کیک پذیرایی عجیب و جالبی که قطری‌ها برای تیم ایران پختند + عکس | وقایع روز
کد خبر: ۳۹۶۹۰
تاریخ انتشار: سه‌شنبه ۲۴ آبان ۱۴۰۱ - 15 November 2022
ملی پوشان فوتبال ایران پس از دیدار با رئیس جمهور کشورمان عازم دوحه قطر شدند.

کیک پذیرایی عجیب و جالبی که قطری را برای ایران پختند + عکس

وقایع روز ـ سرویس ورزشی؛

ملی پوشان فوتبال ایران بعد از ظهر روز گذشته پس از دیدار با رئیس جمهور ایران عازم دوحه قطر شدند. شاگردان کی‌روش پس از رسیدن به قطر با اتوبوس به سمت هتل الریان حرکت کردند و مورد استقبال ارکان رسمی این کشور قرار گرفتند.

نکته جالب توجه در خصوص نحوه استقبال از بازیکنان و کادرفنی تیم کشورمان پذیرایی اعضای هتل الریان با ماکت سرمربی تیم ملی و کیک خامه‌ای با طرح زمین فوتبال و پرچم ایران بود.

کیک پذیرایی عجیب و جالبی که قطری را برای ایران پختند + عکس

نظرات کاربران
ماه بی بی
Iran (Islamic Republic of)
۲۴ آبان ۱۴۰۱ - ۱۷:۰۵
خبرِ کیک قطر برای تیم فوتبال ایران؟!!!!!!!!!!!! این خبرها بماها چه مربوطه.

چخبر از اَرزان شدن بیداد گرانی های سر سام؟
رامین
Iran (Islamic Republic of)
۲۴ آبان ۱۴۰۱ - ۱۷:۰۵
حیف حیف و هزاران حیف که بعد از ۴۰سال انقلاب باید یک اجنبی تیم رو به قطر ببره متاسفم برای شما
ناشناس
| Germany
۲۵ آبان ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۱
واقعا
رضا
Iran (Islamic Republic of)
۲۴ آبان ۱۴۰۱ - ۱۷:۱۸
غیرت از که آموختی از بی غیرتان
قریشی
Iran (Islamic Republic of)
۲۴ آبان ۱۴۰۱ - ۱۷:۲۵
بسه دیگه
دولت باید این ارسال را جمع کنه
واقعا که
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۴ آبان ۱۴۰۱ - ۱۹:۵۰
واقعآ گریَم میگیره از این تمدن وفرهنگی که ما داشتیم ولی ببین اینا با اعتبارمون چه کردند
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۴ آبان ۱۴۰۱ - ۲۰:۲۴
قطر طی ۴۴ سال میلیاردها دلار از میادین مشترک گازی با ایران را بدلیل سوئ مدیریت و عقب ماندگی ایران برداشت و از آن خود کرده است وما در حسرت کمبودهای انتی بیوتیک و خودروی استاندارد وغیره!
لاله
Iran (Islamic Republic of)
۲۴ آبان ۱۴۰۱ - ۲۳:۲۵
ملی پوشان سرزمینم تک تک شما مانند آرش کمانگیر هستید که هر آنچه نیرو در جانش بود در کمان گذاشت تا قدرت یک مرد ایرانی را به اثبات برساند
و دشمن ایران و ایرانی را نا امید از تحقیر و کوچک شدن کرد
با آرزوی افتخار و سربلندی و پیروزی برای همه شما و سرزمینمان ایران
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۴ آبان ۱۴۰۱ - ۲۳:۴۶
واقعا برای این تیم متاسفم
خزان
| Iran (Islamic Republic of)
۲۷ آبان ۱۴۰۱ - ۰۵:۳۱
منم برای شما متاسفم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۵ آبان ۱۴۰۱ - ۱۱:۰۱
آفرین به قطری‌ها که با این کلک هوشمندانه که می‌خواهند بوسیله تیم ملی ایران با اون کیک مسخره واون شمشیر بیقواره ایران رو تکه تکه شده تلقی کنند.
ولی زهی خیال باطل دشمنان مگه این آرزو رو به گور ببرند
که بخواهند ایران را تجزیه کنند.
ایرانی
Iran (Islamic Republic of)
۲۵ آبان ۱۴۰۱ - ۱۳:۲۸
انشاالله پیروز میدان باشید به کوری چشم بدخواهان.
مخصوصا در مقابل آمریکا
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۶ آبان ۱۴۰۱ - ۰۲:۲۷
پیروز که هستن
خودم
| Iran (Islamic Republic of)
۲۷ آبان ۱۴۰۱ - ۰۷:۴۵
اونم حتما جلوی انگلیس و آمریکا!!!
جُک نگین توروخدا
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۶ آبان ۱۴۰۱ - ۰۶:۵۹
به امید موفقیت ایران عزیز
رضا
Iran (Islamic Republic of)
۲۶ آبان ۱۴۰۱ - ۱۰:۰۵
آرزو داریم این تیم یه نتیجه مطلوب بگیره قطعا این طور خواهدشد
محمدجدی
Iran (Islamic Republic of)
۲۶ آبان ۱۴۰۱ - ۱۱:۱۲
بسمه تعالی با سلام عرض ادب سربازان گمنام تقدیر تشکر می کنم مواظب فیلم کیک بازی قطری های باشن این ها خطر ساز هستن دارن فیلم بازی می کنن من شخصا پرچم جمهوری اسلامی را دوست دارم پرچم ناموس ما است سربازان گمنام خواهشمندم به فکر مردم باشن باتشکر اجرکم عندالله
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۶ آبان ۱۴۰۱ - ۲۲:۰۶
متاسفم براشون
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۷ آبان ۱۴۰۱ - ۰۱:۴۰
حالا فارغ از بحث وجدل سیاسی ان شالله به آمریکا و انگلیس نبازیم
و پرچم ایران بالا بره
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۷ آبان ۱۴۰۱ - ۰۴:۵۹
. من به عنوان یک طبقه سه . خود م را میگم . به عنوان یک مستضعف .آرزو دارم . ای کاش زودتر ، بمیرم . راحت بشم از ایران . از تمام مسولین ایران . من ، طبقه سه . که از گشنگی دارم می‌ترکم . دارم میمیرم . آخه کیک خوردن . آقا زاده های فوتبالی . به من چه مربوط میشه . حالا رفتن آنجا و 50 تا گل هم زدنند . آخه دردی از من ایرانی دوا میشه . دردی از گرانی و بدبختی . خون دل من حل میشه .
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۷ آبان ۱۴۰۱ - ۰۶:۳۲
کیک آوردن سرود خوندید
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۷ آبان ۱۴۰۱ - ۰۶:۳۶
مردم دست به دست هم بدیم مشکلاتمون رو خودمون حل کنیم نیازی نیست دشمنان ما دلسوز ما بشن ما شهید دادیم برای این خاک تو رو خدا گول شبکه های معاند رو نخورید اینا چشم به ایران ما دارن. فیلم یتیم خانه ی ایران رو ببینید چرا اجازه بدیم بیگانه ای که مسلمان نیست برای ما تعیین تکلیف کنه مردم بیدار بشید نزارید کار به جایی برسه که با لگد دشمن بیدار بشیم.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۷ آبان ۱۴۰۱ - ۰۶:۴۸
از قدیم گفتند تفرقه بنداز و حکومت کن گوش به حرف کسی که بیرون گود هست و میگه لنگش کن ندیم و با تلاش و دلسوزی ایران را آباد کنیم رحم کنیم به یکدیگر تا خدا بهمون رحم کنه ببخشید بعضیهامون خودمون عامل گرانی هستیم من خودم شاهد بودم یه جنس را الکی فروشنده هر روز گرون میکنه ☹️
ناشناس
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
۲۷ آبان ۱۴۰۱ - ۰۷:۱۲
کی دیگه اینارو قبول داره؟ اینا یه روزی برا مردم ارزش داشتن،ایران ما ... اینا کیک بازی میکنن، ارزش اینا الان برای مردم فقط یه ... هستن،همین
مهرداد
Iran (Islamic Republic of)
۲۷ آبان ۱۴۰۱ - ۰۷:۱۸
به امید کسب پیروزی‌های ارزشمند برای تیم ملی عزیزمان
علی
Iran (Islamic Republic of)
۲۷ آبان ۱۴۰۱ - ۱۱:۲۱
باسلام و عرض احترامات فراوان .اگرسربلندی ایران وافتخارات ایران میخواهیدفوتبال بطرف سیاست سوق ندهید..
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر: