یحیی گل‌محمدی پشت معترضان جمهوری اسلامی درآمد | وقایع روز
کد خبر: ۳۹۵۱۴
تاریخ انتشار: يکشنبه ۲۲ آبان ۱۴۰۱ - 13 November 2022
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس می‌گوید تیم ملی در جام‌جهانی شرایط خوبی دارد و می‌تواند از گروهش صعود کند. او هم‌چنین با اشاره به اتفاقات اخیر کشور از مسوولان خواست برای بازگشت آرامش به جامعه، زمینه آزادی دانشجویان و معترضان سریع‌تر فراهم شود.

یحیی گل‌محمدی پشت معترضان جمهوری اسلامی درآمد

وقایع روز ـ سرویس ورزشی؛

یحیی گل‌محمدی درباره آخرین وضعیت تیم فوتبال پرسپولیس اظهار کرد: بعد از چند روز تعطیلی، از امروز تمرینات خودمان را پیگیری می‌کنیم و سه بازی تدارکاتی هم پشت سر می‌گذاریم و بعد از ۷ آذر اردویی در امارات برگزار خواهیم کرد و تا ۱۷ آذر آنجا هستیم و دو بازی تدارکاتی هم در این اردو برگزار خواهیم کرد و برمی‌گردیم و خودمان را برای داربی آماده می‌کنیم. باید ببینیم وضعیت تیم ملی چطور خواهد شد. اگر ان‌شالله تیم ملی از گروهش صعود کرد که بازیکنان ملی‌پوش ما با تیم ملی خواهند ماند و اگر این اتفاق رخ ندهد، به ما اضافه خواهند شد.

او درباره شرایط تیم ملی فوتبال ایران در آستانه جام‌جهانی قطر گفت: تیم ملی یک بازی تدارکاتی داشت و این بازی‌ها به شناخت مربیان کمک می‌کند. تیم ملی بازی مفیدی را پشت سر گذاشت چون باعث می‌شود بازیکنان هماهنگ‌تر شوند. جدایی از نتیجه و نوع بازی که ارائه شد، بازی برابر نیکاراگوئه برای تیم ملی مفید بود.

گل‌محمدی تصریح کرد: کی‌روش یک هفته زودتر لیگ را تعطیل کرد و در این مدت ۴۰ تا ۵۰ درصد ترکیب اصلی خود را در اختیار داشت و با آن‌ها تمرین کرد. فکر می‌کنم با این تمرینات شناخت کی‌روش از بازیکنان بیش‌تر شد. با توجه به زمان برگزاری جام‌جهانی همه تیم‌ها فقط از ۱۰ روز قبل از بازی‌ها بازیکنان‌شان را در اختیار گرفتند و از طرف دیگر بازیکنان در شرایط مسابقه به تیم‌های ملی خود اضافه می‌شوند. از آن‌جایی که تیم‌ها اردوهایی را کنار هم نداشتند، تیم‌ها از نظر اجرای تاکتیک‌ها به مشکلاتی می‌خورند. به ویژه در شروع جام‌جهانی این مشکل وجود دارد اما با گذشت زمان کیفیت بازی‌ها بهتر خواهد شد و مربیان می‌توانند با بازی‌های بیش‌تر تاکتیک‌های خود را اجرایی کنند. امیدوارم که در هر صورت بازی‌های خوبی ببینیم و بتوانیم از بازی‌ها استفاده کنیم.

سرمربی پرسپولیس در پاسخ به این سوال که نخستین بازی ایران در جام‌جهانی برابر انگلیس چقدر سخت خواهد بود؟ تصریح کرد: قرعه خوبی برای ما به دست آمد که با انگلیس اولین بازی به میدان برویم. هیچ‌کس انتظار ندارد ایران برابر انگلیس به پیروزی برسد و بازیکنان ایران راحت‌تر بازی می‌کنند. من کاری به نتیجه ندارم و جدایی از نتیجه، تیم ایران با یک تیم بسیار خوب بازی می‌کند و می‌تواند با تجربه بهتر خود را برای مصاف برابر ولز و آمریکا آماده کند. در بازی اول هر نتیجه‌ای به دست بیاید، ما استفاده خودمان را از این بازی می‌بریم و شانس خوبی برای بازی‌های بعدی داریم.

او در پاسخ به این سوال که چقدر امیدوار است که تیم ملی ایران از گروهش در جام‌جهانی قطر صعود کند؟ گفت: تیم خوب و قوی داریم و باید به خودمان ایمان داشته باشیم و خودم احساس می‌کنم امسال سالی است که تیم ملی ایران می‌تواند از گروهش صعود کند. کار سختی است اما شدنی است و با همدلی بازیکنان و کادر بازی‌های خوبی را انجام بدهند.

گل‌محمدی در پاسخ به این سوال که آیا از سوی فدراسیون فوتبال با او برای هدایت تیم ملی فوتبال ایران بعد از جام‌جهانی صحبت شده است یا خیر؟ گفت: نه، چنین شایعه‌ای صحت ندارد و کسی درباره تیم ملی با من صحبت نکرده و خودمم همه تمرکزم روی پرسپولیس است. ما تیم خوبی داریم و باید از این شرایط خوب استفاده کنیم و امسال برای ما مهم است و برای کسب قهرمانی همه تلاش‌مان را انجام می‌دهیم و بحث‌های مرتبط با تیم ملی هم حاشیه‌ای است و قویا آن‌ها را تکذیب می‌کنم.

او در پایان گفت: همه ما روزهای سختی را گذراندیم. شرایط دشواری برای مردم ما بود و خانواده‌های زیای متاسفانه عزیزان‌شان را از دست دادند. از مسوولان می‌خواهیم که نسبت به آزادی دانشجویان و معترضان سریع‌تر اقدام کنند تا آن‌ها زودتر به آغوش خانواده‌هایش برگردند و آرامش به جامعه برگردد.

منبع: ایسنا
نظرات کاربران
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۲ آبان ۱۴۰۱ - ۱۱:۱۷
اقای گلمحمدی عزیزمثل اینکه خبرندارن ۲۲۰نماینده به اصطلاح ملت درخواست اعدام موکلین خودراکرده اند ،بااین مجلس وبااین نحوه برخوردبامعترض چه انتظاری دارنداونوقت میگن چراورزشکاران سرودجمهوری اسلامی نمی خونن ورزشکارهم جزو ملت است همانطورکه بقیه جزوملتند.
علی
| Iran (Islamic Republic of)
۲۲ آبان ۱۴۰۱ - ۱۶:۲۳
سلام
آنهایی که حکم اعدام دادن یا ندادن بماند
معترض نیستند اغتشاش گرند
آنهایی هستند که آشوب و نا امنی به بار آوردند و سبب کشت و کشتار شدند
سرود ملی راهم که نشانه هویت هر کشور است را چرا نباید خواند؟
درود بر معترض مرگ بر اغتشاش گر و زنده باد ایران و ایرانی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
۲۲ آبان ۱۴۰۱ - ۲۲:۲۶
نمی دونم چرا آشوبگری که هیچ وقت رأی نداده و روزی صدتا فحش به مملکت میده رو جای موکل جا می زنی؟ واقعا سواله برام
حمید ز.ز
| Iran (Islamic Republic of)
۲۳ آبان ۱۴۰۱ - ۰۲:۵۶
آقای علی؟؟ لحن گفتارتان با اسم های مختلف عوض شده
تورم زیاد شده داداش قیمت مواد غذایی وساندیس هم سربه فلک کشیده دلیل حرفای قشنگ وزیبایتان همینه اخوی بزرگوار
سرباز ایران
| Iran (Islamic Republic of)
۲۳ آبان ۱۴۰۱ - ۱۵:۴۴
اولا که از چیزی که خبر نداری حرف نزن از بیخ دروغه . پوما اختشاشگر با معترض فرق داره
ح.پناهی
Iran (Islamic Republic of)
۲۲ آبان ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۰
گل محمدی اگر سرمربی بود اغتشاشگران را محکوم می‌کرد.
در فتنه هرکس به فکر خود است نه به فکر مردم یا کشور
110
Iran (Islamic Republic of)
۲۲ آبان ۱۴۰۱ - ۱۲:۲۶
کجا پشت معتر ضان درومد عوضی بی همه چی
اسماعیل
| Iran (Islamic Republic of)
۲۳ آبان ۱۴۰۱ - ۱۶:۲۲
چه بی ادب
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۲ آبان ۱۴۰۱ - ۱۲:۴۱
گل محمدی غلط کرده که نظر داده کسانیکه حرمت شکنی کردند و به جان و مال مردم صدمه زدند باید به شدت با آنها برخورد شود
محسن
| Iran (Islamic Republic of)
۲۲ آبان ۱۴۰۱ - ۱۸:۵۰
اونایی که منفی میزنین اگه یه اتفاق کوچیک واسه خودتون پیش بیاد بازم به این لجاجت و حماقت ادامه میدید
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
۲۳ آبان ۱۴۰۱ - ۱۰:۴۹
سلبریتهای دوزاری بیسواد ، هر کی دوتا فیلم بازی کرد یا چهارتا لگد به توپ زد فکر میکنه فیلسوفه و میتونه راجبه همه چی اظهار نظر کنه، بیرق این انقلاب به کوری چشم منافقین کوردل و اوباش و سلبریتهای فاسد میرسه بدست امام زمان علیه السلام، انشاالله
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۲ آبان ۱۴۰۱ - ۱۲:۴۴
معلوم چند چند هست
با حکومتی هاست یا با مردم شریف و انقلابی هاست
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
۲۲ آبان ۱۴۰۱ - ۲۲:۲۴
منظورت از انقلابیون همون شورشی های قمه بدسته؟
علی
Iran (Islamic Republic of)
۲۲ آبان ۱۴۰۱ - ۱۲:۵۰
معترضین بازداشت نیستند بلکه آشوبگر واغتشاش گرانی که به جان ومال مردم اسیب زدن بازداشت هستن ایشون درباره اینکه اگر به اموال وجان ایشان وخانواده هاش آسیب می‌زدند هم توصیه به آزادی اغتشاشگران می‌کرد!!!! بس این این فضولیهای سلبریتهای بیسواد عیاش درباره مسائل امنیتی کشور
کیوان
Iran (Islamic Republic of)
۲۲ آبان ۱۴۰۱ - ۱۲:۵۰
چقدر زحمت کشیدید که این جملات گهربار را بر زبان راندید آقای گل محمدی ... باید به شما و افرادی چون شما واقعاً خسته نباشیدگفت، البته به همراه دست مریزاد ... وای از اینننهمه وطن دوستی !!! راستی منظورتان از اون جمله که خانواده های زیادی عزیزانشان را از دست دادند، نیروهای بسیج و انتظامی بود یا تلفات خیالی بی بی سی ؟!! با شناختی که از ادم هایی چون تو و رفیقات(کریمی و دایی) سراغ داریم، گزینه دوم صحیح باشه .... پس بیشتر از این خودت رودر چشم مردم لوث و بی ارزش نکن و فقط سکوت کن آقای گل محمدی عاشق
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
۲۲ آبان ۱۴۰۱ - ۲۲:۲۳
احسنت
محسن
| Iran (Islamic Republic of)
۲۳ آبان ۱۴۰۱ - ۰۳:۰۰
چشم دل باز کن که جان بینی آن نادیدنی است آن بینی
تورو خدا خودتو به‌خواب نزن
رضا
Iran (Islamic Republic of)
۲۲ آبان ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۴
آخه حرف زدن معمولی خودتو بلد نیستی گنده تر از دهنت حرف نزن استنلی لورل
رضا
Iran (Islamic Republic of)
۲۲ آبان ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۸
درود به شرفش
س ه
Iran (Islamic Republic of)
۲۲ آبان ۱۴۰۱ - ۱۳:۲۹
خدا را شکر، بیایید از جیب 80میلیون جمعیت مظلوم بدزدید و از ملت محتاج نان شب برای پرسپوخلیس باندازه یک استان بودجه تصویب کنید خدا ازتون نگذره این حاکمان دزد و نالایق فاسد قانون اساسی را آتش زدند با شعار دروغین مصلحت اندیشی ..................... از هر قشر و گروه و شخص و...... ترسیدید حساب بردید سر بقیه ملت را بریدید خرج انها کردید بعد همین حالا هم از قشر پایمال شده و نابود شده بدست خودتون دارید سواستفاده میکنید از انها ابزاری استفاده میکنید
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۲ آبان ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۵
باید با کسانی که نطم جامعه رو برهم زدنند ,بر خورد جدی بشه ،فوتبالیست به قکر خودشه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
۲۳ آبان ۱۴۰۱ - ۰۶:۳۰
بهتر بگید کسایی که نون شب جامعه رو دزدیدن رو باید زیر لگد گرفت
محمد
Iran (Islamic Republic of)
۲۲ آبان ۱۴۰۱ - ۱۴:۰۰
بهترین کشورهای فوتبالی دنیا هنوز دارند مسابقات برگزار می‌کنند و این کی‌روش عقب مانده یک ماه به مسابقات لیگ را تعطیل کرد و کلی آسیب زد به لیگ و جالب اینجاست که ۷۰ درصد تیم لژیونر هستند و هنوز به تیم ملی نپیوستن و این بابا داره با نخودیها تمرین میکنه !
حسین
Iran (Islamic Republic of)
۲۲ آبان ۱۴۰۱ - ۱۴:۰۳
#دکترعباسی
علی
Iran (Islamic Republic of)
۲۲ آبان ۱۴۰۱ - ۱۴:۵۸
مرگ بر ضد ولایت فقیه
نادری
Iran (Islamic Republic of)
۲۲ آبان ۱۴۰۱ - ۱۹:۰۳
آقایانی که دست اندر کارید الویت اول شکم زن وبچه این مملکته اصلأ فوتبال نیست بدون رصایت ملت دزدی وغارت مردم است باید جواب حق الناس بدهید
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۲ آبان ۱۴۰۱ - ۱۹:۱۸
هرچند که میدانیم دست آقا یحیی بسته است ولی انتظار داریم این ترابی ... را نیمکت نشین کند چون جایگزین دارد
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۲ آبان ۱۴۰۱ - ۱۹:۴۰
بزرگ مرد
ایرانی
Iran (Islamic Republic of)
۲۲ آبان ۱۴۰۱ - ۱۹:۴۰
من نمیدونم این کثافتا چرا بخودشون اجازه میدن درهرموردی اظهار نظر کنن آخه تو چیکاره ای جز ی مربی دوزاری اونم از پول ملت؟مفت خور چهل میلیاردی
mohsen
| Iran (Islamic Republic of)
۲۶ آبان ۱۴۰۱ - ۰۱:۱۵
میخام جواب این سوال رو بدین. اگر ایشان مفت خور دوزاری هستن از پول ملت، پسسس کیه که حق برداشت بودجه مفت خوری اینا رو از جیب مردم بدبخت رو امضا میزنه؟؟ مچکرم اگ جواب بدید سوالمو
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۲ آبان ۱۴۰۱ - ۲۰:۳۷
گل محمدی همون کسی است که برای یک اشرارمسلح اززاهدان استوری همدردی گذاشته بودذات کثیف اینها مشخصه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
۲۳ آبان ۱۴۰۱ - ۱۰:۵۴
خدا نور ملتی رو در این منطقه به تنگ در آورده بود از دزدی بگیر تا شرارت و دعوا و تیراندازی حالا یحی گل محمدی براش استوری سوزناک گذاشته! اینم از سواد رسانه ای سلبریتهای دوزاری مفت خور
علی عباسی
Iran (Islamic Republic of)
۲۲ آبان ۱۴۰۱ - ۲۰:۵۰
همانطور که کسی نمی تواند به مربی بگوید کی رو در کدام پست بزار یا نزار
ایشون هم نمیتونه در خصوص معترضین و یا اغتشاشگران اظهار نظر کنه
بد بختی ما همینه
در خصوص مسائل امنیتی مملکت کسانی که هیچ اطلاعی ندارند اظهار نظر میکنن
زمانی مملکت ملکت میشود که هرکسی اشتباهی کرد قانون با اون برخورد کند و در این خصوص مماشات نباشه
حال طرف آخوند .فوتبالیست .وزیر .نماینده مجلس و....باشه
امسال علی کریمی ها بایستی خفه شن ...خفه
درجواب دکتر علی عباسی
| Iran (Islamic Republic of)
۲۳ آبان ۱۴۰۱ - ۰۳:۰۶
انقد داری بهمه توهین میکنی خودت حضرتعالی درچه جایگاهی هستی اظار نظر میکنی ودیگران راز فرایض گهربار مستفیذ میکنی؟
سهیل
Iran (Islamic Republic of)
۲۲ آبان ۱۴۰۱ - ۲۲:۲۱
اتفاقا با آزادی اونا باز کشور به آشوب کشیده میشه. کسی خربزه میخوره پای لرزش هم بشینه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۲ آبان ۱۴۰۱ - ۲۳:۰۸
اینایه مشت وطن فروش عوضین که خودشون خونه دارن خارج ازکشوردیگه عوضیافکرنمیکن بی بندبلری چه برسرملت میاره مفت خورتوغلط کردی بیسوادباراخرت باشه مفت میگی فهمیدی دزدای بی همه چیزپول نون مارامیخورین تخم همسایه غاز
شاهد
Iran (Islamic Republic of)
۲۳ آبان ۱۴۰۱ - ۰۱:۵۹
آقای گل محمد امر دیگه ندارید بفرمائيد بس خون ریخته یک عده بیگناه چی میشه اموال‌ تخریب شده غیرت برداشته شده بچه مدرسه ای اغفال شده بعد شما قاصی کدوم شعبه هستی که حکم میدی اونیکه کاری نکرده به جز اعتراض به گرونی تکلیفشون مشخص ولی اونها که ۳۰ نفره میریزن سر یک انسان و با شکنجه به شهادت میرسونن چی برای کشتن سکه‌ای هار خانواده داغدار کرد اعتراض کردین که حقوق سگ ولی یک نفر مثل سگ هار بهش حمله کردن آزاد اگه همون یکی بچه خودت بود چیکار میکردی امنیت از بین بردن شیراز فراموش کردین خفه شیدتو رشته خودتون کار کنید فقط دستور تو کریمی پولی نزاد کم داشتیم
یاسر
Iran (Islamic Republic of)
۲۳ آبان ۱۴۰۱ - ۰۳:۰۸
خودت چی فحش وناسزا می‌گویی چیکاره مملکت هستی؟
شاهین
Iran (Islamic Republic of)
۲۳ آبان ۱۴۰۱ - ۰۳:۴۰
ازکی تاحالا اون بیشرف که واسه کثافتکاری میاد توخیابون به مال و جان مردم آسیب میزنه اسمش شده معترض نظام...جای اغتشاشگرو با معترض عوض نکنید... اون بسیجی یا پلیس که شهید شده خانواده ندارن ؟؟ ایشالاه که همه آشوبگرارو بگیرن حکمی بدن تا درس عبرت بشه واسه همشون
علی
Iran (Islamic Republic of)
۲۳ آبان ۱۴۰۱ - ۰۵:۵۲
لطف کنید بروید دنبال فوتبال بازی کردنتون. به کاری که سر در نمیارم دخالت. نکن ونکنید فکر مکنید کی هستید
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۳ آبان ۱۴۰۱ - ۰۶:۴۰
گردن آشوبگران را خرد کنید به حرف چهار تا دوزاری بها ندید
اشکان
Iran (Islamic Republic of)
۲۳ آبان ۱۴۰۱ - ۰۷:۱۱
کاش میشد اینایی که تخصص در مسائل اجتماعی و سیاسی ندارند اینقدر نظرهای آبدوغ خیاری ندهند ، جناب اوت محمدی می‌ترسی جایگاهی نداشته باشی ...!؟ اصلا کی گفته در جایی که تخصص نداری دخالت نکن ...
م. د
Iran (Islamic Republic of)
۲۴ آبان ۱۴۰۱ - ۱۱:۱۴
اقای گل محمدی اگر شما میتوانی همه اموال عمومی، خصوصی و شهدای امنیت که خون ریخته شده ی انها حاصل تفکرات بدون اساس شما وامثال شما می باشد راجبران کنی وشهدا را زنده کنی بیا به نمایندگی از دولت وملت همه اغتشاشگران را ازاد کن
چرا کفه ی ترازوی شما یه طرفه زور میزند دوستدار ملت، خیر خواه مردم، متأسف از حال بد کشورمون
هــــــــــــــــا!!!!
Persia
Iran (Islamic Republic of)
۲۵ آبان ۱۴۰۱ - ۱۰:۴۳
این شیر ناپاک خورده هایی که از اعتراضات مردم به عنوان اغتشاش یاد میکنن معلوم نیست چه نونی رو خوردن بابا بی ... ...
mohsen
Iran (Islamic Republic of)
۲۶ آبان ۱۴۰۱ - ۰۱:۲۳
آقا یحیی با اظهارات همین مدت نچندان دور خودشون هم کلاس شعور گزاشتن برا همه اونهایی که اینجا فقط سره سفره بهشون تهمت و بد دهنی یاد دادن.و هم درس مربی گری ورزشی و زندگی رو خوب پس دادن. اونجا که مردم لیاقت هم اعتراض و هم حتتییی اغتشاش رو داشتن جانب داری کرد و هم اینکه اونجا که زیر عمامه میزدن صدای اعتراض خودشو نسبت به حتک این حرمت فریاد زد. پسسس آقا یحیی مَرررده نه نامرد، آقایون باسواد و با درک و فهم
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر: