حسن عباسی به دردسر افتاد / نفرت‌پراکن حاشیه‌ساز، یار کمکی شبکه های معاند | وقایع روز
کد خبر: ۴۰۰۵۶
تاریخ انتشار: دوشنبه ۳۰ آبان ۱۴۰۱ - 21 November 2022
حسن عباسی، رییس اندیشکده یقین که اتهاماتی را به فوتبالیست‌ها وارد کرده بود برای پاسخگویی به مقام قضایی، به دادستانی احضار شده است.

حسن عباسی به دردسر افتاد

وقایع روز ـ سرویس ورزشی؛

یک حساب کاربری در توئیتر که با نام «‌‏حساب رسمی حسن عباسی، رئیس اندیشکده یقین» فعالیت می‌کند، در توئیتی به فوتبالیست‌ها اهانت کرده و همین موضوع حاشیه‌هایی را پدید آورده است.

بعد از انتشار این توئیت حسن عباسی برای پاسخگویی به مقام قضایی به دادستانی احضار شده است.

تسنیم در مطلبی با تیتر «توئیت زشت حسن عباسی درباره فوتبالیست‌ها و تکمیل پازل اینترنشنال و BBC» نوشت:

با توجه به تعداد دنبال‌کنندگان و وضعیت صفحه حسن عباسی، احتمال اینکه این صفحه به حسن عباسی وابسته باشد زیاد است؛ لذا در صورتی که این توئیت حاشیه‌ساز از او نیست باید این موضوع را تکذیب کند و در غیر این‌صورت کمترین کار لازم، عذرخواهی بابت این توئیت است.

حسن عباسی که در گذشته هم اظهارات توهین‌آمیزش علیه کلّیت فوتبالیست‌های کشور حاشیه‌ساز شده بود، تنها چند روز مانده به بازی حساس ایران و انگلستان و در شرایطی که تیم ملی احتیاج به آرامش روانی دارد چنین حاشیه‌ساز شده است.

حسن عباسی به دردسر افتاد / نفرت‌پراکن حاشیه‌ساز، یار کمکی شبکه های معاند

این خبرگزاری ادعا کرد که این فرد، «به‌عنوان یار کمکی شبکه‌های معاند وارد میدان شده است».

اما آنچه ما نیز به عنوان یک رسانه با آن مواجهیم، شکاف عمیق و آزاردهنده بین هواداران فوتبال و فوتبالیست ها و هنرمندان است. نظرات پرحجم مخاطبان وقایع روز که در بسیاری از مطالب ارسال می‌شود و بخشی از آن به علت استفاده از الفاظ توهین آمیز و زشت یا نفرت‌پراکنی قابل انتشار نیست، حاکی از اثرپذیری بخشی از مردم از اینگونه اظهار نظرات و جوسازیهای افرادی امثال حسن عباسی است.

آنچه در این میان قربانی می شود، مصالح ملی و آرامش و شادی مردم است.

نظرات کاربران
غغغغ
Iran (Islamic Republic of)
۳۰ آبان ۱۴۰۱ - ۱۶:۰۳
عباسی اسراییلی است کاملا هدفش نابودی ایرانه
ملت ایران
| Iran (Islamic Republic of)
۰۱ آذر ۱۴۰۱ - ۲۲:۱۴
همین روانی ها توهین میکنند به فرزندان ایران زمین که ورزشکاران ما به کشور های دیگر می روند ومدال برای کشور بگانه میگیرند واشک می ریزند تمام ورزشکاران ما به سرود وپرچم کشورشان احترام قٱل هستند واگر در برابر سرود کشورشان سکوت میکنند اعتراض خودشان را به گوش مسؤلین می ررسانند
قرباغی
| Iran (Islamic Republic of)
۰۲ آذر ۱۴۰۱ - ۲۱:۰۶
بگو جون ننه ام ؟ چون واقعیت را گفته اسرائیلی است ؟ خوب الانه عملکردشان رامی بینیم ؟ما هم فوتبال راباختیم ، هم شرافت را ؛ و هم وطن پرستی را ، گفته ام هنگام پیاده شدن از فرودگاه مقداری عنبر نساء برایشان دود کنند چش نخورند ،
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
۰۳ آذر ۱۴۰۱ - ۱۸:۲۹
آقای حسن عباسی با این صحبتهایی که تو این چند سال کردند باعث نفرت مردم به نظام شده فوتبالستها سلبریتی ها .
ایران پارسی
| Iran (Islamic Republic of)
۰۴ آذر ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۶
در جواب اون قره باغی
شما اول بگو این اندیشکده جناب عباسی چیه و کارش چیه؟بعد بیا و از این معلوم الحال دفاع کن
حاظرم قسم بخورم یه آدم فوق العاده احساسی و متعصبی هستی که با شنیدن حرف های یکی مثل عباسی در پوست خودت ننیگنجی
حسینی
Iran (Islamic Republic of)
۳۰ آبان ۱۴۰۱ - ۱۷:۲۷
وجود امثال حسن عباسی ها برای این مملکت اتفاقاً خوبه، چون دشمنی و نفرت مردم به مسئولین مملکت و کل نظام بیشتر خواهد شد.
عباس
| Iran (Islamic Republic of)
۳۰ آبان ۱۴۰۱ - ۲۳:۲۴
مردم بصیرت دارند — مثل شما کور نیستند
ملت ایران
| Iran (Islamic Republic of)
۰۲ آذر ۱۴۰۱ - ۲۰:۰۶
چرا کسی با این روانی برخورد نمیکند این ...ضدانقلاب و ضد نظام وضد دین ومذهب است مردم را بد بین میکند به انقلاب ونظام وروحانیت
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۳۰ آبان ۱۴۰۱ - ۱۹:۵۵
... تو اندیشکده ای که این یارو رئیسشه
رمضانی
United States of America
۳۰ آبان ۱۴۰۱ - ۲۱:۰۵
ایشون هرچی لیاقت خانواده خودشه نسبت میده به دیگران
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
۰۱ آذر ۱۴۰۱ - ۰۹:۵۹
والبته لیاقت خانواده تو خیلی بیشتر از حرفای عباسی هست
علی
Iran (Islamic Republic of)
۳۰ آبان ۱۴۰۱ - ۲۳:۲۱
در حالیکه حسن عباسی ده کیلومتر دورتر را می بیند ، شما یک متر جلوتان را نمی بینید — ایشان درست میگوید — این فوتبالیست ها را خوب شناخته است
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
۰۱ آذر ۱۴۰۱ - ۱۲:۱۲
عوام با ندانستن ولی امثال عباسی و رسایی با آگاهی قدم در راه صهیونیست گذاشتند چون اینقدر که جملات تحریک کننده دارند که هر جمله ای میلیاردها هزینه روی دوش حکومت و مردم گذاشته .
عباس
| Iran (Islamic Republic of)
۰۱ آذر ۱۴۰۱ - ۱۶:۰۹
تو از اونم بیشتر می بینی متاسفم برای جامعه ای که هنوز افراد پاچه خواری امثال تو در ان زندگی می کنند .بمال.
مرتضی
| Iran (Islamic Republic of)
۰۱ آذر ۱۴۰۱ - ۱۷:۰۳
تونفرت انگیزترازعباسی هستی دنباله روهای احمقها بدتراز خوداحمق هاهستند
ایخان
| Iran (Islamic Republic of)
۰۲ آذر ۱۴۰۱ - ۲۳:۲۴
اون که دورتر میبینه میشه لطف کنین بهش بگین اقتصاد ما به کجا ختم میسه
ایران من
| Iran (Islamic Republic of)
۰۳ آذر ۱۴۰۱ - ۰۶:۰۰
شما که جلوتر رو می‌بینید میشه بگید اختلاص بعدی کجا کی و چطوری و به دست چه کسی اتفاق می‌افته تا جلوش رو بگیریم اگه زورمون بهشون برسه. در ضمن بخاطر همین کثافت کاریا بود که تاج ... رو آوردن صدر فوتبال ایران گذاشتن. جهل و جهالت و پاچه خواری امثال شما این کشور رو نابود کرده ول کن هم نیستین
ناصر
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
۳۰ آبان ۱۴۰۱ - ۲۳:۲۴
انسان زمانی که عقلش نمیرسه به این مسائل باید هم احضاربشه له دادسرا آخه یکی نیست به این انسان بی ادب که حرمت کلام خودش رانگه نمیداره بگه تورا چه به انیشکده چون اندیشکده جای تفکر کاندیشه میباشد نه جای هر لفظ زشتی رابکاربردن این اشخاص عقده ای بوده وضمنا تربیت اساامی وانسانی را از خانواده خود به ارث برده اند والا دراین اوضاع اصلا نباید دخالتی کرد مگر اهالی فوتبال اختلاس کرده اند که اوچنین الفاظ بی تربیتی رابکارمیلرد به لقمان گفتند ادب از که آموختی گفت از بی ادبان ببش از این از مغز فسیل شده ای انتظار نداسته باسیم حرف حق همیشه تلخ بوده وهست
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۳۰ آبان ۱۴۰۱ - ۲۳:۵۲
دوتا مثل این ... عباسی اگر محاکمه و اعدام شوند اوضاع مملکت درست میشود این آدمها مخل جامعه هستند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
۰۱ آذر ۱۴۰۱ - ۰۷:۲۴
اتفاقا اگه۲نفرازاین سلبریتی هایی که فضای جامعه روبه گندکشیدن،اعدام میشدن،همه ماستشون روکیسه مینداختند.
علی
| Iran (Islamic Republic of)
۰۱ آذر ۱۴۰۱ - ۱۹:۲۶
خدا بخیر بگذره.بعضی از عنوان های دکتر .که به اینها میدن؟؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
۰۲ آذر ۱۴۰۱ - ۲۱:۱۷
اول اینکه الدنگ خودتی بعدم همین عباسیها مملکت رو ازچنگ دشمت نجات دادن ونزاشتن ناموست زیر دست منافقین و دموکرات و بعثیها و..بیفته احمق
علی
| Iran (Islamic Republic of)
۰۳ آذر ۱۴۰۱ - ۱۹:۳۱
اره اعدام کنن که تو امثال شما وارباباتون هر غلطی دوست دارید تواین مملکت بکنید عباسی هر چی گفته واقعیت بود کوچشم بصیرت که شما ندارید الانم داریم میبینیم که سخنانش همه راست بوده
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۱ آذر ۱۴۰۱ - ۰۰:۳۹
چی؟ تکذیب یا عذرخواهی؟ همین؟ اونوقت این اقدام علیه امنیت ملی نیست حتما باید تفنگ برداره؟ دل کنید تو رو خدا. اینکه هزار بار به صغیر و کبیر فحش داد بعدم فرداش با برادران عزیز رفت بازدید. نگید این حرفا رو. قرن 21 هست
Youna
| Iran (Islamic Republic of)
۰۲ آذر ۱۴۰۱ - ۰۷:۳۵
واسه اوناتکذیب وعذرخواهیه،واسه ما جاسوسی ومحاربه وچوبه دار...
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۱ آذر ۱۴۰۱ - ۰۱:۲۹
این ... و امثال این چرا ، در مورد هر موضوع و مسله ای اظهار نظر میکنن ...
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
۰۱ آذر ۱۴۰۱ - ۰۷:۳۱
خیلی ازاتفاق هایی که میفته به سبلریتی هامربوط نیس،اماچرادخالت میکنندوخودشون روکاسه ی داغترازآش میکنند؟؟ایشون هم به همین دلیل دخالت میکنند
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۱ آذر ۱۴۰۱ - ۰۱:۳۱
نتیجه نخوندن سرودحاصل یاوه گویی این آش... که بذرنفاق راپاشیدبایدمجازات بشه شک نکنیدکارش تعمدی بوده نمیشه که یکنفرخودشووابسته به نظام بدانه به بازیکن بگه حرام زاده فلان فلان بلاخره اونم امروزاینطوری تلافی می‌کنه وساکت نمیشینه آقایان حالا انصاف بدیدبرنده این جدال عباسی هست یابازیکنها؟
عل
| Iran (Islamic Republic of)
۰۳ آذر ۱۴۰۱ - ۲۲:۰۹
جان خودم اگه ماسمالیش نکردن رفت.مثل خیلی موارد دیگه.الانم نمایشی گرفتنش بگن آره مثلا ما حواسمون هست.دیگه اینا رو چندین ساله مثل کف دست میشناسیم
حامد
Iran (Islamic Republic of)
۰۱ آذر ۱۴۰۱ - ۰۲:۳۱
وجود امثال عباسی و رائفی پور خیلی خوب هست که بدون رودربایستی و شفاف سیاست نظام و اصل حاکمیت رو نشان میدن، اصل حاکمیت و نظام جمهوری اسلامی همین تفکر عباسی هاست، وجود این آدم ها باعث میشه مردم بهتر نظام جمهوری اسلامی را درک کنند
ایران
| Iran (Islamic Republic of)
۰۱ آذر ۱۴۰۱ - ۱۲:۰۵
کاملا درست میگین..عین حقیقته
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۱ آذر ۱۴۰۱ - ۰۷:۰۳
بنده تاییدنمیکنم کسی رو ولی خدایی
فوتبالیستی که ملیون دلاری درآمد داره ودرباره هرچی اظهارنظرمیکنه نباید درمقابل این بازی حساس انگلیس معلوم الحال
6تاگل بخوره
حیف نون
چه برسه به ملیون دلار
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۱ آذر ۱۴۰۱ - ۰۷:۳۷
اگه ایشون اینکارروکرده،خب نبایدقسمت توهمین آمیزش روبه کارمیبرده وکارشون اشتباهه بوده،امااین بی انصافیه که این هجمه به ایشون واردبشه به خاطریه توهین.این همه سلبریتی های دوزاری وخائن به مردم مملکت توهین کردن،کدومشون جوابگوبودن؟؟به دست همین مردم معروف شدن اماعلیه مردمشون حرف میزنند.تازه میان استوری نه به اعدام کتایون و...میزنندومیگن جای هنرمندزندان نیست.اگه اینجوریه ماهم ازحسن عباسی حمایت میکنیم ومیگیم جای کسی که گناهش اینه که گندکاری خیلی هاروفاش میکنه،دادسرانیست.چراحسن عباسی همیشه بایددادسراوزندان باشه اماسبلریتی های خائن مااین کشورواون کشوربچرخندوحالشوببرن؟؟؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۱ آذر ۱۴۰۱ - ۰۷:۴۲
عامل شهیدشدن ۸۵نفردراین اغتششاشات سبلریتی های هستندکه هیچ کس واسشون کامنت نمیزنه که عاملان بایداعدام بشن(تازه هشتک نه به اعدام میزنند) وچسبیدن به یه توهین ازطرف عباسی که هنوزصدق بودنش مشخص نشده
سعیده
Iran (Islamic Republic of)
۰۱ آذر ۱۴۰۱ - ۱۰:۲۲
اینا همین ادبیات لومپنی رو بلدن و هنوز که هنوزه فکر میکنن مملکت یه هیئته میخوان همه چی رو هیئتی جمع و جور کنن، این مردک رو چه به اندیشکده ؟؟ مرد بی ادب و بی نزاکت!!!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۱ آذر ۱۴۰۱ - ۱۰:۴۳
درود بر استاد حسن عباسی!
محمد
Iran (Islamic Republic of)
۰۱ آذر ۱۴۰۱ - ۱۱:۵۳
چهل سال است امثال این عباسی تخم نفرت بین حاکمان ومردم کاشتند وازاد بودند به هرکس خواستند توهین کنند
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۱ آذر ۱۴۰۱ - ۱۲:۱۵
تیم ملی به دوستان عباسی و رسایی باخت .
ناشناس
United States of America
۰۱ آذر ۱۴۰۱ - ۱۲:۱۹
عاشقتم حسن عباسی
تاج
Iran (Islamic Republic of)
۰۱ آذر ۱۴۰۱ - ۱۳:۲۶
وقتی مملکت دست عباسی ها وچند تانوحه خوان سپرده میشه.ازدست ناخدا کاری ساخته نیست.یا خدا باید گفت
محسن
Iran (Islamic Republic of)
۰۱ آذر ۱۴۰۱ - ۱۴:۰۸
وقایع روز، با این تیتر زشتی که زدی نخواهی توانست استاد عباسی را که شجاعانه پته های تفکراتی منحرف امثال شما را روی آب میریزه از دل مردم فهیم ایران بیرون کنی ... ایشان بارها و بارها امتحان پس داده و سربلند و همیشه پیروز بوده و خواهد بود ... تا کور شود چشم همگی دشمنان او ...
دکتر ساناز کرمانشاهی
Iran (Islamic Republic of)
۰۱ آذر ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۹
من از آقای عباسی دلخوشی ندارم ،، ولی آنچه که عباسی گفته است درست از آب در آمده ، ما باید واقعیت را بپذیریم ،،، میلیاردی هزینه فوتبال می کنیم ، میلیاردی دستمزد فوتبالیستها است ، میلیاردی به مربی خارجی پول میدهیم ، همیشه از آخر ، اول هستیم ،،، از این بدتر وطنفروش هستند ،،
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
۰۴ آذر ۱۴۰۱ - ۰۱:۵۵
دمت گرم حقیقت رو گفتی گل گفتی
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۱ آذر ۱۴۰۱ - ۱۶:۴۳
تمامی نظرات قابل پذیرش .
..
مرتضی@
Iran (Islamic Republic of)
۰۱ آذر ۱۴۰۱ - ۱۷:۰۵
دنباله روهای انسانهای نادان احمقهایی هستند که فکر میکنند میفهمند ودرست انتخاب کرده اند
مرتضی
Iran (Islamic Republic of)
۰۱ آذر ۱۴۰۱ - ۱۸:۱۰
حسن عباسی نخود هر آش وچاپلوس. که اگه اظهار نظر نکنه فکر میکنه مردم میگند لاله و زبون نداره
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۱ آذر ۱۴۰۱ - ۱۸:۳۷
این اقاطرز حرف زدنش درست خط ومشی کشورهای بیگانه است با سوادتر ازین نیست دیگه
جاسم عطلاوی
Iran (Islamic Republic of)
۰۱ آذر ۱۴۰۱ - ۱۸:۴۲
من جاسم عطلاوی فرزند شیخ زائر عاگول از عشیره ی بااصالت و صاحب بیرق عطلاوی حاضرم با کمک صندوق عشیره ام هزینه ی درمان و مداوای حسن عباسی و رائفی پور را پرداخت کنم و قول تضمینی میدهم که نتایج خوبی هم کسب کنند.از طرف ابن شیخ زائر عاگول
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۱ آذر ۱۴۰۱ - ۱۹:۰۱
من دارم کی میگم عباسی هم با سعودی وانگلیس ریخته رو هم عله ملت شریف آب به آسیاب دشمن ریخن
محمد
Iran (Islamic Republic of)
۰۱ آذر ۱۴۰۱ - ۱۹:۳۹
وقتی این آقا حرف میزنه داره از درون پر از کینه و نفرتش را نشان میدهد،لطفا به پای دین ننویسید ،کافر بودن هزار بار بهتر از مسلمانی شمر و معاویه و امثال عباسی است
محمد
Iran (Islamic Republic of)
۰۱ آذر ۱۴۰۱ - ۲۰:۴۵
کوچکترین اتفاقی برایش نمی افتد و مثل سعید قاسمی که به دروغ حکم برایش صادر کردند این مردک هم مصونیت قضایی دارد و آب از آب تکان نمی‌خورد!
علی
| Iran (Islamic Republic of)
۰۳ آذر ۱۴۰۱ - ۲۲:۰۶
دقیقا
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۱ آذر ۱۴۰۱ - ۲۰:۴۸
حسن عباسی ماله کش ماله ش بزرگتر از همه است بایددرجه ... هم بگیره ...
نقی معمولی
Iran (Islamic Republic of)
۰۱ آذر ۱۴۰۱ - ۲۱:۳۸
سرود نخوندن 6تا خوردن 8تا پاس دادند در کل نفری یازده پرس غذا خوردن نوش جونتون به قول کی‌روش یه روزم می‌شینن برا نوه هاشون ازای بازی خوبشون تعریف میکنن با افتخار میگن ما اونروز اونجا بودیم چه سیرکی شده خلاصه ایران نه اعتراضمون معلومه نه دوستمون نه دشمنمون نه هدفمون خلاصه چه آشی داره میشه خدا رحم کنه من خودم میخام سربه تن مفسد اختلاس گرو مسول دزدو مدیرای پاچه خوار و بی سوادو دزد نباشه ولی سرود کشورتو کاش فریاد می‌زدی کاش حرفاتونو تو زمین می‌زدید برا مردم خلاصه داریم میریم سمت خوار کردن کشورمون خودمون مشکل داخل به قول امیر قلعه نوعی اجنبی پرست شدیم مشکل رک نبودن صداقت نداشتن با خودمونه همچیمون شده تعارف بی تعارف ابرومون از همه لحاظ رفت با اون تیمو بازی یه دنیا نشست دلش به حالمون یا سوخت یا گفت اینا اصلا کشورشون زمین چمن ندارن فکر کنم یا توپ ندارن بنده خداها اینهمه بازی دیدیم بیا عربستان برد آرژانتین و کره ژاپن همه بردن تیم‌های قوی مگه چی آخه اونام دوتا پا دارن مام دوتا هشت پا نیستن که این کی‌روش از اونا برا ما هشت پا ساخته بابا این پیر ... دیگه نمیدونه با اتوبوس دیگه نمیشه جام بیاری اون برا دهسال پیش بود که تازگی داشت نمی‌دونستن چجوری پنجرش کنن بعد که راشو یاد گرفتن دیدید چه بلای سر مورینیو اومد بکار کردن اتوبوس توخیابون میبینه یاد بدبختیاش میفته حالا یه ما شدیم یه ملتو یه اتوبوسو یه کی‌روش طلبکار که هر دفعه بعد باخت یا چپ شدن یا میگه ما هواسشو پرت کردیم یا میگه مسیر سنگ انداختن یا درو کی باز کردو هزارتا چرتو پرت بعد پولشو میگیره میره
ص _ ن
Iran (Islamic Republic of)
۰۱ آذر ۱۴۰۱ - ۲۱:۴۷
ایران اسلامی گفت : ۱۰۰۰ بار مرگ بر منافقان اخیر / درود بر نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران . آفرین بر برادر حسن عباسی عزیز .
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۱ آذر ۱۴۰۱ - ۲۱:۴۸
پول نفت مملکتو دادیم به فوتبالیست‌های بی سواد
بعد میگن چرا مردم فقیرن
مم تقی
Iran (Islamic Republic of)
۰۱ آذر ۱۴۰۱ - ۲۳:۲۸
اگه من الان بگم جنتی فسیل نظام، چرا مسئولیت داره،منو دار میزنن. اما این عضوی هر غلطی دلش خواست میکنه و هیشکی نمیتونه ...
محمد
Iran (Islamic Republic of)
۰۱ آذر ۱۴۰۱ - ۲۳:۲۹
خوارج شاید خودشون امروز نباشن ولی افکار و عقایدشون هنوز وجود داره باید مراقب بود
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۲ آذر ۱۴۰۱ - ۰۱:۴۷
این حسن آقا هیچ کدوم از اینهایی که مردم میگن نیست این بیچاره فقط از مشکلات روحی و روانی رنج میبره همین .
ناشناس
United States of America
۰۲ آذر ۱۴۰۱ - ۰۸:۲۷
این تادیروز یار غار برادران وبچه های بالا بود حالا که در تنگنا هستن شد یارشبکه های معاند.اینابه خودشونم رحم نمیکنن میخواید به‌ ما رحم کنن
اسماعیل
Iran (Islamic Republic of)
۰۲ آذر ۱۴۰۱ - ۱۰:۵۷
اونایی که پای صحبتهای این وراج میشینند براشون متاسف متاسف متاسف هستم..چون صحبتهای هم برعلیه مردم است هم به ضرر نظام.لطفا او را به جیبوتی تیعید کنید
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۲ آذر ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۵
این شخص مغزش مشکل داره اگه این دوشخصی رهبران کشوری بودن وسلاح زیادی دردست داشتن به همه کشورها دنبال جنگ بود وقتی به بازیکنان کشور خودش رحم نمیکنه آرزوی پیروزی نمکنه
قاسم
Iran (Islamic Republic of)
۰۲ آذر ۱۴۰۱ - ۱۵:۲۱
لطفا غلط املایی نوشته تون رو اصلاح کنید . اونجایی که این یارو رییسشه اندیشکده نیست ... است
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۲ آذر ۱۴۰۱ - ۱۵:۴۴
حسن عباسی تو یک آدم بی ... هستی امثال شما تخم نفاق رامیکارن ...دهنت راببنده برای همیشه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۲ آذر ۱۴۰۱ - ۲۰:۱۸
عباسی وامثال عباسی از اول انقلاب تا الان فقط برای ملت چرندیات پشت تریبون میگن شغل که ندارند فقط از ملت طلبکارند عادت کردند به مفت خوری از بودجه ملت و،من شما ارتزاق می‌کنند از،شکم سیری حر،فهای مفت میزنند خودشون خودشونو تحویل میگیرن ملت،که اینارو آدم حساب نمی کنند بزور هستند
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۲ آذر ۱۴۰۱ - ۲۰:۲۶
ب قول دکتر انوشه بحث کردن با آدمهای احمق مثل اینه ک پشه رو صورتت نشسته بخوای پشه رو بزنی اول ی سیلی ب خودت میزنی امثال این آقا مملکت و ب آشوب کشیدن کلی از بچه های تیم ملی و ورزشکار شهید شدن
شرافت
Iran (Islamic Republic of)
۰۲ آذر ۱۴۰۱ - ۲۰:۲۸
واقعا امثال این عباسی که ... از چهره اش پیداست بیشترین ضربه را به نظام جمهوری اسلامی میزنند ما با اسیران عراقی چنین توهینی نکردیم آنوقت همین احمق به حداقل پنجاه میلیون ایرانی که یا فوتبال بازی می کنند یا خانواده و هوادار فوتبالیستها هستند علنا توهین میکند
محمدرضا محمدصالحی
Iran (Islamic Republic of)
۰۲ آذر ۱۴۰۱ - ۲۲:۳۷
سلام .باعرض شرمندگی خدمت مردم ایران . چه بگویم که هرچی بگویم نتیجه ای جز شلیک به خود نیست هم جناب عباسی برادریش و دلسوزیش برای ایران و ایرانی ثابت شده هم تو این اوضاع کاش موقعیت و حساسیت مملکت را میسنجیدیم و بهانه دست دشمن نمیدادیم که با این حرفها داستانها برایمان نمیساختند .فقط میتوانم بگویم همه برادریم همه ایرانی هستیم فقط در برابر کسانیکه خیانت محض دارند میکنند دزدی و اختلاص میکنند کسانیکه خنجر به سینه ایران و ایرانی و جوانان و شهیدان و اینده میزنند سینه سپر کنید و رحم نکید خواهشا نه این جوانان عزیز هنرمند و فوتبالی و .... خدا نگهدار همه شما خوبان
ارسلان
United States of America
۰۲ آذر ۱۴۰۱ - ۲۲:۴۱
الان چند ساله که من دارم میگم حسن عباسی گرگیست در پوست میش حالا کی لو بره که حقوق بگیر وجیره خوره اسرائیل هستن خیلی طولی نمیکشه ايشالله شیخ ... حمید رسایی هم بزودی لو خواهد رفت که چه خائنی هستن خداوند آبروشونو ببره آواره شون کنه وشرشونو ازسرملت ایران کم کنه خصوصا شریعمتداری رونامه ... کیهان
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۲ آذر ۱۴۰۱ - ۲۳:۲۵
فساد در سینما و فوتبال بیداد میکنه .بوی گندش همه دنیا رو برداشته
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۲ آذر ۱۴۰۱ - ۲۳:۳۳
من قبلا هم گفتم که این آدم جاسوس اسرائیل هستش وگرنه چرا باید با این مزخرفات باعت این همه کینه و دشمنی بین مردم بشه...
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۳ آذر ۱۴۰۱ - ۰۰:۰۷
اگر فوتبالیست های ماغیرت دینی واسلامی داشتند جلوی روباه پیر جوانمردانه بازی می‌کردند وبه مساله هایی که دشمنان کشور ونظام به مملکت ایجاد کرده اند جواب کوبنده می دادند نه اینکه آب درآسیاب دشمن بریزند
آریا
Netherlands
۰۳ آذر ۱۴۰۱ - ۰۰:۱۲
چهل و سه سال وقت داشته ...
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
۰۳ آذر ۱۴۰۱ - ۱۹:۳۷
این چه حرفی است تیم انگلیس تیم حرفه ای و پرتکنیک است اینکه تیم ایران دراین شرایط تیم انگلیس را شکست بدهد، انتظار نامعقول است درضمن فوتبال را به این قدر غلیظ به سیاست پیوند ندهید درعین این صورت معنایش شکست سیاست و مسیر حرکت سیاسی کشور است فوتبال را بازی مسالمت آمیز و صلح آمیز بدانید که پیش ازآنکه نماینده دولتها باشد نماینده ملت ها است برنده و بازنده در بازی فوتبال در واقع ملت ها نیستند بلکه سطح مهارتها و تنیکها است
ج
Iran (Islamic Republic of)
۰۳ آذر ۱۴۰۱ - ۰۳:۲۴
بعله آقای عباسی!!!اینهم نتیجه تند روی و افراط.واقعا امثال تو اگر قدرت داشتند با مسلسل همه دنیارو وادار به قبول تشیع میکردن!!!!شیعه گری این نیست.بهتر بود آرزو میکردی دبیر کل سازمان ملل یک ایرانی باشد.یک بچه مذهبی سفیر صلح در جهان شود.همه برای حل اختلافات و صلح و اشتی دست بدامن ایران شوند.....چقدر شعار دادی!!!چقدر تهدید!!!! تحقیر مردم خودت!!!!انگار همه کافرند و تو و همفکرانت بهشتی و رستگار!!!!عشق عینک و مافیا بازی و نگاه امنیتی به همه چیز کار دستت داد.شاید خونهای اخیر هم بگردنت باشه.راستی بالاخره اسم چهار اقتصاددان رو یاد گرفتی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
مهدی
Iran (Islamic Republic of)
۰۳ آذر ۱۴۰۱ - ۰۴:۰۳
من به شعر مرحومه پروین اعتصامی اشاره می کنم
روزی گذشت پادشهی از گذرگهی
فریاد شوق بر سر هر کوی و بام خاست
پرسید زان میانه یکی کودک یتیم
کاین تابناک چیست که بر تاج پادشاست
آن یک جواب داد چه دانیم ما که چیست
پیداست آنقدر که متاعی گرانبهاست
نزدیک رفت پیرزنی گوژپشت و گفت
این اشک دیدهٔ من و خون دل شماست
ما را به رخت و چوب شبانی فریفته است
این گرگ سالهاست که با گله آشناست
آن پارسا که ده خرد و ملک، رهزن است
آن پادشا که مال رعیت خورد گداست
بر قطرهٔ سرشک یتیمان نظاره کن
تا بنگری که روشنی گوهر از کجاست
پروین، به کجروان سخن از راستی چه سود
کو آنچنان کسی که نرنجد ز حرف راست
فوتبالیستهای عزیز من با نظر عباسی و غیره کاری ندارم ما ضعیفا از فرار مالیاتی که شرکتها از طریق شما انجام میدهند و بخش ناچیزی که برای شما خیلی چیزه صرفنظر کردیم
چرا برای درخشش نام ایران در جهان نمی جنگید؟
چرا سرود ملی کشورتان را نمی خوانید؟
چرا برای ایران توی زمین دشمن بازی میکنید؟
ایران من
Iran (Islamic Republic of)
۰۳ آذر ۱۴۰۱ - ۰۶:۰۵
داعش هم فوتبال رو حرام کرده بود و هرکس فوتبال نگاه میکرد هم گناه کبیره محسوب میشد و خون فوتبالیست رو ریختن حلال اعلام کردن. چه وجه تشابهی و چه معلم خوبی داشت عباسی.
خسته.!!!
France
۰۳ آذر ۱۴۰۱ - ۰۹:۱۷
حالا داشته باشید همین حسن عباسی کاندبد ریاست جمهوری میشه وبا دوسه میلیون رای یه مشت پاجه خوار میره تو پاستور.
علی
| Iran (Islamic Republic of)
۰۳ آذر ۱۴۰۱ - ۲۲:۰۲
الحق که راست گفتی
قاسم سربازوطن
Iran (Islamic Republic of)
۰۳ آذر ۱۴۰۱ - ۱۹:۰۶
چرادراین چهل وچهارسال بعضی هاامثال:هنرمندان و، ورزشکاران وسیاست بازان مردم آزار،کاپیتولاسیون داشته باشندو کسی جرات انتقادازاونهارونداشته باشه ودرصورت انتقاد به حضرات،بایدتاوان سنگینی پرداخت کرد.مگرحضرت امام(ره) کاپیتولاسیون روازبین نبرد.به امیدرهایی(اللهم عجل لولیک الفرج)
امام زمانی
Iran (Islamic Republic of)
۰۳ آذر ۱۴۰۱ - ۱۹:۴۵
به ما گفتن حرف حق واز هرکی شنیدی بپذیر حالا عباسی باشه یا کسی دیگه بنده عقل دارم میبینم سخن ایشون با انچه در جامعه فوتبال وسینما اتفاق افتاده تطبیق میکنه حالا شما بگید منافقه اصلا ایشونم نمیگفت مردم که احمق نیستن دارن میبینن هم برا ی بعضی ازمسئولین راوهم بعضی از سلبریتی های معاند را
م ه
Iran (Islamic Republic of)
۰۳ آذر ۱۴۰۱ - ۲۰:۲۶
کشور ما ازین یاران کمکی شبکه های بیگانه ودشمنان دوست نما کم نداره ! دافعه بیش ازجاذبه
م ه
Iran (Islamic Republic of)
۰۳ آذر ۱۴۰۱ - ۲۰:۳۳
البته بی احترامی به سرود ملی هیچ توجیهی نداره این سرود مال حسن عباسی که نیست ! ضمنا اگه توجیه داره پس باید بازیکنای فرانسه و برزیل وووو . باسرود کشورخود قهرکنند
علی
Iran (Islamic Republic of)
۰۳ آذر ۱۴۰۱ - ۲۲:۰۱
یکی این یکی هم رائفی پور رو یه کاری کنید توروخدا.اینا دیوونن همه رو میزنن مردمو مسئولینو ایرانو آمریکا هم نمیشناسن.مثل یه آدم شل و ولن که یه مسلسل گرفته همینجوری داره میچرخه به همه شلیک میکنه.این روان پریشا رو تو دهنی بزنید لطفا.حالا اینا رو کاری ندارم.اونایی که میشستن پای حرفای اینا دیگه نوبرن.
ایرانی
Iran (Islamic Republic of)
۰۳ آذر ۱۴۰۱ - ۲۲:۳۰
این عباسی که حرف مفت زیاد میزنه ،اگه یادتون باشه درموردارتش که ازاول درگیری کردستان سال ۵۸ وتا پایان جنگ تحمیلی وپس ازانهم سه سال درمناطق عملیاتی ماندن تادشمن دوباره برنگرددوبادادن۴۸ هزارشهیداین نادان چه گفت ،خب دیگه بقیه حرفاش روهم طنزیا لودگی قبول کنید ،ضمنا درموردباخت فوتبال هم بایدقبول کنیم زمانی که انگلیس ها با توپ پارچه ای فوتبال رو شروع کردن ماهم کشتی رو توخاک وخل ادامه میدادیم ،خب الان کشتی گیرامون دردنیا حرف اول رومیزنن ،اونا هم توفوتبال ازمابرتری دارن ومسله ورزش ازسیاست جداست اقایون بامربی گری کی روش باختن ،بجای عذر خواهی باختشونو گردن بقیه میاندازن
امیر شجاع
Iran (Islamic Republic of)
۰۴ آذر ۱۴۰۱ - ۰۶:۰۹
کلا این میدونم کل دنیا کشورهای تظاهرات میکنن ب هر شرایطی شما فوتبالی شما بازیگر ان شماهای که اسمی شدین همین داخل ایران هم ب ثروت رسیدین حالا هرچی هست بذارین کنار امنیت حرف اول این کشور بخاطر این امنیت جوانانی شهید شد مادرانی وپدرانی شهید شده‌اند ما مدیون اونها هستیم کشور در موقعیت حساسی قرار دارد دشمنان بزدل جرات نزدیک شدن ندارن ولی میخواهن با دست خودتون کشورتون را خراب کنند پس بهوش باشید ب آسياب دشمن اب نریزید
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۴ آذر ۱۴۰۱ - ۰۹:۱۸
اولویت همه چیز کشور مردم هستند بالاتر از هر شخص وشغل یافتگان باید رفاه مردم باید تامین بشه وگر نه این بیاد اون بره که نشد مردم هی بدبخت تر بشن وگر نه ایران از نظر فرهنگ قدمت در بین کشورهاست پس مسولین مردم ببینید
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر: