اقدام شایسته قطری‌ها در جام جهانی ۲۰۲۲ | وقایع روز
کد خبر: ۳۹۸۹۵
تاریخ انتشار: شنبه ۲۸ آبان ۱۴۰۱ - 19 November 2022
دولت قطر اقدامی شایسته برای حفظ حرمت نماز در ایام جام جهانی ۲۰۲۲ انجام داد.

اقدام شایسته قطری‌ها در جام جهانی ۲۰۲۲

وقایع روز ـ سرویس ورزشی؛

جام جهانی ۲۰۲۲ از یکشنبه با برگزاری بازی قطر با اکوادور در ورزشگاه البیت دوحه آغاز می‌شود.

در همین رابطه دولت قطر پیش از این اعلام کرده بود تماشاگران مسابقات جام جهانی ۲۰۲۲ باید طبق قوانین اسلامی در این ایام حضور پیدا کنند.

پیش از این قطر از ممنوعیت استعمال و فروش مشروبات الکلی در ورزشگاه های جام جهانی و اطرف استادیوم ها خبر داده بود که صدای یکی از اسپانسرهای اصلی جام جهانی را درآورده بود.

در جدیدترین خبر در این زمینه شبکه «مرسال قطر» اعلام کرد تمام شعارهای هم جنس بازی در ایام مسابقات جام جهانی ۲۰۲۲ در دوحه ممنوع است و با خاطیان برخورد قانونی می شود.

همچنین نکته جالب دیگر دولت قطر مقرر کرده در اوقات پنجگانه نماز تمام موسیقی های مربوط به مسابقات جام جهانی در فضای عمومی شهر قطع می شود تا نمازگزاران نمازشان به پایان برسد.

نظرات کاربران
ص
Iran (Islamic Republic of)
۲۸ آبان ۱۴۰۱ - ۰۹:۱۴
درود به شرفتون خدا یارو یاورتان نماز اول وقت
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۸ آبان ۱۴۰۱ - ۱۰:۱۱
دمشون گرم دارند اصولی کار میکنندج
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۸ آبان ۱۴۰۱ - ۱۱:۲۸
آفرین به مسئول قطر خاک عالم تو سر مسئولین ایران
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۸ آبان ۱۴۰۱ - ۱۱:۴۰
قطر ثابت کرده هم می توان کشور را به صورت سکولار اداره کرد و هم زمان به شعائر دینی احترام گذاشت و بت همه دنیا هم در تعامل سازنده بود.
خاک بر سر مسئولان تنگ نظر ایرانی
عیسی ریسی نیکشهر
Iran (Islamic Republic of)
۲۸ آبان ۱۴۰۱ - ۱۲:۱۳
افرین به دولتمردان قطری فکر همه چیزو کردن انصاف عدالت آزادی فقط کشور ما ملت ایران را از همه چیز محروم کرده دولت مردان جای دوری نروید همین نزدیک خلیج فارس خودمون
فنجونی
United States of America
۲۸ آبان ۱۴۰۱ - ۱۲:۴۶
تا دیروز کلی فحش بهش می‌دادید بخاطر فشار هایی که به کارگران می آوردن.... حالا شدن آدم خوبه؟؟؟؟
بخاطر نماز؟؟؟؟ خاک عالم تو سر خودتون
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
۲۹ آبان ۱۴۰۱ - ۱۲:۳۳
خاک تو سر خودت
محسن
| Iran (Islamic Republic of)
۳۰ آبان ۱۴۰۱ - ۰۹:۴۶
به موقش هرکسی که کار خوبی کنه باید تحصین بشه و کار بد هم جزاش مشخصه
وقطرهم واقعا باید بهشون قبطه خورد کهبدونه این هنه ادعاییکهمسولینمانسب به دین دارنو ندارن و در عین ناباوری ای که خیلیا موقع انتخاب قطر برای میزبانی فک میکردننمیتونه الان میبینیم که چطور اماده شده و تونسته جلویه قانون شکنیایی که میتونسته ایجاد شه رو بگیر. ولی ما چون مسئولینمون نمیتونن درست اداره کنن مملکتو اگه همچیناتفاقی تو کشورمون بیوفته پذیرای همچین مسابقانی نیستند
عباس آقا
| Iran (Islamic Republic of)
۳۰ آبان ۱۴۰۱ - ۱۲:۲۸
با این حرفا چیزی حل نمیشه ای کاش همه احترام همدیگرو داشته باشیم و کشور ایران متعلق به همه ایرانیا است و همه قابل ستایش و احترام هستن حتی اونی که بت میپرسته یکم از هندیا یاد بگیریم ۷۲ ملته و شادترین کشور دنیاست ....
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
۳۰ آبان ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۰
تو سر خودت
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۸ آبان ۱۴۰۱ - ۱۲:۴۹
باید بخاطر این کشور عربی ایستاد و دست زد فقط همین ...متاسفم برا خودمون
مهدی
Iran (Islamic Republic of)
۲۸ آبان ۱۴۰۱ - ۱۵:۲۸
ماداریم هزینه ی جهاد برعلیه صهیونیست جهانی را میدهیم نماز بدون تبری فایده ای ندارد کشورهای متخاصم نه به نماز ما کاردارند نه حجاب نه خوردن یا نخوردن مشروب بلکه مبارزه با یهودیت آنها را اذیت میکند اکثرجنگ های رسول الله بایهودیت بوده جامعه سکولار نمیتواند سنت پیامبر را ادامه دهد
دریا
| Iran (Islamic Republic of)
۲۸ آبان ۱۴۰۱ - ۲۲:۳۹
دقیقا
حامد
| United States of America
۲۹ آبان ۱۴۰۱ - ۱۰:۲۸
احسنت
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۹ آبان ۱۴۰۱ - ۰۰:۱۸
جالبه که پوشاندن شانه ها هم برای زنان هم برای مردان اجباری است دمش گرم نه مثل ایران که کشتی گیر هیکل گنده لخت شه دختر بچه هفت ساله با مانتو مقنعه تو مدرسه ورزش کنه
آصف
Iran (Islamic Republic of)
۲۹ آبان ۱۴۰۱ - ۰۱:۲۶
خداجای حق نشسته سالهاخودمون رو گول زدیم. هرچی شد خودمون سر خودمون اوردیم اینم نتیجه اش.زنده باد قطر
احدراد
| United States of America
۳۰ آبان ۱۴۰۱ - ۰۱:۴۱
رحمت برپدرومادرت.حالابروبالا نظرات روبخون مغذت استوپ میزنه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۹ آبان ۱۴۰۱ - ۰۲:۳۷
کسی که با خدا معامله کرده باشد حتی اگر در بلاد کفر هم باشد خود را مقید به دین و انسانیت و آزادگی می داند ولی امان از ریاکار و متظاهر دین فروش
هنگامه
Iran (Islamic Republic of)
۲۹ آبان ۱۴۰۱ - ۰۵:۰۹
آفرین ، پس میشود در شلوغ ترین شرایط هم به عقاید هم احترام گذاشت و انگشت تو چشم بقیه نکرد . و از همه مهمتر ، ورزش رو باید از سیاست جدا کرد ، تا ورزش کاران در ارامش و صلح رقابت داشته باشند. ممنون قطر
رمضانی
Iran (Islamic Republic of)
۲۹ آبان ۱۴۰۱ - ۰۶:۵۵
واقعا کار خوبی است دستشون دردنکنه
مهدی
Iran (Islamic Republic of)
۲۹ آبان ۱۴۰۱ - ۱۷:۳۲
مملکت ما مسولان میلیارد میلیارد دلار اختلاس میکنن بعد گیر میدن به حجاب ملت. صدا و سیما هم که دست خودشونه اونم شاکیه... خخخخ... شما کی هستید؟ ؟؟!!!
ما نماز میخونیم ولی اونی که شما می‌خواهید نیستیم اصلا
تقی
Iran (Islamic Republic of)
۲۹ آبان ۱۴۰۱ - ۱۸:۳۶
درود بر نظم و اقتدار قطر توهرکشوری باشی میتونی عبادت خودت را انجام بدی به زور و بگیر وببند و تهدید نمیشه وباطل است ثگرنه خدا نیت را میبینه به ظاهر کاری نداره ما همش ظاهر بین هستیم
محمد فکور
Iran (Islamic Republic of)
۳۰ آبان ۱۴۰۱ - ۰۷:۲۷
اگر انسان همیشه به هدف آفرینش خود در این جهان توجه کند ودر نظر داشته باشد .هدف از آفرینش او ایمان به خدا وعبادت واطاعت اوست . وبه قول کلام خداوند قران دنیا برای بعضی مردم بچه اندیشه جز لهو لعب وبازی سرگرمی وفخر فروشی وتکبر وظلم به خود نیست .مگر مردمی که ایمان به خدا داشته وبه دستورات الاهی در زندگی عمل کنند واز دنیا نردبان تکامل بسازند بقیه مردم چون کودکان زندگی وعمر خود را به هدر داده و قابیلیان زمان خواهند بود وبقیه بقایتان ...حال قطر باشی یا ایران سعی کنیم هابیلی باشی.
حسین
Iran (Islamic Republic of)
۳۰ آبان ۱۴۰۱ - ۰۸:۱۲
درود به شرف قطری ها مسولیت ما یک کم یاد بگیرند تا تو ورزشگاه خودمون تو بازهای لیگ برتر داخل چشم خانوم ها اسپریه فلفل نزدند
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۳۰ آبان ۱۴۰۱ - ۱۰:۲۲
خاک بر سر مسئولین ایران فقط اسم اسلام را یدک می‌کشند زیر سلطه روس و چین کمونیست رفتن
مهدی
Iran (Islamic Republic of)
۳۰ آبان ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۱
سلام
مشکل ما ایرانی ها از قدیم خود باختگی بوده و مثل زن و شوهرهایی که همیشه از محاسن رنو شوهر های دیگر می گویند و توی سر همدیگر می کوبند و اصلا به محاسن و امتیازهای خود نگاه نمی کنند حال اینکه این عیب و اشکالات در همه خانواده ها هست .
در این اوضاع الحمدالله شخصیت بعضی خواص یا سلبریتی پیدا شد و نشان داد که در درون خود چقدر خود باخته بودن و در ظاهر تظاهر به همراهی .
الان کسی به این جوانها نمی گوید آیا شنیده آید برای درمان و عمل جراحی به این کشورهای ثروت مند عربی بروند ؟
اما با تمام تحریم ها و تبلیغات منفی به ایران می آیند و اطمینان دارند اینجا امکانات و توانمندی پزشکی بالاست
و خیلی چیزهای دیگر .
البته در کشورهای عربی خلیج فارس کسی جرات جسارت کردن ندارد . نه مثل اینجا هر فرد بی ادبی بتواند جسارت کند و ترسی هم نداشته باشد .
ص
Iran (Islamic Republic of)
۳۰ آبان ۱۴۰۱ - ۱۳:۲۴
سلام احسنت به کشور قطر و قانون و قاطعیتش ...البته و مردم هوشیار و خوبش ....خوب بود این کارا ایران گفته بود باید انجام بدیم ....خود تحقیر ها غرب پرست ها مغز شسته ها تنها برامون کافی بودن نیاز به دشمن دیگه ای هم نداشتیم ..اونا عنترنشنال و بی بی سی ندارن ک مغز جوناشون قاپونده باشه و البته ما مسولای نفوذی هم داریم ک کار دشمن آسون می‌کنند نیاز نیس بعضی کارا رو دشمن بگه خودشون کار دشمن آسون می‌کنند
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۳۰ آبان ۱۴۰۱ - ۱۴:۲۵
اصلا یه سوال دین برای چی خوبه ؟جز برای عدالت و سالم سازی زندگی انسان ؟پیامبران آمدن تا زندگی مردم رو بسازند .آرامش رفاه نسبی برای آحاد مردم
نه این که مدیر بی لیاقت تو کاخ بشینهملت تو خرج شکمشون مانده باشن .
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر: