روایت شاهدان عینی از ماجرای درگیری سروش رفیعی با ماموران! | وقایع روز
کد خبر: ۳۹۹۳۲
تاریخ انتشار: شنبه ۲۸ آبان ۱۴۰۱ - 19 November 2022
طی روزهای اخیر شایعاتی در خصوص بازداشت هافبک پرسپولیس مطرح شده بود.

روایت شاهدان عینی از ماجرای درگیری سروش رفیعی با ماموران!

وقایع روز ـ سرویس ورزشی؛

علیرغم فضاسازی‌های برخی رسانه‌های خارجی و عده‌ای از چهره‌های ورزشی درمورد بازداشت سروش رفیعی بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس، پیگیری‌ها حاکی از آن است که بازداشت این بازیکن کذب است و صحت ندارد.

در پیگیری‌های خود مطلع شدیم که سروش رفیعی چند شب پیش در انتهای خیابان ولیعصر و جنب میدان تجریش تهران و در زمانی که تجمعات پراکنده‌ای در حال برگزاری بود، در این منطقه حضور داشت که مأموران از او و چند نفر دیگری که در این محل حضور داشتند، می‌خواهند که این مکان را ترک کنند ولی سروش رفیعی ابتدا با مأموران مشاجره و پس از چند دقیقه محل مورد نظر را ترک می‌کند.

شاهدان عینی حاضر در این صحنه تأکید کردند که هیچ‌گونه بازداشتی در کار نبوده است.

نظرات کاربران
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۸ آبان ۱۴۰۱ - ۱۷:۴۷
خودش دهن ندلره شما حاش حرف نی زنید .دروغ تا کی
110
| Iran (Islamic Republic of)
۲۸ آبان ۱۴۰۱ - ۲۱:۱۶
نفله یکم برو کلاس سواد آموزی بد زر بزن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
۲۸ آبان ۱۴۰۱ - ۲۱:۳۰
چرا دهن داره ولی نمی صرفه بچرخوندش راستش و بگه
حامی
| Iran (Islamic Republic of)
۲۹ آبان ۱۴۰۱ - ۱۶:۵۰
۱۱۰ شعور و ادب نداری هیچی فرق اشتباه تایپی با اشتباه املایی رو هم نمیفهمی؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۸ آبان ۱۴۰۱ - ۱۸:۴۵
دم بازیکنهای تیم ملی گرم
سینا
Iran (Islamic Republic of)
۲۸ آبان ۱۴۰۱ - ۲۱:۱۷
لعنت به هرچی اغتشاشگره وحشیه،،یکسری مردم معمولی هم از روی احساسات و سادگی و مخصوصا گول خوردن از ماهواره و اینستا میان تو خیابون شلوغ میکنن و کار رو برای تروریستا و جنایتکارا آسون میکنن
انسان
| Iran (Islamic Republic of)
۲۹ آبان ۱۴۰۱ - ۲۳:۲۴
آقا محترم چرا ده هفتاد مردم تو خیابون نریختن چرا تا نیمه دهه هشتاد تو خیابون نیومدن چرا نمی فهمی مردم گرسنه اند چرا نمی فهمی فساد سران کشور خودشون در تلویزیون میلی اعلام می کنن. خودشون میگن پسر فلانی فلانی کانادا آمریکا زندگی می کنن
Mohsen
| Iran (Islamic Republic of)
۳۰ آبان ۱۴۰۱ - ۱۰:۴۶
یونجه خوب گیرت مباد ک درد مردم نمیفهمی نفهم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۸ آبان ۱۴۰۱ - ۲۱:۳۳
ما ک میدونیم جریان چیه ولی شماها تا میتونید دروغ بگید
امیر
Iran (Islamic Republic of)
۲۸ آبان ۱۴۰۱ - ۲۱:۴۵
آخه درد اینا چیه . پول که دارن .
به راحتی و با هر پوششی دارن تو شهر میگردن .
هفته ای یکبار شمالن هر غلطی می‌خوام میکنم
ماهی یکبارم خانوادهاشون سفر خارجی هستن .
تا حالا طعم بی پولی رو نچشیدن.
با کلاسترین و لاکچریترین ماشین هارو سوار میشن .
هر لحظه ای اراده کنن پا منقل و بساط ...خوری هستن خیلی ریلکس .
آخه درد اینا چیه .
فقط نگید که دلسوز ما شدن که هیچ وقت باور نمی‌کنیم .
همین یحیی و بقیشون از همین پول بیت المال حق من و شما برای هزار تومانی کوتاه نمیان پای قرارداد . اونم چند مبالغ بالای ده میلیارد . حساب کردم حقوق 40 سال منه .
آخه چیه درد اینا . ...
ایران
| Iran (Islamic Republic of)
۳۰ آبان ۱۴۰۱ - ۱۱:۲۲
دردشون اینه میخوان بامردم همدردی کنن من نمیدونم شما کم سن وسال هستی که عقلت نمیرسه چرتو پرت میگی یا خودتو زدی به خریت
آقا خان
| Iran (Islamic Republic of)
۳۰ آبان ۱۴۰۱ - ۱۱:۴۸
ی امیرخان از طرف مردم مایه نزار ما مستاجر هستیم حقوقمون به وسط ماه هم نمیرسه بادوتا بچه مثل شما رانت وجیره خوار نیستیم حتی ساندیس هم مثل شماراحت بهتون میدن ولی اونم ما توانش نداریم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۸ آبان ۱۴۰۱ - ۲۲:۰۳
بعضی ازبازیکنان وحش شدندچون هرغلطی می کنند ومیگند مردمی هستند نه برادرمن مردمی کسی رامیگن دراین وضعیت آتش بیارمحرکه نباشه مردان است اتشو خاموش کند نه این وحشیها مثل پرویزبرومند بی...بعدیه عده میان استوری حمایت میذارند واقعا خجالت اورلیدراغتشاشات بوده واموال عمومی رااتش میزده یه عده شل مغزازش حمایت می کنند تف تو اون شرف نداشته بعضیها
علی کریمی بزرگ
| Iran (Islamic Republic of)
۲۹ آبان ۱۴۰۱ - ۲۳:۲۷
وحشی اونیه که نمی فهمه مردم از گرسنگی اومد اومدن تو خیابون تو کی می خوای بفهمی
مهدی
Iran (Islamic Republic of)
۲۸ آبان ۱۴۰۱ - ۲۲:۳۳
هیچ گوهی نیست‌اینم بعدنظرش و درمورد تیم‌ملی هم ازش بپرسید وبعد نظرش و درمورو اینکه چرا همون راهی و داره میره که حامی های حذف تیم ملی ازجام جهانی دارند میرند
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۹ آبان ۱۴۰۱ - ۰۰:۲۵
چه معنی داره که معترضان رو بازداشت میکنن
حاجی
| Iran (Islamic Republic of)
۲۹ آبان ۱۴۰۱ - ۱۵:۳۸
خب شما براشون چایی و صبحانه ببر،،گناه دارن،،،شب هم بیان تو خونه شما بخوابن
Mosy
| Iran (Islamic Republic of)
۲۹ آبان ۱۴۰۱ - ۱۷:۲۱
اینا معترض نیستن عزیز اغتشاشگرن
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۹ آبان ۱۴۰۱ - ۰۱:۳۵
شاهد عینی دیگه کدوم خره

همه میدونیم جریان چی بوده و چیشده
لطفا ملتو خر فرض نکنین
ایرانی
Iran (Islamic Republic of)
۲۹ آبان ۱۴۰۱ - ۰۷:۰۸
ول کنید اخبار این دوزاری های بی غیرت رو، واگذار کنید به قوه قضائیه تا پدرشونو در بیارن این بیسوادای پول پرست رو. از بیت المال خوردند و به ریش ملت خندیدن. گم شن بی ریختای وطن فروش.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۹ آبان ۱۴۰۱ - ۰۷:۵۰
خوش قلب مثل سروش
یاس احمد
Iran (Islamic Republic of)
۲۹ آبان ۱۴۰۱ - ۱۰:۱۸
همیشه گفته شده شایعه است تا کی ادامه میدهید خود و مردم را سرکار گذاشتید
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۹ آبان ۱۴۰۱ - ۱۰:۵۵
دروغ گفتن رو خوب یاد گرفتید ...ها،اگه راست میگید الان کجاست؟؟؟؟مردید واقعیت رو بگید
امید
Iran (Islamic Republic of)
۲۹ آبان ۱۴۰۱ - ۱۳:۲۳
خدا رو شکر که دست امثال این جماعت پول پرست و لاقید و لاییک روشن شد....واقعا متاسفم که این همه وقت برای تعصب روی پرسپولیس گذاشتم ....خدایا شکرت که واقعیت زندگی و تفکر امثال گل محمدی و سروش و ماهینی ووو رو برام روشن کردی و الا از اول امثال وریا و کریمی هم مشخص بودند که خائن هستن.......البته از کسی که تمامی اخبار رو از اینترنشنال و بی بی سی فارسی میشنوه بیش از این انتظاری نیست.....خون مظلوم آخر اثر میکنه و دامن اغتشاش گران و آتش بیاران معرکه رو میگیره ...حالا میبینید
جلال
| Iran (Islamic Republic of)
۲۹ آبان ۱۴۰۱ - ۱۴:۰۲
ای گفتی،هر روز یه بیسواد رو سردسته اغتشاشات میکنند که بگن این بی سوادها آگاه به امورند،در حالی که خیلی آبله و بیسوادن ، انشالله که زودتر این آشغال های تاریخ رو جمع کنن و بسپارن به آشغال دونی
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۹ آبان ۱۴۰۱ - ۱۵:۵۴
...
خجالت می‌کشم که این بی وجود همشهری منه
ناشناس
Austria
۲۹ آبان ۱۴۰۱ - ۱۷:۰۲
حالم از هرچی نمک خور نمک نشناس هست بهم میخوره، جالبه همونایی علیه ایران حرف میزنن ک با پول همین کشور چاق و چله شدن حالا دم درآوردن، مشکل اینا نه پول هست ن گرونی ن هیجی، وقتی دنیا طلب و زیاده خواه باشی دین و مذهب و غیرت و شرف همه چی رو راحت میفروشی، این فتنه با همه بدی ها ولی ی خوبی داره هویت واقعی آدما رو مشخص میکنه، چ فوتبالی چ هنرمند چ مذهبی چ غیر مذهبی هیچ کس برام مهم نیست مهم فقط جمهوری اسلامی ایران هست جانم فدای ایران درود بر خامنه ای عزیز و بر شهدای مظلوم
معصومه(خدیجه)
| Iran (Islamic Republic of)
۳۰ آبان ۱۴۰۱ - ۱۱:۵۲
مال اونا قطع میشه ولی مال شما مثل شیر نفته تا ابد جیره خوارید اگه دستتون‌می‌رسید همه مردم رو به خاطر منافع شخصی ...
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۹ آبان ۱۴۰۱ - ۲۱:۵۲
خدا خودش میدونه کی حقه کی ناحق ایشالله خدا جواب هرچی ظالم و ستم کاره رو بده ملت همه الان گرسنه هستن ،الان کدوم دولت مردی اومده که بگه درد شما چیه،برن مشکلات مملکت رو حل کنن بااین همه گرونی،دزدی،اختلاس، مشکلات باید از ریشه حل بشه با شعار و سخنرانی نمیشه داداشم،زنده با حق
م
Germany
۲۹ آبان ۱۴۰۱ - ۲۳:۴۲
دوغ گویی امروزها خیلی به درد میخوره به نفع همه است
حسن
Iran (Islamic Republic of)
۳۰ آبان ۱۴۰۱ - ۰۱:۵۲
تا گفته میشه اغتشاشات با تموم بشه بعضی ها میگن کدوم اغتشاشات گرونی پدر مردم رو درآورده بله گرونی هست ولی اکثر کسانی که میان آشوب به پا می کنن ‌وضع مالی خوبی دارن و بخاطر گرونی و مشکلات مردم نیست
یاسر
| Iran (Islamic Republic of)
۳۰ آبان ۱۴۰۱ - ۱۱:۵۴
اصلا اینجوری نیست اکثرا فقیر هستند بخاطر فقره خبر از هیچی نداری بن دولتی گنده میگیر فشار بهت نمیاد شونه تخم مرغ شده ۱۰۰ هزار تومن دیروز خریدم ۹۸هزار تومن کجای کاری انقد وضعیتت خوبه که نگو
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۳۰ آبان ۱۴۰۱ - ۰۲:۱۰
اینا میگن نگرفتن ما هم میگیم نگرفتن شما هم بگید نگرفتن آنها هم بگن نگرفتن جون شوما خوبیت نه آره
توک
Iran (Islamic Republic of)
۳۰ آبان ۱۴۰۱ - ۱۰:۵۹
درود بر نیروی انتظامی
علی کریمی
Iran (Islamic Republic of)
۳۰ آبان ۱۴۰۱ - ۱۱:۲۵
مملکت موقعی از دست رفت که آدم‌های اهل دل ومومنی مثل خاوری ها از بین ما رفتن
ایران
Iran (Islamic Republic of)
۳۰ آبان ۱۴۰۱ - ۱۱:۲۹
ملت خونشون بجوش اومده بعدیه عده عرزشی که بهش چندتا گوشی دادن توی خونه لم داده روی مبل چرتو پرت بنویسه وعر عر کنه سرماه هم خداتومن حقوق بهش بدن چه خبر داره از دردمن... من که شوهرم بخاطر پول پیش کلیه اشو فروخته... شما بی ارزش ها از درد مردم چی میفهمید
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر: