سردار آزمون از فهرست تیم ملی خط خورده! / پشت پرده لغو شدن کنفرانس خبری کارلوس کی روش | وقایع روز
کد خبر: ۳۹۵۵۹
تاریخ انتشار: يکشنبه ۲۲ آبان ۱۴۰۱ - 13 November 2022
طبق اخبار رسیده به خبرنگار ورزشی وقایع روز علت لغو شدن کنفرانس خبری امروز کی روش اعلام لیست تیم ملی بوده است.

سردار آزمون از فهرست تیم ملی خط خورد/ پش پرده لغو شدن کنفرانس خبری کارلوس کی روش

وقایع روز ـ سرویس ورزشی؛

امروز یکشنبه 22 آبان قرار بود کنفرانس خبری کی روش برگزار شود که یک اتفاق شوکه کننده افتاد:

در حالی که خبرنگاران حاضر در سالن کنفرانس مرکز تیم‌های ملی، نزدیک به یک ساعت و نیم در انتظار حضور کارلوس کی‌روش، سرمربی تیم ملی فوتبال ایران بودند تا او فهرست نهایی اعزامی تیم ملی فوتبال ایران به جام جهانی را اعلام کند، کی‌روش با تاخیر بسیار در این نشست حاضر نشد تا خبرنگاران به جمع‌آوری وسایل و ادوات خود بپردازند؛ این نشست به فردا موکول شده است.

دقایقی پیش محسن معتمد کیا مدیررسانه‌ای تیم ملی که او هم قرار بود کنار کارلوس کی‌روش، بخشی از برنامه نشست خبری امروز تیم ملی باشد، اعلام کرد به دلیل "مشکلات فنی" این مصاحبه خبری به فردا موکول شده است؛ آن هم در شرایطی که قرار است فردا تیم ملی با نفرات باقی‌مانده در اردو، به قطر اعزام بشود.

در پی پیگیری های خبرنگار ورزشی ما علت لغو این کنفرانس خبری برنامه کی روش مبنی بر اعلام فهرست نهایی تیم ملی ایران بوده است. طبق گفته برخی منابع، در فهرست نهایی سردار آزمون حضور نداشته و از لیست تیم ملی ایران خط خورده است.

ظاهرا مهدی تاج به دنبال رایزنی برای جلوگیری از این اتفاق است و به همین خاطر کنفرانس خبری را لغو نموده تا بتواند در این فرصت، حضور سردار آزمون در فهرست جام جهانی تیم ملی را قطعی کند.

سوالی که وجود دارد آن است که حذف سردار آزمون از تیم ملی به دلایل فنی است؟ و اینکه تاج می تواند او را به تیم ملی بازگرداند یا نه.

فوری/ تکمیلی: نزدیک ساعت ۲۳ شب و سه ساعت پس از انتشار خبر و فشار رسانه ای، لیست نهایی تیم ملی فوتبال ایران برای جام جهانی اعلام شد که در آن نام سردار آزمون نیز حضور دارد. 

 

لیست نهایی اسامی بازیکنان تیم ملی فوتبال برای جام جهانی 2022 را اینجا ببینید.

نظرات کاربران
عباس
Iran (Islamic Republic of)
۲۲ آبان ۱۴۰۱ - ۲۱:۰۷
لعنت به دروغگویان و خیانتکاران در ایران از جمله خیانتکاران به مردم شریف ایران‌زمین
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۲ آبان ۱۴۰۱ - ۲۱:۱۴
سردارآزمون شایسته ی حضور در تیم ملی فوتبال ایران نیست.
A
| Turkey
۲۲ آبان ۱۴۰۱ - ۲۱:۴۵
تو ساندیس خور شایسته ای
ناشناس
| Germany
۲۲ آبان ۱۴۰۱ - ۲۱:۴۸
پس تو برو جاش.
حتی در ترکیب تیم ملی هم امنیتی ها دارن دخالت می کنند
مازیار
| Iran (Islamic Republic of)
۲۲ آبان ۱۴۰۱ - ۲۳:۰۸
تا تو وامثال توهستن این وطن وطن نشود ...
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
۲۳ آبان ۱۴۰۱ - ۰۴:۳۵
ساندیس خور شایسته
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
۲۳ آبان ۱۴۰۱ - ۱۵:۳۳
ای کاش مربی عوض نمیکردند،
مهدی
Sweden
۲۲ آبان ۱۴۰۱ - ۲۱:۲۷
خاک بر سرتون که تیم ملی رو هم با رفتار سیاسیون بگند کشیدید. ۲۲ تا مهدی ترابی بفرستید خیالتون راحت باشه.
حسین
| Iran (Islamic Republic of)
۲۲ آبان ۱۴۰۱ - ۲۳:۳۲
به نظر شما اشکال ندارد سلبریتی های که تخصص در امر سیاست ندارن هر نظری دلشون خواست بدن اون هم اشتباه زحمت بکشید مصاحبه سر مربی انگلیس در مورد اتفاقات ایران رو حتما گوش کنید که در جواب خبر نگار میگه تخصصی در این زمینه ندارم
س ه
Iran (Islamic Republic of)
۲۲ آبان ۱۴۰۱ - ۲۱:۳۴
مسئولان توجه داشته باشند هر ورزشکاری در هر رشته ای وارد تیم ملی میشه باید بفهمه برای کل کشور و ملت تلاش میکنه برای بالا بردن پرچم ایران و این افتخاری است که نصیب هر کس نمیشه اینکه بخواد برای ملت عقده خالی کنه به مسائلی که اصلاً هیچ ربطی به انها نداره........... باید بشدت با ان اشخاص برخورد کنن بهترين کار حذف اولیه انها از تیم‌های ملی هستش
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
۲۲ آبان ۱۴۰۱ - ۲۲:۵۸
بشدت موافقم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
۲۲ آبان ۱۴۰۱ - ۲۳:۱۱
واقعا احسنت به تحلیلت
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
۲۲ آبان ۱۴۰۱ - ۲۳:۱۶
درود
ایرانی
| Iran (Islamic Republic of)
۲۳ آبان ۱۴۰۱ - ۰۰:۱۰
بهترین کار حذف مسئولین نالایق هست که وضعیت کشور رو به این نقطه رسوندن
متاسفانه طرز فکر طیف شما فقط حذف هست و گوش شنوایی برای بیان مشکلات وجود ندارد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
۲۳ آبان ۱۴۰۱ - ۱۱:۰۱
ایران مملکته زوره
جعفری
Iran (Islamic Republic of)
۲۲ آبان ۱۴۰۱ - ۲۱:۳۵
سردارنباشد باخت راازهم اکنون تسلیت میگوییم به قول سردار دلها پس کی را میخواهیم نگه داریم.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
۲۲ آبان ۱۴۰۱ - ۲۲:۵۸
باخت فوتبال مهم نیس مواظب باش مملکتت نبازه و تکه پاره نشه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۲ آبان ۱۴۰۱ - ۲۱:۳۸
به قول سردار شهید :عاقبت لگد زدن به وطن و پرچم و جمهوری اسلامی
غم
Iran (Islamic Republic of)
۲۲ آبان ۱۴۰۱ - ۲۱:۳۹
ایرادی نداره
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۲ آبان ۱۴۰۱ - ۲۱:۴۶
هر کسی که سرود ملی را نخواند باید خط بخورد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
۲۲ آبان ۱۴۰۱ - ۲۳:۱۲
دقیقا
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
۲۲ آبان ۱۴۰۱ - ۲۳:۲۴
تو بری جاش بازی کنی حتما
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۲ آبان ۱۴۰۱ - ۲۱:۴۶
برعکس گفتی فشار تاج برای خط زدن سردار بوده وکیروش برای نگه داشتنش.شرف ندارید شما.
علی
Iran (Islamic Republic of)
۲۲ آبان ۱۴۰۱ - ۲۱:۵۴
همون بهتر که نباشه خداوکیلی بازیکن خوبی نیست بچه سوسول
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۲ آبان ۱۴۰۱ - ۲۱:۵۴
این دیگه چه کارعجیب وغریبی بود؟ تاج وبقیه بازمافیابازیشون شروع شداونم دقیقاموقع اعزام تیم ملی وبازیهای جهانی؟چراازمونوخط زده؟
به این کثافتاوهمکارای بیشعورش بگین چقدر گرفتی ازمونوجابزاری....ا... زباله هرچه سریعترازمون روبرگردون به ترکیب تیم ملی!آخه ... بازیکنی مثل آزمون که بهترین باشگاههای جهان دارن روخریدش وانتقالش سرمایهای کلان میزارن چرابایدازترکیب تیم کشورش خط بخوره؟
خاک توسروزیرورزش وکادروووبیشعورا.....بدبخت مگه به کی میگن به این ادم فروشا....
ایران سربلند
| Iran (Islamic Republic of)
۲۲ آبان ۱۴۰۱ - ۲۲:۴۰
جناب ناشناس خفه شو... تنهایی صد تا کامنت منفی گذاشتی...از کی پول می گیری ؟!!!ملعون...
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
۲۲ آبان ۱۴۰۱ - ۲۲:۵۶
احمق مصدومه. حتی بایرلورکوزن هم تو ترکیب نداشته ش
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
۲۲ آبان ۱۴۰۱ - ۲۳:۱۳
خواهشن شما ببند با این الفاظ که لیاقت خودت و خانوادته
علی
Iran (Islamic Republic of)
۲۲ آبان ۱۴۰۱ - ۲۱:۵۵
این مردک لیاقتتیم ملی فوتبال اندارد
مفتخری
Iran (Islamic Republic of)
۲۲ آبان ۱۴۰۱ - ۲۱:۵۸
بازیکنی مانند سردار آزمون لیاقت نداره که در تیم ملی باشد
سعید
| Iran (Islamic Republic of)
۲۲ آبان ۱۴۰۱ - ۲۲:۲۱
جناب مفتیخری تو لیاقت داری چرا نرفتی پس یه کم بخندیم بهت اگه حرف نزنی کسی نمیگه لالی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
۲۷ آبان ۱۴۰۱ - ۱۸:۲۹
اگه گلهای آزمون نبود الان جام جهانی نبودیم احمق نمک نشناس
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۲ آبان ۱۴۰۱ - ۲۲:۰۷
فشار به کی روش برای خط زدن نام آزمون از لیست و حفظ ترابی است
علی
Iran (Islamic Republic of)
۲۲ آبان ۱۴۰۱ - ۲۲:۱۲
سلام دوستان مشکل از خودمان است اجازه دادیم هرچیز را سیاسی کنند
مرگ بر منافق
Iran (Islamic Republic of)
۲۲ آبان ۱۴۰۱ - ۲۲:۱۳
وطن فروش ها اینجا هم هستن . پیری های آلبانی نشین خفه شید دیگه
علی
| United States of America
۲۲ آبان ۱۴۰۱ - ۲۳:۱۹
خدایی جز این کلمه آلبانی چیز دیگری در مدرسه یاد گرفتی اینقدر رو اصطلاح مردم اسکی نرو
حسین
Iran (Islamic Republic of)
۲۲ آبان ۱۴۰۱ - ۲۲:۱۸
خاک تو این فوتبال کثیف ایران که آزمون رو خط بزنه ... چرا نباید آزمون باشه مهاجمی به این خوبی کجا داریم واقعا متاسفم واسه این ...
حسین پورزاد پرسپولیسی
Iran (Islamic Republic of)
۲۲ آبان ۱۴۰۱ - ۲۲:۲۲
سلام بر ملت و هواداران فوتبال بنظر بنده الان وقت نظر دادن نیست پس بهتره بزاریم سرمربی تیم ملی نظر خودش واسامی تیم ملی رو اعلام کن و همه کمک کنند آرامش به تیم برگردانیم برای سر افزاری تیم ملی همه باید دست به دست هم بدهیم
ایرانی
| Iran (Islamic Republic of)
۲۳ آبان ۱۴۰۱ - ۰۰:۱۲
دقیقا
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۲ آبان ۱۴۰۱ - ۲۲:۲۶
خدارا شکر خوشحال شدیم از خط خوردن وطن فروش ها باید این بچه کوچولو درس بگیره که توی کار بزرگترها دخالت نکند هر کس به پرچم ایران بی احترامی کرد باید اینچنین باهاش برخورد بشه حالا تیم ما نتیجه نمیگیره ولی یک چیز باقی میماند اون هم سودیست که به جیب این چند فوتبالیست تازه به دوران رسیده واریز مبشه ماهم به خاطر همین بی احترامی فوتبالیستها دیدن بازی های تیم مای را تحریم میکنیم انشاا... هیچ موقع این تیم ره جام جهانی نرود تا چهار تا علی دایی و غیره معروف نشوند آخه از کنار این بازی کنان کدام قهرمانی برای کشور بدست آمده است که این چنین بر کشور میتازند .
فرهاد
| Iran (Islamic Republic of)
۲۲ آبان ۱۴۰۱ - ۲۳:۱۰
هموطن عزيز وطن فروس کسانی هستن که ارزش پول ملی را در دنیا اخر کردن. ریال عمان 500 برابر ریال ماست. ولی تووسایل ... مثل موشک جزو اولی ها هستیم.. تمام دنیا امنه مثل اروپا ولی اینجا منت امنیت میذارن
نادان
| Iran (Islamic Republic of)
۲۳ آبان ۱۴۰۱ - ۰۰:۱۳
قراره بعد از دلار و یورو سومین پول قدرتمند دنیا بشیم!!!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۲ آبان ۱۴۰۱ - ۲۲:۲۷
سردار بهتره بره مسئولیت بچش رو به عهده بگیره وطن فروش بیلیاقت نخواستیم دل مارو شاد کنه با بی احترامیش بیشتر ناراحت ودشمن شاد میکنه.
علی
Iran (Islamic Republic of)
۲۲ آبان ۱۴۰۱ - ۲۲:۳۱
از همون اول مثل آدم های که مشکل اخلاقی داشتن بود آخرشم لو رفت
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۲ آبان ۱۴۰۱ - ۲۲:۳۱
اونایی ‌که سرود ملی را نخوندن حق رفتن به جام جهانی رادارند چه بسا بهترین بازیکن باشه اگه برن خیانته
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۲ آبان ۱۴۰۱ - ۲۲:۳۲
چرا نباشه سومین گلزن ملی گلهای که مقدماتی زد یادتون رفت
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۲ آبان ۱۴۰۱ - ۲۲:۳۹
ازمون خط بخوره بازیهای تیم ملی دیدن نداره... وای ب حال مملکتی ک بخواد ب نخبه های خودشو خاموش کنه... سردار هم نخبه فوتبالی این مملکته
بابک
Iran (Islamic Republic of)
۲۲ آبان ۱۴۰۱ - ۲۲:۳۹
هیچ کدوم از انها سرود جمهوری اسلامی را نخواندند بجز امیری ومهدی ترابی
فقط این دوتارا بفرستین قطر ...
حسن
Iran (Islamic Republic of)
۲۲ آبان ۱۴۰۱ - ۲۲:۴۷
اصلا تیم ملی میخوایم چکارمنخب نیروهای بسیج وبقیه رو بفرستند جام جهانی خیلی خوب سرود می خونند
یاسین
Iran (Islamic Republic of)
۲۲ آبان ۱۴۰۱ - ۲۲:۴۹
این سوسول وطن فروش لیاقت حضور در تیم ملی رونداره
مجید
Iran (Islamic Republic of)
۲۲ آبان ۱۴۰۱ - ۲۲:۵۰
انصافا چرا سیاسی میکنید هرکاری را مگه ازمون مصدوم نیست چطوری میخوا برا تیم ملی بازی کنه
منصور
Iran (Islamic Republic of)
۲۲ آبان ۱۴۰۱ - ۲۲:۵۲
سرمربی تیم ملی کاری به مسائل سیاسی ندارند و با توجه به انتظاراتی که از تیم ملی و ایشان هست ناگزیرند بهترینها و آماده ترینها را با خود ببرند لذا بدلیل مصدومیت و آماده نبودن ایشان را خط زده‌اند.
ناشناس
United States of America
۲۲ آبان ۱۴۰۱ - ۲۲:۵۳
مثل اینکه تیم ملی شده جای دستما...
کیارش
Iran (Islamic Republic of)
۲۲ آبان ۱۴۰۱ - ۲۲:۵۳
ایول
چه خبر خوبی
تیم ملی جای ... نیست.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۲ آبان ۱۴۰۱ - ۲۲:۵۴
من خوشم می‌آمد از سردار اما الان کاش پاش قلم می شد. بازیکنی که موضع سیاسی بگیره به هر طرف.دیگه وجه ملی بودنشو از دست میده
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۲ آبان ۱۴۰۱ - ۲۲:۵۷
من کاری به خوب و بد بودن این بازیکن ندارم . ولی به عنوان یه مبتدی این رو می گم ، بازیکنی که نسبت به سرود و پرچم کشورش هیچ تعصبی نداره ،نسبت به مردمش هم تعصب نداره ،اینا فقط ژست تبلیغاتیه،اینا از همین سرزمین ، این آب و خاک برخواستن و پر و بال گرفتن ، یکی دو روز که ساکن یه کشور دیگه شدن ، همه چیز رو فراموش کردن ، فراموش کردن که دارن با نام ایران عازم جام جهانی می شن،فقط یه چیز رو دلم می تواد بهشون بگم که بدون نام ایران هیچ نیستند.
صادق
Germany
۲۲ آبان ۱۴۰۱ - ۲۲:۵۸
بزن بزن بزن بزن ددیردیرین اه بیا مشت اول صد تومن
فرهاد
Iran (Islamic Republic of)
۲۲ آبان ۱۴۰۱ - ۲۳:۰۱
از نظر فنی آزمون خیلی افت کرده ولی بخاطر جهت گیریاش الان مردم دوس دارن باشه ولی در کل چون مصدوم بوده بنظرم دعوت نشه بهتره
د
Iran (Islamic Republic of)
۲۲ آبان ۱۴۰۱ - ۲۳:۰۸
بازیکنی که بدلیل مصدومیت در تیم خودش بازی نمیکنه چطور میتونم در تیم ملی بازی کنه
شمال
Iran (Islamic Republic of)
۲۲ آبان ۱۴۰۱ - ۲۳:۰۹
آره دیگه کسی که فکرش و دغدغه‌اش مردم رنج کشیده کشورش هست و با تمام وجود به هر قیمتی حتی میدونست که شاید خط بخوره ولی بازم کنار هم وطنان موند ،ساندیسی ها به اینها میگن وطن فروش ولی امثال ترابی و امیری ها که... اصلا نمیدونن درد جامعه چیه میشن وطن پرست و فیکس تیم ملی. واقعا آدم شاخ در میاره دارن می‌بینن این ساندیس خورها که جامعه تو رنج، فقر و بدبختی هستن و دارن می‌بینن که جوانان ما تو کف سرد خیابان ها ... ولی برای یه تیکه... بیشتر خودشونو به خواب زدن، از ما کاری بر نمیاد ولی پروردگار متعال یه روزی جواب کارا تونو میده.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
۲۴ آبان ۱۴۰۱ - ۱۱:۱۰
حالا خوبه ی ساندیسی خور یاد گرفتین هی میگین بسه دیگه حالمون بهم میخوره از این کلمه
ناشناس
Finland
۲۲ آبان ۱۴۰۱ - ۲۳:۱۰
اگر سردار نباش بقیه هم نرن . اگر سردار نبود این صعود هم نبود . بفهم کج فهم .
تا ببینیم اینا که فاز برداشتن، برن
سردار خط قرمز ماست
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۲ آبان ۱۴۰۱ - ۲۳:۱۳
اقامن میگم همه راخط بزنندویک گروه سرودبفرسندتاخیال اقایون راحت بشه چون هرکس حرف حق زدیااغتشاشگره یاوطن فروشه یاالبانی نشین ایرانی اصلی هم ...
عبدی
Iran (Islamic Republic of)
۲۲ آبان ۱۴۰۱ - ۲۳:۱۶
چرا سیاسی اش میکنید، الان دو ماه بازی نکرده، بیاد تو جام جهانی بازی ها رو از نزدیک ببینه، خوب تو خونه نگاه کنه، تو یک هفته معجزه نمیخاد بشه، اینقدر دشمن شاد نباشیم.
حسین
Iran (Islamic Republic of)
۲۲ آبان ۱۴۰۱ - ۲۳:۲۲
وطن فروش باید کنار گداشته شود
هموطن
Iran (Islamic Republic of)
۲۲ آبان ۱۴۰۱ - ۲۳:۲۳
یک ... از تیم ایران خط خورد
استقلال
Iran (Islamic Republic of)
۲۲ آبان ۱۴۰۱ - ۲۳:۲۴
دقیقا باید مهدی ترابی ووحید باشند به همه شون میارزند استقلالی ولی هیچ موقع دلم نیامد یک کلمه درشان این دونفر ویحیی بزم
امیرمومنی
Iran (Islamic Republic of)
۲۲ آبان ۱۴۰۱ - ۲۳:۴۳
سردار ب خاطر این از تیم ملی خط زدن چون ...هست ولی حق سردار این نیستی این همه تلاش کرده واسه تیم ملی الان از تیم ملی خط بخوره
شاهرخ
Iran (Islamic Republic of)
۲۲ آبان ۱۴۰۱ - ۲۳:۴۳
خواهسا ورزش رابا سیاست قاطی نکنید بزارید مربی فوتبال مسیر خودشه بره چرا که اون سیاسی فکر نمیکنه مسیر ورزشی خودش را طی میکنه همین حرکات سیاسیه ک فوتبال ما را عقب انداخته
نعمت
Iran (Islamic Republic of)
۲۲ آبان ۱۴۰۱ - ۲۳:۴۴
سردار بهترینه. مگه چی گفته. از مظلوم دفاع کرده. آقای شرافتمند!!!!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۲ آبان ۱۴۰۱ - ۲۳:۵۴
با گلهای سردار از جهنم بحرین عبور کردیم و رسیدیم جام جهانی ... حتی تک گل جام ۲۰۱۸ به پرتغال هم حاصل تلاش سردار بود، سردار تنها لژیونر شاخص ایرانی در یه لیگ معتبره اروپاییه ...مصدومیتش هم برطرف شده چون اگه مصدوم بود نمیرفت تمرینات گروهی لورکوزن ... بگذریم از سرود ملی که بجز ۲نفر هیچکس نخوند ... خلاصش اینکه مشکلتون با سردار عمیق تره و ریشه در موضوعی دیگه داره که قابل بیان نیست
علی
Iran (Islamic Republic of)
۲۳ آبان ۱۴۰۱ - ۰۰:۰۳
وطن فروش به اینها نمیگن،ن تنها سردار بلکه کل بازیکنان زحمت کشیدن ب اینجا رسیدن لطفا اسم وطن فروش ب اینها نزنید.وطن فروش اون کسیه ک امروز قیمت دلار رو تا ۳۶ تومن بالا برده،وطن فروش اون کسیه ک باعث شده انتی بیوتیک ساده تو داروخونه گیر نیاد و قیمت ازیترو رو را از ۹۰۰۰ تومن برده تا ۳۵۰۰۰ تومن.وطن فروش اون کسیه ک صدای مردم رو ... وطن فروش اون کسیه ک ی وام ده میلیونی نمیتونه بده وطن فروش اون کسیه ک مردم رو مقابل هم قرارمیده وطن فروش سردارنیست
علی
Iran (Islamic Republic of)
۲۳ آبان ۱۴۰۱ - ۰۰:۱۲
بهترازسردارهیج وقت نمی‌تونید پیداکنید الکی جرنخورید سردار هست توتیم ملی آب وبریزاونجات که میسوزه ...
یونس حسینی
Iran (Islamic Republic of)
۲۳ آبان ۱۴۰۱ - ۰۰:۴۰
با گلهای سردار از جهنم بحرین عبور کردیم و رسیدیم جام جهانی ... حتی تک گل جام ۲۰۱۸ به پرتغال هم حاصل تلاش سردار بود، سردار تنها لژیونر شاخص ایرانی در یه لیگ معتبره اروپاییه ...مصدومیتش هم برطرف شده چون اگه مصدوم بود نمیرفت تمرینات گروهی لورکوزن ... بگذریم از سرود ملی که بجز ۲نفر هیچکس نخوند ... خلاصش اینکه مشکلتون با سردار عمیق تره و ریشه در موضوعی دیگه داره که قابل بیان نیست
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۳ آبان ۱۴۰۱ - ۰۰:۵۱
درود بر ایران و ایرانی
سردار حقشه تیم ملی باشه
در عین حال همه باید به سرود و پرچم کشورمان احترام بگذاریم
با ارزوی موفقیت و سربلندی تیم ملیمون...
A
Iran (Islamic Republic of)
۲۳ آبان ۱۴۰۱ - ۰۰:۵۷
سردار که پاش لنگه می خواد چه... بکنه. اینا فقط به دنبال منفعت خودشون هستند. این فوتبالیست ها تا حالا چه افتخاری برای کشور آوردن این همه از پول مملکت رو خوردن حتی یه قهرمانی تو آسیا نمی تونن بیارن
امثال علی کریمی و سوشا رو بزرگ کردیم الان برای ما شاخ شدن
غلامرضا معصوم زاده
Iran (Islamic Republic of)
۲۳ آبان ۱۴۰۱ - ۰۱:۱۶
آزمون اگر هم بازی کند که صددرصد کوثر خواهد بود فقط و فقط برای خوشحالی مردم بازی میکند..کسانی که از کلمه وطن فروش .استفاده میکنند .اصلا اعتقادی به وطن دارند.میدانند وطن یعنی چه ..خدایی نمی‌دانند به جز وطن و مردم همه فانی هستن و زود گذر...کسانی که به همه غنگ وطن فروش میزنند..اگر یک نفرشان .از رانت..یا پست..یا حقوق .یا یک وعده ...استفاده میکنند .اگر یک نفر از این امتیازها استفاده نکرد و حامی بود من حرفی با طلا می‌نویسم و با منت قبول میکنم
حسین
Iran (Islamic Republic of)
۲۳ آبان ۱۴۰۱ - ۰۱:۵۲
یک نفر هست با صد تا موبایل نشسته ....داره کلا ...ها رو تبلیغ و خبر های حکومتی رو حمایت و افراد و سلبریتی هایی که کنار مردم هستند داره میکوبه تقریبا هر خبر ورزشی رو میخونی این نفرات هستند از لحن کلماتش ون هم مشخصه نشسته پشت یک میز که 100 تا موبایل با اکانت های مختلف از نظان صیانت میکنه خاک بر سر تون که یک کار درست رو هم نمیتونید انجام بدید .
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
۲۳ آبان ۱۴۰۱ - ۰۷:۳۷
این طور نیست خیلی از مردم بخاطر توهین ورزشکارها به سرود و پرچم کشورمان ناراحت هستند و همه اعتراض دارند که در مجامع بین‌المللی چرا به سرودمون توهین شده
بهمن حسین پور
Iran (Islamic Republic of)
۲۳ آبان ۱۴۰۱ - ۰۲:۳۱
آقایون چرا الکی دارین خودتونو پاره میکنین ... سزدار آزمون مصدوم است وتا یکی دوماه آینده نمیتونه پاب توپ شه متوجه هستین؟
محمد
Iran (Islamic Republic of)
۲۳ آبان ۱۴۰۱ - ۰۲:۳۷
خیلی تلاش گرده اند تا آزمون را حذف کنند ولی کی‌روش مانع شده.
مهدی
Iran (Islamic Republic of)
۲۳ آبان ۱۴۰۱ - ۰۸:۰۲
عاقبت خیانتکار ی که به ملت وکشورش که در اوج اغتشاشات به جای دوای درد مردم مظلوم خودش باشد به کشورهایی که به کشورش خیانت می کند وهیچ حمایتی هم نمی کنندباعث خوشحالی انها می شود ورسانه های معاند ودیگر رسانه مخالف ایران می شود لیاقتش حضور در تیم ملی نیست
م
Iran (Islamic Republic of)
۲۳ آبان ۱۴۰۱ - ۰۹:۱۰
لازم به بیست دو ترابی نیست کفش ترابی به تمام بازیکنای مهاجمی می ارزه که تمام مهجمانشان به اندازه سید جلال ما
نمی ارزه
بختیاری
Iran (Islamic Republic of)
۲۳ آبان ۱۴۰۱ - ۱۱:۰۴
مملکت وقتی فساد واختلاس وبی مسئولیتی داخلش وجود داشته باشه هرکسی نظر میده اعتراض می کنه وقتی همه چی خوب باشه همه ملت خوشحال هستند هم دولت اما الان اونقدر مشکلات زندگی سخت شده چه سردار نظر بده یا نده یا بره جام جهانی یا نره فرقی نمی کنه مشکل اصلی فقر ملت هست که این فقر از بین نمیرسه هر کسی داره عشق خودش می کنه چه بازیکن ها چه مسئولین فقط این مردم هستند که زیر فقر دارن لحه میشن تاوانش ملت دارن میدن
بختیاری
Iran (Islamic Republic of)
۲۳ آبان ۱۴۰۱ - ۱۱:۱۶
کاش مسئولین بازیکنان فقط شعار و حرف نزنند کمی غیرت به خرج بدن ملت از فقر نجات بدند به نظرم مردم ایران اونقدر فشار اقتصادی روشون هست که شعار بازیکن ها یا کسانی دیگر دردی دعوا نمی کنه آن شالله روزی از شر کسانی که باعث فقر ملت شدند و نمی تونند مسئولیت پذیر باشن در مقابل ملت هر چه سریعتر نابود بشن ملت دیگه خسته شدند از شعار دادن هر کسی میخاد برای ملت کاری بکنه باید عمل کنه که فعلان کسی عمل نکرده همچنان روز به روز اقتصاد خراب تر میشه بهتر نمیشه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۳ آبان ۱۴۰۱ - ۱۵:۰۱
عرصه دارین بسم اله هر کسی را برای کاری ساختن توی یک خونه همه هم فکر نیستن شما می خواهید یک مملکت را مثل هم کنید هر کاری موافق وخالف داره به جای هم فکری وهم کاری فقط حرف بزنید
زرین
Iran (Islamic Republic of)
۲۳ آبان ۱۴۰۱ - ۱۶:۰۹
خواهشااین چند روز تاجام جهانی از اظهارنظر های سلیقه ای دوری شودتا انشالله بازیکنان بامید خداوندباشادی وعلاقه خاصی که دارندبتوانند ازگروه خود صعود کنند
توکل بخدا
ابی
Iran (Islamic Republic of)
۲۳ آبان ۱۴۰۱ - ۱۷:۲۰
احسن به شما قشنگ دارید به دنیا نشون می دید چقدر کوته فکر هستید بعضی از دوستان از هزاران دشمن بدتر هستن سردار علی دایی علی کریمی وریا غفوری مثل شماها با رانت به اینجا نرسیدن با زحمت و تلاش خودشون بوده و به این سادگی از بین نمیروند
سعید
Iran (Islamic Republic of)
۲۳ آبان ۱۴۰۱ - ۱۷:۲۸
من کلا هنگ کردمه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۳ آبان ۱۴۰۱ - ۱۸:۲۷
مردم نون آب میخان زندگی میخان
سروش
Iran (Islamic Republic of)
۲۳ آبان ۱۴۰۱ - ۲۳:۴۴
خیلی بدبختین به خدا اینایی که کامنت گذاشتن سرود ملی سرود ملی کردن تا حالا فوتبال ندیدن فقط ،،،،
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر: