تذکر توئیتری به علم الهدی! | وقایع روز
کد خبر: ۴۰۰۱۳
تاریخ انتشار: يکشنبه ۲۹ آبان ۱۴۰۱ - 20 November 2022
عضو دفتر نشر آثار مقام معظم رهبری به سخنان علم الهدی در نماز جمعه گذشته مشهد، واکنش نشان داد.

تذکر توئیتری به علم الهدی!

وقایع روزـ سرویس سیاسی؛

مهدی فضائلی عضو دفتر نشر آثار مقام معظم رهبری خطاب به سید احمد علم‌الهدی امام جمعه مشهد در واکنش به اظهارات اخیر وی در خطبه‌های نماز جمعه گذشته، توئیتی منتشر کرد.

فضائلی در توئیتر نوشته است: جناب آقای علم‌الهدی! اینکه دولتمردان منحط آمریکا به زنان ما ولو متأسفانه بی حجاب، چگونه نگاه می‌کنند مهم نیست، مهم نگاه امثال جنابعالی است. یادآور می‌شوم که مقام معظم رهبری به ائمه جمعه رفتار پدرانه با «همه» را توصیه و چند بار تکرار فرمودند.

سید احمد علم‌الهدی در خطبه سیاسی نماز جمعه مشهد گفته بود: این‌هایی که روسری از سر برمی‌دارند و برای رضایت آمریکا کشف حجاب می‌کنند، بدانند که آمریکا به آنان به چشم همان روسپی‌های کودتای ۲۸ مرداد نگاه می‌کند. آیا راضی هستید که عفت خود را رها کنید تا آمریکا خوشش بیاید؟

نظرات کاربران
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۹ آبان ۱۴۰۱ - ۱۹:۵۷
آقای علم الهدی متاسفانه نه حجاب کلام دارد و نه عفت بیان ، کافر همه را به کیش خود انگارد
محمد ش ف
Netherlands
۲۹ آبان ۱۴۰۱ - ۲۰:۳۵
این علم الهدی با این حرفا اگر قرار بود ...بشه ...تاحالا شده بود ...ولی متاسفانه نمیشه...
ساسان
Iran (Islamic Republic of)
۲۹ آبان ۱۴۰۱ - ۲۳:۰۷
یه دیوانه سنگی میندازه داخل یه واه هزارتا عاقل نمیتونن درش بیارن ضربه ای که علم الهدی به ایران و انقلاب اسلانی زد و حماقتش روی مساله حساس حجاب و حرفه های بدون ملاحظش باعث شد اوضاع الان ایجاد بشه،بزرگترین ضربه به دین رو امثال علم الهدی زدن به گفته امام صادق،به برکت حرفهای نسنجیده علم الهدی شاهد زنان بدون حجاب بیشتری هستیم بعد از این اتفاقات
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
۳۰ آبان ۱۴۰۱ - ۱۵:۱۳
این ... تندرو ... چرا از دهانش جز آتش چیزی ری نمی بارد
حامی دولت
Iran (Islamic Republic of)
۳۰ آبان ۱۴۰۱ - ۰۰:۰۵
حالا جناب علم الهدی ناراحت نشن ی وقت.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۳۰ آبان ۱۴۰۱ - ۰۱:۴۷
کاش کمی ائمه جمعه به روز تر میشدند، نیروهای جوان تر، باسواد اجتماعی بالاتر، نرم زبان تر، باسیاست تر و.... . واقعا بعضی از ائمه جمعه بساط آشوب طلبی و بهانه دست دشمن دادن را بیشتر پهن میکنند بجای اینکه جامعه را به آرامش دعوت کنند. آقای علم الهدی «آقا» بخاطر حفظ موقعیت ومصلحت شما، شما را برکنار نمیکنند اگر نمیتوانید درست حرف بزنید کنار رفتن و حرف نزدن شما به اسلام بیشتر کمک میکند خودتون تشریف ببرید
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
۳۰ آبان ۱۴۰۱ - ۰۸:۵۰
اسم این آقا به آقای ... بیشتر میخوره تا اعلم الهدی،خلخالی زمانه س که حاضره همه مردم کشته بشن
ناشناس
Germany
۳۰ آبان ۱۴۰۱ - ۰۵:۲۳
یکی نیست در حکومت اسلامی این بی سواد رو که به مردم توهین میکنه بر کنار کنه. این آقا خیلی ... تشریف داره.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
۳۰ آبان ۱۴۰۱ - ۱۷:۱۳
ایشان نماینده ولی فقیه است وفقط شخص ولی میتواندبرکنارش کند.همان چیزی که موجب جسارت وگشتاخیش شده!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۳۰ آبان ۱۴۰۱ - ۰۷:۴۸
اصلا مهم نیست که این آقا چه نظری راجع به خانومها داره
Asadi
Iran (Islamic Republic of)
۳۰ آبان ۱۴۰۱ - ۰۹:۰۹
99درصد مردم از زخم زبون ها و بی احترامی های مسولین به وجد آمده اند و همچنین سلبریتی ها هم پشت مردم در اومدن.آقای علم الهی و حسن عباسی وامثالهم یا ضد حکومت هستن که می‌خوان باعث تا آرامی کشور بشن یا عقل درستی ندارن وباید در هر صورت تریبون ها از اینجور افرادی که نسنجیده حرف میزنن گرفته شود.
در نظر بگیرید یکی در برنامه زنده از سکس دو جوان در زیر منبر در مسجد حرف میزنه‌.یکی میاد میگه فوتبالیستها وبازیگران بی ناموس هستن.یکی میاد میگه دشاخ زدن خانم به برق باعث تحریک مرد میشه و یکی میاد میگه مرغ ها رد میشدن میگفتن وای حسین کشته شد.خدا وکیلی عقل سلیم داشته باشیم میفهمیم یا از عمد چنین سخنانی گفته میشود که مورد تمسخر قرار بگیره حکومت یا عقل درستی ندارند
خالدی
Iran (Islamic Republic of)
۳۰ آبان ۱۴۰۱ - ۰۹:۲۷
همین تندروی ها مملکت را به این روز رسانده است که مردم دارند کشته می‌شوند ‌ . چه از اعتراضات و چه از نیروهای امنیتی و انتظامی کشته بشوند همه ایرانی و فرزندان این خاک و آب هستند . بازی دو سر باخت است . مقام معظم رهبری باید با تندورها برخورد کنند و عفو عمومی صادر کنند تا مشکلات حل بشود و گرنه ایران به سوریه تبدیل خواهد شد
علی
| Iran (Islamic Republic of)
۰۱ آذر ۱۴۰۱ - ۱۹:۳۶
آقایان اسدی و خالدی حرف شما متین.
ولی کسی که باید اجرا کنه ..نمیخونه از اینهمه راهنمایی
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۳۰ آبان ۱۴۰۱ - ۱۱:۵۳
انسان باتفکر وتعقل خودرا از حیوانات جدا میکند وقتی خدا به زن مسلمان میگوید حجاب کن دیگر درزمینه حجاب وعفاف هیچ شک وتردیدی وجود ندارد اگر زن مسلمان نخواهد حجاب داشته باشد ازحیوان پست تر است
نادان
| Iran (Islamic Republic of)
۰۱ آذر ۱۴۰۱ - ۰۰:۰۳
دوست عزیز شما رعایت کن خیلی هم خوب ولی حق توهین به دیگران ندارید همه ایرانی هستن و حق شرکت در اداره مملکت رو دارن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
۰۱ آذر ۱۴۰۱ - ۰۶:۰۲
پس مرد مسلمان چی.در تمام جهان همه زنان مسلمان که با حجاب نیستند اونها هم حیوانند؟؟؟؟؟ لطفا درست صحبت کنید من یک زن محجبه هستم ولی دوست ندارم به هموطنانم حیون بگید جناب
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
۰۱ آذر ۱۴۰۱ - ۱۶:۱۱
همون خدا تو دینش فرموده هیچ اجباری نیست .چطور این همه فساد و بدبختی که سر مردم اوردن رو درموردش تبصره صادر نمی کنی . تو حق نداری به یه عده پست تر از حیوان بگی ادم
سروش
| Iran (Islamic Republic of)
۰۱ آذر ۱۴۰۱ - ۱۶:۱۹
اگر زن مسلمان نباشد و نخواهد حجاب کند چی؟ پس کسی‌که او را می زند و می کشد آدم درستی نمی تواند باشد
ف
| Iran (Islamic Republic of)
۰۱ آذر ۱۴۰۱ - ۱۸:۱۸
اما تو واقعا ن تفکر داری ن عقل. چون بلد نیستی چه طور حرف بزنی. انسان با استفاده از عقل میفهمه چه طور با احترام صحبت کنه وگرنه با حیوان نفهم فرقی نداره
ناهید
| Iran (Islamic Republic of)
۰۱ آذر ۱۴۰۱ - ۲۱:۵۳
لطفا معنی کامل قرآن را بخوانید و بعدا در مورد اینکه خداوند چه حدودی از حجاب را برای زن تعریف کرده، نظر بدهید. در هیچ جای قرآن نیامده که موهای زن نباید معلوم باشد
عباس آقا
Iran (Islamic Republic of)
۳۰ آبان ۱۴۰۱ - ۱۲:۳۴
خداییش خیلییی ما اس کلیم مگه نه .... یک ادم حسابی دکتر و مهندسی پیدا کن سرش به تنش بیرزه و این حرفا
رو تایید کنه .....
محمد
Iran (Islamic Republic of)
۳۰ آبان ۱۴۰۱ - ۱۳:۵۷
الان دقیقا مملکت به دست علم الهدی ، عباسی ، رائفی پور، سعید قاسمی ،و جمعی از مداحان بزرگوار اداره می‌شود!
امیر
Iran (Islamic Republic of)
۳۰ آبان ۱۴۰۱ - ۱۴:۱۲
بنظر من فقط در تابستون اجازه بدن روسری بردارن قول میدن تو فصل سرما خودشون میزارن کمکم باید با ید برای به روز شدن مردم کمی آزاد بزارن معیشتی درست کنند .ولو برای مردم چه فرقی داره حسن بیاد یا حسین .،، فقط تندروهای افراطی یخورده باید بخاطر کشور که تکه پاره نشه بعضی مسائل کوتاه بیان
با افتخار ایران
Iran (Islamic Republic of)
۳۰ آبان ۱۴۰۱ - ۱۵:۴۹
در شگفتم که چرا این ... از امام جماعت بر کنار نمیشه و شگفت تر انکه انهایی که پشت سر این نماز میخونند چرا متوجه نیستند که داره به نوامیس ایرانی توهین میشه
حسینی
Iran (Islamic Republic of)
۳۰ آبان ۱۴۰۱ - ۱۷:۳۸
حالا ببینید چه زمانی مشخص بشه که امثال علم الهدی و حسن عباسی و رائفی پورها از عوامل انگلیس و روسیه و اسرائیل از آب در بیایند، با وجود این جماعت هتاک و بد دهن نیازی به دشمن فرضی نداریم. متاسفانه مسئولین دستگاه قضایی هم خودشان را به خواب زده اند.
روح الله نیشابور
| Iran (Islamic Republic of)
۰۱ آذر ۱۴۰۱ - ۱۲:۳۶
خود این آقا با حرفها و کلمات بی ادبانه داره به روحانیت بی احترامی میکنه من اهل روستا هستم و سوداد درست حسابی ندارم اما همینقدر میدونم که کسی که بزرگتره یه خانواده هست نباید هرحرفی ویا حرکت غیره اخلاقی رو انجام بده خوداین داره به روحانیت بی احترامی میکنه تا به کی باید ما آدمهای مثل این رو در رادهای بالا هستند و همه چیز رو زیر سئوال میبرن رو ببینم
پیمان
Iran (Islamic Republic of)
۳۰ آبان ۱۴۰۱ - ۱۷:۵۴
حقمونه .واقعا حقمونه .اگر کمی هوشیارتر بودم ،کمی عاقل تر بودیم،بلد بودیم رهبران و لیدرها،بزرگانی رو بدرستی انتخاب کنیم که اصالت بزرگی و رهبری یک گروه تا یک جامعه ،رو داشتن،واز بزرگی و قدرت به غیر از قدرت،توهین،زور،اختلاس،رانت ،ونهایتا ،بیسوادی ،بی ریشه ای ،و....هیچ چیز دیگه ای نداشته و ندارم واین از همان بی لیاقتی ماس،درنهایت نه آمریکا ،نه انگلیس ،ونه هیچ کشوری، چنین نظری روی هیچ خانمی درهیچ جای جهان نداشته و ندارم واین از همان ذهن بیمار و متو...،و تهی از... ،این بلانسبت آقای که دقیقا هر چند وقت یکبار ،... فضله میفرمایند.نمیدونم اگر جز برای نشخوارکردن ،خندق بلا را بازنکنن ،کدام ادم ناقص العقلی،پیدا خواهد شد که دلش برای این ... الاصوات تنگ بشه!!!؟؟؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۳۰ آبان ۱۴۰۱ - ۱۷:۵۹
سلام‌وای‌به‌حال‌مردم‌بیچاره‌دلم‌برای‌خودمان‌و‌مملکت‌عزیزمان‌میسوزه‌کیا‌به‌ایران‌مملکت‌حکومت‌میکنند‌خدا‌نجاتمون‌بده
ناشناس
United States of America
۳۰ آبان ۱۴۰۱ - ۱۹:۳۵
خداوندا به خودت پناه آورده ایم نجات‌مان بده
به حق مقربان درگاهت که حقیقت را کتمان نمکنند.
یا احکم الحاکمین و یا ارحم الراحمین
سالار
Iran (Islamic Republic of)
۳۰ آبان ۱۴۰۱ - ۲۲:۵۵
بگذریم علم الهدی ناراحت میشن
حسین
Iran (Islamic Republic of)
۳۰ آبان ۱۴۰۱ - ۲۳:۰۰
نیم ساعت علم الهدی رو بفرستید تو مردم.
حیف آدم،...
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۳۰ آبان ۱۴۰۱ - ۲۳:۲۵
حاجی تو که دم از دین میزنی چگونه به خانمها انگ روسپی زدی آیا در قرآن و احادیث کار شما می خوانی این اجازه توهین و تهمت را به جنابعالی داده آیا در فردای قیامت که دم ازش می زنی نباید جواب گو باشی البته تقصیر نداری چون در مشهد اجازه هر کثافت کاری را به عربهای کشورهای دوست و برادر داده ای که به خودت میبینی این تهمتها را به سر زبان بیاری من مادر چادری نیستم ولی بی بند وبار هم نیستم چشم مردی را که بخواهد چپ بهم نگاه کند در میآورم لطفا حیا را در چادر نبین شاید چادری نباشیم ولی عفت داریم گلوی کسی را که بخواهد بد نگاه کند می جویم چون یک شیر زن ایرانی هستیم
عباسی
Japan
۳۰ آبان ۱۴۰۱ - ۲۳:۳۰
آنوقت مینالیم که چرااخلاق ازجامعه رخت بربسته چرادانشجویان درشعارشان الفاظ رکیک به کاربردن.عیب کاراینجاست
ناصر
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
۳۰ آبان ۱۴۰۱ - ۲۳:۳۱
علم الهدی هم مانند حسن عباسی فکرکنم اندیشکده بازکرده که تفکر واندیشه نکرده سخنان سخیف بزبان میاورد خداوند زبان داده که انسان گفتارنیکو داشته باشد نه فحش به یک عده زن که حجاب از سر برداشته اند خودشان توی گور خودشان خواهند خوابید بمن وشماچه ارتباطی داره ...
سام
Iran (Islamic Republic of)
۳۰ آبان ۱۴۰۱ - ۲۳:۳۵
اون الاغی که تو ییکی از پیشنهادهای بالا زن بی حجاب رابه حیوان تشبیه میکند یک ... از سر علم الهدی است که فقط شکل انسان را دارند احق کجای قران گفته زن بدحجاب مثل حیوان است بیشعور الاغ
نادان
Iran (Islamic Republic of)
۰۱ آذر ۱۴۰۱ - ۰۰:۰۱
همین آقایون و هم نظران و همراهان ایشون کار مملکت رو به اینجا کشوندن
گماردن آدم‌های کوچک برای پستهای بزرگ و مهم( که متاسفانه در کشور ما در سال‌های اخیر بسیار است) نتیجه ای بهتر از این نخواهد داشت متاسفانه عقلانیت در اداره کشور کلا از بین رفته
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۱ آذر ۱۴۰۱ - ۰۷:۰۳
اگر مسلمان به بیت‌المال دست‌اندازی کند ازحیوان بدتر است واگر کس جلوی انهارانگیرد از حیوان حیوانتراست واگر مردم را فقیر نگه دارد۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰
هانا
Iran (Islamic Republic of)
۰۱ آذر ۱۴۰۱ - ۰۷:۱۹
هرچه بگندد نمکش می‌زنند وای بروزی که بگندد نمک
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۱ آذر ۱۴۰۱ - ۱۰:۳۲
امثال این آقا ضربات بسیار سنگین بر پیکر مردم وارد آوردند نه تنها اقتصاد وعلم وسایر پایه اساسی جامعه ازبین رفته ودر مقام حاکمان دین واجرای قوانین دینی مغایر بادین بنانم دین وحاکمیت حکومتی ظلم وستم های استخوان سوزی که در طول چهار دهه برمردم وارد آورده مر دم از دین هم گریزان شده اند در آینده چه این نوع آدمها در جامعه باشند یا نباشند مردم دین را در اولویت سوم وچهارم زندگی شون قرار خواهند داد چه بسا در این منطقه در آینده نه چندان دور به تدریج تغییر دین هم صورت خواهد گرفت.
محمدرزمنده سابق
Iran (Islamic Republic of)
۰۱ آذر ۱۴۰۱ - ۱۲:۰۴
روحانیت بهترین کار این است که به حوزه ها بر گردن ‏طی این سال ها مانند اعلم الهدی ها تا توانستید جوان ها و مردم را سر کوب کردید .وبه شعور مردم از تریبون های رسمی وغیر رسمی توهین کردید .حالا خشم عمومی جامعه رو فرا گرفته خدا عاقبتش را ختم به خیر کند.این حاکمان تا دیرتر نشده بیائید از مردم به خاطر این همه ظلم اختلاس گرانی و فساد و توهین پوزش بخواهید وقول سریع اصلاحات ساختاری را بدهید و دولت و مجلس غیر منتخب را منحل کنید .شاید اب سردی بر خشم مردم باشد تا دیرتر نشده به خاطر کشور دین و مردم و خودتان بهم بگردید راه باز گشت نیست
حمید
Iran (Islamic Republic of)
۰۱ آذر ۱۴۰۱ - ۱۲:۲۰
کار از این حرفها گذشته از ماست که بر ماست
پرویز
Iran (Islamic Republic of)
۰۱ آذر ۱۴۰۱ - ۱۶:۱۴
مرتیکه احمق پیشنهاد تقدیم نوامیس مان را به عراقی ها داده بود.میگفت فیض داره این کار.فیض شو خودت قبضه کن.برادر من در جنگ با عراق به بدترین وجه ممکن شهید شد.هرگز داغ شو فراموش نخواهم کرد.پدرم دق کرد از غصه.مادر هم سالیان سال تو بستر بیماریه.این پیشنهادات رو برای خودش نگه داره . کمتر حدف بزنه
سروش
Iran (Islamic Republic of)
۰۱ آذر ۱۴۰۱ - ۱۶:۲۳
افراط و تفریط هر دو محکومند. این پیرمرد افراط رو گذرونده به مرحله خودسوزی نرسه خوبه، تعجبم از مردمی ست که پای صحبتش می شینن وای اینها دیگه چه بی عقلی هستند
مرتضی@
Iran (Islamic Republic of)
۰۱ آذر ۱۴۰۱ - ۱۷:۰۷
آب درهاونگ کوبیدنه این کارها
علی
Iran (Islamic Republic of)
۰۱ آذر ۱۴۰۱ - ۱۷:۵۸
دربین اینه هاوحوزه کسی نیست که بجای این ... بذارندتاکی باید چنین...هایی بایددرراس باشندوهم کشوروهم دین رابه لجن یکشن
ز........ز..........آ
Iran (Islamic Republic of)
۰۱ آذر ۱۴۰۱ - ۱۸:۰۳
از این ...های ماقبل تاریخ انتظار حرف قشنگتری هم نداریم
به نظرم اول مردم خوب استان خراسان باید جوابشو بدن ،بعدش کل مردم ایران،امًثال شماها چه میدونن درد بی پولی و گرفتاری و مستاجری و گرونی و بدبختی و بیچارگی و نا امیدی و بیکاری و شرمندگی و .....چیه؟اگه جرات دارید بیاید تو جمع مردم ،توخیابون یه منبر بزار و این حرفا رو بزن ،میتونی ؟بسم الله...مرد باش و بجای حرف زدن بین محافظات بیا وسط میدون اگه واقعا مردی
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۱ آذر ۱۴۰۱ - ۱۸:۴۹
راستی اونا به اختلاس های میلیاردی چی می گن؟ به دزدی های بی در و پیکر چی می گن؟ هی عمو هی
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۱ آذر ۱۴۰۱ - ۱۸:۵۹
از امثال علم الهدی، حسن عباسی و رائفی پور باید حمایت کرد. چرا که برای نابود کردن چیزی، دفاع ناقص از اونه. این افراد چشم مردم رو نسبت به واقعیت ها باز کردند
محسن
Iran (Islamic Republic of)
۰۱ آذر ۱۴۰۱ - ۲۰:۴۱
تمام این ... هایی که ریخته شد تو این مدت تمامی به گردن اول داماد بی سواد و خود این آقا است که گشت ارشاد رو دوباره بودجه داد تا ... بشن و گرونی اون ۴ قلم کالا و به دنبالش تمام کالاها مردم رو به بدبختی انداخت و ناراحت کرد وگرن مردم داشتن زندگی میکردن .
ناهید
Iran (Islamic Republic of)
۰۱ آذر ۱۴۰۱ - ۲۲:۰۴
به آقای علم الهدی توصیه میکنم قرآن را یکبار کامل بخوانند. در هیچ جای قرآن نوشته نشده که دیده شدن موی سر زن حرام است یا موی سر زن نباید دیده شود. لطفا حدود حجابی که خداوند در قرآن مشخص کرده را بررسی کنید والله به این حد که شما سخت گیری میکنید نیست. مثل موبدان افراطی بیرحم تاریخ که مردم از آن ها بیزار بودند رفتار نکنید
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
برچسب منتخب