واکنش علی کریمی به جریمه سنگین یحیی و کریم باقری + سند | وقایع روز
کد خبر: ۴۰۰۱۸
تاریخ انتشار: يکشنبه ۲۹ آبان ۱۴۰۱ - 20 November 2022
علی کریمی در صفحه شخصی خودش در این زمینه واکنش نشان داد.

واکنش علی کریمی به جریمه سنگین یحیی و کریم باقری

وقایع روز ـ سرویس ورزشی؛

علی کریمی که این روزها اسمش را زیاد می‌شنویم در مورد جریمه یحیی گل‌محمدی و کریم باقری اینگونه نوشت: همانطور که پشت مردم بودین، مطمئن باشین مردم هم پشتتون هستند. 


بیشتر بخوانید: کریم باقری و یحیی گل محمدی نقره داغ شدند!


واکنش علی کریمی به جریمه سنگین یحیی و کریم باقری

نظرات کاربران
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۹ آبان ۱۴۰۱ - ۱۶:۳۶
شما در قلب مردم جای دارید و این بهترین سرمایه است یک سرمایه جاودانی.
مرتضی
| Iran (Islamic Republic of)
۲۹ آبان ۱۴۰۱ - ۱۷:۴۰
سرمایت سوخته شده. بیشرفه هر کی طرفدار بی ریشه است
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
۲۹ آبان ۱۴۰۱ - ۱۸:۵۹
...کسانی که باعث میشوند به اسلام و قرآن کریم توهین و مساجد را آتش می زنند اینها فریب خورده ها جنگ باخدا دارند خدا به فریادشون برسه
ali
| Iran (Islamic Republic of)
۲۹ آبان ۱۴۰۱ - ۱۹:۳۳
مردمی بودن و با شرف بودن هزینه داره.مردان شریف ایرانی درود بر شما
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
۲۹ آبان ۱۴۰۱ - ۱۹:۳۶
ما مردم از هیچ بیشرف وطن فروش الدنگی دفاع نمی کنیم.
پول ملت رو خوردن و جفتک می اندازن.
بیسوادای دوزاری
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
۲۹ آبان ۱۴۰۱ - ۱۹:۴۲
مردم ایران دوست ندارن 4تا بی درد بی ریشه توقلبشون باشه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
۲۹ آبان ۱۴۰۱ - ۱۹:۴۷
هرکی به تیم ملی توهین کنه ،انگار به وطن و پرچمش توهین کرده ...
مهدی
| Iran (Islamic Republic of)
۲۹ آبان ۱۴۰۱ - ۲۰:۱۱
خودتو به اینا نچسبون تو ...
ایرانی
| Iran (Islamic Republic of)
۲۹ آبان ۱۴۰۱ - ۲۰:۴۳
منظورت کدوم مردم؟
فقط مشکل اینه که جمعیت حداکثری که طرفدار نظام هستن با شبکه مجازی آشنا نیستن وگرنه متوجه میشدین مردم واقعی چه کسانی هستن
فاطیما
| Iran (Islamic Republic of)
۲۹ آبان ۱۴۰۱ - ۲۱:۱۳
این دنیا و هر چیزی در این دنیا هست همه فانی هستن اولا و از امام محمد باقر روایت شده که آدما با اموالشان از دنیا نمی رن با اعمالشون از این دنیا می رن و در آخر این که بهترین سرمایه پناه خداست ک...
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
۲۹ آبان ۱۴۰۱ - ۲۳:۰۲
گل گفتی
حسین
| Iran (Islamic Republic of)
۳۰ آبان ۱۴۰۱ - ۰۰:۱۰
جناب ۱۹:۴۲؟ از طرف مردم ایران نظر نده درکل استفاده ابزاری از مردم ایران نکن
ق ر
| Iran (Islamic Republic of)
۳۰ آبان ۱۴۰۱ - ۰۰:۳۲
۵۰ سال بیشتر هوادار پرسپولیسم ولی نمیشه پول بیت المال گرفت و هوادار کریمی بود شماها اقای گل محمدی ۴۰ میلیارد قرارداد داری باید پای‌بند اخلاقت باشی که نان حرام نبرید
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
۳۰ آبان ۱۴۰۱ - ۰۱:۵۹
آقای دایی وکریمی و باقری وگلمحمدی گویا یادشون رفته با تیم ملی ایران بود که به جهان معرفی شدن اگه دایی ایرانی نبود هیچ تیم ملی جاش نبود آخه بررسی کنید توتیمهای بایرن وآلمانی هیچ درخششی نداشته وکلا چندتا بازی تعویضی بوده ازصدقه سرتیم ملی وبازی با مالدیو هفده گل بهش میزدن که ایشون آقای گل شدن وکلی پول وشهرت بدست آوردن حالا جالبه به همون تیم وکشورش توهین میکنن باعث ریخته شدن خون مردم بیگناه در حرم شاهچراغ وایذه و اصفهان شدن فقط قیافه اونها اون دنیا دیدنیه،،،دایی آقای آیت الله بهجت نگفتن توفضای مجازی نیا بدباختی آخرتت را و...
محمد رضا
| Iran (Islamic Republic of)
۳۰ آبان ۱۴۰۱ - ۰۲:۱۰
برو بی خانه تو دیگه ایرانی نیستی هر وقت عرضه داشتی تو ایران این چرت و پرت هارو بگی شاید به حرف هات گوش میدادم تا ببینم شاید یه حرف بدرد بخور بزنی .ولی الان که خودت و زن و بچت رفتین کانادا دارین تو بهترین شرایط به نظر یه مشت وطن فروش داری حال می‌کنی برام مهم نیست اصلا چی میگی . وباید مجسمه تورو تو کرج به عنوان عاقبت یه وطن فروش دوباره بسازن آقای علی کریمی خوبی که از حد بگذرد نادان خیال بد کند ......
فکر کردی تو چند تا بازی دریبل زدی میتونی به کل دنیا دریبل بزنی
فکر کردی برگردی ایران مردم برات دسته گل میارن ...
به عواقب کارت فکر کردی ؟....
به بازی کردن با مردم و کشتن جوون های که به دست تو اتفاق افتاد فکر کردی ؟...
و.....
واقعا متعجبم چرا تا الان زنده ای ...چرا عذاب وجدان نداری ...می‌دونی چقدر دختر و پسر که منتظر پدرشون بودن دارن گریه میکنم و بابا بابا میگن ....
توف به اون غیرتت ....
واقعا نمدونستم ولی فهمیدم که مال حروم با زندگی آدم چیکار می‌کنه تو حروم خوردی صدای حق و حقیقت رو نمی‌شنوی ....
آقای علی کریمی اگر توبه کردی و پایه همه خطاهات وایستادی و در دادگاه عدل محکوم شدی که هیچ ولی در غیر این صورت برای من با لاشخوری که از لاشه مردگان شکمش رو سیر می‌کنه هیچ فرقی ندارد ...
وای به حال غافلان و گناه کاران ....
دیدار به قیامت
ناشناس
| Canada
۳۰ آبان ۱۴۰۱ - ۰۲:۲۲
کدوم قلب منظورتون قلب سیاہ کریمی است
عظیم
| Iran (Islamic Republic of)
۳۰ آبان ۱۴۰۱ - ۰۵:۳۳
سرمایه اینه که در بزنگاه ها درست تصمیم بگیری و ناحق نگی
وطنم ایران
| Iran (Islamic Republic of)
۳۰ آبان ۱۴۰۱ - ۰۶:۳۵
تازه به دوران رسیده های بی شرف، از برکت این نظام به نون نوا رسیده اید چرا کشور را به آشوب کشاندید؟! گل محمدی وکریم باقریزچه عددی ان اینا با گوز وسوت ما معروف شدند!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
۳۰ آبان ۱۴۰۱ - ۰۷:۱۳
آقای کریمی خوب کیس برای اقامت انتخاب کردی
راستی به خانم شیخ الاسلام، خاوری واسماعیلیون یه سر هم بزن .
مجاهد نستوه لباست خاکی که نشد
فرهاد
| Iran (Islamic Republic of)
۳۰ آبان ۱۴۰۱ - ۰۹:۱۴
هر کس شرف داره، وجدان داره، دین داره کنار مردم و با مردم خواهد بود و از حق دفاع میکنه و ازاده زندگی میکنه،مردن بهتر از تن دادن به ننگ و اسارت و زور و جنایت.... مردم ازاده باشبن و با وجدان، انسانیت را زنده نگه دارید
فرهاد
| Iran (Islamic Republic of)
۳۰ آبان ۱۴۰۱ - ۰۹:۲۰
اگر واقعا شما بسیجی های ...و مذهبی نما و انقلابی نما فکر میکنین مردمی وجود ندارد و تعداد مخالفین و معترضین کم است، پس از چه میترسین که انقدر خفقان هست انقدر کشتار هست انقدر دربند کردن هست؟! شما انقد ضعیف شده اید که از کودکان هم میترسین و دست به کشتار انها الوده میکنین از هیچ چی ابا ندارین نه دین دارین، نه شرف دارین نه ازاده زندگی میکنین مردم اسیران و دربندهای شما نیستن؟! اگر راست میگویید و اینطور که شنما میگویید هست از چه میترسید؟ ... چرا رفراندوم نمیذارین که انقدر مطمئن هستین؟!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
۳۰ آبان ۱۴۰۱ - ۱۱:۵۶
میخوام صد سال سیاه این ناسرمایه ها نباشند، دو تا گل زدن انسانیت نمیاره
با بقیه هم باید از این کارها بکنند مثل علی دایی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
۳۰ آبان ۱۴۰۱ - ۲۱:۱۶
وطن فروشی به چه قیمتی
برومند وسط درگیری و آسیب رسانی دستگیر شده میگه حقش نیست زندان. پس جای ما بدبختهاست
این دوتاهم از شکم سیری این کارو کردن
علی کریمی رو تو امارات و آلمان راه ندادن دنبال چی هستین اونا فقط به جون هم انداختن مارو میخوان
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
۰۱ آذر ۱۴۰۱ - ۰۸:۰۱
اول خودت با شرف زندگی کن
حاجیخان
| Iran (Islamic Republic of)
۰۱ آذر ۱۴۰۱ - ۰۹:۵۶
شاسکولِ بی وجود،از طرف خودت حرف بزن نه مردم.
امثالِ شماها هستین که با این نظرات جَو زده آتیش بیار معرکه شدین.
کی بشه دهن مثله شما گِل گرفته شه
مسعود
| Iran (Islamic Republic of)
۰۱ آذر ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۳
توی بیشتر کشورهایی که دارند در جام جهانی بازی میکنند مشکلات هست ولی ببینید چطوری و با احترام به افتخوار پرچم کشورشان سرود ملی کشورشان را با افتخوار میخوانند آنهایی که به پرچم ایران توهین میکنند واگذارشان به خداوند متعال
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
۰۱ آذر ۱۴۰۱ - ۱۹:۱۹
سربازان گمنام امام زمان خاورمیانه را آرام و جنایتکاران ، داعشی های خونخوار و حیوان صفت، توسط سپاه عزیز و مقتدر قدس شکست خوردند این اغتشاشات هم مثل کف روی آب است که به راحتی از بین خواهند رفت بعد میماند سلبریت های خائن و فوتبالیست های خائن مثل دایی که هنوز الفبا را نمی تواند بخوبی تلفظ کند و کریمی بی ریشه و مابقی اونایی که قصد خیانت به وطن را دارند که مثل آب خوردن به سزای اعمالشان خواهند رسید. سلامتی تیم ملی عزیز و مقتدرمان در قطر و به امید پیروزی آنان.و لعنت بر کریمی وطن فروش
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۹ آبان ۱۴۰۱ - ۱۷:۰۶
مطمئن باشید همه دشمنای ملت پشتتون هستن. با قدرت ادامه بدید.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
۲۹ آبان ۱۴۰۱ - ۲۰:۳۱
قشنگ گفتی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
۳۰ آبان ۱۴۰۱ - ۰۸:۱۳
دشمنان ملت که تو و امثال تو هستن...
اینا رو ولش کن.. ساندیس الان چنده؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
۳۰ آبان ۱۴۰۱ - ۱۲:۴۴
به جز ساندیس خورها همه مردم ایران علی کریمی علی دایی و یحیی گل محمدی و کریم باقری و سروش رفیعی و پرویز برومند و سردار آزمون رو از ته قلبشون دوس دارن و بهشون افتخار میکنن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
۳۰ آبان ۱۴۰۱ - ۱۸:۵۶
فقط شماها دوستدار ایران هستید!
هموطن
| Iran (Islamic Republic of)
۳۰ آبان ۱۴۰۱ - ۲۲:۰۷
دشمن های ملت که همین بی... هایی هستن که تو روز روشن اختلاس میکنن و اگر هم کسی صداش در بیاد با تیر ... میک... همینطوری که امروز مردم بی‌دفاع مهاباد و جوانرود و...
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
۰۱ آذر ۱۴۰۱ - ۰۰:۴۶
درسته
ساندیس کش
| Iran (Islamic Republic of)
۰۳ آذر ۱۴۰۱ - ۱۱:۲۹
فرهادجان دمت گرم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۹ آبان ۱۴۰۱ - ۱۷:۱۲
اصلا اینطور نیست جریمه خیلی ناچیزی بود،برای اینطورآدماگرفتن کل دارایی واخراج ازکشورلازمه که دیگه بقیه مردم روبه جون هم نندازن وهرکسی کارخودش روانجام بده،فوتبالیست فوتبالشوبازی کنه هنرپیشه فیلمشو سیاستمداران هم کارخودشونو
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
۲۹ آبان ۱۴۰۱ - ۲۱:۰۹
مکه ما تو این مملکت سیاستمدار هم داریم جز یه مشت اختلاسگر
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
۲۹ آبان ۱۴۰۱ - ۲۱:۴۲
دزدا هم دزدی کنن
شهرام
| Iran (Islamic Republic of)
۲۹ آبان ۱۴۰۱ - ۲۲:۴۰
دزد ها ،اختلاس کنندگان اقا زاده ها دلالهای بین المللی داخلی چی؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
۲۹ آبان ۱۴۰۱ - ۲۳:۵۲
شرف؟؟؟۴۰ میلیارد؟؟؟پشت مردم؟؟؟طعنه ب بازیکنای تیم ملی؟؟؟ ی پازل ۴ تیکه هیچ جوره جفت و جور نمیشه
ناشناس
| Switzerland
۳۰ آبان ۱۴۰۱ - ۰۰:۳۳
ایکاش در کشورمون ده تا سیاستمدار وطن دوست داشتیم نه پول دوست یا میز دوست
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
۳۰ آبان ۱۴۰۱ - ۰۶:۵۱
اختلاسگر هم اختلاسشو بکنه مردهای چش چرون هم ناموس مردم و آزار کنن.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
۳۰ آبان ۱۴۰۱ - ۰۸:۱۶
ولی بی ...، اختلاس، مسئولان حکومت، 3000 میلیارد، پازلی هست که حتی یه بچه هم میتونه جورش کنه!!!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
۰۲ آذر ۱۴۰۱ - ۰۰:۱۴
علی کریمی همونی بود که همیشه تو باری مونیخ تحقیرش میکرون فقط تو کشور خودش آقا بود مردمش لقب میدادن
و الا اونجا همیشه تو سری خور بود
کدوم بازیکن علیه کشورش شده حتی انگلیس نژاد پرست که سیاه کشن از خودمون برعلیه خودمون استفاده میکنن مهره ی سوخته که شدید بدرد نخوردید پرتتون میکنن
کی یک وطن فروشو دوست داره حمایت میکنه
میگن تو اگه آدم بودی هم وطن خودتو نمیفروختی
غیر سوءاستفاده کاری نمیکنن از ماهای غرب زده
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۹ آبان ۱۴۰۱ - ۱۷:۵۷
۲۰درصد مردم با شما هستن شما باعث کشته شدن مردم ونیروی انتظامی هستین .یه زمانی بیشتر مردم دوستتون داشتن ولی حالا دیگه نه.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
۲۹ آبان ۱۴۰۱ - ۲۱:۰۱
گل گفتی احسنت
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
۳۰ آبان ۱۴۰۱ - ۰۰:۱۲
بیش از ۹۸ درصدمردم با اونا هستند
وطن
| Iran (Islamic Republic of)
۳۰ آبان ۱۴۰۱ - ۱۵:۲۴
پس چرا موقع انتخابات اون ۸۰/درصد نبودند ریی بددند
اصفهان
Iran (Islamic Republic of)
۲۹ آبان ۱۴۰۱ - ۱۷:۵۷
از لب و دهن و دندان فشوردن علی کریمی مشخصه این ادم عصبی و روانی شده
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
۳۰ آبان ۱۴۰۱ - ۰۰:۲۵
ایشون حتی موقعه بازی هم عصبی بود
یکسری افراد دنباله رو یک ادم غیر نرمال هستند جای سوال دارد
مراد
Iran (Islamic Republic of)
۲۹ آبان ۱۴۰۱ - ۱۸:۱۲
آقای کریمی یعنی تو باشرفی که بوق عوامل وطن فروش شدی؟ آدم بی سوادی که فکر میکنه خیلی بزرگه ولی به اندازه فندق هم نیست. خون همه کشته شده چه نیروی امنیت و مردم به گردن شماست. ولی وطن فروش مگر وجدانی داره. نشان دادی دست نشانده دشمنان هستی حتی از منافقین هم پست تر هستی.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
۲۹ آبان ۱۴۰۱ - ۱۹:۵۲
ایشون فرمودن علی کریمی بیسواده آیا از رئیس جمهور شما سوادش کمتره وای بر ما ووای برکسانی که میگن محبوب همه بیسواده ولی رئیس جمهور ۶کلاسه باسواده
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
۲۹ آبان ۱۴۰۱ - ۲۱:۴۳
بی سواد, اگه تو یکی از کتب حوزوی را توانستی از رو بخونی بعد برو اتهام وارد کن... مدارک دانشگاهی دکتر رئیسی به کنار
hos
| Iran (Islamic Republic of)
۲۹ آبان ۱۴۰۱ - ۲۲:۰۸
منافق و همه کس و بی کس خودتی
من طرفدار کسی نیستم علی کریمی هم وطن فروش نیست یه روزی میفهمند که مطالبات مردم از حکومت بوده اما اندکی تندتر
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
۲۹ آبان ۱۴۰۱ - ۲۳:۰۷
باسلام: درود برشما که عالی گفتی.واقعا علی کریمی بی سواده و بخاطر همین تمام عقل او ؛ پول و ثروتش است.و دشمنان حسابی ازش سواری می گیرند.موفق باشید.یقینا پیروزی از آن اسلام و قرآن خواهد شد.
کوروش
| Iran (Islamic Republic of)
۲۹ آبان ۱۴۰۱ - ۲۳:۱۵
اقا چرند نگو ،وطن فروش یعنی کسیکه به مردمش پشت کنه نه کسیکه به دولتش پشت کنه ، بفهم لطفا نفهم، ضمنا هرکی یک سواد خواصی داری ،علی کریمی سواد ورزشی داره ، یکی ام سواد روانشناختی یا هنری یا بازیگری و ... ، حالا تو چه سوادی داری ، اصلا تو کی هستی که فرق ط دسته دار و ت دونقطه رو نمیدونید .
ناشناس
| Switzerland
۳۰ آبان ۱۴۰۱ - ۰۰:۳۵
ایکاش ریس جمهور هم اندازه علی کریمی سواد داشت
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
۳۰ آبان ۱۴۰۱ - ۰۷:۳۵
ایشون بی سواد وبدون درک و فهم است که نمی تواند بفهمد رفتارش چه اسیبی به مملکت و مردم میزنه گاهی یک ادم بی سواد میتواد فهیم باشد ولی ایشون هیچ فهمی از خوابی که دشمنان برای ایران دیده اند ندارد
ناشناس
| United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
۳۰ آبان ۱۴۰۱ - ۰۸:۲۰
خخخ.. دکتر رییسی؟؟ جوک قشنگی گفتی
چجور دکتریه که اعداد پشت ممیز رو بلد نیست بخونه؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
۳۰ آبان ۱۴۰۱ - ۰۹:۵۱
متاسفم برا اونیکه میگه ریس جمهور بی سواد به شعور خودت توهین نکن خودت برو سوادتوببر بالا
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
۳۰ آبان ۱۴۰۱ - ۱۸:۵۷
اون زمان که باعث افتخار و سربلندی ایران میشدن که خوشحالی و غرورش مال ما بود حالا که پشت مردم در اومدن فحش و ناسزا بهشون میدین تف بر شما
Hadi
| Iran (Islamic Republic of)
۰۱ آذر ۱۴۰۱ - ۱۷:۰۵
واقعایا‌خوابیدیاخودتونوزدیدبخواب،بدبختی‌مردم‌ابران‌‌همین‌بس‌که‌جوانان‌هیچ‌امیدی‌بزندگی‌ندارندمگرخانواده‌اقشار‌مرفه‌ومزدوران‌حکومتی،اکثروالدین‌شرمنده‌فرزندانشان‌هستندسن‌ازدواج‌رفته‌روی‌چهل‌ببالا‌،بیکاری‌بیدادمیکنه،فاصله‌شدیدطبقاتی‌غوغامیکنه،یکعده‌نمیدونندباپولشون‌چکارکنندوعده‌کثیری‌شرمنده‌از‌برآوردن‌مایحتاج‌اولیه‌زندگی‌همه‌وهمه‌هم‌ازبی‌کفایتی‌ونالایقی‌حاکمان‌وقته،طبق‌فرمایش‌بزرگان‌دینمان‌هروقت‌فسادوظلم‌درجامعه‌ای‌زیادبشه‌ازدوحالت‌خارج‌نیست‌یاحاکمانشان‌فاسدندیا‌عالمانشان‌ودرایران‌به‌هردوقشرصادقه
نیما
Iran (Islamic Republic of)
۲۹ آبان ۱۴۰۱ - ۱۸:۱۵
قلب کی؟ احتمالا یک ...مثل خودش
مسافر
Iran (Islamic Republic of)
۲۹ آبان ۱۴۰۱ - ۱۸:۲۱
۲۰ میلیارد حقوق سالانه شما یعنی حقوق ۲۳۸ سال پدر کارگر من
خواهشا دهنتون رو ببندید و هی مردم مردم نگید
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
۲۹ آبان ۱۴۰۱ - ۱۹:۳۷
حقوق پدر تو و من در جیب کسانی ست که کشور را ویران کردند و میکنند.انهایی که میلیاردها دلار اختلاس میکنند و میروند دربغ ار قانونی که جلوگیری کند ...پول ها در جیب ان گروه های عرب است که مفت مبخوذند به ذیش ما مبخندند...خودت بگو اگر یک صدم ان پول ها را خرج جوانان حودمان میکردند الان به این روز افتاده بودیم؟
محمد
| Iran (Islamic Republic of)
۲۹ آبان ۱۴۰۱ - ۱۹:۴۴
احسنت عزیز
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
۲۹ آبان ۱۴۰۱ - ۲۱:۱۲
دمت گرم ناز نفست
hos
| Iran (Islamic Republic of)
۲۹ آبان ۱۴۰۱ - ۲۲:۱۰
پدر تو نتوانسته فوتبالی یا هنرمند بشه مگر مقصر پولداران هستند چرا پدرت رو با فرزندان وزیر مقایسه نمیکنی
سروش
| Iran (Islamic Republic of)
۳۰ آبان ۱۴۰۱ - ۰۲:۳۴
پول این فوتبالیستها هم از دولت پرداخت میشه کاش قانونی تصویب بشه جلوی این پرداختهای بی رویه گرفته بشه
نیلو
Iran (Islamic Republic of)
۲۹ آبان ۱۴۰۱ - ۱۸:۳۱
چقدر اقای علی کریمی وصیت میکنه هرچه شما با فرارتون پشت مردم بودید مردم هم یاد می گیرند پشت این اقایون باشند برای خودتون دارید عشق وحال می کنید خارج کشور وپشت سرهم اوقات فراغتشون وصیت می کنند...
hos
| Iran (Islamic Republic of)
۲۹ آبان ۱۴۰۱ - ۲۲:۱۲
خواهشاً به کسانی این حرفا رو بزنید که از برای خوشی در رفتند مثه خاوری
علی کریمی و اینا که در ایران هم خوش بودند در سایه زحمت و هنر خودش
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
۳۰ آبان ۱۴۰۱ - ۲۲:۰۱
شما درست میگی چرا باید امثال علی کریمی عشق و حال کنه که بابت سرمایش زحمت کشیده باید فرزندان و آقا زاده ها که پدرانشان زحمت کشیده اند و مملکت رو از همه لحاظ تو دنیا آخر کردن عشق و حال کنند
mrmr
Iran (Islamic Republic of)
۲۹ آبان ۱۴۰۱ - ۱۸:۳۷
قبلاً تو شرایط بحرانی ثابت کردین که چقدر پشت مردم هستین
مثل بحران کمبود آب و برق
شما فقط به فکر منفعت خودتون هستین
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
۳۰ آبان ۱۴۰۱ - ۰۷:۰۰
علی کریمی باید ب فکر بهران آب و برق باشه؟ پس وزیر بهران و نیرو می‌خوایم چیکار؟
اکرم
Iran (Islamic Republic of)
۲۹ آبان ۱۴۰۱ - ۱۸:۴۱
شمالطفاازخودت حرف بزن.توقلب من جانیست
اکرم
| Iran (Islamic Republic of)
۰۳ آذر ۱۴۰۱ - ۱۳:۲۱
مگر اینها چه کردن
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۹ آبان ۱۴۰۱ - ۱۸:۵۳
شرف بر سر بازار فروش رفته
اشنا
Iran (Islamic Republic of)
۲۹ آبان ۱۴۰۱ - ۱۸:۵۵
مردم پشت تیم ملی هستندنه پشت تضعیف کنندگان تیم ملی حالا می خوادهرکس باهرگذشته ای باشدتاحالا که ازپشتیبانی تیم ملی ازاین دونفروجنابعالی چیزی ندیدیم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
۰۱ آذر ۱۴۰۱ - ۰۱:۴۸
فقط۰۰۰۰۰
ابراهیم
Iran (Islamic Republic of)
۲۹ آبان ۱۴۰۱ - ۱۸:۵۵
خدا لعنتت کند
خدا در دنیا و اخرت خار و ذلیلت کند

شما ها هیچ موقع مردمی نیستید
ali
| Iran (Islamic Republic of)
۲۹ آبان ۱۴۰۱ - ۱۹:۳۷
خدا اختلاسگران و مسئولین دزد رو لعنت کنه.درود به علی کریمی.زنده باد اسطوره مردمی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
۳۰ آبان ۱۴۰۱ - ۰۷:۰۲
وقتی بی دلیل کسی و لعنت کنی ب خودت بر میگرده
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۹ آبان ۱۴۰۱ - ۱۸:۵۶
فقط شهدا در قلب مردم جا دارند ،حتی اسم اینها قلب ما را به درد می آورد چه برسد به دیدن قیافه هایی که باید کفاره بدهیم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۹ آبان ۱۴۰۱ - ۱۹:۰۲
هرکسی بایدتوحوزه خودش نظربده تو ذهنتون باشه اونایی که برای شما به به چه چه می کنه اونور آبی ها هستند یه موقع جو نگیرتون
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
۳۰ آبان ۱۴۰۱ - ۲۲:۰۴
شما درست میگی رتبه اول کنکور کشور داره کولبری میکنه وزیر کشور پنج کلاس سواد داره خدا رو شکر همه چیز سر جای خودش است
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۹ آبان ۱۴۰۱ - ۱۹:۰۳
دردو بر شما
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۹ آبان ۱۴۰۱ - ۱۹:۰۷
درود به شرفتون پایدار و پاینده باشید
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
۲۹ آبان ۱۴۰۱ - ۲۱:۰۸
درود بر ملت فهیم ایران اسلامی که به این بی ... های انور آبی نه گفتند
اینا اگر پشتیبان مردم بودند فرار نمی کردند
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۹ آبان ۱۴۰۱ - ۱۹:۱۴
علی کریمی جان میشه خفه شی والا حرف نزنی هیشکی نمیگه لاله ...
نفرت
| Iran (Islamic Republic of)
۲۹ آبان ۱۴۰۱ - ۲۱:۰۱
ایول دمتون گرم،عالی گفتین
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
۲۹ آبان ۱۴۰۱ - ۲۲:۴۲
تو هم اگه خفه شی هیچی نمیگه لالی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
۳۰ آبان ۱۴۰۱ - ۰۱:۰۶
بسیار بسیار گل گفتی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
۳۰ آبان ۱۴۰۱ - ۰۷:۰۴
خدایا هر کس برا دیگران چیزی میخواد اول ب خودش بده
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
۳۰ آبان ۱۴۰۱ - ۰۷:۴۰
راست میگه دیگه فرار کردی حرف هم نزن اگه راست میگفتی میموندی
وطن
| Iran (Islamic Republic of)
۳۰ آبان ۱۴۰۱ - ۱۵:۲۱
تو خفه شو درست صحبت کن مگه فرهنگ اخلاق یادت ندادند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
۰۱ آذر ۱۴۰۱ - ۲۳:۳۴
میشه اسم علی کریمی رو تو دهنت نیاری الاغ
Mk
Iran (Islamic Republic of)
۲۹ آبان ۱۴۰۱ - ۱۹:۱۶
غلط نکن!
معلم
Iran (Islamic Republic of)
۲۹ آبان ۱۴۰۱ - ۱۹:۲۳
سه تاتون بیشرفید،که ازپشت به ملت تیرمیزنید.
محمد
| Iran (Islamic Republic of)
۳۰ آبان ۱۴۰۱ - ۱۰:۵۲
درد برشرفت علی اقا دوست داشتنی مردم دوستت دارن هر یک کلاس مدرسه اندازه ۱۰ کلاس حوزوی ارزش داره کدام حوزوی تحلیل گره از ریاضی فیزیک وغیره سر ش میشه ولی همه دروس حوزوی بلدن یادمه زمان ما کسانی می رفتن حوزه صعیف وتببل بودن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
۰۱ آذر ۱۴۰۱ - ۱۸:۳۰
منک ضایعت نمیکنم ولی بهتر بود اول بری نخبه های حوزه تو ریاضیات و فیزیک و...رو یه سرچ میکردی بعد حرف میزدی
محمد
Iran (Islamic Republic of)
۲۹ آبان ۱۴۰۱ - ۱۹:۲۸
آدم باید برای رضایی خدا کاری کنه عزت بی عزتی دست خدا هست نه مردم ایران یا هر کجای دنیا
مردم خوب کشورم چند سال مگه زنده هستیم بعد چی اگه اونطرف بدهکار شدیم چی
می خواهید بگید جوگیر بودیم به عشق علی کریمی این کار ها رو کردیم
ببینم این هشتک باشرفی که علی کریمی میزنه تا کی براشون می مونه واقعا براشون عزت یا شرف میاره
محمد
| Turkey
۲۹ آبان ۱۴۰۱ - ۲۱:۳۳
جواب کشت کشتار در مهاباد و بوکان رو کی میخواد بده متأسفانه همه هستند ف
hos
| Iran (Islamic Republic of)
۲۹ آبان ۱۴۰۱ - ۲۲:۱۶
الان خیلی ها پشت سر علی کریمی حرف میزنند به خاطر رضای خدا حرف میزنند یا برای رضای بعضی ها
محمد
| Iran (Islamic Republic of)
۳۰ آبان ۱۴۰۱ - ۰۲:۳۹
کریمی در همین دنیا جواب کارهاشو میده
ناصر
| Iran (Islamic Republic of)
۰۱ آذر ۱۴۰۱ - ۲۱:۳۹
علی آقای کریمی بارهانشون داده چقدرباعزت وباشرف ووطندوست هستن
حتی به خاطروطن مجبوردوری ازوطنشوتحمل کنه زمان میگذره وبزرگی مردان نیکی مثل علی آقاروشن میشه وبعدخیلی ازدشمنان ایران که ایران دوستی ووطن پرستی رودرخفه کردن اعتراض به حق میدونن وکارهاشون باعث تیره بختی مردم ایران شده بایدخجالت بکشن هرچندحیایی ندارن
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۹ آبان ۱۴۰۱ - ۱۹:۲۹
دم هردوی شما گرم......کریم و یحیی در قلب ما هستن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
۲۹ آبان ۱۴۰۱ - ۲۱:۴۷
مواظب قلبت باش این بی... اون تو درگیر میشن با هم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۹ آبان ۱۴۰۱ - ۱۹:۳۱
بهتره یه نگاهی هم به خودت بندازی وتصمیم بگیری با شرف زندگی کنی .در اوضاع کنونی کشور آیا جز اینکه آتش بیار معرکه شدین و با سخنانتون مردم رو تحریک کردین و کم مانده بود که کشور رو به جنگ داخلی ببرین ولی باز این مردم بودن که با هوشیاری به حرفتون گوش ندادن ؛ایا کار دیگه ای داشتین؟شما از روی خودخواهی ویا کمی سواد رسانه ای یا سیاسی دریافت اندک خود رو کامل میدونین وهیچ ابایی از افتادن مردم و کشورتون در خطر ندارین .کمی شرف داشته باشین .درسته شما در کار خودتون توانمندین اما امورات دیگر رو به متخصصین واگزار کنین تا کارها درست پیش بره . شما سطح سواد تخصصی برای مسائل سیاسی رو نداری پس با شرافت پیش برین واوضاع رو آشفته تر نکنین .
hos
| Iran (Islamic Republic of)
۲۹ آبان ۱۴۰۱ - ۲۲:۱۸
یعنی الان مسولین همه متخصص هستند دارند کار پیش میبرند ولله من و تو متخصص تر از اینا هستیم چه برسد به اونایی که بالاخره سری توی سرها پارند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
۲۹ آبان ۱۴۰۱ - ۲۳:۱۸
hos هم علی کریمی که اتیش بیار معرکه شده بیشرفه هم مسئول بی کفایت
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
۳۰ آبان ۱۴۰۱ - ۰۱:۱۴
نه بابا اینا چندتا گل زدن دیگه تمام شد تمام مصلحت دنیاوآخرت از بر شدن ،شایدم استغفارالافکر میکنن خدا
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۹ آبان ۱۴۰۱ - ۱۹:۳۳
درود بر شرفت
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
۲۹ آبان ۱۴۰۱ - ۲۰:۰۴
آخه علی کریمی شرف داره که داری میگی. تو کشور خارج حال میکنه مردم را به جون هم میندازه
محمد
Iran (Islamic Republic of)
۲۹ آبان ۱۴۰۱ - ۱۹:۴۲
کاری نکنین که مردم امنیت را از دست بدن
کریمی یه فوتبالیست بیشتر نبود که پول فوتبالشا خورد
مثل یه ناجی نگاش نکنیداگه خوب بود میموند وشریک مشکل هم وطناش میشد.اوونایی که امنیت را تو کشور نگه میدارن کسایی دیگن .فک‌کنید متوجه میشید .متوجه باشید روزی که پرده‌ها کنار بره همه چی عیان میشه.مردم
را تنها نزاریم واز اشوب فرصت طلب ها وتحریک بیگانگان
حمایت نکنیم.
hos
| Iran (Islamic Republic of)
۲۹ آبان ۱۴۰۱ - ۲۲:۲۰
لعنت بر بیگانگان و معاندان انگاری بیگانگان روغن رو ۵۰۰ میخرند و مرغ را ۱۰۰ تومن و صداشون در اومده
یه کم فکر کن برادر که داری دختر شوهر میدی پول نداری حداقل خونه براشون اجاره بکنی ما بقیه بماند
ارش
| Iran (Islamic Republic of)
۲۹ آبان ۱۴۰۱ - ۲۳:۲۳
تو انقدر بی عقلی که نمیدونی چرا کریمی داخل ایران نموند ، نفهم چون ...، اینم بگم رییس جمهور مردمی و عزیز اکراین بازگیر کمدین سینما بود ، پس نگو علی کریمی بازیکنی بیش نبود، اگه حرف نزنی کسی نمیگه لال هستید.
سروش
| Iran (Islamic Republic of)
۳۰ آبان ۱۴۰۱ - ۰۲:۴۲
بله رییس جمهور اکراین هم یک بازيگر بود که به آمریکا و اسراییل چسبید و کشور را به جنگ سوق داد احمق نادان
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۹ آبان ۱۴۰۱ - ۱۹:۵۰
از شرف حرف نزن بیشرف ارامش و امنیت کشور با تحریک جوانان و نوجوانا از بین بردی مدیون خونهای هستی ک بیگناه طی این مدت ریخته شد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
۰۱ آذر ۱۴۰۱ - ۰۱:۱۸
دمت گرم
علی
Iran (Islamic Republic of)
۲۹ آبان ۱۴۰۱ - ۱۹:۵۲
آخه یکی نیست بره به کریمی ورفقاش بگه به شما چه ربطی داره شما چکاره مردم هستید غلط کردید برای مردم تصمیم می‌گیرید کریمی پسرت از صفای زیاد سلفی میگیره انوخت تونگران مردمی دهنتا ببند میبندیم هاه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۹ آبان ۱۴۰۱ - ۲۰:۰۱
کارفرمام به من حقوق نداده یه گلریزون بکنید برای من دمتون گرم
خلیل
Iran (Islamic Republic of)
۲۹ آبان ۱۴۰۱ - ۲۰:۰۱
علی کریمی تو که وطنت را فروختی و فرار کردی پس خفه شو.آقایان گل محمدی و باقری باید پشت تیم ملی و ملت ایران باشند اگر سنگ انگلیس و آمریکا را به سینه میزنند که نمیزنن حقشونه.راستی جیب علی کریمی با دلارهای سعودی پر شده برای اینکه پرتر بشه را خودش را جر میده.آنهاییکه از آلبانی اینجا طرفداری میکنن از ملت نیستند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
۳۰ آبان ۱۴۰۱ - ۰۲:۱۰
به قول فیروز تو دودکش، افتادی توهچل بقیه رو مچل میکنی.دنبال شریک میگرده ...
مهدی
Iran (Islamic Republic of)
۲۹ آبان ۱۴۰۱ - ۲۰:۲۳
اگر ما مردم هستیم. که می‌گوییم خدا تو رو لعنتت کنه.
وهرچی فتنه گر هست.
10 22
| Iran (Islamic Republic of)
۰۱ آذر ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۸
لطفا از طرف مردم حرف نزنید.نظر شخصیتونو بگید .
احمد
Iran (Islamic Republic of)
۲۹ آبان ۱۴۰۱ - ۲۰:۳۹
دیروز وقتی آرامش آقا رو دیدم و ایشان واژه ملت را تعریف کردند، یه عده حساب کار دستشون اومد.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۹ آبان ۱۴۰۱ - ۲۰:۴۵
آدمی که سطح سوادش هفتم باشه از مربیگری شکست بخوره سطح فکرش همینه ...
سید علیرضا
| Iran (Islamic Republic of)
۰۲ آذر ۱۴۰۱ - ۰۰:۳۴
اونوقت یک کلاس ششمی که رئیس جمهور یک ملت شده که ۹۵۰۰سال سابقه و حداقل ۷۰۰ سال تمدن داره و هیچ کجای دنیا هم راه نمیدنش رو باید چی بگیم؟؟واسه همینه که از قتی آمده قیمت‌ها هر ماه دوبرابر میشه !!!!
محمد
Iran (Islamic Republic of)
۲۹ آبان ۱۴۰۱ - ۲۰:۵۰
آقای کریمی یاد بگیر از کی روش از شما ایرانی تر بود یادته با آمدن کی روش چقدر ساز مخالف زدید تازه فهمیدم که چرا این کار را می کردید انشائ فردا دوشنبه هم سرود خوند می شه هم پرچم ایران بالا میره هم انگلیس را متوقف می کنیم آخرش هم صورت درازت کش می یاد
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۹ آبان ۱۴۰۱ - ۲۱:۲۴
درود بر آقا یحیی و آقا کریم که پشت ملت ایستادن حتی با این که جریمه شدن باز هم پشت مردم هستن.
و متأسفم برای بازیکنان تیم ملی که صدای مردم نمی شنوند ،شما فوتبالیست نیستید شما ترسو فرمان بردار هستید.
درود بر علی کریمی.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
۳۰ آبان ۱۴۰۱ - ۰۱:۲۶
پس باشه لعنت خدا هزاران بار بر تو، امیدوارم راضی شده باشی ، اگر هم راضی نباشی بالاتر از این چیزی به نظرم نمرسه متاسفم کم بود
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
۳۰ آبان ۱۴۰۱ - ۰۲:۰۷
ای بیچاره ها الان وقت دشمن شناسی هست.علی کریمی متوهم...
سروش
| Iran (Islamic Republic of)
۳۰ آبان ۱۴۰۱ - ۰۲:۴۶
تیم ملی یعنی ایران و همه باید حمایت کنند از مربی خارجی کمی یاد بگیرید بیسوادهای پول پرست
حمید
| Iran (Islamic Republic of)
۳۰ آبان ۱۴۰۱ - ۰۳:۱۰
اول دشمن این مردم رو بشناسید بعد اظهار نظر کنید،وقت پس دادن پولهای مفتی که تو فوتبال خوردید رسیده.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۹ آبان ۱۴۰۱ - ۲۱:۳۰
انشالله به دردی که خانواده های داغدار فرزندان نیروی انتظامی و جوانان بی گناه دچار شدند شما هم دچار شوید تا بفهمید داغ عزیز دیدن چقدر سخت است
محسن
| Iran (Islamic Republic of)
۳۰ آبان ۱۴۰۱ - ۰۰:۲۲
همونایی که اسمشون رو میاری چه جوری بادست خالی کشته شدند
اینهمه ملت بیگناه ومردم که توسط نیروی امنیتی شهید میشن چرا نمی بینی واقعا کوری
علی
Iran (Islamic Republic of)
۲۹ آبان ۱۴۰۱ - ۲۱:۳۴
درود ملت ایران بر شما مردان شریف باغیرت
علی کریمی عشق ملت ایران ...
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
۳۰ آبان ۱۴۰۱ - ۰۱:۲۷
چقدر از کلمه عشق بدم اومد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
۳۰ آبان ۱۴۰۱ - ۰۲:۰۴
عشق ما رهبرمون هست نه این دوزاری.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۹ آبان ۱۴۰۱ - ۲۱:۳۵
اگه راست میگه قید پولهایی رو که بهش میرسه بزنه
و برگرده ایران کنار هم وطناش
اونوقت ما می فهمیم که به فکر مردم کشورشه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
۳۰ آبان ۱۴۰۱ - ۱۶:۰۰
زحمت کشیدند پول بدست اوردند چرا در مورد اختلاسهای میلیاردی حرف نمیزنید . نه خودشون رو لرگردوندند نه پولهایشون رو .
ناشناس
Turkey
۲۹ آبان ۱۴۰۱ - ۲۱:۳۵
علی تو قلب همه مردم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
۳۰ آبان ۱۴۰۱ - ۰۱:۲۸
منظورت امام علی امیر مومنان بود دیگه
شریف
Iran (Islamic Republic of)
۲۹ آبان ۱۴۰۱ - ۲۱:۳۶
نون این مملکت و این حکومت رو خورده. هوای این مملکت رو تنفس کرده. اینجا بزرگ شده اینجا شده فوتبالیست معروف اینجا پیشرفت کرده حالا ... می‌کنه! ...
ابوذر رضوی
Iran (Islamic Republic of)
۲۹ آبان ۱۴۰۱ - ۲۱:۳۸
درود بر غیرت و شرفشون
ایرانی عزت شرافت
Iran (Islamic Republic of)
۲۹ آبان ۱۴۰۱ - ۲۱:۳۹
بعضی حرفهانیازبه توضیح داره،درسته،مردم دربرابرعمل شما،عکس العمل دارند،مثل شما ومدل شما،پشت به شما هستیم.تعبیرشرف وآزادگی برای ما مردم ایران، باتعبیرشرف اقای علی کریمی متفاوت است ،ماشرف را دروطن فروشی،در آخرت فروشی،درفخرفروشی،درتجمل گرایی نمی بینیم.جناب، التماس تفکر
هادی
Iran (Islamic Republic of)
۲۹ آبان ۱۴۰۱ - ۲۱:۳۹
نود درصد ملت ایران شیفته غیرت و شرف علی کریمی و یحیی و باقی فوتبالیستهای باغیرت مردمی شدند ...
اون ده درصد هم مواجب بگیران نظام هستند و فکر جیبشون!!!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
۳۰ آبان ۱۴۰۱ - ۰۲:۰۱
چه خبرررر.از خودت آمار وارقام در میاری.بر عکس گفتی جناب متوهم زاده.نود درصد بیزارن از امثال این ...
سروش
| Iran (Islamic Republic of)
۳۰ آبان ۱۴۰۱ - ۰۲:۵۱
اگه مردم ایران فکر جیبشون بودند مثل کریمی و دوستاش کاخ داشتند
انقلاب اسلامی
| Iran (Islamic Republic of)
۰۱ آذر ۱۴۰۱ - ۰۲:۵۱
خیلی بدبختی که اینگونه فکر می کنی
مهربان
Iran (Islamic Republic of)
۲۹ آبان ۱۴۰۱ - ۲۱:۳۹
درود بر مردم شریف و حافظان امنیت این مرز و بوم ،...
ایرانی
Iran (Islamic Republic of)
۲۹ آبان ۱۴۰۱ - ۲۱:۴۰
متاسفانه تو ایران به این جماعت ...خیلی رو دادن و همون اول دهنشون گل نگرفتن .حاضر نیستن از پول مفت بیت المال یک ریال مالیات بدن بعد ادعای مردمی بودن هم دارن . ...
محسن
Iran (Islamic Republic of)
۲۹ آبان ۱۴۰۱ - ۲۱:۴۶
مردم به شرایط افتضاح اقتصادی و سوء مدیریت و اشتباهات پی درپی مدیران شدیدا اعتراض دارند اما قطعا هرزگی و لامذهبی و نا امنی رو نمیخواند .
حمید
Iran (Islamic Republic of)
۲۹ آبان ۱۴۰۱ - ۲۱:۴۷
نمیدونم چرا هر وقت کسی نظرش رو میگه حالا مخالف باشه اونو میبرن و تذکر و‌جریمه و دادگاه و غیره خب چه اشکالی داره همانطور که موافقا همیشه نظر میدن مخالفا هم نظر میدن تا کی صبر و‌تحمل صدای شنیدن مخالف رو پیدا کنیم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
۳۰ آبان ۱۴۰۱ - ۰۱:۵۷
نظری که باعث فتنه ونا امیدی وآشوب بشه باید با آن مقابله کرد.انسان عاقل هر چی به مغز کوچکش میرسه نباید به زبون بیاره.
الان زمان دشمن شناسی هست نه وطن فروشی.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
۳۰ آبان ۱۴۰۱ - ۱۰:۴۱
درست مثل کپک باشی خوبی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
۰۱ آذر ۱۴۰۱ - ۰۲:۵۴
آقای با سواد! اینها که نطر نمی دهند، وطن فروشی می کنند و باید حساب پس بدهند.
پوریا
Iran (Islamic Republic of)
۲۹ آبان ۱۴۰۱ - ۲۱:۵۲
اونایی که میگن تیم ملی به ملت خیانت کردند
اول تیم ملی سرمای توست و بیشتر مردم جهان ممکن است تورا با این شناسه بشناسند
دوم تیم های ملی دیگر کشور ها مورد حمایت دولت و مهم تر مردم ان کشور هستند
انها نیز به احترام ملت خود تمام تلاش خود را پای کار می اورند
پس عظت خود را تبدیل به ذلت نکنید
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۹ آبان ۱۴۰۱ - ۲۱:۵۳
ایناروبایدازصفحه ورزش حذف کردمردم بایدبه ایناحالی کنن هرچی جای خودش
زمانی که مسی تواسپانیامالیات نمیدادباهمه این که محبوب بودهیچ کس پشت اونه ایستادکه دچارتوهم نشه
اینافکرمیکنن چون طرفداردارن پس حق دارن هرغلطی بکنن
تازه به هرلحاظ ایناپیپی بچه مسی هم نمیشن
...
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
۲۹ آبان ۱۴۰۱ - ۲۲:۵۳
تو هم ... بچه علی کریمی و یحیی و کریم نمیشی
ایران
Iran (Islamic Republic of)
۲۹ آبان ۱۴۰۱ - ۲۱:۵۶
علی کریمی ، با پول بیت‌المال و جمهوری اسلامی ، علی کریمی شد ، حالا زده زیر دلش ...، ضرب المثل نمک خوردن و نمک شکستن ...
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۹ آبان ۱۴۰۱ - ۲۱:۵۶
آقایی که میگی رئیس‌جمهور آیت الله دکتر سید ابراهیم رئیسی بیسواده خودت تا تصمیم کبرا خوندی؟
ایرانی
| Iran (Islamic Republic of)
۰۱ آذر ۱۴۰۱ - ۱۷:۳۲
تصمیم کبری رو بده رئیسی روخوانی هم نمیتونه بخونه بنده خدا
حیدر
Iran (Islamic Republic of)
۲۹ آبان ۱۴۰۱ - ۲۲:۰۰
کریمی وامثال اینها مانند کسانی هستند که در اوایل انقلاب از کشور فرار کردن ومردم را تنها گذاشتن. اینها وطن فروشن. مردم عزیز وانقلابی. ایران عزیزمان طوفان ها. سیل ها وفراز ونشیبها به خاطر وجود چنین افراد بی بصیرتی خواهد دید ولی تسلیم نخواهد شد وبه دست مهدی موعود سپرده خواهد شد. همه این اتفاقات نشانه ظهور می باشد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
۰۱ آذر ۱۴۰۱ - ۱۸:۳۹
ان شاءالله ظهور امام زمان عج
حسام
Iran (Islamic Republic of)
۲۹ آبان ۱۴۰۱ - ۲۲:۰۵
نفرین و غضب خدا برقوم ظالمین و نون به نرخ روز خوری های دور قاب چینشون
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۹ آبان ۱۴۰۱ - ۲۲:۱۲
تمام هم وغم مان شده چنتا توپ جم میلیاردی میگرن برا مان برقصن وسط زمین دنبال منافه خودشان هستن
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۹ آبان ۱۴۰۱ - ۲۲:۱۴
علی کریمی پول میگیره استوری میذاره،مردم رو به جون هم می‌ندازه،خاک توسرش
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۹ آبان ۱۴۰۱ - ۲۲:۱۸
درودبی کران به امثال کریمی ودایی محمدی ولعنت به جیره خورها...
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
۲۹ آبان ۱۴۰۱ - ۲۳:۳۳
احتمالا شما از شکم مادر مستقل بیرون آمدی. این لعنتی که میگی اول نثار پدر و مادر خودت که میشه ،مگه ادعا کنی خودت از اول از زور بازوی خودت پول درآوردی. یه ذره فکر کن بعد ...
شهباز
Iran (Islamic Republic of)
۲۹ آبان ۱۴۰۱ - ۲۲:۲۰
شرف رو عوضی گرفتین با وطن فروشی و بی ادبی تقصیر ندارین امثال شما نه سواد دارین نه درک اجتماعی همیشه بچه ها براتون کف زدن و پول مفت بردین فکر کردین متخصص و عالمید نه بابا شما مثل لات و لوتهای بی ظرفیتین که پول هارتان کرده برین گمشید
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۹ آبان ۱۴۰۱ - ۲۲:۲۶
علی کریمی اگر شرف داشت اینجوری با جون مردم بازی نمی کرد
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۹ آبان ۱۴۰۱ - ۲۲:۳۹
خداروشکر مردم انقدر شعور دارن که امثال شماها که روی هرچی نامرد و بی وجود رو سفید کردین رو خوب بشناسند ...
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۹ آبان ۱۴۰۱ - ۲۲:۵۱
چقد بدم از ادمای نون به نرخ روز خور میاد
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۹ آبان ۱۴۰۱ - ۲۲:۵۲
درود بر شما عزیزان
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۹ آبان ۱۴۰۱ - ۲۳:۰۴
درود ب ملت ب ملت ایران
حامی علی کریمی
Iran (Islamic Republic of)
۲۹ آبان ۱۴۰۱ - ۲۳:۰۹
سرش سلامت سلطان علی کریمی که خوب پته این جیره خور های حکومتی رو رو کرد که اسلام و قرآن رو کردن سپر خودشون و هر ...که دلشون میخواد انجام میدن .فقط میتونم به اونایی که از ... دفاع می‌کنن بگم سخته فهموندن چیزی به کسی که نفعش در نفهمیدن است
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
۰۲ آذر ۱۴۰۱ - ۰۰:۲۲
علی کریمی و خیلی از ما ایرانیای دیگه فقط داریم خدمت میکنیم به امریکا و انگلیس و اسرائیل مزدوران اوناییم رفتیم اونا حمایت کنن که علیه کشورمون بشیم
هرچی داریم بیان به غارت ببرن و حکومت کنن واسه ما مثل قبل
بدون اجازه اونا آبم نخوریم مثل رضا شاه
ما نمیتونیم آقای خودمون باشیم حتما باید یه کشور زور رومون حکومت کنه
امریکا و انگلیس که دلشون به مردم خودشون نمیسوزه فکرمیکنی دلشون به مردم ما سوخته
اگه سوخته چرا تحریمو برنمیدارن
چرا اختلاسگر و رانت خوار و آقا زاده و
وطن فروش و همه و همه یجا پناه اوردن بهشون
چرا همه رو راه داده
چرا اختلاسگر و وطن فروش باهم داره لزشون حمایت میکنه
ایمان
Iran (Islamic Republic of)
۲۹ آبان ۱۴۰۱ - ۲۳:۲۳
این آقای مثلاً با کلاس کسی هست که با توهین به معلم وآموزگارش شروع به معرفی خودش کردحالا با دلارهای آمریکاییها حال می‌کنه حرف از شرف میزنم .مردک بی ادب ...
اریایی
Iran (Islamic Republic of)
۲۹ آبان ۱۴۰۱ - ۲۳:۲۴
الان که به گفته شما مردم به شما نیاز دارن .شما کحایید؟چرا مردم رو تنها گذاشتید و فرار کردید!!!؟ علی کریمی اگر واقعا وطن پرستی و دلت به حال مردم و کشور میسوزه به کشورت برگرد و کنار مردم باش!!!!!
مدرس
Iran (Islamic Republic of)
۲۹ آبان ۱۴۰۱ - ۲۳:۳۱
مردمی که امثال علی کریمی ازش دم میزنم چنددرصدجامعه هستن ولی خوب خودشونو نشون دادن باموضعدگیریهاشون واسم تمساح ریختنشون
فررخ
Iran (Islamic Republic of)
۲۹ آبان ۱۴۰۱ - ۲۳:۳۲
سلام ، بنظرم توهین به هم فایده‌ای ندارد !
می‌بایستی دولت با راهنمایی ملت نسبت به تصحیح عملکرد خود اقدام نماید !
مرتضی
Iran (Islamic Republic of)
۲۹ آبان ۱۴۰۱ - ۲۳:۴۸
خوب سر کار رفتین!!!
حسین زاده
Iran (Islamic Republic of)
۲۹ آبان ۱۴۰۱ - ۲۳:۵۳
اینم مادر عروس
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۳۰ آبان ۱۴۰۱ - ۰۰:۲۲
یکی نیست به خود علی کریمی بگه
تو که خیلی با شرف زندگی کردی،وطن فروش
یاعلی
Iran (Islamic Republic of)
۳۰ آبان ۱۴۰۱ - ۰۰:۳۰
کدوم مردم کسانی مثل خودتون که حتی به تیم ملی رحم نکردید مردم 80 میلیون ایرانی وطن پرست هستن که دهان شما و... رو گل میگیرند بدبخت کشورهای عربی هم بیرونت کردن کی تاریخ مصرفت برای غربیها هم تمام شود و آوره شوی
وطن
Iran (Islamic Republic of)
۳۰ آبان ۱۴۰۱ - ۰۰:۴۹
عکس مکس جدید از پاکستان نداری جا بزنی به اسم ایران .؟
ایران آریایی
| Iran (Islamic Republic of)
۳۰ آبان ۱۴۰۱ - ۰۱:۱۶
هرموقع تونستین اختلا سگران ۱ ماه قبل رو ۹۳ هزار میلیارد دلار پول مردم رو خوردن رو اعدام کردین اون موقع به قول اینا اغتشاشگرهستن رو اعدام کنین
همین فرق نمی فهمن
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۳۰ آبان ۱۴۰۱ - ۰۱:۰۴
سلام به همه دوستان و مهربانان خدادوست
من می گم دنیا با مشکلاتش دنیایی دارد‌
یک روز در سختی یک روز در تحریم یک روز در تصمیم و یک روز هم در تسلیم در پیشگاه خداوند
اینکه از کجا آمده ایم و کجا هستیم و به کجا خواهیم رفت . پس در هر کاری به یاد حضرت دوست باشیم و از هیجانات سالم دنیا لذت ببریم چون مال خداییم و مسافر این دنیای کوچولو هستیم .
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
۳۰ آبان ۱۴۰۱ - ۰۸:۴۲
احسنت
محمد
Iran (Islamic Republic of)
۳۰ آبان ۱۴۰۱ - ۰۱:۲۲
اسمش گذاشتن علی اگر مولا علی (ع) مولود
کعبه را میشناختی جیره خواری نمیکردی خیانت
به خون هزاران شهید برای مال دنیا خاک برسرت قارونها با ان همه ثروت چی شدن جواب
شهدا را چه خواهی داد بدبخت از این لانه به ان لانه تا کی ان هم لانه کفار حرامزادههای
متجاوزان که دستشان به خون انسانهای مظلوم...
علی
| Iran (Islamic Republic of)
۳۰ آبان ۱۴۰۱ - ۰۷:۱۱
علی یارت
سیدرضا
| Iran (Islamic Republic of)
۳۰ آبان ۱۴۰۱ - ۱۲:۵۵
توهم نفهمی ات روجا نزن اتفاقاناام علی برازنده اشه چون حرف حق میزنه وازچیزی که بنفع مردمشه هراس نداره بااینکه توایران بهترین شرایط زندگی رو اشته ولی بخاطرمردمش که درمشکلات غوته ورندسکوت نکرددیگه درباره شهدای عزیزمون حرف نزن ازاین عزیزان استفاده ابزاری نکنیدهیچ شهیدی بخاطراختلاس وفسادورانت وهزارکثافتکاری آقایون جونشوکف دستش نگرفت خریت هم اندازه داره یاخوابی یاخودتوبخواب زدی ازامیرالمومنین ع حرف میزنی ولی ازحرفهاش سردرنمیاری؟ که فرمودند درمقابل ظلم سکوت نکن
پدرام
Iran (Islamic Republic of)
۳۰ آبان ۱۴۰۱ - ۰۳:۲۲
علی دایی و علی کریمی از هر لحاظ بزرگ و اسطوره هستن و هیچ وقت نان به نرخ روز نخوردن مرد بودن و با اصالت بودن تو ذات آدمه نه فقط تو گفتار
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
۰۲ آذر ۱۴۰۱ - ۰۰:۲۸
اونارو امریکا و انگلیس و اسرائیل اقای گل و بزرگشون نکرد
این مردم خودشون بودن که حمایت کردن تشویق کردن
از مردمشکن زدن دادن که خوب بلزی کنن بشن آقای گل جهان بشن بهترینا توی دنیا
فکر کردی با حمایت اونا معروف و بزرگ شدن
اونام گرمن یادشون رفته از کجا به کجا رسیدن
با پرچم جمهوری اسلامی آقای گل شون
با خون شهدایی که رفتن جنگیدن تا یک ذره از خاکشون به دست دشمن ندن
امریکا و انگلیس و اسرائیل حمایت میکرد
عراق که چیزی نداشت از خودش
اگر نمیرفتن الان اقای گلی نبود علی کریمی نبود
چه خون دلها خورده ایم تا آقای گل بسازیم تیم ملی تشکیل بدیم
دولت از جیب همین مردم زد فرستاد اردو ی تیم ملی که تقویت بشه تیم ملی افتخار کشور بشن
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۳۰ آبان ۱۴۰۱ - ۰۴:۴۹
با شرافت زندگی کن... دمت گرم ب هر کسی ک حقیقت و درد و رنج مردم و بازگو میکنه.. اونایی ک هم اعتراض و اغتشاش میدونن و همه باید لال بمونن و هیچی نگن تا له بشن زیر این حجم گرانی و تورم چ عاملان و چ طرفدارانشون خائن هستن.... رنج و درد مردم و می‌بینید اما خودتون زدید کوچه علی چپ... تا کی؟ واقعا تا کی؟ چرا اصلاح نمی‌کنید؟ چرا این همه سال اصلاح نمی‌کنید؟ چرا فقط با تشر صحبت می‌کنید؟ چرا ریشه این همه دزدی و فساد و از بین نمی‌برید؟ مسول وقتی نمیتونه جلوی رشد قیمت ی شونه تخم مرغ و بگیره و تو آره تو صدات در نمیاد چرا؟ چون تو نتونستی زندگی ی خانواده تهی دست و بفهمی و درک کنی.... چون تو در طبقه خاصی هستی... و همه چیو خوب میدونی. مرد باش شرافت داشته باشید. مردم ما مشکل دارن با است تورم و مشکلات کوفتی. بجا موشک مشکل حل کن... مسولین با عرضه..
علی
| Iran (Islamic Republic of)
۰۱ آذر ۱۴۰۱ - ۰۰:۲۹
چون آمریکا زور میگه و تحریم میکنه هرکی نوکرش نباشه ، نوکرشم باشی وضعت میشه مثل عربستان دیگه ، پس راهی جز واستادن جلوی قلدر نیست!
حسینی
Iran (Islamic Republic of)
۳۰ آبان ۱۴۰۱ - ۰۴:۵۵
درود به تیم ملی
از صدها نفر مردم عادی که پرسیدم لحظه شماری میکنن برای دیدن بازیهای تیم ملی
گوش به حرف خودفروختها و کریمی با اون چهره لحهش ندید اکثر مردم طرفتارتون هستن
ایرانی
Iran (Islamic Republic of)
۳۰ آبان ۱۴۰۱ - ۰۵:۵۳
هر بازیکنی که باپول ما مردم به شهرت برسه و بخواد برعلیه مملکت جفتگ بزنه ما پشت او نیستیم .زیرا او یک مزدور است ....
اکبر ساندیسیان
Germany
۳۰ آبان ۱۴۰۱ - ۰۶:۱۳
نظرات این سایت مشکوکن
موسوی
Iran (Islamic Republic of)
۳۰ آبان ۱۴۰۱ - ۰۶:۴۲
خدایا خودت به مارحم کن فقط خودت وتمام
علی
Iran (Islamic Republic of)
۳۰ آبان ۱۴۰۱ - ۰۷:۱۰
مردم مردم پشت سر ولایتن نه پشت شما بی‌ریشه ننگ بر شما خون همین عزیزامون که ریخته شد گردن شما بی صفت هاست افسوس که تا باحال فکر میکردم آدمی مردک
حمزه
Iran (Islamic Republic of)
۳۰ آبان ۱۴۰۱ - ۰۷:۳۰
جناب کریمی و دوستان به اصطلاح سلبریتی
به تعبیر قرآن کریم
فانتظرو ،انی معکم من المنتظرین ،
بمانید ببینیم که حق با شماست یا با مولایمان سید علی
بمانید تا ببینیم چه کسی در یو الحشر رو سیه خواهد بود
به خدای احد و واحد پاسخ خواهید داد .پاسخ خون صدها علی وردی و عجمیان و چراغی و زینال زاده که به ناحق به زیر خاک رفتن
محمد فکور
Iran (Islamic Republic of)
۳۰ آبان ۱۴۰۱ - ۰۷:۴۶
صدای دهل شنیدن از دور خوش است نمی دونم منتقدان کنونی اون زمانی که امام وشهدا علیه بزرگترین اختلاس گر ( رضا قلدر پهلوی) که تمام مایملک مردم رو به اسم خود فرزندانشون زده بودند و و دراختناق کامل اونزمان مردانه ایستادند وبه خدا توکل کردند وجان باختند اون زمان خود و پدرانشان کجا بودند که حالا با استناد به اخبار ساختگی اینتر نشنال وهابی ساخته وپرداخته انگلیس دارند زحمات انها رو به هدر میدهند مکرو مکراله واله خیر ماکرین.
ناصر
| Iran (Islamic Republic of)
۰۱ آذر ۱۴۰۱ - ۲۱:۴۹
اختلاسگران وفاسدان این دوره هم شماییدکه بزودی بایددرپیشگاه خداوندوملت ومردان نیک زمان مانندعلی آقاکریمی جواب پس بدین،،،
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۳۰ آبان ۱۴۰۱ - ۰۷:۵۰
آقای کریمی دلم برایت میسوزد که دشمنان ایران بخاطراینکه عده ای ازجوانان مثل خودم که روزی خیلی دوست داشتیم برای تو تور گذاشتن وصیدتت کردند وواقعا" می بینم که اینگونه بی شرمانه به هم وطنانت آموزش می دهی برای خرابکاری حالم خیلی دگرگون میشود. چقدربدبخت شدیدی که بیگانگان برایت نسخه می پچیند ماکه می دانیم توسواد سیاسی نداری و.بیا توبه کن از درگاه خدا وطلب بخشش کن از مردم نازنین ایران.
زهرا
Iran (Islamic Republic of)
۳۰ آبان ۱۴۰۱ - ۰۸:۱۰
حتااگرفرضا هم کریمی باقری دایی مهدوی کیاوخیلی ازچهره های معروف ومحبوب که پشت مردم وهمدردوهمصدای مردم شدن اغتشاشگروآشوبگرباشن پس اخوندای بیسوادودزدی که ۴۴ساله درلباس روحانیت وبنام اسلام هرغلطی بگی کردن چی اوناچیین که هم ابروی اسلام وایران روازبین بردن هم خودشون مسخره عالم وآدم شدن به اوناچی بایدگفت که هم خودشون وحامیاشون باعث ومسبب اصلی همه این فلاکت وجنایت درایرانن بجای فرافکنی کاش یبارهم که شده جرات وشجاعت داشته باشیدبریدسراغ اون اصل کاریای بیشرفی که حال وروزایران وایرانی روسیاه کردن.. دستتون برای همه روشده دیگه هرچقدرهم به مردم برچسب وتهمت بزنید تف سربالاس
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
۰۱ آذر ۱۴۰۱ - ۱۸:۴۸
تا الان ک حکومت دست اصلاح طلبها بوده بهتره از اونا گله کنی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
۰۲ آذر ۱۴۰۱ - ۰۲:۵۹
خجالت هم خوب چیزیه شما دنبال وطن و گرانی و اینجور چیزا نیستی که با توهین به روحانیت و لباسشان که نماد لباس پیغمبر هست داری توهین میکنید شما دنبال هرزگی هستید آزاد باشید امثال شما فقط باید خدا جوابتون رو بده
المیرا
Iran (Islamic Republic of)
۳۰ آبان ۱۴۰۱ - ۰۸:۲۴
اول علی کریمی رو دوست داشتم اما جدیدن از اون متنفر شدم حس میکنم چهرش هم عوض شده تاریک و شیطانی شده
قشقایی
Iran (Islamic Republic of)
۳۰ آبان ۱۴۰۱ - ۰۸:۲۵
خدایی میگم . کریم باقری و علی دایی و یحیی گلمحمدی و علی کریمی را چرا جریمه می کنید و آنهایی که سرمایه مملکت و ناموس مملکت را بردند را در گوشه چشم خودتون هست را می بخشید و تف به شرفتون
مهدی
Iran (Islamic Republic of)
۳۰ آبان ۱۴۰۱ - ۰۸:۳۱
یک جو عقل توی کلت نیست .
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۳۰ آبان ۱۴۰۱ - ۰۸:۵۵
کریمی نمیتونی دهنت رو ببندی تا کجا میخوای پیش بری که داری دیگران روتحریک میکنی اتفاقا کمال پستی رو میرسونه که تو این موقعیتی که دشمنای ایران و اسلام میخوان ایران و اسلامی نباشه پشت تیم ملی رو خالی کنن لعنت به تو کسایی که مثل تو فکر میکنن
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۳۰ آبان ۱۴۰۱ - ۰۹:۲۵
دنبال چند نفر افتادن را مردم خطاب نکنید آقای کریمی وقتی در استیل آذین پول ملت به تاراج برده میشد شما از این ملت خبر داشتید؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۳۰ آبان ۱۴۰۱ - ۰۹:۳۲
خدایا همه را به راه راست هدایت کن تومساعلی که علمش راندارن نظرندهند تمام ورزشکاران و هنرمندان که دلشون برا ایران میتپه حفظ کن وکسایی که حق مردم راخوردن واختلاس کردند ریشه کن کن وبه داد مردم ایران برس الهی امین
جهانگیر
Iran (Islamic Republic of)
۳۰ آبان ۱۴۰۱ - ۱۰:۰۷
دوستان عزیز به همدیگر بی احترامی نکنید ، نا آرامی های اخیر نه علت تلویزیون و رسانه خارجی دارد نه علی کریمی و دیگران شیوه حکمرانی در کشور ،ایران را به انبار بارونی تبدیل کرده که نیاز به جرقه دارد، همانطور که دیدید ، مقصر مسؤولین نا بخردند ، خداوند آنها را هدایت و به خواست و مقدرات ملت احترام بگذارند ، انشاالله.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
۰۱ آذر ۱۴۰۱ - ۱۸:۵۰
همه مقصرند
علی
Iran (Islamic Republic of)
۳۰ آبان ۱۴۰۱ - ۱۰:۱۳
خدایا شکرت زمینه ای فراهم کردی تا این افراد وطن فروش شناسایی شوند و زیر پرچم استکبار دفن شوند خدایا مرا در راه خودت در راه امام علی و دین شیعه و راه شهدا قرار بده از سوی دیگر تنها کشوری که دین شیعه امام علی (ع )را نگه داشته ایران است شیطان کثیف آمریکا داعش به وجود آوردن بر شیعه تسلط پیدا کند ما فرزند قاسم سلیمانی هستیم ما ایرانی هستیم لر و ترک و کرد همه برادریم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
۰۲ آذر ۱۴۰۱ - ۰۰:۱۵
یادمه تو داستانای تاریخی خوندم وقتی حضرت علی ب شهادت رسیدن خبرش ب شام و بلاد دیگه رسید مردم شام گفتند مگه علی نمازم می خواند ک تو محراب کشته شده چقدر شبیه حرفای شماست مگه علی کریمی وطن پرست هست..؟
یک شعر معروفم هست ک میگه صد سال عبادت ی شب ب باد میره
مراقب تهمت زدناتون باشید ب سادگی انگشت تهمت ب سمت کسی دراز نکنید و بگید وطن فروش
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۳۰ آبان ۱۴۰۱ - ۱۰:۳۷
بی ریشه کسانی هستند که در بین مردم جایگاه ندارند وبه زور سرنیزه میخواهند برای خودشان جایگاه درست کنند ولی متاسفانه نمیشه آقا
محمدباقر
Iran (Islamic Republic of)
۳۰ آبان ۱۴۰۱ - ۱۰:۵۷
حرفشون در میاد ای همه مردم شما را بدون هزینه دوست دارن
طاها
Iran (Islamic Republic of)
۳۰ آبان ۱۴۰۱ - ۱۰:۵۹
سلام. دوستان عزیز شما چرا درگیرین... الان اگه علی کریمی یا هر کسی دیگه که خارج نشسته فراخوان میدن یا نمیدن چه ریطی به ملت داره... ملت الان فریاد زنده باد علی کرینی رو نمیززن بلکه حرفشون گله و ناراحتی از این همه بی عدالتی و مشکلات داخلی است... واقعا گرانیها و مشکلات کمر ایرانیان رو داغون کرده... حالا ما نزدیک به بیست ساله که از درست میشه درست میشه حرف میزنیم. آخه تا کی باید ملت زجر بکشن. این نسل دهه های 50 و 60 و 70 که نابود شدن... باید فکری به حال ملت کرد.
رحیم
Iran (Islamic Republic of)
۳۰ آبان ۱۴۰۱ - ۱۱:۵۵
برادران عزیز این عزیزان اگر بجای رسیدند حاصل زحمات شبانه روزی خودشان میباشد اینها نه دزدی کردند ازمملکت ونه اختلاس کردند بیشرف اونهایی هستند که ازفولاد مبارکه ۹۲هزارمیلیارد دزدیدندوازادنه تو کشور به ریش ماایرانیها میخندند گناه این عزیزان اسطوره اینه که پشت ملت خودشان هستند واین کمترین انتظار ازاینهاست بیشرف خاوریها وخیلی ازمسئولین هستند که یه زمانی باوضو میگفتندبه اتاقم وارد شویدبیشرف اونهاهست که سرمایه این مملکت رادرویرانه های سوریه وعراق یمن دودمیکنند هنوزیه عدده هستند که بعد۴۳سال هنوز درک درستی ازوضیعت اوضاع مملکت ندارند درود برشرف اسطوره ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
۰۱ آذر ۱۴۰۱ - ۱۸:۵۳
بی شرف بی شرفه چه اونی ک اختلاس میکنه چه اونیک به اسم مردم لیدری میکنه و امنیت رو میبره.بعدهم میره کانادا کنار اختلاسگرها
حسن
Iran (Islamic Republic of)
۳۰ آبان ۱۴۰۱ - ۱۲:۰۲
سلام من طرفدار اقایونم. اما یه سوال از اقایون دارم اگر به واسطه شهرتتون که اونم مدیون همین مردم هستین وتیم ملی الان کدوم طرف بودین چرا فکر میکنید میتونید با یک استوری دل عده ای اندک روبدست بیارین که خودتونم میدونید اصل کارشون اشتباهه .واز طرف دیگه دله خیل عظیمی از مردمو بسوزونی که این دور از شرافت ومردانگیه میگین حالا که برا خودمون ثروتی دستوپا کردیم و ونظانم شخصیتی به شما داده از پول بیت المال از تریبون بیت المال استفاده کنید واراجیف بگید شما نماینده مردم نیستین اقایوون شما فقط شهروندی دی خارج از فوتبال .خیلی سرتون میشه برنامه ریزی درست انجام بدین که به این عربا نبازین وموجب تحقیر مردومتون نشین این وظیفه شماس شما وقتی یازده نفرو نمیتونید مدیرت کنید نباد پاتون بیشتراز گلیمتون دراز کنیدشما کارگر وکارمند مردمین نه بیشتر
احمد از مشهد
Iran (Islamic Republic of)
۳۰ آبان ۱۴۰۱ - ۱۲:۱۰
نابودی و انزوا برای بی وطن های وطن فروش است . زنده باد ایران زنده باد تیم ملی و زنده باد مردم غیور و فهیم ایران
مهرسانا
Iran (Islamic Republic of)
۳۰ آبان ۱۴۰۱ - ۱۲:۱۹
میشه دست از سر این مردم بردارید مردمی نباشید تا کی شما انور آب دهن باز کنید هزینه شو مردم بپردازند
سیدرضا
Iran (Islamic Republic of)
۳۰ آبان ۱۴۰۱ - ۱۲:۴۳
هرکی هرچی نداره رونسبت میده به آقای کریمی یاگل محمدی وباقری یکی باباش پول نداره به اینامیپره یکی مستاجر ه بایناگیرمیده چرانمیگید مسولین که بچه هاشون اونوراب هستند وباپول بیت المال زندگی بهم زدند؟ هرکسی شغلی داره قرارنیست هرحقوقی که میگیرندبه شمابدندخیلی ازورزش کارانی که دستشون به دهنشون میرسه به خیریه هاکمک میکنندواقایونی که به ورزشکارها دندون نشون میدیداقای کریمی ودایی وباقری سالهازحمت کشیدندوتوغربت وخارج ازکشوربازی کردن وسرمایه ایی بدست آوردن مگه قراره به پدرشمابدند؟ وآقایونی که باین عزیزان انگ وطن فروشی می‌زنید چوب این نفهمی تونو همین دنیامیخوریدوکسانیکه افاضه فرمودید این عزیزان بیسوادندلطفابفهمیدکه فهمیدن مشکلات اقتصادی ملت، اختلاس، فساد، رانت، وهزارمشگل ریزو درشت کشوراحتیاج به سوادنداره کمی چشم بینامیخوادکه توامثال شمادیده نمیشه سوادشعورنمیاره اقایون
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
۰۱ آذر ۱۴۰۱ - ۱۸:۵۴
راست میگی حواسم نبود علی کریمی ایران زندگی میکنه!
mohammadi
Iran (Islamic Republic of)
۳۰ آبان ۱۴۰۱ - ۱۳:۱۷
نمی‌دونم کار علی کریمی خیانت هست یا نه
ولی اینو می‌دونم خیلی ها تو این مملکت هر روز جنایت میکنند و کسی خیالش نیست
آدم کور هم که باشه می‌فهمه این چهل و اندی سال همیشه یه جای کار لنگیده و حق مردم ضایع شده
علی کریمی و امثالهم گلوشون بغض داره برای این مردم و نمیتونن سرشونو بکنن تو برف
مهدی
Iran (Islamic Republic of)
۳۰ آبان ۱۴۰۱ - ۱۳:۵۶
رفراندوم مشخص میکنه کی با نظام هست کی نیست ،دعوا نداره
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
۳۰ آبان ۱۴۰۱ - ۱۶:۰۱
دقیقا . و مشخصه .
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
۰۱ آذر ۱۴۰۱ - ۱۸:۵۴
هرموقع آمریکا رفراندوم گذاشت ایران هم میذاره
رنجور
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
۳۰ آبان ۱۴۰۱ - ۱۴:۲۰
پهلوان علی کریمی
محمد
Iran (Islamic Republic of)
۳۰ آبان ۱۴۰۱ - ۱۴:۲۵
اون اختلاسگران.اون مدیران فاسد دقیقا چیزی شبیه همین علی کریمیهاست.هردو دارند ضربه به ایران میزنند و جالب اینکه همشون با تزویر و ریا این کارو میکنند
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۳۰ آبان ۱۴۰۱ - ۱۵:۰۱
یحیی گل محمدی اگه راست میگه برای تیم دولتی مربیگری نکنه و۴۰ میلیارد پول دولتی رو نگیره
داودطنوریان
Iran (Islamic Republic of)
۳۰ آبان ۱۴۰۱ - ۱۵:۲۹
بچه های تیم ملی ومربیا ن خوب هستند باید به اینها افتخار کنیم
دوست
Iran (Islamic Republic of)
۳۰ آبان ۱۴۰۱ - ۱۶:۲۶
شرف یعنی طرف حق ایستادن،اقایان وخانمها به نظرشما توی اینروزها حق باحاکمیته یا بامردم
یک هموطن
| Iran (Islamic Republic of)
۰۳ آذر ۱۴۰۱ - ۰۰:۱۱
نه حق با حاکمیتها نه مردم چون هردوشون در حال حاضر خیلی مردم آزاری می کنند. از مردم لااقل انتظار می رفت هوای هموطن شونو داشته باشن نه اینکه هر روز به یه نحوی اذیت کنن
حق همیشه حقه، کار درست همیشه درسته
مردم عین زامبی شدن، هرکی زورش برسه اون یکی اذیت میکنه
واقعا متاسفم برای طرز تفکرشون
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۳۰ آبان ۱۴۰۱ - ۱۷:۴۰
بنده خدا کریم باقری که با طناب پوسیده علی افتاد تو چاه... باقری جان دوستت داریم راهت رو از کریمی جدا کن
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۳۰ آبان ۱۴۰۱ - ۱۷:۴۰
در کشور قطر که اندازه یک استان ایران نیست دیدی چه اتفاقی افتاد اجازه فرود هواپیمای تیم ملی آلمان با آرم همجنس گرایی را نداد اگر در ایران این اتفاق رخ می داد چی می گفتن بیانیه می دادن داد بی داد آبروی ایران رفت ایران خود کشی کرداگه در ایران این گونه قوانین را وضع می کرد الان داخل کشور ایران غوغایی بود که چرا اجازه نداد ید هواپیمایی با آرم و نشان همجنس گرایی بنشیه جلب اینجا بود که اگر در ایران بود این مورد علی کریمی و علی دایی و. مهدی مهدوی کیا و. جواد نکونام بیانیه می زدن. ازحمایت. از. همجنس گرایی و آلمان. که ایران به قوانین بین‌المللی بی احترامی کرده این رفتار ایران باعث محرومیت دائم تیم ملی فوتبال ایران از بازی های بین المللی می شود و. جلب ترین نکته مهم. دخترها در تهران به حمایت از همجنس گرایی تظاهرات می کردند در صورتیکه دختران ایران این را بدانند در همه جای دنیا دختران علیه همجنس گرایی تظاهرات می کنند. دورود بر شرف کشور قطر که چیزهای نشان داده به مردم ایران البته افسوس که یک زمانی قطر جز ایران بود انصافاً منتشر کنید
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۳۰ آبان ۱۴۰۱ - ۱۸:۰۱
کاش این پولهای ملت رو که میدن فوتبالیستها
میدادن فقرا و بیماران پروانه ای
کل مشکل مردم حل میشد
کلی جوون ازدواج میکردن
این فوتبالیستها با این کارهای خجالت اورشون
الانم جریمه این فوتبالیستها چیزی از ثروت و کاخشون کم نمیکنه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۳۰ آبان ۱۴۰۱ - ۱۸:۲۳
اینکه میگین اگه پشت مردم بودند فرار نمی‌کردند
اگه حرفی از دهنمون در بیاد که فورا بازداشت میکنین
خارج از کشور باشیم که خب راحت حرف درست رو میزنیم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
۰۱ آذر ۱۴۰۱ - ۱۸:۵۶
وقتی حاضر نیستی ایران باشی ک یه وقت ناخنت هم تو درگیری‌ها نشکنه اسمش پشت مردم بودن نیست
حاجی محمد راد
Germany
۳۰ آبان ۱۴۰۱ - ۱۹:۲۶
منظورش از مردم انشالله مردم قزوین نباشه، خوب علی کریمی است دیگر، قصد داشت سپید رود رشت رو با دانش و تجربه و سرمایه های مختلف مالی خودش به لیگ برتر فوتبال ایران بیاره، بردش دسته سوم و آخرشم گفت من بیشتر از این دیگه کاری نمی‌توانم براي اين تيم بکنم
احمدرضا
Iran (Islamic Republic of)
۳۰ آبان ۱۴۰۱ - ۱۹:۲۹
اینها اول باید مردم را معنی کنند بعداً اعلام نظر کنند. معلوم کنند ایا منظورشان از مردم همان اقلیت چند ده یا چند صد نفری هستند که اموال کشور، شهر و مردم را آتش میزنند و نابود میکنند و اخیراً با تیر اندازی نیروهای امنیتی را شهید و مجروح میکنند یا ده ها میلیون نفر دیگر که از ترس آسیب دیدن از این جماعت وحشی و قاتل از خانه بیرون نمی آیند آنها که دستورات شبکه سیا اینترنشنال را اجرا میکنند مردمند یا آن کسانی که در تشییع جنازه شهدای نیروهای امنیتی در اصفهان شرکت کردند
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۳۰ آبان ۱۴۰۱ - ۲۰:۳۶
دم تیم ملی گرم که حاضر نشدند سرود ج ا رو بخونن..با تماشگرمیلیاردی....پیش بینی میشد که در زمین بازی، جلوی چشم میلیونها نفر،...،ونه حاضر شدن بعداز دوگل به انگلیس زدن شادی کنن.....
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
۰۱ آذر ۱۴۰۱ - ۱۸:۵۸
وقتی به مادر شهید قول دادن سرود رو بخونن و نخوندن ینی رو قولهاشون نمیشه حساب کرد توهم زیاد خوشحال نباش
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۳۰ آبان ۱۴۰۱ - ۲۰:۴۱
حضرات آقایان علی آقا دایی وکریمی وباقری وگلمحمدی
خداپشت وپناهتون
چشم حسودای احمق وبی ریشه کورباد
محسن
| Iran (Islamic Republic of)
۳۰ آبان ۱۴۰۱ - ۲۱:۱۴
بی ریشه تویی که هنوز دوست و دشمن این ملت را نمی شناسی کو بصیرت!!!!!
روشن دل
Iran (Islamic Republic of)
۳۰ آبان ۱۴۰۱ - ۲۰:۵۱
من خودم شاهد بودم علی کریمی چقدر وسایل واسه پیشگیری کرونا خرج مردم کرد ۱درصد این مفت خورها دولتی نکردن بازتر به این موضوعات نگاه کنیم چقدر ما باید خاموش زندگی کنیم تاکی باید سرمون فقط تو لاک خودمون باشه بخدا بدجور فشار تحمل میکنیم واقع طلب باشیم ببینیم درورما چندهزار گرسنه هستن گناه اونا چیه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
۰۱ آذر ۱۴۰۱ - ۱۸:۵۹
و بسیجی هایی ک مث پزشکها،رفتگرها و..خط مقدم کرونا شدن
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۳۰ آبان ۱۴۰۱ - ۲۲:۲۵
من فقط همینو میدونم که بعضی ازهنرمندان ورزشکاران و مسئولین ما لیاقت ملت ایران و زندگی درکشورعزیزمون ایران را ندارند.
محمد
Iran (Islamic Republic of)
۳۰ آبان ۱۴۰۱ - ۲۲:۲۹
خیلی زشت ادم تو یه خونه بزرگ بشه رشد کنه به جایی برسه بعد لگد بزنه اون خراب کنه این کارا کار الاغها است
تفکر
Iran (Islamic Republic of)
۳۰ آبان ۱۴۰۱ - ۲۲:۵۴
بابا یکی بره این بنده خدا علی کریمی رو نجات بده اون الان اسیر یه شبکه مافیایی و صهیونیستی هست و موبایل و امکانات فضای مجازی این بدبخت دست اونهاست و به اسم این بدبخت دارن کلی مطلب پست میکنم درحالی که اون اسیره و چاره ای جز اطاعت از اونها نداره
توهم
| Iran (Islamic Republic of)
۰۱ آذر ۱۴۰۱ - ۰۳:۱۰
همه رودرک می کنم ولی بیشعوری شماپایگاه خبری وقایع روز رونه. ده تاپیام ازبیسوادهای طرفدارت میذاری بعدواسه خالی نبودن عریضه یه پیام ازموافقان علی کریمی میذاری. خرخودتی. بااین چیزاجلوی سیل رونمیشه گرفت. اگه آزادی توگفتارت ورفتارت نیست بروهندوانه بفروش و شغل مقدس خبرنگاری رو لکه دارنکن. علی کریمی توقلب میلیون هاایرانی جای داره وبانجاست سگی ارزشش پایین نمیاد. البته مقایسه شماباسگ جفاست به سگ. شماازخوک کثیف ترید. روژ یزیدوچنگیزو...... سفیدکردید...
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
۰۱ آذر ۱۴۰۱ - ۱۹:۰۲
پس اگ میتونه اول خودشو آزاد کنه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۳۰ آبان ۱۴۰۱ - ۲۳:۴۲
توجه کردید هرکی به علی کریمی فحش داده وناسزا نوشته چقدر غلط املای داره. چون هیچی بارشون نیست درکی ندارند جیره خوار. هستند علی کریمی بازحمات خودش معروف شده نه با پول دولت. دولت ارثیه پدری خرج فوتبالیست ها نکرده که چنان سنگش به سینه میزنید میزنید. علی کریمی درقلب کسانی که دوستش دارند جای داره. درود به علی کریمی
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۱ آذر ۱۴۰۱ - ۰۱:۲۴
یه مشتی که یه عمر مفت خوری و رانت گرفتن مخالف برابری و عدالت بر حسب قانون هستند تا کی میخواهند آویزان شهدا باشن آنها شهدای کل مملکت هستند و برای تمام مردم قابل احترام پس یه مشت آدم که جواب منطقی برای اعتراضات به حق اکثریت مطلق مردم را ندارند هیچ حقی هم ندارند پشت شهدا سنگر بگیرند
بهروز تی تی
| Iran (Islamic Republic of)
۰۲ آذر ۱۴۰۱ - ۱۱:۵۱
درود به شرفت
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۱ آذر ۱۴۰۱ - ۰۱:۲۸
خدایا سنگم رو سر یکسری بباری بازم کمه !اصلا چجوری باید ظلم و ببین؟!آقا اصلا کل دنیا بدن فقط شماها خوبین !همه دروغگو هستن الا صدا و سیما!خوبه؟!برای خودم متاسفم که بایستی جاهل و متعصب هم وطن هستم ،ایران اگر به جایی نرسیده از صدقه سر امثال شماهاست ،
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۱ آذر ۱۴۰۱ - ۰۱:۳۵
قابل توجه کسایی که هی میگن علی کریمی میلیاردر !اگر داره دارندگی برازندگی !اون کسی بوده برای آینده اش تلاش کرده اگر هرچقدرم گرفته نوش جانش !بازم یک دوندگی و زحمتی کشید میلیاردر باشه یا کاخ نشین باشه ولی مسئولین ما از مفت خوری دارن میلیاردر میشن تویی که هنوز اینارو نفهمیدی نیا اینجا برای ما دم از سواد و شعور !پاچه خواری
سیاوش
Iran (Islamic Republic of)
۰۱ آذر ۱۴۰۱ - ۰۱:۴۷
ایده خوبیه با جریمه سنگین هنرمندان و ورزشکاران و مربیان و.....میشه جای خالی بودجه را پر کرد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
۰۱ آذر ۱۴۰۱ - ۰۹:۵۵
بله پول مفت را به بعضی ها نباید داد....
رها
Iran (Islamic Republic of)
۰۱ آذر ۱۴۰۱ - ۱۰:۰۳
امیدوارم خدا به مالتون و عمرتون برکت بده ببخشید که باید تاوان بدید حال دلم خیلی بده (خدا خدایی کن)
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۱ آذر ۱۴۰۱ - ۱۳:۱۲
لطفا اونایی که از طرف مردم نظر میدن دهنهای گشاد خود را ببندن ما جوانهای این مملکت عاشق علی کریمی هستیم
مسعود
Iran (Islamic Republic of)
۰۱ آذر ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۰
خیلی از کشورها در جام جهانی بازی میکنند مشکلات هست ولی همگی با افتخوار در کنار پرچم کشورشان سرود ملی را با افتخوار میخوانند این آقای کریمی آن زمانی آمد برای ریاست فدارسیون فوتبال ایران ثبت نام کرد و رای نیاورد اگر الان شده بود رئیس فدارسیون آیا باز هم میامد از این حرفها میزد ؟؟؟فکر نکنم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۱ آذر ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۸
شرافت قابل خرید فروش نیست بهیچوجه با مادیات نمیشه قیاس کرد درود بر بیدار دلان یادشان در قلب تاریخ مانگار لیکن متعلقات دنیوی زایل شدنیست
Davood
Iran (Islamic Republic of)
۰۱ آذر ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۳
زنده باد سلطان علی کریمی . اول خدا بعد علی کریمی و دیگر هیچ
م
Iran (Islamic Republic of)
۰۱ آذر ۱۴۰۱ - ۱۵:۳۲
سلام،دقت کردین اونایی که این مدت مخالف و معترض و از نظر اینا اغتشاشگر بودن(دست کم دور و بر من)اکثرا ادمهای با سواد و استاد دانشگاه و هنرمند و ،،بودن نه ی مشت بی سواد؟؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
۰۱ آذر ۱۴۰۱ - ۱۹:۰۶
بهتره دور و وریات رو عوض کنی
حقیقت
| Iran (Islamic Republic of)
۰۱ آذر ۱۴۰۱ - ۲۳:۲۶
خر هم میتونه کلی کتاب حمل کنه
بهروز تی تی
| Iran (Islamic Republic of)
۰۲ آذر ۱۴۰۱ - ۱۱:۵۰
دمت گرم
مهتاب
Iran (Islamic Republic of)
۰۱ آذر ۱۴۰۱ - ۱۵:۳۷
درود به هر کسی که پشت مردم مظلوم ایرانه،این مردمی که این همه پای این کشور موندن ولی اگ حقشون و بخان میشن مغتشش
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۱ آذر ۱۴۰۱ - ۱۵:۴۶
خاک بر سر هر فوتبالیست بی غیرت از حق مردم دارن میخورن بعد ب پرچم و سرودشون بی احترامی میکنن چوب خدا بی صداست شاید ده درصد مردم طرفداره این رفتارهای زشت باشند بقیه جانشون رو فدای میهن میکنم مرگ بر اغتشاشگر مرگ بر منافق جانم فدای میهن تو همه ی کشورها بی عدالتی هست اینجوری باید بازیکن تیم ملی باید ب خودش جرات بده بی احترامی کنه
علی
Iran (Islamic Republic of)
۰۱ آذر ۱۴۰۱ - ۱۶:۴۱
خدا به فریاد همسرش برسه چطوری با این مردک داره زندگی میکنه بدبخت رو از کشورش آواره کرد هنوز هم نمیدونه چه گندی زده به زندگی خانواده اش
خدا یا شکر توی این فتنه دست منافقین یکی یکی داره رو میشه
ناصر
Iran (Islamic Republic of)
۰۱ آذر ۱۴۰۱ - ۱۷:۰۳
علی آقای کریمی وطن پرست دوست داریم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۱ آذر ۱۴۰۱ - ۱۸:۴۸
وقتی به من معلم با مدرک دکترا دوزار حقوق میدن که تا بیستم نمیکشه به امثال کریمی وگل محمدی میلیاردها پول میدن باید جفتک بندازه بزن زیر همه چیز آخه بی چاره تو که تو دوره فوتبالیت یا اخراج بودی یا محروم بودی تو میخوای کشور اداره کنی چه بشه کشوری که تو اداره کنی برو وطن فروش تو همون امارات بمون که دو دقیقه یکبار میگه جزایر سه گانه مال ماست ولی مواظب باش هر ایرانی یک توف بندازه امارات آب میبره اول بیا برو وسعت عظمت ایران ببین بعد اراجیف بزار تو اینستا
ناصر
Iran (Islamic Republic of)
۰۱ آذر ۱۴۰۱ - ۲۱:۵۵
درودوسلام برمردان خداپسندونیک زمان همچون علی کریمی
وکورباشدچشم دشمنانش
س
Iran (Islamic Republic of)
۰۱ آذر ۱۴۰۱ - ۲۲:۱۸
متاسفانه مردم یک کشوری هستیم بین به چه حالی افتادیم که بجون همدیگه افتادیم باین روش نه مشکلات حل مشود نه کشور پیشرفت می‌کند چرا که کشور به جنگل داخلی سو می گیرد هوشیار باشیم به کجا رسیدیم تیم ملی درعرصه جهانی سرود ملی را نخوانیم ای هم وطنان عزیز من هر مشکل داریم مربوط به کشور مردم کشورمون هست نذارید اختلافات ما به فراتر از مرز ایران هستیم آرزوی ایرانی آباد
Fgh
Iran (Islamic Republic of)
۰۲ آذر ۱۴۰۱ - ۰۰:۱۰
همینکه هدف شما و منافقین و اینترنشنال و من و تو و کومله و اسراییل و امریکا و تجزیه طلب ها یکی است معلومه حقید......واقعا دشمنان خدا دارند برایتان سوت و هورا میکشند آقایان فوتبالیستی که شغل اصلیتان تجارت و به جیب زدن سرمایه ی جمهوری اسلامی است
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۲ آذر ۱۴۰۱ - ۰۰:۴۵
کسی که یک خائن وازیک وطن فروش حمایت بکنه خودش هم مثل
او خائن است او موقعیت داشته تونسته از کشور خارج بشود ولی این
افراد موقعیتش را ندارند والا اینها نیز می‌رفتند علی کریمی یک خائن
است ودیگر از چشم ملت افتاده خودش نیز می‌داند که چه گوهی خورده افتاده تو طور امنیتی اسرائیل دیگر راه برگشتی ندارد باید تا
روزی که اونها لازمش دارند براشون کار بکنه بعد هم حذفش می‌کنند
این پست‌هایی هم که می‌گذارند خود کریمی نیست پیجش در اختیار
موساد است یک لحظه هوسرانی یک عمر پشیمانی دارد حالا موساد
از قول کریمی می‌خواهد کریم باقری گل‌محمدی ودیگران را نیز مثل
کریمی گول زده و مثل او به طور بیندازد
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۲ آذر ۱۴۰۱ - ۰۰:۵۷
عزیزان من توجه بفرمایید این پست‌هایی که از طرف کریمی در فضای
مجازی پخش می‌شود کار خود اونیست کریمی یک اشتباه بزرگی مرتکب شده و از کشور خارج شده ولی گول موساد اسرائیل را خورده
و به طور امنیتی گرفتار شده راه برگشتی هم ندارد کارشان که تمام
شد حذفش می کنند واونو هم میندازند گردن جمهوری اسلامی
د رست است که کریمی کارش درست نبود ولی اینقدر هم بی معرفت
نیست که بر علیه کشور ش اینگونه موضع بگیرد
اگر هواسمان جمع نباشد و حدت نداشته باشیم مغلوب اسرائیل
می شویم نباید کشور خود را بادست خود تخریب کنیم نباید با
دشمن همراهی کنیم مشکلات داخلی خود را باید خودمان حل کنیم
نباید به بیگانه گان اجازه دخالت بدهیم
جانم فدای ایران
عاشق ایران
Iran (Islamic Republic of)
۰۲ آذر ۱۴۰۱ - ۰۱:۵۸
تو یه آدم بدرد نخور هستی یک مهره سوخته که هیچوقت یه ایرانی با ریشه پشتت در نمیاد
مواظب باش بارون میاد خفه نشی با اون دهنت
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۲ آذر ۱۴۰۱ - ۰۷:۲۶
فقط بقیه رو الکی شیر کن بفرست جلو، همه رو به فنا بده
علی
Iran (Islamic Republic of)
۰۲ آذر ۱۴۰۱ - ۰۸:۰۵
مگه اون بچه هایی که توحرم شاهچراغ پرپرشدن اختلاس کرده بودن،نمی دونم چرابعضی هانمی فهمن،اغتشاش به نفع دشمنان این ملته،مردم دارن ضربه بدی می خورن.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۲ آذر ۱۴۰۱ - ۰۸:۲۷
آخه بدبخت...همین حکومت چه خوب یا بد ،،،تو رو به اینجا رسونده......

تگه مردم اعتراضی دارن یه حرفی.....


تو دیگه چرا؟ نمک خوردی و نمکدون شکوندی؟

واقعا که؟؟؟؟؟؟ از پول یا مفتی که همین حکومت با بیت المال بهت داد داد،گنده شدی و الان داری شاخ و شونه میکشی.....


همین برا بی ارزش بودنت کافیه....که نمک همین حکومت رو خوردی و الان لگد میزنی.....


هر چند مثل تو کم نداریم...ولی تو دیگه نمونه بارزشی.....
ایران
Iran (Islamic Republic of)
۰۲ آذر ۱۴۰۱ - ۰۹:۱۹
نمک خوردند و نمک دان شکستند . زمستان تمام می شود رو سیاهی به ذغال می ماند . دو روز دنیا هم تمام می شه . جواب آرتین ها و ..... را اگر در این دنیا با کمک اینترنشنال سعودی و اسرائیل و منافقین وطن فروش ندهید از دادگاه عدل الهی نمی تواند فرار کنید . شاید هنوز هم دیر نشده باشد به خود بیایید . حر را سرمشق خود قرار دهید .
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۲ آذر ۱۴۰۱ - ۱۱:۲۸
فقط حواستون باشه بین انتخاب حق و باطل اشتباه نکنین چون بی شک تاوان سنگینی براتون داره. دست از کوبیدن همدیگه بردارین. بجای توهین و انگ چسبوندن یه فکری بکنین که چطوری می شه از این بحران بیرون اومد، آتیشو خاموش کرد و از پرپر شدن جوونا جلوگیری کرد. حداقل یه نظری، پیشنهادی بدین شاید به درد مسئولینم بخوره. هر کی یه کمی عقلشو به کار بندازه خودش می فهمه حق با کیه و ناحق کیه. با توهین کردن و کوبیدن کسی مشکل حل نمی شه. هر کسی در هر راهی قدم بذاره حتما هدف داره و فکر عاقبتشم کرده.
س
Iran (Islamic Republic of)
۰۲ آذر ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۵
علی کریمی مرد بزرگی هستی
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۲ آذر ۱۴۰۱ - ۱۷:۵۶
فوتبالیستها بدون اینکه بدونن ابزار دست انگلیسا شدن تا کسر تجزیه شود.
علی
Iran (Islamic Republic of)
۰۹ آذر ۱۴۰۱ - ۱۳:۵۳
آتش بیار معرکه هستند وبه ریش ملت میخندند
ساده لوح نباشیم
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر: