شوک بزرگ به یحیی ؛ گل محمدی در آستانه خروج ؟ | وقایع روز
کد خبر: ۴۰۰۸۳
تاریخ انتشار: دوشنبه ۳۰ آبان ۱۴۰۱ - 21 November 2022
اعتصاب بازیکنان تیم پرسپولیس بد جوری مدیریت باشگاه و هم چنین اعضای هیئت مدیره را ناراحت کرده است.

شوک بزرگ به یحیی ؛ گل محمدی در آستانه خروج ؟

وقایع روز ـ سرویس ورزشی؛

مدیریت باشگاه و اعضای هیئت‌ مدیره بر این باور هستند که به تعهدات خود در قبال بازیکنان عمل کرده‌اند و جریمه ۵ درصدی که برای تیم در نظر گرفته شده است، به خاطر حذف از مسابقات جام حذفی در فصل گذشته بوده است.

فصل گذشته تیم پرسپولیس در استادیوم آزادی به آلومینیوم اراک باخت و از جدول بازی ها کنار رفت. در حالی که اعضای هیئت‌ مدیره و مدیر عامل باشگاه راهی دوحه شده‌اند امروز تمرین تیم پرسپولیس به شکل عجیبی دنبال شد. برخی از بازیکنان تمرین کردند و برخی از بازیکنان اعتصاب خود را به روز سوم رساندند.

باشگاه مدیریت تیم را به یحیی گل محمدی محول کرده است و اگر او نتواند اعضای تیم را برای تمرین کردن یکدل کند، ممکن است باشگاه تصمیمات جدیدی در مورد او بگیرد و این تصمیمات حتی ممکن است به بهای دادن اولتیماتوم و در نهایت اخراج به سرمربی تمام شود.

جالب این جاست که به تازگی باشگاه یحیی گل محمدی و کریم باقری را جریمه کرده است و این دو دل خوشی از باشگاه ندارند و باید گفت شرایط باشگاه پیش از بازی با استقلال اصلا خوب نیست.

نظرات کاربران
وحید
Iran (Islamic Republic of)
۳۰ آبان ۱۴۰۱ - ۱۷:۴۸
باید اول فصل باید می‌رفت بیشتر از مربی خارجی میگیره بیشترین بازیکن رو گرفته بجای ارتقا دانش خودش وکیفیت تیم به حاشیه میپردازه میخواد درآمدش از اینستا هم کم نشه
سعید
| Iran (Islamic Republic of)
۰۲ آذر ۱۴۰۱ - ۰۷:۲۶
اگه با حکومت مشکل داری چرا مربی تیم حکومتی شدی؟
چهل میلیاردش شیرینه آقای با معرفت؟ چرا استعفا نمیدی؟
انقلابی
| Iran (Islamic Republic of)
۰۲ آذر ۱۴۰۱ - ۰۸:۵۵
گل گفتی .زیادی فکر می کنند عددی هستند.
حسنی
Iran (Islamic Republic of)
۳۰ آبان ۱۴۰۱ - ۱۸:۴۸
گلمحمدی بجای دخالت در اموری که به تو ربطی نداره برو دنبال کاری که در آن تخصص داری
ایرانه عزیز
| Iran (Islamic Republic of)
۳۰ آبان ۱۴۰۱ - ۲۱:۳۲
خداپدرتو بیامرزه، گل گفتی. اصلا مربیه خوبی نیست
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۳۰ آبان ۱۴۰۱ - ۲۰:۵۴
سرود ملی رو نخوندن و خون شهدا رو پایمال کردن چوبشم خوردن
خودم
| Iran (Islamic Republic of)
۰۱ آذر ۱۴۰۱ - ۰۱:۴۰
اره تیمی که دولا شد جلو رییسی و مردم بعنوان تیم میلی میشناسنش نبایدم موفق بشه ... وقتی از ایران با پول مردم مسئولین رو بعنوان تماشاگر می برن معلومه تیم متعلق به مردم نیست
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
۰۱ آذر ۱۴۰۱ - ۰۹:۲۸
خون شهدا رو اونا پای مال کردن که مردم رو دارن میکشن
مهدی
| Iran (Islamic Republic of)
۰۱ آذر ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۲
نخواندن سرود ملی الزامی نیست ۲۰۱۴و۲۰۱۸هم نخواندن زیاد بزرگش نکنید ایستادن به احترام سرود ملی مهم هست که انجام میشه ما همه یک ملت هستیم درکنار هم و پشت یکدیکر
علی
Iran (Islamic Republic of)
۳۰ آبان ۱۴۰۱ - ۲۱:۳۱
حیف پولی که به یحیی میدن
پرسپولیسه قهرمان
Iran (Islamic Republic of)
۳۰ آبان ۱۴۰۱ - ۲۱:۳۴
نمیره که، پرسپولیس برای یحیی خیلی بزرگه
سعید
Iran (Islamic Republic of)
۳۰ آبان ۱۴۰۱ - ۲۱:۵۵
اگه مردی و شرف داری قید چهل میلیارد و بزن و از تیم حکومتی استعفا بده. مطمئنم نداری
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
۰۱ آذر ۱۴۰۱ - ۰۱:۵۳
تیم‌ حکومتی کیسه هست . پرسپولیسی مردمیه . اتفاقا نشون هم دادن مردمین.بشین در مورد پرسپولیس درست حرف بزن.کیسه
حمید
| Iran (Islamic Republic of)
۰۱ آذر ۱۴۰۱ - ۱۰:۰۵
خوشم میاد قبل دربی ترس وجودتون رو گرفته ولی حتی اگر یحیی امپراطور از تیم بره بازم بدون مربی تیمت رو شش تایی خواهیم کرد.
نود و نه و نه و نه صدم درهزار پرسپولیسیها طرفدار یحیی هستند و جزو مردم و ملت ایران و با توجه به خرج کمتر نسبت به استقلال و صدر نشینی مطمئنن از یحیی طرفداری خواهند کرد و یحیی برترین مربی ایرانی برای پرسپولیس هست و حتی از بعضی خارجیها مثل اسکوچیچ و کیروش و ...بهتره. زنده باد یحییو پرسپولیسیهای واقعی و ملت ایران و بازیکنان واقعی تیم ملی مثل سردار آزمون و حاج صفی و...
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
۰۲ آذر ۱۴۰۱ - ۰۹:۰۵
زمانی مردمی است پولش از طرفدارانش باشد نه جیب حکومت از جیب مردم باید هر چه سریع تر این تیم را بفروشند سفره مردم را خرج بیفایده کم نتیجه نکنند
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۳۰ آبان ۱۴۰۱ - ۲۲:۰۴
اگر اخراجش نکنند ما دیگه هیچ اعتمادی به نظام نمیکنیم میدونیم دست خودنظام هم شریکه خواهش میکنیم با قبیل این افراد برخورد جدی شود
علی
Iran (Islamic Republic of)
۳۰ آبان ۱۴۰۱ - ۲۲:۲۰
اینا از مال خودشون نمیگذرن فقط ادعاشون میشه ما مردمی هستیم چهل میلیار گرفته خودشو مردمی میدونه واقعا جای تاسف داره
ایمان
| Iran (Islamic Republic of)
۰۱ آذر ۱۴۰۱ - ۱۵:۲۲
مثال علی کریمی با این همه ثروتی که از بیت المال یعنی پول مردم بدست آورده
چیکار کرده برای مردم برای فقر برای مستضعف اونی که این روزها مدعی حقوق بشر و مردمه
خدا هدایتش کنه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۳۰ آبان ۱۴۰۱ - ۲۳:۱۴
باید به مربی ایرانی تیم ندهند چون وجدان کاری ندارن همچنین بازیکنای که خیانت می کنند بابا شما هر کدام از باشگاه کم وبیش پول گرفته اید حالا یعنی چی اعتصاب می کنید واقعآ این پولی که گرفتید حلال است بازیکنای استقلال هم همینه شما فوتبالیست هستید وشغل تون اینه نباید کم کاری کنید وجالب اینجاست مربی ۴۰ میلیارد می گیره وبهانه هم میاره شما چکار به سیاست دارید بازیتان را بکنید واقعآ مربیان خارجی شرف دارند ودر قبال پولی که می‌گیرند با جون ودل کار می کنند حتی بازیکنای خارجی هم همینطور هستند باید بازیکنای حاشیه ساز را از دو تیم استقلال وپرسپولیس با تیپا بندازند بیرون تا حساب بیاد دستشون مثل بازیکنای تیم ملی که آبروی تیم را بردند البته مربی هم مقصر بود وصول تبلیغ مطبوعات را تو انتخاب بازیکنای سوتی دهی مثل چشمی و کریمی وحسینی را خورد وچوب هم خورد واقعآ جای دانیال ونورافکن وسیله در تیم ملی خالی بود اصلآ هافبک ودفاع درستس مخصوصآ در نیمه اول نداشتیم
بیژن رستمی
Iran (Islamic Republic of)
۳۰ آبان ۱۴۰۱ - ۲۳:۱۹
مصداق تو مو را می بینی وما پیچش مورا ،درباره کسانی صدق می کند که حضرات با مدارک دکتری ،برای براندازی در میز گرد تلویزیون یک مشت بیمار روانی علی کریمی را برای اپوزیسیون که تعدادی از او به دلایلی حمایت می کنند گزینه مناسب می دانند جالب است که امثالهم سیاست را با ص می نویسند مشکل ما از چندین موئلفه بیشتر به امریکا وکشورهایی بر می گردد که از خود اراده ای ندارند که فکر می کنند امریکا تا به ابدانها را بر ارکیه قدرت حفظ می کند در حالیکه امثال من ارتشی که در زمان محمد رضا بی خاصیت برای دوست خلف ناخلف امریکا به نیابت در جنگهای ویتنام وزفار عمان شرکت کردیم که تعدادی از بچه های ما جان خودشان را ازدست دادند که از بهترین نیروها به حساب می امدند عاقبت از ژاندارمی ما دربه دری حضرت اجل محمد رضا بود پس از گذشته عبرت بگیریم وبا وفاق به فکر اعتلای کشور وبهبود وضعیت باشیم که در شرایط گل وبلبل که مردم از رهبری تبعیت می کردند صدها علم طغیان تجزیه کشوربه اهتزاز درامد که بهتر بود معاهدات ترکمانچای وگلستان را نصب العین مدارس ودانشگاهها می کردیم که با اراذل واوباش ویم مشت بیکار بدبخت کشور رابدتراز چیزی نکنیم که اه وحسرت فقط برای ما بماند عاشق ایران ومردم ان ،سرهنگ ارتش
حمید
| Iran (Islamic Republic of)
۰۱ آذر ۱۴۰۱ - ۱۰:۲۱
چرا از تقسیم خزر چیزی نمیگی؟ چرا از خلیج فارس و تملک چین چیزی نمیگی؟ چطور محمدرضا بد شد ولی اینکه کویت از عراق غرامت جنگ میگیره ولی ما نمیگیریم و دلار سی و پنج تومنی چیزی نمیگی؟! مگر نه اینکه کمبود دلار داریم و خودمون احتیاج به ارز خارجی؟ چرا از اعتراضات سه سال پیش بابت بنزین و کشته شدن معترضین و حالا ارسال بنزین رایگان به لبنان چیزی نمیگی؟! اگه نگرفتن غرامت جنگ از عراق،ارسال بنزین مجانی به لبنان، شرکت در جنگ سوریه، پهباد ایرانی در جنگ اوکراین و ...سیاست و حکومت داریه ! اونموقع هم سیاست بوده ..... و کافیه نگاه کنی به وضعیت معیشتی و زندگی مردم و کشور از ابتدای تا انتهای دوران پهلوی و مقایسه س با چهل و سه سال حکومت اسلامی که چطور آدمای دزد و بیشرف پهلوی بهتر حکمرانی کردن نسبت به نمایندگان خدا در روی زمین! و اگر میگی تحریمه ، باید گفت پهلوی در آغوش آمریکا بود و الان در آغوش روس و چین هستیم پس پهلوی بهتر انتخاب کرد.....خلاصه کسی که خیانت میکنه تا آخر عمر اون ننگ و خیانت رو پیشونیش میمونه و هیچ وقت و با هیچ مجیز گویی اون خیانت شسته نمیشه و شما هم به قول معروف چوب دوسر طلا !!! هستید!
یا حق
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۳۰ آبان ۱۴۰۱ - ۲۳:۴۱
تمام این اتفاقات تیم پرسپولیس زیر سر شخص گلمحمدی است باشگاه پرسپولیس وشخص درویش باید برای همیشه قید گلمحمدی و این سه بازیکن...کا اعتصاب کرده اند رابزند حتی اگر جلو استقلال بون این سرمربی وبازیکنانی کا اعتصاب کرده ببازیم هم بهتراست که به این...ها دل ببندیم
علی تهوری
Iran (Islamic Republic of)
۰۱ آذر ۱۴۰۱ - ۰۰:۰۲
یحیی کاراش عجیبه ولی خرید و فروش خوبی دارد از نظر من نباید برد
ک ن
Iran (Islamic Republic of)
۰۱ آذر ۱۴۰۱ - ۰۰:۰۴
یحیارا اخراج کنید پرسپولیس نجات پیدا می‌کند
ایمان
| Iran (Islamic Republic of)
۰۱ آذر ۱۴۰۱ - ۱۵:۲۴
تیم محبوبمان را از دست یحیی نجات دهید
یحیی لیاقتش را ندارد توراچه به سیاست مردک تیمت را اگر میتوانی هدایت کن
ک ن
Iran (Islamic Republic of)
۰۱ آذر ۱۴۰۱ - ۰۰:۵۵
سلام آقای درویش پرسپولیس را فدای یحیا نکن یحیارا اخراج کن پرسپولیس را نجات بده
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
۰۱ آذر ۱۴۰۱ - ۰۱:۵۱
معلومه طرفدار تیم حکومتی هستی هرگز به پرسپولیس در مورد پرسپولیس بد نمیگه.یحیی کلی زحمت کشیده حلالش باسه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
۰۱ آذر ۱۴۰۱ - ۰۱:۵۴
چشم تو برو جای یحیی.این بازیا تموم‌ کنید‌کییه کشا
م ص
Iran (Islamic Republic of)
۰۱ آذر ۱۴۰۱ - ۰۱:۵۰
یحیی برای پرسپولیس زحمت کشیده.دمش گرم در بدترین شرایط هم کار کرده.اینا همه‌ بازی تیم حکومتیه.زند‌ه باد پرسپولیس.زنده‌ باد یحیی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
۰۱ آذر ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۴
کسی که یدن و شرف نداره و حرمت خاک و پرچم رو نگه نمیداره, ارزشی نداره و زحمتی هم نکشیده
م ص
Iran (Islamic Republic of)
۰۱ آذر ۱۴۰۱ - ۰۱:۵۷
حلالت‌باشه‌یحیی نشون دادی مردی . دمت گرم با وجود.محکم به کارت ادامه بده .یه مشت بچه کیسه کش اهمیت نده.تیم حکومتی هستن چه‌ میشه کرد جنبه موفقیت امپراطور ندارن.
ابراهیم
| Iran (Islamic Republic of)
۰۱ آذر ۱۴۰۱ - ۱۹:۰۸
پرسپولیس مربی داخلی به دردش نمخورد آنها دو بهم زنند از همه چیز سر در می‌آورند جز فوتبال
من
Iran (Islamic Republic of)
۰۱ آذر ۱۴۰۱ - ۰۲:۲۵
یحیی سروره ، شما مخالفان یحیی آب رو بریزید اونجا که میسوزه
احمد
Iran (Islamic Republic of)
۰۱ آذر ۱۴۰۱ - ۰۵:۰۷
اقا یحیی تو دل مردم جا داره اخراج بشه بزرگتر هم میشه
جانباز
Iran (Islamic Republic of)
۰۱ آذر ۱۴۰۱ - ۰۶:۴۴
درود بر یحیی و کریم و دایی و علی کریمی و فرهاد مجیدیرو وریا غفوری و برومند و همه کسانی که در کنار مردم ایران ایستاده اند و قطعا مشیت الهی اینست که ظلم شکست خواهد خورد.الله اکبر
علی
| Iran (Islamic Republic of)
۰۲ آذر ۱۴۰۱ - ۰۱:۲۱
این الله اکبر داعشی بود کدام ظلم دادا در عربستان یارو فقط انتقاد کرده چرخ کرده کردنش در فرانسه 500تا چشم در اوردن . در اینجا هم 60تا نیروی پلیس را بطور حیوانی میکشن وانقدر هم قوی هستن که همه چیز را هم برعکس میکنن . دادا غرب که خود عامل تمام کثافت کاری جهان هست نمی تونه برای من نمونه باشه مثلا ریس جمهور فرانسه با دوچرخه میره دنبال خانوم بازی با سلربیتیها نمی تونه حقوق بشر را برای تو تعریف کنه به خودتان بیایید که اگر نیایید دشمن وارد سرزمینت بشه همه چیز را از دست دادی مردم سوریه هم از این فکر ها میکرد که الا بل باید بشار بره اما چه شد داعش ریخت انجا ووووووو
رها
Iran (Islamic Republic of)
۰۱ آذر ۱۴۰۱ - ۰۷:۵۱
داداش یحیی موهای سفیدت چقدر زیاد شده دلم گرفت منم موهای سفیدم نشان از شب‌های سیاه دارد پروردگارم بر زخم دلمان مرحم بگذار
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۱ آذر ۱۴۰۱ - ۰۸:۲۴
یحیی می دونه می بازه به استقلال و به همین خاطر داره حاشیه درست میکنه و این بهترین فرصت بود که چند برابر این جریمه میشد و می انداختند بیرون پول میگیری که بازی درست و حسابی انجام بدی نه اینکه دنبال فالوئر باشی برای درامد بیشتر اگر راست میگین به فکر مردم هستین یک سال برابر مردم عادی بگیرید
bab
Iran (Islamic Republic of)
۰۱ آذر ۱۴۰۱ - ۰۸:۳۴
به عنوان یه استقلالی ،تمام قد از آقا یحیی حمایت میکنم چون گذشته از سواد و تجربه بالای مربیگری،مرد باشرفی هست و تا ابد با مردم
سرباز
Iran (Islamic Republic of)
۰۱ آذر ۱۴۰۱ - ۰۹:۳۹
مگر چکاره هستید برای پرسپولیس دستور می‌دهید وصی یا وکیل فضولی موقوف پرسپولیس قهرمان اسبا باید بشه کله پوک استقلالی چرا چون می‌ترسی تیم تاجت شش،تایی یشه مشکلات بایدحل شوند
پرسپولیس اولین تیم پرطرفدارترین تیم باشگاهی درسیاست
عشق است با طارمی صادق محرمی .علی دایی سروش بیرانوند
محمد
Iran (Islamic Republic of)
۰۱ آذر ۱۴۰۱ - ۰۹:۴۵
کیسه کشا، نزدیک دربی که میشه ازترس یا به ترکیه سفرمیکنن یا اینکه میخان مربی پرسپولیس روعوض کنن... بابا اینا همش ازترس، یحیی بهترین مربیه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۱ آذر ۱۴۰۱ - ۱۰:۰۱
به فضل الهی این نظام واین مردم پابرجاوسربلندخواهندماند،و کسانی مانندعلی کریمی ، یحیی وباقری وامثالهم مانند کف روی آب به مرورزمان ماهییتشان رو خواه شد.تاسیه روی شود هرکه در او غش باشد.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۱ آذر ۱۴۰۱ - ۱۰:۳۲
یحیی بهترین مربی ایرانه و جالبه که نویسنده میخواد القا کنه که تمرین نکردن بازیکن به دلیل اون پنج دصد که خود درویش هم نتونست حلش کنه باید یحیی جوابگو باشه! یحیی مثل معلم میمونه که دانش آموز با مدیر مشکل داره و سرکلاس نمیاد و معلم وظیفه ش درس دادنه و اگر تونست دانش آموز رو سرکلاس بشونه و اگر نتونست به معلم ربط پیدا نمیکنه که بابتش اخراج بشه چون دانش آموز سر کلاس نیومده . شاید نویسنده انتظار داشته یحیی با مامور و حکم جلب بره در خونه ی بازیکن و اونارو کت بسته بیاره سر تمرین و چندتا مامور با اسلحه بزاره بالا سرشون که تمرین کنن! نترسید ، تیمتون حکومتیه و نمیزارن ببازید مثل پارسال که نیم فصل دوم هفت بازی رو براتون درآوردن و سیزده امتیاز سود کردید و یا امتیاز معیشتی گرفتید و قهرمان شدین!خخخ، قهرمانی پاک ..مثل اختلاس پاک ،دزدی پاک و ....با پاک گفتن چیزی تطهیر نمیشه مخصوصا اگر تمامش ناپاکی باشه نویسنده ی استقلالی!
حجت
Iran (Islamic Republic of)
۰۱ آذر ۱۴۰۱ - ۱۱:۲۱
یحیی وطن پرست و باغیرت ❤️❤️❤️❤️
ت ت
Iran (Islamic Republic of)
۰۱ آذر ۱۴۰۱ - ۱۱:۲۵
شما ادعای سیاست از فوتبال جدا باشه داشتید
حالا حرف دیگری می‌زنید
حسان
Iran (Islamic Republic of)
۰۱ آذر ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۷
با سلام و احترام
نظر به علاقه جناب یحیی به سیاست و نگارش در فضای مجازی و تولید محتوی فاخر ، ورود ایشان به دنیای سیاست را خیر مقدم عرض می نماییم. هزینه ای که امسال فقط روی دست سهام دار گذاشت پنج برابر کل زمان خضور پرفسور برانکوی کبیر هست، لطفا در اسرع وقت اخراج شود
هرچند بعد بازی استقلال باید استعفا بدهد
حجت
Iran (Islamic Republic of)
۰۱ آذر ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۹
یحیی محبوبیت خودتو از بین بردی؟! انسان باش
محمد
Iran (Islamic Republic of)
۰۱ آذر ۱۴۰۱ - ۱۲:۰۹
اقای گل محمدی اکثریت مردم شما را دوست دارند .درود بر تو ومانند تو که در کنار مردم ایستاده اید
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۱ آذر ۱۴۰۱ - ۱۳:۱۷
قرارداد کلان می بنده پول وحشتناک میگیره بعد میاد تواینستا دفاع ازمردم حرف میزند این هم یاد گرفت راه سرکیسه کردن را....
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۱ آذر ۱۴۰۱ - ۱۴:۲۴
آقای مربی ۴۰ میلیاردی وبازیکنایی که پول هنگفت می گیرید ولی اعتصاب می کنید مگه شما کی هستید باید این بازیکنای پر مدعا را با تیپا از دو تیم استقلال وپرسپولیس بندازند بیرون ومربی خارجی بیارن که به کارش تعهد داره همه چیز درست میشه
بنده خدا
Netherlands
۰۱ آذر ۱۴۰۱ - ۱۵:۰۵
درودمن نمیدونم مردم چشون شده بابا ماهمه باهم هموطنیم توروخدا توروبه اونی که میپرستیدبیشترازاین جامعه رودوقطبی نکنیدیعنی این وضع الان مملکت به نفع مردم وکشوره فقط همین یک سوال ودارم یعنی الان اومدیدتوخیابون پرچم انگلیس وبالا بردیدوبرای باخت ایران شادی وپایکوبی کردیدکارتون درسته دمتون گرم خوشابه غیرتتون بچه های ایران وجلوی انگلیس بزرگترین دشمن ایران زمین تنهاگذاشتیددمتون گرم مثل اعتمادبه رسانه های لندن نشین آفرین خوب دشمن شادمون کردید آفرین خوب جواب خون شهدارودادیدآفرین به شرفتون
ایمان
Iran (Islamic Republic of)
۰۱ آذر ۱۴۰۱ - ۱۵:۲۶
یحیی برو بیرون
محمد
Iran (Islamic Republic of)
۰۱ آذر ۱۴۰۱ - ۱۶:۲۶
اگر می‌خواهید یحیی را به بهانه های غیر ورزشی اخراج کنید و از شرش خلاص شوید تعارف نکنید !
پویا
Iran (Islamic Republic of)
۰۱ آذر ۱۴۰۱ - ۱۷:۴۰
شما مشکلتون یحیی نیست یه مشت استقلالی بی جنبه هستین فقط تیم ملی مونده بود که ۶تایی بشه که اون هم به لطف بعضی ها به تاریخ پیوست
محمد
Iran (Islamic Republic of)
۰۱ آذر ۱۴۰۱ - ۱۸:۲۲
اینا همشون یه مشت پولدارن نشستن بیرون گود میگن لنگش کن همین سلبریتیها که ادعا دارن ،مملکت به هم بریزه همشون فرار میکنن میرن میومونیم ، من وتو
علی
Iran (Islamic Republic of)
۰۱ آذر ۱۴۰۱ - ۱۹:۳۲
یحیی نامرد
ایرانی
Iran (Islamic Republic of)
۰۱ آذر ۱۴۰۱ - ۲۰:۰۰
این مردک ظرفیت ندارد خودش را گم کرده یکی دیگه زحمت میکشه این بی خاصیت پولش میگیره واقعا جای تاسف است.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۱ آذر ۱۴۰۱ - ۲۱:۴۹
اقا یحیی ۴۰ میلیارد!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! چیزی نیست
مصطفی
Iran (Islamic Republic of)
۰۱ آذر ۱۴۰۱ - ۲۱:۵۷
فعلا حال مردم خوب نیست دیدن فوتبال و بحث کردن دربارش لذتی نداره
بهرام
Iran (Islamic Republic of)
۰۱ آذر ۱۴۰۱ - ۲۲:۳۶
بقول هیتلر پست ترین آدما کسانی هستن که وقتی به کشورشان حمله کردم موضعی گرفتن که وطن که مادر هست برا ما .بر مادرشان مسلط شوم ...
امير
Iran (Islamic Republic of)
۰۲ آذر ۱۴۰۱ - ۰۲:۴۹
بزاريد تا روز بازي با استقلال باشه وقتي كه باخت استعفا بده بره
ایرانیاصیل
Iran (Islamic Republic of)
۰۲ آذر ۱۴۰۱ - ۰۳:۰۹
درود به وطن دوستانی مثل علی کریمی وعلی دایی ویحیی گل‌محمدی وطن دوست و باغیرت
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۲ آذر ۱۴۰۱ - ۰۹:۰۰
ضعف مدیرت ورزش کشور پیداست از قطر یاد بگیرند هر مربی بی عرضه حاشیه ساز از تیم اخراج کنند چرا نمی‌کنند چون خودشون سهم از پول یحیی دارند اگر سهمی نداشتند چرا پول بازکنان و نمی دهند ولی قراداد میلیاردی با یک مربی فاقد توان پرداخت میکنند باید دستگاه نظارتی به این قراردادها ورود کنند حق جوانان و مردم را از حلقومشان در بیارند
انقلابی
Iran (Islamic Republic of)
۰۲ آذر ۱۴۰۱ - ۰۹:۰۵
بهتره ورزشکاران ایرانی مثل ورزشکاران اروپایی و آمریکایی وارد سیاست نشن که غرق میشن.الکی از مردم دم نزنند با اون دستمزدهای نجومی.
ugnjg
United States of America
۰۲ آذر ۱۴۰۱ - ۱۱:۱۹
اصلا برد و باخت تیم ملی ایران دیگه مهم نیست از بازی های تیم های دیگه لذت ببرید،وقتی به ناحق اسکوچیچ رو حذف می کنید و رئیس فدراسیون آقای کاج دزد راس کار میاد مطمئنن کی‌روش حراف را میاره ،کی‌روش خیلی مربی بودش مصر و کلمبیا رو جام جهانی می برد ،آقای کاج باید اخراج بشه ...
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۲ آذر ۱۴۰۱ - ۱۱:۲۷
یه حرف پشت سر یحیی می زنید این کیسه کشا دیگه ول کن نیستند بابا گزک دست این نفله ها ندید
حالاهرکی
Iran (Islamic Republic of)
۰۲ آذر ۱۴۰۱ - ۱۱:۴۸
چه امثال یحیی.چه علی آقای دائی یاکریمی هرکه حرف حق بزنه شهامت میخواد.مگه چشم آدم کور وکوشش کر ونفهم وبیشعورباشه که این همه تبعیض،بی عدالتی،تورم،گرانی،بیکاری،اختلاس مدیران ورئساوبخوربخور نمایندگان مجلس که بخاطرحق مردم رفتن ولی مدافع حکومت شدن..ورئیس مجلسی که خوب همه میشناسیدش بس عرضه میخواد..حرف بزنی حالا چه یه سرمربی،چه یه معلم وچه یه دانشجوادمهای هوشیاروبا شرف وفهیم دردوزجرمردم مظلوم وستمدیده رومیبینن والی کسیکه میگه این وضع خوبه خب حتما...بنفع خودش هم هست دیگه والی...‌مگه میشه یه کشورثروتمند ارزش پولیش اینقدرناجیزباشه.وچهارپنج نفرادم سواریه پرایدبشن ویه عرب ...تنهایی سواریه ماشین فوف میلیاری بشه.واقعا...مسئولین حکومت شبهامثل حضرت علی ازگرسنگی سنگ به شکمشان میبندن.خودتان قضاوت کنین.....
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر: