علی دایی به خاطر مردم ایران از آرزوی دخترش هم گذشت | وقایع روز
کد خبر: ۳۹۸۲۴
تاریخ انتشار: پنجشنبه ۲۶ آبان ۱۴۰۱ - 17 November 2022
چهره سرشناس فوتبال ایران پیش از این دعوت فیفا برای حضور در جام جهانی را رد کرده بود.

علی دایی به خاطر مردم ایران از آرزوی دخترش هم گذشت

وقایع روز ـ سرویس ورزشی؛

علی دایی روز گذشته با انتشار پستی در صفحه اینستاگرام خود از رد کردن دعوت فیفا برای حضور در جام جهانی خبر داد.

نکته جالب در این خصوص این است که دایی چندی پیش در گفتگو با عادل فردوسی‌پور گفته بود دخترش به خاطر اجرای گروه کره‌ای BTS در افتتاحیه از او خواسته تا باهم در مراسم حضور یابند.

با این حال چهره سرشناس فوتبال ایران در نهایت تصمیم گرفت تا در جام جهانی حضور پیدا نکند.

نظرات کاربران
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۶ آبان ۱۴۰۱ - ۱۷:۱۱
واینطوربودکه دایی دایی شد.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
۲۶ آبان ۱۴۰۱ - ۲۳:۱۵
اگر این امنیت که ثمره خون صدها هزار شهید است نبود در خوشبینانه ترین حالت دایی یه کارگر حمال بودی مثل هزاران افاغنه بیچاره لعنت بر تو فردای قیامت چه جوابی برای خون های به ناحق ریخته حافظان امنیت داری
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
۲۷ آبان ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۱
اگر انقلاب نشده بود خیلی از گشنه ها ب نوا نمیرسیدن. ضمنا دایی یه تحصیلکرده هست. حمال امثال تو هستید ک نون ملت میریزید تو حلقومتون
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
۲۷ آبان ۱۴۰۱ - ۱۶:۱۹
کلمه مردم رو این روز ها زیاد میشنویم
آیا علی دایی غیر از حرف زدن کار دیگه ای باده
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
۲۷ آبان ۱۴۰۱ - ۲۰:۰۱
آخی مادرش بمیره، چه ظلمی به دخترش شده
ب ت چ
| Iran (Islamic Republic of)
۲۸ آبان ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۸
علی دایی رو دوست دارم ولی از دخترش بدم میاد
چون بی تی اس فنه
بیژن
Sweden
۲۶ آبان ۱۴۰۱ - ۱۷:۱۷
پهلوان به علی دایی میگند نه به بیراوند ، وحید امیری مهدی ترابی کاسه لیس. بخاطر ده سیکه دیگه مونده بود پای ریسی رو بوس کنند.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
۲۷ آبان ۱۴۰۱ - ۱۶:۱۹
پهلوان پنبه منظور شماست
طلا
| Iran (Islamic Republic of)
۲۷ آبان ۱۴۰۱ - ۱۶:۵۹
اگر بخاطر مردم بود، باید علی دایی و بقیه می رفتند قطر و فوتبالیستها رو تشویق می کردند تا برای ایران افتخار و برای همطنانشون شادی و سرافرازی بیارن.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۶ آبان ۱۴۰۱ - ۱۸:۰۵
کل مردم ایران هم عین شهدای شاه چراغ در خون بغلتند منبعد برایمان فرقی نمیکند ۰
مهسا ابراهیمی ونوچه های السعود داعشی انگلیس روباه مکار وامریکا جهانخوار واسراییل خون اشام همه شماهند ایا غم وغصه داره کیفت را بکن اون دنیا وجود ندارد اون دنیا مال یکی دیگه قید این دنیا را زده وکفن اش با رنگ خون هر روز اماده است
اسماعیل عبداله زاده
Iran (Islamic Republic of)
۲۶ آبان ۱۴۰۱ - ۲۰:۰۶
بهتره بگی ممنوع الخروجه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۶ آبان ۱۴۰۱ - ۲۰:۱۲
درودبرشرف بزرگ مردایران زمین سلطان علی دایی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
۲۷ آبان ۱۴۰۱ - ۰۱:۳۱
بمیرم برای علی دایی خجالت هم نمیکشه با این وضع مملکت تازه میگه از ارزوی دخترم کذشتم مردم نون شب ندارن انوقت اون دخترشو میخواد ببره کره که عشق کنه
قاسم
| Iran (Islamic Republic of)
۲۷ آبان ۱۴۰۱ - ۱۶:۱۳
سلطان اونی هست که با خونش و یتیم شدن بچه هایش بستر ساز شدند تا امثال علی دایی در خانه 200 میلیاردی پوز اپوزیسیون به خود بگیرند و به مملکتشون پشت پا بزنند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
۲۷ آبان ۱۴۰۱ - ۱۶:۲۰
محسن تنابنده هم برای مردم امروز به جای ۱۰ بار ۹بار دستشویی رفت
خیلی مردمی هست
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۶ آبان ۱۴۰۱ - ۲۰:۳۰
دمش‌گرم
راجا
Iran (Islamic Republic of)
۲۶ آبان ۱۴۰۱ - ۲۰:۳۲
دایی که با پول همین ملت و انقلاب چیزی شده ای واگر انقلاب نمیشد توی بیابان های اردبیل خر میچراندی شرم نمیکنی جوانان این مملکت مثل گل توی شاه چراغ و برای امنیت تو... پر پر شدند حالا شدی طلب کار و ناراضی یادت بیاد روزی که ارازل گردنبد ت رو از طوی گردن کلفت جلوی چشمان دخترت دزدیدند و دخترت از ترس داشت میمرد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
۲۶ آبان ۱۴۰۱ - ۲۳:۰۹
دایی مردی که همیشه در کنار مردم کشورش بوده مثل زلزله ، بازسازی ، آزاد کردن زندانی های در بند ، تهیه جهزیه و خیلی امورات دیگه که بسیاری از مسئولان با این کارها بیگانه اند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
۲۷ آبان ۱۴۰۱ - ۱۰:۲۰
ناشناس ،علی دایی با پولش به مردم کمک کرده که از جیب تو وبقیه دراومده ولی تو مواقعی که گفتی کسانی آستین بالا زدند و جانانه کمک کردند که امروز به دستور دایی شهید میشن هیچوقت مرگ برای کسی نخواستم ولی الان از خدا میخوام ازشون نگذره و همین بلاهایی که داره سر مدافعین امنیت و مردم میاره سرش بیاد اینا رو نباید بالا برد باید بالا آورد،شمام هی بادشون نکنید فکر ترکیدنشون هم باشید جون عزیزانتون کله تونو از تو ماهواره بیارید بیرون
7
| Iran (Islamic Republic of)
۲۷ آبان ۱۴۰۱ - ۱۵:۲۰
این چیزا برای امثال توعه وگرنه دایی چ تو ایران بود چ تو امریکا بازم موفق میشد چون نتیجه زحماتش بوده نه پول این و اون
ننگ ب شماها ک چشمتونو بستید و هی خون شهید و پیش میکشید تا توی نفهمی بمونید ب قول علی کریمی وای ب حال اونایی ک بعد ۴۴ سال هنوز نفهمیدن
درود ب شرف دایی و کریمی
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۶ آبان ۱۴۰۱ - ۲۰:۳۵
بدرک که نرفتی رفتن یا نرفتن تو دردی دوا نمیکنه لازم به حضور شما نیست
ت
Iran (Islamic Republic of)
۲۶ آبان ۱۴۰۱ - ۲۰:۳۸
درود بر شرف علی دایی
حسین ذبیحی
Iran (Islamic Republic of)
۲۶ آبان ۱۴۰۱ - ۲۰:۴۹
جناب علی دایی منت سرمردم‌نذار....
قطرنرفتی حتما کارتجاری چندملیاردی داشتی....اصلا بروقطر بغل شیخ قطروبن سلمان آره زندگی کن .....زد زیاد ...
م و
Iran (Islamic Republic of)
۲۶ آبان ۱۴۰۱ - ۲۱:۰۲
الکی مردم ایران رو بهونه نکن دخترت داره برای خودش تو ناز و نعمت عشق و حال می‌کنه .‌‌.. نگو مردم .دایه بهتر از مادر نشو .
ممد زندوکیلی
Iran (Islamic Republic of)
۲۶ آبان ۱۴۰۱ - ۲۱:۰۷
خداوکیلی اندازه ی ارزن غیرت امثال دایی تو وجود مسئولان دزد بود الآن کمی مردم خوشبخت تر بودن
لااقل مثل ...ها اموال مردم رو ندزدیده.دارایی هاش حاصل هوش و غیرتشه
دمش گرم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
۲۷ آبان ۱۴۰۱ - ۰۷:۴۹
ببین هنوز آدم خوب و بد رو نمیدونید و واقعا متاسفم.کسانی که فساد مالی کردن و آقا زاده هاشون دارن کیف میکنن بدون از خود نظام نبودن و نیستن اینها آدمهای امثال علی دایی و سلبریتی های خائن بوده و هستن و جواب تک تکشون با خدا آن شاءالله
بیسواد
| Iran (Islamic Republic of)
۲۷ آبان ۱۴۰۱ - ۱۵:۲۷
غیرت تتتتتتتتتتتتتت
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
۲۸ آبان ۱۴۰۱ - ۱۱:۲۱
بله از خود نظام نیستن بچه ها و نوه های افراد نظام هستند علی دایی پول کار و تلاشش میخوره دخترشم همینطور نوش جونش حداقل دخترش با پول مفت خوش نمیگذرون
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۶ آبان ۱۴۰۱ - ۲۱:۲۹
جونای بسیجی و نیروهای انتظامی و مردم بخاطر پست های دایی دارن پرپر میشن،اونوقت ایشون منت دخترش و که نرفته قطر سر ما میزاره....
7
| Iran (Islamic Republic of)
۲۷ آبان ۱۴۰۱ - ۱۵:۲۴
به خاطر پست های دایی ؟!؟!؟!
...چرا نمیگی جوونای مردم به دست ... ها دارن پر پر میشن این همه فیلم و کلیپ همش دروغه ؟!؟!؟
هر ... ک جلوی مردم آزادی خواه ب ایسته لیاقت هر نوع بلایی هستش
درود ب امثال دایی و کریمی درود
و ننگ ب کسایی ک ایران و دارن بخاطر ... نابود میکنن
ایرانی
Iran (Islamic Republic of)
۲۶ آبان ۱۴۰۱ - ۲۱:۳۲
آقای دایی فقط برات متاسفم نگران سفر دخترت نباش درطول سال سفرهای توپ زیاد میرن شازده خانم که تو انگليس حال میکنه منت سر ما نگذار
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۶ آبان ۱۴۰۱ - ۲۱:۴۷
درود بر علی دایی یاشاسین دایی
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۶ آبان ۱۴۰۱ - ۲۱:۵۰
چه منتی حالا نرفتن ایشون چی به خوشبختی و بد بختی مردم اضافه میکند فکر کنم فقط یکم بار مالی از دوش مردم کم بشد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
۲۸ آبان ۱۴۰۱ - ۱۱:۲۴
بار مالی سفر نرفتن آقازاده ها کم میکنن که خرج سفرشون مردم میدن
پول کار باباشو میخوره نوش جونش
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۶ آبان ۱۴۰۱ - ۲۱:۵۱
حکومت‌ها می روند آنچه می ماند مردی و مردانگی است که نام مردان را بدی میکند
همچون جهان پهلوان تختی
درود بر شرف دایی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
۲۷ آبان ۱۴۰۱ - ۱۰:۲۷
اسم جهان پهلوان تختی رو پیش هر کسی نیار وقتی مقایسه کنی میفهمی مردمی یعنی چی مگه اینکه هیچی از جهان پهلوان ندونی
روحش شاد هیچوقت مرگ کسی رو نخواست ولی پهلوون پنبه شما با یه پیام ساده دو کلمه ایی امنیت رو نابود میکنه وچندتا جوون میگیره با خون همین جوونا داره بالا میره
قاسم
| Iran (Islamic Republic of)
۲۷ آبان ۱۴۰۱ - ۱۶:۲۲
البته که این حکومت ماندنی نیست چون بزودی به دست صاحبش صاحب الزمان عج میرسه و رو سیاهی میمونه برای امثال علی دایی و حامیانشون
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۶ آبان ۱۴۰۱ - ۲۱:۵۶
برو بابا بیت المال رو چپاول کردین رو سر مردم هم منت میگذارین. ممنوع الخروجه منتش رو سر مردم میگذاره
فرد
| Iran (Islamic Republic of)
۲۶ آبان ۱۴۰۱ - ۲۳:۳۸
کدوم بیت المال علی دایی آلمان بازی میکرد و حقوقش رو از باشگاه بایرن مونیخ می گرفت یه کم مطالعه کن بعد حرف بزن
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۶ آبان ۱۴۰۱ - ۲۳:۲۶
لیاقتش داشت دمش گرم اینقدشعورداری علی دایی اینقدداره که میتونه بره بهترین کشورهای اروپایی وزندگی لوکس داشته باشه امانمیره وهمه جادرکنارمردمه واقعاخیلی مرده دمش گرم شماهم بایدعرضه داشته باشی مثل اون جمع کنی بازم بهترمسئولانمونه اگه ملش ازبیت الماله یکم هم خرج خودمردم میکنه مسئولین چی،،،،
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
۲۷ آبان ۱۴۰۱ - ۰۷:۴۶
تو خواب تشریف داری از بیت المال حقوقهای کلان خورده و حالا دم از مردم میزنه؟ کدوم یک از چندین ویلاهاش و فروخت و به مردم کمک کرد؟ لطفا از آدمهای مفسد صحبت نکن که از این نظام نمک خورد و نمکدان شکست و ما ایرانی ها از خدا میخواهیم تا جواب تک تک امثال دایی ها رو بده ان شاءالله چون این ها آزمایش الهی بوده وهست و قیامتی هم در آخرت منتظره پس از خدا بترسید و از کفتارها حمایت نکنید.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
۲۷ آبان ۱۴۰۱ - ۱۷:۰۴
مطمئن باش تو هیچ کشور اروپایی این طوری پل در نمیارن. وگرنه زودتر از اینها می رفتند. طارمی که عالیه اروپا بردش.
دخترایران زمین
Iran (Islamic Republic of)
۲۶ آبان ۱۴۰۱ - ۲۳:۴۰
سلام آخی بمیرم از اینکه آرزوی،گل دخترشون روبه خاطرمردم به کنسرتهای گروه موسیقی کره ای نبردن،خیلی ناراحت شدم،واقعأآقای دایی من که شوکه شدم ازاین همه فداکاری،کاری به آقایون وخانمهای مسؤل که این همه مملکت درگیرگرونی وبیکاری وفقرمالی وفرهنگی ومدرک گرایی وپارتی بازی واختلاسها ووامهای میلیاردی بدون ضامن وبدون بازپرداخت وآقازادهای اروپاگرددرس خونده تومدارس غیرانتفاعی و دانشگاه های اروپایی وآمریکا وکاناداواسترالیاوبعدهم اشتغال توکارهای مدیریتی و حقوق و مزایاشون وسیسمونیهای اونورآبی واسه بچه هاونوه های گوگولی وعزیزترتزبچه های ملت شون ندارم وصدالبته دایه های دلسوزترازمادروماهی گیرای ازآب گل آلودوفرهنگ وتاریخ وملت تیکه پاره کن های خارج نشین مثل بی بی سی واینترنشنال ندارم ولی عزیزای هموطن چرااسم این کارآقای دایی روفداکاری واسه ملت میزارید؟مگه بی تی اس دیدن و شنیدن صداشون از نزدیک چیزی به دخترآقای دایی اضافه می‌کنه که نرفتن به این سفرکم کنه؟من هم به سهم خودم به آقای دایی واسه افتخارآفرینی هاشون احترام میزارم وافتخارمیکنم ولی هرچیزی اندازه داره!نه شوری شور نه بی نمکی
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۶ آبان ۱۴۰۱ - ۲۳:۵۲
مال ملت خوردن گردن کلفت کردن. دخترش که اون سر دنیا داره واسه خودش عشق و حالش میکنه. غیرت به مال و ثروت نیست. اگه داشت.......
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۷ آبان ۱۴۰۱ - ۰۰:۰۳
از آرزوی دخترت گذشتی بخاطر خدا و ائمه معصومین ، دیانت و خون شهدا و رضای صاحب نامت از بی حجابی و بی بندوباری دختر ولنگارت نگذر. یاعلی
علی
Iran (Islamic Republic of)
۲۷ آبان ۱۴۰۱ - ۰۰:۱۱
به قول یکی که می‌گفت
حلال زاده به دایی می‌ره، ...زاده به قطر
ممدرجبی
Iran (Islamic Republic of)
۲۷ آبان ۱۴۰۱ - ۰۷:۲۸
دمش گرم زحمت کشیده .مثل بعضی دزدای بیناموس ازپول ملت ندزدیده
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۷ آبان ۱۴۰۱ - ۰۸:۵۳
عمرا بخاطر مردم نرفته باشه اینا پول پرستن و مقام دوست لطفاً سر ملت منت نذار دایی اونقدر شازده تو اینور اونور میچرخونی که اینجا از ترس جونش نرفتی.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۷ آبان ۱۴۰۱ - ۰۸:۵۸
یاشا شهریار تمام
شهروز
Iran (Islamic Republic of)
۲۷ آبان ۱۴۰۱ - ۰۹:۲۸
اوناییکه دارن از شخص دایی بد میگن کاش یکم شخصیت ابنو داشتن، مطمنا از مزدورها و پرستوهای نظام هستن
زن ایرونی
Australia
۲۷ آبان ۱۴۰۱ - ۱۰:۲۴
اینقدر این معلوم الحال را بزرگ نکنید آخه،
داره چه منتی به سر ما میزاره، برو خودتو جمع کن، توروخدا ببین ،آرزوی دخترهای ما چی پس؟ آرزوی دخترها و کودکانی که با حرف و رفتار شما وطن فروش ها یتیم شدن چی پس؟
حالا فکر کردی خودت چی هستی که دختر بی عفت چی باشه.
خودم چند سال پیش علی دایی رو تو خیابون میرداماد تهران دیدم ، که با فرد نیازمندی که ازش تقاضای کمک کرد، خیلی خیلی زشت برخورد کرد و ناسزا گفت،
فکر می کنین چرا؟
چون اونجا دوربین رسانه ها و مردم نبودن که نمایش بده و فیلم بازی کنه ،
همش میگن نیکوکاره، این همه خیر و نیکوکار تو کشور داریم گمنام هستن، این اگه راست میگه چرا انگشت تو دماغش میکنه، رسانه ای میکنه.
پس نتیجه می گیریم همش برای ریاکاری.
7
| Iran (Islamic Republic of)
۲۷ آبان ۱۴۰۱ - ۱۵:۳۱
ادم های پست و خائن و ننگینی مثل تو با دروغ و هر چرتی میخان کسایی ک از مردم حمایت میکنن و خراب کنن وگرنه هر عقل سلیمی میدونه اگر علی دایی حتی همچین شخصیتی ام داشته باشه هیچوقت تو ملا عام جلوی چشم پست فطرت هایی مثل شما همچین کاری نمیکنه پس این چرت و پرتارو واس خانواده خودت ساندیس خورای دورت نگه دار شاید اونا باور کنن چون مثل داعش عقل و قلبشونو فروختند به افکار افراطی و پوچ
در ضمن منم چند وقت پیش شمارو تو خیابون میر داماد دیدم ک به بچه یتیم معلولی فحش میدادی و با لگد زدی انداختیش زمین
کنتور ک نداره ولی مطمئنن ذات کثیف شما بهتر از این نیس
مرتضی
Iran (Islamic Republic of)
۲۷ آبان ۱۴۰۱ - ۱۰:۳۷
این مردم ایران دقیقا کیه از نظر اینا؟ مشتی اوباش که با تهدید جلو کاسبی مردم رو میگیرن و وسط خیابون اگه همراهیشون نکنی به ماشینت سنگ میزنن؟؟؟؟ واقعا از حماقت این جماعت خسته شدیم. بابا ما هم اعتراض داریم. تف تو شرف همه مسئولین نالایق ولی اگه آزادی این شکلیه که اینا دارن واسش تلاش میکنم . من به شخصه آزادی نمیخوام.
آقای علی زمانی باید شرفشو نشون میداد و طرف مردم می‌بود که داشت پیشونی روحانی بوس میکرد.
علی
Iran (Islamic Republic of)
۲۷ آبان ۱۴۰۱ - ۱۳:۵۱
مگه دخترش تو ایران زندگی می کنه که قید سفر رو زده
از چه آرزویی هم گذشت کرده!!!!!
7
| Iran (Islamic Republic of)
۲۷ آبان ۱۴۰۱ - ۱۵:۳۴
دوتا دختر داره
بعدشم اولین بار تو تاریخه ک دعوت فیفا رو قبول نکرده
در ضمن دایی خیلی مرده نه بخاطر این کار بلکه بخاطر کمک به زندانی ها کمک ب زلزله زده ها ک حتی بخاطرش جمهوری ننگین اسلامی حساب هاشو بستن و خیلی کارهای دیگه
این ادم خیلی وقته شرفشو ثابت کرده برعکس آخوندای مفت خور و دزد ک امیدوارم یروزی نسلشون منقرض بشه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
۲۷ آبان ۱۴۰۱ - ۲۲:۱۶
در پاسخ به 7
از این ور زندانی آزاد می‌کنه از این باعث اغتشاش میشه باز کلی یا میمیرم یا راهی زندان میشن ...
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۷ آبان ۱۴۰۱ - ۱۹:۰۹
دایی اگر به فکر مردم بود می‌رفت تا حال مردم خوب شود
صادق
Iran (Islamic Republic of)
۲۷ آبان ۱۴۰۱ - ۲۲:۱۲
خداوند همه را عاقبت بخیر کند
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۸ آبان ۱۴۰۱ - ۰۰:۰۴
فقط خدا می داند چرا ؟؟؟
مهدی
Iran (Islamic Republic of)
۲۸ آبان ۱۴۰۱ - ۰۰:۳۵
لعنت خدا برا دایی و امثال علی دایی ، با پول مردم ب اینجا رسیده و دم در اورده
اصغر
Iran (Islamic Republic of)
۲۸ آبان ۱۴۰۱ - ۰۸:۱۶
عجب لطف بزرگی کرد در حق ما این اسطوره پولکی..هر چی مقام کسب کرد پولش رو هم گرفت
ناشناس
Bulgaria
۲۸ آبان ۱۴۰۱ - ۱۷:۲۸
پس فردا تیم ملی مسابقه داره، رسانه های ماوصبح که از خواب پامیشن به این نیتن که درمورد زنودخترای این بنده خدا یا کسبو کارش چی بنویسیم!خدا شفاتون بده،الان داره جام جهانی شروع میشه، عروسیو آرزوی دخترای مردمو کجای دلمون بذاریم، یه کم حداقل بین مطالب زردو سخیفو جعلیوچرتوپرتتون یه استراحتی ام بکنین ،به دنیای واقعی بپردازین بد نیست.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر: