قانون جدید فیفا به داد تیم ملی ایران رسید | وقایع روز
کد خبر: ۴۰۰۲۸
تاریخ انتشار: دوشنبه ۳۰ آبان ۱۴۰۱ - 21 November 2022
جام جهانی ۲۰۲۲ یک تفاوت عمده با جام جهانی قبلی خواهد داشت.

قانون جدید فیفا به داد تیم ملی ایران رسید

وقایع روز ـ سرویس ورزشی؛

بر اساس قانون فیفا همه بازیکنان ذخیره می‌توانند روی نیمکت بنشینند. به واقع تیم‌ها ۱۵ بازیکن ذخیره خواهند داشت که از این تعداد می‌توانند در سه نوبت تعویض به ۵ بازیکن بازی دهند. یعنی یک سوم بازیکنان ذخیره نشین.

همه تیم‌ها به جزء ایران با ۲۶ بازیکن به دوحه آمده اند و ۱۵ بازیکن ذخیره می‌توانند روی نیمکت تیم بنشینند. از آنجایی که تعداد بازیکنان تیم‌ها از ۲۳ بازیکن به ۲۶ بازیکن افزایش پیدا کرده است، پیش بینی می‌شد سه بازیکن مازاد به روی سکو بروند اما این قانون در دوحه اجرایی نمی‌شود و همه بازیکنان ذخیره روی نیمکت می‌نشینند.

نیمکت ذخیره تیم ملی فوتبال ایران

از آنجایی که تیم ملی با ۲۵ بازیکن به دوحه رفته است تیم ملی در بازی با انگلیس ۱۴ بازیکن روی نیمکت خواهد داشت.

نظرات کاربران
مصطفی باقریان
Iran (Islamic Republic of)
۳۰ آبان ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۶
این همه بازیکنان خوب چرا یکی کمتر بردی اصلا نمی‌فهمم این کار کی‌روش ومسعولان فوتبال و
ناشناس
| Netherlands
۰۱ آذر ۱۴۰۱ - ۲۰:۳۹
کمترین ضررش براے نبردن نفر بیست و ششم کسب تجربہ بزرگترین تورنومنت ورزشے دنیا و ضرر حدود نہ میلیاردے بہ تیمے کہ بازیکن بیست ششم از تیمش انتخاب میشد...
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
۰۳ آذر ۱۴۰۱ - ۰۱:۱۰
انشاالله پیروزی تو دو تا بازیه آینده
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
۰۳ آذر ۱۴۰۱ - ۰۱:۱۱
اسکولا چرا سرود تیم ملی رو نمیخونن همه از این مملکت به جایی رسیدن به نظر من همشون به درد نخورن تیم رو باید عوض کرد
amir&m
| Iran (Islamic Republic of)
۰۳ آذر ۱۴۰۱ - ۰۶:۱۵
ما باید پشت کشورمان باشیم و به بازیکنان تیم ملی ایران روحیه بدیم تا این بازی رو ببرن شماهای که پشت تیم ملی. نیستین آخه چطور انتظار دارید ببرن بازی رو به امید خدا که ای بازی رو می بریم
خدایا به امید خودت نه بنده های بی خودت
خدایا شکرت
خسرو
| Iran (Islamic Republic of)
۰۳ آذر ۱۴۰۱ - ۲۲:۰۸
اگەبیرانوند بود،نتیجە بهتری می گرفتیم،چرا بە امیری بازی ندادن؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۳۰ آبان ۱۴۰۱ - ۱۵:۱۲
باخت تیم ایران در مقابل اینگلیس حتمی هست ۴ هیچ به نفع اینگلیس
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
۳۰ آبان ۱۴۰۱ - ۱۸:۵۴
شش بردو
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
۰۱ آذر ۱۴۰۱ - ۱۷:۳۲
اخه واقعا چرا پشت کشورمون نیستید
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
۰۲ آذر ۱۴۰۱ - ۲۳:۱۳
پس از پیش هم اهنگ شده با بازی کنان که پیش از بازی خبر باخت را میدهید
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۳۰ آبان ۱۴۰۱ - ۱۵:۴۳
پیام بازرگانی جام جهانی
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۳۰ آبان ۱۴۰۱ - ۱۶:۲۱
انشالله هرچی خیره همون بشه البته خیری ک ب مردم برسه ن ب مسوولین جمهوری اسلامی
یاسر
| Iran (Islamic Republic of)
۰۳ آذر ۱۴۰۱ - ۰۰:۳۸
ازکدوم مردم میگید؟؟؟همین چندصدنفری که اومدن اغتشاش کردن یا چند ده میلیونی که تو تشیع جنازه سردار بودن؟؟؟یا سه میلیونی که تو جشن غدیر کف تهران بودن؟یا چهارده میلیونی که توی روز سیزده آبان بودن؟؟از کدوم مردم دقیقا میگی؟؟؟؟!!!!
A
| Iran (Islamic Republic of)
۰۳ آذر ۱۴۰۱ - ۰۱:۳۱
اون میلیون نفرهای که میگید کسی با اسلحه بالا سرشون نبود،،، حالا شما اسلحه رو کنار بزارید ببینید چند ده میلیون میان بیرون،،، شما با اسلحه مردم رو به سمت اغتشاش بردید،،،
ی ایرانی
| Iran (Islamic Republic of)
۰۳ آذر ۱۴۰۱ - ۰۱:۳۸
خطاب ب یاسر خان زیاد حرص نخور برادر هرچیزی پایانی داره درسته به منفعتت نیست و خوب واقعیته ...در جواب کسانی ک می‌کند چرا سرود و نخوندن و خون شهدا دامنشون گرفت باید بگم....خون شهدا چرا پس دامن این اختلاسگرارو نمیگیره چرا ب داد جوان های مردم ک نمیتونن ازدواج کنن نمی‌رسه چرا اهه پدری ک شرمنده زن و بچش میشه ...واقعا جهالت انسان پایان ندارد و در آخر سرنوشت هر قومی را خود آن قوم رقم میزند پس خودمون رقم زدیم که این شده وضعمون.....
دوست
Iran (Islamic Republic of)
۳۰ آبان ۱۴۰۱ - ۱۶:۴۸
به امید پیروزی
آرمان
| Iran (Islamic Republic of)
۰۲ آذر ۱۴۰۱ - ۰۷:۳۷
اشتباهی منفی دادم .
به امید پیروزی ایران اسلامی عزیز .


شما صادقانه تلاش بکنید و زحمت بکشید اگر هم پیروز نشدید اشکالی نداره ، زحمات شما از نظر ملت ایران ، یعنی بُرد و پیروزی .

عشق است ایران عزیزم را
ناشناس
| Netherlands
۰۲ آذر ۱۴۰۱ - ۱۸:۴۷
امید بیخود نداشته باش از ولز شک نکن حداقل ۳ گل خوشگل میخورن بچه‌ای گوش به فرمان تاج و کی‌روش همیشه مدعی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
۰۳ آذر ۱۴۰۱ - ۲۲:۱۰
درود
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۳۰ آبان ۱۴۰۱ - ۲۰:۱۵
بازی بعدی هم ۳ هیچ میخوره ایران
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
۰۲ آذر ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۳
ادم وطن پرست می شه
ح
| Iran (Islamic Republic of)
۰۲ آذر ۱۴۰۱ - ۲۲:۳۹
احمق دیدم سالهای قبل تا فینال میرفتیم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
۰۲ آذر ۱۴۰۱ - ۲۳:۱۶
پس شما از اصل قضیه خبر دارید وهم اهنگ شده که ببازند با چند تا از بازی کنان قرار گذاشتن تا کم کاری کنند وببازند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
۰۳ آذر ۱۴۰۱ - ۰۸:۳۵
سلام فوتبال خوبی بود ما دروازبان خوب نداشتیم بهترین دروازبان ما بیرانوند بود که نشد بازی کنه
دو ترکیب هم خوب نبود
چهار تا گل مفت خوردیم از دولتی سید حسین حسینی دروازبان استقلال
رضا
Iran (Islamic Republic of)
۳۰ آبان ۱۴۰۱ - ۲۰:۱۹
باامثال روزبه چشمی وسیدحسین حسینی ومجیدحسینی بجائی نمیرسیم
امیررضا
| Iran (Islamic Republic of)
۰۱ آذر ۱۴۰۱ - ۰۰:۳۰
درست میگی ناموصن این کیسه هاتوجام جهانی اخ چیکاردارن باعث باخت ایران مقابل انگلیس این کیسه هاهست
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
۰۱ آذر ۱۴۰۱ - ۱۱:۱۷
فکرمیکنین اگه بیرانوندتوی دروازه بود بازی رومیبردیم همه لنگیامیخواستن حسینی گل بخوره تامقصرباختوبندازن کردن اونا
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
۰۱ آذر ۱۴۰۱ - ۱۱:۵۸
پس با تو میرسیم به جایی لنگی
بهرنگ
| Iran (Islamic Republic of)
۰۲ آذر ۱۴۰۱ - ۰۵:۳۷
این کیسه ها به ۶ تایی شدن عادت دارن ای کاش یا نمیبردنشون یا فقط تیمشون رو کامل میبردن آبروی تیم ملی رو هم بردن یعنی هرجا میرن باید ۶ تا رو بخورن. تا ۶ تایی نشن که فایده نداره زیر ۶ تا انگار یه چیزی کمه براشون
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
۰۳ آذر ۱۴۰۱ - ۱۰:۴۱
دقیقا نمیدونم والا همیشه میگن جدمون به دادمون میرسه کجا رسید
علی
| Iran (Islamic Republic of)
۰۳ آذر ۱۴۰۱ - ۱۴:۰۵
دقیقا با ترکیب انگلیس نتیجه ای حاصل نمیشه امیدوارم کیروش درس حسابی گرفته باشه و دوباره مایه آبروریزی ایران نباشه
علیرضا
| Netherlands
۰۳ آذر ۱۴۰۱ - ۱۹:۱۶
لطفا دوستان در نوشته هایتان از شعورتان هم استفاده کنید تیم ملی را قرمز وابی نکنید دروازه بان اگر فوروارد وظیفه دفاعیش را درست انجام ندهد چکاری از دستش برمیاد.کل تیم وا داده بودند به حسینی چه مربوطه یه کم فهم فوتبالی داشته باشید از این چرندیات نمینوشتید
ابی
| Iran (Islamic Republic of)
۰۴ آذر ۱۴۰۱ - ۰۷:۳۶
لنگی ها زمان همه چی رو ثابت میکنه
مصطفایی
Iran (Islamic Republic of)
۳۰ آبان ۱۴۰۱ - ۲۱:۵۱
سلام
واقعا چرا از وحید امیری هیچگونه استفاده ای نبرد
Hoseen
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
۳۰ آبان ۱۴۰۱ - ۲۳:۰۰
سلام عزیزان باید بگم الان نباید به تیم ملی حمله کنیم وتمام تقصیر ها راگردن بازیکنان تیم ملی انداخت بلکه این بازیکنان اگربا همان مربی قبلی دراین بازی‌ها شرکت می‌کردند مطمعا این نتیجه رقم نمی‌خورد وحتما سربلند ازبازی خارج می‌شدند وما اگر اعتراضی هم بايد بکنيم به ان دسته افراد که یک ماه مانده به جام جهانی مربی عوض
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
۰۱ آذر ۱۴۰۱ - ۱۷:۲۹
سایبری
F
Iran (Islamic Republic of)
۳۰ آبان ۱۴۰۱ - ۲۳:۲۶
شما که سرود ملی قبول ندارید ونمیخونید چرا تو تیم ملی رفتید؟؟پول ملی رو میگیرید خوب وشیرینه ولی سرودش ملی بد !!! چقدر بی شرفید !! ما تنها مردمی تو‌دنیا هستیم که پرچم کشورمون رو آتیش میزنیم و سرود ملی رو نمیخونیم ولی کشورهای دیگ حتی با وجود اعتراضات این غلط های اضافی رو نمیکنن مسولین کشور به داد ابرو‌مملکت باشید دوتا بازی دیگ دارن بازیشون تمون شد همه شون رو از تیم ملی بندازید بیرون تا ببینیم چطوری میخوان تو دنیا دیده بشن این نمک نشناسا
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
۰۱ آذر ۱۴۰۱ - ۲۲:۱۲
حالا اگه اون سرود ملی رو میخوندن واقعن برندمیشدن نه به اینا نیست
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
۰۱ آذر ۱۴۰۱ - ۲۲:۳۸
سرود ملی ما ای ایران است رفیق
محمد علی
| Iran (Islamic Republic of)
۰۱ آذر ۱۴۰۱ - ۲۲:۴۷
اوه چه حرفا
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
۰۱ آذر ۱۴۰۱ - ۲۲:۵۹
احسنت به شما، متاسفانه مسئولین هم از این بیت المال خوردن و چشم و گوششون بسته شده ولی هم ورزشکاران و هم مسئولین بدونن اینها بیت المالی هست که از قدیم تا الان مُرده و زنده حق تک تک ایرانی بود که به جیب شما ریخته شد و بدونید در آخرت جواب تک تک ملت ایران رو باید بدید قیامت سختی در انتظارتونه و خداوند بهتون مهلت داده و امتحانتون میکنه تا دیرتر نشده از خدا بترسید و راه درست رو انتخاب کنید والسلام
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
۰۱ آذر ۱۴۰۱ - ۲۳:۰۶
عالی فرمودید،درودبرشرفت
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
۰۲ آذر ۱۴۰۱ - ۰۰:۰۷
عالی بود
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
۰۲ آذر ۱۴۰۱ - ۰۰:۱۰
چون سورد ملی را نخواندن خدا این بلا را سرشون آورد
شاه غلام
| Iran (Islamic Republic of)
۰۲ آذر ۱۴۰۱ - ۰۰:۴۶
کدوم مسئولین مد نظرتون هستش؟؟؟
نکنه همونهایی رو میگی مشغول اختلاص و رانت خواری هستن
اگه منظورت اونها هستن که مشغول پر کردن جیبشون هستن نه ایران و نهم مردم ایران به هیچ جاشون نیست
خواب یا بیدار عمو یادگار
آرمان
| Iran (Islamic Republic of)
۰۲ آذر ۱۴۰۱ - ۰۷:۴۰
احسنت، گل گفتی .

اینا مفت خورهای بی خاصیت هستند .
زندگی لاکچری همشون از صدقه سر همین نظام است
پول‌های میلیاردی می گیرند آخرشم جفتک میندازند...
حقی
| Iran (Islamic Republic of)
۰۲ آذر ۱۴۰۱ - ۰۸:۰۳
درود برشرف تو ایرانی احسنت
محمد
| Iran (Islamic Republic of)
۰۲ آذر ۱۴۰۱ - ۰۸:۳۴
اول اینکه...باشه ارزشی نداره دوم همه رو بندازه بیرون اونوفت عمه ی تو بیاد بازی کنه سوم در وصف جماقت تو همین کافیه که به دنبال ابرو از مسئولین بی آبرو هستی
مهسا
| United States of America
۰۲ آذر ۱۴۰۱ - ۰۹:۰۲
بله بله درست میفرمایند این برادر
چهار تا مومن انقلابی دعوت کنن.امثال برادر ترابی و برادر امیری
سارا
| Iran (Islamic Republic of)
۰۲ آذر ۱۴۰۱ - ۱۴:۲۹
ای ایران ای مرز پر گهر ای خاکت سرچشمه هنر
دور از تو اندیشه بدان پاینده مانی تو جاودان
مرجان
| Iran (Islamic Republic of)
۰۲ آذر ۱۴۰۱ - ۱۵:۳۶
اوج بیشعوری اشون رو رسوندن که از باخت کشورشون خوشحال و از برد استعمارگر پیر خوشحالن و شادی میکنن ... بازیکنها هم که با نخوندن سرود ملی فهم خودشون رو رسوندن .. نمی‌دونم چرا این مردم نمی‌فهمن که ما برای انگلیس ذره ای ارزش نداریم و اونا ایران رو به خاطر منابعش می‌خوان نه مردمش . آدم عاقل از یه سوراخ چندبار باید گزیده بشه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
۰۲ آذر ۱۴۰۱ - ۱۶:۴۷
وقتی جامعه و مردم را به خودی و غیر خودی تقسیم کنندنتبجه از هم گسستگی جامعه است.مردم تیم ملی را از ملت نمی‌دانند فهم این خیلی ساده است.
چیزی بنام ملی نداریم به اسم مانده اونم بانک ملی است ولی در اصل دولتی است.
امید
| Iran (Islamic Republic of)
۰۲ آذر ۱۴۰۱ - ۱۷:۵۶
درود بر شما....با امثال آدم های معلوم الحالی مثل حاج صفی و سردار آزمون نمیشه کاری کرد....تیم ملی را باید از وجود امثال اینها پاک کرد.....
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
۰۲ آذر ۱۴۰۱ - ۱۸:۰۹
بیشرف تو وجدو ابادته فهمیدی؟؟؟؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
۰۲ آذر ۱۴۰۱ - ۲۰:۳۷
یک چهارم معادن دنیا ؟در ایران ،چهارمین دارند نفت در دنیا ،دارای دومین ذخیره گاز دنیا ؟؟ در ایران!؟؟ مردمی که حقشون رو فریاد میزنند بی شرف هستند ؟ یا آنهاییکه هر روز بر مردم فشار میاورند ؟؟ تیم فوتبال یک تیم حکومتیست نه ملی ؟ اونیکه دلار رو سی و پنج هزار تومان میکنه بی شرف و نمک نشناس یا معترض؟؟
شورش
| Iran (Islamic Republic of)
۰۲ آذر ۱۴۰۱ - ۲۱:۲۶
لابد تو میخوای جاشون بازی کنی لمپن بیشعور شک نکن بیشرفی و نمک نشناسی مال امثال تو هستش
ح
| Iran (Islamic Republic of)
۰۲ آذر ۱۴۰۱ - ۲۲:۴۳
همه در حرف فیلسوفن
ولی مثل گربه دستشون به گوشت نمیرسه میگن بو میده
فاطمه م
| Iran (Islamic Republic of)
۰۲ آذر ۱۴۰۱ - ۲۳:۲۸
احسنت بر شما
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
۰۲ آذر ۱۴۰۱ - ۲۳:۲۹
یواش تر سرمون درد گرفت
بیا پایین عمو جون
زن _ زندگی_ آگاهی
| Iran (Islamic Republic of)
۰۲ آذر ۱۴۰۱ - ۲۳:۴۸
تو ک با شرفی پشت کشورت باش ک باد نبره اش ، وقتی خود مسئولین پشت کشور نیست توی با شرف میخوای باشی-؟!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
۰۳ آذر ۱۴۰۱ - ۰۱:۴۵
من وقتی دیدم سرود می را نخواند این نمک نشناسا
تلویزیون را خاموش کردم بعد که دانستم ۶ تا گل خودن
گفتم به درک
علی
| Iran (Islamic Republic of)
۰۳ آذر ۱۴۰۱ - ۰۲:۴۷
و ماهم تنها مردمی هستیم که مسئولینش ملیارد ملیارد اختلاص میکنن و از حضرت رقیه و روضه گرفتن حرف میزنن و ما تنها مردمی هستیم که انقدر امثال ... هایی مثل تو داریم اینو بکوب عقبه ذهنت
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
۰۳ آذر ۱۴۰۱ - ۰۲:۵۶
دگوری آبروی مملکت با اختلاس و فقر و بدبختی مردمش میره با بی عرضگی مسئولینش می‌ره دوسه سال پیش ۳تا از ژاپن خورد آبرو ریزی نبود؟کاش هر چی آبرو ریزی هست مال ورزش باشه مردم کشورم بد پشتشون شکسته بد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
۰۳ آذر ۱۴۰۱ - ۰۵:۴۲
کی میخوای از خواب خرگوشس بیدار بشی سرتو از بف بیار بیرون آدم نا حسابی ابرو ی مملکت اینایی بردن کا راس کارن وجود داری به اون بگو
احمد
Iran (Islamic Republic of)
۰۱ آذر ۱۴۰۱ - ۰۲:۴۱
بازی سیاسی بود قرار بود چند تا بازی کن بازی نکن و دفاع نکن که همین کارم کردم روزبه مجید حسینی و چند تایه دیگه ولی زنده باد ایران
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
۰۲ آذر ۱۴۰۱ - ۱۳:۱۸
خاک عالم بر سر این وطن فروشان که پشت کردند به حاج قاسم و شهدا ، چوب خدا صدا ندارد طوری زمین میزنند که مثل بیرانوند بلند نشه
بهانه
Iran (Islamic Republic of)
۰۱ آذر ۱۴۰۱ - ۰۷:۵۹
فقط طارمی .جهانبخش .قلی زاده .ترابی ....واقعا بازی کردن بقیه به درد نمیخوردن از ترس و استرس داشتن میمردن .هیچ وقت ایران اینجور نبوده .لعنت بهتون که با نخوندن سرود ملی باعث...
H
Iran (Islamic Republic of)
۰۱ آذر ۱۴۰۱ - ۱۰:۱۹
ما الان حمله میکنیم سمت کی روش بدبخت چرا؟ یادتون رفته جام جهانی 2018رو بازی با پرتغال در مقابل اقای گل جهان کی ریس ایستادیم بازی با انگلیس سخت بود اما ما هر کار کنیم بهتر از سر مربی تیم نمیدونیم بازی ما در بازی با انگلیس بد شانسی اوردیم وگرنه با وجود بیرانوند هیچوقت انقد گل نمیخوردیم شما دارید عملکرد اسکوچیچ رو داخل تیم های اسیایی و میانه مقایسه میکنید با بازی داخل بزرگترین باشگاه اروپا که جام یورو برده یکم لطفا منطقی فک کنید بعد این بدبختا رو هی فوش بارون کنید
ساها
Iran (Islamic Republic of)
۰۱ آذر ۱۴۰۱ - ۱۲:۱۰
اگه بیرانوند هم بود همین قدر گل میخوردند.ازهمان اول بازی دستپاچه و جو زده بود .از دستی که بطرف توپ برد وسایه توپ رو زد معلوم بود وانتحاری زد به بازیکن خودی..تیم کلا پرسپولیسه وحسینی باورنمیکرد دقیقه ۱۰بره توی زمین وگلها هم بسیار حرفه ای زده شد طوری که انگار دفاع نداشتیم .اصلا کل بازیکنا سایه بودند وکلا توپ دست انگلیس بود...چرا ایراد دربازه بان واستقلال میگیرید...این شیشتارو پرسپولیس خورد...این واقعی ترین ۶تایی بود که پرسپولیس خورد...لنگ پراکنی نکنید...ههههههه
شورش
| Iran (Islamic Republic of)
۰۲ آذر ۱۴۰۱ - ۲۱:۳۴
شما نظر ندی بهتره توکه اونقدر کوری توپی رو که دفع کرد ومیگی سایه زد و اظهار نظر میکنی چرا نمیگی عدم هماهنگی مجید حسینی که چشمش دنبال توپ بود باعث اون اتفاق افتاد و دفاع آخر بودن روزبه چشمی که هر وقت توی هر تیمی دفاع آخره این رو شوهر میده اینا فکر کردن لیگ ایران دادوبیداد بکنه نظر داور رو تغییر بدن شاید هم دروازبان از آمپول های تقویتی استفاده نکرده بود حتی دریغ از یه حرکت کوچیکه ولی توی لیگ شده الیور متن به نظر شما مشکل کجاست
شهریار
| Iran (Islamic Republic of)
۰۴ آذر ۱۴۰۱ - ۰۴:۱۹
حسینی هرتوپی اومد سمتش نه نگفت بیراوند کجا حسینی کجا هیچوقت مقایسه شان نکن حسینی واسه توپ جمع کن هم به دردنمیخوره ... یه توپ نگرفت ابروی ایران برد
حرف دلم
Iran (Islamic Republic of)
۰۱ آذر ۱۴۰۱ - ۱۲:۳۵
آه کودکان بی‌دفاع و آه دخترانه ضعیف که از زبان خود برای دفاع از خود اعتراض میکردن ،، آه شهدا آه کارتون خوابها آه کمیته ی امدادی ها آه به مستاعضفان آه بهزیستی ها آه تمام مردوم گردن تک به تک این مسولانه و تک به تک بازیکنان است دل مردوم گرفته دله مردوم شکسته دل مردوم خون است دل مردوم داره از این بی عدالتی در فوتبال در بی عدالتی در کشور از راندخواری پولشویی دزدی و.و.و.و. منفجر میشه دیگه دله‍ مردوم خون است و خون به مغزه مردوم نمیرسه متاسفم برای فوتبال ،مردوم
حرف دلم
Iran (Islamic Republic of)
۰۱ آذر ۱۴۰۱ - ۱۲:۳۷
دل مردوم خون است
زهرا
Iran (Islamic Republic of)
۰۱ آذر ۱۴۰۱ - ۱۳:۱۶
وقتی ب سرود ملی احترام نمیزارن..ببرنم ارزش نداره
ف
Iran (Islamic Republic of)
۰۱ آذر ۱۴۰۱ - ۱۴:۰۱
سلام شما که سرود ملی قبول ندارید ونمی خوانید چرا بعنوان تیم ملی این کشور میروید ؟شرفتون چقدر فروختین وچقدر بها کم بو تف ولعنت بر شما از روی ان مادر که سه فرزندش شهید شد خجالت نکشیدین . قول مد بودنتون همین بود متاسفم به شما نمی گن مرد
علی
Iran (Islamic Republic of)
۰۱ آذر ۱۴۰۱ - ۱۴:۰۸
ماایرانی ها همه به تاج ... باختیم نه به انگلیس نمیدونم تاج. دردورقبلی چه گلی به. سرمردم بااینهمه خیانت بازانتخاب شد تیم ایران. ازبقیه مسابقات کنا ربکشد سنگین تراست
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۱ آذر ۱۴۰۱ - ۱۴:۱۳
اگر حقیقت باشه که سرود نخواندن حتی پول ایران هم حرام باشه
محمد مهرابی
Iran (Islamic Republic of)
۰۱ آذر ۱۴۰۱ - ۱۵:۱۱
زحمت رو اسکوچیچ کشید و کی روش فایده برد ، نامردی کردن و خدا جوابشان را داد ، مطمئن باشید که ایران از گروه سعود نمیکنه و بدتر از همه بازیکنان که با نخواندن سرود ملی، پا به‌ پای وطن فروشان حرکت می‌کنند، بیرانوند دماغش رو بالا گرفته بود ، دماغش شکست به لطف خدا ، خاک تو سر همه‌شان
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۱ آذر ۱۴۰۱ - ۱۵:۳۵
من دلم آتیش گرفت وقتی ب سرود کشور احترام نگذاشتن از حق بیت المال دارن استفاده میکنن و خونه و ماشین میلیاردی دارن بعدش دل مردمشون رو اینجوری بدرد میارن واقعا ک خجالت بکشن از این حرکت زشتشون ی بزرگتر تو تیم نبود ک ارشادشون کنه ک این کار رو نکنن این باخت زشت و اتفاق بیراوند با اینکه خیلی هم خاطرش می‌خوام ولی حق مادران شهدا بود ک دامنشون رو گرفت
ناشناس
| Netherlands
۰۱ آذر ۱۴۰۱ - ۲۰:۴۳
مطمئنی دلت اتیش گرفت؟اگہ اون چیزے گہ اتیش گرفتہ دلہ،چطورے از اینھمہ دزدے و اختلاص و کشتار و تورم دلت اتیش نگرفت؟خجالتم خوب چیزیہ
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
۰۱ آذر ۱۴۰۱ - ۲۲:۰۷
دزدی ۹۷ هزار ملیاردی دلتو بدرد نمیاره یا کشتن بچه ده ساله اینا که زحمت میکشن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
۰۲ آذر ۱۴۰۱ - ۰۵:۱۱
البته دل مردم شاد شد ببخشید که همه از این باخت شاد بودن من خودم دیدم شما منظورتان از مردم سوریه و لبنان یمن یا افغانستان
مهسا
| United States of America
۰۲ آذر ۱۴۰۱ - ۰۸:۵۸
چی میگی برا خودت ...مادر شهید اصلا میفهمه فوتبال یعنی چی دامنشون رو بگیره؟؟؟؟....بازم ارشاد ...چقد از این کلمه ارشاد لذت میبرید
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
۰۲ آذر ۱۴۰۱ - ۱۰:۴۳
سرود ملی ما ای ایران هست که همه با جون دل اونا قبول دارند چه اینوری چه انوری
سین
| Iran (Islamic Republic of)
۰۲ آذر ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۵
کار انگلیس همیشه اختلاف انداختن قبل از بازی بعدش هم همه بازیکن ها تو بازی معلوم بود عمدا میزاشتن گل بزنن خیلی برام جالب بود دفاع کلا خالی بود اصلا بازی نمی‌کردن به نظرم خودشون فروختن با پول با استفاده ابرای دشمن از زنان ...
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
۰۲ آذر ۱۴۰۱ - ۱۴:۱۳
چرا باید بخونند وقتی تمام کشورشان در سوک و ناراحتی است چطور میتونند خوشحال باشند وقتی امه عزا دارهستند ضمنا پول بیت‌المال را کسانی می‌خورند که دزدی و اختلاس میکنند نه این بدبختها اینها هم بازیچه هسنتد مثل همهر
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
۰۲ آذر ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۱
سلام من هم نظرشماراتاییدمی کنم مقصرمسولین ماهستن اینهاکه به سرودجمهوری اسلامی بی احترامی کردن می بایست برگردونن اصلا لازم نبودبازی کنن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
۰۲ آذر ۱۴۰۱ - ۱۸:۴۵
آخه ...کدوم شهید مگه شهید دادی والله من بابام شهیده اینهمه دم نمیزنم. ولی شهیدا برای مسئولین نرفتن بخاطره مردمشون رفتن بخاطره تک تکه خانواده های اصیل ایرانی رفتن شهید شدن نه به خاطره امثال تو عرب عرب زادهه
ب
| Iran (Islamic Republic of)
۰۲ آذر ۱۴۰۱ - ۲۰:۱۹
نه مادر شهید نمی فهمه فوتبال یعنی چی، توی مهسا خانم حتما می فهمی؟ ...
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
۰۳ آذر ۱۴۰۱ - ۰۰:۵۸
اقا منکه مطمئنم تو یکی نه دل داری نه چشم چون چشمت این همه پول حاصل از نفت ذخایر و معادنی که تو ایران داریم رو نمیبینه که داره تو جیب اختلاص گرا مفت خورا متجاوزین میشه و دل هم نداری که باز هم داری اسم شهدایی که بخاطر ناموس بی هیچ دستمزدی به میدان رفتن و شهید شدن رو به زبون کثیفت میاری از خودت مایه بذار نه از شهدای معصوم ضمنا همبنایی که ارشاد کردین بسه تیم ملی پیشکش
فاطمه
Iran (Islamic Republic of)
۰۱ آذر ۱۴۰۱ - ۱۵:۵۳
واقعا‌متاسفم‌برای‌ایران‌مظلوم‌برای‌خون‌شهیدان‌وبرای‌رهبرم‌سیدعلی
علی
| Iran (Islamic Republic of)
۰۲ آذر ۱۴۰۱ - ۰۶:۲۱
واقعا .
مهسا
| United States of America
۰۲ آذر ۱۴۰۱ - ۰۸:۵۹
متاسفم برای تو و امثال تو.
ابراهیم
| Iran (Islamic Republic of)
۰۲ آذر ۱۴۰۱ - ۱۴:۵۰
بله حیف اون همه جوان که در راه لجاجت وخودخواهی رفتند که ناموس را حفظ کنن ولی مسولین مملکت را به لجن کشیدن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
۰۳ آذر ۱۴۰۱ - ۰۱:۰۱
باز گفتن خون شهیدان مگه شما شهید دادی بچه هاشون مادراشون همسراشون باید بگن که حرف حق رو دارن میزنن میگن از خون شهیدان مایه نذاریییییین
حمید براتی پلاک کبوتر
Iran (Islamic Republic of)
۰۱ آذر ۱۴۰۱ - ۱۵:۵۶
واقعا متاسفم
متاسف از همه چی....
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
۰۲ آذر ۱۴۰۱ - ۲۲:۴۵
ای کاش اسکوچیچ را کنار نمی گذاشتن ،تیم را با روحیه خوب از مرحله مقدماتی بالا آورده بود .مصیبتی که برسر تیم اومد ،بی لیاقتی تاج است
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۱ آذر ۱۴۰۱ - ۱۶:۲۱
الان دیشب گه ایران شش تعویض کرد
1 بیرو حسینی
2 چشمی کنعانی
3کریمی عزتالهی
4 جهانبخش قلیزاده
5 میلاد محمدی ترابی
6 نورالهی ازمون
Abolfazl
| Iran (Islamic Republic of)
۰۱ آذر ۱۴۰۱ - ۱۹:۵۲
بیرو چون سرش مصدوم شد تعویض به حساب نمیاد
رادا
| Iran (Islamic Republic of)
۰۱ آذر ۱۴۰۱ - ۲۳:۲۶
یه تعویضش پزشکی بود
علی
| Iran (Islamic Republic of)
۰۲ آذر ۱۴۰۱ - ۱۵:۱۱
از عجایب رورگار است اعوان وانصار سعودی با لباس ایران بازی کردند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
۰۲ آذر ۱۴۰۱ - ۱۶:۴۵
بیروحساب نیس چون تعویض اجباری بود
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۱ آذر ۱۴۰۱ - ۱۷:۰۰
اه مربی قبلی گرفتارمان کرد کسی که زحمت کشیده بود حقش خورده شد ما در حق مربی قبلی‌بی اصافی کردیم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
۰۱ آذر ۱۴۰۱ - ۲۱:۴۸
احسنت ولی تو این حکومت که غیر فوتبالی تصمیم می‌گیرند جای خوشحالی دارد آخه فوتبال تو جمهوری اسلامی فقط اگه به فلان تیم نخوریم برنده ام نمی شود تو جام جهانی با این تفکرات برنده‌ شد مثال توآسیا که فکر ما این که اگه به استرالیا، ژاپن، کره جنوبی، عربستان، عراق، بحرین نخوریم قهرمان آسیا میشیم بعد تو جام جهانی نتیجه خوبی بگیریم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
۰۱ آذر ۱۴۰۱ - ۲۲:۲۴
ببینید داداش اولا بازیکننان ایران اصلا روحیه نداشتند از که وارد میدان میشدنند خنده بر لب نداشتند بعد کیروش مربی نیست دنبال وفقط پوله چرا این همه هزینه تو جیب میزنه بازیکون نمیخره ایران را سر به زیر میکنه .اینگلیس چن تا خریده بود سردار تو اروپا بهترین هست چرا ۱۰ دقیقه بازی کرد چرا اقای کی روش کجا یی بفهم با مهدی تنها نمیشه کاری کرد .سر بلندی خرج میخواد بزرگ شدن خرج میخواد باید هم از جون هم از پول مایه بزارید ....هرجا که باشه نه فقط فوتبال........کم خیانت کنید
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
۰۳ آذر ۱۴۰۱ - ۲۲:۱۶
احسن
امید
Iran (Islamic Republic of)
۰۱ آذر ۱۴۰۱ - ۱۷:۲۶
سلام واقعا متاسفم این انگار یه تیم محلی بود نا تاکتیک نه تکنیک نه هدف نه رهبری خوب و افتضاح به تمام معنی
محمد
Iran (Islamic Republic of)
۰۱ آذر ۱۴۰۱ - ۱۷:۴۹
کی‌روش با همه فرق داره آقای خاس خراب کردی فقط برای پول کار کرد حال مردم خراب کرد فقط اسم در کرده تیم مصر نتونست به جام ببره چرا اوردینش اسکو چه مشکلی داشت
هدیه
Iran (Islamic Republic of)
۰۱ آذر ۱۴۰۱ - ۱۸:۳۰
نمی دانم کی قراراست بازیکن تیمهای ملی مردم واقعی ایرتن را بشناسند مردم ماییم که حتی با اینکه سرود ملی را نخواندند بازهم حمایتشون میکنیم یا اونایی که زن وبچه مردم را درون خانه به آتش می کشند؟ سرود ملی و پرچم متعلق به تمام مردم است و همانطور که ازاسمش، پیداست ملی است، و با نخواندن سرود ملی مثلا به چه کسی اعتراض می کنید، چقدر دلم به حال خودمان می سوزد، ملی پوشان ما دعوای داخل خانه را در دنیا فریاد می زنند.
احسان
Iran (Islamic Republic of)
۰۱ آذر ۱۴۰۱ - ۱۸:۵۸
خواستم بگویم علت باخت ایران هجمه ای بودکه دشمنان داخل وبیرون قبل ازبازی بوجوداوردندوعده ای بازیکنان رابدلیل عدم اعتراض بی غیرت خواندندسرسکوها هم التهاب ایجادکردندوپرچم دشمن رابالا بردندواقعا شما بی غیرت هستیدکه حاضریدتیم کشورمان ببازه ...مرگ برفتنه گرکسی که قلبش برای ایران نتپد قطعا دشمن است
مرضیه پاک فطرت
United States of America
۰۱ آذر ۱۴۰۱ - ۱۹:۱۱
متاسفم برای کشورم ما تنها ملتی هستیم ک کلی ایرانی حالا ب هر دلیلی فقط برا رفاه زندگی تو اروپا آمریکا هر خیانتی علیه خاک ملت میکنن داخل کشور هم مردم ۱۰رو صد رنگ ما چ جور مردمانی شدیم فقط ادعا تمدن داریم خدا ب دادمون برسه
آرتور
Iran (Islamic Republic of)
۰۱ آذر ۱۴۰۱ - ۲۰:۰۰
چرا مربی عربستان چنین کاری رو انجام نداد.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۱ آذر ۱۴۰۱ - ۲۱:۲۴
متاسفیم....،
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۱ آذر ۱۴۰۱ - ۲۱:۳۷
خط دفاعی اصلا ول بود حسینی به کسی نه نگفت
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۱ آذر ۱۴۰۱ - ۲۱:۵۴
بازیکنان هیچ کشوری تا حالا به پرچم و سرود خودشون توهین نکردن
خاک تو سرشون
علی
Iran (Islamic Republic of)
۰۱ آذر ۱۴۰۱ - ۲۲:۰۰
بله واقعآ باید تاسف خورد برای همچین بازیکنانی که با عابروی یک ملت بازی کردند حاک برسرشان که به کشورشون وایرانی بودنشون بی احترامی کردند اون تیم انگلیس رو نگاه می‌گردند که چجوری داشتن خودشون رو برای خوندن سرود ملی می کشتند
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۱ آذر ۱۴۰۱ - ۲۲:۰۱
به نظر من رمز پیروزی تیم ملی داشتن روحیه می باشد و این روحیه از مردم باید تزریق بشه نه حکومت ، با توجه به اینکه الان مردم از تیم ملی رو برگردوندن نتیجه بازی های بعدی تیم ملی قابل پیش بینی است.
سیداحمد
Iran (Islamic Republic of)
۰۱ آذر ۱۴۰۱ - ۲۲:۱۱
واقعا بازیکنان بی معرفتی هستید چون یک بچه سیزده ساله برای ایران و انقلاب به زیر تانک رفت و تکه تکه شد ولی شما مفت خورها حتی راضی نشدید سرود وطن خودتون بخونید و اینقدر مرد نبودید که حتی لب خونی کنید
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۱ آذر ۱۴۰۱ - ۲۲:۱۱
مربی که نتیجه میگیره نباید عوض بشه بازی افتضاح بود تبریک به آقای کیروش
مصیب
Iran (Islamic Republic of)
۰۱ آذر ۱۴۰۱ - ۲۲:۳۴
من خدا شاهده با باخت تیم ملی کشورم خیلی ناراحت میشم ولی دیروز بازیکنان تیم سرود ملی نخوندن خیلی از صد باخت بدتر بود..میخوا بگم وطن چیزی نیست که بفروشی به بیگانه بمیرد انکه وطن فروخت به بیگانه باج داد
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۱ آذر ۱۴۰۱ - ۲۲:۴۰
بی احترامی به سرود ملی و شهدا عاقبتی بهتر از این ندارد،اعضا تیم ملی واقعاً از این حرکت زشتشون خجالت بکشن
علی رزمنده
Iran (Islamic Republic of)
۰۱ آذر ۱۴۰۱ - ۲۲:۴۴
انشالله هر چه خیر همان بشه از خواب غفلت بیدارشن سرود ملی یک اشتباه ناحق بود که نخواندن چه کسانی از جان گذاشتن تا پرچمان بالا باشه حالا سرود نمی‌خوانند ای کاش زمان جنگ غیرت میدیدن
آریا
| Netherlands
۰۳ آذر ۱۴۰۱ - ۰۰:۱۸
از طرف بقیه مردم حق نداری نظر بدی از طرف من حق نداری نظر بدی سرود مردم نیست مردم این سرود قبول ندارن از طرف من پشت تلویزون پست گوشیت حرف نزن از طرف ماها حرف نزن
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۱ آذر ۱۴۰۱ - ۲۳:۰۲
تقصیر کی روش هست با این ترکیب چیدمان شجاعی امیری کنعانی نبودن همین میشه و نخوندن سرود و بازی نکردن بازکین ها و مربی که باید روحیه بده به بازیکن میزنه تو سر خودش بهتر نمیشه این تیم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۱ آذر ۱۴۰۱ - ۲۳:۰۳
سرود ایران لیاقت میخواد و فقط امثال شهدا هستن که پشت پرچم ایران بوده و هستن و در آخرت همین شهدا و ملتی که وطن فروش نیستن در آخرت پیش خدا و اهل بیت رو سفید هستن ان شاءالله شک نکنید
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۱ آذر ۱۴۰۱ - ۲۳:۰۵
چرا ازعابدزاده بعدازبیرانونداستفاده نشد
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۱ آذر ۱۴۰۱ - ۲۳:۳۷
دل شکستن هنر نیست هنر انس که دلی بدست بیاوری
احمد
Iran (Islamic Republic of)
۰۱ آذر ۱۴۰۱ - ۲۳:۴۱
به احترام خون شهدا باید سرود ملی را می خوندن بازیکنی که تحت تاثیر یه عده معلوم الحال که هیچ دغدغه مردم را ندارن و فقط بدنبال مطامع بیگانگان هستند کمترین نتیجه اش باخت فضاحت بار است
علی
Iran (Islamic Republic of)
۰۲ آذر ۱۴۰۱ - ۰۰:۰۹
ببین ب کجا رسیدیم زمانی ایرانیا نماد غیرت و تعصب بودن الان باید بریم از عربستان غیرت و تعصب یاد بگیریم ب نظر من مردم مقصرن ک اینارو بزرگ کردن و بیخودی بهشون بهادادن . از جیب مردم خوردن و گنده شدن الان آبرو و شرف مردمو بردن . حیف این همه پول ک از جیب ملت به این ب... میدم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۲ آذر ۱۴۰۱ - ۰۰:۵۲
خدا داره بت فوتبال و فوتبالیست رو برامون میشکنه..وقتی که به یه ورزشکار یا بازیگر بیشتر از فهمش جایگاه بدی نتیجه همینه. باخت اینا الزامن باخت ایران نیست. ما مردمی پیروز و سربلند در تاریخ هستیم. با مسئولین مون هم همین کارو کردیم. بجای باز خواستشون، احترام زیادی بشون گذاشتیم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۲ آذر ۱۴۰۱ - ۰۰:۵۳
هرچند که باخت تیم ملی مقابل انگلیس تقریبا یقین بود وبرد یا مساوی فقط با معجزه امکان پذیر بود ومن باخت ۴ برصفر را پیش بینی میکردم ولی خب خیلی بد باختیم من در مورد مربیگری آقای کیروش نظری ندارم اما دم جام جهانی عوض کردن مربی کار اشتباهی بود چون کلا برنامه تیم را زیروروکرد
رضا
Iran (Islamic Republic of)
۰۲ آذر ۱۴۰۱ - ۰۱:۵۱
اینهایی که به نماد ملی و سرود ملی احترام نذاشتن و بازی مبتدی هم انجام ندادن همه باید از تیم ملی اخراج بشن. یه مربی حزب‌الهی انتخاب بشه بازیکن مومن زیاد هست. تیم ملی باید مطیع دستورات و قوانین دولت باشه نه خودخواه . اول از همه رئیس فدراسیون باید بازخواست بشه. تصمیم انقلابی باید گرفت
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
۰۳ آذر ۱۴۰۱ - ۰۱:۰۸
چقدر مفت حرف میزنی معلومه که اصلا از فوتبال سر درنمیاری تو برو تسبیحتو بگردون
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۲ آذر ۱۴۰۱ - ۰۱:۵۲
ایرانیانی که در خصوص تیم فوتبال انگلیسی ها و شکست
تیم فوتبال ایران شادی و خوشحالی کردن ظاهراً هیچی از تاریخچه گذشته ایران نمی‌دانند و توجه ای ندارند که کشور انگلیس طی سه فرق در حکومت های دوره صفویه . قاجاریه و پهلوی و حتی در حکومت فعلی چه خیانت ها که به ملت ایران کرده آند . چه اتفاقی پیش آمده که حال
برای خوشنودی انگلیسی ها شاد و خوش هستند .
انگلیسی ها روباه صفت و حیله گر هستند و در جهان
دیروز و امروز بدنام هستند (( استعمارگر )) شناخته شده
در تاریخ هستند .
محمد زحمتکش
Iran (Islamic Republic of)
۰۲ آذر ۱۴۰۱ - ۰۳:۲۱
سلام من میگم تمام این بازیکنان را بسختی تنبیه کنم چرا سرود ملی را نخواندند اگر سرود ملی را قبول نداری بیخود می‌کنی میری تو تیم ملی الان هرچه هست مال این سرود کلیسا اگر بده بیخود می‌رسد
پوریا
Iran (Islamic Republic of)
۰۲ آذر ۱۴۰۱ - ۰۶:۴۱
سلام دوستان
به عقیده من ایران به انگلستان نباخت بلکه به مستعمره انگلستان باخت!
۴ گل را فردی آفریقایی تبار که مستعمره انگلستان است زد و اگر او نبود قطعا نتیجه این نمیشد...
حاج مرتضی مداح همدانی
Iran (Islamic Republic of)
۰۲ آذر ۱۴۰۱ - ۰۶:۴۲
به امیدسربلندی تیم ملی وموفقیت کیروش
رضا
Iran (Islamic Republic of)
۰۲ آذر ۱۴۰۱ - ۰۷:۳۴
به نظرمیرسه بعضی ازدوستان که خیلی عقدای هستند به تیم فوتبال استقلال دارن نظرت خودشون درباره تیم ملی فوتبال میدهند اغایان محترم اول اینکه هنوز ازبازی ۸دقیقه گذشته بود که اقای بیرانوند مصدوم شد یعنی بنظر شمااگه این اتفاق نمی افتادتیم ملی شکست نمیخورد.. بعدش نیمه دوم کسانی که نام بردید ازتیم رفتند بیرون چرا ۳تای دیگه خورد ..لطفا منطقی باشید دوستان عقدای
موسی
Iran (Islamic Republic of)
۰۲ آذر ۱۴۰۱ - ۰۷:۴۱
واقعا متاسفام برای تیتترتون.با همین تفکرات باید هم ۶ تایی بشیم.مطبوعات دنیا یار کمکمی مربی هستن و ضعف حریف رو میسنجن مطبوعات ما دنبال حاشیه و خبرهای خاله زنکی.
همچین تیتر زدید که به داد تیم ایران رسید گفتم مستقیم رفتیم دور بعدی.این که شرایط همه یکی هستش
ثانیا نبردن یک نفر که شاید جایی عصای تیم میشد بیشتر به داد تیم میرسید یا اینکه نبردنش بیشتر بیشتر به بداد تیم رسید..
نشریات هم مثل صدا سیما از بی محتوایی خبر .بوی الرحمن شون بلند شده
سحر ناظمی
Iran (Islamic Republic of)
۰۲ آذر ۱۴۰۱ - ۰۸:۰۵
انشاالله بازی بعدی میبریم به کوری چشم دشمنان ایران ...
جکی
Iran (Islamic Republic of)
۰۲ آذر ۱۴۰۱ - ۰۸:۱۰
هیچکس با خوندن سرود روحیه نمیگره، اونجا ما مربی و بازیکن حرفه ای میخایم. که هیچکدومشونو نداریم
نمونش بیرانوند، طرف دماغش شکسته، سرگیجه و خونریزی داره،احتمال ضربه مغزی و حتی مرگ براش وجود داره، مثل بچه ها میگه نه نه نه اگه منو تعویض کنید میرم رو سکوها سنگ پرتاب میکنم نمیزارم بازی کنید!!!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۲ آذر ۱۴۰۱ - ۰۸:۳۰
ماناراحتیم.مامشکل داریم.ما درد داریم و.... ولی این دلیل نمیشد که جلوی دشمنانمون سرود ملی رو نخونید
ای کاش یه زره بیشترتدبیرمیکردید
سعید
Iran (Islamic Republic of)
۰۲ آذر ۱۴۰۱ - ۰۸:۳۶
۶+۲=۸ همون شماره پیرهنی که بازیکنان به رییسی دادند و در جواب آقای f ماتنها کشوری هستیم که تو پرچممون به زبان دیگری درج شده نه فارسی و نه حتی لوگوی از میهنمون و کشورمون
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۲ آذر ۱۴۰۱ - ۰۸:۵۰
حق اون مادرشهید اینها روگرفت بی احترامی به سرود ملی واقعا متاسفم برای اون احمقهای بزرگی که توتیم هستند ببرند ویاببازند هیچ تاثیری برای ما نداره چون ارزشی برای این نمک نشناسها نمیدهیم چون کسی که به سرودکشورش بی احترامی بکنه ازما نیست تمام برن همشون گمشن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
۰۳ آذر ۱۴۰۱ - ۰۱:۱۲
از طرف خودت حرف بزن جمع نبند
صادق
Iran (Islamic Republic of)
۰۲ آذر ۱۴۰۱ - ۰۹:۰۳
هرکه به وطنش خیانت کند خاین ومنفور استودر تارخ ثبت می شود
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۲ آذر ۱۴۰۱ - ۰۹:۲۰
کاش هیچ وقت وارد جام جهانی نمی‌شدیم وقتی تیم ملی خائن به خاکمون هستند اگر با هر مسئولی مشکلی دارید چرا تاوانش را خاک وطنم پس بده پست ترین و حقیرترین انسانهای جهان انسان‌هایی هستند که به خاکی که ازش پرورش یافتند خیانت می‌کنند یعنی باختن مقابل یک کشور دیگه افتخاره وبردسرزمینت ذلته وای برشما
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۲ آذر ۱۴۰۱ - ۰۹:۲۷
واقعا خجالت نکشیدند که به کشور خودتون خیانت میکنید به خاکی که ازش رشد کردید و بزرگ شدید حالا حتی اگر با هر مسئولی مشکل داشته باشید باید سرزمینت را تحقیر کنی وای برشما که خاک کشور دیگر را بر خاک کشورت ارجحیت می‌دهی تو گوشت و خونت از خاک ایران نیست تو مال خاک ایران نیستی چون کسی که از خاک سرزمینش باشه هرگز حتی با وجود مخالفت با دولتش به خاک سرزمینش خیانت نمیکنه کدوم کشور این کار را میکنه که شما میکنید واقعا پست و فرومایه اید و بوی گند خیانتتان تا فرسنگ ها استشمام میشه حتی برای همان کشورهایی که خاکتان را فروختید به چشم حقارت نگاهتان می‌کنند همین بو را استشمام می‌کنند ولی با وجود بوی گندتان برای اهدافشان با ماسک فلیتر قوی تحملشان میکنند
حسین
Iran (Islamic Republic of)
۰۲ آذر ۱۴۰۱ - ۰۹:۵۰
بازیکنان تیم ملی فوتبال که به سرود ملی کشور بی احترامی کردی دعای خیر اهل دعا و هموطنان مومن را ازدست دادید نتیجه اش شد شش گلی که خوردید تا دیر نشده توبه کنید بازی بعدی با خواندن مردانه سرود ملی از دعای شهدا و مردم مومن ایران اسلامی بهره مند گردید والا این دو بازی هم تموم میشود روسیاهی اش تا ابد دامن شما را خواهد گرفت مسئولین هم اگر این بی غیرتها توبه نکردند این توهین اشکار جرم و خیانت به ملت است برخورد قانونی کنند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
۰۳ آذر ۱۴۰۱ - ۰۱:۱۶
میدونی من میگم به اون مردم مومن بگو ازین به بعد وقتشونو صرف دعا کردن برای جیب خالی مردم کنن شاید فرجی بشه و حق مردم به سفرشون برگرده همه ما میدونیم علت این اعتراضات ناارامیها فقر بی عدالتی رانت واختلاص هست پس تورو خدا بعدازین دعا کنین اینا درست بشه ضمنا بی غیرت تویی که جایگاه خودتو نمیدونی و داری حکم میدی
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۲ آذر ۱۴۰۱ - ۱۰:۴۱
بزار بیان فقط یه سوال حتی اگه معترضید یا خودتون چسبوندید به این و ان چرا کشورت را لگد مال میکنی تو سرود ملی اسم کسی نیست در مورد جونایی که جونشونو فداری کشورشون کردند و یه سانت هم پاپس نکشیدند به کی بی احترامی میکنی ایرانی هستیم هممون ایرانیم با تمام صلابت وفرهنگ و تمدن هر تفکری داری ایرانی باش
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۲ آذر ۱۴۰۱ - ۱۰:۵۹
وقتی تیمی شرکت میکنه یعنی نماینده یک کشور یک ملت، اگر قبول نداشتند چرا شرکت کردن ،وقتی هم شرکت کردن باید سرود جمهوری رو میخوندن.این ادا اطوار روشن فکریه مثلا. کارشون واقعا زشت بود و اگر ب اون مرتبه رسیدن ب همت همین جمهوری اسلامی و پرچمش بوده.کاش اینو میفهمیدن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
۰۳ آذر ۱۴۰۱ - ۰۱:۱۸
به همت زحمتایی که کشیدن بود چرا منو شما نتونستیم فوتبالیست بشیم الان نشستیم فقط فک میزنیم
سیدمهدی میرداماد
Iran (Islamic Republic of)
۰۲ آذر ۱۴۰۱ - ۱۱:۰۰
روزبه چشمی فکر میکرد اینجا لیگ ایران. آدم یعنی قحطی بود. یعنی بهتر از چشمی نیست. یا سیاسی بازی.سید حسین حسینی فهمید داره میاد داخل معذرت میخوام داشت از استرس و ترس میمرد. فکر کرد لیگ ایران. تو خودش میاد طرفش. اشتباه بزرگ کیروش اصلا بردن چشمی. حسینی. وکریمی بود هر۳فکر میکردن دارن با تیم لیگ برتر ی درایران بازی میکنن.هم از ولز. هم از امریکا میخوریم. طارمی تنها بیچاره چیکار کنه.آه اسکوچیچ گرفت.غریبانه بیرونش کردن. آقای تاج جواب بده. اون از ویلموس. این از مربی دقیقه ۹۰.خسته نباشی سر ماه شد آقای تاج.حقوق مفت میلیونی رو بگیر.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۲ آذر ۱۴۰۱ - ۱۱:۰۳
سرود ملی را باید می خوندند حتی به خاطر اون مادر سه شهید که از زیر قرآن بدرقه شون کرد واقعا متاسفم براشون نه به خاطر باخت به خاطر بی احترامی به خون شهیدان
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۲ آذر ۱۴۰۱ - ۱۲:۲۷
بکش کنار روباه پیر. تو کشورش بگی کی روش کسی حتی....
Taha
Iran (Islamic Republic of)
۰۲ آذر ۱۴۰۱ - ۱۲:۴۲
اگه حسینی رو تعویض نمی کردن عابدزاده تعویض میشد ۶ تا گل نمی خوردیم . یا آزمون و

طارمی باهم میرفتن مهاجم الان ۴ تا زده بودیم . یا دفاع چشمی رو
نمیذاشتن الان ۶ تا گل نخورده بودیم .
کلا کارلوس کیروش اشتباه کرد که همچین ترکیب چید .

واقعا هم برای کسانی که سرود ملی رو نخواندن متاسفم .
امیدوارم کارلوس کیروش در بازی بعدی ترکیب که من گفتم رو بچینه. به امید پيروزي ایران در بازی بعدی .
ح
Iran (Islamic Republic of)
۰۲ آذر ۱۴۰۱ - ۱۳:۱۰
من همون لحظه که دیدم سرود ملی را نخوندند اشکم دراومد وخیلی دلم شکست به خاطر شهدا
دل شکستن هنر نیست بی شرفا شما با پول بیت المال رفتین اونور بعد این قرار بود بروید بمیرید
بهتوچه
| Iran (Islamic Republic of)
۰۲ آذر ۱۴۰۱ - ۱۸:۴۶
پول بیت المال که مسولان می دزدن نیست بازیکنان میدزدن پول بیت المال اول .... بزار وقتی از فوتبال سرت شد بیاد ...
علی مخبریان
Iran (Islamic Republic of)
۰۲ آذر ۱۴۰۱ - ۱۳:۲۲
این باخت 2-6 برابرانگلیس نتیجه قدر نشناسی ونمک خوردن ونمکدان شکستن است دربرابراقای اسکوچیچ مربی اسبق همه کارهاوزحمت هابهدوش اقای اسکوچیچ بود ولی کس دیگری امدجای ایشون را گرفت اقای تاج دید نمیتونه ازبعل اقای اسکوچیچ بخوره مثل ویلتموس زیراب اسکوچیچ رازد وهمرزم خودش اقای کی روش را اورد تابتواند ویلای دگری بخردبه قول قدیمی ها بنام احمد.به کام محمود.والسلام.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
۰۲ آذر ۱۴۰۱ - ۱۸:۲۷
واقعا نمک نشناسی تو ذاتمون هست در به در اسکوچیچ چقدر برای تیم ملی زحمت کشید بعدش دو دستی تقدیمش کردند به کی روش شانتاژ ساز و مغرور ، آقای تاج باید برای این نتیجه مواخذه بشود
دانی
Netherlands
۰۲ آذر ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۳
تاحلا ایران همچنین تیمی در هیچ قسمت وارگان مردمیش نداشته آخر الزمان است که بیوتن خائن به وطن عزت مردمشرا به بیگانه می‌فروشد اینا فقط برای دیده شدن وخوش خدمتی به رسانه‌ها ویرانی‌های خارج نشین بازی میکنن اگر سربازا ومامورای امنیتی ما اینگونه بودند چه بر سر اینکشور وملت میامد
بهرام
Iran (Islamic Republic of)
۰۲ آذر ۱۴۰۱ - ۱۳:۵۵
خاک برسر بازیکنانی که الگوی یک مملکت هستند و حق یتیمان و مظلومان را به این مفت خورها میدن و الان هم با این پررویی وبی لیاقتی سرود ملی را نخواندند
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۲ آذر ۱۴۰۱ - ۱۴:۱۶
سلام با نخوندن سرود کشورمون حق شهدا رو پایمال کردن خودشونو فروختن به بیگانه اون موقعی که شهدا جون خودشونو دادن برای ناموس مردم حالا چرا احترام به شهدا نمیزارن چرا سرود ملی رو نمیخونن لعنت به کسی که بخاطر بیگانه ویه مشت بی ... وطنش رو میفروشه ما از تورم وگرونی راضی نیستیم ولی با بی حجابی مخلفیم به خاطر خون شهدا
ع
Iran (Islamic Republic of)
۰۲ آذر ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۳
ملتی که مسعولانش اینجوری دزدی و در حق مردمش خیانت میکنه باید بیشتر از این ضایع بشه ...
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۲ آذر ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۷
باخت ناراحت کننده خیلی ولی افسوس ازماست که برماست امیدواریم همه عاقبت بخیر بشیم جواب دوستامون که گفته بود حق مربی بله منم اعتقاد دارم اگه مربی قبلی بود شاید نتیجه بهتر میشد
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۲ آذر ۱۴۰۱ - ۱۴:۵۰
به نظرم من موضع گیری های تند بعضی تریبون داران و مسئولین در بحث خواندن یا نخواندن سرود ملی باعث شد که تیم ، نخواندن سرود را انتخاب کنند. ایرانی جماعت در طول تاریخ به طور کلی زیر حرف زور و اجبار نرفته و از این به بعد هم نخواهد رفت.
گذشته از این در خواندن یا نخواندن سرود ملی هیچ وقت در هیچ کجای دنیا اجباری در کار نبوده، افراد بنا به میل و سلیقه خودشون انتخاب می کردند، بعضی ها از ته دل و بلند می خوانند، بعضی ها زمزمه می کنند و خیلی ها هم نمی خوانند. اینکه در کشور ما و در این برهه چرا اینقدر روی این مسئله پافشاری شد تا جایی که(شنیده ها حاکی از آن است ) به کی‌روش اعلام شده که نتیجه بازی ها مهم نیست فقط سرود باید خوانده بشه ،معلوم نیست بر اساس چه منطقی این‌همه حاشیه درست کردند!!!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
۰۳ آذر ۱۴۰۱ - ۰۱:۲۱
ای بنازم که بالاخره حرف درست رو زدی واقعا
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۲ آذر ۱۴۰۱ - ۱۵:۰۴
نیمه اول ترکیب ریسی بود نیمه دوم ترکیب کیروش قانونی ۳بر ۲باختیم با دروازبان دوم
علی
Iran (Islamic Republic of)
۰۲ آذر ۱۴۰۱ - ۱۵:۰۹
التیم السعودیه الثانیه المبورک
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۲ آذر ۱۴۰۱ - ۱۵:۴۴
هرکس به پیج این بازیکن ها دسترسی داره براشون بزنه که کارشون خیلی زشته با این کار خودمون رو مضحکه یه مشت بی دین غیر مسلمون میکنیم و باعث خوشحالی اونا میشیم . خوب که چی سرود ملی رو نخوندن ... واقعا کارشون احمقانه بود حالم از همشون بهم میخوره وطن فروش های عوضی . فکر میکنن ایران دست انگلیس و عربستان بیفته میشه ایران آزاد .. نمی‌دونم که قبل از هر چیز ناموسشون رو به تاراج میبرن البته اینا بی غیرت تراز این حرفها هستن
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۲ آذر ۱۴۰۱ - ۱۶:۱۶
کشور اگه مسئول داشت این مفت خور ها رو اعدام میکرد تا بشه درس عبرتی برای دیگران این همه شهید دادیم بعد اینا بی احترامی میکنن به سرود ملی
قوت الله یگانه
| Iran (Islamic Republic of)
۰۲ آذر ۱۴۰۱ - ۲۱:۵۳
احسنت به شما
رسول
Iran (Islamic Republic of)
۰۲ آذر ۱۴۰۱ - ۱۶:۱۷
چرااین ملت فقط حسینی مقصر میکنن چراسرمربی مقصرنمیدونن
حسین
Iran (Islamic Republic of)
۰۲ آذر ۱۴۰۱ - ۱۷:۰۹
سرود ملی را نمیخوانن پول ملت را میگیرید سرود ملی کشورتون نمیخونید امیدوارم دوبازی را بیابید تا عابرتون تو دنیا بره
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
۰۳ آذر ۱۴۰۱ - ۰۶:۱۸
چرا ابرشون بره مگه جرم که نکردن
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۲ آذر ۱۴۰۱ - ۱۷:۴۹
تیمی که نمی تواند سرود ملی کشور را به خواند ملی نیست تیم شبکه های ماهواره ای بیگانه است این قدر بی ...
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۲ آذر ۱۴۰۱ - ۱۹:۱۷
دوتا گلو زدیم ب کسی ک اول جدوله دم مهدی گرم... دمش گرم فدای سر تک تکشون... اگر دروازه بان عمداتوپارو رها نمیکرد اینجوری نمیشد... پرچم مهدی طارمی و ترابی همیشه بالاس... نخوندن سرود ملی بیرانوند اون بلای سرش اورد وطن دوستی طارمیم اونجوری خودشو نشون داد...
فرامرز
Netherlands
۰۲ آذر ۱۴۰۱ - ۲۰:۱۸
جفتک آقایان بی سوادوسوادوبیخاصیتی میزنم که کارشان فقط دزدی های کلان میلیاردی وبعد هم باخیالراحت رفتن به کانادا حداقل بازیکن ها یه زحمتی میکشن
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۲ آذر ۱۴۰۱ - ۲۰:۵۶
الکی نظر ندید کشور دو قطبی کردن تیم ملی چه ربطی به شهید و این حرفها داره تنها دلیل باخت آرنج تیم بی کفایتی مربی استرس بچه ها بود که فشار بیش از حد روشدن بود بعد ایران نباید دفاعی بازی میکرد
قوت الله یگانه
Iran (Islamic Republic of)
۰۲ آذر ۱۴۰۱ - ۲۱:۵۹
دیگه ارزش نداره بعد از بی احترامی به سرود ملی اگه هزار تا هم گل بزنند ارزش نداره خدا کنه ببازند
ناشناس
Canada
۰۲ آذر ۱۴۰۱ - ۲۲:۰۸
عجب شانسی آورد تیم ملی یک فرجه خوبی به ایران دادن
خداوکیلی اینا چیه که میزارید
خجالت آوره
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۲ آذر ۱۴۰۱ - ۲۲:۱۶
خدایی این باخت به انگلیس همش مقصر استقلال آفتابه بود
ایرانی
Germany
۰۲ آذر ۱۴۰۱ - ۲۲:۲۵
اصلاباهمدیگه درگیرنشید اگه دوبازی رو خوب باشند.جبران میکنن که انشاالله میبرن فقط همین رومیتونیم بگیم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۲ آذر ۱۴۰۱ - ۲۲:۳۵
ترکیب باید این باشه
به جای بیرانوند،عابد زاده
شجاع،کنعانی،امیری،محرمی،نوراللهی،قدوس،عزت اللهی،قلی زاده،جهانبخش و طارمی
حسین
| Iran (Islamic Republic of)
۰۳ آذر ۱۴۰۱ - ۰۶:۵۳
عابدزاده که مث مترسک‌میمونه توی دروازه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۲ آذر ۱۴۰۱ - ۲۲:۴۰
تیم ملی سرود نخواند خدا هم انتقاد سختی از اونها گرفت چقدر بیشرف هستی پول ملی ایران میگیری ولی سرود ملی نمیخوانی.،
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
۰۳ آذر ۱۴۰۱ - ۰۱:۲۵
انتقاد ؟؟
علی عباسی
Iran (Islamic Republic of)
۰۲ آذر ۱۴۰۱ - ۲۳:۰۷
فوتبال ایران یعنی آب در هاون کوبیدن .این همه بیت المال هم که کجا می‌ره نمی‌دونم .
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۲ آذر ۱۴۰۱ - ۲۳:۱۴
سوال.... چرا بعد از صعود به جام جهانی خوشحال شدیم به خیابان ریختید الان همان بازیکنان بی شرف شدن دشمن شدند ... نقش و بازی رسانه‌ها رو ببینید چطور ببر رو موش کردن شیر رو غیر قابل شکست .... ساده است این تیم سوای هر دعوای سیاسی بهترین تیم ملی ايران است بازیکنان تیم ملی بدانید شما بازیکنان ايران هستید پرچم مردم ایران دست شماست
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۳ آذر ۱۴۰۱ - ۰۰:۰۴
درود.چرا باید یکماه مانده به جام مربی عوض بشه .چرا پولی که فیفا میده رو هاپولی میکنن چرا میگن آقا کم کاری کنید یا نفرستید یا مردونه بازی کنید ما بااین همه بدبختی میشنیم بازی رو می‌بینیم ودعا میکنیم آقا یون میگن به برد احتیاج نداریم بازی مون سیاسی شده.
علیمردان
Iran (Islamic Republic of)
۰۳ آذر ۱۴۰۱ - ۰۰:۲۲
سلام
دربازی اول ما اشتباهاتی داشتیم
هم ازسوی مربی وهم بازیکن
نکته مهم اینکه حریف مقابلمان انگلیس با قهرمانی های متفاوت و بردن او کار بسیار دشواری بود
انتظارات مان به اندازه داشته هایمان باشد
مثلا آیا تیم کشتی انگلیس میتواند گشتی گیران ایران دلاور را شکست دهد هرگز پس بجای توهین که بی ادبی هرکس را نشان میدهد یک کم بیشتر منطقانه فکر کنین
درود بر بازیکنان ایران وسلام بر ایران
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۳ آذر ۱۴۰۱ - ۰۱:۴۹
بازی کنان تیم ملی نیم کیلو باشد ولی مرد باشید چرا به احترام شهدا و خانواده آنها سرود ملی جمهوری اسلامی را نخوندید خجالت بکشید
محمد
Iran (Islamic Republic of)
۰۳ آذر ۱۴۰۱ - ۰۱:۵۵
اگر سرود ملی رو میخوندن دعای یک ملت پشت سرشون بود ولی با نخوندن سرود دل خیلیا رو شکوندن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
۰۳ آذر ۱۴۰۱ - ۰۵:۴۳
بیدارشو
SOLTAN ALI AGHA
| Romania
۰۳ آذر ۱۴۰۱ - ۰۸:۱۵
اگه قرار ب سرود خوندن داداش ما ۴سال یبار باس قهرمان جام بشیم ب سرود نیس اینا ی اشتباهی کردن ک با وجود عذادار شدن هموطناشون استوری شادی فرستادن انگار همه جا گل و بلبله من موضع نمیگیرم ولی میتونستن ی استوری بذارن ک مردم ب وجد بیان و مثل همیشه دست بدعا بشن
شاه فرهاد
Iran (Islamic Republic of)
۰۳ آذر ۱۴۰۱ - ۰۲:۳۹
خدمت اون دسته از کسانی که میگن استقلالی ها باعث باخت شدن ببخشید تو هر پستی یه استقلالی بود دوتا پرسپولیسی چطوری استقلالی ها باعث باخت شدن رو چه منطقی؟
یا حسینی رو کدوم گل مقصر بود ک اگه نبود تیم نمیباخت؟بجز یکی ک میشد شیرجه بزنه اما نزد
قاسم محمد طالبی
Iran (Islamic Republic of)
۰۳ آذر ۱۴۰۱ - ۰۵:۲۹
تنها کشوری که هر مسئولی که بودجه مملکت را به دشمن بده تنبیه که نمیشه مفتخرانه سمت بالاتر داده میشود .تاباج به دشمن بدهد.منوتو .اینتر نشنال .اسرائیل نیاز نیست تاج کافی .خدالعنت کند هرکه تاج را آورد.بهترین بازیکنهای دوران را داریم مربی بسیاردلسوزی چون اسکوچیچ راداشتیم.در تاریخ ثبت شد.ایران شش وملکه بهلطف تاج بابهترین بازیکنها باختیم.آقای رئیس تاج را سریعاّ عوض کن
حسین
Iran (Islamic Republic of)
۰۳ آذر ۱۴۰۱ - ۰۶:۵۲
این دروازه بانی رو از کجا پیدا کردی کی روش .که هیچ توپی رو نتونست بگیره
SOLTAN ALI AGHA
Italy
۰۳ آذر ۱۴۰۱ - ۰۸:۰۶
۲۰۱۴و۲۰۱۸ یادتون هست ۸۵ میلیون دعاگوشون بودن ودیدیم چ با غیرت بازی کردن بازیکنا دل مردم داغدیدرو شکستن و با استوریهاشون نمک رو زخمشون پاشیدن من شخصا شدید فوتبالیم و بنظرم اگه بازیکنا یجوری ازین مردم داغدیده عذرخاهی کنن مردم نظرشون فرق میکنه و دوباره میشیه همون تیم ۲۰۱۴و ۲۰۱۸
پیام
Germany
۰۳ آذر ۱۴۰۱ - ۰۹:۴۸
آخه این حرف های مفت از کجا میارید کدوم دشمن ،دشمن که همین مسولین هستن حرف از شهید نزنید چرا هرچی میشه میگید خون شهیدان پایمال میشه ولی اختلاس آقایون پایمال نمیکنه فروختن سرزمین فه چین و روس خیانت نیست کشتن پسر ده ساله خیانت نیست دم از چی می‌زنید بسه دیگه این اراجیف دیگه کنار بزنید از خواب بیدار بشید انقلاب داره میشه مردم از گرسنگی دارن جون میدن چون ندارن بجای اراجیفتون استادیوم های کشوری میدید که پنجاه سال پیش بیابون بود ای لعنت به عقب ماندگی که هرچی میخوریم از مردم خودمون هست اونم فقط بخاطر عدم آگاهی بخاطر اینکه نمیدونیم این چیزی که الان کشور ما هست واسه یه کشوری که هیچ منابعی نداره نه کشور ما که از کوچک تا بزرگ فقط دزدی هستش تورو خدا اسم شهیدارو وسط نکشونید این مردم دیگه چقدر بدبختی بکشن بسه بخدا
خدایا به این مردم کمک کن الهی آمین
ناشناس
Japan
۰۳ آذر ۱۴۰۱ - ۱۰:۳۰
ایران باخت شماها چرا بجانهم افتادی مگردعا نمیکنید درهربازی گل بخرد ایرارزمانی باخت که تاج آمد مربی را تعویض کرد
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۳ آذر ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۶
مردان خدا ایران اسلامی را دوست دارند و از اختلاسگر بیزارند
از تاج هم همینطور
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۳ آذر ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۸
حیف از اینهمه پولی که تاج و بقیه مفت خورها جهت این تیم کردند . چه فایده ای داشت ؟ آیا آقای تاج و دارو دسته اش با این وضعیت راضی هستند ؟ اگر راضی هستند سرشون را پیش خدا و مردم این کشور بیشتر بالا بگیرن . متاسفم
پ
Iran (Islamic Republic of)
۰۳ آذر ۱۴۰۱ - ۱۴:۰۳
در جواب بعضی از دوستان باید بگم که وقتی حکومت مردمی باشه و با مردمش از روی انصاف و عدالت برخورد کنه و زن و بچه مردم رو بخاطر اعتراض به مشکلات جامعه که واقعا مردم کشور رو به ستوه آورده ... . برای کشورشون از جون مایه میزارن اعضای تیم ملی هم در اعتراض به این نحوه برخورد با مردم تنها کاری که از دستشون بر آمد نخوندن سرود ملی بود. شاید مسیولین مملکت ازخواب غفلت بیدار بشن و کمی با مردم خودشون مدارا کنن و خواسته هاشون براورده کنن. البته اگه گوش شنوایی باشه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۳ آذر ۱۴۰۱ - ۱۵:۱۵
آخه من اصلا نمیدونم به چه علت بازیکنان سرود ملی و نخواندند به اونا چه ربطی داره اونا هم حتما طرف اغتشاشگرارو میگیرن آهای طارمی آزمون فکر کردین کی هستین خیلی خودتون و بالا میگیرین پول ایرانو میگیرین سرود ملیشونو نمی خونین خجالت بکشید ...
امیرمحمد غلامی
Iran (Islamic Republic of)
۰۴ آذر ۱۴۰۱ - ۰۰:۰۰
این بچه ها از همین مردمن و از همین اب و خاک ان .آرزوی موفقیت ایران انشالله ۶ امتیاز باقی مونده رو بچه با غیرتشون بگیرن
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر: