واکنش فرهاد مجیدی به بازداشت دروازه‌بان استقلالی + سند | وقایع روز
کد خبر: ۳۹۸۶۶
تاریخ انتشار: جمعه ۲۷ آبان ۱۴۰۱ - 18 November 2022
فرهاد مجیدی با انتشار یک استوری در اینستاگرام به بازداشت پرویز برومند واکنش نشان داد.

واکنش فرهاد مجیدی به بازداشت دروازه‌بان استقلالی

وقایع روز ـ سرویس ورزشی؛

خبر بازداشت دروازه بان اسبق تیم ملی اولین بار صبح چهارشنبه ۲۵ آبان در یک خبرگزاری دولتی منتشر شد. برنا وابسته به وزارت ورزش و جوانان ساعت ۹ صبح چهارشنبه خبر داد دروازه بان تیم تهرانی هنگام آسیب زدن به اموال عمومی بازداشت شده است. حال فرهاد مجیدی در اینستاگرام شخصی خود در حمایت از پرویز برومند استوری زیر را منتشر کردند.

واکنش فرهاد مجیدی به بازداشت دروازه‌بان استقلالی

نظرات کاربران
مجید
Iran (Islamic Republic of)
۲۷ آبان ۱۴۰۱ - ۱۳:۱۸
این هم مثله بقیه ارازل زندان کنید
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
۲۸ آبان ۱۴۰۱ - ۰۳:۳۴
ازلایک و آنلایکها کاملا معلومه کیا در اکثریتند
إاشن
Iran (Islamic Republic of)
۲۷ آبان ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۰
توخرکی هستی که میگی پرویزبرومندوآزادکنید،بایداینقدتوزندون بمونه تابپوسه تادرس عبرتی بشه واسه همه سلبریتی های دیگه نظیرأنترعلی دایی وعلی کریمی ومهران مدیری،هرخرکی که امروزه نفت بریزه روی آتیش دشمن خائن ووطن فروش محسوب میشه وبایدتاوان پس بده،درخواست تموم مردم ایران اینه که پرویزبرومندوبه اشدمجازات محکوم کنیدوعفوی درکارنباشه
یاسر
| Germany
۲۷ آبان ۱۴۰۱ - ۱۴:۰۰
الحق و الانصاف همه ی اون حرفا که نوشتی لایق خودت و والد بزرگوارتان هستش.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
۲۷ آبان ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۶
اصلا شما نفت روی آتش نمی‌ریزی اصلا....
Erfan
Iran (Islamic Republic of)
۲۷ آبان ۱۴۰۱ - ۱۴:۰۱
چشم ، امر دیگه نداری آقا مجیدی؟!
مصطفی
Iran (Islamic Republic of)
۲۷ آبان ۱۴۰۱ - ۱۴:۰۶
شما زمان شاه مبارز بودید این بدبختا الان محارب ؟!!!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
۲۷ آبان ۱۴۰۱ - ۱۴:۲۰
داداش گلم. مبارز مبارزه میکنه. اراذل و اوباش تخریب اموال. ایشون رو هم‌هنگام تخریب اموال گرفتن و جزو دسته دومی حساب میشه
هادی
Iran (Islamic Republic of)
۲۷ آبان ۱۴۰۱ - ۱۴:۰۹
زندانی شدن در این ... یعنی داشتن شرافت و غیرت
دمت گرم آقای پرویز برومند باشرف
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
۲۷ آبان ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۹
اتفاقا خیلی بی شرف هست
حائر
Iran (Islamic Republic of)
۲۷ آبان ۱۴۰۱ - ۱۴:۱۶
فرهاد مجیدی شکر خورده...اغتشاشگر..هرخری باشه باید تاوان بده....
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۷ آبان ۱۴۰۱ - ۱۴:۲۱
باید این سیلیبریتی هارو با قاطعیت باهاشون برخورد بشه چراکه دلیل بیشتر این نا آرامی ها اینان تو رو خدا شدید باهاشون برخورد کنین
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۷ آبان ۱۴۰۱ - ۱۴:۲۲
چی میگن شما سلبریتی ها.
براتون مهم نیست این اعتشاشگرها چکار میکنن.
به خدا این اعتراض نیست.
دیگه از دستتون خسته شدیم. که فقط به فکر خودتونید.
داود
Iran (Islamic Republic of)
۲۷ آبان ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۷
مجیدی غلط زیادی کرده اون از بیت المال استفاده کرده به اینجا رسیده ما که ناراضی هستیم اول تکلیف مال حرامی که گردنشه مشخص کنه
ت
| Iran (Islamic Republic of)
۲۷ آبان ۱۴۰۱ - ۱۸:۰۱
دیگه چرت و پرت نگو احمق مجیدی از بیت المال استفاده کرده؟
تو که کلا شوتی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
۲۷ آبان ۱۴۰۱ - ۲۰:۰۹
مگه پرویز برومند سلبریتیه؟!!!!!
احمد
Iran (Islamic Republic of)
۲۷ آبان ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۸
خخخ مجیدی اعصاب هم ندارد..
خیلی بی غیرتن مجیدی وبرومندو..
به برکت نظام به نام و نان رسیدن حالا هم دست به تخریب اموال عمومی وبیت المال میزنن وحامی تخریب گران هستن
اگه شما وجدان داشتین وانسان بودین براشهدای مظلوم شاه چراغ وایذه دل میسوزوندین
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
۲۷ آبان ۱۴۰۱ - ۱۵:۵۷
درودبرفرهادمجیدی کریمی دایی
110
Iran (Islamic Republic of)
۲۷ آبان ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۱
تو هم توی امارات همچین کاری بکنی چوب تواستینت میکنند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
۲۷ آبان ۱۴۰۱ - ۱۵:۲۸
مجیدی هم روزی ازطرف خداچوب خیانت خواهدخورد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
۲۸ آبان ۱۴۰۱ - ۰۳:۳۶
اجنبی تو طرفدار اماراتی؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۷ آبان ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۱
درود بر فرهاد مجیدی
پرویز برومند آزاد باید گردد
آهای انقلابیون که دم از وطن و اسلام و امام حسین و سیره و روششون می زنید چرا فحش و ناسزا می گویید که این شخصیت واقعی شماست که کم کم داره نمایان میشه
سید
Iran (Islamic Republic of)
۲۷ آبان ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۵
مملکت صاحب داره...و هیچکدومتون نه نماینده ملت هستید نه اختیار دار ملت هستید حرمت خودتونو حفظ کنید و به این اختلافات بیش از دامن نزنید،اکثریت ملت می‌شوند حاکم واقعیت بایستی تابعیت کنند هر کس وهر مسلمان وایرانی طبق قانون شرع اسلام و قانون اساسی در ارائه نطرات وانتقاد کاملا آزاد هستند وقتی شماها قاضی القضات نیستید و نماینده هم نیستید پس فقط نظر خودتو میتونی بدهید زیرا همان بهتر که آتیش بیار هم نباشید هستند که طبق قانون شرع و عرف پاسخگو باشند والسلام.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۷ آبان ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۶
این چه منطقی هست طرف بیادتوخیابان شلوغ کنه نظموبهم بزنه بعدتوبگی آزادش کن
امیر
Iran (Islamic Republic of)
۲۷ آبان ۱۴۰۱ - ۱۴:۵۰
هر کی از مردم حمایت کنه میشه خرابکار
هر که بر علیه مردم باشه میشه درستکار
ما موندیم دم خروس را باور کنیم یا قسم حضرت ابوالفضل را
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۷ آبان ۱۴۰۱ - ۱۴:۵۱
اگ قانون هست بایدبراهمه باش چون فوتبالیسته بایدازادبشه چطورازتبعیض صحبت میکنیدبرادیگران ولی به خودتون میرسه نظردیگه ایی داریدضربه زدن به بیت المال یه قرون ودوهزارندارخلاف خلاف چه این چه اون تاکی واقعاخودتون درست کنیداگردین نداریدازاده باشید
ناشناس
| United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
۲۷ آبان ۱۴۰۱ - ۱۷:۴۲
مردم کین؟ فقط شمایین ؟ بقیه که آرامش و امنیت میخوان مردم نیستن ؟ تا سرکوچه نمیشه رفت رسما افغانستان و سوریه ساختید روتون کم نمیشه
محمد
Iran (Islamic Republic of)
۲۷ آبان ۱۴۰۱ - ۱۵:۱۱
فاصله *حرف* تا* عمل* خیلی زیاد شده
دولت مردان کنونی ما به تعسی از دولت های قبلی (از اول انقلاب)به این طرف بیشتر از اقدام های سازنده وارد حاشیه های نظام شدند و بعد از تعقیر نسل و بالا رفتن سطح علمی کشور و خواسته های بروز جوانان و از طرفی دیگر عدم توجه مسئولین به خواسته های هرچند کوچک میبایست نگرانی های خیلی بزرگی را در چشم انداز نظام داشته باشیم....مثال:
تریبون آزاد فقط به فقط در حد گفتار اعلام شد اما دریغ از حتی یک جلسه[قابل توجه اینکه اگر هم باشه فقط در حد شنیدن ]
چنانچه قرار باشه اتفاقی هم بیوفته صرفا خواص بهره مند میشن و عوام هیچ گونه موردی را در سطح خانواده و اطرافشان احساس نمیکنند .....۲۰سال کار در یک سازمان بدون اینکه حتی یک فرصت ارتقاع برای شما دیده باشند، اما تصویب قانون برای خانواده شهدا،جانبازان و...هر گونه فرصتی را برایشان می‌بینند.....چراکه من *شرکتی هستم*
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۷ آبان ۱۴۰۱ - ۱۵:۳۰
ماخانم های ایرانی میزنیم تودهن اون ورزشکاران وبازیگران که درامور زنان دخالت میکنن. به شماچی ماچه مشکل وپوششی داریم. کاسه داغترازآش نشید.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۷ آبان ۱۴۰۱ - ۱۶:۱۵
فرهاد جون شما که اقامت چند تا کشور رو داری و عزیز در دونه سیمای عربی.
اینقدر مردم رو تحریک نکنید به اغتشاش، شما که هنوز اتفاقی نیفتاده فرار کردی
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۷ آبان ۱۴۰۱ - ۱۷:۰۷
متاسفانه تواین مملکت هرکس صداش درآمدواعتراضی کردهزاران برچسب بهش میزنند،میگن شمااغتشاشگروضدانقلاب هستید،می خوان خودشون باشند،بدزدند،ببرند،وبه مردم ظلم کنند،ومردم توی فشار اقتصادی وبدبختی زجربکشنندوجالب بعدش میگن ماحامی مردم هستیم.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۷ آبان ۱۴۰۱ - ۱۷:۱۶
اعضای شورای عالی انقلاب فرهنگی که با مصوبات خرکي شون باعث فتنه در کشور شده و راه رو برای تجزیه طلبان و تروریست ها به کشور باز کردن به اشد مجازات مجازات بشن
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۷ آبان ۱۴۰۱ - ۱۸:۴۵
جناب آقای مجیدی ... میل فرمودن
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۷ آبان ۱۴۰۱ - ۱۹:۴۰
درود بر فرهاد مجیدی
رحمت
Iran (Islamic Republic of)
۲۷ آبان ۱۴۰۱ - ۲۳:۴۸
برومند که تکلیفش مشخصه، کلا فوتبالیستا رو نگاه کنین هرکدومشون دوره شون تموم شده وسرزبون نیستن به بهونه ی طرفداری ازمردم اومدن فاز سیاسی گرفتن که چن صباحی باز سرزبونا بیفتن..چرا وقتی میلیارد میلیارد میگرفتین ومردم توفلاکت بودن بهودتون نمیگفتین بابا این پولای میلیاردی حق اون کارگریه که تو گرمای ۶۰ درجه ی عسلویه کارمیکنه..اخه شما که همتون زندگی لاکچری دارین چی میفهمین از درد مردم ؟ پول نفت وگاز همش توجیب شماس
خان بالا
Iran (Islamic Republic of)
۲۸ آبان ۱۴۰۱ - ۰۰:۳۹
درک فوتبالیست به اندازه باد درون همون توپه تا توپه خب توپه وقتی خالی شد دیگه هیچ .
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر: