصی برای علی کریمی + سند | وقایع روز
کد خبر: ۳۹۳۵۴
تاریخ انتشار: جمعه ۲۰ آبان ۱۴۰۱ - 11 November 2022
کاپیتان سابق تیم ملی فوتبال در پیامی دیرهنگام اما معنادار در صفحه شخصی اش تولد علی کریمی را تبریک گفته است.

پیام معنادار کاپیتان سرخپوشان در صفحه شخصی برای علی کریمی

وقایع روز ـ سرویس ورزشی؛

سالروز تولد علی کریمی در چند روز گذشته بازتاب گسترده ای را در میان شبکه های اجتماعی در پی داشته است.

اغلب بازیکنان و هنرمندان کشور با انتشار پیام هایی در فضای مجازی تولد اسطوره فوتبال را تبریک گفته و از او حمایت کرده اند.

در همین رابطه مسعود شجاعی که همواره یکی از منتقد ترین بازیکنان فوتبال ایران بوده است واکنش متفاوتی به تولد جادوگر فوتبال ایران داشته است.

کاپیتان سابق تیم ملی در این باره نوشت: تولدت مبارک میهن دوست و شرافتمند. به امید تحقق آرزوهایت.

پیام معنادار کاپیتان سرخپوشان در صفحه شخصی برای علی کریمی

نظرات کاربران
یا علی
Iran (Islamic Republic of)
۲۰ آبان ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۴
پرسپولیس مردان بزرگ و با غیرت زیادی در سالهای گذشته به خود دیده و کسانی هم میخواستن خود را در چشم ملت بزرگ جلوه دهند اما زمان چهره واقعیشان را نشان داد و برای بهتر دیده شدن خیانت به ملت و ایران را سر لوحه کار خود قراردادن و با دشمن هم صدا هستن آقایان دایی و کریمی و باقری و شجاعی و.....معلم و سلطان فقط علی پروین جمع کنید این نون به هم قرض دادنها رو نون به نرخ روز خورها
امیر
| Iran (Islamic Republic of)
۲۱ آبان ۱۴۰۱ - ۱۹:۳۳
روزنامه نگار زپرتی
کجاش کاپیتان سرخپوشانه
این آدم خاین
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۰ آبان ۱۴۰۱ - ۱۴:۲۹
آرزوی از بین رفتن انقلاب اسلامی رو این آقا انشالله به گور میبره ...
مردمیهن آبادی
| United States of America
۲۱ آبان ۱۴۰۱ - ۰۹:۰۹
بچرخ تابچرخیم
میثم
| Iran (Islamic Republic of)
۲۱ آبان ۱۴۰۱ - ۲۲:۲۰
الهی آمین
یک مشت بی غیرت وطن فروشن که نمیدونم با چه رویی حس وطن دوستی میخوان القا کنن همشون تابعیت چند کشور دیگر رو دارن و مزدورانه مردم رو علیه مملکت خودشون تحریک میکنن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
۲۱ آبان ۱۴۰۱ - ۲۲:۵۹
انشالله
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۰ آبان ۱۴۰۱ - ۱۴:۵۸
حالم از این افراد بهم میخوره
...
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
۲۱ آبان ۱۴۰۱ - ۰۲:۳۶
و ما مردم حالمون از تو بهم میخوره
علی
Iran (Islamic Republic of)
۲۰ آبان ۱۴۰۱ - ۱۵:۱۰
چقدر شما بیچاره هستید به یه وطن فروش تبریک میگید بچه های مردم به کشتن داده خانواده خودش را به پیکنیک برده خجالت بکشید
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۰ آبان ۱۴۰۱ - ۱۵:۳۶
مسعود شجاعی اگر شجاعت داشت میومد تو میدون نه اینکه از خارج پیام بده به خدمت تو هم خواهیم رسید صبور باش
کیوان یونسی
| Iran (Islamic Republic of)
۲۱ آبان ۱۴۰۱ - ۱۵:۰۰
به حساب همه میخواهید برسید جای رجز خواندن اپل به حساب بچه های آقازاده ها برسید به حساب دزدها برسید که یه جوان خونه یک متر هم نمیتونن بخره.مافیا خودرو.وضعیت سفره های مردم هم که هیچ نه برنج نه گوشت و مرغ بیخیال دشمن واقعی انسانیه که چشم بر گناه داخل بلنده فقط ... کنه بگه دشمن خارجی هست
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
۲۲ آبان ۱۴۰۱ - ۱۰:۲۸
آفرین به مردان بزرگ
علی
Iran (Islamic Republic of)
۲۰ آبان ۱۴۰۱ - ۱۶:۱۰
حالم از فوتبالی های بی شرف بهم می خوره جمع کنید کسایی تعهدی برای وطنشان ندارند با پول این جوانان بزرگ شدند بی شرف ها بمیرن انشا...
حرف حساب
Iran (Islamic Republic of)
۲۰ آبان ۱۴۰۱ - ۱۶:۳۰
درود به شرافت و شجاعت و عدالت و سخاوت و صداقت همه ی اون جوانان رعنایی که از جان و مال و آرامش و آسایش خودشون زدند و برای سلامتی من و شما و آقای علی کریمی و ..... به شهادت رسیدند .
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۰ آبان ۱۴۰۱ - ۱۹:۲۱
اگه آرزوش یا آرزوتون براندازی نظامه که متاسفم براتون باید به گور ببرید وطن دوستهای دوزاری و بیسواد
رضا مهرپو
Iran (Islamic Republic of)
۲۱ آبان ۱۴۰۱ - ۰۱:۲۵
خاک تو سر مسعود شجاعی احمق که علت صعود نکردن به جام ۲۰۱۰ اون و امثال کریمی بودن این احمقا هم بی .... اینا تو محاسبات دچار مشکل شدند .نمی‌دونند ما به ازای معترضین احمق چقدررررررررر جوون ولایی و فدایی امام خامنه ای و نظام و مردم میهن مون وجود دارند مثل من جوون رزمی کار که اگه رهبرم فتوا بده می‌آییم کف خیابون این بچه قرتی ها رو له میکنیم تف به شرف نداشتت شجاعی و کریمی .....جانم فدای امام خامنه ای .....
امیر
| Iran (Islamic Republic of)
۲۲ آبان ۱۴۰۱ - ۰۸:۲۸
سلام، دمت گرم پهلوان.
فتوا خیلی وقته صادر شده، وقتی جوانان بسیجی دارن میان وسط میدان و شهید میشن یعنی خیلی وقته فتوا صادر شده.
امر آتش به اختیار خیلی ساله صادر شده
حجت
Iran (Islamic Republic of)
۲۱ آبان ۱۴۰۱ - ۰۱:۳۳
کلماتی که صدها هزار نفر به خاطر آنها خون دادند رو خراب نکنید. میهن دوست و شرافتمند کلماتی هستند که به بعضی ها اصلا نمی‌چسبد هر چند با هزار اسطوره گفتن و سلطان گفتن و شوالیه گفتن بخواهید اینکار را بکنید.این کلماتِ مقدس فقط شایسته کسانی است که از جان و مالشان برای حفظ مهین گذشتند نه هر بی سر و پا
سوفیا
United States of America
۲۱ آبان ۱۴۰۱ - ۰۹:۱۲
حالا چراشماازمحبوبیت علی کریمی دارین میسوزیدساندیسیاحرف حق بده سخته شنیدنش براتون
علی
| Iran (Islamic Republic of)
۲۱ آبان ۱۴۰۱ - ۲۱:۲۲
کدوم محبوبیت پیش مردم یا پیش اینترنشنال
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
۲۱ آبان ۱۴۰۱ - ۲۳:۰۲
اینجا که محبوبتی ما ندیدیم مگه یه مشت وطن فروش مثل خودش علی کریمی از اون اول هم هرجا بود جار وجنجال میکرد وبا کسی سرسازگاری نداشت کلا ناسازگاره
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۱ آبان ۱۴۰۱ - ۱۳:۱۵
آقای شجاعی ،شتر در خواب بیند پنبه دانه و بقیه ماجرا.....، شما فوتبالیستا مدرک تحصیلیتون تا سوم ابتداییه،ادعای وطن پرستی مثل کریمی قلابی در نیا بچه ، دستتون رو شد برای مردم دیگ، #تجزیه طلبان بیسواد
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۱ آبان ۱۴۰۱ - ۱۳:۵۶
جم کنید گمشید فوتبالیست های بی خاصیت ‌‌‌...زیاد خارج بودن دور برداشتن ...یه مشت پول بیت المال خور
محمد
Iran (Islamic Republic of)
۲۱ آبان ۱۴۰۱ - ۱۸:۵۴
این راجحت اطلاع به کسانی که با هر ادبیاتی که در هیچ یک از مردان وزنان حامی ولایت سراغ نداریم صحبت می کنند ..شما برای حفظ منافع یا هرچیزی که هست چرا خودتون رو وصل به رهبری می کنید کسی که حامی ولایت هست سخن گفتنش هم مثل ایشانه یعنی تمامی شئونات زندگیش تحت‌تأثیر ایشانه ولاغیر
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۱ آبان ۱۴۰۱ - ۱۹:۰۱
علی کریمی که اسلام رو دین عرب ها میدونه قطعاً مرتد شده هر چند ارتدادش رو پنهان کنه حکم مرتد مشخصه کسانی هم که برای خوشایند دنیاطلبان دین خودشونو فروختند بدبخت هستند. آخرالزمان نفاق چهره خودش رو علنی میکنه خدارو شکر
زهرا
Iran (Islamic Republic of)
۲۱ آبان ۱۴۰۱ - ۱۹:۲۷
قرارداد های ملیارد ی می بندند به خواندن سرود میرسن لال می شن
حمید
Iran (Islamic Republic of)
۲۱ آبان ۱۴۰۱ - ۱۹:۳۹
درود بر علی کریمی مرد میهن پرست به آرزوهات برسی مرد دوست داشتنی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
۲۱ آبان ۱۴۰۱ - ۲۳:۰۴
انشالله به گور میبره آرزوهاشو
وطن پرست
| Iran (Islamic Republic of)
۲۲ آبان ۱۴۰۱ - ۰۸:۳۴
ایشون سالهاست به لطف این کشور با ۸ کلاس سواد به آرزوهای دنیویش رسیده، (خیلی فراتر از اونی که تو خواب هم نمیدید) الان هم که با وطن فروشی داره پازل آرزوهاشو کامل می کنه.
ولی خیلی جای دوری نمیره!!!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۱ آبان ۱۴۰۱ - ۲۰:۴۲
آقای کریمی باپول و تشویق مردم بزرگ شدی حال به مردم ...برو کمی فکر کن ببین که بودی چی شدی
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۱ آبان ۱۴۰۱ - ۲۰:۵۷
... کسانی فتنه‌انگیز ی مکنند در ایران هرکس هست و هرکه می خواهد باشد و هرشکل خون خیلی از عزیزان به نا حق ریخت وکلی خسارت
علی
Iran (Islamic Republic of)
۲۱ آبان ۱۴۰۱ - ۲۱:۲۵
همه فوتبالیست ها دروغ می گویند الا چند نفر انگشت شمار که یادشون هست با شوت و سوت این مردم و با نظم اون پلیسی که سنگ خورد رفتند بالا قهرمان اونی که عارش بیاید با دشمن ایران هم کلام و هم فکر بشه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
۲۱ آبان ۱۴۰۱ - ۲۳:۰۴
احسنت به شما
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۱ آبان ۱۴۰۱ - ۲۳:۰۹
علی دایی نتونست مستند بیارد برای اسرا پناهی آبروی خانواده پناهی را برد . چون علی کریمی مغرور واز خود راضی هست ، بیچاره نمی تونه حرف بزنه ، لکنت داره فکر کرده اون همه ثروت مال خودش هست نه ، عزیز همه مال همین ملت هست کاخ و شیر آلات طلا که تو خانه اش دارد مال ملت ومردم ایران هست .
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۲ آبان ۱۴۰۱ - ۰۰:۲۹
آقای شجاعی تو دیگه آخر بی شرفها هستی که به یه بی شرف دیگه تبریک میگی .خدا روشکر مردم خوب شماها رو شناختند
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۲ آبان ۱۴۰۱ - ۰۰:۳۲
علی اقا کریمی مرد دوست داشتنی انشالله ب ارزویت ک ارزوی همه ی مردم ایران است برسی
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۲ آبان ۱۴۰۱ - ۰۰:۳۴
آهای شما عده‌ای اندک از سلبریتی‌ها و فوتبال بازها و یا هر ورزش دیگری که در این ( توطئه‌ ، دشمنان ایران) ، آب به آسیاب دشمن ریختید با شما هستم دلم برایتان میسوزد چون از عالم مردی و مردانگی و غیرت بیخبرید ، جایتان خالی مردی و مردانگی عالمی دارد .
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۲ آبان ۱۴۰۱ - ۰۱:۰۳
آقایان فوتبالیست برای حادثه شیراز حس میهن دوستی شما کجا رفت مگر ایرانی نبودن
مریم
Iran (Islamic Republic of)
۲۲ آبان ۱۴۰۱ - ۰۱:۱۶
بربد دزدهای مملکتو جمع کنید که کلان کلان دارن میبرن و میخورن ما فقرا هم باید بریم از گرسنگی بمیرم به علی آقای گل چکار دارید
سلیمان
Iran (Islamic Republic of)
۲۲ آبان ۱۴۰۱ - ۰۲:۲۲
شخصی بنام علی همانی هست ،که چند بار به نام‌های مختلف وناشناس با ادبیات خاص ویکسان کامنت گذاشته! ومثلا مخالف کریمی ودایی و..... هست! اینروزا چند نفر مامور شدند تا فقط کامنت مخالف اراده مردم بگذارند ! بابا جون ادامه مسیر به سمت حق وعدالت وآزادی، اجتناب ناپذیره ! شک نکن!
مجتبی
Iran (Islamic Republic of)
۲۲ آبان ۱۴۰۱ - ۰۸:۳۷
مسعود شجاعی کی هست ؟؟اگر کسی شناختش بهش بگه نمک خوردی نمکدون میشکنی .زیر سایه همین شهدا و نیروهای حکومت و خود حکومت به جایی رسیدی حالا وطن فروشی میکنی خون شهدا پای کریمی و امثال کسانی که تبریک گفتن و حمایت کردن لگد مال نمیشه
رز
Iran (Islamic Republic of)
۲۲ آبان ۱۴۰۱ - ۰۹:۰۲
وطن پرست !!!!!هههه
زنده باد ایران و ایرانی
Iran (Islamic Republic of)
۲۲ آبان ۱۴۰۱ - ۱۲:۰۶
چرا هر شخصی مشکلات کشور رو میگه یا میخواد بگه، ...، ممنوع التصویر، خانه نشین و در نهایت هم دشمن کشور خطاب میشه، مگه کشور ایران متعلق به قشر یا طیف خاص سیاسی هست
چه عواملی باعث شدند اکثر نخبگان ایران در ایالات متحده و کشورهای اروپایی باشند، سرزمین همانند مادر آدم هست، کدام شخص ایرانی حاضر هست که سرزمین اجدادی خودش را رها کند!
دشمنان اصلی کشور، سیاست مداران و حکومت گرانی هستند که باعث بوجود آمدن شرایط بد و باعث تاسف اعتقادی، اقتصادی،صنعتی، تغذیه ای و فرهنگی برای مردم کشور عزیزمان ایران شده اند.
به امید آینده ای روشن برای همه ی مردم خوب و مهربان کشور عزیزمان ایران
حمید
Iran (Islamic Republic of)
۲۲ آبان ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۱
کفر اگر نباشد که نیست خدای من تو هستی علی جان
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر: