ببینید: سیدابراهیم رئیسی با پیراهن شماره 12 تیم ملی فوتبال ایران | وقایع روز
کد خبر: ۳۹۶۶۰
تاریخ انتشار: دوشنبه ۲۳ آبان ۱۴۰۱ - 14 November 2022
بازیکنان و اعضای کادر فنی تیم ملی فوتبال کشورمان پیش از اعزام به قطر برای حضور در جام جهانی 2022 قطر به دیدار سیدابراهیم رئیسی رئیس‌جمهور کشورمان رفتند.

ببینید: سیدابراهیم رئیسی با پیراهن شماره 12 تیم ملی فوتبال ایران

وقایع روز ـ سرویس ورزشی؛

بازیکنان و اعضای کادر فنی تیم ملی فوتبال کشورمان پیش از اعزام به قطر برای حضور در جام جهانی 2022 قطر همراه با مسئولان فدراسیون و وزیر ورزش و جوانان به دیدار سیدابراهیم رئیسی رئیس‌جمهور کشورمان رفتند.

در پایان این مراسم پیراهن شماره ۱۲ تیم ملی به‌ عنوان یار دوازدهم تیم ملی به همراه کتاب جام جهانی فوتبال از سوی محمدمهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال و مهدی محمدنبی نایب رئیس اول فدراسیون فوتبال به رئیس‌جمهور اهدا شد.

ببینید: سیدابراهیم رئیسی با پیراهن شماره 12 تیم ملی فوتبال ایران

نظرات کاربران
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۴ آبان ۱۴۰۱ - ۰۰:۰۸
مثلا چه کاری از دست این بنده خدا برمیاد؟ خنده داره واقعا اگه میتونست کاری بکنه واسه مملکت و مردم و اقتصاد و.. می کرد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
۲۶ آبان ۱۴۰۱ - ۱۹:۴۵
سلام خدمت همه برداران ایرانی خودم که هرکجاهستید موفق وسربلندوسرافرازباشید .همه ما ایرانی هستیم وبه ایران ویرانی بودمون افتخار می کنیم .وازرئیس جمهورعزیزمی خواهیم که باکمک خداوندعزیزایرانی سرافراز وسربلند داشته باشیم .وخواستار از رئیس جمهوراین است که بابت اشتقال وکار یه خورده درادارت نگاهی داشته باشند ..وآرزوسلامتی برای رهبر عزیزمان آرزو مند هستم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۴ آبان ۱۴۰۱ - ۰۲:۵۸
وقتی که حسن روحانی مملکت به بد بختی کشید این بنده خدا سید اولاد علی آمد از بدبختی ها نجاتتون داد ولی کو گوش شنوا چشم بینا ببینن
من
| Netherlands
۲۴ آبان ۱۴۰۱ - ۱۵:۱۴
بنده خدا اینجا برا کی چاپلوسی می کنی ، یکم مرد باشین و‌عزت نفس داشته باش لااقل، متاسفم ...
سلام
| Iran (Islamic Republic of)
۲۴ آبان ۱۴۰۱ - ۱۷:۲۲
کسی که خوابیده را میشه بیدار کرد و کسی که خودشو به خواب زده را عمرا.
بخواب عزیزم ان شاء الله با همون سید اولاد پیامبر در قیامت محشور بشی.
مهسا
| Iran (Islamic Republic of)
۲۶ آبان ۱۴۰۱ - ۱۴:۲۳
محشور شدن با سید اولاد پیغمبر آرزوعه برا ما شما هم برو با مهسا امینی یا نه داعش محشور شو سست ایمان
اندو
Iran (Islamic Republic of)
۲۴ آبان ۱۴۰۱ - ۰۸:۴۱
آنکس که تابحال نفهمیده ر ئیس جمهور دراین مملکت هیچکاره است وکسان دیگر با سیاست غلط وپراز اشتباه مملکت را به این روز انداختن هیچگاه نخواهند فهمید و همین طور مشکلات را بگردن این رئیس وان رئیس میاندازند،اصلا رئیسی اینکاره نیست ایشان با رانت آمده اند
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۴ آبان ۱۴۰۱ - ۰۹:۱۵
همینکه تا ۱۲ میتونه بشماره کافیه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۴ آبان ۱۴۰۱ - ۱۲:۵۸
اقای رئیسی از روزی که رئس جمهور شدن اوضاع مملکت داره سر وسامان می گیره بهمین خاطر دشمنان این خاک گهر بار نمی توانند شروع پیشرفت ایران را ببینند ودارن اوضاع را برای افراد ساده بد نشان می دن تا مردم را مایوس کنندمرگ بر کسی که به وطن خودش پشت می کند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
۲۴ آبان ۱۴۰۱ - ۲۱:۰۵
کدوم پیشرفت شاید تو جیرخور نظام شده‌ای که‌ میگی پیشرفت کرده‌ایم
اسماعیل
| Iran (Islamic Republic of)
۲۵ آبان ۱۴۰۱ - ۰۱:۵۳
ریسی داره کشور خراب شده را درست میکنه کشوری که در چندین سال به غارت چپاول رفته بوده ما انتظار داریم به یک روزه درست بشه
محمد
| Iran (Islamic Republic of)
۲۵ آبان ۱۴۰۱ - ۰۸:۱۹
لاقل تو که کامنت میزاری ساندیس میگیری بصورت شبانه دیپلم رو پاس میکردی حتی سواد نوشتن نداری اونوقت واسه تعیین تکلیف میکنی؟
...
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
۲۶ آبان ۱۴۰۱ - ۱۹:۱۵
من فوق لیسانس حقوق جزا بیکار و مجرد و با حقوق بازنشستگی پدر و شکایتی از دولت ندارم و مخالف اغتشاش بدحجابی هرکس ک ناراضیه پیشنهاد میکنم بره گم شه هررررررررری ب وطن فروشای بی غیرت و بی حیا
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
۲۶ آبان ۱۴۰۱ - ۲۰:۰۳
داداش از کدوم پیشرفت حرف میزنی؟
پیشرفت قیمت مرغ و گوشت و حبوبات و غیره ؟؟؟
یا پیشرفت خط فقری که خود مجلس هم تایید کرده که حقوق زیر ۱۸ میلیون یعنی زیر خط فقر ! ولی حقوق کارگر و بازنشسته ۶ الی ۸ تومنه...
یا منظورت از پیشرفت اینکه تورم هر روز داره پیشرفت میکنه و شب میخوابی صبح بیدار میشی چیزی نیست که گرون نشده باشه....
تازه نصف تورم به قول همون آقای رئیسی تون قراره سال بعد اجرایی بشه
مجلس قیمت بنزین رو برای سال بعد ۸ تومن اعلام کرده یعنی اگه ماشینت تک گانه باشه با ۶۰ بنزین یه باک پر کنی بعد اون باید با بنزین سهمیه آزاد ۱۵ تومنی بنزینی بزنی که با آب فرقی نداره....
درد زیاده برای مردم(مردمی که با سیلی صورت خودشونو سرخ میکنن) نه امثال شماها که بخاطر کیک و ساندیس(فوقش یدووه مرغ منجمد که همون آخوندهایی که طرفشو نگه میدارین قبلا میگفتن چون مرغ هاشون خارجیه حرامه ولی الان از سفرتون کم نمیشه) باعث میشین هم نوع خودتون زیر کلی تورم و فشار کمرش بشکنه...
ما ها شهید ندادیم که وطن رو بفروشیم ما میگیم وطنی میخوایم که همه توش آسایش داشته باشن.پا به پای تورم حقوق ها هم افزایش پیدا کنه تا هیچ پدری شرمنده بچه هاش نشه.
حرف زیاده ولی گفتنشون مثل یاسین تو گوشه ... .
اگه درد خودت رو احساس میکنی یعنی فقط زنده ای ولی وقتی درد بقیه رو احساس کردی یعنی انسانی (ا ن س ا ن)
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
۲۷ آبان ۱۴۰۱ - ۱۴:۱۱
آقای رئیسی ، کارش ساخت و ساز هست در طول یک سال 4میلیون خونه ساخت یعنی چهار سال 16 میلیون، البته تو خواب ،آقای رئیسی برو مملکت ... بدترش نکن
محمدرضا
Iran (Islamic Republic of)
۲۴ آبان ۱۴۰۱ - ۱۵:۲۸
9قتی غرورت زیاده وحاضرنیستی اشتباهتوگردن بگیری وبعداز اینکه کل اردبیل میگن ماست سفیده تو میگی نه خیر ماست رنگ دیگری است غیر سفید وخودت را مستحق جایگزین کی روش در دوحه میدونی دیگه حرفی براژ گفتن نمی مونه تازه رودرباس دامادت هم هستی
درسا
Iran (Islamic Republic of)
۲۴ آبان ۱۴۰۱ - ۱۵:۳۳
رئیسی عشقه
محمد
Iran (Islamic Republic of)
۲۴ آبان ۱۴۰۱ - ۱۷:۱۰
خاک برسر این رئیس جمهور که همه کارهای مهم مملکت واقتصاد ول کرده اومده با این فوتبالیستا که پول بیت المال حرومشون باشه داره وقتش تلف میکنه .برو به مشکلات مملکت رسیدگی کن جدت ...
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۴ آبان ۱۴۰۱ - ۱۹:۱۴
سلام
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۴ آبان ۱۴۰۱ - ۱۹:۵۲
... شماره ۱۲

این ... چیکار تونسته انجام بده در مملکت حالا خواسته یه ... دیگه انجام بده و بگه حمایت کرده .
...
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۴ آبان ۱۴۰۱ - ۲۳:۴۶
از فاجعه قطر میخواد پیشگیری کنه،بعید میدونم این راهش باشه جواب نمیده
اسماعیل
Iran (Islamic Republic of)
۲۵ آبان ۱۴۰۱ - ۰۱:۵۷
مگه این تیم ملی از کشور خودمان نیست که ریسی رفته پیش انها
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۵ آبان ۱۴۰۱ - ۰۲:۰۳
وای به حال بازیکنان استقلال اگه پاچه خواری کرده باشند برید یه تیم پیدا کنید برید بازیکن ماله کشنمیخوایم
کوچه بی نام
Iran (Islamic Republic of)
۲۵ آبان ۱۴۰۱ - ۰۷:۲۳
شماره ۸۵ رو می‌دادید بهش به افتخار مرغ ۸۵۰۰۰ هزارتومانی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
۲۵ آبان ۱۴۰۱ - ۰۸:۰۷
احسنت
سزار
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
۲۵ آبان ۱۴۰۱ - ۰۷:۵۷
طرف همچین از رییسی تعریف میکنه انگار پسر عموشه مردحسابی عک تو از درخونه رییسی میوه و گوشت و مرغ میگیری اره ؟؟ یه کم مغزت رو از اکبندی در بیار
مهدی
Iran (Islamic Republic of)
۲۵ آبان ۱۴۰۱ - ۰۹:۱۹
رئیسی مشکل گشاست اگه این احمق‌ها که می‌خوام انقلاب هورمونی بکنن بذارن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
۲۶ آبان ۱۴۰۱ - ۲۲:۱۶
آره حق باشماست چون سواد شما هم در حد ریسی هستش
Javad
Iran (Islamic Republic of)
۲۵ آبان ۱۴۰۱ - ۰۹:۳۵
سلام .اقای رئیسی در مناظره هاشون گفتند که هدف من ازرئیس جمهور شدنم فقط این است که تمام مفسدان اقتصادی روبه سزای اعمالشان برسانم چی شد بعد از یک سال وشش ماه ازرئیس جمهور شدنشون میگذره .
ایرانی
| Iran (Islamic Republic of)
۲۷ آبان ۱۴۰۱ - ۱۴:۱۷
داداش ، رئیسی تا 5 کلاس سواد داره نمی تونه.مفسدان رو بشماره بقیه دوستشونند
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۵ آبان ۱۴۰۱ - ۱۰:۲۹
درودبریاورمظلومان درود بررییسی بزرگ
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۵ آبان ۱۴۰۱ - ۱۶:۴۵
اگه دین ندارید آزاده باشید
آخه این بیسواد بی لیاقت یک سال و نیم جز گرانی و بدبختی چی آورده ، حتی برای نظام هم خیلی هزینه داره
ناشناس
United States of America
۲۶ آبان ۱۴۰۱ - ۰۰:۳۸
ریسی برای ا آره کردن یه مدرسه ابتدایی هم توانایی ندارد واقعا جای تاسف داره اسن آفا ریس جمهور باشه
نو ید
Iran (Islamic Republic of)
۲۶ آبان ۱۴۰۱ - ۰۲:۰۷
سید خدا باعث تمام گرونی مردم است ای کاش بجای پیراهن شماره 12به وضع مردم و جوانان کف خیابان می پرداخت کاش بعضی ها کور. نباشند ووضع. مملکت را ببیند نون به نرخ روز خور نباشند ای کاش وحید امیری از ترابی بدتر و چاپلوست از وضع بد. اقتصادی مردم حرف می زد
هادی
Iran (Islamic Republic of)
۲۶ آبان ۱۴۰۱ - ۰۳:۱۱
رئيسی خدا کند کارهایش مثل قولهای انتخاباتی اش نشود!!
نصیری
Iran (Islamic Republic of)
۲۶ آبان ۱۴۰۱ - ۰۹:۳۵
فقط خیییلی تاسف خوردم از رفتار بازیکنی که یه بار میاد تو صدا و سیما میخواد خودی نشون بده حرف مردمو میزنه حالا اینجا داره پاچه خواری میکنه به قول آقا یحیی امپراتور بهترین فرصت برای همصدایی با مردمو از دست دادن واقعا نمرتون صفره
حسینی
Iran (Islamic Republic of)
۲۶ آبان ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۸
بساکسانی که به روزتان امیدوارند.ناشکرنباشید بادشمنان بزرگ در جنگید حلوا پخش نمی‌کنند استقلال کشور هزینه دارد.اگر گاو شیری بودید کسی به مملکت شما کارنداشت.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۶ آبان ۱۴۰۱ - ۱۸:۱۲
چکار کرد این شش کلاسه؟
دلار رو ۲۶ تومان تحویل گرفت و الان ۴۰ تومانه.
پراید ۱۰۰ میلیونی رو به ۲۰۰ میلیون رسوند.
گشت ارشاد رو برای بر هم زدن آرامش مردم تقویت کرد.
باز هم بگم ؟
گاردجاویدان
Iran (Islamic Republic of)
۲۷ آبان ۱۴۰۱ - ۱۳:۱۹
بنام یزدان پاک
درود بر کورش کبیر و هر ایرانی که برای شرف و عزت این سرزمین درجبهه مقابل مبارزه کند...جناح مهم نیست ، ایران مهم هست
روانی
Iran (Islamic Republic of)
۲۷ آبان ۱۴۰۱ - ۱۳:۵۲
چیزی که عیان است چه حاجت به بیان است

حمایت بی منافع نیست هرگز
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۷ آبان ۱۴۰۱ - ۱۳:۵۴
مشکل این کشور الان شده این که همه کارشناس و کاردان و کار بلد وبا نظر های خوب و بدو انتقاد و حمایت ،،‌،‌. شده‌اند برای خودشان یک پا استاد و شاخ و ،‌‌‌‌‌‌،،،،در صورتی که الان مردم باید هوشیار و بیدار باشند تا آنچه که در چنته و دامن و اختیار دارند از دست ندهند وبا قدرت از آن حفاظت کنند و قدر و ارزش خود و کشور را بدانند و به سادگی وبا نمایش زیر ظلم و خاری و بازیچه نشوند واستقلال و یک وجب از خاک کشور را از دست ندهند چه برسد امتیاز ها بدهند ؟..؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
۲۷ آبان ۱۴۰۱ - ۱۶:۰۲
هر کسی که ذره ای انسانیت و وجدان و شرافت داشته باشه و واقعا مملکش رو دوست داشته باشه، با ایکیو خیلی کم هم می تونن بفهمه ادامه این ... برابر است با تجزیه ایران ، قحطی ، فقر مطلق ، از دست دادن تمامیت ارضی ،همچنان نوکر و جیره خوار این و آن ماندن، عدم رفاه و پیشرفت ، ادامه روند پخمه سالاری و فرار نخبه ها از این جماعت جاهل،ترویج ترور و تروریست حکومتی ، اختلاف شیعه و سنی ، ضربه بیشتر به دین و اسلام و روحانیت ،ایجاد جنگ با همسایگان ،نابودی هر چه بیشتر منابع و استعدادهای طبیعی کشور ، از بین رفتن فرصت ها و برگشت به عقب ، افزایش طلاق و فحشا و اعتیاد و از بین رفتن باورها و ارزش های انسانی و اخلاقی و اسلامی،منزوی شدن بیشتر کشور، ادامه چپاول و غارت توسط کشورهای مانند لبنان ،چین، روسیه، سوریه،یمن و غیره ، افزایش فاصله طبقاتی و عوارض بعدی ان، افزایش نفوذ بیگانگان در کشور مانند چین، روسیه و حتی کشور های مانند فرانسه و بریتانیا ، از بین رفتن بیشتر ارزش پول ملی و تورم های کمر شکن، نا امنی و افزایش جرم و جنایت ، و به طور کلی نابودی هر چه بیشتر .... به یقین هر انسان با شرافت و آزاده و دارای اندکی درک و فهم قطعا با تمام وجود تلاش خواهد کرد ... البته از بی شرف های که برای لقمه ... همه‌ی انسانیت و شرافت ... رو میدن ... انتظاری جز دفاع... نباید داشته باشیم و خیلی طبیعی که شروع کنند چشماشون رو ... ببندند و به تعریف و تمجید و... مشغول بشن. این آدم ها اینقدر حقیر و فرومایه هستن که اصلا ارزش ندارد جوابشون رو داد.
حمید رضا
Germany
۲۷ آبان ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۱
تو تبلیغات انتخاباتی چنان ریسی مطمعن حرف می‌زد که گویی یکساله کشور به سمت رونق وپیشرفت وثبات خواهد رسید ولی تو همون لکنت زبان وحلقوم ،اینگوزمان ،لوکوموتیو پنچر شد ،آخه مگه قحط الرجال بود که این فقط باید تایید میشد تا اینجا که نمره ۲۰ برا روحانی نمره ۶ برا ریسی
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۷ آبان ۱۴۰۱ - ۲۰:۳۸
همان هایی که آمدن کف خیابان همان هایی هستن که8سال جنگ کردن بانداری گرانی ساختن ولی دیدن عده ای فقط دارن میدزدن میبرن وکسی هم جلودارشان نیست دولتهاهم عرضه نداشتن دست دزدان راکوتاه کنندمردم خودشان واردعمل شدن این ملت که نمی‌خوان رییس جمهوربشن اینامیگن ازحداقل حقوقشان بهرمندباشنداین همه فاصله طبقاتی نباشه کدامیک ازاین مولتی تریلادرهاقبل ازانقلاب حتی یابوبرای سوارشدن نداشتن الان صاحب ثروت قارون شدن بانردبان همین ملت بالارفتن شدن دشمن ملت،این ملت حقش این نیست که به شام شب محتاج باشه اگرقراربه نداشتنه همه نداشته باشن نه اینکه یکسری دلاراستفراغ کنن یک سری پول درمان نداشته باشند.درضمن برای ملت فرق نمیکنه چه کسی رییس جمهور شدن باشه فقط کسی باشه که درکشان کنه دریک کلام مردم ندارن بخورندمجبورابیان خیابان دادبکشن
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۷ آبان ۱۴۰۱ - ۲۳:۱۸
شماره ۱۲ از این به بعد نحس خواهد بود
حسن
Iran (Islamic Republic of)
۲۸ آبان ۱۴۰۱ - ۰۱:۳۲
زمستان میره رو سیاهی به زغال میمونه آفرین به بچه های تیم ملی که فریب علی کریمی و امثال اونو نخردن
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر: