پرویز پرستویی برای تیم ملی فوتبال ایران شمشیر را از رو بست | وقایع روز
کد خبر: ۳۹۹۹۱
تاریخ انتشار: يکشنبه ۲۹ آبان ۱۴۰۱ - 20 November 2022
پرویز پرستویی بازیگر سینما و تلویزیون در صفحه اینستاگرامی خود با ادبیاتی تند و تیز اینگونه نوشت.

پرویز پرستویی برای تیم ملی فوتبال ایران شمشیر را از رو بست

وقایع روز ـ سرویس ورزشی؛

 پرویز پرستویی بازیگر سینما و تلویزیون با انتشار مطلبی انتقادی در صفحه اینستاگرامی خود خطاب به بازیکنان تیم ملی فوتبال نوشت: 

ملی پوشان عزیز

چنان شمشیر برّان را بر روی کیکی که نشان دهنده زمین فوتبال است فرود آوردید که آدم یاد سالیان دور می افتد که قداره کشان بر سر گذر قداره هایشان را فرود می آوردند و با عربده دنبال نفس کش می گشتند!

حتما بعد از برش کیک کامتان را هم شیرین کردید؟

نوش جانتان!

سوال:

چرا برعکس دفعات قبل، از مردم خداحافظی نکردید؟

توقع دارید مردم در بازگشت به استقبالتان بیایند؟

ما فقط با خبر شدیم که به محضر رئیس جمهور رفتید.

و از ایشان خواستید که دعاکنند پیروز برگردید.

پرویز پرستویی برای تیم ملی فوتبال ایران شمشیر را از رو بست

خب شما که به محضر رئیس جمهور رفته بودید، بهترین فرصت بود که از ایشان بخواهید که توصیه کنند حداقل کودکان و نوجوانان را نکشند!

به ایشان می فرمودید آقای رئیسی شما با شعار(( انقلابی)) پشت میز ریاست جمهوری نشستید!

قراربود بصورت انقلابی آسایش، آرامش، رفاه ،مسکن، ایجاد شغل  و امنیت در مملکت برقرارکنید!

منبع: خبر فوری
نظرات کاربران
ایرانی
Iran (Islamic Republic of)
۲۹ آبان ۱۴۰۱ - ۱۰:۲۶
سلام
به نظر بنده حقیر الان باید همه پشت تیم ملی باشیم
نه اینکه خلاف جهت شنا کنیم
ننه
| Iran (Islamic Republic of)
۲۹ آبان ۱۴۰۱ - ۲۱:۲۶
زنده باد پرویز خان
مهدی
| Iran (Islamic Republic of)
۳۰ آبان ۱۴۰۱ - ۰۶:۵۵
دمت گرم پرویز خان شیر مادر حلالتون که چقدر زیبا به ایشون گفتی شما اول به مردم باختید دیگهدهر کاری کنید هیچ ارزشی نداره
شهروند
| Iran (Islamic Republic of)
۳۰ آبان ۱۴۰۱ - ۰۹:۰۵
آقای پرستویی ما نیروی انتظامی ها در سخت ترین آشوب ها فقط تیر پلاستیکی داشتیم ولی داعشی های وطنی و غیر وطنی رفیق من رو با گلوله جنگی شهید کردن و اون یکی در تهران رو سلاخی کردن کمی از فضای مجازی بیا بیرون برای دیدن واقعیت ها اونجا چیزی بهت نشون نمیدن مگر اینکه فریبت بدن شما که دیگه اهل فیلم و سریال و آشنابا حقه های رسانه ای هستی
کمی فکر کن بعد چیزی بنویس زشته برای سن شما اینقدر ناپخته و بدون سند و مدرک حرف میزنی
خدا نکنه این اظهارات نستنجیده و بدون سند شما برای دیده شدن بیشتر باشه که بد روزگاری خواهی داشت و در خون همون حاج قاسم که ازش دفاع کردی شریک خواهی بود تهمت قتل به دیگران داری میزنی میفهمی تهمت
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
۳۰ آبان ۱۴۰۱ - ۱۴:۲۶
ایشون اگع یکی فقط بر خلاف میلش حرف بزنند ببنید چ میکند امنیت کشور رو ب گند کشیدن زبون درازی هم میکنند برید دموکراسی رو تو اعتراضات فرانسه ببنید اقای پرستویی بعد سکوت اختیار کنید التماس تفکر و بصیرت
علی
Iran (Islamic Republic of)
۲۹ آبان ۱۴۰۱ - ۱۰:۵۴
سلام ضمن ادای احترام به آقای پرستویی میخوام بگم چرا هنرمندان ما برای همه چیز مربوط و نامربوط اظهار نظر میکنن فکر کنم بعضی مواقع سکوت احترام به خودشون و دیگرانه شما هنر مندان محترم نماینده مردم نیستین چون نه زندگیتون نه حرکاتتون مانند مردم نیست توی خونه های آنچنانی و در امن و امان نشستین فقط میگین لنگش کن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
۲۹ آبان ۱۴۰۱ - ۱۵:۵۳
شما ظرفیت حرف حق را ندارید زنده باد پرستویی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
۲۹ آبان ۱۴۰۱ - ۲۳:۲۴
دلشون میخواد مثل شما که الان زیر این مطلب نظر دادی به شما ربطی داره؟ حتما داره پس هر کسی حق داره نظر بده
Ali
| Iran (Islamic Republic of)
۳۰ آبان ۱۴۰۱ - ۱۵:۴۸
همچین تیم ملی نماینده کشور نیست و هم ن بهتر که آرزو کنیم تمام بازیهاشون رو ببازن
ناشناس
| Moldova (Republic of)
۳۰ آبان ۱۴۰۱ - ۱۷:۴۴
اعلم الهدی نماینده مردمه یا نماینده های یوزپلنگ مجلس؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۹ آبان ۱۴۰۱ - ۱۳:۱۱
یه زمانی فکر می کردم ادم حسابی. شهروندی که برای تیم ملی کشورش ارزش قائل نشه باید بره بمیره
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
۲۹ آبان ۱۴۰۱ - ۱۶:۵۴
هنرمند مردان و زنان بزرگ ایران هستن که در مقابل استعمار انگلیس و امریکا جانانه جنگیدن و میجنگن نه این زپرتیهای تحت انوان سلبریتی و غیره فکر کنم پرویز پرستویی خیلی خود شیفته شده که میاد اطهار نطر کلان در حدی که جایگاش خیلی دون هست میکنه.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۹ آبان ۱۴۰۱ - ۱۳:۱۳
آقای سیلیبریتی!شماهاکی میخواهید دهان گشادتونوببندیدودرهرموردی اظهارنظرنفرمایید
رضا
| Iran (Islamic Republic of)
۲۹ آبان ۱۴۰۱ - ۱۴:۱۲
چیه ناراحت شدی حرف حق زده؟ارتباطش به شما چیه؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
۳۰ آبان ۱۴۰۱ - ۰۸:۴۹
خرف خق همیشه تاریخ تلخ بوده یاعلی سر شیعه ات چی اماده
محمد جواد
| Iran (Islamic Republic of)
۳۰ آبان ۱۴۰۱ - ۰۹:۴۵
بعید میدونم هیچ کجای دنیا مردم پشت تیم ملی خودشون رو خالی کنن. فلذا فارغ از هرگونه بحث سیاسی و..... می بابست پشت تیم ملی باشیم و دعا کنیم ان شاءالله نتیجه خوبی از حضور در جام جهانی بگیرند. چراکه باعث سربلندی ایران و ایرانی خواهد شد.
پس همه با هرگرایش سیاسی و هر قومیتی، محکم و استوار می ایستیم برای ایران.
فقط ایران
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
۳۰ آبان ۱۴۰۱ - ۱۳:۲۳
ارتباطش به تو چیه که میای زیر این نظر جواب میزاری ... ؟؟؟؟
حسینی
| Iran (Islamic Republic of)
۳۰ آبان ۱۴۰۱ - ۱۷:۴۹
بهتره شما دهنت رو ببندی، حداقل امثال آقای پرستویی حرف دل اکثر مردم رو میزنه،شما میتونی فردا بری با یه رسانه مصاحبه کنی، خیر، چون کسی شما رو نمی شناسه، ولی امثال آقای پرستویی و آقای دایی شناخته شده هستند.
یک دوست
Iran (Islamic Republic of)
۲۹ آبان ۱۴۰۱ - ۱۳:۱۴
پرویز پرستویی هیچوقت نظری ازخودش نداره نگاه به جو میکنه جوگیرمیشه
کسی نظرجنابعالی رانپرسید که به خودتون اجازه میدید در هرکاری واردبشید
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
۲۹ آبان ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۷
دقیقا افرین همشون همینن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
۲۹ آبان ۱۴۰۱ - ۱۶:۳۵
واقعا اینا چرا اینقدر بی سواد هستند ..کریمی .دایی .پرستویی و .... این مفت خورها
رضا
| Iran (Islamic Republic of)
۲۹ آبان ۱۴۰۱ - ۱۶:۳۸
فضولش میخواست پیدا بشه اون هم تو بودی که توجهنم بودی و گفتی هیزمش تره
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
۲۹ آبان ۱۴۰۱ - ۲۱:۱۳
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
۰۴ آذر ۱۴۰۱ - ۲۱:۳۲
آقای پرستویی
من شماروازخونواده شهدا میدونستم.بزرگی بهم گفته بودشهداراه خودشون رو رفتند.شمامردم روچه کسی می‌دونی. شماکه نون بازی در فیلمهای جنگی رو خوردی حالا بهتره کمی عقلانی فکر کنی.میدونی حرف نسنجیده از شما چه آتیشی رو روشن می‌کنه. بخدا باید جواب بدی ومن منتظرم اون دنیا پشیمونیت رو ببینم.
حمید
Iran (Islamic Republic of)
۲۹ آبان ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۲
استاد حرف زدن بدون سند
امیر
| Iran (Islamic Republic of)
۳۰ آبان ۱۴۰۱ - ۰۱:۵۱
پرویز پرستویی همان کسی هست که در لندن از قاسم سلیمانی دفاع کرد از ایران دفاع کرد بارها به همراه رسول خادم و استیلی به بلوچستان آمد به بچه های محروم دوران کرونا هزارتا تبلت دادند که علی کریمی دو میلیارد کمک کرده کرده بود اما الان فضا عوض شده واقیعت روز جامعه گفته 45کودک شهید شدند در همین زاهدان 120نفر که تازه اعتراف کردند و همه را شهید اعلام کردند و همه مسوولین انتظامی را کنار گذاشتند و ریس کلانتری و ریس انتظامی زاهدان در بازداشت هستند
یالثارات الحسین
| Iran (Islamic Republic of)
۳۰ آبان ۱۴۰۱ - ۱۴:۱۵
آقای پرویز پرستویی عزیز شما مطمئنی کودکان و خدمتگزاران به مردم کشتن؟روی موج دشمن سوار نشید
سعید اصفهان
Iran (Islamic Republic of)
۲۹ آبان ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۳
کلامی کز دل برآید لاجرم بر دل نشیند
محراب
Iran (Islamic Republic of)
۲۹ آبان ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۴
عالی گفتین درود بر شرفشون
بهنام
Iran (Islamic Republic of)
۲۹ آبان ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۷
آقای پرستویی از همه چیز سررشته دارن! اینکه میفرمایند نیروهای نظامی کودک و نوجوان مملکت رو می کشن نشان از سعه صدر نیروهای زحمت کش انتظامی و نظامی ما داره که تا بحال جواب تهمت های این دولبریتی وطن فروش رو ندادن! دولبریتی همه چیز دان لااقل بخاطر حفظ حرمت اون فیلم های ارزشی که بازی کردی که توش کلی شهید به چشمت دیدی دست از این یاوه گویی ها بردار
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
۲۹ آبان ۱۴۰۱ - ۲۳:۲۶
حالا تو شپشلیتی چته سررشته داری اومدی نظر دادی
داود
| Iran (Islamic Republic of)
۳۰ آبان ۱۴۰۱ - ۰۷:۵۳
ببین اسم شهدا روچراوسط میکشی شهدا مرد بودن اختلاس آدم کش وبچه کش ودروغ گو نبودن مشتی ...
اکبر
Iran (Islamic Republic of)
۲۹ آبان ۱۴۰۱ - ۱۳:۵۲
آقای پرستویی ظاهرا پیر شدی خرفت هم شدی.چقدر گرفتی خودت رو فروختی
اصغر
| Iran (Islamic Republic of)
۳۰ آبان ۱۴۰۱ - ۰۷:۳۲
شما که به ی ساندیس فروختی. بدبخت اربابات همه پاس کانادا و اروپا دارن. تو بدبخت شدی سرباز پیادشون و جلو مردمت وایسادی
رضا
Iran (Islamic Republic of)
۲۹ آبان ۱۴۰۱ - ۱۴:۱۵
دوستان نظرشو گفته به نظر منم حرف حق زده کسی نمیتونه بهش بگه حرف نزن و تو سلبریتی و پولداری و...چون سلبریتیه و پولدار باید سرشو بکنه زیر برف تا شما خوشتنون بیاد؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
۲۹ آبان ۱۴۰۱ - ۲۲:۳۰
حرف مفت زده، کوره این همه بسجی بی سلاح ومظلوم و سلاخی شده و نمیبینه!؟ اینا احتیاج به مدافع ندارن؟ این سلبریتی های مفت خور همه بلند گوی دشمنند
حمید
| Iran (Islamic Republic of)
۳۰ آبان ۱۴۰۱ - ۰۲:۴۰
خدا رحمت کنه مرحوم دکتر شریعتی را،خیلی تلاش کرد تفاوت روشنفکر را با کسانی که کار مغزی میکنند یا با مثلاً هنرمندان یا دکتر یا مهندس ،برای مردم روشن کنه،ولی متا سفانه ظاهراً بعضی ها میخواهند خودشان را جای روشنفکر به ملت جا بزنند.هوشیار باشیم.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۹ آبان ۱۴۰۱ - ۱۴:۱۶
افرین به شما واقعا دمتون گرم خیلی عالی وبجا بود دقیقا همینطوره واقعا چرا
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۹ آبان ۱۴۰۱ - ۱۴:۲۵
البته آقای پرستویی درست میگن اگر غیر این ادبیات امثال آقای پرستویی استفاده کنند جای شک و تردید وجود دارد .
از حس بیا بیرون حاجی بازی تموم شد کارگردان کات دادهرجا هرجا ابراز فضل نکن
وطن فروشی و امثال آن برای چند
حسین
Iran (Islamic Republic of)
۲۹ آبان ۱۴۰۱ - ۱۴:۲۵
پرستو جان تو خودت بهتر از همه می دانی که دروغ می گویی دروغی بزرگتر از دهنت .
ع شهلا
Iran (Islamic Republic of)
۲۹ آبان ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۱
سلام آقای پرستویی راست گویی در قامت دروغ بهره ورنخواهد شد با نقاب دیگران هرگز خود واقعی را نشان نخواهی داد
ع شهلا
Iran (Islamic Republic of)
۲۹ آبان ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۱
سلام آقای پرستویی راست گویی در قامت دروغ بهره ورنخواهد شد با نقاب دیگران هرگز خود واقعی را نشان نخواهی داد
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۹ آبان ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۱
این بندگان خدا که چب و راست میگن برای خوشحالی مردم میریم.
واقعا درست نیست
آقای پرویز پرستویی شمشیر رو برای کسانی بکش که در گوشه خیابون سر جوون مارو بریدن.
شما بازیگرا خوب خودتونو نشون دادین.
البته شماها مقصر نیستین. اون مسئولانی مقصرن که این همه کارشون ضعف داره بعد ۲۴ ساعت دنبال تایید هنرمندان هستن.
چقدر شهید دادیم. حالا با چادر میریم بیردن باید بترسیم
اهورا
| Netherlands
۳۰ آبان ۱۴۰۱ - ۰۹:۵۷
دهنتون آب بکشیداسم شهیدنیاریدبه اسم شهیداهمه غلطی داریدمیکنیدولی دیگه دستتون واسه اونایی که میفهمن روشده 43سال باچادرمانوردادین مهسای عزیزهم همین چادریاکشتن خفه بشیددیگه بساطتون جمع کنید مفت خورها شمامیترسیدمفت خوریتون به خطربیوفته ...میدونم پیامم نشرنمیشه ولی من حرفی که تودلم بودنوشتم همونی هم که میخونه و نشرنمیده کافی برام که فقط یک نفرخوندتش
جاسم
Iran (Islamic Republic of)
۲۹ آبان ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۷
کاش قوه قضائیه بابت اتهامات که به حاکمیت میزنی از شما مدرک محکمه پسند بخواد
افروز
Iran (Islamic Republic of)
۲۹ آبان ۱۴۰۱ - ۱۴:۵۳
زنده باد تیم ملی ایران
سیدعلی
Iran (Islamic Republic of)
۲۹ آبان ۱۴۰۱ - ۱۴:۵۵
شما وامثال شما هیچ وقت از جنس مردم نبودید،سیاست و سبک زندگیتون به سبک غرب و برعلیه نظام مقدس جمهوری اسلامی هست ،فقط به خاطر گرفتن روادید برای سفر ،شما فک کردید توی جشنواره های که از شما ها دعوت میکنند به خاطر استعداد و خوشگلی شما هست نه فقط به خاطر برعلیه نظام بودنتون هست
نگین
| Iran (Islamic Republic of)
۲۹ آبان ۱۴۰۱ - ۲۲:۳۵
من خواهر بسیجی شهید شانزده ساله ای هستم که جانش رو برای این مملکت فدا کرد.ولی واقعا لعنت به نظام ... جمهوری اسلامی .روزی هزاران بار مادرم رو مواخذه میکنم چرا فریب دین و مذهب خوردید
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
۳۰ آبان ۱۴۰۱ - ۰۸:۲۹
نگین خانم شماکه خواهر شهیدی اگه از مزایای خانواده شهدا بودن استفاده نکردی مادرتو بیشتراز هزار بار مواخذه کن.خوبه هرسهمیه ایی هست واسه شمابوده حالا چی شده معترض دین شدی
ایران
| Iran (Islamic Republic of)
۳۰ آبان ۱۴۰۱ - ۱۰:۲۰
پس هنوز ارزش شهادت رو ندونستین اینکه شما از دین بدتون نیاید باعث نمیشه دین بد باشه و برادر شما الان داره به حرف های شما افسوس میخوره که به خاطر امنیت کی جونشو داده
ایرانی
Iran (Islamic Republic of)
۲۹ آبان ۱۴۰۱ - ۱۵:۰۳
اینکه کشور مشکل اقتصادی داره و اینکه مردم در سختی زندگی میکنن چیزیه که همه در اون اجماع دارن و کسی منکرش نیست ولی امثال پرویز پرستویی کع مثل همه مدیرای نالایق با پول مردم بالا اومده و به شهرت رسیده باید مجازات بشن بخاطر تحریک احساسات مردم چون اینا هر جا موج بیاد شنا میکنن تف تو ذاتتون
هادی غفوری
Iran (Islamic Republic of)
۲۹ آبان ۱۴۰۱ - ۱۵:۰۷
خیلی بیخود کرده آقای پرستویی ...
محمد
Iran (Islamic Republic of)
۲۹ آبان ۱۴۰۱ - ۱۵:۱۰
آقای پرستویی شما چه رشادتی تا به حال برای کشورتان نشان دادیدجز این که همیشه یک مصرف کننده بودیدو بابت هر کاری بهترین دستمزد را گرفتی و الان یاغی شده ای
،
Iran (Islamic Republic of)
۲۹ آبان ۱۴۰۱ - ۱۵:۱۴
چرا هرچی میشه اینا میگن مدم
چرا مردم رو می خواید تو غم و عزا نگه دارید
ایران 85 میلیون ادمه که همه مخالف و موافق پشتشن مگر اینکه وطن فروش باشه
ساحل
| Iran (Islamic Republic of)
۳۰ آبان ۱۴۰۱ - ۰۳:۰۳
گل گفتی دمت گررررمممم
خبلوتک
France
۲۹ آبان ۱۴۰۱ - ۱۵:۲۵
تو خلوتتون بزن برقصتون رو دارید عشقو حالتون رو میکنید دختر بازیتون رو میکنید میرید تو ویلا عشقو حال ..... بعد میاید برای ما ادای آدم های ناراحت رو در میارین
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۹ آبان ۱۴۰۱ - ۱۵:۲۶
تروریست ها کودکان راکشته اند نکند توباتروریست هایی که سنگ اونا رابه سینه می زنی؟ از چشممون افتادی!
طرفدار عدالت
| Iran (Islamic Republic of)
۲۹ آبان ۱۴۰۱ - ۲۱:۴۵
بله دشمن فرضی داره مردمو می‌کشه..
علی
Iran (Islamic Republic of)
۲۹ آبان ۱۴۰۱ - ۱۵:۳۰
یه نه آدمیکه کاری جز تیارت درآوردن، چیزدیگه بلدنیست، چطور بخودش اجازه میده اینقدر خودبزرگ بین شه که درهرموردی حتی فوتبال نظربده.؟؟؟؟
110
Iran (Islamic Republic of)
۲۹ آبان ۱۴۰۱ - ۱۵:۴۳
هرچند شما را فقط به خاطر بازیتان دوست داشتم
ولی زیپ دهانت را بیس از حد بازکرد ی مقصر کشتن کودکان همکاران دوزاری شما بودن مردم را تحریک کردن وضع کشور را به همریختند چقدر کودکانی که
پدر خود را از دست دادن شما و امتال شما لالمونی گرفتند
راحیل
| Iran (Islamic Republic of)
۳۰ آبان ۱۴۰۱ - ۰۳:۰۴
دقیقا
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۹ آبان ۱۴۰۱ - ۱۵:۵۱
زندهذباد پرستوی امید ایران خیلی مردی
یه هموطن واقعی
شفیق
Iran (Islamic Republic of)
۲۹ آبان ۱۴۰۱ - ۱۷:۱۱
پرستویی جون، سیاست چماق و هویج؟ کودکان رو نکشید؟ راهتو از ملت جدا کردی؟ تو رو این ملت بزرگ کردن، مامورا و بسیجیا رو دارن سنگ بارون می کنن، با چاقو تو گلو و قلبشون می زنن، اتیششون می زنن، بسیج و مامورا اگه اسلحه داشتن اجازه چنین کاری رو نمی دادن که این جوری بزننشون، شرف هم چیز خوبیه، شما خوشی زده زیر دلتون، سرنوشت ایرانی که شما دنبالش هستین رو مثل عراق و افغانستان نکنید، اونا هم توشون ازادی بیان هست و هر کی هر جور دلش می خواد می چرخه تو کشورشون مشروب هم ازاده ولی امنیت ........کاری کن که تو تاریخ ازت به عنوان خائن به سرزمین ایران یاد کنن
جلالی فر
Iran (Islamic Republic of)
۲۹ آبان ۱۴۰۱ - ۱۸:۰۷
آقای پرستویی واقعا از چشم مردم افتادی چرا موقعی که قدرت تحلیل نداری بیخود حرف می زنی .
تا مردسخن نگفته باشد عیب وهنرش نهفته باشد
فرهنگی
| Iran (Islamic Republic of)
۳۰ آبان ۱۴۰۱ - ۰۸:۵۸
لطفا زبان گویای مردم نباش .
استاد پرستویی سفیر ارزشمند فرهنگی کشور ماست . خدماتی که ایشان به فرهنگ کشور کردند بسیار ستودنی است .
مراد
Iran (Islamic Republic of)
۲۹ آبان ۱۴۰۱ - ۱۸:۰۸
باسلام.جناب پرستویی شما شاید هنرمند بزرگی باشید. ولی در سیاست و شناخت دشمن نمره صفر گرفتید. بهتره سکوت کنید که اقلا با تجزیه طلبها هم صدا نشوید و بعد بگویید اشتباه شد. چون اون موقعه خون نیروهای امنیت جوانان ساده دل را چگونه پاسخگو خواهید بود. بدترین انسان هم به پرچم و خاک کشورش تعصب دارد شما چطور؟
وطن‌پرست
Iran (Islamic Republic of)
۲۹ آبان ۱۴۰۱ - ۱۸:۱۵
تیم ملی تیم ملی است نه تیم جمهوری اسلامی، و با تمام وجود برای موفقیت شان دفاع میکنم، همانطور که از پیروزی تیم فوتبال زمان پهلوی خوشحال میشدم.
ایرانی
Iran (Islamic Republic of)
۲۹ آبان ۱۴۰۱ - ۱۸:۲۵
آقای پرستویی واقعا با داشتن هنرمندانی مثل شما باید تاسف خورد که فکر میکتی کودکان بدست نظام کشته میشوند. اگر حرفهای بازی کنان را گوش میکردی که نکردی متوجه میشدی همه اونایی که حرف زدند عنوان داشتن مردم پشتیبان ما هستند و مردم دعا کنند و برای دل شاد مردم میریم و جای تاسف دارد هنرمندان امثال شما در این یکی دوماه چهره واقعی خودرا نشان دادند و هیچگاه در مسیر مردم نبودند و هرازگاهی کارشناس مسایل سیاسی شدند تا هنری. داشتن چنین هنرمندانی در نظام باعث خجالت است.
ناصر
Iran (Islamic Republic of)
۲۹ آبان ۱۴۰۱ - ۱۸:۳۱
اقای پرستویی هرچندبلزیگرخوبیه اصلا کنشگردرست حسابی نیست.. کلا جومیده.. مگه قبل ازانقلاب موقعی که تیم ملی رفت جام جهانی انقلابیون حمله کردند وارزوی شکست کردند.. دقیقا همونایی دارن ازپرستویی حمایت میکنن که تیم ملی رو تحریم کردند همون پولی نژاد واون مجری کچل که برا ورزش ایران شمشیزوازروبستن حالا مردم ماهم بخوان اینکارو بکنن.. بسی خیال محال ما پشت تیم ملی هستیم خصوصا طارمی وترابی وامیری..
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۹ آبان ۱۴۰۱ - ۱۸:۳۳
حسود هرگز نیاسود باید از سنت خجالت بکشی نمی تونی شادی فوتبالیست ها را ببینید اما یه دروغ پروبال دادید تا شد بلای جان عزیزان مونم خدا ازتون نگذره
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۹ آبان ۱۴۰۱ - ۱۸:۵۶
با روشن شدن توطئه تجزیه طلبان و بخاطر دفاع از خونهای بناحق ریخته مظلومان ،چه مأمورین امنیتی،بسبجیان مخلص و مردم بی گناه،اتمام حجت بر همه آشکار است
«یوم تبلی السرائر » را مد نظر قرار دهیم که فردایی نه چندان دور باید پاسخگو باشیم
محمد
Iran (Islamic Republic of)
۲۹ آبان ۱۴۰۱ - ۱۸:۵۷
یکی به این بابا بگه اون دهن گشادت ببند کسی نظر نخواست از شما آخه تو رو چه به این حرفا ای بابا چه مرگتون شده
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
۲۹ آبان ۱۴۰۱ - ۲۱:۵۹
داداشی دارن از اون ور آب پشتیبانی میشن .وگرنه یک ایرانی باغیرت هیچ وقت از آب مزخرفها نمی‌نویسه ...
سپیده
Iran (Islamic Republic of)
۲۹ آبان ۱۴۰۱ - ۱۹:۰۲
واقعا جای تاسف هست وقتی کسی مثل پرستویی که انتطار میره کمی بهتر مسائل رو حلاجی کنه اینطور داره کبریت طرفداری از اغتشاش رو برای شعله ور کردنش میکشه. آدم حسابی اگر هم اینطور باشه مسولیت اجتماعی تو نباید اجازه بده که آتش بیار معرکه باشی. هرچند اونچه که عیان هست غیر مسلح بودن نیروهای بدبخت هستند که دارند یکی یکی پرپر میشند برای آسایش تو بی لیاقت. وگرنه از خودشون دفاع می‌کردند. شرم باد.
شبنم
Iran (Islamic Republic of)
۲۹ آبان ۱۴۰۱ - ۱۹:۰۲
جناب پرستویی؛ این حرفها در شأن شما نیست.
غلط نکنم کانال تلویزیون شما هم روی شبکه های معانده.
سید
Iran (Islamic Republic of)
۲۹ آبان ۱۴۰۱ - ۱۹:۰۶
سلام پرویز.
میشه نکنی ویز ویز؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
۲۹ آبان ۱۴۰۱ - ۲۱:۴۵
دمت گرم خیلی خندیدیم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۹ آبان ۱۴۰۱ - ۱۹:۱۴
فعلا پنجاه درصد انوالش مصداره بشه
ایران سربلند
Iran (Islamic Republic of)
۲۹ آبان ۱۴۰۱ - ۱۹:۳۲
این روزها؛ بعضی از به اصطلاح ایرانی ها ( البته در اصل دشمن ایران و ایرانی) خییییلی آب لازم شدند.
چون یه جای بخصوصشون داره بدجور میسوزه.
اون از دفاع از آشوبگرها از طرفی توهین به مهران رجبی و اینم توهین به تیم ملی جمهوری اسلامی ایران عزیز.
آقاااااااا؛
به این بیشرفها آب برسونید. آاااااب
محمد
| Iran (Islamic Republic of)
۲۹ آبان ۱۴۰۱ - ۲۰:۴۶
آقا پرویز چرا جو جامعه را به هم می ریزی چقدر گرفتی این طور حرف می زنی ،کجای این یک میلیون ششصد هزار رو صد و نود و پنج کیلومتر هستی تو درد جامعه را نمی شناسی چرا 8 سال قبل سکوت داشتی به حول قوه الهی آقای رئیسی مردی که هیچ تشریفاتی ندارد کار می کنه چشم شما را کور می کنه می تونی از این خاک بری برو ببینم جای شما بی سوادهای عقب افتاده را قبول داره
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۹ آبان ۱۴۰۱ - ۱۹:۵۳
بی‌شعور. کودکان رو چه کسایی دارن میکشن.؟ رئیسی یا امثال شما که با اظهار نظرهای تحریک کننده یه مشت جوان خام و جوگیر رو به خیابان ها می‌کشید و باعث کشته شدن خودشون و مأموران امنیتی مشید. برید گم شید همتون. لاشخورهای مفت خور
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
۲۹ آبان ۱۴۰۱ - ۲۱:۵۵
دمت گرم داداش
مجتبی
Iran (Islamic Republic of)
۲۹ آبان ۱۴۰۱ - ۲۰:۰۲
به نظرم این آقای رئیسی ، نمیتونه توی وقایع واکنش مناسب از خودش نشون بده ، یه جورایی توی بهت و حیرته ، کلمات را نمیتونه خوب بیان کنه ، باید افکار عمومی ازش بخوان که یه تست آی کیو و درصد میزان ... بده ، اخیرا از ترامپ همین تست را گرفتن . بیشتر از این نمیشه از رئیسی انتظار داشت اگه بخواد هم نمیتونه.
افشین
| Iran (Islamic Republic of)
۲۹ آبان ۱۴۰۱ - ۲۰:۲۲
شما رییس جمهور حراف ولی بی عمل دوستداری؟؟؟ اون قبلی که بیش از پنجاه بار به همه توهین کرد و خوب بلد بود حرف بزنه اما زخم بستر گرفته بود الان کجاست که حاصل کار خودش و دوستان همپالگیش رو بده؟؟؟
عبداه
| Iran (Islamic Republic of)
۲۹ آبان ۱۴۰۱ - ۲۰:۵۹
نظرکارشناس محترم آقا مجتبی رو هم شنیدیم
بی طرف
Singapore
۲۹ آبان ۱۴۰۱ - ۲۰:۰۲
جناب پرستویی توی امریکا بایس حرف میزدید که (خ ) ساکت موندید اینجا لازم نکرده از طرف هموطنانمون اظهار نظر کنین، فوتبالیستای تیم ملی باغیرت جوانمردن، خداوند همراهشون.
نگین
| Iran (Islamic Republic of)
۲۹ آبان ۱۴۰۱ - ۲۲:۳۸
اگر باغیرت بودن در برابر این قتل و کشتار کودکان سکوت نمی‌کردند و منافع شخصی رو ترجیح نمیدادند
امیر
Iran (Islamic Republic of)
۲۹ آبان ۱۴۰۱ - ۲۰:۰۹
سلام. ایشان از اول گل به خودی میزد ولش کنید. قبله اش غربه.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
۳۰ آبان ۱۴۰۱ - ۱۵:۵۲
قربون دهنت داداش
خلیل
Iran (Islamic Republic of)
۲۹ آبان ۱۴۰۱ - ۲۰:۱۰
آقای پرستوی انگار دوباره جای جلاد و شهید عوض داره میشه این تروریست ها هستند که کودکان و نوجوانان و جوانان را می‌کشند .ممکنه یکم چشم از سایتها و تلویزیون های دشمنان برداری و واقعیت را ببینی . شما سلبریتی ها باید در همه زمینه ها اظهار نظر کنید ،اگر کسی در کار تخصصی شما دخالت کند برآشفته نمی‌شوید و هرجور شده با وی برخورد نمیکنید پس خواهشمندم در این موارد هم شما سکوت کنید
افشین
Iran (Islamic Republic of)
۲۹ آبان ۱۴۰۱ - ۲۰:۳۰
امثال پرستویی در این فضای ولنگار مجازی اینقدر رو دیدن که بخود بیسوداشون اجازه میدن در مورد هر چیزی افاضات کنند. البته جای خوشحالی داره چرا که تنفر مردم از این قماش نان به نرخ روز خور دنبال اقامت و دلارهای باد آورده بیشتر میشه .امثال اینها اینقدر دست معاندین نقطه ضعف اخلاقی دارند که اگه موضع نگیرند با افشا زندگی های فاسدشون کسی اینها رو آدم حساب نمیکنه.یادتون هست اون خانم معاند چه بیغامی برای گروهی از اینا فرستاد و تهدید کرد چتهاتون رو و .......رو منتشر میکنم. شماها این هستید.از خون کودکان کشته شده به دست تروریستها و ایضأ خودتون هم سو استفاده میکنید. واقعا مایه ننگ این کشور و ملت هستید.هر کسبارهر عقیده ای باید پشتیبان تیم کشورش باشه الا وطن فروشان.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۹ آبان ۱۴۰۱ - ۲۰:۳۱
آقای پرستویی اگر حرف نزنید بهتون نمیگن لال.. شما به اصطلاح سلیبیریتی ها فقط نمک رو زخم ملت شدید و ناحق میگید چرا در مورد ارمان و گلوی بریده شده مامور و..... چیزی نمیگید چون مزدور بیگانه هسید بدبخت ملت که باید حرف شما بی سواد ها رو که تو هر چیزی به نفع بیگانه ها اظهار نظر میکنید گوش بدن
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۹ آبان ۱۴۰۱ - ۲۰:۳۱
پرویز پرستویی و علی دایی و علی کریمی از حامیان روحانی بودند و بعد برای حفظ محبوبیتشان از منتقدین روحانی با ابراز پشیمانی از حمایت روحانی بودند الان هم دقیقا پشت در مسیر رهبر عزیز و رییس جمهور جهادی جناب رییسی هستند ودقیقا خلاف جریان و در مسیر و هدف دشمنان پس خیلی بهتر که بیشتر از این خون شهدا را پایمال نکنند و همدست و هم جبهه دشمنان داخلی و خارجی نباشند مرفهین بیسواد و بی درد آشوبگر فقط باید امثال شما محاکمه شوند که با این همه شهید و خسارات و آشوب و اغتشاش سردمداری این اراذل و اوباش هستید
محمدی
Iran (Islamic Republic of)
۲۹ آبان ۱۴۰۱ - ۲۰:۳۱
یکی از دلایل اصلی اتفاقات ناگوار که کودکان نیز قزبانی نارارامیهای اخیر شدند که واقعا تاسف اور است دخالت و اظهار نظرهای بیمورد افراد به اصطلاح مطرح در هر اموری است که تنور نا ارامیها را روشنتر و دستگاه ترور را فعال تر میکند. اگر واقعا دوستدار مردم هستید و دلتان برای قتل کودکان بیگناه میسوزد کلام در دهان بگیرید و بگذارید این قائله ختم شود.اظهار نظرهای شما مثلا سلبریتیها فقط ناارامیها را بیشتر و باعث مرگ افراد بیگناه بیشتری خواهد شد. به احترام خونهای به ناحق ریخته شده سکوت کنید و فقط سکوت کنید.
زی ک
Iran (Islamic Republic of)
۲۹ آبان ۱۴۰۱ - ۲۰:۳۵
پرویز پرستویی بره بمیره بابا ...خر کی باشه
کی به اون اهمیت میده دیگه ...
این یارو حتی با خود خدا هم مشکل داره ...
خدا عاقبت همو رو بخیر کنه این فتنه ها که چه چیزایی رو معلوم نکرد ... طرف نقش آدم های مذهبی و بادیگارد این مملکت که (برای وطن و حمایت از نخبه ها جونشو دادن) بازی کرده حالا هار شده ...
امیر
| Iran (Islamic Republic of)
۳۰ آبان ۱۴۰۱ - ۰۹:۰۶
موقعی که ادب و تربیت تقسیم میکردند شما کجا بودی ؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!
زی ک
Iran (Islamic Republic of)
۲۹ آبان ۱۴۰۱ - ۲۰:۳۸
یک نمونه احمق جماعت ...
تو کی باشی که اظهار نظر کنی ...
ایران قوی رو عشق است ...
روح اله
Iran (Islamic Republic of)
۲۹ آبان ۱۴۰۱ - ۲۰:۵۴
واقعا لقمه حرام داره خوب خودشو تو زندگی شما نشون میده.. خب بی وجدان این همه نیروهای امنیتی و بسبحی را ناجوانمردانه شهید کردند. اینها اگر اسلحه داشتند کی اون اراذل می‌توانستند لباس از تنشون در بیارند و فیلم بگیرند. فردا قیامت باید جواب بدی. شما دارید با این نظراتتون باعث ریختن خون دوطرف میشید.. بخودتون بیایید و با وجدان و مردانگی نظر بدید
محمد
Iran (Islamic Republic of)
۲۹ آبان ۱۴۰۱ - ۲۰:۵۶
واقعا سوادرسانه ازنان شب واجبتره حیوان برای خوردن غذا اول چندباربو میکنه بعد میخوره ما چطورهرمطلب یا خبری را بدون تحقیق میپذیریم.
ریحانه
Iran (Islamic Republic of)
۲۹ آبان ۱۴۰۱ - ۲۱:۰۸
آقای پرستویی و تمام بازیگران نامرد تقصیر ما مردم هستش که شما ها رو بالا بردیم از این به بعد باید هر موقع شماها رو دیدیم بجای عکس انداختن ، تُف توی صورتتون بندازیم که قاتل بچه های ما شدید و بچه های ما رو تحریک میکنید و می‌فرستید توی خیابون بعد خودتون توی خونه نشستید. مرده شور همتون رو ببره که عقل ندارید. خون تمام کشته شده های کشورمون خونشون گردن شماهاست مطمئن باشید هر موقع من شما رو جایی ببینم تف توی صورتتون میندازم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۹ آبان ۱۴۰۱ - ۲۱:۱۸
انشاالله به استقبالشون هم میریم به کوری چشم تو بقیه دوزاری ها
سامان
Iran (Islamic Republic of)
۲۹ آبان ۱۴۰۱ - ۲۱:۲۱
واقعاً جای شهید و جلاد عوض شده، خجالت بکش پرستو، چرا بدون تحقیق حرف میزنی، چرا از روز حساب نمیترسی
علی اکبر معینی
Iran (Islamic Republic of)
۲۹ آبان ۱۴۰۱ - ۲۱:۲۹
سلام علیکم. . برای پرستویی. دایی کریمی ودیگر مفت خورها متاسفم. خدا از این ها نگذره
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۹ آبان ۱۴۰۱ - ۲۱:۴۴
پرویز خان تو آگه حرف نزنی کسی نمیگه تو لالی تو برو به همون آشپزیت برس
مجید سیستم
Iran (Islamic Republic of)
۲۹ آبان ۱۴۰۱ - ۲۱:۵۳
آ..ای پرستویی.امثال شما نمیذارن دولت کار کنه .انشالا با امید به خدا همه مشکلات برطرف میشه ....چرا تو هشت سال دولت قبل که قیمت ها ثانیه ای بالا می‌رفت .زبون بسته بودید .حالا که یک نفر طرفدار قشر متوسط میخواد کار کنه چوب لا چرخ میذارین .زنده باد ایران و ایرانی و کسانی که به این مردم خدمت میکنند
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۹ آبان ۱۴۰۱ - ۲۲:۰۹
پرستویی.هم حرفای ضد انقلاب و منافقین و امریکایها و انگلیسیها و وهابیهارو مزنه.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۹ آبان ۱۴۰۱ - ۲۲:۰۹
متاسفم آقای پرستویی
جای اینکه به عنوان یک هنرمند تلاش کنی هرچه زودتر آشوبی که از سمت دشمنان در کشور ایجاد شده،از بین بره
خودتون باعث آشوب و نا امنی در مملکت خودتون می شین
دعاکن این نظام جمهوری اسلامی پایدار باشه والا ناموس تو و هیچ ایرانی دیگه امنیت نداره
لبیک یا خامنه ای
پارسا
Iran (Islamic Republic of)
۲۹ آبان ۱۴۰۱ - ۲۲:۳۲
آقای پرستویی مگه در زمان پیامبر جنگ و ناامنی نبود مگه در زمان امام علی جنگ نبود؟ وقتی یه مشت بی دین و خوارج مانندبخوان جنگ رسانه ای و بعدش ترور راه بندازن شما میگی چیکار کنن دولت نهایت تلاششو میکنه که امنیت برقرار بشه اما با وجود افراد خوارج مانندی مثل خیلیا وضعیت همین میشه بعدش آقای رئیسی نماینده ملت ایران هس خداحافظی با ایشان حکم خداحافظی با کل ملت ایران رو داره .اینقدر شیطونو نذارین بره تو جلدتون و هر چی تو ذهنتون میاد و بگین لطفا کمی تامل داشته باشین مردم آگاه هستن شما سلبریتیا از چشم مردم افتادین بااین حرفاتون بیشتر افتادین
هاشم
Iran (Islamic Republic of)
۲۹ آبان ۱۴۰۱ - ۲۲:۳۷
حرف حق نزده حرف مفت زده،خدا تومن برای هر بازی می گیره،یه بار شد بگه بدون پول بازی می کنم برای شادی دل مردم
الهام
Iran (Islamic Republic of)
۲۹ آبان ۱۴۰۱ - ۲۲:۳۸
متاسفم برای آقای پرستویی که دوست داره کشورش توی عرصه ی بین المللی شکست بخوره،این طرز تفکر شما چیزی جز خیانت و نفاق نیست،خوب خودتونو از چشم مردم انداختین،شما آررو میکنی آمریکا و انگلیس مارو شکست بدن تا صعود نکنیم چیزی جز تاسف برای این طرز تفکر ندارم آقای منافق
عل
Iran (Islamic Republic of)
۲۹ آبان ۱۴۰۱ - ۲۲:۴۰
شما بازیگرها نشان دادید که قابل اعتماد
واحترم نیستید
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۹ آبان ۱۴۰۱ - ۲۲:۴۲
پرستویی بی غیرت خوشی زده زیر دلت
م.ک
Iran (Islamic Republic of)
۲۹ آبان ۱۴۰۱ - ۲۲:۴۴
از کجا معلوم حرف ایشونه و از زبان ایشان نگفتن
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۹ آبان ۱۴۰۱ - ۲۳:۵۹
آخ که چقدر آدم حالش بد میشه بعضی ها میخوان ادای آدمهای خوب و غمخوار رو در بیارن، این بنده خدا هم که منتظره یه سگی، گربه ای تو جاده چالوس یا جای دیگه بمیره اونوقت اظهار نظر کارشناسی کنه. داداش دیگه حنای شماها رنگی نداره.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۳۰ آبان ۱۴۰۱ - ۰۰:۰۸
آقای پرستویی بیچاره به هر دری می زنه خودش رو مبرا کنه از انقلاب واسلام، اون ور آبی ها قبولش نمی کنند
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۳۰ آبان ۱۴۰۱ - ۰۰:۲۰
فارغ ازتایید یاتکذیب متن آقای پرستوی
شماهاکه مانند احمدی نژاد حرف میزنید
اکنون واکنش های جامعه چنین نشان میدهد که جمهوری اسلامی حجاب را به زور برای مردم تحمیل کرده است همانطور رضاشاه میخواست به زور مردم را بی حجاب کند
این همه بلبشور نتیجه حجاب زوری ودیگر اشتباهات حکومت ماست
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
۳۰ آبان ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۹
شماکه فکر می‌کنید حجاب تو ایران اجباریه ، برید همون جا که مسی جون رفت ، هر غلطی میخواید بکنید . اینجا ایران اسلامیه ، نه باغ وحش
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
۳۰ آبان ۱۴۰۱ - ۲۱:۳۱
شما خودت اقرار می کنی که مردم ایران میخواستن حجاب داشته باشند رضا شاه قتل عام راه انداخت پس این یعنی مردم ایران مسلمان هستند و حجاب می‌خواهند نه فحشا!
ثانیا شماها که تا دیروز همیشه از رضاشاه دفاع می کردید حال چطور یادتون افتاده که قلدر و دیکتاتور بود و زورگو بود و توصیه می کنید اینطوری نباشید؟! و آزادی باید باشه؟!
سیدمحسن
Iran (Islamic Republic of)
۳۰ آبان ۱۴۰۱ - ۰۰:۲۵
چرافکرمی کنید مردم تواینستگرام اکثرا باشما هستن چراراه پیمایی واین همه جمعیت که میان بیرون نمی بینید فقط 8میلیون تواینستگرام هستن توایران ،نصفشونم بامعترض ها نیستن یکم فکرکنید مغزتونو به این چرت وپرت های اینستگزام ندین.بالا ها دارن عشق می کنن شماها دارید چوب شو می خورید.یه روز به هم می رسیم که دیگه خیلی دیره ...
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۳۰ آبان ۱۴۰۱ - ۰۰:۲۶
متاسفم ازاین کامنت هایی برعلیه پرویز پرستویی ننوشتید
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۳۰ آبان ۱۴۰۱ - ۰۰:۴۱
ایشااله که تیم ملی فردا ببازه تا خیال شما که به پرویز پرستویی که خودش خانواده شهید هست چرت وپرت نگین
مانی
Iran (Islamic Republic of)
۳۰ آبان ۱۴۰۱ - ۰۰:۵۸
آقای پرستوی لطفاً به گذشته خودت برگردببین تورکی پرستویی وسلبرتی ساخت شمازیرپرچم ایران عزیزبجای رسیدی برای تووامثال خودت که خیانت درخونتونه متاسفم...
حسن
| Iran (Islamic Republic of)
۳۰ آبان ۱۴۰۱ - ۱۳:۱۷
دمت گرم گل گفتی به خدا.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۳۰ آبان ۱۴۰۱ - ۰۱:۱۹
تا دودستگی باشه کاری درس نمیشه فوتبالیها زود احساسی نشوند ....نظر هر فرد با فرد دیگر متفاوته ایشالله ۵ گل بیشتر نخوریم ....
عبدالرحیم کرمی
| Iran (Islamic Republic of)
۳۰ آبان ۱۴۰۱ - ۱۳:۲۶
اگر شرف و غیرتت را به دنیا تمام و کمال نفروختهای و هنوز کمی در تو وجود دارد آنچه را ادعا میکنی با سند و مدرک و دلیل و برهان ثابت کن پرستویی. بعد ادعا کن ... پرستویی... تو یک بازیگر تأتر و سینما مگر بیشتری. که . در هر امری بدون مطالعه اظهار نظر میکنی.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۳۰ آبان ۱۴۰۱ - ۰۲:۳۳
حرف آقای پرستویی درسته نوجوانان و جوانان را نکشند پدران و مادران بی‌عرضه شان را بکشند که نتوانستند جوان انقلابی دیندار تحویل جامعه بدهند، شاید هم ازبس همان پدران و مادران پشت نظام فحش دادند و حرف زشت زدند که کله جوانهایشان داغ شد ورفتند تظاهرات.

دیروز آقای آ... را دیدم. گفتم جوان به آن رعنایی را تو دادی به زیر خاک. در اصل قاتل پسرت تو هستی نه نظام. چون اگر پدر درستی بودی به پسرت وضعیت کشورمان و بدبختی های مملکتمان را میگفتی و به او بایدها ونباید ها را می آموختی . نه اینکه بیخبر ازتو در مثلا تظاهرات شرکت کند و به ضرب گلوله جان بدهد.
من هم بچه دارم. اما باید راه درست واصولی زندگی را به فرزندانمان بیاموزیم نه اینکه.....
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۳۰ آبان ۱۴۰۱ - ۰۳:۰۷
چه جالب چقدر خودزنی تو این مملکت فراوونه هنرمندان وسیبلتریها فقط بلدن فضا رو متشنج تر کنن فعلا حال هیچ کس خوب نیس و وسط اینجا مردم بیگناه مأمورا وبچه هاکشته میشن نه امثال پرویز خان وینتر اشغال پست علی کریمی.بس کنید فقط بلدید فضا رو متشنج کنید ویک مشت بیشرف حرومزاده بچه های ما رو بکشن لطفا دو ماه خفه شید خفه نمیخواد دیگه هم واسه تبلت وبسیاری ما گشنه گدایی از شما نیستیم
سید
Iran (Islamic Republic of)
۳۰ آبان ۱۴۰۱ - ۰۴:۵۷
به نظرم پرویز پرستویی خون شهدای شاهچراغ و بچه های امنیت جوابشون بزودی میدن
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۳۰ آبان ۱۴۰۱ - ۰۶:۰۱
هنرمندا معمولاً احساساتی هستند
عقلایی حرف نمی زنن
علی
Iran (Islamic Republic of)
۳۰ آبان ۱۴۰۱ - ۰۶:۴۲
توراخداآقای پرستویی حد خودت رابدان کی گفته یه هنرپیشه تومسائل سیاسی نظر بده برو فیلمت رابازی کن تیم ملی درقلب ملت ایرانه ای سلبریتی خائن به ملت دلسوخته
جعفر احمدیان
Iran (Islamic Republic of)
۳۰ آبان ۱۴۰۱ - ۰۷:۰۹
آقای پرستوی باید سکوت کرد سکوت حرف بزنی دشمنی یا بادشمنی تورا خدا سکوت کن چیزی نگو حکومت عدل علی تازه داره جراحی میکنه تا برسه به ان شاالله صلاخی
جعفر احمدیان
Iran (Islamic Republic of)
۳۰ آبان ۱۴۰۱ - ۰۷:۱۹
آقای پرستوی من ۴سال جنگ بودم بعد جنگ باوجود داشتن صورت‌ سانحه جوابم کردن ازتهران آلوده‌ زدم بیرون برای آکارآفرینی با خاک یکیم کردن آرشیوخبر۲۰اصفهان یک آبان راببینید رزمنده احمدیان چه کرده وچه سرش آوردن آقای پرستوی فقط سکوت کن حرف نزن چون دشمنی یابادشمن حکومت عدل علی داره همه جوره جراحی میکنه حرف بزنی صلاخی میشی مراقب حرف زدنت باش ولا کاری می‌کنند مثل پرستو پرواز کنی از من رزمنده گفتن بود
عسگر
Iran (Islamic Republic of)
۳۰ آبان ۱۴۰۱ - ۰۸:۲۹
آقای پرستویی. بجای امید دادن به بازیکنان. حرف مفت میزنی. بشین خونه ات به فیلم های دلقکی که بازی کردی. نگاه کن. سیاست رو بسپار به اهلش... مارمولک
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۳۰ آبان ۱۴۰۱ - ۰۸:۳۳
پرویز پرستویی خجالت بکش چشمای کورت رو خوب باز کن اینقد هیزم تو آتیش دشمن نریز از برادر شهیدت خجالت بکش نامرد این همه بسیجی وماموران امنیت سلاخی شکنجه ولخت میشن کارهایی میکنن که داعش رو روسفید کردن اون توی نامرد وطن فروش طبق کدوم سند این همه حرف مفت میزنی اون بچههای بیگناه رو امثال شما دولبرتیا باعث شدید پرپر بشن، ..
لیلی
Iran (Islamic Republic of)
۳۰ آبان ۱۴۰۱ - ۰۹:۰۷
واااای چقدسایبری وساندیسی اینجاجمعه لعنت بشین
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۳۰ آبان ۱۴۰۱ - ۰۹:۱۱
و اندکی تامل:آقای پرستویی متاسفم
معرفت در گرانی است که به هر کس ندهند
پر طاووس زیباست به کرکس ندهند.
عبدالله
Iran (Islamic Republic of)
۳۰ آبان ۱۴۰۱ - ۰۹:۲۷
آقای پرستویی در مودر کشته های زاهدان این آمار ۱۲۰ تا کشته را کی به شما داده ایا از اتفاقات زاهدان خبر داری مصلی نماز جمعه جای اقامه نماز است یا توزیع اسلحه و یا مواد آتش زاکشتن کسانی که قصد خلع سلاح کلانتری را داشتند وکشتن تعدادی از ماموران امنیتی که از داخل مسجد به انها تیراندازی شد آقای پرستویی هیچ موقع قضاوت یک طرفه نکنید از اتفاقات زاهدان دقیق اطلاعات داشته باش بعد اعلام نظر کن
امیرعلی
Iran (Islamic Republic of)
۳۰ آبان ۱۴۰۱ - ۰۹:۴۹
سلام مسولا به مردم برسن این اتفاقا نمیفته
غریبه
Iran (Islamic Republic of)
۳۰ آبان ۱۴۰۱ - ۱۰:۰۰
برخلاف خیلی از سلبریتی ها ، حساب آقای پرستویی عزیز حاج کاظم آژانس شیشه ای با خیلی از سلبریتی ها جداست.
به امید اینکه ایشون متوجه اشتباهات و محاسبات شون بشن و مجددا به آغوش نظام برگردن
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۳۰ آبان ۱۴۰۱ - ۱۰:۲۹
اصلا ریس جمهور بد توکه خوبی چرا نوجوانان رو تحریک میکنی توکه میدونی کشته میشن چرا دهن گشادتو نمیبندی پس توهم توخون اونا شریکی
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۳۰ آبان ۱۴۰۱ - ۱۱:۱۲
حضرت‌علی‌(ع)میفرماییند:درفتنه‌ها‌چونان‌شتر‌دو‌ساله‌باش‌نه‌پشتی‌دارد‌که‌سواری‌دهد‌ونه‌پستانی‌تا‌او‌را‌بدوشد(نهج‌البلاغه‌‌حکمت‌۱)
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۳۰ آبان ۱۴۰۱ - ۱۱:۱۶
حضرت‌علی‌علاج‌آشفتگی‌‌اجتماعی‌واضطراب‌عمومی‌را‌اصلاح‌بین‌افراد‌وپرهیز‌از‌اختلاف‌دانسته‌است
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۳۰ آبان ۱۴۰۱ - ۱۲:۰۳
آفرین بر شرف پرستویی این تیم بازی نکرده باخته حتی بردش باخته فوتبالیست نیستن اینا نامرد روزکارن منفور ترین فوتبالیستهای تاریخ اینا تیم ملی نیستن
ماری
Iran (Islamic Republic of)
۳۰ آبان ۱۴۰۱ - ۱۲:۱۰
خاک بر سر سلبریتی بی سواد. اخه مگه کودکان رو حکومت کشته؟! آدم نفهم کودکان رو جهالت امثال شما کشته که با نفهمی به آتش اغتشاش دمیدین و باعث کشته شدن آدم ها و کودکان بیگناه شدین. بجای اینکه چشمتون به اخبار مجازی سراسر دروغ باشه، دنبال مستندات باشید بلکه چشم کور شده شما به حقیقت باز بشه، عاملان ترور ها همه دستگیر شدن و اعترافاتشون داره منتشر میشه. در شگفتم چه نان حرامی خوردین که حق رو نمی‌تونید بپذیرید!!!!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۳۰ آبان ۱۴۰۱ - ۱۲:۲۷
درود به شرفت مرد به جمع مردم خوش آمدی
هوشمند
Iran (Islamic Republic of)
۳۰ آبان ۱۴۰۱ - ۱۲:۵۷
آقای پرویز پرستویی من به حرف مردم کاری ندارم به وجدانی کار دارم که احتیاج به قاضی ندارد آقای پرستویی خود شخص شما از قبل همین انقلاب و فیلم های که بازی کردید بازی کردید فیلم بازی کردید و به خود نشان دادن رسیدید آیا یک دقیقه فکر کردید که برای انقلاب بدون مزد گرفتن چه قدمی بر داشتید
Mary
Iran (Islamic Republic of)
۳۰ آبان ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۶
مردان غیور ایرانم دست خدا با شماست چشم دشمنانتون و دشمنان سرزمینمان کور ....تیم ملی فوتبال ایران
حسن
Iran (Islamic Republic of)
۳۰ آبان ۱۴۰۱ - ۱۳:۱۴
شما سلبریتی ها از آخور ای حکومت خوردین و مال و اموالی جمع کردین و عشق و حالتون رو میکنید و توی هر کاری دخالت میکنید و نظر میدید.بتمرگین بابا.مملکت رو به فنا دادین.هرچی فساده و بی بندوباری توی مملکت هستش منشا این بدبختی ها زیر سر شماست. تیم ملی ایران هویت کشور عزیزمونه ما تیم ملی مون و پرچممون رو دوست داریم و با جان و دل براشون احترام قائلیم.مثل شما بی غیرت ها نیستیم که پشت به هویت ملی مان کنیم.بی غیرت
امید
Iran (Islamic Republic of)
۳۰ آبان ۱۴۰۱ - ۱۳:۲۰
کاری به پرستویی ندارم ... ولی بعضی از این سلبریتی ها امثال باران کوثری گلو پاره میکرد که مردم به روحانی رای بدهند. من نمیدونم اینا. بازیگرن یا سیاست مدار.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۳۰ آبان ۱۴۰۱ - ۱۴:۲۵
آقای پرستویی تو اینستاگرام با لحن تند و تیز صحبت کردن و اظهار نظر کردن نشانه شجاعت نیست ؛ شجاع و دلیر اونایی بودن که تو هشت سال جنگ جلوی دشمن ایستادند و صد البته دشمن را نیز خوب تشخیص می دادند
حسینی
Iran (Islamic Republic of)
۳۰ آبان ۱۴۰۱ - ۱۵:۱۵
خفه شو پرستویی فقط خفه شو . تو هموطن ما نیستی که آرزوی باخت تیم ملی رو داری ... آرزوی باخت تیم ملی رو فقط خائنان دارند.. بی شرف. تو خودت روبه جو امروز فروختی.. گفتی. همون سمت که تعداد بیشتر هست منم برم..
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۳۰ آبان ۱۴۰۱ - ۱۵:۴۲
آقای پرستویی چطور میخواید جواب خون اون شهدای مظلوم بسیجی رو بدید؟ چطور جای مظلوم و ظالم رو عوض میکنید؟ از خدا بترسید.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۳۰ آبان ۱۴۰۱ - ۱۵:۴۸
اکثرمردم ازباخت تیم ملی خوشحال میشوند.ناشناس ازمردم نظرسنجی کنید
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۳۰ آبان ۱۴۰۱ - ۱۷:۱۴
دورود بر شرف ،پرویز خان پرستویی مرد آزاد، ایمنم از رئیس مردمی،...!!!!!!!!
عشق فقط وطنم ایران اسلامی
Iran (Islamic Republic of)
۳۰ آبان ۱۴۰۱ - ۱۷:۴۱
فقط یک کلام لعنت خدا بر شخص و خانواده اش که خیانت بر وطن میکنن هر بازیگر هر ورزشکار و غیره لعنت به اینجور آدمها... سربلند باد خاک پاک وطنم...❤
علیرضا
Iran (Islamic Republic of)
۳۰ آبان ۱۴۰۱ - ۲۲:۵۶
آقای پرستویی : خداحافظی از آقای رییسی یعنی خداحافظی با نماینده اکثریت مردم . به دموکراسی احترام بگذارید حتی اگر آن طیف را قبول نداشتید . از 92 تا 1400 کشور منتظر برجام و گوش چشمی استکبار بود و قول جان کری تضمین !
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
۰۱ آذر ۱۴۰۱ - ۱۲:۱۳
رای همه مردم رییسی نبود برو درصد مشارکت انتخابات 13 رو بخون بعد بیا یه مشت خلنولده طلاب و سپاهی از کی تاحالا شدن همه مردم ایران؟؟؟؟ ایران توده مرمش کارگر و زحمت کش هستن نه مفت خور...
ناشناس
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
۳۰ آبان ۱۴۰۱ - ۲۳:۳۷
من فیلم دیدار با رییسی رو کامل دیدم، متاسفانه هیچ کدوم از بازیکنایی که صحبت کردن ( رضایییان بیرانوند امیری ) هیچ کدوم حتی غیر مستقیم یه جمله با این مضمون نگفتن که امیدواریم در روزهایی که حال مردم کشورمون خوب نیست، ما با فوتبال و برد حریفان بتونیم حال دلشون رو شاد کنیم، فقط گفتن آقای دکتر !!!( یعنی رییسی) ما توقع حمایت های مادی و معنوی از شما داریم.... این فوتبالیستها هنوز به فکر جیب خودشون هستن، کسی چه میدونه شایدم در ازای نفری 10 تا سکه مردمشون رو به استبداد جاری فروختن، میتونید فیلم دیدار رو ببینید، وحید امیری که همچین آقای دکتر آقای دکتر راه انداخته بود من فکر کردم مصدوم شده دکتر و پزشک تیم رو میخواد!!! همینه وقتی شما از درد اینروزای مردم چیزی نمیگید توقع نداشته باشید مردم با پول به زحمت در اورده بیان قطر و شمارو تشویق کنن.... هرچند حکومت هتل و بلیط هارو به هندی ها و لبنانی ها داده یعنی ما از اونها هم کمتریم شهروند درجه 3 و 4 هستیم... من به شخصه خیلی خوشحال شدم که ایران باخت.... مردم دردشون فوتبال نیست.. حکومت میخاد مثلا مثل سال 1998 فرانسه که آمریکا رو بردیم شادی رو به مردم القا کنه اما درد مردم برد و باخت فوتبال نیست درد اینه که امروز تو اطراف حرم ... داریم از روی فقر!!!! هرکسی آدرس و مستندات خواست در خدمتم، درد اینه که تو قم منطقه نیروگاه زنای خانه دار میان وقتی وانتی میاد واسه ناهار یا شامشون 2 تا پیاز میخرن و 2 تا سیب زمینی.... فکر میکنم همه حرف مردم این باشه که حرف و عمل مسولان یکی نیست.... اگه آمریکا دشمنه پس آقازاده ها تو آمریکا و کانادا چکار میکنن!؟ اگه قناعت خوبه پس چرا کاخ نشین هستن!؟؟ اگه انگلیس کافره چرا واسه عمل جراحی مسولان میرن انگلیس!! اگه حمایت از تولید داخل باید باشه چرا دختر فلانی سیسمونی از ترکیه میاره؟؟؟؟ مردم از تبعیض خسته هستن، مرگ بر هرکسی که داره به مردم ایران ستم میکنه
سمیرا
Iran (Islamic Republic of)
۰۱ آذر ۱۴۰۱ - ۰۰:۰۱
اقای پرستویی خودت راشریک جرم این قاتلان نکناگر لحظهای فکر کنی می فهمی اکه این ایران عزیز بود که تو رابه. این موقعیت رسان یک جور صحبت کن که چند روز دیگر بتوانی درپیشگاه خدا وامامان معصوم حاضر شوی از خواب غفلت بیدار شو
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
۰۱ آذر ۱۴۰۱ - ۱۲:۱۸
از درد مردم گفتن و از استبداد و خفقان انتقاد کردن و در مقابل ضلم ایستادن رو امامان معصوم عمری یاد شیعه هاشون میدادن.... ... و مستبد هست باید رفراندوم برگزار بشه در مورد خیلی چیزها حتی در مورد جمهوری اسلامی... الان دیگه فروردین 58 نیست که 98 درصد آری بگن برو تو کوچه خیابون ...
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر: