هشدار جدی کی‌روش برای بازی مقابل انگلیس به ملی‌پوشان | وقایع روز
کد خبر: ۴۰۰۰۹
تاریخ انتشار: يکشنبه ۲۹ آبان ۱۴۰۱ - 20 November 2022
کارلوس کی‌روش هر روز سر تمرینات نکاتی را در خصوص دیدار با انگلیس به شاگردانش توصیه می‌کند.

هشدار جدی کی‌روش برای بازی مقابل انگلیس به ملی‌پوشان

وقایع روز ـ سرویس ورزشی؛

سرمربی پرتغالی که در دیدار دوستانه با تونس یک اخراجی داد و بازی را با نتیجه ۲ برصفر به حریف واگذار کرد حالا نگران این موضوع شده است.

شنیده ها حکایت از آن دارد که کارلوس کی روش به شاگردانش در آستانه بازی با انگلیس گفته است: «هیچ‌کس حق اعتراض به داور بازی با انگلیس را ندارد. همه داوران جام جهانی، داوران بزرگی هستند و کوچک‌ترین اعتراضی را با کارت زرد جواب می‌دهند. پس مراقب باشید الکی و به خاطر اعتراض به قضاوت داوران کارت نگیرید و اخراج نشوید!»

به نظر می‌رسد جدای از تجربه اخراج ابوالفضل جلالی در دیدار تدارکاتی مقابل تونس، کارلوس کی‌روش نگران اعتراض شاگردانش به داور و البته وینگرهای سرعتی انگلیس نظیر رحیم استرلینگ یا فیل فودن و ... است.

سرمربی با تجربه و پرتغالی تیم ملی خوب می داند که اگر تیم ایران با ۱۱ بازیکن دیدار با انگلیس را به پایان برساند، شانس کسب امتیاز از این تیم بزرگ را دارد اما ۱۰ نفره شدن حتی ممکن است فاجعه به همراه داشته باشد.

نظرات کاربران
عباس
Iran (Islamic Republic of)
۳۰ آبان ۱۴۰۱ - ۰۰:۳۸
خوب بود در وطنم ایران مردمم خوشحال بودند اما.....
مانی
Iran (Islamic Republic of)
۳۰ آبان ۱۴۰۱ - ۰۱:۰۵
جانم فدای خاک پاک ایرانم.تاجان داریم پشت رهبرمون ایستاده ایم.بکشیدمارابیدارترمیشویم مکتب ماشهادته.نمیدونم این وطن فروشاچجوری میخان توچشای شهدای انقلاب وجنگ تحمیلی نگاه کنند.
سوفیا
| Netherlands
۳۰ آبان ۱۴۰۱ - ۰۹:۴۷
فداکن سریع راحت بشیم ازدست همتون
ایمان
| United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
۳۰ آبان ۱۴۰۱ - ۱۳:۱۵
درود جانم فدای ایران،ما هم تا جان داریم برای ایران ایستاده ایم و تا میتونید بزنید و به گلوله ببندید،ولی اسم شهدا رو نیارین وسط که این شهدا برای ایران و ایرانی و راحتی و زندگیه بهترشون رفتن جلو گلوله نه برای حفظ شما بسیجی دلاور،وطن فروش هم شما هستین که تو همه ی ارگان های دولتی فساد های اقتصادی و اجتماعی در حال رخ دادنه و به جای رسیدگی به این مسائل شمشیرتون سمت مردم خودتونه،اگه اینجور که تشنه شهادتین با همین روحیه میرفتین تو دل دشمن های این مردم و این مفسد های اقتصادی و اجتماعی رو از بین میبردین وضعیت کشور به اینجا نمیرسید، و حالا هم که رسیده بجای اینکه با مردم باشید برای حفظ همین افراد مفصد جلوی مردمیپ ،ما با رهبری که داخل بیت نشسته و نه تفریحی داره نه سفر خارجی و به وظایفش مبخواد برسه کاری نداریم ما با مشکل اصلی که دولتی ها هستن و تو تمام ارکان نظام حضور دارن و هم فساد مالی دارن و هم هروقت میخوان کاری کنن سختگیری هایی میکنن که مردم رو به تنگ بیارن و از اعتراضشون استفاده کنن کار داریم، شما خیلی مردی بیا برو کشور رو از دست اینا نجات بده و بزار رهبرت دستش تو همه ی مسائل باز بشه
مصطفی
Iran (Islamic Republic of)
۳۰ آبان ۱۴۰۱ - ۰۶:۱۴
با سلام
خانواده شهدا و جانبازان و درکل رزمندگان قدیمی جنگ و جبهه بینهایت از شما بیزارند.از وجود مردانگی و شرافت آنها سو استفاده نکنید
رضا
| Iran (Islamic Republic of)
۳۰ آبان ۱۴۰۱ - ۲۰:۱۵
از خودت مایه بزار این نظر شخص خودته نه بقیه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
۰۱ آذر ۱۴۰۱ - ۱۵:۱۵
بخدا قسم حقیقت را گفتی قهرمان
بهروز
Iran (Islamic Republic of)
۳۰ آبان ۱۴۰۱ - ۰۷:۳۸
ای خدااااا چجوری به این نتیجه میرسن بعضیا که اگه ملت بعد از چهل سال صبر و هر روزم که بدتر میشه معیشت حالا حقشون رو بخان شهدای عزیزمون ناراحت میشن! برادر من شهدا پشت مردمن
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۳۰ آبان ۱۴۰۱ - ۰۷:۴۴
ما شهید ندادیم که یه عده دزد و بیسواد و رمال بر مردم حاکم بشن و هر غلطی خواسن بکنن هر کی سرش تو آخور نظامه طرفداره نظامه این حکمرانی به ناکجاآباد می‌ره دیگه طرفداری از ظلم و بی عدالتی بسه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
۰۱ آذر ۱۴۰۱ - ۱۵:۱۶
دقیقا درست زدی تو خال...مرحبا به تو وشجاعتت
کاظم
Iran (Islamic Republic of)
۳۰ آبان ۱۴۰۱ - ۰۹:۴۰
مرگ برامریکافتنهگر
خدای رنگین کمان
Netherlands
۳۰ آبان ۱۴۰۱ - ۰۹:۴۹
حتمااین جوانهای ماکه کف خیابون ... شهیدنیستن اینامظلومترین شهداهستن روحشون خیلی بزرگه این عزیزانم آرام بخوابیدگل های پرپروطنم که صبح سپیدنزدیکه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
۰۱ آذر ۱۴۰۱ - ۱۵:۱۷
دقیقامرحبا به شما
من
Iran (Islamic Republic of)
۳۰ آبان ۱۴۰۱ - ۱۲:۰۶
یاشاسین آذربایجان یاشاسین تیراختور.
بهمن حسین پور
Iran (Islamic Republic of)
۳۰ آبان ۱۴۰۱ - ۱۵:۱۴
زنده باد اسکوچیچ باشرف وننگ بر کیروش وتاج و طارمی هرسه نامرد وبی... که رویاهای ما را در نزدیکترین کشور برای دیدن بازیهای جام جهانی برباد دادند پاینده ایران
إلشن
Iran (Islamic Republic of)
۳۰ آبان ۱۴۰۱ - ۱۷:۴۰
خاک توسرکیروش بااین ترکیبی که چیده،کاش اسکوچیچ بود،مجیدحسینی،روزبه چشمی،میلادمحمدی،احسان حاج صفی وصادق محرمی به دردآشغالی میخورن نه تیم ملی
چراکیروش ازوجودبازیکنانی نظیرشجاع،کنعانی زادگان،ترابی، سامان قدوس ووحیدامیری ورامین رضائیان وسردارآزمون استفاده نکرد؟؟؟؟
تاج ... وکیروش ... بایدجوابگوی این باخت وتحقیرتیم ملی باشن وگرنه بایدبی سروصدااستیفاءبدن وبرن گم شن
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر: