کارلوس کی روش : نترسید، بخندید، ما همه با هم هستیم! | وقایع روز
کد خبر: ۳۹۸۹۶
تاریخ انتشار: شنبه ۲۸ آبان ۱۴۰۱ - 19 November 2022
کارلوس کی روش از بازیکنان تیم ملی خواسته بود تا در عکس های دیروز چهره ای شاد و خندان داشته باشند.

کارلوس کی روش : نترسید، بخندید، ما همه با هم هستیم!

وقایع روز ـ سرویس ورزشی؛

صفحه رسمی فیفا تصاویری دیگر از بازیکنان تیم ملی کشورمان پیش از جام جهانی 2022 قطر منتشر کرد. در این تصاویر بازیکنانی چون مهدی طارمی، علیرضا جهانبخش، سعید عزت‌اللهی، کریم انصاری فرد و سامان قدوس حضور دارند.

شنیدیم این تصاویر شوخی و خنده زیر سر کارلوس کی‌روش بوده است. سرمربی پرتغالی تیم ملی از شاگردانش خواسته است عکس‌هایی بیندازند که ظاهر آنها را خوشحال و خوش روحیه آن هم در آستانه دیدار با انگلیس نشان دهد تا حریف سرشناس متوجه شود که ملی پوشان ایرانی نترسیده‌اند و از روحیه بالایی برخوردارند!

نظرات کاربران
امید
Iran (Islamic Republic of)
۲۸ آبان ۱۴۰۱ - ۰۸:۵۵
ما همه با هم هستیم ان شاالله
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۸ آبان ۱۴۰۱ - ۱۰:۳۸
یه مربی حرفه ای به کوچکترین چیزها ام دقت میکنه و اهمیت میده...
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۸ آبان ۱۴۰۱ - ۱۳:۱۴
این تیم.. تیم مردم ایران نیست. اصلا مهم نیست چه کاری می کنن. ترسوها
محمد
| Iran (Islamic Republic of)
۲۸ آبان ۱۴۰۱ - ۲۱:۵۴
حرف مفت نزن
بی خیالش
Iran (Islamic Republic of)
۲۸ آبان ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۷
آره ما می خندیم حالمونو می گیریم اگه منو می بردن بهشون نشون می دادم ...
سید
Iran (Islamic Republic of)
۲۸ آبان ۱۴۰۱ - ۱۴:۱۷
البته باید بریش شما خندید ولی فعلا ایران عزادار فرزندان معترض خود است و هنگام خندیدن نیست
مردشور کی روش رو ببره به حق پنج تن آل عبا
راحیل
Iran (Islamic Republic of)
۲۸ آبان ۱۴۰۱ - ۱۴:۵۰
یه مربی کاملا حرفه ای ودر سطح یک دنیای فوتبال..فارغ از هر نتیجه ای که بگیریم واقعا کارلوس کی‌روش یکی از بهترین مربی های دنیاست حالا چه فنی .چه جنبه روانشناسی و فوتبالی...اگه وظیفه ای که بر عهده گرفته رو میخواد با جدیت و تعصب انجام بده..به امید موفقیت تیم ملی ایران عزیز
سهیل
Iran (Islamic Republic of)
۲۸ آبان ۱۴۰۱ - ۱۵:۰۵
... تو یک کلاش بیشتر نیستی که با دلار ما اینجا حرف مفت میزنی
مهدی
Iran (Islamic Republic of)
۲۸ آبان ۱۴۰۱ - ۱۵:۳۳
دمت گرم کارلوس جون کارت حرفه ایه
حسین
Iran (Islamic Republic of)
۲۸ آبان ۱۴۰۱ - ۱۵:۵۴
رقصیدن با خوش رقصی تفاوت داره...... اونا دلی میخندن.. براشون حال روز مردم هیچ اهمیتی نداره.. فقط هم کمک مادی میخان
کوروش کبیر
| Iran (Islamic Republic of)
۲۸ آبان ۱۴۰۱ - ۲۱:۳۹
درودبه شرفت
دوست
Iran (Islamic Republic of)
۲۸ آبان ۱۴۰۱ - ۱۶:۳۰
به احترام ایران وایرانی مبارزه کنید وطن پرستان باشاها هستن
گیتا
| Iran (Islamic Republic of)
۲۹ آبان ۱۴۰۱ - ۰۹:۱۹
تو رو خدا انقد ساده نباشین...رفت دست بوسی ... تازه میخواد حق السکوت و حمایت معنوی هم ازش بگیر تا کمر خم شدن واس کسی که کمر یه ملت زیر بار تحریم و غم مرگ جوونا و بچه ها خم کرد...لطفا ترسو نباش و کامنتم توی سایت قرار بده چرا نمیخواین صدای مردم باشین؟؟؟؟
رامین
Iran (Islamic Republic of)
۲۸ آبان ۱۴۰۱ - ۱۶:۵۷
وظیفه شما سرباز های تیم ملی ایران فقط فوتبال بازی کردن و بالا بردن پرچم کشورمونه
مردم هم همینو میخوان با تمام وجودشون
به یه مشت زامبی مجازی اهمیت ندید
پاینده ایران
کوروش کبیر
| Iran (Islamic Republic of)
۲۸ آبان ۱۴۰۱ - ۲۱:۳۷
ببند
مهدی
Iran (Islamic Republic of)
۲۸ آبان ۱۴۰۱ - ۱۷:۱۵
مرده شور ببرتون برد و باختتون اهمیتی نداره تو ک ی دلال ببشتر نیستی بازیکنها هم ک برا سکه رفتن برنگردید بهتر
مهدیار
Iran (Islamic Republic of)
۲۸ آبان ۱۴۰۱ - ۱۹:۳۱
عزیزانی ک زیادی زر میزنید لطفا ببندید .وظیفه تیم ملی مشخصه ، سربلند کردن ایران. قرار نیس برن اونجا زانو غم بغل بگیرن ک ایران اختشاشات و شهید داریم اونم جلو انگلیس و آمریکا مستکبر.
محمد
| Iran (Islamic Republic of)
۲۸ آبان ۱۴۰۱ - ۲۱:۵۶
احسنت
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
۲۸ آبان ۱۴۰۱ - ۲۲:۴۰
بعد سه ماه که هر لحظه رسانه های دولت شما می نویسن اغتشاشات هنوز یاد نگرفتی بنویسی نظر هم میدی ؟
Amir
| Iran (Islamic Republic of)
۲۸ آبان ۱۴۰۱ - ۲۳:۰۹
جانم فدایی ایران وطنم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
۲۹ آبان ۱۴۰۱ - ۰۱:۳۴
دقیقا .به امید پیروزی و سر بلندی ورزشکاران و کشور عزیزمان ایران
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۸ آبان ۱۴۰۱ - ۲۱:۴۵
دلم برا تیم ملی می سوزه،چقد طفلکا زیر فشارند آخه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۸ آبان ۱۴۰۱ - ۲۲:۱۶
به امید ایران و ایرانی
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۸ آبان ۱۴۰۱ - ۲۲:۲۳
واقعا مربی بزرگ مرد میدان هست .
طرفدار عدالت
Iran (Islamic Republic of)
۲۸ آبان ۱۴۰۱ - ۲۲:۲۵
چنان خواهند باخت که تا یه هفته نتونن راه برن
ترسوهای کاسه لیس
علی
Iran (Islamic Republic of)
۲۸ آبان ۱۴۰۱ - ۲۲:۳۰
اونهایی که عر عر میکنن این تیم ملت ایران نیست بله شماها خیلی وقته حتی ناموستونم حراج گذاشتین چه رسد به ملی پوشاان وبچه های افتخار افرین این سرزمین
Amir
Iran (Islamic Republic of)
۲۸ آبان ۱۴۰۱ - ۲۳:۰۸
جانم فدایی خاک پاک وطنم ایران
ناشناس
Germany
۲۸ آبان ۱۴۰۱ - ۲۳:۵۹
تیم ملی)))))
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۹ آبان ۱۴۰۱ - ۰۰:۱۴
تو عادت داری اول پول بگیری بعد کاری انجام بدی مث جواب دادن سوال حالا چیکار کردن برات چقد گرفتی ...بخندین اره لباس میمونم بپوشین دانس بگیرین
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۹ آبان ۱۴۰۱ - ۰۰:۳۰
امیدوارم در مقابل مردم ایران باختن یا جبران کنند و یا چنان فوتبال بازی کنند که حداقل بیش از دو گل نخورن که دیگه نمیشه جمع کرد
فاطمه
Iran (Islamic Republic of)
۲۹ آبان ۱۴۰۱ - ۰۰:۴۶
فقط یه بی وطن میتونه آرزوی باخت یا حذف تیم ملی ایران رو داشته باشه . برای بالا ماندن و در اوج بودن پرچم ایران خون بهترین جوانان این خاک ریخته شده و این خونها در راه الله پرچم ایران رو مقدس ساخته
م.ط
Iran (Islamic Republic of)
۲۹ آبان ۱۴۰۱ - ۰۰:۵۷
قابل توجه بعضی از دوستان
لطفا به جای مردم ایران حرف نزنید و هرکسی جای خودش حرف بزنه. کسانی هم که نمی‌خوان فوتبال رو تماشا کنن، خب تماشا نکنن. به اندازه کافی با ژانگولر بازی‌‌هاتون کشور رو در اغتشاش و ناامنی فروبردید، دیگه در مورد فوتبال انقدر روی روان تیم ملی و فوتبال‌دوستان راه نرید!
Saeed
Iran (Islamic Republic of)
۲۹ آبان ۱۴۰۱ - ۰۲:۵۳
حتی اگه حذف هم بشین ، باز هم عزیزین برای ما ، قدرت مصی ... با اون قیافش ، ... نشنال ، wc فارسی ، روی مغز پوک بعضی از هموطنان تاثیر گذاشته ، زنده باد ایران زمین
ناشناس
Germany
۲۹ آبان ۱۴۰۱ - ۰۳:۲۷
ما که نمیترسم بدبخت توی فلاکت زده میترسی فردا ...
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۹ آبان ۱۴۰۱ - ۰۸:۰۹
بهتون افتخار میکنیم مردای واقعی
مسلم
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
۲۹ آبان ۱۴۰۱ - ۰۸:۳۰
نمیدونم چرا بعضی ها اصلآحس وطن دوستی که ندارن بممنداصلاانسان نیستن ازهرفرصتی ولواندک واسه کوبیدن ملت حکومت نگذرند ایناوطن که بماندبخدابلدنیستن درست ادادربیارن باکوته فکریشون خون جوانای وطن(کهاینده مملکتوبایدبسازند)میریزن وبرای دشمنان قسم خورده ایران سرفرازی تکون میدن وازواگذاری دینوناموس و شرافت هموطنانشان بهدشمن آباعی که ندارن ح... بابامه عیبی داره واسه اینااین یعنی آزادی مثل ...
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۹ آبان ۱۴۰۱ - ۰۹:۳۰
تو فوتبال بردن مهم نیست تو شرافت و مردانگی برنده شدن مهمه که شماها بازنده اید
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۹ آبان ۱۴۰۱ - ۰۹:۵۱
من از کیروش خوشم نمیاد ولی این کارش درسته
علی
Iran (Islamic Republic of)
۲۹ آبان ۱۴۰۱ - ۱۲:۰۴
نترسید ما همه با هم هستیم
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر: