کریم باقری و یحیی گل محمدی نقره داغ شدند! | وقایع روز
کد خبر: ۳۹۹۸۶
تاریخ انتشار: يکشنبه ۲۹ آبان ۱۴۰۱ - 20 November 2022
جریمه سنگین یحیی گل‌محمدی و کریم باقری اعمال می شود.

کریم باقری و یحیی گل محمدی نقره داغ شدند!

وقایع روز ـ سرویس ورزشی؛

از باشگاه پرسپولیس خبر می رسد با تصمیمی که برای دو عضو کادرفنی این تیم گرفته شده است، ۱۵ درصد از مبلغ قرارداد یحیی گل‌محمدی سرمربی پرسپولیس و ۲۰ درصد از مبلغ قرارداد کریم باقری مربی این تیم به‌عنوان جریمه کسر شد.

نظرات کاربران
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۹ آبان ۱۴۰۱ - ۰۷:۲۳
حالا مگه 20 درصد چی هست . برای اینا پولی نیست.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۹ آبان ۱۴۰۱ - ۰۷:۳۷
آدم شید
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۹ آبان ۱۴۰۱ - ۰۸:۰۹
نزد مردم سربلند شدند
مهدی
| Iran (Islamic Republic of)
۲۹ آبان ۱۴۰۱ - ۱۲:۲۸
دقیقاااا
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
۲۹ آبان ۱۴۰۱ - ۲۰:۳۱
تو که راست میگی ...خخخخ
ننگشون باد
محمد
Iran (Islamic Republic of)
۲۹ آبان ۱۴۰۱ - ۰۸:۳۲
حر تا قبل ازشهادت در صف دشمنان اسلام وامام حسین ع بود. به ناگاه متوجه شد که اشتباه کرده است و خدا بهش عزت داد
گل محمدی خوشی زده زیر دلش'دیده ۴۰ میلیارد تومان مفت با زد وبند درویش به ناحق بعنوان دستمزد گرفته وکسی کاری ندارد فکر کرده شیر توً شیر است و خیلی بزرگه وباهاش کاری ندارندکه هر(غ )اشتباهی خواست بکندبهتراست دهنش رو این بار باز کند مودبانه اعلام موضع کند وگرنه بایست محو شود لین سواستفاده کننده از موقعیتی که ملت شریف بهش دادند
قحط الرجال که نیس!ایران پره از مردان نیک'متعهد و با دانش'امثال برومند'گل محمدی و علی کریمی بایست حبس و یا ادب شوند.هیچ چیز از مملکت و خون های ریخته شده شهدا بالاتر نبس
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
۲۹ آبان ۱۴۰۱ - ۱۲:۱۰
دست به رر ت و پرتت خوبه باید میرفتی ...
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
۲۹ آبان ۱۴۰۱ - ۱۲:۱۱
اختلاس و رانت و رشوه مملکت ورداشته، کوری یا خودتو زدی به چاچایی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
۲۹ آبان ۱۴۰۱ - ۱۲:۱۶
اینایی که حکومت داره ناحق ...و مجروح میکنه شهید نیستند ،جوان17ساله که نه اختلاسی کرده نه فاسده نه مشکل اخلاقی داره فقط به وضع موجود معترضه حقش گلوله است ؟؟ این شهید نیست فقط اونایی که رفتن جبهه شهیدن ؟؟ ا...
پارسا
| Iran (Islamic Republic of)
۲۹ آبان ۱۴۰۱ - ۱۵:۵۹
امثال گل محمدی هم ادعای رجال بودن ندارند و دارن سهم حودشون رو به عنوان یک انسان آزاده در برابر ظلم و استبداد و تبعیض و دزدی و خفقان انجام میدن. در مورد شهدا و خون شهدا هم باید از شما سوال کنم به نظر شما اگر آونها زنده بودند در کدام صف قرار می گرفتند . مردم یا مسوولین فعلی ؟ تا اونجایی که من یادمه اونها هم خون دادند که مورد ظلم قرار نگیرند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
۳۰ آبان ۱۴۰۱ - ۰۹:۲۲
همین رجال موردتایید شما هستند که در تمام عرصه ها از جمله سیاسی واقتصادی کشور به این روز افتاده دلار ۷۰ ریالی شده ۳۵۰۰۰۰ریال شما در کجا زندگی میکنید که از رجال بیخبرید شاید هم رجال شما اختلاسگران هستند
روح الله
Iran (Islamic Republic of)
۲۹ آبان ۱۴۰۱ - ۱۰:۱۸
بدبخت ها چرا نمی دانید این کارهای شما جواب بر عکس می دهد واینها پیش از پیش محبوب تر می شوند
امیر
| Iran (Islamic Republic of)
۲۹ آبان ۱۴۰۱ - ۲۱:۱۲
باسلام،هرگز یک وطن فروش محبوب نمیشه،چه فوتبالی باشه،چه هنرمندباشه،چه عالم باشه،این حرفتون اصلا"درست نیست،عاقل باشیم وبدونیم که سرکشورمان چی میاد،الان وقت اتحاده،حرفهای بعضی فوتبالی یاهنرمندنماها، فقط تحریک واغتشاشه،بفهمیم که داریم چیکارمیکنیم
مهدی
Iran (Islamic Republic of)
۲۹ آبان ۱۴۰۱ - ۱۰:۲۸
حاکمیت تمامیت خواه نمیتواندباتهدیدوجریمه مانع تغییر‌وضعیت حق طلبانه ومردم ورزشکاران وهنرمندان شود
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
۲۹ آبان ۱۴۰۱ - ۲۰:۳۵
بهتره دیگه بشینین سر جاتون ... بسه هر چی هیچی بهتون نگفتن
وطن فروشان
امیر
| Iran (Islamic Republic of)
۲۹ آبان ۱۴۰۱ - ۲۱:۰۸
برادرعزیز،چربی انصافی میکنی؟چراباحرف اونورآبیها الکی جومیدی؟نمیدونم سنتون چقده؟ولی یقین دارم ،نه تاریخ خوندی،نه ازسرگذشت کشورت باخبری،نه اصلا"برات کشورت مهمه،نه میفهمی که تغییروضعیت یعنی چی،عیبی نداره ازحرفهام ناراحت بشی،فقط بخاطر خداوهرچیزیکه میپرستی،یکم منصفانه تحقیق کن،یکم ازبزرگان سوال کن،الان براندازان هم برگشتن طرف جمهوری اسلامی، نه بخاطراینکه جمهوری اسلامی رادوست دارن، نه،بلکه چون درعرض این چهارصد،سیصدسال گذشته،تنهاجمهوری اسلامیه که اینچنین کشوررا ،قدرتمندکرده، وایران درمنطقه ودنیا اقتدار اقتدارداره وحرفی واسه گفتن داره،سالهاتحقیر کشورعزیزما ایران توسط همین غربی‌ها که الان بخاطر ناراحتی ازپیشرفت ما،اتفاقا"دایه مهربانترازمادرشده اند،این تحقیر،مثل بغض درگلویمان همیشه هست،درسته البته مشکلاتی داریم،قبول دارم،خیلی ازاعتراضات هم بحقه،ولی واقعا"این بی انصافیه درحق کشورمان، انشاالله باکمک هم همه مشکلات حل میشه، الان وقت اتحاده، موفق باشین
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۹ آبان ۱۴۰۱ - ۱۱:۰۵
دمتون گرم البته کمه باید یحیی گلمخحمدی کلا از فوتتبال محروم بشه و در امد میلیارد اش از پول بیت امل و از پول ارتین ها قطع بشه تا بیشتر از این لگد پرانی نکنه. من یه پرسپولیسی بودم ولی بعد از این اتفاقت عمرا اسم ایت تیم رو بیارم .
SCOTT
| Iran (Islamic Republic of)
۲۹ آبان ۱۴۰۱ - ۱۳:۲۴
پرسپوليس هميشه پرسپوليسه و يحيي هميشه در قلب فوتبالدوستان واقعي موندگاره
پارسا
| Iran (Islamic Republic of)
۲۹ آبان ۱۴۰۱ - ۱۶:۰۳
به نظر شما گل محمدی دستش توی بیت الماله یا مسوولین فعلی که شما طرفدارشونی؟ چشمات رو باز کن البته اگر منافعت به خطر نمیوفته
زنده باد ایران
| Iran (Islamic Republic of)
۲۹ آبان ۱۴۰۱ - ۲۰:۴۲
هر کسی که ( سلبریتیها و ... ) پشت به کشورش کرد و قدر عافیت ندونست و به طبل دشمنان کوبيد ، از قلبها بیرون میره ، و اونهایی که ازشون کور کورانه حمایت میکنن هم خائنن
حمید امیری
| Iran (Islamic Republic of)
۳۰ آبان ۱۴۰۱ - ۱۴:۱۵
سلام آقا امیر کاش خودتان دقیقتر و منطقی تر به مسائل مملکت و وضعیت جامعه نگاه می‌کردید... از پیشرفت و اقتدار می‌گویید اولا" کدام پیشرفت...!؟ و در چه زمینه ای...! ؟ در علم، در تکنولوژی، در فرهنگ، در سیستم بروکراسی مملکت ، در شرایط اجتماعی جامعه، در صنعت، در تجارت، در اقتصاد، در صنعت کشاورزی ، در صنعت توریسم، در کدام زمینه...!؟ چرا این پیشرفت‌ها دیده نمی‌شود و فقط گفته می‌شود...!؟ شاید موشک‌ها و پهبادها را می‌گویید...! ؟ ببینید این موشک‌ها و پهبادها بغیر از ساخت بدنه و و اجزاء پرتابی یا پیشران که شاید بتوان آنها را در داخل ساخت نیاز به یک سیستم کنترلر دارند که ایران هرگز قادر به ساخت آنها نیست... این سیستم یک ساختار سخت افزاری و نرم افزاری دارد که ایران فاقد تکنولوژی آنست و در واقع مهمترین جزعش هم همین است... بطور مثال کارتهای ملی بواقع یک کارت حافظه است و آنچنان تکنولوژی پیچیده ای هم ندارد ولی ایران قادر به تولید آن نیست... پس چگونه می‌توان پذیرفت که توانایی ساخت آن سیستم کنترلی پیچیده را دارد...!؟ و چگونه میتوان چنین چیزی را باور کرد...!؟ چرا در توهم و رؤیا سیر میکنید... چرا تحقیق نمی‌کنید و می‌پذیرید...!؟ از اقتدار می‌گویید... در نظر شما اقتدار به چه معناست...! ؟ شاید در عرف بین‌الملل یک کشور مقتدر دارای اقتصاد قوی و نیروی نظامی قوی باشد... بنظر شما عربستان یک کشور مقتدر است که هم اقتصاد توانمندی دارد و هم تسلیحات نظامی قابل توجهی...!؟ خیر اقتدار در وجود ساختارهای زیربنایی یک اقتصاد قوی و یک ساختار علمی و تکنولوژیکی قوی نهفته است ... نه در داشتن نفت و معادن ارزشمند و خرید تسلیحات و بادکردنهای متوهمانه...!؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۹ آبان ۱۴۰۱ - ۱۱:۲۱
ھدف رڑیم فقط پولہ
امیر
| Iran (Islamic Republic of)
۲۹ آبان ۱۴۰۱ - ۲۰:۵۶
شاید توقلب شماوتعدادی باشه،بااین حرفهای بی تدبیرانه،وتجزیه طلبانه،که هیچ دردی رادوانمیکنه، اتفاقا"فقط باعث هرج ومرج میشه،
محسن
Iran (Islamic Republic of)
۲۹ آبان ۱۴۰۱ - ۱۱:۴۴
کمه بایداخراج میشدند
پارسا
| Iran (Islamic Republic of)
۲۹ آبان ۱۴۰۱ - ۱۶:۳۸
چرا ؟ پس مسوولینی که دستشون تا زیربغل توی بیت الماله و جدیدا به خون هم آغشته شده رو باید چکار کرد؟ با شما که یا خوابی یا منافع داری باید چکار کرد؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
۲۹ آبان ۱۴۰۱ - ۲۱:۲۰
باید اخراج میشد زیادی وراجی میکنه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۹ آبان ۱۴۰۱ - ۱۲:۰۸
خب پول لازم بودن دیدن اینا دم دست هستن و از معترضین هم دفاع کردن و البته نویسنده هم سوراخ گوششو از خوشحالی پاره کرده
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
۲۹ آبان ۱۴۰۱ - ۲۰:۴۷
ازمعترضان‌‌یااغتشاشگران‌،،به‌نظرشما‌کسی
که‌اموال‌مردم‌راتخریب‌میکنه‌معترض‌هست؟
کسی‌که‌طفل‌معصوم‌روبه‌رگبارمی‌بنده‌‌معترض
هست؟‌نه‌جانکم‌هنوز‌معنای‌معترض‌با‌اغتشاشگر
رونفهمیدی،،،خوب‌کاری‌کردندبایدآبرویشان‌برود
mrmr
Iran (Islamic Republic of)
۲۹ آبان ۱۴۰۱ - ۱۲:۱۴
خبر از شما کامنت هم از آلبانی نشین ها
روح الله
| Iran (Islamic Republic of)
۲۹ آبان ۱۴۰۱ - ۱۹:۰۳
متاسفانه بعضی از مردم سرشون کردن تو برف کی میخای بیدار بشی مردم نون ندارن بخورن دزدی و اختلاس کل ایران گرفته خدا لعنت کنه باعث و بانیش
مهدی
Iran (Islamic Republic of)
۲۹ آبان ۱۴۰۱ - ۱۲:۲۲
بجای این اراجیف قبول کنید که گند زدید با این مملکتتون و مملکت داریتون.حالا قدرت دستتونه اراجیف بگید.هر کی حرف حق میزنه میشه اغتشاشگر و منافق.دزد خودتونید که مملکت رو به تاراج دادید.همتون انگلیسی هستید
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
۲۹ آبان ۱۴۰۱ - ۱۹:۵۰
کوری یاخودتو زدی به کوری بیسوادتواعتراض آدمها کشته نمیشن ازکی تاحالا برای اعتراض ازاونطرف آب این همه اسلحه ودلار میفرستن التراض تجزیه دنبالش میاره معلومه خیلی بیسوادی
زنده باد ایران
| Iran (Islamic Republic of)
۲۹ آبان ۱۴۰۱ - ۲۰:۴۶
خدا شفات بده... برات دعا میکنم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
۲۹ آبان ۱۴۰۱ - ۲۰:۵۰
شما دقیقا کجایی هستین که به مردم میگین انگلیسی هستین ...
لابد شما حرف حق رو میزنین با این افکارتون
امیر
| Iran (Islamic Republic of)
۲۹ آبان ۱۴۰۱ - ۲۰:۵۰
عزیزم،کسی نمیگه کسی حرف نزنه،این حرفاچیه میزنین؟اعتراض ایرادی نداره،حرفهای گلمحمدی بوی وطن فروشی میده،این حرفهااتفاقا"به حل مشکلات کشورکمکی نمیکنه،قبول داریم مشکلات را،ولی اینجوری نه،هیچکس بغیروطن فروشان،مملکتشوویران وتکه تکه نمیخواد،انشاالله که عاقلانه نظربدیم،ممنونم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۹ آبان ۱۴۰۱ - ۱۲:۵۰
متاسفم واسه بعضی از مردم که خودشونو به خواب زدند بعد به یکی که هم بیدار و داره از حق مردمش به هر نحوی که میتونه دفاع میکنه وصدای مردمش شده همه جور بی احترامی میکنه دیگه وقت خواب نیست بیدار شید لطفا
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
۲۹ آبان ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۲
متاسفم برای خودت نه تنها بیدار نیستی یا درخواب خرگوشی رفته ای و یا خودت به خواب زده ای شما نه دنبال حق مردمی بلکه دنبال نچه های آمریکا و عربستان... هستی یا خیلی احمقی یا فکر می کنی مردم احمقند که امثال شما با ترور جوانان بچه ها نیروهای حافظ امنیت به دنبال حق کی هستی این ها که الان دایه مهربان تر از مادر هستند حتی بیماران ما را از دارو تحریم می کنند دانشمندان ما را ترور می کنند،.... نکنه خیلی روشن فکری ما نمی دانیم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
۲۹ آبان ۱۴۰۱ - ۱۳:۵۸
ماخواب نیستیم و لال و بیصدا هم نیستیم .فقط یع کم موقعیت شناسیم گرگهای سعودی و .... رو میبینیم که ایشون نمیبینند . اگه این وطن دستشون بیفته قبد از همه خائنین درومیکشنند چون میدونند و فهمیدن اینا چقدرخودفروش و آدم فروشند .
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
۲۹ آبان ۱۴۰۱ - ۲۰:۴۸
فکر کنم شما در خواب تشریف دارین ... چون دارین با این کاراتون به زندگی خودتون و بقیه لگد میزنین.
امیر
| Iran (Islamic Republic of)
۲۹ آبان ۱۴۰۱ - ۲۱:۲۲
سلام،ناشناس عزیز،مطمئنی که بعضی ازمردم خودشونوزدن خواب؟!!!من که مطمئن هستم اکثرمردم خودشونو زدن خواب، البته نه اینکه چیزی نمیفهمن، بلکه می‌فهمن که امثال گلمحمدیها، حرفشون دغدغه مردم نیست، این مسئله سالهاست درحق این آقایان،ثابت شده وبعدهامعلوم شده که دعوتنامه گرفتن وازمملکت رفتن،ایناهیچموقع برای مردم حرف نمیزنن،نمیدونم چرابعضیهاواقعا "اینجوری فکرمیکنن، خداروشکر،اکثر اکثرمردم، این چیزارومیفهمن،ضمنا"واقعا"وقت بیدارشدنه،نه مردم،بلکه جنابعالی، که بیدارشی وبفهمیکه این حرفهابغیرازتیشه به ریشه کشورعزیزت، چیز چیزدیگه ای نیست ،البته اگه خودتو بخواب نزده باشی،اونوقت دیگه نمیشه کاری کرد،یکم درحق کشورت،وطنت،منصف وآگاه باش،بخدا ،هیچکس بخاطرمردم ایران دل نمیسوزونه،الا خودمون، پس مشکلات خودمونو خودمون حل خواهیم کرد،یقین دارم،به شماهم توصیه میکنم که بدوراز حب وبغض درموردتاریخ کشورت،وچه بلایی که سرکشورمون اومده،تحقیق کن،ببین کجای تاریخ ایستاده ای،انشاالله که ناراحتتون نکرده باشم،
بهروز
Iran (Islamic Republic of)
۲۹ آبان ۱۴۰۱ - ۱۳:۲۸
اینایی که طرفداری از ظلم می کنن آدمای بدی نیستن فقط ساده لوحن نمی دونن اگه امام زمان بیاد اول با ظلم می جنگه بصیرت رو اشتباه فهمیدن
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۹ آبان ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۲
اونایی که پول مردم تو بانک وبورس بالا کشیدن و خوردن چه شدند اگه راست میگین از عدل و داد آزادی ودین داری میگین چرا کسی دلش به حال مردم نسوخت فکری به حال پولای به باد رفته مردم نکردن وگرنه کم کردن چند درصد قراداد فلان مربی که کاری نداره اگه زورتون میرسه فکری به حال ملت بکنین که حال دلشون خرابه خراب
حیس
Iran (Islamic Republic of)
۲۹ آبان ۱۴۰۱ - ۱۸:۰۶
دنیا پر از جور و جفاست بازیچه اهل ریاست لعنت به هرچی سیاستمدار فاسد عوام فریبه
ایرانی
Iran (Islamic Republic of)
۲۹ آبان ۱۴۰۱ - ۱۹:۳۱
آره از حق مردمش دفاع می کنه که برای یک قراردادش 40 میلیارد تومن پول می گیره!!!!!!!!!!!!!!
مردمی که تحصیل کردگان متخصصش در تمام طول عمر کاری شان یک دهم این مبلغ حقوق دریافت نمی کنند!!!!!!
م ش
| Iran (Islamic Republic of)
۳۰ آبان ۱۴۰۱ - ۰۲:۲۳
حکومت حق تحصیل کرده ها رو میخوره. اونوقت گل محمدی باید جواب بده؟!! برو حقت رو از حکومت مطالبه کن
ایران سربلند
Iran (Islamic Republic of)
۲۹ آبان ۱۴۰۱ - ۱۹:۳۵
هورااااااااااا.
آفرین.
دمتون گرم.
درسته واسه این...های... پولی نیست ولی اینجوری می فهمند که تو هر سوراخی سرک نکشن.
امیر
Iran (Islamic Republic of)
۲۹ آبان ۱۴۰۱ - ۲۰:۴۷
باسلام،حیف،کاش این ورزشکاران وهنرمندان،اولا"واقعا"دغدغه مردم راداشتند،که خداوکیلی ندارن،دوما"اگه حرفی هم میزدن،کاش هم حرف درست میزدن وهم اینکه یکم تحقیق میکردن،اینابخاطر چاپلوسی،شیرینکاری،مشهورشدن،باحرفهای تحریف شده،وتحریک کننده،تیشه به ریشه این کشورمیزنن، ای کاش چندروزی حرف نمیزدن،اگه ازوطن مظلوم خودشون دفاع نمیکنن،اقلا"ضربه نزنن،این دیگه اعتراض نیست،یکم خفه خون بگیرن،یکم آروم بشه کشور،بعدنوبت اعتراض برسه،میبینن که دشمن داره چیکارمیکنه،الان این حرفهافقط ایجادآشوبه،... خجالت بکشین،این ایجادآشوب، فقط ازدست افراد افرادوطن فروشی مثل شماهابرمیاد، والا هیچکس بخاطراعتراض حرفی نداره،یقین بدونین هیچکس نه الان،بلکه تاحالابخاطراعتراض کشته نمیشه،باندانمکاریهاتون نیروهای مظلوم انتظامی کشوررا ضعیف نکنین،زنده با دایران سربلندوبزرگ، وزنده با دوطن پرستان میهن دوست،
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۹ آبان ۱۴۰۱ - ۲۱:۴۷
اگه حکومت بده پس چراچهل ملیارپولشوقبول کردی پس بایدپولشم بدباشه وکثیف...اینامیگن نظام عوض بشه تواین نظام داریم میخوریم اون نظامم حداقل جاباشه بخوریم
ناشنا
Iran (Islamic Republic of)
۲۹ آبان ۱۴۰۱ - ۲۳:۱۵
درودبرباقری درودبریحیی به قول دوستمون باکارهایی که میکنیداین عزیزان محبوب ترمیشن فعلاکه قدرت دست شماست پس فعلابتازید
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
۳۰ آبان ۱۴۰۱ - ۰۲:۲۱
با این حرفها و شعارهاتون فقط یک عده جوان و مردم بی گناه رو به کشتن دادید از کی حمایت می کنید از کسانی که مردم بیچاره رو انداختن جلو و گوشت قربونی کردن درحالی که زن و بچه خودشون رو فرستادن کشورهای دیگه؟!!خواهش می کنم یکم عاقلانه فکر کنید و قربانی این سیاستهای کثیف نشد بگذارید اگه واقعا این به ظاهر سلبریتیها بچه های خودشون رو بندازن جلو نه مردم ببچاره و درمونده رو
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۹ آبان ۱۴۰۱ - ۲۳:۲۲
دزدها ،یا همون اختلاس گر های بزرگ حکومتی او نا رو اگه زورتون می رسه جریمه بکنین ...
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۳۰ آبان ۱۴۰۱ - ۰۰:۵۹
چرا‌علی‌دایی‌و‌علی‌کریمی‌باقری‌
ویا‌کسانیکه‌‌‌‌‌باید‌‌امروز‌‌‌‌‌‌ازملت‌‌وشهداو‌جانبازان‌دفاع‌می‌‌کردن‌‌‌‌‌‌‌با‌کمال‌‌‌پرویی‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌درصف‌دشمن
ایستادانند‌‌‌‌‌ اما‌‌‌حق‌اینکه‌‌‌مثل‌مردم‌‌زندگی‌کنن
اگر‌‌نه‌‌اموال‌ملت‌‌باید‌پس‌بدهند‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌وای‌بردشمن
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۳۰ آبان ۱۴۰۱ - ۰۰:۵۹
چرا‌علی‌دایی‌و‌علی‌کریمی‌باقری‌
ویا‌کسانیکه‌‌‌‌‌باید‌‌امروز‌‌‌‌‌‌ازملت‌‌وشهداو‌جانبازان‌دفاع‌می‌‌کردن‌‌‌‌‌‌‌با‌کمال‌‌‌پرویی‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌درصف‌دشمن
ایستادانند‌‌‌‌‌ اما‌‌‌حق‌اینکه‌‌‌مثل‌مردم‌‌زندگی‌کنن
اگر‌‌نه‌‌اموال‌ملت‌‌باید‌پس‌بدهند‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌وای‌بردشمن
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۳۰ آبان ۱۴۰۱ - ۰۱:۴۱
جالبه حداقل الان میفهمیم این همه پول بیت المال توی جیب چه کسانی میرفته؟ فکر میکردیم ازفضا هست یا همه ش را اختلاس گران میبرند نمیدونستم در کنار حقوق ۶میلیونی کارمن ساده یک نفر برای یکساااال، ۴۰میلیار به جیب میزنه. این همه ناعدالتی از کجاست؟ پس ناحق نیست اکه دارند الان جفتک میندازند. در این به اصطلاح انقلاب سلبریتیها و ثروتمندان
عظیم
Iran (Islamic Republic of)
۳۰ آبان ۱۴۰۱ - ۰۵:۲۶
امثال این افراد زیاده با پول وامکانات وامنیت این مملکت معروف میشند و تا فکر میکنند خرشون از پل گذشته و آدم شدن واسه خودشون شروع میکنند به جفتک زدن ...
م
Iran (Islamic Republic of)
۳۰ آبان ۱۴۰۱ - ۰۵:۴۳
پیشنهاد میکنم قرار گاه خاتم فوتبال بدست بگیره.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۳۰ آبان ۱۴۰۱ - ۰۸:۰۹
جالبه همه جوابهاي كامنت ها را يه جيره خور داره ميده، كاملا از نگارش مشخصه ........
H
United States of America
۳۰ آبان ۱۴۰۱ - ۰۸:۳۶
اینهم صدقه ملت گلم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۳۰ آبان ۱۴۰۱ - ۰۹:۱۷
هر که را بهر کاری ساختند اینها به ورزش شون برسند به سیاست چکار دارند اغتشاشگران تحریک می کنند
جلال
Iran (Islamic Republic of)
۳۰ آبان ۱۴۰۱ - ۰۹:۲۶
هر یه نفر کشته شده هزار نفر پشتشه
درود بهشرفتون دو اسطوره فوتبال یه ملت پشت شما هستند صدقه سر بچه هاتون
حسام
Iran (Islamic Republic of)
۳۰ آبان ۱۴۰۱ - ۱۱:۴۲
زنده باد کریم باقری، علی دایی ، پرویز خان برومند، یحیی گل محمدی، علی کریمی، وریا غفوری و
تف بر مخالفان ایشان که همگی پست و نادان اند.
مهدیه
Iran (Islamic Republic of)
۳۰ آبان ۱۴۰۱ - ۱۱:۴۵
نه آقا کریم بزرگوار نقره داغ شدند، نه عالیجناب یحیی گل‌محمدی، ظالم آدم‌کش نقره داغ شد، اونم فقط با دو خط نوشته ی ایشان.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۳۰ آبان ۱۴۰۱ - ۱۲:۴۱
فقط باید مشکلات اقتصادی حل بشه اینها هم‌اگر خیلی دلسوز مردم هستند مانند مردم عادی حقوق بگیرند
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۳۰ آبان ۱۴۰۱ - ۱۴:۰۱
اگه ما انسانها خدا و پیغمبر رو درنظر بگیریم دنیا گلستون میشه،اغتشاشات امروز خیلیش برای بیحجابی و بی بندوباریه،ما باید آگاه باشیم از چه کسی و چه چیزی حمایت میکنیم،خدا قلب همه رو بنور ایمان مزین کنه ان شاالله.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۳۰ آبان ۱۴۰۱ - ۱۵:۴۶
اینا که تو ایران چیزی ندارن فقط دنباله بهونه میگردن تا پناهنده شن
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۳۰ آبان ۱۴۰۱ - ۱۸:۴۱
همه میدونیم که انتقاد اصولی و بازگو کردن مشکلات اتفاقا خوب و سازنده هست اما موضوع امروز ما متفاوت هست و متاسفانه بخشی شعورشون رو دست انسانهای مغرض دادن و هر چی میشنون بدون سنجیدن، باور میکنن و منفعت شخصی رو به منفعت جمعی ترجیح میدن و فکر وطن پرستی و دفاع از خاک ابا و اجدادی رو فراموش کردن و از فکر تجزیه حمایت میکنن، بی خبر از اینکه در اینصورت، مثل شهروند درجه دوم و خائن باهاشون معامله خواهد شد و کسی که به خاکش شعور نداشته باشه از هیچ کس و جا منزلت نخواهد دید و فوقش یه تریبون بهش تعلق میگیره که لعن و نفرین یک عده نصیب دنیا و آخرتشون میشه بازم
علی
Iran (Islamic Republic of)
۳۰ آبان ۱۴۰۱ - ۱۹:۰۸
امیر عزیز از کدام اقتدار حرف میزنی 10ساله رشد منفی اقتصادی تورم 80درصدی شدیم مستعمره چین قرارداد 25ساله انحصار میبندیم مسولین ندونم کار از پس یک میکروب کرونا بر نیومدن دوسال به اندازه جنگ از ملت کشته گرفت یک دوچرخه ساخت خودمون نداریم فقط غوغا سالاری احمقانه کشور رو فرا گرفته
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر: